Ik probeerde het gat in mijn leven te vullen met materiele zaken.quote:
PICS?quote:
GAAT GEWOON DOORquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het ziet er niet goed uit voor Frankrijk deze zomer.
IK GA GEWOON!quote:
Neequote:Op dinsdag 28 april 2020 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het ziet er niet goed uit voor Frankrijk deze zomer.
In de buurt van Zuidlaren?quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Euh.. Drenthe?
Nee iets van euhm tegen Groningen
Fleabagquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:19 schreef Fascination het volgende:
Ben begonnen met de serie Fleabag. Wat een aparte serie, maar erg grappig.
Moeten we dat kijken ja?quote:
Vertel.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zocht een onderdeel voor mijn fiets, soms stuurt Google je de raarste resultaten.
Zoals nu een betaalkastje voor een paardensolarium.Zoveel onbeantwoorde vragen nu
![]()
https://muntproever.nl/pr(...)voor-paardensolarium.![]()
Helemaal gekeken? Wat is je eindoordeel?quote:
Heb de camping nog gemaild.quote:
Aantal afleveringen maar. En krijg af en toe wat dingen doorgestuurd nog. Ik ben wel fan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Helemaal gekeken? Wat is je eindoordeel?
Het is een solarium, geen zonnebank. En ik weet niet of ze met die hoeven in een zak kunnen komen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaan paarden onder de zonnebank? En hebben ze kleingeld bij zich?
Okquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Het is Britse humor, dus kun je vast wel waarderen.
Paarden hebben het beter dan de meeste mensen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is een solarium, geen zonnebank. En ik weet niet of ze met die hoeven in een zak kunnen komen.
Maar in alle serieusheid: solarium is voor het drogen van de vacht + niet te hard laten afkoelen van de spieren na een training.
WElke?quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Een van m'n favoriete winkels in Engeland sluit voorgoed de fysieke winkels
Oeh ja niet mijn dingquote:
Heb er wel wat tasjes enzo vanquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Oeh ja niet mijn ding
Maar dat is wel kut jaVind het toch altijd leuk om naar binnen te lopen
Ja zij weten ook niet meer op dit moment.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb de camping nog gemaild.
Kreeg dit terug.
"We are very anxious and its a terrible time. But we are happy to open the campsite for you in july and August"
Word al iets ongeloofwaardiger moet ik bekennen.
Probleemwijken is leuk!quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Probleem wijken. Schijnt een leuk uitje te zijn.
Wanneer ga je verhuizen naar Dukenburg?quote:
Wat moet ik in Dukenburg?quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer ga je verhuizen naar Dukenburg?
Mijn kennis over Nijmegen is niet helemaal meer up to date blijkbaarquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat moet ik in Dukenburg?
Maar dat is niet zo erg vergeleken met neerbosch-oost
Aan de linkerkant ziet u een groep zgn Tokkies. Zij leven in groepen en verorberen een speciale drank op stoeltjes voor het huis.quote:
Gek genoeg ken ik ze hoorquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aan de linkerkant ziet u een groep zgn Tokkies. Zij leven in groepen en verorberen een speciale drank op stoeltjes voor het huis.
Aan de rechterkant ziet u. Oh dit is heel zeldzaam! Geweldig. Een gangrape. Dat groepje primaten is net die jonge vrouw aan het insluiten.
Oh we komen nu bij de "bushokjes" hier is een oud minister een keer zijn functie kwijtgeraakt. Enz.
Altijd weer leuk als je vertelt over je buren.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aan de linkerkant ziet u een groep zgn Tokkies. Zij leven in groepen en verorberen een speciale drank op stoeltjes voor het huis.
Aan de rechterkant ziet u. Oh dit is heel zeldzaam! Geweldig. Een gangrape. Dat groepje primaten is net die jonge vrouw aan het insluiten.
Oh we komen nu bij de "bushokjes" hier is een oud minister een keer zijn functie kwijtgeraakt. Enz.
Gebeurde hier ooit maar wat.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd weer leuk als je vertelt over je buren.
Waar ergens woon je ook alweerquote:
Dat wil je wel weten hè?quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar ergens woon je ook alweer?
goeiemorgen schatje, kom we gaan naar mcdonaldsquote:
Nee, dankjequote:Op woensdag 29 april 2020 07:25 schreef Ruse het volgende:
[..]
goeiemorgen schatje, kom we gaan naar mcdonalds
iets deed me aan die belachelijke reclame denkenquote:Op woensdag 29 april 2020 07:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dankjeMaar eet smakelijk
Oh, is dat van een reclamequote:Op woensdag 29 april 2020 07:32 schreef Ruse het volgende:
[..]
iets deed me aan die belachelijke reclame denken
Je hebt geen zin. Na 3 mails ben je er klaar mee.quote:Op woensdag 29 april 2020 07:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil weer terug naar bed. Of eigenlijk wilde ik er helemaal niet uit.
quote:Op woensdag 29 april 2020 07:42 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt geen zin. Na 3 mails ben je er klaar mee.
Hebben we die ook meteen gehad
Hoho. Je vergeet dat de accountant gebeld heeft.quote:Op woensdag 29 april 2020 07:42 schreef rival het volgende:
[..]
Enne.. 'koude theequote:Op woensdag 29 april 2020 07:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, dat mogen ze overslaan vandaag.quote:Op woensdag 29 april 2020 07:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoho. Je vergeet dat de accountant gebeld heeft.
Idem.quote:Op woensdag 29 april 2020 07:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil weer terug naar bed. Of eigenlijk wilde ik er helemaal niet uit.
Death Metal!quote:Op woensdag 29 april 2020 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Relaxte muziek om bij wakker te worden.
rip, je was ok.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pff, 20 graden binnen volgens de thermostaat, ik heb twee lagen aan en nog heb ik het koud
Het is weer grijs en triest buiten, daar wordt je van binnen koud van.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Pff, 20 graden binnen volgens de thermostaat, ik heb twee lagen aan en nog heb ik het koud
Relatiefquote:
Is dat het?quote:Op woensdag 29 april 2020 08:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is weer grijs en triest buiten, daar wordt je van binnen koud van.
Het is niet koudquote:Op woensdag 29 april 2020 08:10 schreef Debsterr het volgende:
Vond het buiten lekkerder dan verwacht,
Ja zo kan dit hele topic wel dicht.quote:Op woensdag 29 april 2020 07:42 schreef rival het volgende:
[..]
OMGGGG en hoe weet je dat zeker?quote:Op woensdag 29 april 2020 08:13 schreef Debsterr het volgende:
HEY, WIJ KRIJGEN DUS EEN PUPPY!
Als we zeker zijn dat KM toch niet allergisch is.
Mjah, maar even overleggen met de huisarts of ie getest kan worden ofzo? En kijken of we de hond van zijn ouders een dag kunnen lenen denk ik.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 08:13 schreef Debsterr het volgende:
Oh ja kan vast getest worden lijkt me.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, maar even overleggen met de huisarts of ie getest kan worden ofzo? En kijken of we de hond van zijn ouders een dag kunnen lenen denk ik.
Ja, zeker, juist omdat dat reizen (zeker nu) wel meevalt - voorheen was het 4x per jaar een week of 1,5.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:16 schreef STING het volgende:
[..]
Valt dat wel te combineren met KM's vele reizen en je werk?
quote:Op woensdag 29 april 2020 08:13 schreef Debsterr het volgende:
Dat is wel de verwachting inderdaad, binnenkort nog ene echo voor het aantal pups maar we zijn nummer 3 op de lijst voor een teefje (voorkeur, geen eis) en bij genoeg reutjes zijn we nummer 2 (want mensen van nummer 2 willen het allerliefst een reu).quote:Op woensdag 29 april 2020 08:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja kan vast getest worden lijkt me.
Maar er komen dus genoeg hondjes zodat jullie er 1 mogen!
Anders zoek je toch gewoon een nieuwe KM bij je puppy?quote:Op woensdag 29 april 2020 08:13 schreef Debsterr het volgende:
Ah dus grote kans dat dat wel goedkomt!quote:Op woensdag 29 april 2020 08:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is wel de verwachting inderdaad, binnenkort nog ene echo voor het aantal pups maar we zijn nummer 3 op de lijst voor een teefje (voorkeur, geen eis) en bij genoeg reutjes zijn we nummer 2 (want mensen van nummer 2 willen het allerliefst een reu).
quote:Op woensdag 29 april 2020 08:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders zoek je toch gewoon een nieuwe KM bij je puppy?
Hmmm... eens over nadenken.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anders zoek je toch gewoon een nieuwe KM bij je puppy?
De eerste geïnteresseerde meldt zich al. Zullen we een lijstje maken, net als voor de puppies?quote:
Doe jij de eerste selectie dan?quote:Op woensdag 29 april 2020 08:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eerste geïnteresseerde meldt zich al. Zullen we een lijstje maken, net als voor de puppies?
Als jij ff een lijstje van criteria doorgeeft. Of je nog voorkeur hebt voor een reu of een teefje bijv.quote:
Oh ja slimquote:Op woensdag 29 april 2020 08:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij ff een lijstje van criteria doorgeeft. Of je nog voorkeur hebt voor een reu of een teefje bijv.
Wel via DM oid zodat geïnteresseerden geen wenselijk gedrag kunnen gaan vertonen.
Als ik thuis de verwarming "uit" zet dan zet ik em op 20quote:Op woensdag 29 april 2020 08:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op woensdag 29 april 2020 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik thuis de verwarming "uit" zet dan zet ik em op 20
Wow, hier 14C.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
Dan staat ie altijd uit bij jou?quote:Op woensdag 29 april 2020 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
You Martin GausRobert ten Brink you.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij ff een lijstje van criteria doorgeeft. Of je nog voorkeur hebt voor een reu of een teefje bijv.
Wel via DM oid zodat geïnteresseerden geen wenselijk gedrag kunnen gaan vertonen.
Als ik em 's avonds op 23 heb en dan met naar bed gaan uitzet. Dan staat ie als ik de volgende dag uit werk kom meestal nog rond 21. Dus heeft ie wel uitgestaan de hele tijd.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Dan zou de verwarming constant aan staan bij mij, zonde van mijn gasverbruik
rival woont in een bejaardentehuisquote:Op woensdag 29 april 2020 08:46 schreef rival het volgende:
[..]
Als ze eindelijk het kozijnenwerk komen afronden welquote:Op woensdag 29 april 2020 08:51 schreef STING het volgende:
[..]
Wow, hier 14C.
Ik hoop dat je een goed geisoleerd huis hebt
23 graden vind ik in huis dan weer echt te warmquote:Op woensdag 29 april 2020 08:52 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik em 's avonds op 23 heb en dan met naar bed gaan uitzet. Dan staat ie als ik de volgende dag uit werk kom meestal nog rond 21. Dus heeft ie wel uitgestaan de hele tijd.
Ik ben alleen en zonder ziel he. Dus heb wat meer warmte nodigquote:Op woensdag 29 april 2020 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
23 graden vind ik in huis dan weer echt te warm
Oh, okequote:Op woensdag 29 april 2020 08:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben alleen en zonder ziel he. Dus heb wat meer warmte nodig
21 ook nog.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
23 graden vind ik in huis dan weer echt te warm
Ik zet 'm zelf in de winter inderdaad meestal op 19 graden (20 is echt de max als ik het niet warm kan krijgen), 'uit' is dan 16 graden, maar dat is in de winter niet uitquote:
hier ook. aan is 19,5, uit is 15.quote:Op woensdag 29 april 2020 08:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zet 'm zelf in de winter inderdaad meestal op 19 graden (20 is echt de max als ik het niet warm kan krijgen), 'uit' is dan 16 graden, maar dat is in de winter niet uit
Heb jij wel naar buiten gekeken vandaag?quote:Op woensdag 29 april 2020 09:06 schreef gcjoel het volgende:
Hou een op met over verwarming praten, het is LENTE ja!
Nee, dan loop ik al zonder jas, maar nog met lange mouwen shirts aanquote:Op woensdag 29 april 2020 09:07 schreef rival het volgende:
16 graden in huis, wat een horror.
Dan loop je buiten toch ook met een dikke jas
Nou en! LENTE!quote:Op woensdag 29 april 2020 09:08 schreef rival het volgende:
[..]
Heb jij wel naar buiten gekeken vandaag?
ik heb de dikke jas deze winter nauwelijks aan gehad. die is voor temperaturen onder de 4 graden.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:07 schreef rival het volgende:
16 graden in huis, wat een horror.
Dan loop je buiten toch ook met een dikke jas
Jezus leeft ookquote:
Ik vind het jammer, maar ben wel blij dat het ook echt even regent deze week.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Het was ook gewoon veel te mooi weer de afgelopen maand, we worden meteen weer gestraft.
Alleen jammer dat het voor de natuur nog steeds veel te weinig isquote:Op woensdag 29 april 2020 09:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, maar ben wel blij dat het ook echt even regent deze week.
Dan hebben we tenminste nog voordeel van het matige weer voor de natuur.
En hopelijk gaan mensen dan weer beetje beter thuisblijven
Precies onze tuin had dit wel nodig en geloof dat vlg week weer super word.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, maar ben wel blij dat het ook echt even regent deze week.
Dan hebben we tenminste nog voordeel van het matige weer voor de natuur.
En hopelijk gaan mensen dan weer beetje beter thuisblijven
Komt nog meer aanquote:Op woensdag 29 april 2020 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het voor de natuur nog steeds veel te weinig is
Ja het was alweer belachelijk droog. Hier op de hei stoft het ook als een malloot, alsof het augustus is.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Komt nog meer aan![]()
weet niet precies hoe we er nu voorstaan. Na de horror regenweken begin van het jaar was het waterpeil pas eindelijk weer normaal begreep ik. Mja nu net weer zoveel weken droog en warm zal het wel weer verpest hebben
Hier in het oosten moet er wel echt een hele hoop regen vallen voor het waterpeil weer enigszins normaal is. Natuur heeft hier al jaren zwaar te lijden onder droogte helaasquote:Op woensdag 29 april 2020 09:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Komt nog meer aan![]()
weet niet precies hoe we er nu voorstaan. Na de horror regenweken begin van het jaar was het waterpeil pas eindelijk weer normaal begreep ik. Mja nu net weer zoveel weken droog en warm zal het wel weer verpest hebben
Tsja dan houden ze dus oude cijfers aan voor normaal waterpeil. Die gaat er nooit meer komen.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier in het oosten moet er wel echt een hele hoop regen vallen voor het waterpeil weer enigszins normaal is. Natuur heeft hier al jaren zwaar te lijden onder droogte helaas
De natuur moet dan maar wat zuiniger worden met z'n water.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het voor de natuur nog steeds veel te weinig is
Het nieuwe normaalquote:Op woensdag 29 april 2020 09:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tsja dan houden ze dus oude cijfers aan voor normaal waterpeil. Die gaat er nooit meer komen.
als het na de regenweken nog niet goed was
Normaal is niet meer
In het westen was het waterpeil wel weer op normale niveaus, maar dat is daar al snel, want je zit daar onder de zeewaterpeil, dus genoeg aanvoer vanuit de zeequote:Op woensdag 29 april 2020 09:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tsja dan houden ze dus oude cijfers aan voor normaal waterpeil. Die gaat er nooit meer komen.
als het na de regenweken nog niet goed was
Normaal is niet meer
Nah, ik vind dat wij mensen best wat zuiniger kunnen omgaan met water. Maargoedquote:Op woensdag 29 april 2020 09:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De natuur moet dan maar wat zuiniger worden met z'n water.
Ik begreep ook dat toen in de natuurparken in omgeving veluwe de boel op peil was. Er waren weer van die heidebeken ofzo? nja het klonk tofquote:Op woensdag 29 april 2020 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In het westen was het waterpeil wel weer op normale niveaus, maar dat is daar al snel, want je zit daar onder de zeewaterpeil, dus genoeg aanvoer vanuit de zee
Mensen hebben geen inkomsten meer.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:34 schreef gcjoel het volgende:
Spanje gaat weer langzaam open
of eigenlijk heel snelecht hoe dan?
moet zeggen dat ik vind dat Nederland het echt goed doet.
Nee klopt maar ook niet als de boel wel open gaat. Want er is geen toerisme dus ligt nog steeds grootste deel van het land op zijn gat aan inkomsten.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mensen hebben geen inkomsten meer.
Ja maar qua productie en levensmiddelen ook enzo.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee klopt maar ook niet als de boel wel open gaat. Want er is geen toerisme dus ligt nog steeds grootste deel van het land op zijn gat aan inkomsten.
Wel goed voor je lijn als je geen geld meer hebt om te eten.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mensen hebben geen inkomsten meer.
Ja, al dat binnen zitten is niet goed voor de lijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel goed voor je lijn als je geen geld meer hebt om te eten.
Dan gaat mijn vakantie toch nog doorquote:Op woensdag 29 april 2020 09:34 schreef gcjoel het volgende:
Spanje gaat weer langzaam open
of eigenlijk heel snelecht hoe dan?
moet zeggen dat ik vind dat Nederland het echt goed doet.
Thuissporten?quote:Op woensdag 29 april 2020 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, al dat binnen zitten is niet goed voor de lijn.
Mensen waren gewoon aan het werk in Spanje. Was maar 2 weken ofzo echt alles dicht.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar qua productie en levensmiddelen ook enzo.
Voorlopig mag er alleen binnen de eigen provincie gereisd worden in Spanje.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan gaat mijn vakantie toch nog door
En kerkenquote:Op woensdag 29 april 2020 09:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mensen waren gewoon aan het werk in Spanje. Was maar 2 weken ofzo echt alles dicht.
Maar goed ze beginnen zo ongeveer met bars weer open, dus de prioriteiten zijn duidelijk
Gelukkig. Anders had ik Ryanair er nog wel voor aangezien om m'n ticket niet te annuleren.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Voorlopig mag er alleen binnen de eigen provincie gereisd worden in Spanje.
In de meeste landen belangrijk geweest voor snelle verspreiding helaas. Maar die zijn wel essentieel.quote:
O ik dacht dat vrijwel iedereen opgehokt in huis zat.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mensen waren gewoon aan het werk in Spanje. Was maar 2 weken ofzo echt alles dicht.
Maar goed ze beginnen zo ongeveer met bars weer open, dus de prioriteiten zijn duidelijk
Wanneer zou je gaan?quote:Op woensdag 29 april 2020 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig. Anders had ik Ryanair er nog wel voor aangezien om m'n ticket niet te annuleren.
Nee vriendje van mijn zusje heeft 2 weken niet mogen werken. Verder wel.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik dacht dat vrijwel iedereen opgehokt in huis zat.
Oh ja dan sowieso nog niet. Transavia heeft ook al geannuleerd tot 27 mei dus komt ryanair vast nog wel.quote:
Dit ging over sporten. Werken ben ik al 3 uur mee bezig.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:05 schreef STING het volgende:
[..]
Je reputatie als workaholic, wat doe je?
Valt best meequote:Op woensdag 29 april 2020 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben allang blij dat ik niet ga; in de huidige omstandigheden daar maar weinig te zoeken.
En daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 29 april 2020 10:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt ze echt niet allemaal op een rijtje he?
Het is altijd goed om iemand met een andere mening in de groep te hebben.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt ze echt niet allemaal op een rijtje he?
Blijft me toch iedere keer weer verbazen ofzoquote:Op woensdag 29 april 2020 10:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daar kom je nu pas achter?
Behalve als diegene continu poep aan het praten is, dan wordt het wel vermoeiend.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is altijd goed om iemand met een andere mening in de groep te hebben.
Daarom ook die pi erbij.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Behalve als diegene continu poep aan het praten is, dan wordt het wel vermoeiend.
Terwijl het eigenlijk wel sneu voor 'm is dat zijn darmen omgekeerd werken dat de schijt uit zijn mond kom ipv zijn anus.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:36 schreef DrMarten het volgende:
Behalve als diegene continu poep aan het praten is, dan wordt het wel vermoeiend.
Ik schrok alquote:Op woensdag 29 april 2020 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit ging over sporten. Werken ben ik al 3 uur mee bezig.
+1quote:Op woensdag 29 april 2020 10:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Blijft me toch iedere keer weer verbazen ofzo
Nog lange niet nog lange nietquote:Op woensdag 29 april 2020 10:52 schreef Californium het volgende:
Lekker bellen met een kopje theeeeeee erbij
![]()
Hoop dat het snel 17.00 is vandaag
Ik wil best nog ff met je videobellen vanmiddag als je dag daardoor sneller lijkt te gaan.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:52 schreef Californium het volgende:
![]()
Hier wel lekker rustig buiten.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Denk je 'yay, schijtweer deze week dus geen gillend buurkind buiten'.
Helaas
Lekkerquote:Op woensdag 29 april 2020 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier wel lekker rustig buiten.
Dit wel.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:52 schreef Californium het volgende:
![]()
Heb jij een broertje in Zeeland?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit wel.
Niks loopt zoals het moet lopen. Mensen die ik moet bellen nemen niet op. Collega's die notities hebben gemaakt die zo cryptisch zijn en vol afkortingen staan dat ik totaal niet snap wat ze bedoelen....
Topdag weer.
Nopequote:
OO was dat jouw schutting, sorryquote:Op woensdag 29 april 2020 11:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope
Krijg nu werk over de schutting gefkikkerd zonder enige verdere toelichting. Dat dus maar weer teruggegooid
Komt nog veel meer!quote:Op woensdag 29 april 2020 11:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zo fijn even die regen, je ziet alles nu flink uitlopen
Ik hoop het echt, de planten hebben het hard nodig. Ook de vogeltjes zijn heel blij, die waren zich allemaal op plat dak aan het wassenquote:
Ik heb ook liever regen dat dat ik moet sproeien in een tijd waarin ze oproepen om zuinig te zijn met water.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik hoop het echt, de planten hebben het hard nodig. Ook de vogeltjes zijn heel blij, die waren zich allemaal op plat dak aan het wassen
Maar heb wel liever van het weekend weer mooi weerquote:Op woensdag 29 april 2020 11:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb ook liever regen dat dat ik moet sproeien in een tijd waarin ze oproepen om zuinig te zijn met water.![]()
Whoop, biologisch katoen t-shirts besteld met fijne plaatjes, hopelijk zijn ze er snel.
Met zo'n miezer buitje zet ik ook altijd even de kamerplanten buiten, die vinden dat ook erg fijn en kan de stof van de winter er even goed af spoelenquote:Op woensdag 29 april 2020 11:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb ook liever regen dat dat ik moet sproeien in een tijd waarin ze oproepen om zuinig te zijn met water.![]()
Whoop, biologisch katoen t-shirts besteld met fijne plaatjes, hopelijk zijn ze er snel.
Dat is echt heel slim!quote:Op woensdag 29 april 2020 11:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Met zo'n miezer buitje zet ik ook altijd even de kamerplanten buiten, die vinden dat ook erg fijn en kan de stof van de winter er even goed af spoelen
Och, we hebben zulk goed weer gehad dat ik nu regen ook best acceptabel vind.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar heb wel liever van het weekend weer mooi weer
Woah, dat ik daar nooit aan gedacht hebquote:Op woensdag 29 april 2020 11:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Met zo'n miezer buitje zet ik ook altijd even de kamerplanten buiten, die vinden dat ook erg fijn en kan de stof van de winter er even goed af spoelen
Ik vergeet het altijdquote:Op woensdag 29 april 2020 11:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Woah, dat ik daar nooit aan gedacht heb
Ik ga zo mijn boom even buiten zettenquote:
Geen instructies of filmpjes ofzo over te vinden?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moet ook nog een kamerplant kort(er) wieken. Maar ik weet niet hoe ik dat moet doen zonder de plant per ongeluk dood te maken.
Wat voor plant?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik moet ook nog een kamerplant kort(er) wieken. Maar ik weet niet hoe ik dat moet doen zonder de plant per ongeluk dood te maken.
Vast, maar dan moet ik eerst terugvinden welk soort plant het is.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen instructies of filmpjes ofzo over te vinden?
Ehhh, de klassieke kantoorplant die haast niet dood kan schijnbaar. Ik ga ff zoeken.quote:
Niet te veel waterquote:Op woensdag 29 april 2020 12:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
https://www.intratuin.nl/(...)iifolia-d-21-cm.html
Deze, volgens mij.
Best lekker.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
In 1954 vroor het nu dus...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2020 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Perfect weer voor onkruid vandaag. Eerst een buitje gehad en nu volop zon.
In een wilde natuurtuin is geen onkruid.quote:
O ja, die semi-plastic plant.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
https://www.intratuin.nl/(...)iifolia-d-21-cm.html
Deze, volgens mij.
Ik wil geen wilde natuurtuinquote:Op woensdag 29 april 2020 12:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In een wilde natuurtuin is geen onkruid.
ik heb nog wel wat klusjes.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:15 schreef Senn88 het volgende:
Dat moment dat je al weken een klusje uitstelt en er nu toch uit pure wanhoop maar aan begint, en het dan 3 sec kost en klaar isNu ben ik boos want zo ga ik veel te snel door mijn klusjes heen!
quote:Op woensdag 29 april 2020 12:15 schreef Senn88 het volgende:
Dat moment dat je al weken een klusje uitstelt en er nu toch uit pure wanhoop maar aan begint, en het dan 3 sec kost en klaar isNu ben ik boos want zo ga ik veel te snel door mijn klusjes heen!
Te ver.quote:
smoesjes altijdquote:Op woensdag 29 april 2020 12:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Te ver.
En ik moet de sleutelbos met alle reserve sleutels van dit huis nog zoeken, Dat is iets waar ik vast wel een paar dagen druk mee ben
Omdat ik dacht dat het er niet makkelijk vanaf te poetsen zou zijnquote:Op woensdag 29 april 2020 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Waarom al die tijd dan uitgesteld?
Dat klinkt heel vies.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:21 schreef Senn88 het volgende:
lunch tijd
avocado en hüttenkäse op een broodje
Gelukkig viel het mee dan.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het er niet makkelijk vanaf te poetsen zou zijn
OMG zo lekkerquote:Op woensdag 29 april 2020 12:21 schreef Senn88 het volgende:
lunch tijd
Slasoep?quote:Op woensdag 29 april 2020 12:24 schreef Californium het volgende:
[..]
OMG zo lekker![]()
Op een cracker dan wel maarik had soep
Tomatensoep met balletjesquote:
Nom!quote:Op woensdag 29 april 2020 12:21 schreef Senn88 het volgende:
lunch tijd
Buiten, naast de afstandsbedieningquote:Op woensdag 29 april 2020 12:18 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Te ver.
En ik moet de sleutelbos met alle reserve sleutels van dit huis nog zoeken, Dat is iets waar ik vast wel een paar dagen druk mee ben
De afstandsbediening ligt naast mij, toevallig! En de sleutels liggen binnen, ik weet het zeker.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Buiten, naast de afstandsbediening
Omg ook lekker!quote:Op woensdag 29 april 2020 12:32 schreef gianni61 het volgende:
gewoon lekker ordinair een stokbroodje met gehaktbal met samuraisaus
ik kijk ook wel vaker naar producten met -35% sticker.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg ook lekker!
Wij plunderen de laatste tijd graag de 'help tegen verspilling' bak
Lijkt wel of door corona daar nog meer in ligt dan normaal, alleen is de houdbaarheid tot de dag zelf. (helaas kan ik niet iedere dag even kijken) maar Zondag was vriendje even naar de super, lekker rosbief en gehaktbal voor op brood gehaald
![]()
en de quiche van vandaag was eerder gehaald al en meteen in de vriezer gedaan.
Koopjes
Die boxen ook wel eens gedaan maar is dan weer net teveel dat nu op moet en je ook niet echt kan bewaren. Alleen bij de bakker handig want brood kun je altijd wel invriezen.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk ook wel vaker naar producten met -35% sticker.
zo'n too good to go box lijkt me ook wel leuk, maar ik denk dat ik dan zelf weer veel er van weg gooi
hmm, jumbo ben ik al paar maanden niet meer geweest.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die boxen ook wel eens gedaan maar is dan weer net teveel dat nu op moet en je ook niet echt kan bewaren. Alleen bij de bakker handig want brood kun je altijd wel invriezen.
De bak bij de Jumbo is dus alles voor 1 of 2 euro, doen ze inmiddels een tijdje ipv to good to go boxen.
Wat denk je?quote:Op woensdag 29 april 2020 12:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
heb jij die vegetarische kfc gehad? Hier was ik zo nieuwsgierig na
Ik heb een beeld van rival die iedere dag 2x kfc eet en dacht dat ze een week lang plantaardige shit hadden dus ik ging er vanuit datquote:
Ja, heb ik gehad. Ik vind 'm heel erg lekker. De eerste keer vroeg ik me af of ze wel daadwerkelijk de vegetarische hadden gedaanquote:Op woensdag 29 april 2020 12:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2020 12:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kijkquote:Op woensdag 29 april 2020 12:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, heb ik gehad. Ik vind 'm heel erg lekker. De eerste keer vroeg ik me af of ze wel daadwerkelijk de vegetarische hadden gedaan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik niet gehad!quote:Op woensdag 29 april 2020 12:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Joel is van het snobistische voedsel dus elke vorm van fastfood keurt ze op voorhand al af.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:51 schreef rival het volgende:
Heb ik niet gehad!
Sta ik wel voor open ondanks wat gcjoel denkt
quote:Op woensdag 29 april 2020 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joel is van het snobistische voedsel dus elke vorm van fastfood keurt ze op voorhand al af.
Dat sowieso, maar zou vega meer toejuichen dan dat ophokvlees.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joel is van het snobistische voedsel dus elke vorm van fastfood keurt ze op voorhand al af.
Fijn dat je er wel voor open staatquote:Op woensdag 29 april 2020 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ik niet gehad!
Sta ik wel voor open ondanks wat gcjoel denkt
Alleen wanneer ik bammetjes vergeet te maken of brood vergeet te kopen.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb een beeld van rival die iedere dag 2x kfc eet en dacht dat ze een week lang plantaardige shit hadden dus ik ging er vanuit dat
Waarmee marineer je het?quote:Op woensdag 29 april 2020 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks maar even alles restjes marineren voordat het vanavond de oven in gaat.
Rest wortel, rest zoete aardappel, rest aardappel, rest worst, rest paprika. Misschien restje tomaat.
Dat is dus zegmaar, elke dag?quote:Op woensdag 29 april 2020 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
Alleen wanneer ik bammetjes vergeet te maken of brood vergeet te kopen.
Ik durfde het niet te zeggen, maar dacht dit wel.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is dus zegmaar, elke dag?
Kijk zo eet ik frikandellen. Dat is natuurlijk gewoon afval met wat kruiden erdoor zodat het nog enigszins smaakt.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar zou vega meer toejuichen dan dat ophokvlees.
Zonnebloem olie, paprika poeder, thijm, rozemarijn, oregano, zout. Denk ik.quote:
Ik denk wel dat je verschil merktquote:Op woensdag 29 april 2020 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk zo eet ik frikandellen. Dat is natuurlijk gewoon afval met wat kruiden erdoor zodat het nog enigszins smaakt.
Ik denk niet dat ik het verschil zal merken als ik daar een vega variant van krijg.
Bij die KFC twijfel ik wel aan de structuur.
Vind frikandellen eigenlijk wel een goed iets. Worden de restjes nog ergens voor gebruikt.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk zo eet ik frikandellen. Dat is natuurlijk gewoon afval met wat kruiden erdoor zodat het nog enigszins smaakt.
Ik denk niet dat ik het verschil zal merken als ik daar een vega variant van krijg.
Dat kan een week niet gebeuren, kan ook 5 dagen achter elkaar gebeuren.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is dus zegmaar, elke dag?
zeepsop in je etenquote:Op woensdag 29 april 2020 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonnebloem olie, paprika poeder, thijm, rozemarijn, oregano, zout. Denk ik.
Heb verder nog wat munt en koriander dat opmoet, maar dat past hier niet bij.
Zeker niet als je er ook nog speciaal op gooitquote:Op woensdag 29 april 2020 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
Das ook wel weer zo.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind frikandellen eigenlijk wel een goed iets. Worden de restjes nog ergens voor gebruikt.
Koriander is echt goddelijk. Indiaas eten, Mexicaans eten, Mediterraans eten. Hmm.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
zeepsop in je etenMoet je ook niet willen.
Helemaal geen vlees eten gaat het niet worden, dus maar beter alles gebruiken wat we hebben.quote:
Bij de KFC is die juist goed, de Veggie McChicken vind ik dan weer drama.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben blij met die vega frikandel. Alle gewone vega snacks zijn gepaneerd.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij de KFC is die juist goed, de Veggie McChicken vind ik dan weer drama.
De vega frikandel is ook niet te vreten, en dat vind ik superjammer want ik was echt gek op frikandellen
Maar vind je 'm echt lekker? Ik vind 'm echt amper op een frikandel lijken en ook echt niet lekkerquote:Op woensdag 29 april 2020 13:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben blij met die vega frikandel. Alle gewone vega snacks zijn gepaneerd.
Ja maar dat komt ook doordat ik niet meer weet hoe een echte fikandel smaaktquote:Op woensdag 29 april 2020 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar vind je 'm ook echt lekker? Ik vind 'm echt amper op een frikandel lijken en ook echt niet lekker
huehuequote:Op woensdag 29 april 2020 13:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja maar dat komt ook doordat ik niet meer weet hoe een echte fikandel smaakt
Whehequote:Op woensdag 29 april 2020 13:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja maar dat komt ook doordat ik niet meer weet hoe een echte fikandel smaakt
Dat hoop ik ook, maar meer omdat ik blij ben met keuzes.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik hoop vooral dat er nog meer aanbieders komen voor vegetarische frikandellen en dat er dan eentje is die het, naar mijn mening, wel lekker maakt
Keuzesquote:Op woensdag 29 april 2020 13:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, maar meer omdat ik blij ben met keuzes.
En die wilde ik net gaan proberenquote:Op woensdag 29 april 2020 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij de KFC is die juist goed, de Veggie McChicken vind ik dan weer drama.
De vega frikandel is ook niet te vreten, en dat vind ik superjammer want ik was echt gek op frikandellen
Ik kreeg al flashbacks en was nu verstandig.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag het wel.
Wilde net mijn vriend Mortaxx taggen.
Waarom wil je geen gepaneerde?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben blij met die vega frikandel. Alle gewone vega snacks zijn gepaneerd.
liever kaasballenquote:Op woensdag 29 april 2020 13:13 schreef CherryLips het volgende:
Vond die vega bitterballen van de Lidl wel oké, ook omdat ze een stuk goedkoper zijn dan die van andere winkels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |