Alleen een goed plaatje nodig weer in de volgende.quote:
Ja dit is ietwat matigquote:Op donderdag 30 april 2020 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen een goed plaatje nodig weer in de volgende.
Ik doelde op jou en lucciequote:
ow maar ik weet nu dat ik Joel dr mening moet hebbenquote:Op donderdag 30 april 2020 20:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik doelde op jou en luccie
Ik en CE zijn inmiddels wel weer oud nieuws
Ik sta op dit moment open voor de lat relatie tussen jou en luctor.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
ow maar ik weet nu dat ik Joel dr mening moet hebben
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik sta op dit moment open voor de lat relatie tussen jou en luctor.
Orakel van deze SC.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik sta op dit moment open voor de lat relatie tussen jou en luctor.
Kladsetje.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Echt wel! jij en Q zijn al jaren een lat setje
Wat staat hier? Iets over een haan?quote:Op donderdag 30 april 2020 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon ook zeggen dat cocks graved.
Ik zet in op craving for cocks.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat staat hier? Iets over een haan?
Ja bingo.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zet in op craving for cocks.
Ik zie positieve dingen in je toekomstquote:Op donderdag 30 april 2020 20:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]Ik ben blij dat jij er voor openstaat, het klinkt nu wel een beeetje alsof ik met ankamaria van de astrotv praat
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja bingo.
88 zei dat ze last had van cockdown. En dat hielp direct al krabbelt die meneer met de koude thee nog wat tegen.
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zie positieve dingen in je toekomst
Dan zouden we bijna knuffelenquote:Op donderdag 30 april 2020 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb echt het gevoel alsof het al vrijdagavond is.
Ik had de hele dag een vrijdag gevoelquote:Op donderdag 30 april 2020 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is het voor mij wel. Weekendquote:Op donderdag 30 april 2020 20:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb jij geluk. Toevallig is dat morgen alquote:Op donderdag 30 april 2020 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had de hele dag een vrijdag gevoel
Ik ga morgen om 11:00 pleithuizen om de woonkamer eens flink op de kop te zettenquote:
Wat ga je doen dan?quote:Op donderdag 30 april 2020 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga morgen om 11:00 pleithuizen om de woonkamer eens flink op de kop te zetten
Ditquote:Op donderdag 30 april 2020 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb maandag en dinsdag vrij dus wel lang weekend
Vergeet je niet de wifikabel door te knippen?quote:Op donderdag 30 april 2020 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ga morgen om 11:00 pleithuizen om de woonkamer eens flink op de kop te zetten
Ik maandag niet. Dus moet tijdens het vrij zijn 1 dag werkenquote:Op donderdag 30 april 2020 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het regent nu.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:57 schreef Californium het volgende:
Ik wil zo gaan hardlopen. Hoop dat het droog blijft. Anders morgenvroeg. Mja wilde morgen eigenlijk een lesje doen
Ik zie nog wel wat ik maandag doe. Misschien dat ik een paar uur werk, misschien ook nietquote:Op donderdag 30 april 2020 20:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is het droog hierquote:
Maar kort als het goed is.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:05 schreef Californium het volgende:
O.. ja... het regent.
Niet hard, maar het regent idd wel
Zit nog structuur in de wanden. Worden mooi gladgestuct. Ook het plafond.quote:
dat scheeltquote:
Maar waarom glasvlies na stuc?quote:Op donderdag 30 april 2020 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zit nog structuur in de wanden. Worden mooi gladgestuct. Ook het plafond.
Dan glasvlies erop en dan goede saus.
De vloer is massief eiken en die word geschuurd en geolied.
De stopcontacten pas ik aan naar 30cm +ra. Anders word het scheiden hè? Met te weinig stopcontacten.
Niet!quote:Op donderdag 30 april 2020 21:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil m'n werkkamer schilderen maar dan moet ik verf halen
Kwasten en rollers enzo heeft m'n vader nog wel liggen. Maar ik wil dezelfde kleur als de rest van het huis maar die kleur wordt niet meer verkochtquote:Op donderdag 30 april 2020 21:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet!
Ook kwasten en rollers.
En afplakken als je zo schildert als ik.
Gewoon RAL 9010 doen.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwasten en rollers enzo heeft m'n vader nog wel liggen. Maar ik wil dezelfde kleur als de rest van het huis maar die kleur wordt niet meer verkochten vind het lastig om van een plaatje te kiezen. Ging de vorige keer ook net goed.
Ik heb nu een m.i. van Carriequote:Op donderdag 30 april 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wachten tot je rode klats hebt.
Duurt niet lang meer.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wachten tot je rode klats hebt.
en JIJquote:Op donderdag 30 april 2020 21:22 schreef DrMarten het volgende:
Ik moet ook nog steeds aan het schilderen. Schuren weken geleden al gedaan, maar ik kan me er niet toe zetten om er weer mee bezig te gaan
Wil ook de zolder aan gaan pakken, maar als ik er dan ben en zie wat er moet gebeuren zakt de moed me alweer in de schoenen
Nee dat werkt dan toch niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja wel even door zeef halen. Slipje met open kruis kan ook.
quote:
Oké.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:37 schreef Senn88 het volgende:
Zin om ikeagroenteballetjes op te bakken
hoe kun je daar nou zin in hebbenquote:Op donderdag 30 april 2020 21:37 schreef Senn88 het volgende:
Zin om ikeagroenteballetjes op te bakken
Ruikt hetzelfde wsquote:
Dat zijn alle vrouwen.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:01 schreef Californium het volgende:
Zo
Ik ben zo goed in sale-shoppen
En eff hardgelopen
Uiteraard. Maar enige wat ik afgelopen winter /herfst heb gekocht is een jurk voor mijn promotie en schoenen voor de promotie dus mocht welquote:Op donderdag 30 april 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zijn alle vrouwen.
Maar he een koopje kost ook geld.
Hier komen wekelijks allerlei pakketten binnen. Dus poe zeker heb je dat nodig!quote:Op donderdag 30 april 2020 22:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar enige wat ik afgelopen winter /herfst heb gekocht is een jurk voor mijn promotie en schoenen voor de promotie dus mocht wel
Heb je mijn kapsel al gezien, joh. Kapper moet echt weer open hoor.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:30 schreef Ruse het volgende:
waarom gaat het in het nieuws nou steeds over kappers?waarom zou je die in godsnaam open doen
net als duitsland die kerken en musea weer opent, die zijn toch niet essentieel voor de economie? waarom dat risico nemen
Culturele sector is niet essentieel voor de economie?quote:Op donderdag 30 april 2020 22:30 schreef Ruse het volgende:
waarom gaat het in het nieuws nou steeds over kappers?waarom zou je die in godsnaam open doen
net als duitsland die kerken en musea weer opent, die zijn toch niet essentieel voor de economie? waarom dat risico nemen
musea niet nee, daar werken niet veel mensen en die krijgen toch al subsidie. zorg dan dat de reguliere zorg weer kan draaien en dat restaurants weer open kunnen, evt cafe’s als dat lukt met 1,5 m, desnoods zonder alcohol. en juist al het andere; kerken, kappers :’) , etc gewoon dichthoudenquote:Op donderdag 30 april 2020 22:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Culturele sector is niet essentieel voor de economie?
Niet alle musea krijgen subsidie, of voldoende subsidie om niet failliet te gaan. Las vanmiddag dat het Anne Frank Huis het heel zwaar heeft. Is natuurlijk minder belangrijk dan je kroeg of terrasje.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:00 schreef Ruse het volgende:
[..]
musea niet nee, daar werken niet veel mensen en die krijgen toch al subsidie. zorg dan dat de reguliere zorg weer kan draaien en dat restaurants weer open kunnen, evt cafe’s als dat lukt met 1,5 m, desnoods zonder alcohol. en juist al het andere; kerken, kappers :’) , etc gewoon dichthouden
Gewoon alles opengooien. Zorg kan het zat aan nu.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:00 schreef Ruse het volgende:
[..]
musea niet nee, daar werken niet veel mensen en die krijgen toch al subsidie. zorg dan dat de reguliere zorg weer kan draaien en dat restaurants weer open kunnen, evt cafe’s als dat lukt met 1,5 m, desnoods zonder alcohol. en juist al het andere; kerken, kappers :’) , etc gewoon dichthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |