Alleen een goed plaatje nodig weer in de volgende.quote:
Ja dit is ietwat matigquote:Op donderdag 30 april 2020 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen een goed plaatje nodig weer in de volgende.
Ik doelde op jou en lucciequote:
ow maar ik weet nu dat ik Joel dr mening moet hebbenquote:Op donderdag 30 april 2020 20:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik doelde op jou en luccie
Ik en CE zijn inmiddels wel weer oud nieuws
Ik sta op dit moment open voor de lat relatie tussen jou en luctor.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
ow maar ik weet nu dat ik Joel dr mening moet hebben
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik sta op dit moment open voor de lat relatie tussen jou en luctor.
Orakel van deze SC.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik sta op dit moment open voor de lat relatie tussen jou en luctor.
Kladsetje.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Echt wel! jij en Q zijn al jaren een lat setje
Wat staat hier? Iets over een haan?quote:Op donderdag 30 april 2020 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon ook zeggen dat cocks graved.
Ik zet in op craving for cocks.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat staat hier? Iets over een haan?
Ja bingo.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zet in op craving for cocks.
Ik zie positieve dingen in je toekomstquote:Op donderdag 30 april 2020 20:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]Ik ben blij dat jij er voor openstaat, het klinkt nu wel een beeetje alsof ik met ankamaria van de astrotv praat
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja bingo.
88 zei dat ze last had van cockdown. En dat hielp direct al krabbelt die meneer met de koude thee nog wat tegen.
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie positieve dingen in je toekomst
Dan zouden we bijna knuffelenquote:Op donderdag 30 april 2020 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb echt het gevoel alsof het al vrijdagavond is.
Ik had de hele dag een vrijdag gevoelquote:Op donderdag 30 april 2020 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het voor mij wel. Weekendquote:Op donderdag 30 april 2020 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb jij geluk. Toevallig is dat morgen alquote:Op donderdag 30 april 2020 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had de hele dag een vrijdag gevoel
Ik ga morgen om 11:00 pleithuizen om de woonkamer eens flink op de kop te zettenquote:
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 30 april 2020 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga morgen om 11:00 pleithuizen om de woonkamer eens flink op de kop te zetten
Ditquote:Op donderdag 30 april 2020 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb maandag en dinsdag vrij dus wel lang weekend
Vergeet je niet de wifikabel door te knippen?quote:Op donderdag 30 april 2020 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga morgen om 11:00 pleithuizen om de woonkamer eens flink op de kop te zetten
Ik maandag niet. Dus moet tijdens het vrij zijn 1 dag werkenquote:Op donderdag 30 april 2020 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het regent nu.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:57 schreef Californium het volgende:
Ik wil zo gaan hardlopen. Hoop dat het droog blijft. Anders morgenvroeg. Mja wilde morgen eigenlijk een lesje doen
Ik zie nog wel wat ik maandag doe. Misschien dat ik een paar uur werk, misschien ook nietquote:Op donderdag 30 april 2020 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is het droog hierquote:
Maar kort als het goed is.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:05 schreef Californium het volgende:
O.. ja... het regent.
Niet hard, maar het regent idd wel
Zit nog structuur in de wanden. Worden mooi gladgestuct. Ook het plafond.quote:
dat scheeltquote:
Maar waarom glasvlies na stuc?quote:Op donderdag 30 april 2020 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit nog structuur in de wanden. Worden mooi gladgestuct. Ook het plafond.
Dan glasvlies erop en dan goede saus.
De vloer is massief eiken en die word geschuurd en geolied.
De stopcontacten pas ik aan naar 30cm +ra. Anders word het scheiden hè? Met te weinig stopcontacten.
Niet!quote:Op donderdag 30 april 2020 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil m'n werkkamer schilderen maar dan moet ik verf halen
Kwasten en rollers enzo heeft m'n vader nog wel liggen. Maar ik wil dezelfde kleur als de rest van het huis maar die kleur wordt niet meer verkochtquote:Op donderdag 30 april 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet!
Ook kwasten en rollers.
En afplakken als je zo schildert als ik.
Gewoon RAL 9010 doen.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwasten en rollers enzo heeft m'n vader nog wel liggen. Maar ik wil dezelfde kleur als de rest van het huis maar die kleur wordt niet meer verkochten vind het lastig om van een plaatje te kiezen. Ging de vorige keer ook net goed.
Ik heb nu een m.i. van Carriequote:Op donderdag 30 april 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wachten tot je rode klats hebt.
Duurt niet lang meer.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wachten tot je rode klats hebt.
en JIJquote:Op donderdag 30 april 2020 21:22 schreef DrMarten het volgende:
Ik moet ook nog steeds aan het schilderen. Schuren weken geleden al gedaan, maar ik kan me er niet toe zetten om er weer mee bezig te gaan
Wil ook de zolder aan gaan pakken, maar als ik er dan ben en zie wat er moet gebeuren zakt de moed me alweer in de schoenen
Nee dat werkt dan toch niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wel even door zeef halen. Slipje met open kruis kan ook.
quote:
Oké.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:37 schreef Senn88 het volgende:
Zin om ikeagroenteballetjes op te bakken
hoe kun je daar nou zin in hebbenquote:Op donderdag 30 april 2020 21:37 schreef Senn88 het volgende:
Zin om ikeagroenteballetjes op te bakken
Ruikt hetzelfde wsquote:
Dat zijn alle vrouwen.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:01 schreef Californium het volgende:
Zo
Ik ben zo goed in sale-shoppen
En eff hardgelopen
Uiteraard. Maar enige wat ik afgelopen winter /herfst heb gekocht is een jurk voor mijn promotie en schoenen voor de promotie dus mocht welquote:Op donderdag 30 april 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zijn alle vrouwen.
Maar he een koopje kost ook geld.
Hier komen wekelijks allerlei pakketten binnen. Dus poe zeker heb je dat nodig!quote:Op donderdag 30 april 2020 22:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar enige wat ik afgelopen winter /herfst heb gekocht is een jurk voor mijn promotie en schoenen voor de promotie dus mocht wel
Heb je mijn kapsel al gezien, joh. Kapper moet echt weer open hoor.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:30 schreef Ruse het volgende:
waarom gaat het in het nieuws nou steeds over kappers?waarom zou je die in godsnaam open doen
net als duitsland die kerken en musea weer opent, die zijn toch niet essentieel voor de economie? waarom dat risico nemen
Culturele sector is niet essentieel voor de economie?quote:Op donderdag 30 april 2020 22:30 schreef Ruse het volgende:
waarom gaat het in het nieuws nou steeds over kappers?waarom zou je die in godsnaam open doen
net als duitsland die kerken en musea weer opent, die zijn toch niet essentieel voor de economie? waarom dat risico nemen
musea niet nee, daar werken niet veel mensen en die krijgen toch al subsidie. zorg dan dat de reguliere zorg weer kan draaien en dat restaurants weer open kunnen, evt cafe’s als dat lukt met 1,5 m, desnoods zonder alcohol. en juist al het andere; kerken, kappers :’) , etc gewoon dichthoudenquote:Op donderdag 30 april 2020 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Culturele sector is niet essentieel voor de economie?
Niet alle musea krijgen subsidie, of voldoende subsidie om niet failliet te gaan. Las vanmiddag dat het Anne Frank Huis het heel zwaar heeft. Is natuurlijk minder belangrijk dan je kroeg of terrasje.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:00 schreef Ruse het volgende:
[..]
musea niet nee, daar werken niet veel mensen en die krijgen toch al subsidie. zorg dan dat de reguliere zorg weer kan draaien en dat restaurants weer open kunnen, evt cafe’s als dat lukt met 1,5 m, desnoods zonder alcohol. en juist al het andere; kerken, kappers :’) , etc gewoon dichthouden
Gewoon alles opengooien. Zorg kan het zat aan nu.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:00 schreef Ruse het volgende:
[..]
musea niet nee, daar werken niet veel mensen en die krijgen toch al subsidie. zorg dan dat de reguliere zorg weer kan draaien en dat restaurants weer open kunnen, evt cafe’s als dat lukt met 1,5 m, desnoods zonder alcohol. en juist al het andere; kerken, kappers :’) , etc gewoon dichthouden
En toch ben ik weer verbaasd.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon alles opengooien. Zorg kan het zat aan nu.
nou, laten we eerlijk zijn, het museum zal misschien tijdelijk sluiten maar wordt natuurlijk gered en kan gewoon weer open na de crisisquote:Op donderdag 30 april 2020 23:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet alle musea krijgen subsidie, of voldoende subsidie om niet failliet te gaan. Las vanmiddag dat het Anne Frank Huis het heel zwaar heeft. Is natuurlijk minder belangrijk dan je kroeg of terrasje.
zit je franse camping in een groene regio?quote:Op donderdag 30 april 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben er klaar mee Joel.quote:
“we” zijn nergens mee bezig, het is je misschien ontgaan maar er is een externe factor die nogal een rol speelt. bij alles open gaat het ook faliekant misquote:Op donderdag 30 april 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben er klaar mee Joel.
Sprak vandaag met een collega, zijn vrouw is operatie assistente en zit al 2 maanden werkloos thuis. Net als de chirurgen.
Waar zijn we toch mee bezig?
Dat denk ik niet op dit moment met inachtneming van wat beperkingen.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:41 schreef Ruse het volgende:
[..]
“we” zijn nergens mee bezig, het is je misschien ontgaan maar er is een externe factor die nogal een rol speelt. bij alles open gaat het ook faliekant mis
kijk maar naar Stockholm en Amerika over twee weken. kijk maar naar Japan met de tweede golfquote:Op donderdag 30 april 2020 23:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat denk ik niet op dit moment met inachtneming van wat beperkingen.
Vind het in Zweden lang nog niet gek gaan.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:48 schreef Ruse het volgende:
[..]
kijk maar naar Stockholm en Amerika over twee weken. kijk maar naar Japan met de tweede golf
maar toch denk ik dat er wel meer ruimte in zit dan we nu nemen. Alle campings en vakantieparken kunnen gewoon open toch? bioscopen ook, ik denk restaurants ook, waarom zou je wel met zn alleen naar een supermarkt mogen en ook naar een afhaalrestaurant, maar niet in dat restaurant of op het terras aan een tafeltje kunnen zitten. al die dingen kunnen volgens mij 1/3e open, laat ze dubbele prijzen rekenen en de economie blijft een beetje stationair draaien in ieder geval
als je goed kijkt zie je zo’n plaatje met een rechte lijn steil omhoogquote:Op donderdag 30 april 2020 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind het in Zweden lang nog niet gek gaan.
Zijn vnl 80+ in verpleeghuizen die sterven hè. Dat gebeurd met en zonder lockdown.
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/sweden/
Omdat je het aantal ontmoetingen, en daarmee het risico op verspreiding, zoveel mogelijk wil beperken.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:48 schreef Ruse het volgende:
[..]
kijk maar naar Stockholm en Amerika over twee weken. kijk maar naar Japan met de tweede golf
maar toch denk ik dat er wel meer ruimte in zit dan we nu nemen. Alle campings en vakantieparken kunnen gewoon open toch? bioscopen ook, ik denk restaurants ook, waarom zou je wel met zn alleen naar een supermarkt mogen en ook naar een afhaalrestaurant, maar niet in dat restaurant of op het terras aan een tafeltje kunnen zitten. al die dingen kunnen volgens mij 1/3e open, laat ze dubbele prijzen rekenen en de economie blijft een beetje stationair draaien in ieder geval
Oh ik dacht dat je de relevante data ging analyseren.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:10 schreef Ruse het volgende:
[..]
als je goed kijkt zie je zo’n plaatje met een rechte lijn steil omhoog
overigens vind ik het schandalig dat de ouderen in verzorgingshuizen niet veilig gehouden worden, ook hier niet, dat kan echt niet
dat is het dilemma van het kabinet inderdaad, als je de burger niet meer 'vrijheden' geeft krijgt die burger er genoeg van en gaat die vrijheden zelf opzoeken en licht burgelijk ongehoorzaam gedrag vertonen. Netto kan je dan beter een beetje vrijheid teruggevenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 07:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je het aantal ontmoetingen, en daarmee het risico op verspreiding, zoveel mogelijk wil beperken.
Dus essentiële voorzieningen, zoals supermarkten, laat je daarom open. Voorzieningen die niet voorzien in een primaire levensbehoefte, en daarom niet essentieel zijn, hou je gesloten.
Natuurlijk zou er meer kunnen. De afgelopen weken hebben ons ook geleerd dat een deel van de Nederlandse bevolking de grenzen opzoekt, of er overheen gaat. Dat wordt ongetwijfeld meegenomen als afweging in de te nemen maatregelen.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)en-brabant-neemt-toequote:Op donderdag 30 april 2020 23:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Tweede piek kunnen we niet aan
Berden zegt een tweede piek niet aan te kunnen. De situatie verschilt namelijk wezenlijk met die tijdens de eerste golf: 'Toen hadden we geen stuwmeer aan patiënten in de reguliere zorg. Bovendien hebben onze medewerkers een enorme prestatie geleverd in die eerste fase, dat kunnen ze niet opnieuw zo snel, mensen moeten ook bijkomen'.
Ik heb meer aan een kerk en kapper die open zijn dan aan een restaurant waar ik in mijn eentje aan tafel zit, en de prijzen verdriedubbeld moeten worden voordat er enige kans is dat er geen verlies gedraaid wordt.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:00 schreef Ruse het volgende:
[..]
maar het gaat niet om individueel genot, de economische schade moet beperkt worden. de kans dat je elkaar besmet bij een kapper is veel te groot, en het zet economisch ook geen zoden aan de dijk. horeca heeft veel meer impact en je kan er afstand houdenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 07:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb meer aan een kerk en kapper die open zijn dan aan een restaurant waar ik in mijn eentje aan tafel zit, en de prijzen verdriedubbeld moeten worden voordat er enige kans is dat er geen verlies gedraaid wordt.
Ik wil vooral ook heel graag naar de kapper. :’)
Een citaat uit dat artikel:quote:Op vrijdag 1 mei 2020 07:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja zo'n glas halfvol persoon denkt dit.
Dit zegt het hoofd IC Gommers:
https://www.dvhn.nl/binne(...)e-fase-25544042.html
ow zat het zoquote:Op vrijdag 1 mei 2020 07:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat je het aantal ontmoetingen, en daarmee het risico op verspreiding, zoveel mogelijk wil beperken.
Dus essentiële voorzieningen, zoals supermarkten, laat je daarom open. Voorzieningen die niet voorzien in een primaire levensbehoefte, en daarom niet essentieel zijn, hou je gesloten.
Natuurlijk zou er meer kunnen. De afgelopen weken hebben ons ook geleerd dat een deel van de Nederlandse bevolking de grenzen opzoekt, of er overheen gaat. Dat wordt ongetwijfeld meegenomen als afweging in de te nemen maatregelen.
ditquote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:12 schreef Ruse het volgende:
[..]
ow zat het zo![]()
ja mensen nemen het minder serieus omdat de aantallen enorm afgenomen zijn maar er geen enkele versoepeling plaatsvindt, ik snap de ernst wel, maar de spanningsboog is gewoon niet zo lang, die moet je prikkelen. dus versoepelen en tegelijkertijd hameren en strenger handhaven op die 1,5m
ik zie geen enkele reden waarom je het risico met kappers en tandartsen zou nemen, je bagatelliseert (als overheid) daarmee ook de ernst van de situatie.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:08 schreef Koen66 het volgende:
ik moet de 12e naar de tandarts, vind ik ietwat enger overkomen dan een kapper
Tandarts is gezondheidszorg. Op zich vrij essentieel, zijn ook alleen vrijwillig dicht geweest.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:14 schreef Ruse het volgende:
[..]
ik zie geen enkele reden waarom je het risico met kappers en tandartsen zou nemen, je bagatelliseert (als overheid) daarmee ook de ernst van de situatie.
spoedgevallen ja, maar een controle of wat tandsteen wegslijpen is nu echt nergens voor nodigquote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tandarts is gezondheidszorg. Op zich vrij essentieel, zijn ook alleen vrijwillig dicht geweest.
Als je controles te lang blijft opschuiven komen er sowieso meer problemen. Mondzorg is gewoon echt best wel belangrijk. En zij zijn al gewend te werken met mondkapjes enzo dus kunnen dat ook veel veiliger doen dan een random kapper.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:22 schreef Ruse het volgende:
[..]
spoedgevallen ja, maar een controle of wat tandsteen wegslijpen is nu echt nergens voor nodig
Ja dat was nog 8 april. En tuurlijk houden ze een slag om de arm.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een citaat uit dat artikel:
Als de maatregelen nu versoepeld worden, dreigt echter weer een enorme toename, vreest Gommers.
Nog zo'n glas halfvol persoon. En dat is notabene hoofd IC. Wat denkt hij wel niet?
Hoe zie jij dat voor je in de horeca dan? Ik hoor alle horeca eigenaren alleen maar zeggen dat zij onmogelijk genoeg inkomsten kunnen creëren in een 1,5m samenleving. Naast dat je dus mensen niks meer kan serveren aan tafel, want dan houd je ook geen afstand. En dat alleen 1 huishouden aan 1 tafel kan zitten omdat die anders niet voldoende afstand houden van hun vrienden, etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:05 schreef Ruse het volgende:
[..]
maar het gaat niet om individueel genot, de economische schade moet beperkt worden. de kans dat je elkaar besmet bij een kapper is veel te groot, en het zet economisch ook geen zoden aan de dijk. horeca heeft veel meer impact en je kan er afstand houden
Een selectieve quote uit hetzelfde artikel:quote:Op vrijdag 1 mei 2020 08:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat was nog 8 april. En tuurlijk houden ze een slag om de arm.
Hoofd beddenverdeling NL oppert ook voor eerdere versoepeling.
En dat zijn de mensen die verantwoordelijk zijn voor de zorg.
Iets meer versoepeling en sneller moet kunnen.
https://www.google.com/am(...)eerder-mogelijk.html
Dat is altijd zo. Voor elke bewering is wel iets van een onderbouwing te vinden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:18 schreef AirwiN het volgende:
Het is dus maar net welke verantwoordelijke/deskundige je aan wil halen in een poging je eigen gelijk te onderbouwen.
Iedereen gaat dood. Kom jij maar met een bewering die het tegendeel onderbouwt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Voor elke bewering is wel iets van een onderbouwing te vinden.
Dit zijn toevallig de mensen die er echt alle inzicht over hebben.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een selectieve quote uit hetzelfde artikel:
Diederik Gommers, voorzitter van de vereniging van IC-artsen NVIC, zegt het in een reactie niet eens te zijn met Kuipers: "Wij zien dit toch een beetje anders."
Het is dus maar net welke verantwoordelijke/deskundige je aan wil halen in een poging je eigen gelijk te onderbouwen.
Te voorzichtig is ook jammer. Kijk naar Barbuse die daardoor ineens zonder werk zit.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:33 schreef Californium het volgende:
En niemand weet gewoon wat er gaat gebeuren want dit is een nieuwe situatie en een nieuw virus. De Spaanse griep had ook een kleine eerste golf waarna de 2e golf miljoenen mensen het leven koste. Het kan ook dat we echt het ergste hebben gehad en het langzaam uitdooft.
Er is niemand die het weet. Dus laten we vooral langzaam te werk en het zekere voor het onzekere nemen.
Ook met 'gebalanceerd' voorzichtig zijn zal de werkloosheid toenemen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Te voorzichtig is ook jammer. Kijk naar Barbuse die daardoor ineens zonder werk zit.
Hier nog een citaat van een deskundige om je standpunt kracht bij te zetten:quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Te voorzichtig is ook jammer. Kijk naar Barbuse die daardoor ineens zonder werk zit.
Echt hou op hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Als we met deze instelling de griep van 2017/2018 bekeken bleven we ook toen massaal thuis. 9000 griep doden!
Onze eigen Thierry Baudet.quote:
Er worden altijd weer nieuwe mensen geboren, dus de soort blijft in leven.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedereen gaat dood. Kom jij maar met een bewering die het tegendeel onderbouwt.
Die heeft al weer werk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt er aan of de dood ook echt dood isquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iedereen gaat dood. Kom jij maar met een bewering die het tegendeel onderbouwt.
Lagen de IC's toen ook overvol?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Als we met deze instelling de griep van 2017/2018 bekeken bleven we ook toen massaal thuis. 9000 griep doden!
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh, zit ik nu nog maar in level 1?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ligt er aan of de dood ook echt dood is
En dat kan niemand ons vertellen
Wie weet ga je wel naar level 2.
Nou, daar is je tegenbewering.
Zullen we naar de Spaanse griep van 1918-1920 kijken?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja, maar nu overleven veel mensen door een IC opnamequote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat was anders want toen hadden ze nog geen IC's.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Zullen we naar de Spaanse griep van 1918-1920 kijken?
Zo kunnen we blijven vergelijken totdat we een ons wegen
Geen ideequote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, zit ik nu nog maar in level 1?![]()
Het is net Mario, elke keer als je faalt helemaalquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, zit ik nu nog maar in level 1?![]()
Ja precies. Die mensen komen dus nuquote:
Ahead of the curvequote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat blauwe is al sinds het begin bij losdop
Als t Mario is, dan ga ik NU m'n bloemen opeten!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het is net Mario, elke keer als je faalt helemaal
opnieuw beginnen
Nou, ik stel voor dat Losdop met z'n gezin gezellig bij de demonstranten en drukke ikea's en zo gata staan. ff z'n eigen theorie testen. Hem, EN partner, EN kinderen dan he. Want naasten maken blijkbaar geen zak uit. Liefst ouders ook nog, zeker als ze 70+ staan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je jaarlijks een level omhoog ging.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen ideeHeb nergens een level metertje of indicatie kunnen ontdekken
De echte vraag is of Losdop een briljante trol is of een enorm uilskuiken. 🤔quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel van de uil van Minerva natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De echte vraag is of Losdop een briljante trol is of een enorm uilskuiken. 🤔
Oh ja, dat verklaart het welquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het is net Mario, elke keer als je faalt helemaal
opnieuw beginnen
Whow, dan ben ik al heul ver!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat je jaarlijks een level omhoog ging.
Ben dan wel benieuwd of je level cap al bij je geboorte bepaalt is of dat ie enigszins beïnvloedbaar is.quote:
Ik hoop altijd dat mensen niet echt zo dom zijn. Maar dan zie je deze week die demonstratie en denk je toch weer: het zou kunnenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De echte vraag is of Losdop een briljante trol is of een enorm uilskuiken. 🤔
Je vertrouwen in de mensheid siert je.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat mensen niet echt zo dom zijn. Maar dan zie je deze week die demonstratie en denk je toch weer: het zou kunnen
Resultaat van jarenlange bezuinigingen in het onderwijs.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat mensen niet echt zo dom zijn. Maar dan zie je deze week die demonstratie en denk je toch weer: het zou kunnen
Losdop heeft zijn diploma Epidemiologie gekregen bij InHolland?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Resultaat van jarenlange bezuinigingen in het onderwijs.
Zou goed kunnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Losdop heeft zijn diploma Epidemiologie gekregen bij InHolland?
Gekocht toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Losdop heeft zijn diploma Epidemiologie gekregen bij InHolland?
Ga weg met je regenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:23 schreef STING het volgende:
Regen
Net genoeg dan zodat we niet weer een droogte krijgen, al zit die kans er weer goed in
Vandaag mag nog. Moet toch werken, maar daarna droog.quote:
Druk bezig ja. Alleen in een vergadering die verzet is naar 16:00uur zonder dat even tegen iedereen te meldenquote:
Ok, vandaag regen tot 17:30uur vind ik een goed compromisquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag mag nog. Moet toch werken, maar daarna droog.
Dus even een mailtje erheen dat jij al hebt vergaderd en met de hele vergadering hebt besloten die van 16:00 over te slaan?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Druk bezig ja. Alleen in een vergadering die verzet is naar 16:00uur zonder dat even tegen iedereen te melden![]()
Was zeer productief iigWas het helemaal met mijzelf eens.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus even een mailtje erheen dat jij al hebt vergaderd en met de hele vergadering hebt besloten die van 16:00 over te slaan?
"Geachte collega,quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Dat zou wel leuk zijn ja. Unaniem besloten
Nou hebben we al getest corona gehad. Maar heb een hekel aan demonstratie figuren. Ga gewoon werken voor je centen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik stel voor dat Losdop met z'n gezin gezellig bij de demonstranten en drukke ikea's en zo gata staan. ff z'n eigen theorie testen. Hem, EN partner, EN kinderen dan he. Want naasten maken blijkbaar geen zak uit. Liefst ouders ook nog, zeker als ze 70+ staan.
Komt ut maar Losdop!
Here we go!
For science and society!
quote:.Zo zijn volgens Zwagerman alle coronamaatregelen negatief voor de vitale mensen in Nederland: "Alle maatregelen de welvaart van jongeren om zeep helpen uit onvermogen om te accepteren dat oude mensen een keer dood moeten."
Dor hout
Volgens recente uitspraken van Zwagerman gaat de zeis vooral door het dorre hout. Die uitspraken zijn gebaseerd op de gemiddelde levensduur in de verzorgingstehuizen.
"Je gaat naar een verpleeghuis aan het einde van je leven om daar dood te gaan, dat is wat je daar doet. En wij gaan ons nu heel erg druk maken over mensen in verpleeghuizen die hooguit twee of drie maanden eerder doodgaan. Dat bedoel ik met dor hout, ergens moeten we leren de natuur weer de respecteren."
Het moet een paar weken non-stop regenen om het weer een beetje op peil te brengen. Dus laat maar gaan. Ik hoef toch nergens naar toe.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:23 schreef STING het volgende:
Regen
Net genoeg zodat we niet weer een droogte krijgen, al zit die kans er weer goed in
Jij bent slaapverwekkend. Dat is iets anders dan vermoeiend.quote:
True.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent slaapverwekkend. Dat is iets anders dan vermoeiend.
Het enig schatje hier dat ben jij.quote:
Hier is nog steeds te weinig water anders, toevallig!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:23 schreef STING het volgende:
Regen
Net genoeg zodat we niet weer een droogte krijgen, al zit die kans er weer goed in
Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Oude man, zelfs ik heb de kachel nog niet aan
Zit nog steeds te wachten op jouw bijdrage voor onze fotoruil.quote:
Ja maar jij woont hoog daar staat meer wind is het kouder! Ook dichter aan de kust. En poes is ziek heeft extra warmte nodigquote:
O verwachtte je een schattige foto?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zit nog steeds te wachten op jouw bijdrage voor onze fotoruil.
Watquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja maar jij woont hoog daar staat meer wind is het kouder! Ook dichter aan de kust. En poes is ziek heeft extra warmte nodig
Poes heeft genoeg isolatie van zichzelf hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja maar jij woont hoog daar staat meer wind is het kouder! Ook dichter aan de kust. En poes is ziek heeft extra warmte nodig
Daar sta ik om bekend. Al schijnt mijn voorkeur voor tetten die andere karaktereigenschap wat te overschaduwen.quote:
Noem je poes nu dik?!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Poes heeft genoeg isolatie van zichzelf hoor.
Op basis van wat is er te weinig water?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hier is nog steeds te weinig water anders, toevallig!
Geen moeilijke vragen stellen, grondwater is hier nog steeds te laagquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op basis van wat is er te weinig water?
Op basis van oude modellen met gemiddelden?
Op basis van leven.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op basis van wat is er te weinig water?
Op basis van oude modellen met gemiddelden?
Het freatische grondwater of het eerste watervoerend pakket?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen moeilijke vragen stellen, grondwater is hier nog steeds te laag
Misschien is dit wel het nieuwe normaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen moeilijke vragen stellen, grondwater is hier nog steeds te laag
Gewoon alles!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Het freatische grondwater of het eerste watervoerend pakket?
Ja daar waar jij zit hebben ze makkelijk pratenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien is dit wel het nieuwe normaal.
Want toch al ver weg?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja daar waar jij zit hebben ze makkelijk praten
Wat moet je met die troep?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:14 schreef Senn88 het volgende:
3! Supermarkten moest ik in voor sushi zooi. Overal uitverkocht, kut corona
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja daar waar jij zit hebben ze makkelijk praten
Iedereen nu na het brood bakken over op sushi maken?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:14 schreef Senn88 het volgende:
3! Supermarkten moest ik in voor sushi zooi. Overal uitverkocht, kut corona
Hopelijk is het meel dan weer beter verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iedereen nu na het brood bakken over op sushi maken?
Ik vind sushi echt heel lekker met zelf maken is me te veel werkquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iedereen nu na het brood bakken over op sushi maken?
Net een pak kunnen kopenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk is het meel dan weer beter verkrijgbaar.
Ik vind bestellen al zo veel werk.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind sushi echt heel lekker met zelf maken is me te veel werk
Ja ook nog nooit gedaan. Eet het eigenlijk alleen all you can eat. Want wil altijd heel veel verschillende.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:23 schreef Californium het volgende:
[..]
O vind wel leuk om te doenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Wil dit weekend madeleines bakkenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog drie kilo staan dus moet niet zeiken.
Water is water nu eventjesquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zout water heb je natuurlijk geen zak aan.
Is toch ook niet echt lekker? Kan je zelf makkelijk maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:25 schreef CherryLips het volgende:
De Beren zit hier aan de overkant en doet nu ook aan afhaal. Maar vind het daar dan weer net te prijzig voor
Ik ga bastilla makenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga koken dit weekend
Zo'n beer vangen valt nog niet mee hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is toch ook niet echt lekker? Kan je zelf makkelijk maken.
Ik nog steeds niet.quote:
Dat niet. In een restaurant wel, maar bestel ook graag sushiquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ook nog nooit gedaan. Eet het eigenlijk alleen all you can eat. Want wil altijd heel veel verschillende.
Je hebt iig champignons en kaas nodig (geraspte) en wat anders je in / op je pannenkoek wilquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga koken dit weekend
Ken het niet maar ziet goed uit op googlequote:
Er is hier steeds 1 soort op voorraad. Nog geen keus die er normaal is. En max 1 per persoon kopen hier.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik nog steeds niet.![]()
Het zou dinsdag bezorgd worden en toen op de ochtend van de bezorgdag kreeg ik zo'n mailtje "ohhh we kunnen dit product toch niet leveren".
Is wel veel werk. Maar toffe zoet/hartig combi.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Ken het niet maar ziet goed uit op google
Ik vind het zó gek, dat dit nog steeds niet verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er is hier steeds 1 soort op voorraad. Nog geen keus die er normaal is. En max 1 per persoon kopen hier.
Het wordt denk ik nog steeds heel veel gekocht.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind het zó gek, dat dit nog steeds niet verkrijgbaar is.
Geen idee ik ben er nog nooit geweest. Was net een week open ofzo toen ze weer dicht konden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is toch ook niet echt lekker? Kan je zelf makkelijk maken.
Picnic heeft nu ook een ander merk in het assortiment en dat is wel op voorraad. Maar dat kost een euro per kilo. Het eigen merk kost iets van 60 cent per kilo en is steeds niet leverbaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Er is hier steeds 1 soort op voorraad. Nog geen keus die er normaal is. En max 1 per persoon kopen hier.
Wij zouden normaal bio kopen maar nu koop ik maar wat er is. Juist allerlei vage goedkope merken die ze normaal niet hebben volgens mij.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Picnic heeft nu ook een ander merk in het assortiment en dat is wel op voorraad. Maar dat kost een euro per kilo. Het eigen merk kost iets van 60 cent per kilo en is steeds niet leverbaar.
Wat premium weer.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij zouden normaal bio kopen maar nu koop ik maar wat er is. Juist allerlei vage goedkope merken die ze normaal niet hebben volgens mij.
Dan morgen weer een nieuw uitje naar de AHquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:56 schreef Senn88 het volgende:
Had wat plantjes mee genomen bij ah maar blijkt dat ik er 2 te weinig heb
Nee dan vraag ik mijn ouders wel of ze er nog 2 willen meenemen die moeten nog boodschappen halenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan morgen weer een nieuw uitje naar de AH
nu weekendquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ik deze week af moest hebben, is af.
Au.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag 25 jaar geleden begon TMF met uitzenden
Zul je zien dat de accountant nog even beltquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ik deze week af moest hebben, is af.
Snel mijn telefoon uitzetten dan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zul je zien dat de accountant nog even belt
Ja, Jeroen Post op de radio vanochtend. Die heeft er tijdens zijn periode als VJ flink op los geneukt gaf hij aan tijdens het interviewquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag 25 jaar geleden begon TMF met uitzenden
Wat voor plantjes hebben ze ?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:56 schreef Senn88 het volgende:
Had wat plantjes mee genomen bij ah maar blijkt dat ik er 2 te weinig heb
Gelijk heeft ie.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, Jeroen Post op de radio vanochtend. Die heeft er tijdens zijn periode als VJ flink op los geneukt gaf hij aan tijdens het interview
vanavond borrelen met oud collegasquote:
Geen flauw idee wat voor soort ze gingen weg voor 1 euro ps en hebben veel bloemetjes, ik wilde iets aan de schutting met bloemetjes voor weinigquote:
videoborrel?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:05 schreef Californium het volgende:
[..]
vanavond borrelen met oud collegas
morgen nieuwe collega helpen mer bende in haar huis
morgenavond borrelen met de
Je mag gewoon CE zeggen hoor ipvquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:05 schreef Californium het volgende:
[..]
vanavond wel ja. Nijmegen Groningen is best verquote:
Lekker man, gewoon schijt ad regels.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Oeh zal ik ook even naar de ah?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat voor soort ze gingen weg voor 1 euro ps en hebben veel bloemetjes, ik wilde iets aan de schutting met bloemetjes voor weinig
het is voor iedereen duidelijk op wie ik doelquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag gewoon CE zeggen hoor ipv
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:07 schreef Californium het volgende:
[..]
vanavond wel ja. Nijmegen Groningen is best ver
ehm... hoe? ik ga morgen 1 persoon zien die ik normaal niet zie.... spannenddddquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lekker man, gewoon schijt ad regels.
Ik ookquote:
Naast corona ook nog soa's verspreiden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:08 schreef Californium het volgende:
[..]
ehm... hoe? ik ga morgen 1 persoon zien die ik normaal niet zie.... spannendddd
HUHquote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Naast corona ook nog soa's verspreiden.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Naast corona ook nog soa's verspreiden.
Hij heeft 2 soa's rondlopen thuis...quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sowieso krijg je een soa als je seks hebt met een vreemde.
Oeh even kijken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:08 schreef Senn88 het volgende:
[..]
zou gewoon doen, je kunt ook in de ah krant zien achteraan staan ze fotos
Hij is zelf een soa.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij heeft 2 soa's rondlopen thuis...
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:12 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij heeft 2 soa's rondlopen thuis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |