Waarom negeer je deze punten?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:10 schreef diadakan het volgende:
[..]
Zou je ook willen proberen iets positiefs te zeggen over braddie?
Neuhquote:Op woensdag 29 april 2020 22:10 schreef Fok-it het volgende:
Jammer dat de reactie van Kiid waarschijnlijk verwijderd gaat worden door MatigewormJim of Faux zodat Braddie er niet inhoudelijk op in kan gaan
Ah kijk eens aan. Dan pak ik even de popcornquote:
Ik negeer niks, ik zie dat hij ook al mijn puntjes genoemd heeft.quote:
Fixedquote:Op woensdag 29 april 2020 22:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
- Extreem wispelturig (ene dag is het Ad, andere dag Brad)
Het enige positieve puntje van Braddie wat ik zou kunnen noemen is zelfspot maar dat is 1 totaal niet op zijn plaats in zijn situatie en 2 verwaarloosbaar vergeleken met al zijn slechte puntenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:12 schreef diadakan het volgende:
[..]
Ik negeer niks, ik zie dat hij ook al mijn puntjes genoemd heeft.
Hij is wel een begenadigd pianistquote:Op woensdag 29 april 2020 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het enige positieve puntje van Braddie wat ik zou kunnen noemen is zelfspot maar dat is 1 totaal niet op zijn plaats in zijn situatie en 2 verwaarloosbaar vergeleken met al zijn slechte punten
- Kort Lontje. Is zoals je kan merken op streams (je zal ze vast niet kijken) niet meer van toepassing. Je baseert dit op 3-4 jaar oude filmpjes.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Okay, omdat je erom vraagt...
- Kort lontje (we kennen de .gifjes)
- Agressieproblemen (gaten in deuren en muren)
- Lui (niet de instelling om wat van je leven te maken)
- Kan niet tegen kritiek al dan niet terecht (iedereen die niet naar je mond praat is al snel de gebeten hond)
- Extreem wispelturig (ene dag is het A, andere dag B)
- Onbetrouwbaar (geld jatten van je pa, je vrienden ergens achter laten omdat iets je niet zint)
- Niet zelfstandig (vooral het feit dat je op je '30e' nog de koelkast en portemonnee van je moeder moet leegroven)
- Je kan niet omgaan met je emoties en overziet vaak niet de consequenties van je acties
- Je liegt echt over alles als het moet tot aan een hartaanval aan toe
- Ondankbaar
- Persoonlijke hygiėne staat ook niet hoog op je prioriteiten lijstje
En dit zijn slechts de dingen die ik meteen kan bedenken. Niet alles is een karaktertrekje, maar hoort wel bij je personaliteit.
Waar je bijvoorbeeld jouw slechte rijstijl aan te danken hebt weet ik niet, maar op dat front mis je ook wel wat overzicht en inzicht.
Uhh braddie, het is verboden om het hier over te hebben, maar je hebt een uitkering. Je dopt dus niet je eigen boontjes.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:15 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
- Niet zelfstandig? Ik woon letterlijk al bijna 2 jaar in deze woning en kan prima mijn eigen boontjes doppen.
Pianist? Seriously?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:15 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Hij is wel een begenadigd pianist
Daar ben ik ook regelmatig duidelijk in geweest, ik ben absoluut geen pianistquote:Op woensdag 29 april 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pianist? Seriously?Leuke deuntjes hoor. Maar ik ben erg benieuwd hoe het klinkt als Braddie op een vleugel gaat spelen
Bedoelde dat ook niet negatief verder maar het verschil met een keyboard en een piano is wel erg groot natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2020 22:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Daar ben ik ook regelmatig duidelijk in geweest, ik ben absoluut geen pianistJa ik red mij wel oke op een piano, maar het houdt op bij pop stukken zoals Elton John enz
ja absoluut. Piano spelen kan ik wel, maar absoluut niet op het niveau zoals ik keyboard speelquote:Op woensdag 29 april 2020 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde dat ook niet negatief verder maar het verschil met een keyboard en een piano is wel erg groot natuurlijk
-behulpzaamquote:Op woensdag 29 april 2020 22:25 schreef diadakan het volgende:
Maar wie durft het aan; wat zijn de positieve eigenschappen van Braddie?
- Zelfspot (Ja, vind dat ook wel een positieve eigenschap, dat je om jezelf kan lachen en zo)quote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
-behulpzaam
-bescheiden
-creatief
-muzikaal
-sympatiek
-zelfstandig
-zelfvertrouwen
wie vult aan?
Hij is niet kalend, iets waar hij vele kanaalreincaranties terug nog een speciale vlog aan heeft besteed.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
-behulpzaam
-bescheiden
-creatief
-muzikaal
-sympatiek
-zelfstandig
-zelfvertrouwen
wie vult aan?
Haha ook jij mist de aansluiting met de werkelijkheid. Braddie geeft zelf aan dat hij een gebrek aan zelfvertrouwen heeft.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
-behulpzaam
-bescheiden
-creatief
-muzikaal
-sympatiek
-zelfstandig
-zelfvertrouwen
wie vult aan?
Om op een podium vol mensen muziek te spelen, daar heb je zelfvertrouwen voor nodigquote:Op woensdag 29 april 2020 22:34 schreef diadakan het volgende:
[..]
Haha ook jij mist de aansluiting met de werkelijkheid. Braddie geeft zelf aan dat hij een gebrek aan zelfvertrouwen heeft.
Hoeveel jaar is het geleden dat braddie op een podium heeft gestaan?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Om op een podium vol mensen muziek te spelen, daar heb je zelfvertrouwen voor nodig
1,5 maand. Zelfvertrouwen op muzikaal vlak heb ik redelijk, daarbuiten minder. Dat klopt.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:35 schreef diadakan het volgende:
[..]
Hoeveel jaar is het geleden dat braddie op een podium heeft gestaan?
Waarom staan al die mensen op het podium danquote:Op woensdag 29 april 2020 22:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Om op een podium vol mensen muziek te spelen, daar heb je zelfvertrouwen voor nodig
Zich staande houden, ondanks dat constante gezuig van altijd weer dezelfde users in dit topicquote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
-behulpzaam
-bescheiden
-creatief
-muzikaal
-sympatiek
-zelfstandig
-zelfvertrouwen
wie vult aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |