SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik bedoelde dus tot daar met de auto en op Isle of Skye het deel fietsend te doen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
dat is wel een heel eind fietsen als het te ver is voor de auto hoor
maar goed.. we verzinnen wel wat... kunnen sowieso niet heel schotland zien om te beginnen.
en andere optie is... benzineauto lenen/huren.
maar goed.. daar kunnen we dus nu weer een heel jaar over nadenken
Ik snapte het... maar dan nog is het een behoorlijk stuk fietsen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus tot daar met de auto en op Isle of Skye het deel fietsend te doen.
Dat is heel goed haalbaar, fietsen zijn altijd mee te nemen, ik ben zo eens lekker door Zweden en door Kopenhagen wezen fietsen.
Je hebt fietsendragers voor 3 fietsen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik snapte het... maar dan nog is het een behoorlijk stuk fietsen.
En ik weet dat het een grote auto is.. maar dat wordt dan fietsen huren hoor. Met 3 fietsen in de auto blijft er weinig plek over denk ik
Voor op de trekhaak van een batterijauto?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je hebt fietsendragers voor 3 fietsen.
We hadden het over auto's toch?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voor op de trekhaak van een batterijauto?
quote:(Al zag ik vandeweek een Ford Mondeo station met een TDI motor die een max. geremd aanhangergewicht van 400kg had, met trekhaak eronder gemonteerd te koop staan...)
Als je dan de kofferbak vol gooit moet je er als bestuurder naast gaan lopen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
We hadden het over auto's toch?
Geen idee wat de maximale kogeldruk daarvan is, 75kg is toch redelijk standaard?
[..]
De Mondeo wordt ook wel jaren met een 1 liter motor geleverd
Ben er bang voor. De Mondeo's waar in ik heb gereden zijn heerlijke wagens, maar er hoort wel een 2 liter in te liggenquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je dan de kofferbak vol gooit moet je er als bestuurder naast gaan lopen?
Op de auto, of op een fietsenrek, niet erin natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik snapte het... maar dan nog is het een behoorlijk stuk fietsen.
En ik weet dat het een grote auto is.. maar dat wordt dan fietsen huren hoor. Met 3 fietsen in de auto blijft er weinig plek over denk ik
Ik heb sowieso 2 mandjes bij beide uitgangen staan, je weet nooit.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Anders ik wel. Heb nu voor de zekerheid beide kattenmandjes maar boven staan, de idioot zet auto's dicht bij huizen in de fik, en ik heb een flinke parkeerplaats onder mijn huis (en woon op de eerste etage)
Ik heb even gegoogled..quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Op de auto, of op een fietsenrek, niet erin natuurlijk.
Skye is overigens prachtigquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:19 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled..
voor tesla is er nauwelijks tot geen optie voor.
En dan is het ook nog een leaseauto dus zo maar even er wat aan sleutelen (wat kennelijk nodig is voor de enige constructie die daadwerkelijk kan) is geen optie.
Brand gesticht????quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb sowieso 2 mandjes bij beide uitgangen staan, je weet nooit.
Is inderdaad ook wel begonnen toen er meerdere malen brand is gesticht in ons oude appartement.
Je moet ook op de link in mijn onderschrift klikkenquote:
Nouja in het appartement naast ons, meerdere keren. Een jaar nadat we verhuisd waren, ook echt in ons oude appartement. Lekkere buurtquote:
Er rijdt in stadje in de buurt hier een ouwe gerenoveerde brandweerwagen met groot Strandweer eropquote:
Maar de eerste keer toen je er nog woonde?quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nouja in het appartement naast ons, meerdere keren. Een jaar nadat we verhuisd waren, ook echt in ons oude appartement. Lekkere buurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar de eerste keer toen je er nog woonde?Bij de burenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meerdere malen toen we daar nog woonden.
Een keer begon het in een auto, een keer hebben ze iets door de brievenbus gegooid en een keer iets in een schuur. Dit dus allemaal bij buren.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:31 schreef Tele6 het volgende:
Hoe stichten mensen brand in appartementen. Dat is pas een ontzettend stom idee.
Heftig @:Sarabi
Wat eng allemaal dat.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bij de burenmeerdere malen toen we daar nog woonden.
Die zie ik gelukkig niet mobiel. En je website is niet mijn smaak, om het voorzichtig te brengen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet ook op de link in mijn onderschrift klikken
Heb je de garage al Kreator?
Het is ook heel erg niche dus dat snap ikquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die zie ik gelukkig niet mobiel. En je website is niet mijn smaak, om het voorzichtig te brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is ook heel erg niche dus dat snap ikDeze vind ik mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't Is alleen dat ik al een muur vol dromenvangers heb![]()
En niet alsof ze wat doen.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:08 schreef Blues het volgende:
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is ook heel erg niche dus dat snap ikRip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:08 schreef Blues het volgende:
heel erg ja. Mochten we iemand zien lopen weten wij wie het is en roepen "Hoi A" en A denkt huh....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Jaquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
heel erg ja. Mochten we iemand zien lopen weten wij wie het is en roepen "Hoi A" en A denkt huh....
Die is mooi ja, heb die meteen voor mijn raam in de woonkamer gehangen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Deze vind ik mooi
't Is alleen dat ik al een muur vol dromenvangers heb![]()
En niet alsof ze wat doen.![]()
[ afbeelding ]
Freaks like me drink tea
Dank het is al bijna weer overquote:
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:39 schreef drakin het volgende:
Wie deed net die supergrote bestelling
Graag gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik overweeg ook Verso te bestellen ja.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:37 schreef Kreator het volgende:
Omdat fuck it, het kan gewoon.
Eet ik vanavond van Restaurant Verso Cucina Italiana 'd Intenzo:
Als voorgerecht: Vitello Tonato.
Als hoofdgerecht: pasta tonno, met kappertjes en shit.
Als toetje een combinatie van tiramisu en brownie.
En als echt toetje: een fles door het restaurant gemaakte Limoncello.
Het was van een damequote:
Oeh, Limoncelloquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:37 schreef Kreator het volgende:
Omdat fuck it, het kan gewoon.
Eet ik vanavond van Restaurant Verso Cucina Italiana 'd Intenzo:
Als voorgerecht: Vitello Tonato.
Als hoofdgerecht: pasta tonno, met kappertjes en shit.
Als toetje een combinatie van tiramisu en brownie.
En als echt toetje: een fles door het restaurant gemaakte Limoncello.
Is niet heel duur moet ik zeggen. (al is voorgerecht+hoofd+toetje wel 27 euro). En de fles 20.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik overweeg ook Verso te bestellen ja.
Maakte hij dat op zijn eigen crematie? Awesome.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:42 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oeh, Limoncello![]()
Laatste keer dat ik dat had, was op een crematie. De overledene maakte dat zelf. Smaakte goed, wel een tikkie sterk
Ik vond de prijs ook heel erg mee vallen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 15:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is niet heel duur moet ik zeggen. (al is voorgerecht+hoofd+toetje wel 27 euro). En de fles 20.
Maar ja. Fuck it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |