Ik probeerde het gat in mijn leven te vullen met materiele zaken.quote:
PICS?quote:
GAAT GEWOON DOORquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het ziet er niet goed uit voor Frankrijk deze zomer.
IK GA GEWOON!quote:
Neequote:Op dinsdag 28 april 2020 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het ziet er niet goed uit voor Frankrijk deze zomer.
In de buurt van Zuidlaren?quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Euh.. Drenthe?
Nee iets van euhm tegen Groningen
Fleabagquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:19 schreef Fascination het volgende:
Ben begonnen met de serie Fleabag. Wat een aparte serie, maar erg grappig.
Moeten we dat kijken ja?quote:
Vertel.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zocht een onderdeel voor mijn fiets, soms stuurt Google je de raarste resultaten.
Zoals nu een betaalkastje voor een paardensolarium.Zoveel onbeantwoorde vragen nu
![]()
https://muntproever.nl/pr(...)voor-paardensolarium.![]()
Helemaal gekeken? Wat is je eindoordeel?quote:
Heb de camping nog gemaild.quote:
Aantal afleveringen maar. En krijg af en toe wat dingen doorgestuurd nog. Ik ben wel fan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Helemaal gekeken? Wat is je eindoordeel?
Het is een solarium, geen zonnebank. En ik weet niet of ze met die hoeven in een zak kunnen komen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gaan paarden onder de zonnebank? En hebben ze kleingeld bij zich?
Okquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Het is Britse humor, dus kun je vast wel waarderen.
Paarden hebben het beter dan de meeste mensen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is een solarium, geen zonnebank. En ik weet niet of ze met die hoeven in een zak kunnen komen.
Maar in alle serieusheid: solarium is voor het drogen van de vacht + niet te hard laten afkoelen van de spieren na een training.
WElke?quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Een van m'n favoriete winkels in Engeland sluit voorgoed de fysieke winkels
Oeh ja niet mijn dingquote:
Heb er wel wat tasjes enzo vanquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Oeh ja niet mijn ding
Maar dat is wel kut jaVind het toch altijd leuk om naar binnen te lopen
Ja zij weten ook niet meer op dit moment.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb de camping nog gemaild.
Kreeg dit terug.
"We are very anxious and its a terrible time. But we are happy to open the campsite for you in july and August"
Word al iets ongeloofwaardiger moet ik bekennen.
Probleemwijken is leuk!quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Probleem wijken. Schijnt een leuk uitje te zijn.
Wanneer ga je verhuizen naar Dukenburg?quote:
Wat moet ik in Dukenburg?quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer ga je verhuizen naar Dukenburg?
Mijn kennis over Nijmegen is niet helemaal meer up to date blijkbaarquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Wat moet ik in Dukenburg?
Maar dat is niet zo erg vergeleken met neerbosch-oost
Aan de linkerkant ziet u een groep zgn Tokkies. Zij leven in groepen en verorberen een speciale drank op stoeltjes voor het huis.quote:
Gek genoeg ken ik ze hoorquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aan de linkerkant ziet u een groep zgn Tokkies. Zij leven in groepen en verorberen een speciale drank op stoeltjes voor het huis.
Aan de rechterkant ziet u. Oh dit is heel zeldzaam! Geweldig. Een gangrape. Dat groepje primaten is net die jonge vrouw aan het insluiten.
Oh we komen nu bij de "bushokjes" hier is een oud minister een keer zijn functie kwijtgeraakt. Enz.
Altijd weer leuk als je vertelt over je buren.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Aan de linkerkant ziet u een groep zgn Tokkies. Zij leven in groepen en verorberen een speciale drank op stoeltjes voor het huis.
Aan de rechterkant ziet u. Oh dit is heel zeldzaam! Geweldig. Een gangrape. Dat groepje primaten is net die jonge vrouw aan het insluiten.
Oh we komen nu bij de "bushokjes" hier is een oud minister een keer zijn functie kwijtgeraakt. Enz.
Gebeurde hier ooit maar wat.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd weer leuk als je vertelt over je buren.
Waar ergens woon je ook alweerquote:
Dat wil je wel weten hè?quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:09 schreef Californium het volgende:
[..]
Waar ergens woon je ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |