Ja. Veel verder.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De vraag moet eerder zijn, ben je verder dan pakweg 5 jaar geleden. Als het antwoord nee is dan heb je pas stof tot nadenken
Juist twijfel niet teveel aan jezelf als ik een tip mag gevenquote:Op woensdag 29 april 2020 23:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja. Veel verder.
Heb meer zelfvertrouwen gekregen. Ik ben nu wel zeker van wie ik ben en wat ik kan. Ik heb enorme stappen gemaakt m.b.t het hele op mezelf wonen en andere zaken.
Er kan ook een héééééééééle hoop nog veel beter. Maar ik ben zéker 300 stappen verder (mentaal, en qua algehele ontwikkeling) dan ik was in 2015-16.
In jouw geval gewoon lekker wel doen aubquote:Op woensdag 29 april 2020 23:11 schreef kree het volgende:
[..]
Juist twijfel niet teveel aan jezelf als ik een tip mag geven
300 stappen in 5 jaar tijd, nee daar val je natuurlijk niet van afquote:Op woensdag 29 april 2020 23:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja. Veel verder.
Heb meer zelfvertrouwen gekregen. Ik ben nu wel zeker van wie ik ben en wat ik kan. Ik heb enorme stappen gemaakt m.b.t het hele op mezelf wonen en andere zaken.
Er kan ook een héééééééééle hoop nog veel beter. Maar ik ben zéker 300 stappen verder (mentaal, en qua algehele ontwikkeling) dan ik was in 2015-16.
Owh ik twijfel over genoeg hoor maak je daar maar niet druk over. Maargoed voordat het weer de grote kree show genoemd gaat worden.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
In jouw geval gewoon lekker wel doen aub
quote:Op woensdag 29 april 2020 23:14 schreef Quotidien het volgende:
[..]
In jouw geval gewoon lekker wel doen aub
Maar je bent ook zwaarder geworden. Dus op lichamelijk vlak takel je flink af wat op den duur ook mentaal voor problemen gaat zorgen.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja. Veel verder.
Vooral het reageren op users zoals jij werkt mee aan zijn ontwikkelingquote:Op woensdag 29 april 2020 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je bent ook zwaarder geworden. Dus op lichamelijk vlak takel je flink af wat op den duur ook mentaal voor problemen gaat zorgen.
Hoe ontwikkel jij jezelf dan?
Ik stel hem gewoon een constructieve vraag.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:22 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Vooral het reageren op users zoals jij werkt mee aan zijn ontwikkeling
Man de pondjes vliegen er aan en je wordt nog steeds niet voor 11:00’en wakker... een beetje rust, ritme en regelmaat zou je niet verkeerd doenquote:Op woensdag 29 april 2020 23:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja. Veel verder.
Deze post zegt wel weer genoegquote:Op woensdag 29 april 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stel hem gewoon een constructieve vraag.
Waarom wil je daar niet verder op ingaan dan? Als je echt vind dat je verder bent op mentaal vlak dan 5 jaar geleden hoef je dat niet uit de weg te gaan lijkt me.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Heb je een punt, ik ben de afgelopen 5 jaar wel een stuk zwaarder geworden.
Ik ontwikkel mezelf mentaal gewoon prima, door de stappen die ik maak en de lessen die ik leer en de dingen die ik mee maak.
Verder zou ik het hier eigenlijk wel bij willen laten. Genoeg over mezelf geluld. Sure, vlogs enz zijn ook van mij, maar het hoeft niet self-centered te worden, hou ik nie van.
Je volgt geen lessen, je maakt geen stappen (anders was je minder dik hihi) en je maakt weinig mee want je zit veel te veel thuis.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik ontwikkel mezelf mentaal gewoon prima, door de stappen die ik maak en de lessen die ik leer en de dingen die ik mee maak.
Verder zou ik het hier eigenlijk wel bij willen laten. Genoeg over mezelf geluld. Sure, vlogs enz zijn ook van mij, maar het hoeft niet self-centered te worden, hou ik nie van.
Je komt niet oprecht over. En dat ben je ook niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wil je daar niet verder op ingaan dan? Als je echt vind dat je verder bent op mentaal vlak dan 5 jaar geleden hoef je dat niet uit de weg te gaan lijkt me.
Wat leer je dan zoal? Ben ik oprecht benieuwd naar. Afgezien van het muzikale vlak. Volgens mij lees je geen boeken, ben je op internet niet bezig om jezelf te ontwikkelen op bepaalde gebieden. Je sport niet, meditatie zou iets kunnen zijn waardoor je qua mindset verbeterd.
Tenzij je dit soort dingen natuurlijk allemaal niet bespreekt en wel doet?
Wegezen ja?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stel hem gewoon een constructieve vraag.
Eens met je, maar dat doet fok wel voor je enzo (of althans sommige users)quote:Op woensdag 29 april 2020 23:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Is dit een sollicitatiegesprek ofzo, doe even normaalquote:Op woensdag 29 april 2020 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom wil je daar niet verder op ingaan dan? Als je echt vind dat je verder bent op mentaal vlak dan 5 jaar geleden hoef je dat niet uit de weg te gaan lijkt me.
Wat leer je dan zoal? Ben ik oprecht benieuwd naar. Afgezien van het muzikale vlak. Volgens mij lees je geen boeken, ben je op internet niet bezig om jezelf te ontwikkelen op bepaalde gebieden. Je sport niet, meditatie zou iets kunnen zijn waardoor je qua mindset verbeterd.
Tenzij je dit soort dingen natuurlijk allemaal niet bespreekt en wel doet?
Heeft hij zelf toegegeven in feedback, dat hij regelmatig hier post puur om te treiteren.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:31 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Je komt niet oprecht over. En dat ben je ook niet.
Je hebt zelf trouwens al aangegeven dat je een user bent die graag zuigt. Stop daar eens mee. Is echt zinloos.
Oh het spijt me dat ik vragen stel.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:33 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Is dit een sollicitatiegesprek ofzo, doe even normaal
Dat heb ik gelezen ja.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft hij zelf toegegeven in feedback, dat hij regelmatig hier post puur om te treiteren.
Niet op reageren of rapporteren.
Graag!quote:Op woensdag 29 april 2020 23:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Kunnen we het weer over bradge zn filmpjes/vlogs/streams hebben?
#doeslief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |