SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik bedoelde dus tot daar met de auto en op Isle of Skye het deel fietsend te doen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
dat is wel een heel eind fietsen als het te ver is voor de auto hoor
maar goed.. we verzinnen wel wat... kunnen sowieso niet heel schotland zien om te beginnen.
en andere optie is... benzineauto lenen/huren.
maar goed.. daar kunnen we dus nu weer een heel jaar over nadenken
Ik snapte het... maar dan nog is het een behoorlijk stuk fietsen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus tot daar met de auto en op Isle of Skye het deel fietsend te doen.
Dat is heel goed haalbaar, fietsen zijn altijd mee te nemen, ik ben zo eens lekker door Zweden en door Kopenhagen wezen fietsen.
Je hebt fietsendragers voor 3 fietsen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik snapte het... maar dan nog is het een behoorlijk stuk fietsen.
En ik weet dat het een grote auto is.. maar dat wordt dan fietsen huren hoor. Met 3 fietsen in de auto blijft er weinig plek over denk ik
Voor op de trekhaak van een batterijauto?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je hebt fietsendragers voor 3 fietsen.
We hadden het over auto's toch?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor op de trekhaak van een batterijauto?
quote:(Al zag ik vandeweek een Ford Mondeo station met een TDI motor die een max. geremd aanhangergewicht van 400kg had, met trekhaak eronder gemonteerd te koop staan...)
Als je dan de kofferbak vol gooit moet je er als bestuurder naast gaan lopen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
We hadden het over auto's toch?
Geen idee wat de maximale kogeldruk daarvan is, 75kg is toch redelijk standaard?
[..]
De Mondeo wordt ook wel jaren met een 1 liter motor geleverd
Ben er bang voor. De Mondeo's waar in ik heb gereden zijn heerlijke wagens, maar er hoort wel een 2 liter in te liggenquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je dan de kofferbak vol gooit moet je er als bestuurder naast gaan lopen?
Op de auto, of op een fietsenrek, niet erin natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik snapte het... maar dan nog is het een behoorlijk stuk fietsen.
En ik weet dat het een grote auto is.. maar dat wordt dan fietsen huren hoor. Met 3 fietsen in de auto blijft er weinig plek over denk ik
Ik heb sowieso 2 mandjes bij beide uitgangen staan, je weet nooit.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Anders ik wel. Heb nu voor de zekerheid beide kattenmandjes maar boven staan, de idioot zet auto's dicht bij huizen in de fik, en ik heb een flinke parkeerplaats onder mijn huis (en woon op de eerste etage)
Ik heb even gegoogled..quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Op de auto, of op een fietsenrek, niet erin natuurlijk.
Skye is overigens prachtigquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled..
voor tesla is er nauwelijks tot geen optie voor.
En dan is het ook nog een leaseauto dus zo maar even er wat aan sleutelen (wat kennelijk nodig is voor de enige constructie die daadwerkelijk kan) is geen optie.
Brand gesticht????quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb sowieso 2 mandjes bij beide uitgangen staan, je weet nooit.
Is inderdaad ook wel begonnen toen er meerdere malen brand is gesticht in ons oude appartement.
Je moet ook op de link in mijn onderschrift klikkenquote:
Nouja in het appartement naast ons, meerdere keren. Een jaar nadat we verhuisd waren, ook echt in ons oude appartement. Lekkere buurtquote:
Er rijdt in stadje in de buurt hier een ouwe gerenoveerde brandweerwagen met groot Strandweer eropquote:
Maar de eerste keer toen je er nog woonde?quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja in het appartement naast ons, meerdere keren. Een jaar nadat we verhuisd waren, ook echt in ons oude appartement. Lekkere buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar de eerste keer toen je er nog woonde?Bij de burenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meerdere malen toen we daar nog woonden.
Een keer begon het in een auto, een keer hebben ze iets door de brievenbus gegooid en een keer iets in een schuur. Dit dus allemaal bij buren.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:31 schreef Tele6 het volgende:
Hoe stichten mensen brand in appartementen. Dat is pas een ontzettend stom idee.
Heftig @:Sarabi
Wat eng allemaal dat.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij de burenmeerdere malen toen we daar nog woonden.
Die zie ik gelukkig niet mobiel. En je website is niet mijn smaak, om het voorzichtig te brengen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet ook op de link in mijn onderschrift klikken
Heb je de garage al Kreator?
Het is ook heel erg niche dus dat snap ikquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die zie ik gelukkig niet mobiel. En je website is niet mijn smaak, om het voorzichtig te brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is ook heel erg niche dus dat snap ikDeze vind ik mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Is alleen dat ik al een muur vol dromenvangers heb![]()
En niet alsof ze wat doen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:08 schreef Blues het volgende:
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is ook heel erg niche dus dat snap ikRip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:08 schreef Blues het volgende:
heel erg ja. Mochten we iemand zien lopen weten wij wie het is en roepen "Hoi A" en A denkt huh....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Jaquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
heel erg ja. Mochten we iemand zien lopen weten wij wie het is en roepen "Hoi A" en A denkt huh....
Die is mooi ja, heb die meteen voor mijn raam in de woonkamer gehangen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Deze vind ik mooi
't Is alleen dat ik al een muur vol dromenvangers heb![]()
En niet alsof ze wat doen.![]()
[ afbeelding ]
Freaks like me drink tea
Dank het is al bijna weer overquote:
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:39 schreef drakin het volgende:
Wie deed net die supergrote bestelling
Graag gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik overweeg ook Verso te bestellen ja.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:37 schreef Kreator het volgende:
Omdat fuck it, het kan gewoon.
Eet ik vanavond van Restaurant Verso Cucina Italiana 'd Intenzo:
Als voorgerecht: Vitello Tonato.
Als hoofdgerecht: pasta tonno, met kappertjes en shit.
Als toetje een combinatie van tiramisu en brownie.
En als echt toetje: een fles door het restaurant gemaakte Limoncello.
Het was van een damequote:
Oeh, Limoncelloquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:37 schreef Kreator het volgende:
Omdat fuck it, het kan gewoon.
Eet ik vanavond van Restaurant Verso Cucina Italiana 'd Intenzo:
Als voorgerecht: Vitello Tonato.
Als hoofdgerecht: pasta tonno, met kappertjes en shit.
Als toetje een combinatie van tiramisu en brownie.
En als echt toetje: een fles door het restaurant gemaakte Limoncello.
Is niet heel duur moet ik zeggen. (al is voorgerecht+hoofd+toetje wel 27 euro). En de fles 20.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik overweeg ook Verso te bestellen ja.
Maakte hij dat op zijn eigen crematie? Awesome.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oeh, Limoncello![]()
Laatste keer dat ik dat had, was op een crematie. De overledene maakte dat zelf. Smaakte goed, wel een tikkie sterk
Ik vond de prijs ook heel erg mee vallen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is niet heel duur moet ik zeggen. (al is voorgerecht+hoofd+toetje wel 27 euro). En de fles 20.
Maar ja. Fuck it.
Lekker ook met proseccoquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oeh, Limoncello![]()
Laatste keer dat ik dat had, was op een crematie. De overledene maakte dat zelf. Smaakte goed, wel een tikkie sterk
Episch wel jaquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maakte hij dat op zijn eigen crematie? Awesome..
Ik overweeg het ook zelf te maken, maar dit is net zo handig.
Zal straks wel ff maken. Komt reeds om 17:15. (vanavond weer werken)quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond de prijs ook heel erg mee vallen.Ben benieuwd naar de foto's
Ja hoi, dat willen we wel zien natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:49 schreef Blues het volgende:
tiktok challenge gedaan met schoondochter en nichtje, nu zijn zij aan de beurt.
Niet erg gelukt, wel plezier gehad
Ben benieuwd. Het is natuurlijk wel goed voor het milieu dat wij al die gas uutstotende vleesdieren opeten, maar in hoeverre precies weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja hoi, dat willen we wel zien natuurlijk![]()
(Eerst even college Veterinaire Volksgezondheid, vandaag gaat het over vleesproductie en het effect op het milieu. Ik ben benieuwd natuurlijk)
Mijn huilbuien goedmakenquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je weet niet wat Krea in zijn vrije tijd doet....
quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Het is natuurlijk wel goed voor het milieu dat wij al die gas uutstotende vleesdieren opeten, maar in hoeverre precies weet ik ook niet.
Teruglezenquote:
Freaks like me drink tea
Natuurlijk niet, ik ben momenteel juist gelukkiger dan ooitquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:10 schreef Kreator het volgende:
Ik heb je toch niet echt aan het huilen gemaakt?.
Corona maakt veel goeds in ons los idd.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ben momenteel juist gelukkiger dan ooit![]()
Alweer een bestelling
Ja, de crisis is over bij de gemiddelde Nederlander. Doodeng.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:24 schreef golfer het volgende:
Was vanmiddag drukker dan vorige week in het centrum van Amsterdam.
Zat tijdje vast, even een emotionele kermisattractie gehad en sinds februari gaat het echt goed. Corona heeft even wat tegenwerking gehad, maar nu niet meerquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Corona maakt veel goeds in ons los idd.
Goed om te horen. (Serieus)quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Zat tijdje vast, even een emotionele kermisattractie gehad en sinds februari gaat het echt goed. Corona heeft even wat tegenwerking gehad, maar nu niet meer
Mijn dipje duurde een paar jaarquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed om te horen. (Serieus)
Ik had een dipje van een dag of tien tijdens het thuiszitten.
Nu je het zo zegt, daar zit eigenlijk wel een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:00 schreef Kreator het volgende:
Ben benieuwd. Het is natuurlijk wel goed voor het milieu dat wij al die gas uutstotende vleesdieren opeten, maar in hoeverre precies weet ik ook niet.
..quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt, daar zit eigenlijk wel een kern van waarheid in.
Maar als ineens niemand meer vlees eet, levert dat toch meer problemen op dan oplossingen. Qua voedsel verbouwen en ruimte daarvoor enzo.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
..
Euh... als die dieren er al zouden zijn wel ja... maar
95% van de zoogdieren/vogels op aarde bestaat uit mens en vee. 5% is nog wild dier.
Als we het niet fokken, hoeven we ze ook niet op te eten om de vervuiling tegen te gaan
quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:46 schreef Candaasje het volgende:
..
Euh... als die dieren er al zouden zijn wel ja... maar
95% van de zoogdieren/vogels op aarde bestaat uit mens en vee. 5% is nog wild dier.
Als we het niet fokken, hoeven we ze ook niet op te eten om de vervuiling tegen te gaan
Onderbuik draagt ook bij aan alle gassen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar als ineens niemand meer vlees eet, levert dat toch meer problemen op dan oplossingen. Qua voedsel verbouwen en ruimte daarvoor enzo.
Weet niet. Lijkt me zo. Onderbouwd met onderbuikgevoelens.
Nee, we kunnen namelijk de wereldbevolking allang voeden, maar we voeren nu alles op aan vee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar als ineens niemand meer vlees eet, levert dat toch meer problemen op dan oplossingen. Qua voedsel verbouwen en ruimte daarvoor enzo.
Weet niet. Lijkt me zo. Onderbouwd met onderbuikgevoelens.
Matige garp voor op een forum.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Onderbuik draagt ook bij aan alle gassen.
We maken grapjes, Candaasje.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, we kunnen namelijk de wereldbevolking allang voeden, maar we voeren nu alles op aan vee.
Deze site beschrijft dat wel aardig, zij promoten plantaardige levensstijlen vooral ook om de hongersnood te kunnen bestrijden:
https://awellfedworld.org/
En de universiteit van oxford kwam er ook al mee:
https://www.theguardian.c(...)your-impact-on-earth
Zou iedereen plantbased gaan, kunnen we het benodigde 'farmland' met 75% verminderen.
De park checken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry. Ik ga wel weer karpers vissen ofzo.
Ja dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
We maken grapjes, Candaasje..
Toch bedankt. Even lezen .
Je kan ook niet reagerenquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal![]()
En ze nemen jou hier allemaal veel te serieus! Je hebt al iemand aan het huilen gemaakt, en nu hou je mij van de les af. Tssk!
Iemand door een bushokje tiefenquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Pussy kijken. Jointje roken. Dat waren de tijden.
Laatst via waybackmachine nog even zijn site opgezocht. Briljant wel. Wie was eigenlijk de kutuser achter dat account?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Pussy kijken. Jointje roken. Dat waren de tijden.
Ja ik hapte. Ik heb hongerquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:59 schreef Myraela het volgende:
Sorry, moest even giechelen omdat je het echt ging verdedigen.Er was laatst een docu op tv over de enorme vleesindustrie uit Amerika. Belachelijke hoeveelheden koeien en varkens.
Het ging bijna niet over het dierenwelzijn, maar ik vond die aantallen om te zien misschien nog wel shockerender. Want natuurlijk zijn de horrorbeelden die je vaker ziet vervelend om te zien. Maar ik vind het zo stom om te doen alsof het zoveel beter is zodra ze een 'beter leven' ster hebben. Ze eindigen nog altijd na een kort leven in een plasticje.
Niet dezelfde als kikkerlikker?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laatst via waybackmachine nog even zijn site opgezocht. Briljant wel. Wie was eigenlijk de kutuser achter dat account?
Gelukkig wordt het de eerste tijd wisselvallig weerquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:24 schreef golfer het volgende:
Was vanmiddag drukker dan vorige week in het centrum van Amsterdam.
dus je weet nu gelijk wat je voor je verjaardag vraagt?quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:15 schreef Barreltje het volgende:
Tevens in bol.com wel erg grappig
K. Zocht op heren kappersschaar
En kreeg dit
Bol onthoud gewoon waar je eerder naar zochtquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:15 schreef Barreltje het volgende:
En kreeg dit
Voor eten in bakjes ziet het er wel prima uit!quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:35 schreef Kreator het volgende:
@:lonaa
Mijn eten. Geen zin jn lange verhalen.
Verso https://imgur.com/a/U5eg0kH
Hoofd was ook echt meer dan genoeg. Heb voor twee dagen. Voorgerecht en toetje uiteraard wel op.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:15 schreef Barreltje het volgende:
En kreeg dit
quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:35 schreef Kreator het volgende:
@:lonaa
Mijn eten. Geen zin jn lange verhalen.
Verso https://imgur.com/a/U5eg0kH
Ik moest 11 keer kijkenquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:57 schreef Kreator het volgende:
18 views op mijn foto's. stelletje lurkers.
Vertel dat de straatarme bevolking in Laos of China.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, we kunnen namelijk de wereldbevolking allang voeden, maar we voeren nu alles op aan vee.
Deze site beschrijft dat wel aardig, zij promoten plantaardige levensstijlen vooral ook om de hongersnood te kunnen bestrijden:
https://awellfedworld.org/
En de universiteit van oxford kwam er ook al mee:
https://www.theguardian.c(...)your-impact-on-earth
Zou iedereen plantbased gaan, kunnen we het benodigde 'farmland' met 75% verminderen.
Nou, het zou inderdaad eens kunnen beginnen in landen met veel geld. Als wij die arme landen eens wat minder leeg zouden roven en land zouden inpikken, zou dat voor de lokale bevolking al veel schelen. Als wij duurzamer leren te verbouwen en minder voor ontbossing en daarmee gepaarde verwoestijning zorgen, blijft er ook meer vruchtbare grond over. Juist ook in armere gebiedenquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Vertel dat de straatarme bevolking in Laos of China.
Er is daar niet genoeg vruchtbare grond. En niet de mogelijkheid tot opslag. Voordeel van een dier is dat deze ook die dingen eet die voor een mens niet eetbaar zijn. En geen koeling/opslag nodig hebben.
Al deze berichten gaan over de westerse wereld. Daar waar veel geld beschikbaar is. Daar waar de bevolking ruim voldoende geld heeft om een keuze te maken. Maar een goede uitwerking hoe het in landen moet zonder geld, infra, elektra en vaak ook geen schoon water is nergens te vinden.
Zo rollen wequote:Op dinsdag 28 april 2020 17:57 schreef Kreator het volgende:
Een pietseltje in de plantaardigere richting is al heel watquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nou, het zou inderdaad eens kunnen beginnen in landen met veel geld. Als wij die arme landen eens wat minder leeg zouden roven en land zouden inpikken, zou dat voor de lokale bevolking al veel schelen. Als wij duurzamer leren te verbouwen en minder voor ontbossing en daarmee gepaarde verwoestijning zorgen, blijft er ook meer vruchtbare grond over. Juist ook in armere gebieden.
De wereldwijde vleesconsumptie en problematiek wordt vooral gedreven door de rijkere westerse landen en de rijkere delen van China. (Ontwikkelende landen gaan daar wel bij komen uiteindelijk, maar net zoals met de groei van de wereldbevolking; het zijn niet voornamelijk de Afrikaanse of Aziatische lieden - zelfs niet diegenen met 8 kinderen - die de grootste voetafdruk hebben. Dat zijn wij. )
Een volledig plantaardige wereld zie ik ook niet gebeuren hoor, maar de voedseldistributie klopt heden ten dage voor geen kant. Dat kan en moet anders. En wat jij al eerder zei over die wetmarkets in China; ik begrijp best dat de mensen daar aangewezen zijn op levende dieren omdat ze bijvoorbeeld geen koelkast hebben. Dus ik vind enkel naar hen wijzen hypocriet, terwijl we zelf miljarden dieren over de kling jagen per jaar.
Dus eens, ik denk niet dat we nu in eerste instantie naar armere landen moeten kijken. Laten we eerst maar eens zelf het goede voorbeeld geven, gezien we de keuze hebben hier
Oeh, lekker!quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een pietseltje in de plantaardigere richting is al heel wat
* Tele6 doet duit in zakje
Chili sin carne, bijna klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was iets te nat. Prima van smaak #trots
Met dank aan @Lucky_Strike voor het recept voor de kruidenmix. Eerder deed ik een zakje tacokruiden, maar nu meng ik het zelfquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Wij eten vandaag simpele wraps, morgen iets met linzen.... en later deze week maar eens kijken of het gerucht dat het Surinaamse restaurantje hier vlak bij vegan Roti maakt, op waarheid berust
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:27 schreef Blues het volgende:
Aangezien ik nooit kook ff fotootjes.😜😊Goed dat je de groene dingen (peterselie?) erop hebt gedaan, dat ziet er leuk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet smakelijk![]()
Vrepsquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Wij eten vandaag simpele wraps, morgen iets met linzen.... en later deze week maar eens kijken of het gerucht dat het Surinaamse restaurantje hier vlak bij vegan Roti maakt, op waarheid berust
Ik doe de helft altijd meteen in een bakje en dan een bak met koud water om snel af te koelen. Dan is het ook niet zo aantrekkelijk om nog op te etenquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier staat Melanzane alla parmigiana op het menu. Is voor 2 dagen, maar of dat gaat lukken
B had ooit een huisgenootje dat uit Venlo kwam. Stel je iemand voor met een dik Venlo's accent die vraps zegt.quote:
Geloof dat ik ook zoiets moet doenquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:31 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik doe de helft altijd meteen in een bakje en dan een bak met koud water om snel af te koelen. Dan is het ook niet zo aantrekkelijk om nog op te eten
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
B had ooit een huisgenootje dat uit Venlo kwam. Stel je iemand voor met een dik Venlo's accent die vraps zegt.![]()
Nu noemen wij vraps ook zo, met ons beste namaak-limburgs
https://www.ah.nl/allerha(...)l-met-carbonara-sausquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Ziet er lekker uit blues, hebbu een recept?
Vriend maakt hier altijd cili sin carne, dat is echt elke keer weer iets andersquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Met dank aan @:Lucky_Strike voor het recept voor de kruidenmix. Eerder deed ik een zakje tacokruiden, maar nu meng ik het zelf
Oeh, vegan roti
Ik ben benieuwd hoe ze zijn
Vriend zegt het ook vaak, ik ril er altijd een beetje van en verbeter hem gelijkquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:34 schreef Blues het volgende:
[..]Ik noem t nu ook altijd vreps, voor de fun
met dank aan west-friese coll.
Ik heb ook niet echt een consistent recept. De hoeveelheden groente (tomaat, ui, prei, paprika, maïs) zijn iedere keer anders en de kruiden gaan er ook nogal uit de losse pols bij.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Vriend maakt hier altijd cili sin carne, dat is echt elke keer weer iets andersMaar wel lekker
@ Roti: vegetarische roti hadden ze sowieso al wel, dus misschien was het al vegan (want ze vroegen er altijd al bij of je ei wilde of niet...). Dus even navragen. Maar echt goed eten
In het binnenstadje, niet zo ver van de molen!quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een consistent recept. De hoeveelheden groente (tomaat, ui, prei, paprika, maïs) zijn iedere keer anders en de kruiden gaan er ook nogal uit de losse pols bij.
Waar zitten die? (Aangezien jullie redelijk bij A en B in de buurt wonen, kan het voor ons ook nog wel een optie zijn. Tenzij het heel de andere kant is dan waar A en B wonen misschien.)
Ik heb helemaal niemand toestemming gegeven om een afgietsel van mij te maken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:15 schreef Barreltje het volgende:
En kreeg dit
Mja ik wilde zo graag.. dat ik het gewoon Stiekem heb laten boetseren naar jouw voorbeeld.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand toestemming gegeven om een afgietsel van mij te maken.
Omg.. did I actually say that?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik wilde zo graag.. dat ik het gewoon Stiekem heb laten boetseren naar jouw voorbeeld.
..quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik wilde zo graag.. dat ik het gewoon Stiekem heb laten boetseren naar jouw voorbeeld.
Ben je al bij dat zaakie geweest naast de Action? Verkoopt ook roti en zo.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
In het binnenstadje, niet zo ver van de molen!![]()
Sunita's heten zeHebben ook indiaase gerechten. Het is alleen een piepklein zaakje, dus even bellen om te reserveren is wel handig! (EDIT: voor na corona-tijd dus. Afhalen/laten bezorgen kan wel gewoon
)
https://sunitarestaurant.nl/roti-en-rijst-gerechten/
Nee nog niet, wel gezien inderdaad, is het wat?quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:33 schreef Tally het volgende:
[..]
Ben je al bij dat zaakie geweest naast de Action? Verkoopt ook roti en zo.
Gezien het formaat, niet alleen het hart...quote:
Oh man, ik ga even een glaasje water drinken. Ik zie dit in teveel detail voor mequote:Op dinsdag 28 april 2020 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Gezien het formaat, niet alleen het hart...
Ik 'voel' je pijn.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:17 schreef Candaasje het volgende:
Oh man, ik ga even een glaasje water drinken. Ik zie dit in teveel detail voor me
Die is bij ons achter in de kast terecht gekomenquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:16 schreef Uhmmpie het volgende:
Caverna, the duel gespeeld.
Leuk spel voor die 10¤.
Al was het opstarten nogal ding want er staat echt veel info op alle kaartjes en je moet steeds weer keuzes maken op basis van de kaartjes die er liggen
2e rondje ging een stuk sneller en soepeler
Sorryquote:
Er zijn personen in Nederland waar dit geen grens voor isquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ga even mijn visuele cortex uitkrabben denk ik.
(Niks persoonlijks golfer en Uhmmpie, maar er zijn grenzen)
Sorryyyyyquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:57 schreef Kreator het volgende:
Voyeurisme hier op FOK! is jouw ding ja?quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er zijn personen in Nederland waar dit geen grens voor is
Hij heeft het zelf ook.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Voyeurisme hier op FOK! is jouw ding ja?
Die replica van golfder bedoel je?quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik ga even mijn visuele cortex uitkrabben denk ik.
(Niks persoonlijks golfer en Uhmmpie, maar er zijn grenzen)
Lijkt beetje op agricola..quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die is bij ons achter in de kast terecht gekomenooit maar weer eens proberen
Je loopt bij Ludolf redelijk de kans op een zere nek , mocht je m zwoel in de ogen willen kijkenquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die replica van golfder bedoel je?
Ik ben op dit moment even blij dat ik Ludolf nog niet in real life gezien heb geloof ik![]()
(niks persoonlijks Ludolf, maar anders zou ik toch beelden krijgen van je in je gecamoufleerde visserstentje naast dat parkeerplaatje..........dus............juist....
en we gaan weer over tot de orde van de dag
Ohja, keukentrapje meenemen dusquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je loopt bij Ludolf redelijk de kans op een zere nek , mocht je m zwoel in de ogen willen kijken
Broekie jaquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ohja, keukentrapje meenemen dus![]()
Maar ik val eigenlijk op wat oudere mannen, ik geloof dat Ludolf van rond mijn eigen leeftijd is?
Weet ik niet. Ik vind Sunita’s niet wat. Maar dat komt meer omdat ik de laatste keer heel veel aardappels kreeg en weinig kip of groenten. De smaak was prima. Dus ik ben er een beetje huiverig voor om te proberenquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee nog niet, wel gezien inderdaad, is het wat?
En je was ook al voorzien van iemand om zwoel diep in de ogen te verdwijnen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar ik val eigenlijk op wat oudere mannen, ik geloof dat Ludolf van rond mijn eigen leeftijd is?
Ah, ja ik heb er dus een jaar of...2,5 - 3 voor het laatst gegeten denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vind Sunita’s niet wat. Maar dat komt meer omdat ik de laatste keer heel veel aardappels kreeg en weinig kip of groenten. De smaak was prima. Dus ik ben er een beetje huiverig voor om te proberen
Omdat ik het van mijn moeder gewoon heerlijk vind. En als wij al gingen halen was het op de Amsterdamsestraatweg daar zitten 2 hele goeies. Krijg er gewoon honger van als ik er aan denk
Zeker, zekerquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:43 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En je was ook al voorzien van iemand om zwoel diep in de ogen te verdwijnen?
Ludolf is jonger dan jij. En hoeveel ouder mag ik zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:15 schreef Candaasje het volgende:
Ga jij die visuele cortex nou maar even uitkrabben.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die replica van golfder bedoel je?
Ik ben op dit moment even blij dat ik Ludolf nog niet in real life gezien heb geloof ik![]()
(niks persoonlijks Ludolf, maar anders zou ik toch beelden krijgen van je in je gecamoufleerde visserstentje naast dat parkeerplaatje..........dus............juist....
en we gaan weer over tot de orde van de dag
Volgens mij heb jij het voor vandaag wel verpest bij candaasje.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ludolf is jonger dan jij. En hoeveel ouder mag ik zijn?
Ik ben nog lang geen 40quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Volgens mij heb jij het voor vandaag wel verpest bij candaasje.
Of heb ik dat wellicht gedaan
Ik kijk tegenwoordig steeds in ogen die dan zeer ondeugend en plagend terug kijken..quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah, ja ik heb er dus een jaar of...2,5 - 3 voor het laatst gegeten denk ik
[..]
Zeker, zeker![]()
Maar het is altijd leuk om iemand diep in de ogen te kunnen kijken
Ik zou niet durven, dan krijg ik Blues op mijn dak.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ludolf is jonger dan jij. En hoeveel ouder mag ik zijn?
Zo kun je het ook lezen ja.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja dat zei ik, je komt net kijken jij![]()
worst zou me minder verbazen dan eh, rosbief..quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, dan krijg ik Blues op mijn dak.
(En ik wilde typen dat ik geen worst lust, maar dat is niet helemaal waarSorry, niveautje hier hoor)
Druk in het strafhoekje vandaagquote:Op dinsdag 28 april 2020 22:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
worst zou me minder verbazen dan eh, rosbief..
Ik weet t. Ik ga al in de hoek staan.
Allicht is er iemand ooit uitgeschoten met een mesjequote:Op dinsdag 28 april 2020 22:25 schreef Barreltje het volgende:
vandaag met vriendinnen dat apparat ook even nader bekeken..
maar hij is maar 30 cm hoog, 35 cm breed en 35 cm diep.. waar bij het voorhang gedeelte 20 bij 4 cm is..
ik vind het allemaal een beetje "magertjes " ...
Bekenden van je? Of had je al de hele bouw van die tank gevolgd en heb ik dat gemist?quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, dan krijg ik Blues op mijn dak.
(En ik wilde typen dat ik geen worst lust, maar dat is niet helemaal waarSorry, niveautje hier hoor)
Arme @golferquote:Op dinsdag 28 april 2020 22:25 schreef Barreltje het volgende:
vandaag met vriendinnen dat apparat ook even nader bekeken..
maar hij is maar 30 cm hoog, 35 cm breed en 35 cm diep.. waar bij het voorhang gedeelte 20 bij 4 cm is..
ik vind het allemaal een beetje "magertjes " ...
Nee, geen bekenden van me. Volg die gast wel al redelijk lang.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bekenden van je? Of had je al de hele bouw van die tank gevolgd en heb ik dat gemist?
quote:
Ah wel tof.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, geen bekenden van me. Volg die gast wel al redelijk lang.
Tegenwoordig is het vloggen zijn beroep en heeft ie personeel. Over het bouwen van die tank komt elke dag een video online. Kijk lang niet alles, maar dit is wel een episch moment
Samenvatting: je koopt een oude tank die de Britten buit hebben gemaakt in Irak en jaren lang stil heeft gestaan. Ding was helemaal weggerot.
quote:Op woensdag 29 april 2020 07:51 schreef Blues het volgende:
Ja! Ook weer present in de vroegte, want naar werk.
Ik mis nog steeds bij het ontbijt zo in de stilte het getrippel om me heen en het staren naar me net zolang tot een bakje yoghurt uitgelikt mag worden. Beestje zit nog best wel in mijn systeem na 16 jr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op woensdag 29 april 2020 08:17 schreef sigme het volgende:
Nog even een niet zo vrolijk stukje over dierenleed (veeindustrie) en corona.En trump heeft inmiddels de slachthuizen opdracht gegeven weer open te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het blijft een apart land.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Heb je een link? Ik moet nog sporten straksquote:Op woensdag 29 april 2020 09:14 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb het warm.
Zonet een halfuur "dance workout" gedaan met Youtubefilmpjes en toen nog buikspieroefeningen.
Wie weet leer ik ooit nog dansen. De meer workout-achtige filmpjes kan ik wel volgen (squatten op de maat van de muziek, prima) maar de dansgedeeltes zijn chaos
Dance workout 1 (2000s):quote:Op woensdag 29 april 2020 09:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb je een link? Ik moet nog sporten straks
ok even testen of het wat isquote:Op woensdag 29 april 2020 10:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dance workout 1 (2000s):
Dance workout 2 (1980s):
Buikspieren en bovenbenen:
quote:Op woensdag 29 april 2020 08:17 schreef sigme het volgende:
Nog even een niet zo vrolijk stukje over dierenleed (veeindustrie) en corona.Ik had even de hoop dat ze ervan zouden leren... maar gezien alles weer open moet van Trump en er kapitaalinjecties gegeven worden, is die hoop weer de bodem ingeslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk leren we er in NL wel een heel klein beetje van, met bijvoorbeeld de nertsenfokkerijen die nu besmet zijn. Sluiten die handel, ze moesten toch al stoppen.
Morgen allen trouwens![]()
Oh ik kan ook geen 'pasjes' hoor tenzij meer work-out-achtig en zonder te ingewikkeld te wordenquote:Op woensdag 29 april 2020 09:14 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb het warm.
Zonet een halfuur "dance workout" gedaan met Youtubefilmpjes en toen nog buikspieroefeningen.
Wie weet leer ik ooit nog dansen. De meer workout-achtige filmpjes kan ik wel volgen (squatten op de maat van de muziek, prima) maar de dansgedeeltes zijn chaos
Is sluiten volgen de nu afgesproken planning niet beter voor de dieren? Geforceerd nu sluiten betekend zo goedkoop mogelijk van de dieren afkomen. Lijkt me geen goede oplossing.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had even de hoop dat ze ervan zouden leren... maar gezien alles weer open moet van Trump en er kapitaalinjecties gegeven worden, is die hoop weer de bodem ingeslagen.
Hopelijk leren we er in NL wel een heel klein beetje van, met bijvoorbeeld de nertsenfokkerijen die nu besmet zijn. Sluiten die handel, ze moesten toch al stoppen.
Morgen allen trouwens
Ik vermoed dat ze ook bij ruiming vergast worden (want goedkoopst voor grote aantallen dieren, en dan raken de pelzen ook niet beschadigd), wat voor het reguliere doden ook gedaan wordt in NL, dus voor de nertsen maakt dat geen verschil. Hooguit minder lang nog in zo'n draadstalen kooi moeten leven.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:13 schreef z80 het volgende:
[..]
Is sluiten volgen de nu afgesproken planning niet beter voor de dieren? Geforceerd nu sluiten betekend zo goedkoop mogelijk van de dieren afkomen. Lijkt me geen goede oplossing.
Dat duurt ook nog wel even hoor.quote:Op woensdag 29 april 2020 07:51 schreef Blues het volgende:
Ik mis nog steeds bij het ontbijt zo in de stilte het getrippel om me heen en het staren naar me net zolang tot een bakje yoghurt uitgelikt mag worden. Beestje zit nog best wel in mijn systeem na 16 jr.
Dat hadden wij nog jaren bij mijn ouders thuis. Wij woonden geen van allen meer thuis toen de kat overleed, maar als we daar waren en de huiskamer deur bewoog keken we allemaal op om naar Moortje te kijken. Die er al jaren niet meer was.quote:Op woensdag 29 april 2020 07:51 schreef Blues het volgende:
Hoorde net dat er gisteravond een interessante diiscussie hierover was bij Jinek, straks maar even terugkijken.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had even de hoop dat ze ervan zouden leren... maar gezien alles weer open moet van Trump en er kapitaalinjecties gegeven worden, is die hoop weer de bodem ingeslagen.
Morgen allen trouwens
De dingen die het kortst houdbaar zijn, gaan op het onderste plankje, want daar zou het het koudst moeten zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 11:02 schreef Barreltje het volgende:
Zo. Vandaag operatie keuken opruimen/uitzoeken. Incl het schoonmaken van de koelkast.. en dan hopelijk eens een keer orde in de indeling krijgen..
Hoe is jullie koelkast ingedeeld?
Een goede noise-canceling koptelefoon een optie voor jou?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
ik probeer soort bij soort te leggen, Barrel. Vleeswaren bij vleeswaren, kaas bij kaas, etc. Maar ik zou graag een grotere koelkast willen hebben.
Pff, ik zit er wat doorheen vandaag. Slaap al dagen slecht, heb enorme last van hooikoorts. En als de duutser kinder-duty heeft en ik mag werken dan speelt hij vooral hele luide spelletjes met ze, wat concentreren op werk, zeker in samenhang met alles hierboven moeilijk maakt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 11:11 schreef Jagärtrut het volgende:
ik probeer soort bij soort te leggen, Barrel. Vleeswaren bij vleeswaren, kaas bij kaas, etc. Maar ik zou graag een grotere koelkast willen hebben.
Pff, ik zit er wat doorheen vandaag. Slaap al dagen slecht, heb enorme last van hooikoorts. En als de duutser kinder-duty heeft en ik mag werken dan speelt hij vooral hele luide spelletjes met ze, wat concentreren op werk, zeker in samenhang met alles hierboven moeilijk maakt.
Eieren in de koelkast?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:08 schreef Barreltje het volgende:
Ja bij mij ziet het er dus zo uit :
[ afbeelding ]
En K. en ik denken beiden dat onze indeling het beste is en nu ligt alles dus kriskras door de koelkast en dat kan mijn autisme dus ECHT niet aan!! Structuur zal er wezen!
Even aanbellen en zeggen dat er ook nog werkende mensen zijn?quote:Op woensdag 29 april 2020 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ik werk vandaag thuis en iemand in de flat besloot dat het een briljant idee was om gigantische stampherrie aan te zettenWat bezielt mensen toch
Misschien kun je er dansjes op doen zoals tele net posttequote:Op woensdag 29 april 2020 11:21 schreef PdeHoog het volgende:
Ik werk vandaag thuis en iemand in de flat besloot dat het een briljant idee was om gigantische stampherrie aan te zettenWat bezielt mensen toch
Ja, daar staat die van ons ook nog tussen: CUL / Show hier je koelkast #2quote:Op woensdag 29 april 2020 11:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Btw: CUL / Show hier je koelkast #2
192 appartementenquote:Op woensdag 29 april 2020 11:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Even aanbellen en zeggen dat er ook nog werkende mensen zijn?
Hier ook warme trui aan...quote:Op woensdag 29 april 2020 12:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
192 appartementenIk weet niet waar het vandaan kwam
En verder heb ik het koudHEb zelfs de verwarming aangedaan. Niks voor mij
Een Bosch inderdaad. Ik weet het typenummer niet meer. De grootste die ik kon vinden. Hij is 1.90 hoog en heeft twee nulgradenzones. Ik hou een zak spinazie 2-3 weken goedquote:Op woensdag 29 april 2020 12:20 schreef Barreltje het volgende:
Oh lucky/ golfer wat voor koelkast hebben jullie? Ik zie "bosch" staan??
S iemens bij ons, maar dat is hetzelfde als Bosch.quote:Op woensdag 29 april 2020 12:20 schreef Barreltje het volgende:
Oh lucky/ golfer wat voor koelkast hebben jullie? Ik zie "bosch" staan??
Aaaahquote:
ik heb wellicht in augustus nog wat huisraad nodigquote:Op woensdag 29 april 2020 13:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aaaah
Hier vooral een bijna lege koelkastAlles ligt bij G inmiddels
Binnenkort de vriezer ook maar leegmaken
Fluitekruidpeuterquote:Op woensdag 29 april 2020 13:17 schreef minilot het volgende:
Regengeur buiten!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Koelkast zonder enige vorm van vaste indeling hier. Straks de rest bijlezen
je vriend is raar!quote:Op woensdag 29 april 2020 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vriend denkt steeds dat ik raar ben, wanneer ik zeg dat ik de regen ruik.
+1 Hoezo zou je regen niet ruiken?quote:
Dat ben je echt niet, hoorde er van de week iets over, het bestaat echt. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Petrichorquote:Op woensdag 29 april 2020 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn vriend denkt steeds dat ik raar ben, wanneer ik zeg dat ik de regen ruik.
Mijn bank is vergeven, mijn bed is op maar als het zo ver is, mag je komen kijkenquote:Op woensdag 29 april 2020 14:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb wellicht in augustus nog wat huisraad nodig
Roep nog even tegen die tijdquote:Op woensdag 29 april 2020 14:03 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb wellicht in augustus nog wat huisraad nodig
Als een verstandig persoon dus pas over een jaar of 2?quote:Op woensdag 29 april 2020 14:10 schreef Barreltje het volgende:
wel ga ik een vleeswarendoos meenemen de volgende keer dat ik naar ikea ga..
ik ben meer op zoek naar de handige huishoudelijke apparatenquote:Op woensdag 29 april 2020 15:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn bank is vergeven, mijn bed is op maar als het zo ver is, mag je komen kijken
K. wil weckpotten voor de BBQ-marinades die hij gaat maken… de makkelijkste manier is dan wel IKEA. is er eigenlijk nog een afhaalservice nu ze weer open zijn ? dat vond ik eigenlijk sowieso wel relaxt..quote:Op woensdag 29 april 2020 15:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als een verstandig persoon dus pas over een jaar of 2?
Of bestel je hem gewoon?
Oh....daar moet ik je ook wel mee kunnen helpenquote:Op woensdag 29 april 2020 15:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben meer op zoek naar de handige huishoudelijke apparatenzoals een stofzuiger, koffiemachine, keukenmachine, TV, etc.
de rest krijg ik een budget voor ..
dat zou mooi zijn.. het is in principe maar voor 3 jaar dat ik het nodig heb, en vind het irritant om daarna zulk soort nieuwe dingen weer weg te moeten doen.. als het dan al 2e hands is, dan vind ik het zelf minder erg..quote:Op woensdag 29 april 2020 15:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh....daar moet ik je ook wel mee kunnen helpen
Koffiemachine doe ik alleen niet aan ondanks dat ik notoire koffiedrinker benquote:Op woensdag 29 april 2020 15:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben meer op zoek naar de handige huishoudelijke apparatenzoals een stofzuiger, koffiemachine, keukenmachine, TV, etc.
de rest krijg ik een budget voor ..
maar ehh… jij gaat ook verhuizen?quote:Op woensdag 29 april 2020 15:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Koffiemachine doe ik alleen niet aan ondanks dat ik notoire koffiedrinker ben
Vertel?quote:
wellicht...quote:Op woensdag 29 april 2020 15:21 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar ehh… jij gaat ook verhuizen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja wij hadden het idee dat dit wel weer een aardige dip op de huizenmarkt zou veroorzaken.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:20 schreef Myraela het volgende:
Ik zag zo'n tof huis op Funda vandaag.https://www.funda.nl/koop/boskoop/huis-87250612-rozenlaan-28/
Vreemd genoeg krijg ik de laatste weken echt juist meer huizen in m'n mail. Zouden mensen juist snel willen verkopen, bang dat over een poosje mensen geen huizen meer willen/kunnen kopen?
Gaaf huisquote:Op woensdag 29 april 2020 17:20 schreef Myraela het volgende:
Ik zag zo'n tof huis op Funda vandaag.https://www.funda.nl/koop/boskoop/huis-87250612-rozenlaan-28/
Vreemd genoeg krijg ik de laatste weken echt juist meer huizen in m'n mail. Zouden mensen juist snel willen verkopen, bang dat over een poosje mensen geen huizen meer willen/kunnen kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen viel net katerkitten ook nog van heel hoog uit de krabpaal. Natuurlijk overkwam dat deze lompe en onstuimige heer. Normaal stuiteren ze meteen terug maar hij kon vijf minuten echt niet fatsoenlijk lopen, ik vreesde al voor hersenletsel.Maar in een half uurtje liggen bijkomen trok hij bij en inmiddels is er gepiest en gegeten en raast hij weer op zowat de oude snelheid door de kamer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Bullebakken?quote:Op woensdag 29 april 2020 17:48 schreef Blues het volgende:
Hoooooooooooi
Doooooooooooooot
Voldaan, dat welEn lieve patiënten
en een paar bullebakken
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Werkdagje weer vandaag
Ach wat confronterend CatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen viel net katerkitten ook nog van heel hoog uit de krabpaal. Natuurlijk overkwam dat deze lompe en onstuimige heer. Normaal stuiteren ze meteen terug maar hij kon vijf minuten echt niet fatsoenlijk lopen, ik vreesde al voor hersenletsel.Maar in een half uurtje liggen bijkomen trok hij bij en inmiddels is er gepiest en gegeten en raast hij weer op zowat de oude snelheid door de kamer.
![]()
![]()
Maar je moet ook niet met kittens gooien, het zijn geen stuiterballen!![]()
Ik had toch wel verwacht dat jij gewoon een longdrinkglas vol zou gieten.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:19 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Limoncello in een Oostenrijks schoentje. Vanavond dronken worden.
Hij gooide zichzelf!quote:Op woensdag 29 april 2020 18:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ach wat confronterend Cat![]()
![]()
Maar je moet ook niet met kittens gooien, het zijn geen stuiterballen!
Ongeveer 40%. Is ongeveer 50%, dit spul is zonde om zo weg te tikken.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:25 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had toch wel verwacht dat jij gewoon een longdrinkglas vol zou gieten.
/wereldbeeldaandiggelen
Zelfdestructief kittenquote:Op woensdag 29 april 2020 18:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hij gooide zichzelf!
Herstel: inmiddels gooit hij zichzelf weer. Nu veilig, dwars door de speeltunnel.
Het begint al te werken geloof ikquote:Op woensdag 29 april 2020 18:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ongeveer 40%. Is ongeveer 50%, dit spul is zonde om zo weg te tikken.
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Werkdagje weer vandaag
Heftig hoor op t werk. En bizarrig ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen viel net katerkitten ook nog van heel hoog uit de krabpaal. Natuurlijk overkwam dat deze lompe en onstuimige heer. Normaal stuiteren ze meteen terug maar hij kon vijf minuten echt niet fatsoenlijk lopen, ik vreesde al voor hersenletsel.Maar in een half uurtje liggen bijkomen trok hij bij en inmiddels is er gepiest en gegeten en raast hij weer op zowat de oude snelheid door de kamer.
Poes![]()
Ik kende ze tot vorige week niet dus dan is het anders. Maar het zijn er zoveeeeeelquote:Op woensdag 29 april 2020 18:31 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Blues, bullebakken? Dus onbeschofte mensen? Waarom dan? Hebben ze later wel hun excuses aangeboden?
@:Cat-astrophe zwaar hoor Kan je het wel "van je af zetten". Niet het goede woord maar weet even geen ander. Zijn dit allemaal ook oudere mensen of zitten er ook jonge mensen bij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mensen die onderschatten of bagatelliseren wat wij op ons werkbordje hebben. Tuurlijk geen excuus, je bent niet voor niks een bullebakquote:Op woensdag 29 april 2020 18:31 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Blues, bullebakken? Dus onbeschofte mensen? Waarom dan? Hebben ze later wel hun excuses aangeboden?
@:Cat-astrophe zwaar hoor Kan je het wel "van je af zetten". Niet het goede woord maar weet even geen ander. Zijn dit allemaal ook oudere mensen of zitten er ook jonge mensen bij?
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kende ze tot vorige week niet dus dan is het anders. Maar het zijn er zoveeeeeelHeel onwerkelijk, als je nu langs al die lege kamers loopt.
Het vaste personeel heeft het er zwaarder mee. Die hadden uiteraard een betere band. En omdat bezoeken al begin maand waren stopgezet moet de besmetting eigenlijk wel via de verzorgenden zijn binnen gekomen. Niet te voorkomen, doe je niks aan, maar natuurlijk wel een naar idee.
Het zijn allemaal bejaarden (dement). Een van de overledenen bleek voorheen fysiek nog prima in orde en fit te zijn. Dus had een doodsstrijd van dagen tot zijn hart het opgaf. Het pleit haast voor het zorgen voor een slechte conditie als je oud bent. Als je dan ziek(er) wordt, ben je ten minste meteen weg.Al die verhalen eromheen, zo triest en enorm verdrietigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In zo'n koket schoentje had ik wel verwacht hoorquote:Op woensdag 29 april 2020 18:25 schreef Candaasje het volgende:
Ik had toch wel verwacht dat jij gewoon een longdrinkglas vol zou gieten.
/wereldbeeldaandiggelen
Eikelsquote:Op woensdag 29 april 2020 18:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Mensen die onderschatten of bagatelliseren wat wij op ons werkbordje hebben. Tuurlijk geen excuus, je bent niet voor niks een bullebak
Met het pinkje omhoog?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:40 schreef Blues het volgende:
[..]
In zo'n koket schoentje had ik wel verwacht hoor
Hij beet me al met zijn tandenloze bekkie toen hij twee weken oud was. Dus ik wist dat deze dag ging komen jaquote:
We hebben een schaduwpoli aangelegd om te kunnen controleren of er niet teveel pt komen op 1 dag. Dat is nieuw.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eikels
Heb je nog veel afspraken moeten omzetten nav nieuwe inzichten of konden jullie nu voortbouwen op eerdere besluiten?
Tandeloze bekkiesquote:Op woensdag 29 april 2020 18:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hij beet me al met zijn tandenloze bekkie toen hij twee weken oud was. Dus ik wist dat deze dag ging komen ja
Het etiket zegt 40 maar het voelt als sterker. Vandaar.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Het begint al te werken geloof ikWat is het nu, 40 of 50%?
Ik kreeg een mail om een afspraak te maken in het ziekenhuis. Via de site lukt het niet, dus ik wacht maar even een week of 2 met bellen. Ze beginnen hier ook weer op te starten. Mijn zus had vorige week een behandeling die de specialist er tussen geduwd heeft, maar oorsuizen kan wel wachtenquote:Op woensdag 29 april 2020 18:46 schreef Blues het volgende:
[..]
We hebben een schaduwpoli aangelegd om te kunnen controleren of er niet teveel pt komen op 1 dag. Dat is nieuw.
Verder hebben we 3 verschillende 'wacht'lijsten, die we mondjesmaat weer raadplegen.
Voor mei hebben we alles nog geblokt en gaan we alleen af op wat de artsen ons geven aan spreekuurlijsten wie ze willen zien of gebeld. Dat aanpassen doen we 1 week tevoren.
Maar de nieuwe pt moeten ook gezien worden en er is aanbod in de mail en de tel gaat de hele dag.
Tis eh wat veel.
Met het werk dat uit 1 dag komt qua bellers lopen we steeds 1 a 2 dagen achter![]()
Dus antwoord op je vraag is 1 nieuw ding.
Gewoon bellen hoor!quote:Op woensdag 29 april 2020 18:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kreeg een mail om een afspraak te maken in het ziekenhuis. Via de site lukt het niet, dus ik wacht maar even een week of 2 met bellen. Ze beginnen hier ook weer op te starten. Mijn zus had vorige week een behandeling die de specialist er tussen geduwd heeft, maar oorsuizen kan wel wachten
Dat is eerder je leeftijd vrees ik voor je...quote:Op woensdag 29 april 2020 18:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het etiket zegt 40 maar het voelt als sterker. Vandaar.
Dat zijn de leukstequote:Op woensdag 29 april 2020 18:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hij beet me al met zijn tandenloze bekkie toen hij twee weken oud was. Dus ik wist dat deze dag ging komen ja
Kunnen jullie er nog een keer voor gaan?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:56 schreef Barreltje het volgende:
Bij ons zijn begint de fertiliteitskliniek binnenkort ook weer
Jup!quote:Op woensdag 29 april 2020 19:00 schreef Blues het volgende:
[..]
Kunnen jullie er nog een keer voor gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |