quote:Op woensdag 29 april 2020 15:52 schreef Ifrane het volgende:
Gastslotje.
Als ik een topic sluit, moet je hem niet asociaal elders precies hetzelfde heropenen.
Is totaal niet relevant voor deze reeks.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Gastslotje? wat heb ik gemist..
Van wat ik begreep was't of een sensor of een ring.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:21 schreef junkiexp het volgende:
Maar slim dat je de Focus houdt, dat is wel de beste auto die je tot nu toe hebt gehad.
Ik heb sowieso uitleesapparatuur voor de ABS storing, maar ik gok voor 90% op een sensor.
Goedkoop en makkelijk te vervangen.
Als ik ergens mee kan helpen hoor ik het wel
Mijn ABS lampje brandt al meer dan twee jaar. Uit laten lezen, na laten kijken enz. Niets te vinden. Gelukkig maakt het hier in Belgie bij het keuringsstation niet uit wat voor lampje er ook brandt als het maar in orde is. Dus hij komt nog steeds met brandend lampje door de keuring.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:21 schreef junkiexp het volgende:
Maar slim dat je de Focus houdt, dat is wel de beste auto die je tot nu toe hebt gehad.
Ik heb sowieso uitleesapparatuur voor de ABS storing, maar ik gok voor 90% op een sensor.
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:22 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Van wat ik begreep was't of een sensor of een ring.
Ga de auto sowieso houden. Kan nu wel een andere auto kopen van't geld wat ik voor de FoFo pak maar dan koop ik absoluut never nooit een auto terug zoals de FoFo.
Thanks trouwens! Ik zal je wel een DM doen zodra ik 'm heb laten keuren
Oh dat is makkelijk, voor de rest is de Belgische keuring nogal streng toch naar ik begreep?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Mijn ABS lampje brandt al meer dan twee jaar. Uit laten lezen, na laten kijken enz. Niets te vinden. Gelukkig maakt het hier in Belgie bij het keuringsstation niet uit wat voor lampje er ook brandt als het maar in orde is. Dus hij komt nog steeds met brandend lampje door de keuring.
Ja best wel. Als je koplamp een beetje de verkeerde kant op schijnt kun je naar de garage om hem recht te laten zetten en terug voor een herkeuring (die is dan wel goedkoper). Voor de rest een check up aan de binnenkant en natuurlijk een uitgebreide inspectie van de buitenkant.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:29 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Oh dat is makkelijk, voor de rest is de Belgische keuring nogal streng toch naar ik begreep?
Aan de andere kant kan je weer voor een fooi je rijbewijs halen. In nederland ben je al snel 2 ruggen kwijtquote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja best wel. Als je koplamp een beetje de verkeerde kant op schijnt kun je naar de garage om hem recht te laten zetten en terug voor een herkeuring (die is dan wel goedkoper). Voor de rest een check up aan de binnenkant en natuurlijk een uitgebreide inspectie van de buitenkant.
Je hoeft niet perse les te volgen hoor. Als je je theorie-examen maar haalt dan kun je een voorlopig rijbewijs halen bij de gemeente. Dan mag je onder voorwaarden rijden met een L op de achteruit geplakt.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:53 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
https://www.vlaanderen.be(...)-van-een-rijbewijs-b
Praktijkexamen 4 tientjes. wow
https://www.vab.be/nl/rij(...)gen/auto/rijbewijs-b
Master mo is 1400 euro, 20 uur met alles er op en er aan.
Wat de fuck...quote:Op woensdag 29 april 2020 19:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse les te volgen hoor. Als je je theorie-examen maar haalt dan kun je een voorlopig rijbewijs halen bij de gemeente. Dan mag je onder voorwaarden rijden met een L op de achteruit geplakt.
Binnen een jaar moet je dan het officiële examen doen. Ik heb mijn kinderen voor de veiligheid wel 20 uur les laten nemen maar dat hoeft dus niet perse.
https://rijbewijs-online.be/nl/belgie/verkeersregels/rijbewijs
quote:Belgie is een héél eng land
Als je een gastslotje wil dan dm maar evenquote:Op woensdag 29 april 2020 18:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Gastslotje? wat heb ik gemist..
Dus als we een soort bradge wheeler dealers krijgen dan ben jij daarin zeg maar Ed die monteur?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:21 schreef junkiexp het volgende:
Mag ik dan die dikke zijn?quote:Op woensdag 29 april 2020 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Dus als we een soort bradge wheeler dealers krijgen dan ben jij daarin zeg maar Ed die monteur?
Hahaha het zou opzich wel mooi zijn.
Is dit kritiek op Apolonia?quote:Op woensdag 29 april 2020 19:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Die pizza
Wie verkoopt er nu zo'n kleine bodem?
Dat zal mike zijn danquote:Op woensdag 29 april 2020 19:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mag ik dan die dikke zijn?Beetje stoer lopen doen, wat aanwijzingen geven, leuke uitjes om onderdelen te halen. En braad maar zwoegen en zweten xD
Binnen het hele plaatje past Braadmeister natuurlijk beter als Mike.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Mag ik dan die dikke zijn?Beetje stoer lopen doen, wat aanwijzingen geven, leuke uitjes om onderdelen te halen. En braad maar zwoegen en zweten xD
Haha omg het zou wel mooi zijn en daar dan een vlog over. Heerlijk ik ben nu al fanquote:Op woensdag 29 april 2020 19:22 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Binnen het hele plaatje past Braadmeister natuurlijk beter als Mike.
Vandaag eten wij pizza en aangezien wij ook geen deegroller hebben... https://imgur.com/a/lSnq1VXquote:
Volgens Chef Bradge hoef je dat deed helemaal niet uit te rollen johquote:Op woensdag 29 april 2020 19:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vandaag eten wij pizza en aangezien wij ook geen deegroller hebben... https://imgur.com/a/lSnq1VX
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vandaag eten wij pizza en aangezien wij ook geen deegroller hebben... https://imgur.com/a/lSnq1VX
Tomatendeegballen worden de nieuwe foodtrendquote:Op woensdag 29 april 2020 19:36 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Volgens Chef Bradge hoef je dat deed helemaal niet uit te rollen joh
Voor het beste niet aangebrande bakresultaat wel!quote:Op woensdag 29 april 2020 19:36 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Volgens Chef Bradge hoef je dat deed helemaal niet uit te rollen joh
HOE FILM JE DAT ALS JE MET 2 HANDEN ROLT?quote:Op woensdag 29 april 2020 19:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wel origineel zo'n Hertog Jan logo in je pizzaquote:Op woensdag 29 april 2020 19:34 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Bradge en ik hadden het erover om zoiets op te zetten samen dus wellichtquote:Op woensdag 29 april 2020 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Dus als we een soort bradge wheeler dealers krijgen dan ben jij daarin zeg maar Ed die monteur?
Hahaha het zou opzich wel mooi zijn.
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben ook al dik dus dat wordt lastig![]()
Magicquote:Op woensdag 29 april 2020 19:41 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
HOE FILM JE DAT ALS JE MET 2 HANDEN ROLT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Ze zouden mij moeten betalenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:50 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wel origineel zo'n Hertog Jan logo in je pizza
Werk je bij de plus?quote:Op woensdag 29 april 2020 19:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ik ben vies varken en een slet^O^
Wat een rare editquote:Op woensdag 29 april 2020 19:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ik ben vies varken en een slet^O^
quote:
Wat zijn dit voor leugensquote:Op woensdag 29 april 2020 19:59 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, ik moest even nagaan hoe jij mij allemaal hebt genoemd de afgelopen tijd.
Wil je dat ze jouw flinke worst eens tot zich neemt?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb wel eens gezegd dat je graag een flinke worst lust maar dat is het dan ook wel
Hahaquote:Op woensdag 29 april 2020 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb wel eens gezegd dat je graag een flinke worst lust maar dat is het dan ook wel
Dat is maar een miniknakworstquote:Op woensdag 29 april 2020 20:02 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wil je dat ze jouw flinke worst eens tot zich neemt?
Ja ben broken en reageer dat af op anderenquote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vandaar dat je altijd zo’n afgunst toont.
Voor mensen die niet heel aantrekkelijk zijn maar op een gezond gewicht zitten is het makkelijk om zich op zijn minst beter te voelen dan dikke mensen. Als ze daardoor lekker kunnen slapen moet dat ook gewoon kunnen, scheelt een boel depressiesquote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Vandaar dat je altijd zo’n afgunst toont.
Behalve voor de dikke mensenquote:Op woensdag 29 april 2020 20:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Voor mensen die niet heel aantrekkelijk zijn maar op een gezond gewicht zitten is het makkelijk om zich op zijn minst beter te voelen dan dikke mensen. Als ze daardoor lekker kunnen slapen moet dat ook gewoon kunnen, scheelt een boel depressies
Genoeg mensen die ook op dikke mensen vallen toch.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Behalve voor de dikke mensen.. maar ach zoals Mortaxx zelf al zegt
Daar ook nooit problemen mee gehad, gelukkig!quote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ook op dikke mensen vallen toch
Volgens mij kwam daar laatst een programma over tegenquote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ook op dikke mensen vallen toch.
Plus een buik kan je altijd wegwerken, een lelijk karakter blijft voor altijd
RT!quote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Genoeg mensen die ook op dikke mensen vallen toch.
Plus een buik kan je altijd wegwerken, een lelijk karakter blijft voor altijd
Als je ze van fok af plukt dan zijn ze ook minder kritisch natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2020 20:20 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Daar ook nooit problemen mee gehad, gelukkig!
Nou...quote:Op woensdag 29 april 2020 20:22 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
RT!
Dat is een motto wat ik vaak gebruikNiet dat mijn buik is weggewerkt, maar mijn karakter is wel oke volgens mij
Nou...quote:Op woensdag 29 april 2020 21:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nou...
Als we een opsomming gaan maken van jouw karaktertrekjes dan zal dat beledigend overkomen. Dus dat zal ik maar niet doen, maar ook daarin stond je niet vooraan in de rij.
Ik zet de popcorn klaar.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou...
Nu je hier mee komt mag je wat mij betreft ook wel een opsomming geven, kijken of jouw belevingswereld van mijn karakter over een komt met hoe ik IRL ben en hoe mijn belevingswereld is.
Okay, omdat je erom vraagt...quote:Op woensdag 29 april 2020 21:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou...
Nu je hier mee komt mag je wat mij betreft ook wel een opsomming geven, kijken of jouw belevingswereld van mijn karakter over een komt met hoe ik IRL ben en hoe mijn belevingswereld is.
Frits heeft hier nog wel iets aan toe te voegenquote:Op woensdag 29 april 2020 21:56 schreef diadakan het volgende:
[..]
Ik zet de popcorn klaar.
Ik zet mijn geld in op: gebrek aan doorzettingsvermogen, impulsief, kort lontje, wispelturig, gebrek aan realiteitsbesef,....
Zou je ook willen proberen iets positiefs te zeggen over braddie?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Okay, omdat je erom vraagt...
- Kort lontje (we kennen de .gifjes)
- Agressieproblemen (gaten in deuren en muren)
- Lui (niet de instelling om wat van je leven te maken)
- Kan niet tegen kritiek al dan niet terecht (iedereen die niet naar je mond praat is al snel de gebeten hond)
- Extreem wispelturig (ene dag is het A, andere dag B)
- Onbetrouwbaar (geld jatten van je pa, je vrienden ergens achter laten omdat iets je niet zint)
- Niet zelfstandig (vooral het feit dat je op je '30e' nog de koelkast en portemonnee van je moeder moet leegroven)
- Je kan niet omgaan met je emoties en overziet vaak niet de consequenties van je acties
- Je liegt echt over alles als het moet tot aan een hartaanval aan toe
- Ondankbaar
- Persoonlijke hygiëne staat ook niet hoog op je prioriteiten lijstje
En dit zijn slechts de dingen die ik meteen kan bedenken. Niet alles is een karaktertrekje, maar hoort wel bij je personaliteit.
Waar je bijvoorbeeld jouw slechte rijstijl aan te danken hebt weet ik niet, maar op dat front mis je ook wel wat overzicht en inzicht.
Waarom negeer je deze punten?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:10 schreef diadakan het volgende:
[..]
Zou je ook willen proberen iets positiefs te zeggen over braddie?
Neuhquote:Op woensdag 29 april 2020 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Jammer dat de reactie van Kiid waarschijnlijk verwijderd gaat worden door MatigewormJim of Faux zodat Braddie er niet inhoudelijk op in kan gaan
Ah kijk eens aan. Dan pak ik even de popcornquote:
Ik negeer niks, ik zie dat hij ook al mijn puntjes genoemd heeft.quote:
Fixedquote:Op woensdag 29 april 2020 22:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
- Extreem wispelturig (ene dag is het Ad, andere dag Brad)
Het enige positieve puntje van Braddie wat ik zou kunnen noemen is zelfspot maar dat is 1 totaal niet op zijn plaats in zijn situatie en 2 verwaarloosbaar vergeleken met al zijn slechte puntenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:12 schreef diadakan het volgende:
[..]
Ik negeer niks, ik zie dat hij ook al mijn puntjes genoemd heeft.
Hij is wel een begenadigd pianistquote:Op woensdag 29 april 2020 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het enige positieve puntje van Braddie wat ik zou kunnen noemen is zelfspot maar dat is 1 totaal niet op zijn plaats in zijn situatie en 2 verwaarloosbaar vergeleken met al zijn slechte punten
- Kort Lontje. Is zoals je kan merken op streams (je zal ze vast niet kijken) niet meer van toepassing. Je baseert dit op 3-4 jaar oude filmpjes.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Okay, omdat je erom vraagt...
- Kort lontje (we kennen de .gifjes)
- Agressieproblemen (gaten in deuren en muren)
- Lui (niet de instelling om wat van je leven te maken)
- Kan niet tegen kritiek al dan niet terecht (iedereen die niet naar je mond praat is al snel de gebeten hond)
- Extreem wispelturig (ene dag is het A, andere dag B)
- Onbetrouwbaar (geld jatten van je pa, je vrienden ergens achter laten omdat iets je niet zint)
- Niet zelfstandig (vooral het feit dat je op je '30e' nog de koelkast en portemonnee van je moeder moet leegroven)
- Je kan niet omgaan met je emoties en overziet vaak niet de consequenties van je acties
- Je liegt echt over alles als het moet tot aan een hartaanval aan toe
- Ondankbaar
- Persoonlijke hygiëne staat ook niet hoog op je prioriteiten lijstje
En dit zijn slechts de dingen die ik meteen kan bedenken. Niet alles is een karaktertrekje, maar hoort wel bij je personaliteit.
Waar je bijvoorbeeld jouw slechte rijstijl aan te danken hebt weet ik niet, maar op dat front mis je ook wel wat overzicht en inzicht.
Uhh braddie, het is verboden om het hier over te hebben, maar je hebt een uitkering. Je dopt dus niet je eigen boontjes.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:15 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
- Niet zelfstandig? Ik woon letterlijk al bijna 2 jaar in deze woning en kan prima mijn eigen boontjes doppen.
Pianist? Seriously?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:15 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hij is wel een begenadigd pianist
Daar ben ik ook regelmatig duidelijk in geweest, ik ben absoluut geen pianistquote:Op woensdag 29 april 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pianist? Seriously?Leuke deuntjes hoor. Maar ik ben erg benieuwd hoe het klinkt als Braddie op een vleugel gaat spelen
Bedoelde dat ook niet negatief verder maar het verschil met een keyboard en een piano is wel erg groot natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2020 22:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Daar ben ik ook regelmatig duidelijk in geweest, ik ben absoluut geen pianistJa ik red mij wel oke op een piano, maar het houdt op bij pop stukken zoals Elton John enz
ja absoluut. Piano spelen kan ik wel, maar absoluut niet op het niveau zoals ik keyboard speelquote:Op woensdag 29 april 2020 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde dat ook niet negatief verder maar het verschil met een keyboard en een piano is wel erg groot natuurlijk
-behulpzaamquote:Op woensdag 29 april 2020 22:25 schreef diadakan het volgende:
Maar wie durft het aan; wat zijn de positieve eigenschappen van Braddie?
- Zelfspot (Ja, vind dat ook wel een positieve eigenschap, dat je om jezelf kan lachen en zo)quote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
-behulpzaam
-bescheiden
-creatief
-muzikaal
-sympatiek
-zelfstandig
-zelfvertrouwen
wie vult aan?
Hij is niet kalend, iets waar hij vele kanaalreincaranties terug nog een speciale vlog aan heeft besteed.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
-behulpzaam
-bescheiden
-creatief
-muzikaal
-sympatiek
-zelfstandig
-zelfvertrouwen
wie vult aan?
Haha ook jij mist de aansluiting met de werkelijkheid. Braddie geeft zelf aan dat hij een gebrek aan zelfvertrouwen heeft.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
-behulpzaam
-bescheiden
-creatief
-muzikaal
-sympatiek
-zelfstandig
-zelfvertrouwen
wie vult aan?
Om op een podium vol mensen muziek te spelen, daar heb je zelfvertrouwen voor nodigquote:Op woensdag 29 april 2020 22:34 schreef diadakan het volgende:
[..]
Haha ook jij mist de aansluiting met de werkelijkheid. Braddie geeft zelf aan dat hij een gebrek aan zelfvertrouwen heeft.
Hoeveel jaar is het geleden dat braddie op een podium heeft gestaan?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Om op een podium vol mensen muziek te spelen, daar heb je zelfvertrouwen voor nodig
1,5 maand. Zelfvertrouwen op muzikaal vlak heb ik redelijk, daarbuiten minder. Dat klopt.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:35 schreef diadakan het volgende:
[..]
Hoeveel jaar is het geleden dat braddie op een podium heeft gestaan?
Waarom staan al die mensen op het podium danquote:Op woensdag 29 april 2020 22:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Om op een podium vol mensen muziek te spelen, daar heb je zelfvertrouwen voor nodig
Zich staande houden, ondanks dat constante gezuig van altijd weer dezelfde users in dit topicquote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
-behulpzaam
-bescheiden
-creatief
-muzikaal
-sympatiek
-zelfstandig
-zelfvertrouwen
wie vult aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |