heeft ie al verteldquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:11 schreef xzaz het volgende:
Dus vd gijp had toevallig zulke ruiten in de auto
Jaja
Iets verteld mij dat dit nirt het hele verhaal is.
Bedankt, dit nemen we even mee naar achterenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:11 schreef xzaz het volgende:
Jaja
@Zipportal de nieuwe xzazgod is uitquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:11 schreef xzaz het volgende:
Jaja
Klopt, Rene is gewoon een zware jongen in de cocaine handel.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:11 schreef xzaz het volgende:
Jaja
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:11 schreef xzaz het volgende:
Jaja
@Zipportal en ik kijken geen Jinek.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gerard Joling Vanavond bij Jinek![]()
@:gerardjoling
Als er iemand is bij wie alles altijd groot, groter, groots moet is het wel Gerard Joling. Ook voor zijn 60ste verjaardag had hij wilde plannen maar corona gooide ook bij hem roet in het eten. Maar dat betekent niet dat hij zijn jubileum stilletjes aan zich voorbij liet gaan. Want van 's ochtends vroeg tot ’s avonds laat stond Geer volop in de belangstelling. Traditiegetrouw sluit Jinek het seizoen af met een bezoekje van Gerard en blikken we met hem terug op zijn verjaardag en de hoogtepunten uit zijn carrière.
https://www.evajinek.nl/tags/personen/gerard-joling
Laatste show van Jinek? Wie gaat haar opvolgen?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gerard Joling Vanavond bij Jinek![]()
@:gerardjoling
Als er iemand is bij wie alles altijd groot, groter, groots moet is het wel Gerard Joling. Ook voor zijn 60ste verjaardag had hij wilde plannen maar corona gooide ook bij hem roet in het eten. Maar dat betekent niet dat hij zijn jubileum stilletjes aan zich voorbij liet gaan. Want van 's ochtends vroeg tot ’s avonds laat stond Geer volop in de belangstelling. Traditiegetrouw sluit Jinek het seizoen af met een bezoekje van Gerard en blikken we met hem terug op zijn verjaardag en de hoogtepunten uit zijn carrière.
https://www.evajinek.nl/tags/personen/gerard-joling
één voor allen, allen alleenquote:
SchimmelpenninckGODquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Laatste show van Jinek? Wie gaat haar opvolgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |