SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik bedoelde dus tot daar met de auto en op Isle of Skye het deel fietsend te doen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
dat is wel een heel eind fietsen als het te ver is voor de auto hoor
maar goed.. we verzinnen wel wat... kunnen sowieso niet heel schotland zien om te beginnen.
en andere optie is... benzineauto lenen/huren.
maar goed.. daar kunnen we dus nu weer een heel jaar over nadenken
Ik snapte het... maar dan nog is het een behoorlijk stuk fietsen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus tot daar met de auto en op Isle of Skye het deel fietsend te doen.
Dat is heel goed haalbaar, fietsen zijn altijd mee te nemen, ik ben zo eens lekker door Zweden en door Kopenhagen wezen fietsen.
Je hebt fietsendragers voor 3 fietsen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik snapte het... maar dan nog is het een behoorlijk stuk fietsen.
En ik weet dat het een grote auto is.. maar dat wordt dan fietsen huren hoor. Met 3 fietsen in de auto blijft er weinig plek over denk ik
Voor op de trekhaak van een batterijauto?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je hebt fietsendragers voor 3 fietsen.
We hadden het over auto's toch?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor op de trekhaak van een batterijauto?
quote:(Al zag ik vandeweek een Ford Mondeo station met een TDI motor die een max. geremd aanhangergewicht van 400kg had, met trekhaak eronder gemonteerd te koop staan...)
Als je dan de kofferbak vol gooit moet je er als bestuurder naast gaan lopen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
We hadden het over auto's toch?
Geen idee wat de maximale kogeldruk daarvan is, 75kg is toch redelijk standaard?
[..]
De Mondeo wordt ook wel jaren met een 1 liter motor geleverd
Ben er bang voor. De Mondeo's waar in ik heb gereden zijn heerlijke wagens, maar er hoort wel een 2 liter in te liggenquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je dan de kofferbak vol gooit moet je er als bestuurder naast gaan lopen?
Op de auto, of op een fietsenrek, niet erin natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik snapte het... maar dan nog is het een behoorlijk stuk fietsen.
En ik weet dat het een grote auto is.. maar dat wordt dan fietsen huren hoor. Met 3 fietsen in de auto blijft er weinig plek over denk ik
Ik heb sowieso 2 mandjes bij beide uitgangen staan, je weet nooit.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Anders ik wel. Heb nu voor de zekerheid beide kattenmandjes maar boven staan, de idioot zet auto's dicht bij huizen in de fik, en ik heb een flinke parkeerplaats onder mijn huis (en woon op de eerste etage)
Ik heb even gegoogled..quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Op de auto, of op een fietsenrek, niet erin natuurlijk.
Skye is overigens prachtigquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled..
voor tesla is er nauwelijks tot geen optie voor.
En dan is het ook nog een leaseauto dus zo maar even er wat aan sleutelen (wat kennelijk nodig is voor de enige constructie die daadwerkelijk kan) is geen optie.
Brand gesticht????quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb sowieso 2 mandjes bij beide uitgangen staan, je weet nooit.
Is inderdaad ook wel begonnen toen er meerdere malen brand is gesticht in ons oude appartement.
Je moet ook op de link in mijn onderschrift klikkenquote:
Nouja in het appartement naast ons, meerdere keren. Een jaar nadat we verhuisd waren, ook echt in ons oude appartement. Lekkere buurtquote:
Er rijdt in stadje in de buurt hier een ouwe gerenoveerde brandweerwagen met groot Strandweer eropquote:
Maar de eerste keer toen je er nog woonde?quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja in het appartement naast ons, meerdere keren. Een jaar nadat we verhuisd waren, ook echt in ons oude appartement. Lekkere buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar de eerste keer toen je er nog woonde?Bij de burenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meerdere malen toen we daar nog woonden.
Een keer begon het in een auto, een keer hebben ze iets door de brievenbus gegooid en een keer iets in een schuur. Dit dus allemaal bij buren.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:31 schreef Tele6 het volgende:
Hoe stichten mensen brand in appartementen. Dat is pas een ontzettend stom idee.
Heftig @:Sarabi
Wat eng allemaal dat.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij de burenmeerdere malen toen we daar nog woonden.
Die zie ik gelukkig niet mobiel. En je website is niet mijn smaak, om het voorzichtig te brengen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet ook op de link in mijn onderschrift klikken
Heb je de garage al Kreator?
Het is ook heel erg niche dus dat snap ikquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die zie ik gelukkig niet mobiel. En je website is niet mijn smaak, om het voorzichtig te brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is ook heel erg niche dus dat snap ikDeze vind ik mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Is alleen dat ik al een muur vol dromenvangers heb![]()
En niet alsof ze wat doen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:08 schreef Blues het volgende:
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is ook heel erg niche dus dat snap ikRip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:08 schreef Blues het volgende:
heel erg ja. Mochten we iemand zien lopen weten wij wie het is en roepen "Hoi A" en A denkt huh....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Jaquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
heel erg ja. Mochten we iemand zien lopen weten wij wie het is en roepen "Hoi A" en A denkt huh....
Die is mooi ja, heb die meteen voor mijn raam in de woonkamer gehangen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Deze vind ik mooi
't Is alleen dat ik al een muur vol dromenvangers heb![]()
En niet alsof ze wat doen.![]()
[ afbeelding ]
Freaks like me drink tea
Dank het is al bijna weer overquote:
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:39 schreef drakin het volgende:
Wie deed net die supergrote bestelling
Graag gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik overweeg ook Verso te bestellen ja.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:37 schreef Kreator het volgende:
Omdat fuck it, het kan gewoon.
Eet ik vanavond van Restaurant Verso Cucina Italiana 'd Intenzo:
Als voorgerecht: Vitello Tonato.
Als hoofdgerecht: pasta tonno, met kappertjes en shit.
Als toetje een combinatie van tiramisu en brownie.
En als echt toetje: een fles door het restaurant gemaakte Limoncello.
Het was van een damequote:
Oeh, Limoncelloquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:37 schreef Kreator het volgende:
Omdat fuck it, het kan gewoon.
Eet ik vanavond van Restaurant Verso Cucina Italiana 'd Intenzo:
Als voorgerecht: Vitello Tonato.
Als hoofdgerecht: pasta tonno, met kappertjes en shit.
Als toetje een combinatie van tiramisu en brownie.
En als echt toetje: een fles door het restaurant gemaakte Limoncello.
Is niet heel duur moet ik zeggen. (al is voorgerecht+hoofd+toetje wel 27 euro). En de fles 20.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik overweeg ook Verso te bestellen ja.
Maakte hij dat op zijn eigen crematie? Awesome.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oeh, Limoncello![]()
Laatste keer dat ik dat had, was op een crematie. De overledene maakte dat zelf. Smaakte goed, wel een tikkie sterk
Ik vond de prijs ook heel erg mee vallen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is niet heel duur moet ik zeggen. (al is voorgerecht+hoofd+toetje wel 27 euro). En de fles 20.
Maar ja. Fuck it.
Lekker ook met proseccoquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oeh, Limoncello![]()
Laatste keer dat ik dat had, was op een crematie. De overledene maakte dat zelf. Smaakte goed, wel een tikkie sterk
Episch wel jaquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maakte hij dat op zijn eigen crematie? Awesome..
Ik overweeg het ook zelf te maken, maar dit is net zo handig.
Zal straks wel ff maken. Komt reeds om 17:15. (vanavond weer werken)quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond de prijs ook heel erg mee vallen.Ben benieuwd naar de foto's
Ja hoi, dat willen we wel zien natuurlijkquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:49 schreef Blues het volgende:
tiktok challenge gedaan met schoondochter en nichtje, nu zijn zij aan de beurt.
Niet erg gelukt, wel plezier gehad
Ben benieuwd. Het is natuurlijk wel goed voor het milieu dat wij al die gas uutstotende vleesdieren opeten, maar in hoeverre precies weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja hoi, dat willen we wel zien natuurlijk![]()
(Eerst even college Veterinaire Volksgezondheid, vandaag gaat het over vleesproductie en het effect op het milieu. Ik ben benieuwd natuurlijk)
Mijn huilbuien goedmakenquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je weet niet wat Krea in zijn vrije tijd doet....
quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Het is natuurlijk wel goed voor het milieu dat wij al die gas uutstotende vleesdieren opeten, maar in hoeverre precies weet ik ook niet.
Teruglezenquote:
Freaks like me drink tea
Natuurlijk niet, ik ben momenteel juist gelukkiger dan ooitquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:10 schreef Kreator het volgende:
Ik heb je toch niet echt aan het huilen gemaakt?.
Corona maakt veel goeds in ons los idd.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ben momenteel juist gelukkiger dan ooit![]()
Alweer een bestelling
Ja, de crisis is over bij de gemiddelde Nederlander. Doodeng.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:24 schreef golfer het volgende:
Was vanmiddag drukker dan vorige week in het centrum van Amsterdam.
Zat tijdje vast, even een emotionele kermisattractie gehad en sinds februari gaat het echt goed. Corona heeft even wat tegenwerking gehad, maar nu niet meerquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Corona maakt veel goeds in ons los idd.
Goed om te horen. (Serieus)quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Zat tijdje vast, even een emotionele kermisattractie gehad en sinds februari gaat het echt goed. Corona heeft even wat tegenwerking gehad, maar nu niet meer
Mijn dipje duurde een paar jaarquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Goed om te horen. (Serieus)
Ik had een dipje van een dag of tien tijdens het thuiszitten.
Nu je het zo zegt, daar zit eigenlijk wel een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:00 schreef Kreator het volgende:
Ben benieuwd. Het is natuurlijk wel goed voor het milieu dat wij al die gas uutstotende vleesdieren opeten, maar in hoeverre precies weet ik ook niet.
..quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt, daar zit eigenlijk wel een kern van waarheid in.
Maar als ineens niemand meer vlees eet, levert dat toch meer problemen op dan oplossingen. Qua voedsel verbouwen en ruimte daarvoor enzo.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
..
Euh... als die dieren er al zouden zijn wel ja... maar
95% van de zoogdieren/vogels op aarde bestaat uit mens en vee. 5% is nog wild dier.
Als we het niet fokken, hoeven we ze ook niet op te eten om de vervuiling tegen te gaan
quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:46 schreef Candaasje het volgende:
..
Euh... als die dieren er al zouden zijn wel ja... maar
95% van de zoogdieren/vogels op aarde bestaat uit mens en vee. 5% is nog wild dier.
Als we het niet fokken, hoeven we ze ook niet op te eten om de vervuiling tegen te gaan
Onderbuik draagt ook bij aan alle gassen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar als ineens niemand meer vlees eet, levert dat toch meer problemen op dan oplossingen. Qua voedsel verbouwen en ruimte daarvoor enzo.
Weet niet. Lijkt me zo. Onderbouwd met onderbuikgevoelens.
Nee, we kunnen namelijk de wereldbevolking allang voeden, maar we voeren nu alles op aan vee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar als ineens niemand meer vlees eet, levert dat toch meer problemen op dan oplossingen. Qua voedsel verbouwen en ruimte daarvoor enzo.
Weet niet. Lijkt me zo. Onderbouwd met onderbuikgevoelens.
Matige garp voor op een forum.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Onderbuik draagt ook bij aan alle gassen.
We maken grapjes, Candaasje.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, we kunnen namelijk de wereldbevolking allang voeden, maar we voeren nu alles op aan vee.
Deze site beschrijft dat wel aardig, zij promoten plantaardige levensstijlen vooral ook om de hongersnood te kunnen bestrijden:
https://awellfedworld.org/
En de universiteit van oxford kwam er ook al mee:
https://www.theguardian.c(...)your-impact-on-earth
Zou iedereen plantbased gaan, kunnen we het benodigde 'farmland' met 75% verminderen.
De park checken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry. Ik ga wel weer karpers vissen ofzo.
Ja dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
We maken grapjes, Candaasje..
Toch bedankt. Even lezen .
Je kan ook niet reagerenquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:53 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal![]()
En ze nemen jou hier allemaal veel te serieus! Je hebt al iemand aan het huilen gemaakt, en nu hou je mij van de les af. Tssk!
Iemand door een bushokje tiefenquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Pussy kijken. Jointje roken. Dat waren de tijden.
Laatst via waybackmachine nog even zijn site opgezocht. Briljant wel. Wie was eigenlijk de kutuser achter dat account?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Pussy kijken. Jointje roken. Dat waren de tijden.
Ja ik hapte. Ik heb hongerquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:59 schreef Myraela het volgende:
Sorry, moest even giechelen omdat je het echt ging verdedigen.Er was laatst een docu op tv over de enorme vleesindustrie uit Amerika. Belachelijke hoeveelheden koeien en varkens.
Het ging bijna niet over het dierenwelzijn, maar ik vond die aantallen om te zien misschien nog wel shockerender. Want natuurlijk zijn de horrorbeelden die je vaker ziet vervelend om te zien. Maar ik vind het zo stom om te doen alsof het zoveel beter is zodra ze een 'beter leven' ster hebben. Ze eindigen nog altijd na een kort leven in een plasticje.
Niet dezelfde als kikkerlikker?quote:Op dinsdag 28 april 2020 16:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Laatst via waybackmachine nog even zijn site opgezocht. Briljant wel. Wie was eigenlijk de kutuser achter dat account?
Gelukkig wordt het de eerste tijd wisselvallig weerquote:Op dinsdag 28 april 2020 16:24 schreef golfer het volgende:
Was vanmiddag drukker dan vorige week in het centrum van Amsterdam.
dus je weet nu gelijk wat je voor je verjaardag vraagt?quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:15 schreef Barreltje het volgende:
Tevens in bol.com wel erg grappig
K. Zocht op heren kappersschaar
En kreeg dit
Bol onthoud gewoon waar je eerder naar zochtquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:15 schreef Barreltje het volgende:
Tevens in bol.com wel erg grappig
K. Zocht op heren kappersschaar
En kreeg dit
Voor eten in bakjes ziet het er wel prima uit!quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:35 schreef Kreator het volgende:
@:lonaa
Mijn eten. Geen zin jn lange verhalen.
Verso https://imgur.com/a/U5eg0kH
Hoofd was ook echt meer dan genoeg. Heb voor twee dagen. Voorgerecht en toetje uiteraard wel op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |