Leuk? Het is verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:01 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Anouk heeft echt een leuk accentje.
Nogal jaquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:02 schreef timmmmm het volgende:
Sana stelt zich een beetje aan. Professioneel in de slachtofferrol
Vooral jongerenquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nogal ja
Slachtofferrol past veel mensen veel te goed
Enquote:
Zo heet mijn oudste zoon lulquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen met de naam Delano is vervloekt voor het leven.
Nee selenaquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:06 schreef superniger het volgende:
[..]
Je jongste zoon heet zeker Jayden?
Boelerquote:
quote:
Dat doet hij wel goed. Ik zie wel steeds meer lichtpuntjes bij hem.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:14 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Vader figuur Damian die iedereen op zijn kop geeft.
Dit iddquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom komt Hey Arnold dan ook naar de dojo als ze weet dat Sana daar is?
Nogal ja jezusquote:
Dit programma 1 uur en 10 minuten is ook wel een volle tijdquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:17 schreef StephanL het volgende:
Wat een drama. Je zal er moe van worden.
Wie?quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:17 schreef superniger het volgende:
Ze is inmiddels wel zwanger geschopt. Xd
Lekker slapen dus daarnaquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit programma 1 uur en 10 minuten is ook wel een volle tijd
Wie is hey arnold danquote:
Lingoquote:
Om half tien?quote:
Nog even een paar bladzijden in de bijbel en dan lekker onder de wolquote:
Lingo?!quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:21 schreef SonicVolcano het volgende:
Lucille moet echt uit een ander vaatje tappen bij bepaalde leerlingen.
Oh uiteraardquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nog even een paar bladzijden in de bijbel en dan lekker onder de wol
Was wel wat explosiever vooral bij de eerstequote:Op dinsdag 28 april 2020 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel fitties zijn er in eerdere seizoenen geweest? Is dit gemiddeld?
Team Forever Slaaptekort.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Niks mis mee als je vroeg op moet, maar kan uitslapen morgen.
Voelt alsof dat tegelijkertijd ook minder lang aanhield, maar kan ook een gat in mijn geheugen zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Was wel wat explosiever vooral bij de eerste
Ja dat wel was ook meer een groepquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:25 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Voelt alsof dat tegelijkertijd ook minder lang aanhield, maar kan ook een gat in mijn geheugen zijn.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Lucia dan, zo slecht dat ik haar naam niet eens onthoud.
Ja maar gewoon echtquote:
Wie zei dat?quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:28 schreef timmmmm het volgende:
'WAT DACHT JE VAN GOEDEMORGEN???'
Wat dacht je van je vieze teringbek houden. Ik ben echt wel klaar met haar
Hahaha geweldigquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:29 schreef Nober het volgende:
Enschede op z'n kop zetten zoals in 2000 hahaha
In het eerste seizoen hebben ze een onbekend man in elkaar geslagen(tegen het hoofd) dus deze groep valt wel mee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel fitties zijn er in eerdere seizoenen geweest? Is dit gemiddeld?
Oh ja jeetjequote:Op dinsdag 28 april 2020 22:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In het eerste seizoen hebben ze een onbekend man in elkaar geslagen(tegen het hoofd) dus deze groep valt wel mee.
Toen was er tussen een van die pipo's zelfs nog eentje die ook na het zien van de beelden maar niet wilde inzien dat iemand tegen zijn hoofd trappen als hij al op de grond ligt nou zo kwalijk is.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In het eerste seizoen hebben ze een onbekend man in elkaar geslagen(tegen het hoofd) dus deze groep valt wel mee.
Dat was die neger toch die verder heel het seizoen rustig was.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was er tussen een van die pipo's zelfs nog eentje die ook na het zien van de beelden maar niet wilde inzien dat iemand tegen zijn hoofd trappen als hij al op de grond ligt nou zo kwalijk is.
Was dat ook diegene die overleden is? Of was dat in een ander seizoen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was die neger toch die verder heel het seizoen rustig was.
Ik wist niet dat er een is overleden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat ook diegene die overleden is? Of was dat in een ander seizoen?
Ja hij, wel seizoen 1 ook dusquote:Op dinsdag 28 april 2020 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een is overleden.
Emma is met haar natuurlijke wimpies niet lelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk nu terug lelijke chicks zijn jaloers op de looks van Sena.
Emma ziet eruit alsof ze veel drugs gebruikt heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Emma is met haar natuurlijke wimpies niet lelijk.
Emma is 6,73 keer zo lelijk als sanaquote:Op dinsdag 28 april 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat staat vast. Maar Sana is dan ook wel erg aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Emma is 6,73 keer zo lelijk als sana
Het viel mij op dat ze soms heel vervelend gedrag vertoont en soms echt poeslief is. De ene dag mag een docent niet eens gedag zeggen en de andere dag is ze de ideale leerling. Ik vraag me weleens af of dat met drugsgebruik te maken zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Emma ziet eruit alsof ze veel drugs gebruikt heeft.
Met intrigantje Milo als backup. Daarna samen met Emma indekken bij Lucia.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Waarom komt Hey Arnold dan ook naar de dojo als ze weet dat Sana daar is?
Eerdere seizoenen hebben bewezen dat strenge regels niet helpen, je kreeg alleen discussie over nutteloze dingen.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:43 schreef linebear het volgende:
je zou ze toch allemaal met de kop tegen de muur aan willen slaan. Heropvoedingskamp of zo...
De ene is nog erger dan de ander
Hoe laag is jouw lat?? Ik zie dagelijks crackhoertjes die er aantrekkelijker uitzien dan Emma en bovendien wat prettiger communiceren.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet lelijk is niet bepaald hoog gecategoriseerd is het wel?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:21 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Hoe laag is jouw lat?? Ik zie dagelijks crackhoertjes die er aantrekkelijker uitzien dan Emma en bovendien wat prettiger communiceren.
Ik kijk half mee met m'n vriendin, maar echt een trouwe kijker zou ik mezelf niet noemen. Hoe kom je erbij?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Edit: Ah Temptation Island kijkend, jou nemen we niet meer serieus
Dit slaat nergens opquote:Op woensdag 29 april 2020 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Edit: Ah Temptation Island kijkend, jou nemen we niet meer serieus
Voor een downie valt ze wel mee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie eerder downie-trekjes bij Delano. Geen verkeerde jongen verderquote:
waarom zie jij dagelijks crackhoeren?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:21 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Hoe laag is jouw lat?? Ik zie dagelijks crackhoertjes die er aantrekkelijker uitzien dan Emma en bovendien wat prettiger communiceren.
Allemaal een act.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:37 schreef topdeck het volgende:
Ik zie echt diepe psychische wonden in Sana wanneer ze boos wordt. Kijk naar haar ogen
Geloof ik niet, want dan verdient ze een oscar. Ik ken die psycho ogen. Krijg er rillingen van.quote:
Ze is ook wat slimmer dan de andere meiden. Ik geloof dat zij en Quino havo of vwo hebben gedaan, maar niet afgemaakt? (oke, dat zegt niet direct iets over intelligentie, maar wel een beetje)quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kijk nu terug lelijke chicks zijn jaloers op de looks van Sena.
Ze is de azina daar. Daar kunnen die snuifduif en die zwabberkop niet tegen.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ze is ook wat slimmer dan de andere meiden. Ik geloof dat zij en Quino havo of vwo hebben gedaan, maar niet afgemaakt? (oke, dat zegt niet direct iets over intelligentie, maar wel een beetje)
Kapot lekker maar wel echt zo'n achterbaks manipulatief meisje.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:48 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ze is de azina daar. Daar kunnen die snuifduif en die zwabberkop niet tegen.
Behalve als ze dat achterlijke petje op heeftquote:Op woensdag 29 april 2020 20:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kapot lekker maar wel echt zo'n achterbaks manipulatief meisje.
Ze is schijnheilig, maar komt wrs omdat ze bang is (soort copingmechanisme). Ik bedoel het is best eng als klein meisje tussen al die gasten en grotere agressievere meiden.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:19 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Behalve als ze dat achterlijke petje op heeft. Ik vind haar sympathiek, ze laat zich alleen erg opnaaien door anderen.
Ze weet waarschijnlijk ook dat ze een onschuldigere uitstraling heeft dan een Emma en daar maakt ze goed gebruik van natuurlijk.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:32 schreef topdeck het volgende:
[..]
Ze is schijnheilig, maar komt wrs omdat ze bang is (soort copingmechanisme). Ik bedoel het is best eng als klein meisje tussen al die gasten en grotere agressievere meiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 15:22 schreef topdeck het volgende:
De gemiddelde Dream school kijker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Die twee waren zo kutquote:Op maandag 4 mei 2020 09:17 schreef TjjWester het volgende:
Nick en fabieene uit de slechtse van chauffeur van nederland blijkt goed bevriend te zijn met anouk![]()
![]()
![]()
soort zoekt soort zullen we maar zeggen.
Sana bedoel jequote:
En gras is groen en negers zijn zwartquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Emma gaat straks weer lekker tegen de docent in
Mooiquote:
quote:
Zeker. Netjes in de rij. Gepaste afstand.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:31 schreef timmmmm het volgende:
Zijn jullie, als je naar de bakker gaat, bezig met hoe je je aan de bakker presenteert?
De kunst is natuurlijk om ook buiten school aan jezelf te werken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb eerdere seizoenen niet gekeken. Maar ik snap het nut van andere dagen weer naar huis gaan niet zo... dan val je toch juist weer in je ellendige gedrag. Je moet toch fulltime aan de bak (eerst).
Wellicht omdat je jezelf daar tegen komt?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb eerdere seizoenen niet gekeken. Maar ik snap het nut van andere dagen weer naar huis gaan niet zo... dan val je toch juist weer in je ellendige gedrag. Je moet toch fulltime aan de bak (eerst).
Ja dat snap ik, maar voor het begin lijkt me het handig als je eerst een basis legt. Eerst fulltime en dan dagen ruimte.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wellicht omdat je jezelf daar tegen komt?
Natuurlijk vallen ze in het weekend terug, dat zie je in het voorstukje. Maar denk je dat ze als ze 3 weken 'vast' zitten, ze wanneer ze losgelaten worden die terugval in drank en drugs niet hebben?
Kan je dat beter meenemen in het proces lijkt me, zodat je daar samen mee om kan leren gaan
*gooit flesje*quote:
Zoek hulpquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Steeds als ik veel mensen dicht op elkaar zie op tv denk ik hee dit mag helemaal niet
Welke? Ik dacht dat die jelle ook 16 was of zo zo ziet die er wel uitquote:
Die getinte jongen.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Welke? Ik dacht dat die jelle ook 16 was of zo zo ziet die er wel uit
Milo. Hij slaapt altijd in de les of is laat.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Welke? Ik dacht dat die jelle ook 16 was of zo zo ziet die er wel uit
quote:
Ah oké.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:42 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Milo. Hij slaapt altijd in de les of is laat.
Het idee is dat de jongeren hun lessen in de praktijk moeten brengen. Daarnaast moet je ook gewoon rust inbouwen, deze groep laat heel goed zien wat er gebeurt als ze lang op elkaar zitten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ahquote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:45 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het idee is dat de jongeren hun lessen in de praktijk moeten brengen. Daarnaast moet je ook gewoon rust inbouwen, deze groep laat heel goed zien wat er gebeurt als ze lang op elkaar zitten.
Edit: hier stond een kutgarpquote:
Eric heeft al vaker uitgelegd dat de grootste verandering niet optreed tijdens dreamschool maar als ze zichzelf terug zien op tv.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:33 schreef Remco het volgende:
Ik vind het al seizoenen lang leuke tv, maar ik heb geen enkele illusie dat meer dan 2 leerlingen per seizoen hier echt wat aan heeft. Tegen het eind van 3 weken dreamschool is het gedrag van 90% nog steeds zoals de eerste dag, dan ga je het in het echte leven ook niet redden.
1,35mquote:
In ieder geval op de bankrekening van moeder zal je dan een dalende lijn zien.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:01 schreef TjjWester het volgende:
21 therapieën. Dan is er bij haar moeder toch ook iets goed fout gegaan.
Zal me niks verbazen als ze er echt 21 heeft afgewerkt. Het is vaders schuld.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In ieder geval op de bankrekening van moeder zal je dan een dalende lijn zien.
Maar serieus, 21 therapieën kan natuurlijk nooit. In één of twee sessies kan je nooit succes bereiken, dus 21 verschillende therapeuten de kans geven is onmogelijk.
Die gaat dan één keer op kennismaking en haakt dan weer af, dan heb je niet die therapie gedaan maar er 21x er met de pet naar gegooid
Dat ze er 21 een echte kans gegeven heeft? Onmogelijkquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als ze er echt 21 heeft afgewerkt. Het is vaders schuld.
quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik herken zijn gevoel van totale mislukking ook wel in jou
Maar je wel zwanger laten makenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:05 schreef xminator het volgende:
Lekker met je jas aan en dan aangeven dat het te warm is. Dom wijf celena
Martien als gastdocent.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:09 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Maar als je oprecht bent, praat ff met je huisarts.
Als ze eindeloos blijft vasthangen in het verhaal dat haar vader hun bewust heeft verlaten dan kun je als therapeut heel moeilijk tegen op. Waarschijnlijk een paar sessies gedaan>geen resultaat>naar de volgende. En dan zeggen dat de vorige een prutser was.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ze er 21 een echte kans gegeven heeft? Onmogelijk
Nee en daarover praten welquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:11 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Jezelf een totale mislukking voelen enz is niet echt gezond.
Vind mezelf geen totale mislukkeling hoor. Hoe hij alleen dacht over succes in relatie tot school was wel erg herkenbaarquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:11 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Jezelf een totale mislukking voelen enz is niet echt gezond.
Oh ok dan begreep ik het verkeerdquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind mezelf geen totale mislukkeling hoor. Hoe hij alleen dacht over succes in relatie tot school was wel erg herkenbaar
Ho ho, Guus geluk heeft al voor je bepaald dat je omdat je wel eens negatief bent naar de huisarts moet omdat je depressief bentquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind mezelf geen totale mislukkeling hoor. Hoe hij alleen dacht over succes in relatie tot school was wel erg herkenbaar
Jullie gaan gewoon samen even naar de haquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ho ho, Guus geluk heeft al voor je bepaald dat je omdat je wel eens negatief bent naar de huisarts moet omdat je depressief bent
Al genoeg zielenknijpers gehad.Die fase is wel klaar. Maar Guus bedoelde het goedquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ho ho, Guus geluk heeft al voor je bepaald dat je omdat je wel eens negatief bent naar de huisarts moet omdat je depressief bent
Emma is datquote:
Valt wel mee?quote:
Volgens mij is die knul die dood gegaan is ook weggestuurdquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:21 schreef PiraatPiet het volgende:
Zijn er ooit leerlingen weggestuurd van Dreamschool? Zitten er bij deze groep zat bij die er voor in aanmerking komen.
Ja. Sws voor een vechtpartij ooit.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:21 schreef PiraatPiet het volgende:
Zijn er ooit leerlingen weggestuurd van Dreamschool? Zitten er bij deze groep zat bij die er voor in aanmerking komen.
In seizoen 1 iemand, na een vechtpartijquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:21 schreef PiraatPiet het volgende:
Doodgeslagen door Lucia?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij is die knul die dood gegaan is ook weggestuurd
Die had na het zien van de beelden nog geen idee wat hij nou verkeerd deed toen hij iemand weerloos tegen z'n slaap traptequote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:22 schreef timmmmm het volgende:
Eerste seizoen, die hadden toen iemand de tering in geslagen
Alleen voor de mishandeling in seizoen 1.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:21 schreef PiraatPiet het volgende:
Ik denk dat het wel goed is als er een docent bij is die wel wat realistisch reageert op dat gedragquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Deze docent is hier niet echt voor gemaakt
Zielig.quote:
Deze gast heeft in al zijn lessen alleen maar onvrede veroorzaakt en geen enkele vooruitgang geboekt. Die had net zo goed niet kunnen komenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed is als er een docent bij is die wel wat realistisch reageert op dat gedrag
Ja als ze scheldt met kanker is ze echt boos want haar moeder heeft dat gehadquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:25 schreef Nober het volgende:
Kankerkop? Even bijkomen jongen ben nu echt boos
Dat miste er dus ook. Geeft teveel ruimte.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel goed is als er een docent bij is die wel wat realistisch reageert op dat gedrag
Lijkt een beetje op Maarten van Rossem toen, dat was echt genietenquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Deze docent is hier niet echt voor gemaakt
Dat moet ie niet doen. Hij had haar al veel eerder weg moeten sturen. Al vanaf het moment dat ze nonchalant dat pak drinken erbij pakte. Oprotten.quote:
Deed ze ook vrijwel nooit zei ze erbij.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als ze scheldt met kanker is ze echt boos want haar moeder heeft dat gehad
Zei ze eerder
Ja misschien, net als emma zelfquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze gast heeft in al zijn lessen alleen maar onvrede veroorzaakt en geen enkele vooruitgang geboekt. Die had net zo goed niet kunnen komen
Zielig, maar ik denk wel dat een huilbui van zo'n vrouw die altijd lief en behulpzaam is omdat je gewoon zó'n etterbak bent wellicht ook wel door kan dringen.quote:
Klopt inderdaad, die was ik alweer vergeten.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Alleen voor de mishandeling in seizoen 1.
Het is juist de truc om deze niet weg te sturen, dat is falen. Doordringen kost tijd en zoals eric vaker zegt de bom slaat pas in na dreamschool.
Ja in seizoen 1 2 kopschoppersquote:Op dinsdag 5 mei 2020 21:21 schreef PiraatPiet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |