quote:Op woensdag 29 april 2020 15:52 schreef Ifrane het volgende:
Gastslotje.
Als ik een topic sluit, moet je hem niet asociaal elders precies hetzelfde heropenen.
Is totaal niet relevant voor deze reeks.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Gastslotje? wat heb ik gemist..
Van wat ik begreep was't of een sensor of een ring.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:21 schreef junkiexp het volgende:
Maar slim dat je de Focus houdt, dat is wel de beste auto die je tot nu toe hebt gehad.
Ik heb sowieso uitleesapparatuur voor de ABS storing, maar ik gok voor 90% op een sensor.
Goedkoop en makkelijk te vervangen.
Als ik ergens mee kan helpen hoor ik het wel
Mijn ABS lampje brandt al meer dan twee jaar. Uit laten lezen, na laten kijken enz. Niets te vinden. Gelukkig maakt het hier in Belgie bij het keuringsstation niet uit wat voor lampje er ook brandt als het maar in orde is. Dus hij komt nog steeds met brandend lampje door de keuring.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:21 schreef junkiexp het volgende:
Maar slim dat je de Focus houdt, dat is wel de beste auto die je tot nu toe hebt gehad.
Ik heb sowieso uitleesapparatuur voor de ABS storing, maar ik gok voor 90% op een sensor.
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:22 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Van wat ik begreep was't of een sensor of een ring.
Ga de auto sowieso houden. Kan nu wel een andere auto kopen van't geld wat ik voor de FoFo pak maar dan koop ik absoluut never nooit een auto terug zoals de FoFo.
Thanks trouwens! Ik zal je wel een DM doen zodra ik 'm heb laten keuren
Oh dat is makkelijk, voor de rest is de Belgische keuring nogal streng toch naar ik begreep?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Mijn ABS lampje brandt al meer dan twee jaar. Uit laten lezen, na laten kijken enz. Niets te vinden. Gelukkig maakt het hier in Belgie bij het keuringsstation niet uit wat voor lampje er ook brandt als het maar in orde is. Dus hij komt nog steeds met brandend lampje door de keuring.
Ja best wel. Als je koplamp een beetje de verkeerde kant op schijnt kun je naar de garage om hem recht te laten zetten en terug voor een herkeuring (die is dan wel goedkoper). Voor de rest een check up aan de binnenkant en natuurlijk een uitgebreide inspectie van de buitenkant.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:29 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Oh dat is makkelijk, voor de rest is de Belgische keuring nogal streng toch naar ik begreep?
Aan de andere kant kan je weer voor een fooi je rijbewijs halen. In nederland ben je al snel 2 ruggen kwijtquote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja best wel. Als je koplamp een beetje de verkeerde kant op schijnt kun je naar de garage om hem recht te laten zetten en terug voor een herkeuring (die is dan wel goedkoper). Voor de rest een check up aan de binnenkant en natuurlijk een uitgebreide inspectie van de buitenkant.
Je hoeft niet perse les te volgen hoor. Als je je theorie-examen maar haalt dan kun je een voorlopig rijbewijs halen bij de gemeente. Dan mag je onder voorwaarden rijden met een L op de achteruit geplakt.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:53 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
https://www.vlaanderen.be(...)-van-een-rijbewijs-b
Praktijkexamen 4 tientjes. wow
https://www.vab.be/nl/rij(...)gen/auto/rijbewijs-b
Master mo is 1400 euro, 20 uur met alles er op en er aan.
Wat de fuck...quote:Op woensdag 29 april 2020 19:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse les te volgen hoor. Als je je theorie-examen maar haalt dan kun je een voorlopig rijbewijs halen bij de gemeente. Dan mag je onder voorwaarden rijden met een L op de achteruit geplakt.
Binnen een jaar moet je dan het officiële examen doen. Ik heb mijn kinderen voor de veiligheid wel 20 uur les laten nemen maar dat hoeft dus niet perse.
https://rijbewijs-online.be/nl/belgie/verkeersregels/rijbewijs
quote:Belgie is een héél eng land
Als je een gastslotje wil dan dm maar evenquote:Op woensdag 29 april 2020 18:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Gastslotje? wat heb ik gemist..
Dus als we een soort bradge wheeler dealers krijgen dan ben jij daarin zeg maar Ed die monteur?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:21 schreef junkiexp het volgende:
Mag ik dan die dikke zijn?quote:Op woensdag 29 april 2020 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Dus als we een soort bradge wheeler dealers krijgen dan ben jij daarin zeg maar Ed die monteur?
Hahaha het zou opzich wel mooi zijn.
Is dit kritiek op Apolonia?quote:Op woensdag 29 april 2020 19:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die pizza
Wie verkoopt er nu zo'n kleine bodem?
Dat zal mike zijn danquote:Op woensdag 29 april 2020 19:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mag ik dan die dikke zijn?Beetje stoer lopen doen, wat aanwijzingen geven, leuke uitjes om onderdelen te halen. En braad maar zwoegen en zweten xD
Binnen het hele plaatje past Braadmeister natuurlijk beter als Mike.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mag ik dan die dikke zijn?Beetje stoer lopen doen, wat aanwijzingen geven, leuke uitjes om onderdelen te halen. En braad maar zwoegen en zweten xD
Haha omg het zou wel mooi zijn en daar dan een vlog over. Heerlijk ik ben nu al fanquote:Op woensdag 29 april 2020 19:22 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Binnen het hele plaatje past Braadmeister natuurlijk beter als Mike.
Vandaag eten wij pizza en aangezien wij ook geen deegroller hebben... https://imgur.com/a/lSnq1VXquote:
Volgens Chef Bradge hoef je dat deed helemaal niet uit te rollen johquote:Op woensdag 29 april 2020 19:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vandaag eten wij pizza en aangezien wij ook geen deegroller hebben... https://imgur.com/a/lSnq1VX
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vandaag eten wij pizza en aangezien wij ook geen deegroller hebben... https://imgur.com/a/lSnq1VX
Tomatendeegballen worden de nieuwe foodtrendquote:Op woensdag 29 april 2020 19:36 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Volgens Chef Bradge hoef je dat deed helemaal niet uit te rollen joh
Voor het beste niet aangebrande bakresultaat wel!quote:Op woensdag 29 april 2020 19:36 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Volgens Chef Bradge hoef je dat deed helemaal niet uit te rollen joh
HOE FILM JE DAT ALS JE MET 2 HANDEN ROLT?quote:Op woensdag 29 april 2020 19:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wel origineel zo'n Hertog Jan logo in je pizzaquote:Op woensdag 29 april 2020 19:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Bradge en ik hadden het erover om zoiets op te zetten samen dus wellichtquote:Op woensdag 29 april 2020 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Dus als we een soort bradge wheeler dealers krijgen dan ben jij daarin zeg maar Ed die monteur?
Hahaha het zou opzich wel mooi zijn.
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben ook al dik dus dat wordt lastig![]()
Magicquote:Op woensdag 29 april 2020 19:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
HOE FILM JE DAT ALS JE MET 2 HANDEN ROLT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Ze zouden mij moeten betalenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:50 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wel origineel zo'n Hertog Jan logo in je pizza
Werk je bij de plus?quote:Op woensdag 29 april 2020 19:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ik ben vies varken en een slet^O^
Wat een rare editquote:Op woensdag 29 april 2020 19:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ik ben vies varken en een slet^O^
quote:
Wat zijn dit voor leugensquote:Op woensdag 29 april 2020 19:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ik moest even nagaan hoe jij mij allemaal hebt genoemd de afgelopen tijd.
Wil je dat ze jouw flinke worst eens tot zich neemt?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb wel eens gezegd dat je graag een flinke worst lust maar dat is het dan ook wel
Hahaquote:Op woensdag 29 april 2020 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb wel eens gezegd dat je graag een flinke worst lust maar dat is het dan ook wel
Dat is maar een miniknakworstquote:Op woensdag 29 april 2020 20:02 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wil je dat ze jouw flinke worst eens tot zich neemt?
Ja ben broken en reageer dat af op anderenquote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vandaar dat je altijd zo’n afgunst toont.
Voor mensen die niet heel aantrekkelijk zijn maar op een gezond gewicht zitten is het makkelijk om zich op zijn minst beter te voelen dan dikke mensen. Als ze daardoor lekker kunnen slapen moet dat ook gewoon kunnen, scheelt een boel depressiesquote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vandaar dat je altijd zo’n afgunst toont.
Behalve voor de dikke mensenquote:Op woensdag 29 april 2020 20:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Voor mensen die niet heel aantrekkelijk zijn maar op een gezond gewicht zitten is het makkelijk om zich op zijn minst beter te voelen dan dikke mensen. Als ze daardoor lekker kunnen slapen moet dat ook gewoon kunnen, scheelt een boel depressies
Genoeg mensen die ook op dikke mensen vallen toch.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Behalve voor de dikke mensen.. maar ach zoals Mortaxx zelf al zegt
Daar ook nooit problemen mee gehad, gelukkig!quote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ook op dikke mensen vallen toch
Volgens mij kwam daar laatst een programma over tegenquote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ook op dikke mensen vallen toch.
Plus een buik kan je altijd wegwerken, een lelijk karakter blijft voor altijd
RT!quote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ook op dikke mensen vallen toch.
Plus een buik kan je altijd wegwerken, een lelijk karakter blijft voor altijd
Als je ze van fok af plukt dan zijn ze ook minder kritisch natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2020 20:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Daar ook nooit problemen mee gehad, gelukkig!
Nou...quote:Op woensdag 29 april 2020 20:22 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
RT!
Dat is een motto wat ik vaak gebruikNiet dat mijn buik is weggewerkt, maar mijn karakter is wel oke volgens mij
Nou...quote:Op woensdag 29 april 2020 21:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou...
Als we een opsomming gaan maken van jouw karaktertrekjes dan zal dat beledigend overkomen. Dus dat zal ik maar niet doen, maar ook daarin stond je niet vooraan in de rij.
Ik zet de popcorn klaar.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou...
Nu je hier mee komt mag je wat mij betreft ook wel een opsomming geven, kijken of jouw belevingswereld van mijn karakter over een komt met hoe ik IRL ben en hoe mijn belevingswereld is.
Okay, omdat je erom vraagt...quote:Op woensdag 29 april 2020 21:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou...
Nu je hier mee komt mag je wat mij betreft ook wel een opsomming geven, kijken of jouw belevingswereld van mijn karakter over een komt met hoe ik IRL ben en hoe mijn belevingswereld is.
Frits heeft hier nog wel iets aan toe te voegenquote:Op woensdag 29 april 2020 21:56 schreef diadakan het volgende:
[..]
Ik zet de popcorn klaar.
Ik zet mijn geld in op: gebrek aan doorzettingsvermogen, impulsief, kort lontje, wispelturig, gebrek aan realiteitsbesef,....
Zou je ook willen proberen iets positiefs te zeggen over braddie?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Okay, omdat je erom vraagt...
- Kort lontje (we kennen de .gifjes)
- Agressieproblemen (gaten in deuren en muren)
- Lui (niet de instelling om wat van je leven te maken)
- Kan niet tegen kritiek al dan niet terecht (iedereen die niet naar je mond praat is al snel de gebeten hond)
- Extreem wispelturig (ene dag is het A, andere dag B)
- Onbetrouwbaar (geld jatten van je pa, je vrienden ergens achter laten omdat iets je niet zint)
- Niet zelfstandig (vooral het feit dat je op je '30e' nog de koelkast en portemonnee van je moeder moet leegroven)
- Je kan niet omgaan met je emoties en overziet vaak niet de consequenties van je acties
- Je liegt echt over alles als het moet tot aan een hartaanval aan toe
- Ondankbaar
- Persoonlijke hygiëne staat ook niet hoog op je prioriteiten lijstje
En dit zijn slechts de dingen die ik meteen kan bedenken. Niet alles is een karaktertrekje, maar hoort wel bij je personaliteit.
Waar je bijvoorbeeld jouw slechte rijstijl aan te danken hebt weet ik niet, maar op dat front mis je ook wel wat overzicht en inzicht.
Waarom negeer je deze punten?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:10 schreef diadakan het volgende:
[..]
Zou je ook willen proberen iets positiefs te zeggen over braddie?
Neuhquote:Op woensdag 29 april 2020 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Jammer dat de reactie van Kiid waarschijnlijk verwijderd gaat worden door MatigewormJim of Faux zodat Braddie er niet inhoudelijk op in kan gaan
Ah kijk eens aan. Dan pak ik even de popcornquote:
Ik negeer niks, ik zie dat hij ook al mijn puntjes genoemd heeft.quote:
Fixedquote:Op woensdag 29 april 2020 22:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
- Extreem wispelturig (ene dag is het Ad, andere dag Brad)
Het enige positieve puntje van Braddie wat ik zou kunnen noemen is zelfspot maar dat is 1 totaal niet op zijn plaats in zijn situatie en 2 verwaarloosbaar vergeleken met al zijn slechte puntenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:12 schreef diadakan het volgende:
[..]
Ik negeer niks, ik zie dat hij ook al mijn puntjes genoemd heeft.
Hij is wel een begenadigd pianistquote:Op woensdag 29 april 2020 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het enige positieve puntje van Braddie wat ik zou kunnen noemen is zelfspot maar dat is 1 totaal niet op zijn plaats in zijn situatie en 2 verwaarloosbaar vergeleken met al zijn slechte punten
- Kort Lontje. Is zoals je kan merken op streams (je zal ze vast niet kijken) niet meer van toepassing. Je baseert dit op 3-4 jaar oude filmpjes.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Okay, omdat je erom vraagt...
- Kort lontje (we kennen de .gifjes)
- Agressieproblemen (gaten in deuren en muren)
- Lui (niet de instelling om wat van je leven te maken)
- Kan niet tegen kritiek al dan niet terecht (iedereen die niet naar je mond praat is al snel de gebeten hond)
- Extreem wispelturig (ene dag is het A, andere dag B)
- Onbetrouwbaar (geld jatten van je pa, je vrienden ergens achter laten omdat iets je niet zint)
- Niet zelfstandig (vooral het feit dat je op je '30e' nog de koelkast en portemonnee van je moeder moet leegroven)
- Je kan niet omgaan met je emoties en overziet vaak niet de consequenties van je acties
- Je liegt echt over alles als het moet tot aan een hartaanval aan toe
- Ondankbaar
- Persoonlijke hygiëne staat ook niet hoog op je prioriteiten lijstje
En dit zijn slechts de dingen die ik meteen kan bedenken. Niet alles is een karaktertrekje, maar hoort wel bij je personaliteit.
Waar je bijvoorbeeld jouw slechte rijstijl aan te danken hebt weet ik niet, maar op dat front mis je ook wel wat overzicht en inzicht.
Uhh braddie, het is verboden om het hier over te hebben, maar je hebt een uitkering. Je dopt dus niet je eigen boontjes.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:15 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
- Niet zelfstandig? Ik woon letterlijk al bijna 2 jaar in deze woning en kan prima mijn eigen boontjes doppen.
Pianist? Seriously?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:15 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hij is wel een begenadigd pianist
Daar ben ik ook regelmatig duidelijk in geweest, ik ben absoluut geen pianistquote:Op woensdag 29 april 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pianist? Seriously?Leuke deuntjes hoor. Maar ik ben erg benieuwd hoe het klinkt als Braddie op een vleugel gaat spelen
Bedoelde dat ook niet negatief verder maar het verschil met een keyboard en een piano is wel erg groot natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2020 22:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Daar ben ik ook regelmatig duidelijk in geweest, ik ben absoluut geen pianistJa ik red mij wel oke op een piano, maar het houdt op bij pop stukken zoals Elton John enz
ja absoluut. Piano spelen kan ik wel, maar absoluut niet op het niveau zoals ik keyboard speelquote:Op woensdag 29 april 2020 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde dat ook niet negatief verder maar het verschil met een keyboard en een piano is wel erg groot natuurlijk
-behulpzaamquote:Op woensdag 29 april 2020 22:25 schreef diadakan het volgende:
Maar wie durft het aan; wat zijn de positieve eigenschappen van Braddie?
- Zelfspot (Ja, vind dat ook wel een positieve eigenschap, dat je om jezelf kan lachen en zo)quote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
-behulpzaam
-bescheiden
-creatief
-muzikaal
-sympatiek
-zelfstandig
-zelfvertrouwen
wie vult aan?
Hij is niet kalend, iets waar hij vele kanaalreincaranties terug nog een speciale vlog aan heeft besteed.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
-behulpzaam
-bescheiden
-creatief
-muzikaal
-sympatiek
-zelfstandig
-zelfvertrouwen
wie vult aan?
Haha ook jij mist de aansluiting met de werkelijkheid. Braddie geeft zelf aan dat hij een gebrek aan zelfvertrouwen heeft.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
-behulpzaam
-bescheiden
-creatief
-muzikaal
-sympatiek
-zelfstandig
-zelfvertrouwen
wie vult aan?
Om op een podium vol mensen muziek te spelen, daar heb je zelfvertrouwen voor nodigquote:Op woensdag 29 april 2020 22:34 schreef diadakan het volgende:
[..]
Haha ook jij mist de aansluiting met de werkelijkheid. Braddie geeft zelf aan dat hij een gebrek aan zelfvertrouwen heeft.
Hoeveel jaar is het geleden dat braddie op een podium heeft gestaan?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Om op een podium vol mensen muziek te spelen, daar heb je zelfvertrouwen voor nodig
1,5 maand. Zelfvertrouwen op muzikaal vlak heb ik redelijk, daarbuiten minder. Dat klopt.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:35 schreef diadakan het volgende:
[..]
Hoeveel jaar is het geleden dat braddie op een podium heeft gestaan?
Waarom staan al die mensen op het podium danquote:Op woensdag 29 april 2020 22:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Om op een podium vol mensen muziek te spelen, daar heb je zelfvertrouwen voor nodig
Zich staande houden, ondanks dat constante gezuig van altijd weer dezelfde users in dit topicquote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
-behulpzaam
-bescheiden
-creatief
-muzikaal
-sympatiek
-zelfstandig
-zelfvertrouwen
wie vult aan?
Gebrek aan zelfkennis had ik er ook aan moeten toevoegen zo te zienquote:Op woensdag 29 april 2020 22:15 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
- Kort Lontje. Is zoals je kan merken op streams (je zal ze vast niet kijken) niet meer van toepassing. Je baseert dit op 3-4 jaar oude filmpjes.
- Agressieproblemen m.b.t gaten is ook weer zoietsJa er zaten gaten in de gipsplaten in dat schuurtje maar je hebt het over gipsplaten waar al een gat in komt als je er te hard tegen aan leunt,
ik heb nooit tegen die platen geslagen.
- Lui? Klopt, staat in verbinding met mijn huidige situatie, ga ik verder niet op in.
- Dit is onzin, ik sta open voor kritieken en feedback, dat het in het verleden anders is geweest klopt zeker en dat ontken ik ook nergens
- Wispelturig ben ik ook omdat ik veel maal over zaken, noem het onzekerheid.
- Onbetrouwbaar? Je komt nu met dingen waar je niets van weet, en geld gejat ? WTF man.
- Niet zelfstandig? Ik woon letterlijk al bijna 2 jaar in deze woning en kan prima mijn eigen boontjes doppen.
- Kan prima omgaan met mijn emoties, maar was in't verleden een opkropper. Lees: verleden. Iets waar jij in blijft hangen.
- Liegen? Leugentje om best wil gebeurt wel eens ja, valt zeker niet goed te praten, maar doe ik alleen online, en niet tegen bekenden of in het echt.
- Ondankbaar? Absoluut niet, ben voor álles in het leven dankbaar
- Persoonlijke hygiene staat zeker wel hoog op mijn prio lijstje. Oh nee, ik draag 2 dagen hetzelfde shirt, lekker boeiend, ik douche wel dagelijks.
Verder dus niet eens met jouw lijstje en met een aantal dingen een beetje. Jij baseert dingen vooral op filmpjes en gifjes en what not van 3-4 jaar geleden, raad eens? Mensen veranderen.
Overigens geldt dat ook voor mijn rijden. Want ja, ik reed als een natte krant, maar ik kan nu (durf ik te zeggen) wel gewoon autorijden.
Nou, kan jij weer fijn slapen vanavond, gr.
Is goed man. Anders ga je nog even verder je puntenlijstje aanvullen met dingen van 3-4 jaar geleden.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gebrek aan zelfkennis had ik er ook aan moeten toevoegen zo te zien
Niet boos worden braddie. Lekker gegeten vanavond?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Is goed man. Anders ga je nog even verder je puntenlijstje aanvullen met dingen van 3-4 jaar geleden.
Mijn onzekerheid buiten het muziekmaken om. Zou wel meer zelfvertrouwen willen hebben. Kan wel gewoon normaal een gesprek voeren en bij jamsessies op mensen afstappen, maar ik kom qua houding wel onzeker over. Veel wegkijken, beetje naar beneden etc.. ben me érg zelfbewust.. Komt met het afvallen natuurlijk, dus wat dat betreft is 1+1 2, maar dat komt er ook niet echt van eh.. Dus ook mijn disciplinequote:Op woensdag 29 april 2020 22:37 schreef diadakan het volgende:
De afsluitende ronde.
Braddie welke eigenschap zou je willen verbeteren?
Kan je niet gaan deelnemen aan een afval programma op televisie, wat zo nu en dan voorbij komt. Direct gratis reclame voor je joetoep kanaalquote:Op woensdag 29 april 2020 22:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mijn onzekerheid buiten het muziekmaken om. Zou wel meer zelfvertrouwen willen hebben. Kan wel gewoon normaal een gesprek voeren en bij jamsessies op mensen afstappen, maar ik kom qua houding wel onzeker over. Veel wegkijken, beetje naar beneden etc.. ben me érg zelfbewust.. Komt met het afvallen natuurlijk, dus wat dat betreft is 1+1 2, maar dat komt er ook niet echt van eh.. Dus ook mijn disciplineHet ontbreken daarvan
Nee. Want dáár ben ik dan weer te onzeker voor.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:41 schreef diadakan het volgende:
[..]
Kan je niet gaan deelnemen aan een afval programma op televisie, wat zo nu en dan voorbij komt. Direct gratis reclame voor je joetoep kanaal
Ik kan een blinde niet laten zien vriend.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Is goed man. Anders ga je nog even verder je puntenlijstje aanvullen met dingen van 3-4 jaar geleden.
Snap ik volkomen. Desondanks overweeg het, het zorgt er juist voor dat je afvalt en die zekerheid krijgt. Dat waren nou net de twee zaken die je graag beter wil hebben.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee. Want dáár ben ik dan weer te onzeker voor.
Ik vind de aandacht die mijn YouTube kanalen genereren leuk, tot op zekere hoogte. En ik vond het ook leuk om met Klokje Rond mee te doen, maar met een afvalprogramma of iets anders op de TV? Nee.. Totaal niet voor mij weggelegd.
Broer. Ik zie de Bradge al meedoen aan Lang leve de Liefdequote:Op woensdag 29 april 2020 22:41 schreef diadakan het volgende:
[..]
Kan je niet gaan deelnemen aan een afval programma op televisie, wat zo nu en dan voorbij komt. Direct gratis reclame voor je joetoep kanaal
Ik denk dat Braad er verstandig aan doet om een eventuele vermindering van zijn massa voor zichzelf te doen, zo'n programma wil maar vooral entertainment maken. Kan ie na een afvalsucces altijd nog als een Adonis meedoen aan Temptation Island, waar hij stofarm geklede dames het hoofd op hol brengt met een romantische herinterpretatie van een obscure Slagharentheme.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:44 schreef diadakan het volgende:
[..]
Snap ik volkomen. Desondanks overweeg het, het zorgt er juist voor dat je afvalt en die zekerheid krijgt. Dat waren nou net de twee zaken die je graag beter wil hebben.
En draagt ook nog eens bij aan je gezondheid en dat gun ik je.
Stof armquote:Op woensdag 29 april 2020 22:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik denk dat Braad er verstandig aan doet om een eventuele vermindering van zijn massa voor zichzelf te doen, zo'n programma wil maar vooral entertainment maken. Kan ie na een afvalsucces altijd nog als een Adonis meedoen aan Temptation Island, waar hij stofarm geklede dames het hoofd op hol brengt met een romantische herinterpretatie van een obscure Slagharentheme.
Hmms ik herken het wel een beetje van mezelf ook trouwens dit, ok optreden voor volle zaal solo piano dingen 500 man plus ofzo in een kerk. Allemaal geen probleem. Een bv sollicitatie gesprek met 1 of 2 mensen en ik klap dicht.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mijn onzekerheid buiten het muziekmaken om. Zou wel meer zelfvertrouwen willen hebben. Kan wel gewoon normaal een gesprek voeren en bij jamsessies op mensen afstappen, maar ik kom qua houding wel onzeker over. Veel wegkijken, beetje naar beneden etc.. ben me érg zelfbewust.. Komt met het afvallen natuurlijk, dus wat dat betreft is 1+1 2, maar dat komt er ook niet echt van eh.. Dus ook mijn disciplineHet ontbreken daarvan
Nee totaal niet als je het mij vraagt he en goed ik wist beetje het verhaal hier van fok, maar op youtube kom je zo dus echt niet over live.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:00 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Op jamsessies voor tientallen mensen staan vind ik geen probleem, gesprekje voeren met een of 2 mensen lukt ook wel. Zet mij in een groep mensen en ik klap dichtYouTuben is wat dat betreft een perfect compromis. Kan ik de entertainer uithangen (lol) vanuit mijn eigen huis
![]()
Bijzonder dat mijn onzekerheid niet doorschemert trouwens.
Dat is wel tof en geeft me ook wel ergens een boostquote:Op woensdag 29 april 2020 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nee totaal niet als je het mij vraagt he en goed ik wist beetje het verhaal hier van fok, maar op youtube kom je zo dus echt niet over live.
Heb ik geen antwoord op. Maandje vooruit denken is wel de max, puur omdat ik niet verder vooruit wil denken.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:01 schreef Welvaert het volgende:
Bradge, waar zie je jezelf over 10 jaar?
Zeker het is ook positief bedoelt van mij maar ook echt gewoon de waarheid zoals ik het zie iig.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat is wel tof en geeft me ook wel ergens een boost
Ja hier gaat het dus mis man, verkeerde instellingquote:Op woensdag 29 april 2020 23:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Heb ik geen antwoord op. Maandje vooruit denken is wel de max, puur omdat ik niet verder vooruit wil denken.
De vraag moet eerder zijn, ben je verder dan pakweg 5 jaar geleden. Als het antwoord nee is dan heb je pas stof tot nadenkenquote:Op woensdag 29 april 2020 23:01 schreef Welvaert het volgende:
Bradge, waar zie je jezelf over 10 jaar?
Mwah niet zo mee eens. Het is altijd goed om een doel te hebben enzo en een streven. Maar ik denk ook liever niet tever vooruit hoorquote:Op woensdag 29 april 2020 23:07 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Ja hier gaat het dus mis man, verkeerde instelling
Ja. Veel verder.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De vraag moet eerder zijn, ben je verder dan pakweg 5 jaar geleden. Als het antwoord nee is dan heb je pas stof tot nadenken
Juist twijfel niet teveel aan jezelf als ik een tip mag gevenquote:Op woensdag 29 april 2020 23:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja. Veel verder.
Heb meer zelfvertrouwen gekregen. Ik ben nu wel zeker van wie ik ben en wat ik kan. Ik heb enorme stappen gemaakt m.b.t het hele op mezelf wonen en andere zaken.
Er kan ook een héééééééééle hoop nog veel beter. Maar ik ben zéker 300 stappen verder (mentaal, en qua algehele ontwikkeling) dan ik was in 2015-16.
In jouw geval gewoon lekker wel doen aubquote:Op woensdag 29 april 2020 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
Juist twijfel niet teveel aan jezelf als ik een tip mag geven
300 stappen in 5 jaar tijd, nee daar val je natuurlijk niet van afquote:Op woensdag 29 april 2020 23:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja. Veel verder.
Heb meer zelfvertrouwen gekregen. Ik ben nu wel zeker van wie ik ben en wat ik kan. Ik heb enorme stappen gemaakt m.b.t het hele op mezelf wonen en andere zaken.
Er kan ook een héééééééééle hoop nog veel beter. Maar ik ben zéker 300 stappen verder (mentaal, en qua algehele ontwikkeling) dan ik was in 2015-16.
Owh ik twijfel over genoeg hoor maak je daar maar niet druk over. Maargoed voordat het weer de grote kree show genoemd gaat worden.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
In jouw geval gewoon lekker wel doen aub
quote:Op woensdag 29 april 2020 23:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
In jouw geval gewoon lekker wel doen aub
Maar je bent ook zwaarder geworden. Dus op lichamelijk vlak takel je flink af wat op den duur ook mentaal voor problemen gaat zorgen.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja. Veel verder.
Vooral het reageren op users zoals jij werkt mee aan zijn ontwikkelingquote:Op woensdag 29 april 2020 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je bent ook zwaarder geworden. Dus op lichamelijk vlak takel je flink af wat op den duur ook mentaal voor problemen gaat zorgen.
Hoe ontwikkel jij jezelf dan?
Ik stel hem gewoon een constructieve vraag.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:22 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Vooral het reageren op users zoals jij werkt mee aan zijn ontwikkeling
Man de pondjes vliegen er aan en je wordt nog steeds niet voor 11:00’en wakker... een beetje rust, ritme en regelmaat zou je niet verkeerd doenquote:Op woensdag 29 april 2020 23:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja. Veel verder.
Deze post zegt wel weer genoegquote:Op woensdag 29 april 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stel hem gewoon een constructieve vraag.
Waarom wil je daar niet verder op ingaan dan? Als je echt vind dat je verder bent op mentaal vlak dan 5 jaar geleden hoef je dat niet uit de weg te gaan lijkt me.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Heb je een punt, ik ben de afgelopen 5 jaar wel een stuk zwaarder geworden.
Ik ontwikkel mezelf mentaal gewoon prima, door de stappen die ik maak en de lessen die ik leer en de dingen die ik mee maak.
Verder zou ik het hier eigenlijk wel bij willen laten. Genoeg over mezelf geluld. Sure, vlogs enz zijn ook van mij, maar het hoeft niet self-centered te worden, hou ik nie van.
Je volgt geen lessen, je maakt geen stappen (anders was je minder dik hihi) en je maakt weinig mee want je zit veel te veel thuis.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik ontwikkel mezelf mentaal gewoon prima, door de stappen die ik maak en de lessen die ik leer en de dingen die ik mee maak.
Verder zou ik het hier eigenlijk wel bij willen laten. Genoeg over mezelf geluld. Sure, vlogs enz zijn ook van mij, maar het hoeft niet self-centered te worden, hou ik nie van.
Je komt niet oprecht over. En dat ben je ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wil je daar niet verder op ingaan dan? Als je echt vind dat je verder bent op mentaal vlak dan 5 jaar geleden hoef je dat niet uit de weg te gaan lijkt me.
Wat leer je dan zoal? Ben ik oprecht benieuwd naar. Afgezien van het muzikale vlak. Volgens mij lees je geen boeken, ben je op internet niet bezig om jezelf te ontwikkelen op bepaalde gebieden. Je sport niet, meditatie zou iets kunnen zijn waardoor je qua mindset verbeterd.
Tenzij je dit soort dingen natuurlijk allemaal niet bespreekt en wel doet?
Wegezen ja?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stel hem gewoon een constructieve vraag.
Eens met je, maar dat doet fok wel voor je enzo (of althans sommige users)quote:Op woensdag 29 april 2020 23:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Is dit een sollicitatiegesprek ofzo, doe even normaalquote:Op woensdag 29 april 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wil je daar niet verder op ingaan dan? Als je echt vind dat je verder bent op mentaal vlak dan 5 jaar geleden hoef je dat niet uit de weg te gaan lijkt me.
Wat leer je dan zoal? Ben ik oprecht benieuwd naar. Afgezien van het muzikale vlak. Volgens mij lees je geen boeken, ben je op internet niet bezig om jezelf te ontwikkelen op bepaalde gebieden. Je sport niet, meditatie zou iets kunnen zijn waardoor je qua mindset verbeterd.
Heeft hij zelf toegegeven in feedback, dat hij regelmatig hier post puur om te treiteren.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:31 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Je komt niet oprecht over. En dat ben je ook niet.
Je hebt zelf trouwens al aangegeven dat je een user bent die graag zuigt. Stop daar eens mee. Is echt zinloos.
Oh het spijt me dat ik vragen stel.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:33 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Is dit een sollicitatiegesprek ofzo, doe even normaal
Dat heb ik gelezen ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft hij zelf toegegeven in feedback, dat hij regelmatig hier post puur om te treiteren.
Niet op reageren of rapporteren.
Graag!quote:Op woensdag 29 april 2020 23:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Kunnen we het weer over bradge zn filmpjes/vlogs/streams hebben?
#doeslief
En wat is dan de oplossing in deze?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:37 schreef Quotidien het volgende:
Ik snap de kritiek wel. Aan de ene kant is Braddie gewoon lekker zijn ding aan het doen. Beetje streamen, muziek maken, filmpjes monteren, etc. Geen stress, gewoon een zorgeloos leventje.
Aan de andere kant is meneer zwaar obees en vreet aan de lopende band pizza en friet, en leeft in een soort luilekkerland waar vooral niet gewerkt wordt en nergens moeite voor wordt gedaan. Zo werkt het natuurlijk niet.
De oplossing voor wat?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:38 schreef InverHouse het volgende:
[..]
En wat is dan de oplossing in deze?
Waarvoor?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:38 schreef InverHouse het volgende:
[..]
En wat is dan de oplossing in deze?
Idd ja, niet al die zure users erbij.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De oplossing voor wat?
Een leuk topic? Gewoon gezellig meeposten.
Ik moet er eigenlijk niet op reageren maar:quote:Op woensdag 29 april 2020 23:37 schreef Quotidien het volgende:
Ik snap de kritiek wel. Aan de ene kant is Braddie gewoon lekker zijn ding aan het doen. Beetje streamen, muziek maken, filmpjes monteren, etc. Geen stress, gewoon een zorgeloos leventje.
Aan de andere kant is meneer zwaar obees en vreet aan de lopende band pizza en friet, en leeft in een soort luilekkerland waar vooral niet gewerkt wordt en nergens moeite voor wordt gedaan. Zo werkt het natuurlijk niet.
quote:Op woensdag 29 april 2020 23:40 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Idd ja, niet al die zure users erbij.
Dat gebash is wel zinloos hoor
Wat is hier bashen aan precies?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat verwacht je precies qua reacties als iemand zich een snelle dood in vreet, verder niks nuttigs doet en dit alles streamt alsof het een feestje is?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:40 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Idd ja, niet al die zure users erbij.
Dat gebash is wel zinloos hoor
Haha, eentje.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je ze van fok af plukt dan zijn ze ook minder kritisch natuurlijk
Oh nee, iemand met obesitas eet fast food, bel de wouten. Ik zet het op internet, mijn keuze.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat verwacht je precies qua reacties als iemand zich een snelle dood in vreet, verder niks nuttigs doet en dit alles streamt alsof het een feestje is?
Als je je er aan ergert, dan kom je hier toch gewoon niet?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat verwacht je precies qua reacties als iemand zich een snelle dood in vreet, verder niks nuttigs doet en dit alles streamt alsof het een feestje is?
quote:Op woensdag 29 april 2020 23:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh nee, iemand met obesitas eet fast food, bel de wouten. Ik zet het op internet, mijn keuze.
Ik doe iets nuttigs, maak namelijk muziek voor mensen op YouTube.
Nu weer over mijn filmpjes oke?
Jammer dat ik moeite in mijn bericht steek ne je dat weer klakkeloos negeert.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Oh nee, iemand met obesitas eet fast food, bel de wouten. Ik zet het op internet, mijn keuze.
Haha..Weet niet of je het door hebt Henk, maar je zit hier op een forum waar discussie zo'n beetje het toverwoord is om het lopende te houden.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Als je je er aan ergert, dan kom je hier toch gewoon niet?
Van mij mag je gewoon elke dag pizza en friet eten tot je straks op je 35e een hartaanval krijgt. Ik zal er niet wakker van liggen. Helemaal jouw keuze, maar denk nou niet dat je door dit alles op internet te zetten alleen kusjes mag ontvangen. Jíj kiest de openbaarheid, ik niet. Ik kom niet bij jou aanbellen om kritiek te geven, je zet zelf de deur wagenwijd open.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Je hebt echt een gevoel bij deze user hequote:Op woensdag 29 april 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat ik moeite in mijn bericht steek ne je dat weer klakkeloos negeert.
Maar je gaat vooral in op feedback inderdaad
Sprak een wijs manquote:Op woensdag 29 april 2020 23:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De oplossing voor wat?
Een leuk topic? Gewoon gezellig meeposten.
Ik heb geen gevoel bij hem. Maar ook voor mensen waar ik niks mee heb kan ik wel vragen hebbenquote:Op woensdag 29 april 2020 23:45 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Je hebt echt een gevoel bij deze user he
Klaar tochquote:Op woensdag 29 april 2020 23:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Van mij mag je gewoon elke dag pizza en friet eten tot je straks op je 35e een hartaanval krijgt. Ik zal er niet wakker van liggen. Helemaal jouw keuze, maar denk nou niet dat je door dit alles op internet te zetten alleen kusjes mag ontvangen. Jíj kiest de openbaarheid, ik niet. Ik kom niet bij jou aanbellen om kritiek te geven, je zet zelf de deur wagenwijd open.
Ik ga zeker in op feedback, ik kies er nu voor om jou te negeren omdat het wel klaar was geloof ik he.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat ik moeite in mijn bericht steek ne je dat weer klakkeloos negeert.
Maar je gaat vooral in op feedback inderdaad
Je gaat alleen in op feedback als het niet over jouw persoonlijke situatie gaat. Maar prima.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:46 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik ga zeker in op feedback, ik kies er nu voor om jou te negeren omdat het wel klaar was geloof ik he.
Gewoon kappen hij zegt toch ga er verder niet op in? Ik vindt die posts en niet alleen die van jou wel vallen onder “zuigen” zoals in de waarschuwing staat om niet te doen.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:44 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Van mij mag je gewoon elke dag pizza en friet eten tot je straks op je 35e een hartaanval krijgt. Ik zal er niet wakker van liggen. Helemaal jouw keuze, maar denk nou niet dat je door dit alles op internet te zetten alleen kusjes mag ontvangen. Jíj kiest de openbaarheid, ik niet. Ik kom niet bij jou aanbellen om kritiek te geven, je zet zelf de deur wagenwijd open.
Hoi. Welkom in onzin. Het gedeelte van FOK! om plezier en lol te ervaren. Kritische discussies en zuigen doe je maar elders.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha..Weet niet of je het door hebt Henk, maar je zit hier op een forum waar discussie zo'n beetje het toverwoord is om het lopende te houden.
Er is helemaal geen discussie aan de gang hier, jij loopt te zeiken over dingen die niet relevant zijn voor het topic waardoor je weerstand oproept.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha..Weet niet of je het door hebt Henk, maar je zit hier op een forum waar discussie zo'n beetje het toverwoord is om het lopende te houden.
Waarom post je dan?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:46 schreef Quotidien het volgende:
Ik oordeel ook niet en het interesseert me niet wat iemand doet, maar het gaat me er meer om dat iemand zo leeft en dat daar een feestje omheen wordt gebouwd.
Hij kan wel zoveel zeggen, dit is gewoon een openbaar forum en ik mag mijn mening geven.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon kappen hij zegt toch ga er verder niet op in? Ik vindt die posts en niet alleen die van jou wel vallen onder “zuigen” zoals in de waarschuwing staat om niet te doen.
Maargoed niet eens zin om ze te rapporteren.
Maar laat hem eens met rust joh al dat gezeik van jullie. Posten over het onderwerp gewoon
Er is geen één leven dat nuttiger is dan dat van een ander. Er is geen God die bepaald dit is goed en dit is slecht. Is het een ongezonder leven? Ja. Maar hoe hij zijn leven indeelt of hoe jij dat doet maakt verder helemaal niks uit, alleen de persoon die het leven leidt kan oordelen of hij het als nuttig en voldaan beschouwd.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Was gewoon een inhoudelijk constructief bericht. Dat jij en aloa, goh wat zullen ze gemeen hebben met elkaarquote:Op woensdag 29 april 2020 23:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Er is helemaal geen discussie aan de gang hier, jij loopt te zeiken over dingen die niet relevant zijn voor het topic waardoor je weerstand oproept.
Wat wil je er mee bereiken dan?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat staat uitgelegd in de tweede zinsnede
Jij post hier gewoon om te zuigen. Meer is het niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was gewoon een inhoudelijk constructief bericht. Dat jij en aloa, goh wat zullen ze gemeen hebben met elkaar,er bashen van maken maakt dat het nog niet.
Ok, vanaf volgende week gaat de hele wereldbevolking thuis zitten pizza eten. Kijken hoelang dat goed gaat. Dat braddie dit leven kan leiden is bij de gratie van de mensen op wiens schouders hij staat.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Er is geen één leven dat nuttiger is dan dat van een ander. Er is geen God die bepaald dit is goed en dit is slecht. Is het een ongezonder leven? Ja. Maar hoe hij zijn leven indeelt of hoe jij dat doet maakt verder helemaal niks uit, alleen de persoon die het leven leidt kan oordelen of hij het als nuttig en voldaan beschouwd.
Dat mag en ik ook, maar ok ik snap niet waarom die discussie hier zo in dit topic moet?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hij kan wel zoveel zeggen, dit is gewoon een openbaar forum en ik mag mijn mening geven.
Als iemand op FOK! hier een youtube-kanaal begint waarin hij meermaals per week zichzelf filmt wanneer hij heroine in zijn aderen spuit, ga je dan ook continu benadrukken dat we ons op de positieve kanten moeten richten?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
Dat mag en ik ook, maar ok ik snap niet waarom die discussie hier zo in dit topic moet?
Ik vindt het he en dat is mijn mening dus die ik ook gewoon mag posten, dat het tever gaat en iemand totaal niet helpt.
Mss beetje meer op de positieve dingen richten ipv teruggrijpen op het verleden en blabla
Zie niet zo goed wat je er mee wil bereiken.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was gewoon een inhoudelijk constructief bericht. Dat jij en aloa, goh wat zullen ze gemeen hebben met elkaar,er bashen van maken maakt dat het nog niet.
Jij vergelijkt drugs met voedsel?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als iemand op FOK! hier een youtube-kanaal begint waarin hij meermaals per week zichzelf filmt wanneer hij heroine in zijn aderen spuit, ga je dan ook continu benadrukken dat we ons op de positieve kanten moeten richten?
En nee, geen debiele vergelijking gezien suiker net zo verslavend is als cocaïne.
Iemand in destructief gedrag aanmoedigen is iets wat totaal niet helpt. Je praat iemand een snelle dood in, en nu denk je dat je goed bezig bent?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:51 schreef kree het volgende:
[..]
Dat mag en ik ook, maar ok ik snap niet waarom die discussie hier zo in dit topic moet?
Ik vindt het he en dat is mijn mening dus die ik ook gewoon mag posten, dat het tever gaat en iemand totaal niet helpt.
Mss beetje meer op de positieve dingen richten ipv teruggrijpen op het verleden en blabla
Tsja wellicht? Maar je overdrijft nu wel heel erg he.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als iemand op FOK! hier een youtube-kanaal begint waarin hij meermaals per week zichzelf filmt wanneer hij heroine in zijn aderen spuit, ga je dan ook continu benadrukken dat we ons op de positieve kanten moeten richten?
En nee, geen debiele vergelijking gezien suiker net zo verslavend is als cocaïne.
Dat fabeltje is echt al jaren geleden ontkracht.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:55 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Jij vergelijkt drugs met voedsel?
Gvd zegquote:Op woensdag 29 april 2020 23:55 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Iemand in destructief aanmoedigen is iets wat totaal niet helpt. Je praat iemand een snelle dood in, en nu denk je dat je goed bezig bent?
Zeg dan wat je zo leuk vindt.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:00 schreef kree het volgende:
![]()
![]()
![]()
We blijven gewoon ontopic. En over Bradgetv dus...
quote:Op woensdag 29 april 2020 23:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
We zijn allemaal achterlijk hier geloof ik
Owh dat wil ik best doen hoor.quote:
Helder, bedankt voor je toelichting.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
Owh dat wil ik best doen hoor.
Wat ik leuk vond en had al eerder filmpjes gezien, maar dat het ook live was en dat hij best wel elk verzoekje live gelijk kon spelen.
Nu had ik nog wat moeilijkere wel maar die zijn niet zo bekend dus dat is ook niet eerlijk om te vragen. Maar hij kwam er aardig mee weg wel en zeker te weten kwam hij heel positief en leuk over op die live youtube uitzending.
Nou ik hoop dat ie het nog een keer doet, maar als jullie blijven zeiken gewoon op hem dan snap ik wel dat hij gaat denken ik heb er ook geen zin meer in.
jezus wat ben jij achterlijkquote:Op woensdag 29 april 2020 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat hele agressieve van toen was gewoon killing. Ja ik had veel meer kijkers (en de laatste keer dat ik op BradgeTV live ging 2 weken terug had ik er ook 30) maar die komen allemaal in de hoop dat ik óf te veel vertel óf uit m'n slof schiet op een manier zoals het vroeger ging.. Maar dat gebeurt niet meer.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:05 schreef Elan het volgende:
Wel beter dat hij rustig is geworden dat schelden en die agressie wekte wel de nodige aversie op.
Zijn video's worden ook veel meer geliked dan voorheen.
Ja bizar hequote:Op donderdag 30 april 2020 00:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik wacht met smart op de volgende vlog.
Die demonstratie-video's van de keyboards doen het wel lekker zeg
27k
29k
Je maakt hier een denkfout. Je denkt dat mensen die kritisch zijn jou naar beneden willen halen. Terwijl juist de enablers hier jou echt niet verder helpen.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:05 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Oh, ik laat mijn gemoedstoestand niet afhangen van wat mensen die ik niet ken die op het internet wat over mij roepen om mij naar beneden te praten. Maak je daar maar niet druk om. Die mensen kennen mij niet, ik ken hen niet, lekker laten gaan.
Nou verwacht ik dat nietquote:Your channel is growing faster than Woodys Piano Shack at the beginning. Your channel is going to explode!
Als je twijfelt over of je een instrument wil halen of niet is zo'n filmpje wel perfect. Vooral als je ook een leuk deuntje bij elk effect kan maken. Je hebt met die 2 filmpjes voor aardig wat aankopen gezorgd iigquote:Op donderdag 30 april 2020 00:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja bizar heVraag mij af of er mensen zijn die ook daadwerkelijk die filmpjes helemaal kijken
Alleen al met dat live spelen ga je wel meer bezoekers trekken. Want zoals je al zei. Het is nog soort van uniek. Niet helemaal trouwens want meer die dat doen. Check “amee Nolte” even uit Australië btw . Zal zo even het linkje zoeken.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
WWOOOHHHOOO 1100 ABONNEES![]()
Zoals Jeremy See in mijn stream al zei
[..]
Nou verwacht ik dat nietMaar het groeit al behoorlijk, en zeker met hetgeen wat ik in mijn hoofd heb voor de lange filmpjes als Corona voorbij is gaat't denk ik wel oke worden
Ja daar ben ik wel blij omquote:Op donderdag 30 april 2020 00:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Als je twijfelt over of je een instrument wil halen of niet is zo'n filmpje wel perfect. Vooral als je ook een leuk deuntje bij elk effect kan maken. Je hebt met die 2 filmpjes voor aardig wat aankopen gezorgd iig
Zijn er een aantal die dit doen. Dovydasquote:Op donderdag 30 april 2020 00:11 schreef kree het volgende:
[..]
Alleen al met dat live spelen ga je wel meer bezoekers trekken. Want zoals je al zei. Het is nog soort van uniek. Niet helemaal trouwens want meer die dat doen. Check “amee Nolte” even uit Australië btw . Zal zo even het linkje zoeken.
Maar het is gewoon wel leuk, beetje meer internationaal en je krijgt er nog wel wat Ambonees bij hoor
Noten-poeper haha. Ja je bent wel uniek als persoon iig en hoe je dat aanpakt. Het idee opzich is niet nieuw.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zijn er een aantal die dit doen. DovydasMarc Rebilet
Maar die doen het toch "anders" ja ze maken muziek, ja ze spelen verzoekjes. Marc laat zelfs mensen inbellen. Maar ik denk dat het toch anders is qua aanpak bij mij omdat ik er ook wel wat persoonlijkere dingen op na hou en bij hun is het echt exclusief muziek.
Dodyvas is trouwens echt een goede gitarist, maar heb het 1x 20 minuten volgehouden in een stream van hem, het is echt constant 500 noten per seconden gepoep op gitaar wat 'ie doet. Zonde.
Jouw posts zijn echt pure aids. Zowel qua inhoud als spelling.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
Gewoon kappen hij zegt toch ga er verder niet op in? Ik vindt die posts en niet alleen die van jou wel vallen onder “zuigen” zoals in de waarschuwing staat om niet te doen.
Maargoed niet eens zin om ze te rapporteren.
Maar laat hem eens met rust joh al dat gezeik van jullie. Posten over het onderwerp gewoon
Ja je kunt dat beetje per keer bekijken, mij maakt het niet zoveel uit of het nu engels of nl is kan beide. Maar kijk beetje naar wat ongeveer de voertaal is van het merendeel welquote:Op donderdag 30 april 2020 00:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Tot nu toe is 19,4% van mijn publiek NL en 10,8% Amerikaans en een hoop oostblok. Maar die spreken in mijn chat ook allemaal Engels. De hoofdtaal in de stream is i.i.g NL als er veel Nederlanders zijn, en als er veel Engels sprekende mensen zijn is't Engels.
Gast je kan totaal geen Nederlandsquote:Op donderdag 30 april 2020 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja je kunt dat beetje per keer bekijken, mij maakt het niet zoveel uit of het nu engels of nl is kan beide. Maar kijk beetje naar wat ongeveer de voertaal is van het merendeel wel
Boeie? Ik denk dat ik me wel duidelijk maak of in ieder geval het is wel te begrijpen en zo niet dan vraag je maar.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Gast je kan totaal geen Nederlands
Je bent amper te begrijpenquote:Op donderdag 30 april 2020 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
Boeie? Ik denk dat ik me wel duidelijk maak of in ieder geval het is wel te begrijpen en zo niet dan vraag je maar.
Maar deze post en die hiervoor trouwens van pure aids. Ja die hebben lekker veel nut?
Ok jij kunt niet lezen. Wat was er niet duidelijk dan over wat ik hier nu zei?quote:
Ik heb net heel diep gezucht en ga nu stoppen anders word ik echt gek.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ok jij kunt niet lezen. Wat was er niet duidelijk dan over wat ik hier nu zei?
Vraag het maar specifiek aan je aangezien je blijkbaar niet mijn posts kunt begrijpen?
Goedzoquote:Op donderdag 30 april 2020 00:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb net heel diep gezucht en ga nu stoppen anders word ik echt gek.
Ik stop er niet mee omdat jij er naar vraagt maar omdat ik de gal die uit je toetsenbord komt gewoon niet meer trek.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:25 schreef kree het volgende:
[..]
Goedzodat vroeg ik 10 posts geleden al, iig heb je er dus nog iets van begrepen dan
Ok ontopic weer
Nou doel bereikt dan toch? Haha verder zoek je het maar uit, maar als alle posts van jou hier weggemoffeld worden dan zou het het topic iig beter maken. Je doet het erom gewoon en zoekt ook nog, totaal niet fair.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:26 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik stop er niet mee omdat jij er naar vraagt maar omdat ik de gal die uit je toetsenbord komt gewoon niet meer trek.
Wanneer krijg je je rijbewijs weer?quote:Op donderdag 30 april 2020 00:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nou doel bereikt dan toch? Haha verder zoek je het maar uit, maar als alle posts van jou hier weggemoffeld worden dan zou het het topic iig beter maken. Je doet het erom gewoon en zoekt ook nog, totaal niet fair.
En over mij mag je wmb altijd beginnen hoor of over praten, alleen niet in dit topic.
Zie edit en laatste zin.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:30 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wanneer krijg je je rijbewijs weer?
Oh, je wilt dat ik een topic specifiek over jou maak?quote:
Nee ik wil dat je het niet in dit topic gaat bespreken, verder maakt het mij geen reet uit wat je doet. Maargoed als je de superieur uit wil hangen en zeggen wat iedereen dan wel of niet moet doen. Dan doe je dat maar in een ander topic. Jou keus he. En nou kappen hier.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Oh, je wilt dat ik een topic specifiek over jou maak?
Jezus christus man ben je achterlijk?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:48 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat staat uitgelegd in de tweede zinsnede
quote:
M’n vorige post geldt voor iedereen jaquote:Op donderdag 30 april 2020 00:43 schreef kree het volgende:
[..]
Ben er klaar mee ook, maargoed mag de rest dan ook even ophouden enzo?
Gewoon proberen man. Desnoods investeer je in een webcam van 20-30 euro, schroef je die op een statief. Sluit je aan op je PC, installeer je OBS. Kan je streamen naar YouTube.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:42 schreef kree het volgende:
Okeeee waar waren we ook alweer voor het hele topic ontspoorde.?
Ojja ok dat ik ook nog wel eens live video wil maken op youtube maar dat ik niet perce gelijk de juiste spullen ervoor heb. Heb nog een oude statief staan, maar laatste keer heb ik dat beetje met tape opgelost enzo om de paar soort instructie filmpjes te maken.
Dus mjah dat is nog een doel even voor mij dan zelf,. Maar komt nog wel.
Ja klopt maar moet even kijken, ik heb alleen een ipad nu ook want mijn laptop heeft het begeven en nog even geen geld voor nieuwe. Dus dat maakt het iets lastiger wel, maar nog steeds niet onmogelijk. Met mobiel kan het ook gewoon een stream maken.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Gewoon proberen man. Desnoods investeer je in een webcam van 20-30 euro, schroef je die op een statief. Sluit je aan op je PC, installeer je OBS. Kan je streamen naar YouTube.
Geenquote:Op donderdag 30 april 2020 01:17 schreef StraightEdge het volgende:
Wat voor laptop of Ipad heb jij Braddie?
Inderdaad zeg. Ik heb ook wel eens wat kritiek geuit op Braddie, maar dit is echt een afzeiktopic geworden. Met als dieptepunt een internetdiscussie over iemands karakter, zinlozer wordt het niet. En Braddie blijft vriendelijk reageren op deze figuren, respect. Ik was er allang klaar mee geweest.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:44 schreef nickhguitar het volgende:
Hoe moeilijk is het om de gasten die het hier stelselmatig komen vergallen gewoon definitief te kicken van dit topicSorry hoor, maar als je als mod niet kunt zien dat iemand als welvaert hier maar met 1 doel is (provoceren/zuigen) dan wil je het ook gewoon niet zien.
Dacht hetzelfde maar volgens mij is er inmiddels de bezem door heen gegaan ook nuquote:Op donderdag 30 april 2020 08:59 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Ik heb ook wel eens wat kritiek geuit op Braddie, maar dit is echt een afzeiktopic geworden. Met als dieptepunt een internetdiscussie over iemands karakter, zinlozer wordt het niet. En Braddie blijft vriendelijk reageren op deze figuren, respect. Ik was er allang klaar mee geweest.
En? Zit al een half uur te wachten...quote:Op donderdag 30 april 2020 08:38 schreef Chia het volgende:
Even kijken of er weer een V&A topic open is
Niks gevondenquote:Op donderdag 30 april 2020 09:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
En? Zit al een half uur te wachten...
Hey!quote:
Lekker boeient. Het is toch gezelliequote:Op donderdag 30 april 2020 00:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Gast je kan totaal geen Nederlands
Ach het kan nog gewoon gezellig worden, zo happig ben ik niet meer op die gasten en laten we gewoon hopen dat ze zich kunnen en willen gedragen zodra de ban voorbij is.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:02 schreef kree het volgende:
[..]
Dacht hetzelfde maar volgens mij is er inmiddels de bezem door heen gegaan ook nu
Te laat trouwens eigenlijk, maargoed beter laat als nooit zullen we maar denken.
Ik snap dat gezeik op iemand zijn/haar Nederlands niet. Zelfs als je Docent Nederlands bent moet je er op een forum gewoon je mond over houden. Als je iemand begrijpt is dat het belangrijkste.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Lekker boeient. Het is toch gezellie
Je moet je er ook niet teveel van aantrekken dat lesje heb ik allang al geleerd voor mezelf ook.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:04 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ach het kan nog gewoon gezellig worden, zo happig ben ik niet meer op die gasten en laten we gewoon hopen dat ze zich kunnen en willen gedragen zodra de ban voorbij is.
Jazeker, 19:30 begint de streamquote:Op donderdag 30 april 2020 10:06 schreef kree het volgende:
[..]
Gaan we nog live stream verzoekjes weer doen later?
quote:Op donderdag 30 april 2020 10:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Jazeker, 19:30 begint de stream
Mijn god, niet weer een kloon van pferdfahrer aub.quote:Op donderdag 30 april 2020 10:21 schreef Welvaert het volgende:
Quotidien is echt een legend. De man slaat constant de spijker op z’n kop terwijl alle uitlatingen waterdicht onderbouwd zijn. Die Kree wordt compleet onder de tafel geluld haha
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:23 schreef InstortendeSter het volgende:
Braad. Een cadeautje van mij aan jou.
De echte, originele "In een Twingo."
https://streamable.com/et42p0
Jaquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:23 schreef InstortendeSter het volgende:
Wat zijn de ingrediënten van de shampoo? Misschien kan je miljoenen verdienen als je zou kunnen lokaliseren wat precies invloed heeft gehad op je haar. 90% van de ingrediënten hebben gewoonlijk geen enkel effect op haar, maar zijn leuk voor marketing. Maar nu schieten ze misschien per ongeluk raak, mensen met (al hun) haar die het gebruiken merken dat misschien niet op.quote:
Hoe dan? Wat heb jij nog meer?quote:Op donderdag 30 april 2020 11:23 schreef InstortendeSter het volgende:
Denk persoonlijk niet dat het shampoo is maar helaas heb ik niet zo'n weelderige haardos als Bradgequote:Op donderdag 30 april 2020 11:36 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Wat zijn de ingrediënten van de shampoo? Misschien kan je miljoenen verdienen als je zou kunnen lokaliseren wat precies invloed heeft gehad op je haar. 90% van de ingrediënten hebben gewoonlijk geen enkel effect op haar, maar zijn leuk voor marketing. Maar nu schieten ze misschien per ongeluk raak, mensen met (al hun) haar die het gebruiken merken dat misschien niet op.
Ik wil de textuur van Braddie's haar hebbenquote:Op donderdag 30 april 2020 11:42 schreef RTR het volgende:
[..]
Denk persoonlijk niet dat het shampoo is maar helaas heb ik niet zo'n weelderige haardos als Bradge
Maandagochtendquote:Op donderdag 30 april 2020 11:46 schreef Vliegbaard het volgende:
Wanneer staan de thuisbezorgers weer massaal op de stoep?
Waarom weet ik dit?quote:Op donderdag 30 april 2020 11:55 schreef diadakan het volgende:
Braddie wat is je lievelings chips?
Mijne ribbel chips paprika
quote:Op donderdag 30 april 2020 12:00 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 april 2020 11:55 schreef diadakan het volgende:
Braddie wat is je lievelings chips?
Mijne ribbel chips paprika
Deze man weetquote:Op donderdag 30 april 2020 12:00 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 april 2020 12:00 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Waarom weet ik dit?
[ afbeelding ]
IS ER IETSquote:Op donderdag 30 april 2020 12:04 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is dit een poging om op murp in te praten?quote:Op donderdag 30 april 2020 12:14 schreef Treinhoer het volgende:
Ik vind het optreden van Murp hier van de hoogste plank. Dat mag gezegd worden.
Off-topic. Kan een modje dit weghalen?quote:Op donderdag 30 april 2020 12:14 schreef Treinhoer het volgende:
Ik vind het optreden van Murp hier van de hoogste plank. Dat mag gezegd worden.
Pseudomodden, graag banquote:Op donderdag 30 april 2020 12:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Off-topic. Kan een modje dit weghalen?
@thebradgeherequote:Op donderdag 30 april 2020 12:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wat hebben we voor ontbijt vandaag @:bradge
Geld is op, keyboard staat op het menu.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wat hebben we voor ontbijt vandaag @:bradge
@Opa.Bakkebaardquote:Op donderdag 30 april 2020 12:30 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Geld is op, keyboard staat op het menu.
gr
papa Bosch
Is die al afbetaald danquote:Op donderdag 30 april 2020 12:30 schreef StraightEdge het volgende:
[..]
Geld is op, keyboard staat op het menu.
gr
papa Bosch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |