Net Sinterklaas.quote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 12:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Net Sinterklaas.
Wat deden ze met het uploaden? 2x verwijderd? Eerste titel was 'nieuw nummer Danny Vera'. En hij doet ook geen groeten uit grollo? 2de deel nergens?
quote:Op donderdag 30 april 2020 15:19 schreef BobW het volgende:
[..]
Dit gaat over die gozer die bij VI Oranje Blijft Thuis 10 minuten speelde en Gijp en Wilfred de slappe lach kregen.
Jammer, beter stoppen ze gewoon helemaal.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:39 schreef RipCity het volgende:
Ondanks het ontbreken van een voetbalcompetitie is Veronica Inside nog tot zeker 1 juni op de buis. Mogelijk gaat het voetbalpraatprogramma nog langer door, daar buigt Talpa zich later over. Johan Derksen zou er echter "niet van staan te kijken" als de stekker er in mei al uit gaat, zo zei hij op het YouTube-kanaal van Veronica Inside.
"Door de coronacrisis hebben bedrijven helemaal geen trek om te adverteren. Wanneer de productiekosten van zo'n programma hoger worden dan de reclame-inkomsten, dan zijn mensen bij commerciële televisiestations sneller geneigd om er een film in te gooien in plaats van zo'n programma, want die film hebben ze toch in het magazijn liggen", aldus Derksen. De analist zou het zelf "fijn" vinden om door te gaan. "Om het karige nieuws dat er komt toch voor het voetlicht te brengen. Voetbalminnend Nederland hunkert naar informatie en hoe het verder gaat."
Dat laatste merken Derksen, Wilfred Genee en René van der Gijp aan de kijkcijfers. "Die zijn uitstekend", aldus Derksen. "In dat kader zijn wij gaarne bereid om door te gaan."
Wat een angsthaas is het ook. Meteen wegrijdenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:11 schreef Zipportal het volgende:
René van der Gijp belaagd door drie onbekende mannen bij thuiskomst na VI
https://www.ad.nl/show/re(...)omst-na-vi~a6bda7ba/
Dat kan.
Ik ben woedend.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:11 schreef Zipportal het volgende:
Dat kan.
Ja want vechten tegen drie onbekende mannen in het duister is een goed plan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een angsthaas is het ook. Meteen wegrijden
Hij zit er niet mee maar als de postbode aanbelt zit hij achter de bank.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:11 schreef Zipportal het volgende:
Dat kan.
Hij had ze moeten platrijden uit zelfverdediging.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een angsthaas is het ook. Meteen wegrijden
Vast vredeslievende Ramadan-Moslims.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:11 schreef Zipportal het volgende:
Dat kan.
Bruggetje binnenkort weer open.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:45 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hij zit er niet mee maar als de postbode aanbelt zit hij achter de bank.
Maakt niet uit. Altijd de zwakste proberen te kiezen en een mesje tussen de ribben.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want vechten tegen drie onbekende mannen in het duister is een goed plan.
Precies.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:48 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hij had ze moeten platrijden uit zelfverdediging.
Sinds wanneer is René van der Gijp een superheld?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Altijd de zwakste proberen te kiezen en een mesje tussen de ribben.
Iemand een stream url?quote:Op donderdag 30 april 2020 22:05 schreef RipCity het volgende:
Grolloo radio vanaf morgen
Johan Derksen start eigen radiostation: Grolloo Radio
https://www.ad.nl/show/jo(...)adio-br-br~ad426d86/
GTA Dordrechtquote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:48 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Hij had ze moeten platrijden uit zelfverdediging.
quote:René van der Gijp aangevallen door drie mannen met hamers
René van der Gijp is maandagavond aangevallen door drie mannen met hamers. De voetbalanalyticus zat in de auto op het moment van de aanval en vertelt aan Radio Veronica dat hij er zonder kleerscheuren vanaf kwam.
"Ik stond voor het hek, en ineens sprongen er drie gasten vanuit het niets voor mijn auto en begonnen als idioten met hamers op die auto in te slaan", vertelt Van der Gijp in de uitzending. Hij kwam maandagavond thuis van opnames van het televisieprogramma Veronica Inside.
Van der Gijp realiseert zich dat hij van geluk mag spreken dat zijn auto geen normale ruiten heeft. "Ik heb van die ramen die je niet doorkrijgt, normaal heb je aan één klap voldoende. Als je één klap op je kop krijgt, zoals op die ramen, dan ben je dood."
Hoewel hij erg schrok van het voorval, lukte het hem om achteruit te rijden en weg te komen voordat de mannen zich toegang konden verschaffen tot zijn voertuig.
Van der Gijp zegt niet te weten wat de mannen van hem wilden. "Ik heb eigenlijk ook niet zoveel zin om daarover te speculeren." Hij zegt dat het om hem persoonlijk zou kunnen gaan, maar ook om bezittingen als zijn horloge, dat hij nu in een kluis bij zijn bank heeft laten leggen. Wel gaat hij ervan uit dat de mannen tot dezelfde groep behoren die in februari inbraken in zijn woning. Toen werden er horloges en zonnebrillen gestolen.
De zoon van de voetbalanalyticus belde de politie, die binnen twee minuten ter plaatse waren. Van der Gijp zegt dat de politie het zeer serieus neemt en dat er gesurveilleerd wordt in zijn buurt.
https://www.nu.nl/achterk(...)nnen-met-hamers.html
Dat wordt weer achter de bank duiken als iemand aanbeltquote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:28 schreef luxerobots het volgende:
Ze slopen je auto voor een horloge? Wat een paupers...
[..]
Laat die gek toch bij RTL Boulevard zitten.quote:Vanavond bij Veronica Inside: Wim en fotograaf William Rutten
Veronica Inside opent de maand mei met een topshow. Wilfred, Johan en René bespreken samen met tafelgast Wim alle actualiteiten van de afgelopen week. Ondanks dat er nog altijd (bijna) nergens gevoetbald wordt, valt er zowel binnen als buiten de voetbalwereld genoeg te bespreken voor de mannen. Aan het tafeltje in de studio, natuurlijk op gepaste afstand, neemt vanavond topfotograaf William Rutten plaats.
Wat is er dan onder andere zoal gebeurd? Het rommelt weer eens bij FC Twente, de besluitvorming van de KNVB blijft omstreden bij de clubs en de transfercarrousel bij Ajax gaat draaien door de vertrekwens van André Onana.
Maar ook de laatste nieuwtjes buiten het voetbal mogen niet onbesproken blijven bij de mannen. Vriend van de show Gerard Joling vierde bijvoorbeeld deze week zijn verjaardag en nam voor zijn 60ste de felicitaties van Veronica Inside in ontvangst.
Bovendien blikt René terug op de vervelende thuiskomst van afgelopen maandag. Wat is er precies gebeurd en hoe gaat het nu met de altijd zo goedlachse René?
Fotograaf William Rutten neemt vanavond plaats aan het tafeltje in de studio. Rutten portretteerde voor zijn tentoonstelling 75 gezichten van spraakmakende BN'ers. De mannen van Veronica Inside mogen daarbij uiteraard niet ontbreken!
Zoals gezegd: een knallende uitzending van je favoriete voetbaltalkshow om de maand mei fris te beginnen! Om in de stemming te komen, kun je hieronder alvast bekijken wat René een tijdje geleden overkwam bij zijn huis.
Flopshow deel zoveel.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat die gek toch bij RTL Boulevard zitten.
Heeft z'n vrouw hem van de trap geduwd?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gaan we nog even Skypen met Valentijn met gebroken heup
quote:
Chris Woerts!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Valentijn Driessen breekt heup![]()
Vervelend nieuws over Valentijn Driessen: de verslaggever van De Telegraaf heeft zijn heup gebroken bij een val tijdens het wielrennen. Dat meldt Wilfred Genee op Radio Veronica. Het is nog niet bekend hoe Driessen er nu aan toe is. Hij zou vrijdag aanschuiven bij Veronica Inside, maar dat zit er vermoedelijk niet in. "Het heeft niets met boze Cambuur-supporters te maken", voegt Genee er nog met een knipoog aan toe
https://www.voetbalprimeu(...)t-gebroken-heup.html
Wie is nu de gast
Kun je beter iets verderop wonen in Poortuugal. Het enige wat je daar treft zijn twitterende tandartsen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook een kut buurt.
https://www.google.com/ma(...)1.793664!4d4.6721543
twitter:yyeIhsa twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 18:30:00René van der Gijp is overvallen? https://t.co/CylmEW020a reageer retweet
triest wijfquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
Walgelijk wijftwitter:yyeIhsa twitterde op vrijdag 01-05-2020 om 18:30:00René van der Gijp is overvallen? https://t.co/CylmEW020a reageer retweet
hij stond voor z'n hek met de auto las ik, Gijpie heeft niet eens een bewakingscamera?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dan de beelden bij VI. Lekker man
Denk het wel tochquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hij stond voor z'n hek met de auto las ik, Gijpie heeft niet eens een bewakingscamera?
Dan heeft hij structureel last van een beroertequote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:34 schreef Paul het volgende:
Hey liefies
Hopelijk belt Fransie van Seumeren weer en dat jullie dan zeggen dat hij dronken is... TERWIJL DAT HELEMAAL NIET ZO IS >:(
als jij graag wilt dat wij dat doen dan ben ik niet de beroerdstequote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:34 schreef Paul het volgende:
Hey liefies
Hopelijk belt Fransie van Seumeren weer en dat jullie dan zeggen dat hij dronken is... TERWIJL DAT HELEMAAL NIET ZO IS >:(
Die hebben Iwan van Duren ook al eens te pakken gehad.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb een lichtgetint vermoeden
Daar ben ik geen reden voor nodigquote:
Dan vond ik de oude met Bennie Jolink toch beter.quote:
Galgje spelen op het dorpspleinquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:38 schreef tralalala het volgende:
In Grolloo worden dit soort mensen gewoon doodgeschoten door de gemeenschap.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iedereen wist te overleven, Picornie
Eens. De klootzakkenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:37 schreef RensAjacied het volgende:
Wie aan Gijp komt die komt aan mij. Teringlijers.
Voor een flits in shownieuwsquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:38 schreef Bluedisplay het volgende:
Waarom probeert Wilfred hem steeds zo op te stoken
Horloge is geen consumptiegoed, dat kan je zelfs doorgeven aan je kinderen die het ook weer doorgeven. Een Rolex dan.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:40 schreef Zorro het volgende:
Het was geen beste uitrzending maandag, maar dit lijkt me ook niet nodig.
Tokkie sentimentquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Horloge is geen consumptiegoed, dat kan je zelfs doorgeven aan je kinderen die het ook weer doorgeven. Een Rolex dan.
https://twitter.com/bozenickyquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
Nicky mag ook wel persoonsbeveiliging krijgen
Zat er ergens wel een keer aan te komen, maar op dit moment is het juist zo rustig qua uitspraken bij VIquote:
Faalentijn. HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:44 schreef R-woud93 het volgende:
Valentijn is niet hard genoeg gevallen zie ik, hij staat nog
Dat doet Wilfred altijd. En dan de verloren onschuld spelen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:38 schreef Bluedisplay het volgende:
Vanavond terug te zien in sjownieuwsquote:
Dat was vermakelijk ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
Johan had in zijn filmpje deze week 100x de naam "Eddy PG" uitgesproken.
Het verhaal is gebaseerd op Fatima, een agent van de Zweedse veiligheidsdienst, die een tip krijgt dat er een terreuraanslag in Zweden gepland staat.quote:
Omdat ie niks anders kan,daarom slagen zijn talkshows nooitquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:38 schreef Bluedisplay het volgende:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Syrieganger als slachtoffer brengen, lekker van de Zweedjes
Vond het een prima serie.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het verhaal is gebaseerd op Fatima, een agent van de Zweedse veiligheidsdienst, die een tip krijgt dat er een terreuraanslag in Zweden gepland staat.
Linkse film.
Cijfer?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Vond het een prima serie.
Dogs of Berlinquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Vond het een prima serie.
Die Zweden sturen je als kijker zodat je sympathie krijgt voor zo'n wijf dat naar syrie is gegaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:51 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het verhaal is gebaseerd op Fatima, een agent van de Zweedse veiligheidsdienst, die een tip krijgt dat er een terreuraanslag in Zweden gepland staat.
Linkse film.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die Zweden sturen je als kijker zodat je sympathie krijgt voor zo'n wijf dat naar syrie is gegaan.
Soort Laura bij de KRO-NCRV
Topgozer (serieus).quote:
Wat je meestal doet met een foto, naar kijkenquote:
Dan ga ik fauda kijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:01 schreef R-woud93 het volgende:
Als dit nog even zo door gaat, ga ik wat anders doen
Heel vetquote:
heeft ie al verteldquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:11 schreef xzaz het volgende:
Dus vd gijp had toevallig zulke ruiten in de auto
Jaja
Iets verteld mij dat dit nirt het hele verhaal is.
Bedankt, dit nemen we even mee naar achterenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:11 schreef xzaz het volgende:
Jaja
@Zipportal de nieuwe xzazgod is uitquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:11 schreef xzaz het volgende:
Jaja
Klopt, Rene is gewoon een zware jongen in de cocaine handel.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:11 schreef xzaz het volgende:
Jaja
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:11 schreef xzaz het volgende:
Jaja
@Zipportal en ik kijken geen Jinek.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gerard Joling Vanavond bij Jinek![]()
@:gerardjoling
Als er iemand is bij wie alles altijd groot, groter, groots moet is het wel Gerard Joling. Ook voor zijn 60ste verjaardag had hij wilde plannen maar corona gooide ook bij hem roet in het eten. Maar dat betekent niet dat hij zijn jubileum stilletjes aan zich voorbij liet gaan. Want van 's ochtends vroeg tot ’s avonds laat stond Geer volop in de belangstelling. Traditiegetrouw sluit Jinek het seizoen af met een bezoekje van Gerard en blikken we met hem terug op zijn verjaardag en de hoogtepunten uit zijn carrière.
https://www.evajinek.nl/tags/personen/gerard-joling
Laatste show van Jinek? Wie gaat haar opvolgen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gerard Joling Vanavond bij Jinek![]()
@:gerardjoling
Als er iemand is bij wie alles altijd groot, groter, groots moet is het wel Gerard Joling. Ook voor zijn 60ste verjaardag had hij wilde plannen maar corona gooide ook bij hem roet in het eten. Maar dat betekent niet dat hij zijn jubileum stilletjes aan zich voorbij liet gaan. Want van 's ochtends vroeg tot ’s avonds laat stond Geer volop in de belangstelling. Traditiegetrouw sluit Jinek het seizoen af met een bezoekje van Gerard en blikken we met hem terug op zijn verjaardag en de hoogtepunten uit zijn carrière.
https://www.evajinek.nl/tags/personen/gerard-joling
één voor allen, allen alleenquote:
SchimmelpenninckGODquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Laatste show van Jinek? Wie gaat haar opvolgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |