SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga kijken hoe het gras van de buren groeit![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ja daar is het altijd groener he!quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:11 schreef engine het volgende:
Ik ga kijken hoe het gras van de buren groeit![]()
![]()
![]()
Exactquote:![]()
Maar kan lang kijken want is kunstgras.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:12 schreef engine het volgende:
[..]
Exact![]()
Maar kan lang kijken want is kunstgras.Ah!
![]()
![]()
En de andere buurman weet volgens mij niet eens dat hij een tuin heeftquote:In 3 jaar tijd ofzo heb ik hem 1x buiten zien zitten
Niet dat ik er atlijd ben maar toch.
Haha, okee dan!quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
En de andere buurman weet volgens mij niet eens dat hij een tuin heeftIn 3 jaar tijd ofzo heb ik hem 1x buiten zien zitten
Ja mijn buurman hier zie je ook nooit, tenzij hij de deur bij je plat loopt!
De buurt heeft op zich wel een idee dat het een alleenstaande man is die daar woont, maar that's all.
Alleen kwam hij hier echt te pas en te onpas aankloppen voor een bakkie en om weer over alles en iedereen te klagen. Meestal exact dezelfde verhalen over exact dezelfde personen.
Gelukkig lijkt hij nu wel te snappen dat ik daar zo onderhand niet echt meer op zit te wachten.
Wel vriendelijk dat hij contact wil, maar mag het ook een keertje wat minder negatief?![]()
![]()
Ik zit ook bijna nooit buiten in de tuin! Haha!quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
En de andere buurman weet volgens mij niet eens dat hij een tuin heeftIn 3 jaar tijd ofzo heb ik hem 1x buiten zien zitten
![]()
Ik vroeger ook zelden, maar ik begin het wel steeds fijner te vinden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:24 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zit ook bijna nooit buiten in de tuin! Haha!![]()
![]()
Zonde!quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:24 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zit ook bijna nooit buiten in de tuin! Haha!Ik wil er wel gaan zitten
Ah ja dat begint wel irritant te worden na een tijdje. Wij zeggen hoi maar spreken elkaar nooit. Mij wel prima zo.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, okee dan!
Ja mijn buurman hier zie je ook nooit, tenzij hij de deur bij je plat loopt!
De buurt heeft op zich wel een idee dat het een alleenstaande man is die daar woont, maar that's all.
Alleen kwam hij hier echt te pas en te onpas aankloppen voor een bakkie en om weer over alles en iedereen te klagen. Meestal exact dezelfde verhalen over exact dezelfde personen.
Gelukkig lijkt hij nu wel te snappen dat ik daar zo onderhand niet echt meer op zit te wachten.
Wel vriendelijk dat hij contact wil, maar mag het ook een keertje wat minder negatief?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:10 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPANNENNNNNNNND!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook met buren moet je een bepaalde afstand houden wil je niet in hun alledaagse sleur getrokken worden (een collega is dubbel fucked want haar buurvrouw is tevens haar schoonzus en collega op het werk).quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja dat begint wel irritant te worden na een tijdje. Wij zeggen hoi maar spreken elkaar nooit. Mij wel prima zo.![]()
Twaalf sterren nog welquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een privé-twaalfsterrenrestaurant zoals jij he!Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een privé-twaalfsterrenrestaurant zoals jij he!jullie zijn altijd welkom op het paleis voor een lekker ontbijtje, lunch of diner (of feestje).
![]()
Ja dat is als de vrouw van de kok je lul zit af te lebberen terwijl hij je je voer komt serveren.quote:![]()
Adres?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:59 schreef stokj het volgende:
[..]jullie zijn altijd welkom op het paleis voor een lekker ontbijtje, lunch of diner (of feestje).
![]()
![]()
Oh dank je de koekoekquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is als de vrouw van de kok je lul zit af te lebberen terwijl hij je je voer komt serveren.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is als de vrouw van de kok je lul zit af te lebberen terwijl hij je je voer komt serveren.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn net ingezaaide gras begint ook door te komenquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:10 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPANNENNNNNNNND!!!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Mijn net ingezaaide gras begint ook door te komenTofjens!
Ja als het goed is kun je dan begin juno er vrij goed op lopen.![]()
Ja dat zou tof zijn, ik hoop dat t ook overal goed groeit, zitten nog wat plekken bij waar t nog een beetje achterblijftquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]Tofjens!
Ja als het goed is kun je dan begin juno er vrij goed op lopen.maar komt vast goed
![]()
Ja hier groeien er nog maar een paar sprietjes.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja dat zou tof zijn, ik hoop dat t ook overal goed groeit, zitten nog wat plekken bij waar t nog een beetje achterblijftmaar komt vast goed
De zaadjes die tussen de planten gewaaid zijn doen het overigens een stuk beter!
Ik denk wel dat het goed gaat komen, maar anders koop ik gewoon nog wat graszaad er bij.![]()
![]()
GOODNANGquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja dat zou tof zijn, ik hoop dat t ook overal goed groeit, zitten nog wat plekken bij waar t nog een beetje achterblijftmaar komt vast goed
Zonder wrijving geen glans![]()
Ik ben van plan deze zomer daar verandering in te brengen, omdat er toch geen evenementen komen. Dus ben ook alvast naar nieuwe tuinmeubels aan het struinen. Haha!quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vroeger ook zelden, maar ik begin het wel steeds fijner te vinden.![]()
jep, same herequote:Op dinsdag 28 april 2020 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hier groeien er nog maar een paar sprietjes.
De zaadjes die tussen de planten gewaaid zijn doen het overigens een stuk beter!
Ik denk wel dat het goed gaat komen, maar anders koop ik gewoon nog wat graszaad er bij.![]()
![]()
Yes!quote:![]()
![]()
Nu nog binnen zien te komen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Zolang je er maar brood van kan halenquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:36 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Redelijk beetje druk maar dat houdt je van de straat.![]()
![]()
Nee, nog steeds geen mail gehadquote:![]()
Geen goed voorteken denk ik?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Stond er niet bij wanneer er contact gezocht zou worden?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, nog steeds geen mail gehad![]()
Geen goed voorteken denk ik?![]()
Absoluut. Wat doe jij Stokj?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat zou het beste zijn. Eigen, versgebakken brood.Gelieve verwijderen![]()
Ik was met haar aan het mailen, maar toen kwam het weekend ertussen 🤷🏼♀️quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:44 schreef stokj het volgende:
Stond er niet bij wanneer er contact gezocht zou worden?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Van wat?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, nog steeds geen mail gehad![]()
Geen goed voorteken denk ik?Zonder wrijving geen glans![]()
Appartement waar ik op heb gereageerd en hopelijk bezichtiging mag doenquote:'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Als je aan het eind van de dag zo niks hebt gehoord dan even er achter aan gaan (als dat gepast is).quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik was met haar aan het mailen, maar toen kwam het weekend ertussen 🤷🏼♀️![]()
Ja, dan bel ik morgen in mijn pauze gewoon evenquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:57 schreef stokj het volgende:
Als je aan het eind van de dag zo niks hebt gehoord dan even er achter aan gaan (als dat gepast is).
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Ik ga een mooi topic maken binnenkort over een DIY project dat ik gepland heb! Denk dat ik dat ga doen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Soms zou ik dat ook willen, zelf dingen maken en het geduld daarvoor nemen.Gelieve verwijderen![]()
Wat heb je geplanned?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:58 schreef Fernweh het volgende:
Ik ga een mooi topic maken binnenkort over een DIY project dat ik gepland heb! Denk dat ik dat ga doen.'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dan bel ik morgen in mijn pauze gewoon even![]()
![]()
Gaaf, ben benieuwd!quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ik ga een mooi topic maken binnenkort over een DIY project dat ik gepland heb! Denk dat ik dat ga doen.![]()
Soms wil ik wel ontsnappen aan dat vaste regime van de agenda. Nu met de Corona lukt dat wel maar je kan toch niet veel meer dan even buiten lopen of wat boodschappen doen. Het leven van een HoS gaat soms niet over rozen![]()
![]()
quote:Eerst kijken of het gaat lukken dan vertel ik wel meer of maak ik een topic erover. Voorlopig blijft het geheim want ik zie eruit als een sukkel als het me dan niet lukt haha.quote:Gelieve verwijderen![]()
Niemands leven gaat momenteel over rozenquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:02 schreef stokj het volgende:
Soms wil ik wel ontsnappen aan dat vaste regime van de agenda. Nu met de Corona lukt dat wel maar je kan toch niet veel meer dan even buiten lopen of wat boodschappen doen. Het leven van een HoS gaat soms niet over rozen![]()
Die van mij sowieso al bijna 25 jaar niet
No pain no gainquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:03 schreef Fernweh het volgende:
Eerst kijken of het gaat lukken dan vertel ik wel meer of maak ik een topic erover. Voorlopig blijft het geheim want ik zie eruit als een sukkel als het me dan niet lukt haha.![]()
Ben benieuwd!'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Geen probleem toch, je bent onder vrienden hier.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:03 schreef Fernweh het volgende:
[..]
[..]
Eerst kijken of het gaat lukken dan vertel ik wel meer of maak ik een topic erover. Voorlopig blijft het geheim want ik zie eruit als een sukkel als het me dan niet lukt haha.![]()
Ja Kopje, heb jij een bepaald doel?quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niemands leven gaat momenteel over rozen![]()
Die van mij sowieso al bijna 25 jaar niet![]()
Heb ook een Witch Doctor gerolled. Maar was ik maar voor crusader gegaan of barb... Maar ik heb al paragon level 500 nog wat of zo. We kunnen eens samen gaan farmen ik speel een soul harvester build.quote:Gelieve verwijderen![]()
Momenteel vooral goals betreft mijn viool en werk. En dan met name mijn werk. Niet pessimistisch bedoeld, maar dat is een van de weinige dingen in mijn leven waar ik ontzettend veel voldoening uit haal. Dus wil me daar op concentrerenquote:
Ah nice! Heb je je laten boosten?quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:07 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Heb ook een Witch Doctor gerolled. Maar was ik maar voor crusader gegaan of barb... Maar ik heb al paragon level 500 nog wat of zo. We kunnen eens samen gaan farmen ik speel een soul harvester build.
Ja, zodra ik wat meer tijd heb ga ik weer spelen. Heb vandaag wel vrij, maar moet morgen toch weer.![]()
Ja iemand had me geboost en toen ben ik gewoon een party's gaan zoeken en daarna heb ik nog wat in mijn eentje gegrind en toen had ik de jade soul harvester items en nu kan ik dingen wel one shotten op torment 50 geloof ik maar als ik hoger ga, ik ga gewoon af ben ik bang omdat die krengen harde klappen uitdelen... Damage is niet mijn probleem overleven wel.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:13 schreef Amee het volgende:
[..]
Ah nice! Heb je je laten boosten?
Ja, zodra ik wat meer tijd heb ga ik weer spelen. Heb vandaag wel vrij, maar moet morgen toch weer.Gelieve verwijderen![]()
Je moet de juiste skills hebben dan. Dat krijg je met de set die je draagt en wapens. Ik kan torment 75 solo al, maar heb nog niet alle quests van het seizoen gedaan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:15 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja iemand had me geboost en toen ben ik gewoon een party's gaan zoeken en daarna heb ik nog wat in mijn eentje gegrind en toen had ik de jade soul harvester items en nu kan ik dingen wel one shotten op torment 50 geloof ik maar als ik hoger ga, ik ga gewoon af ben ik bang omdat die krengen harde klappen uitdelen... Damage is niet mijn probleem overleven wel.![]()
Moet nog een hoop doen dit seizoen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Je moet de juiste skills hebben dan. Dat krijg je met de set die je draagt en wapens. Ik kan torment 75 solo al, maar heb nog niet alle quests van het seizoen gedaan.Slayer en zo.
Gelieve verwijderen![]()
Je hebt nog twee maanden de tijd, geloof ik.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:43 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Moet nog een hoop doen dit seizoen.Slayer en zo.
![]()
Ja komt wel goed maar anders volgend seizoen een crusader. Denk dat ik daar wel zin in heb misschien kunnen we samen dan levelen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:53 schreef Amee het volgende:
[..]
Je hebt nog twee maanden de tijd, geloof ik.Gelieve verwijderen![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Momenteel vooral goals betreft mijn viool en werk. En dan met name mijn werk. Niet pessimistisch bedoeld, maar dat is een van de weinige dingen in mijn leven waar ik ontzettend veel voldoening uit haal. Dus wil me daar op concentrerenmooi om te horen!
Je houdt niet van games?quote:![]()
Neuquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:11 schreef stokj het volgende:
[..]mooi om te horen!
[..]
Je houdt niet van games?Zonder wrijving geen glans![]()
Speel je Tetris of Snake op je mobielquote:Op dinsdag 28 april 2020 15:19 schreef ToT het volgende:
Ik game alleen nog maar op m'n mobieltje.
Veel minder verslavend!![]()
![]()
Is goed!quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:55 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja komt wel goed maar anders volgend seizoen een crusader. Denk dat ik daar wel zin in heb misschien kunnen we samen dan levelen.![]()
Valt er hier nog wat te beleven dezer dagen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je kunt nu inderdaad wel goed zien wie er het hardste werkenquote:Op dinsdag 28 april 2020 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
Valt er hier nog wat te beleven dezer dagen?![]()
![]()
Zeker, ik heb vanochtend de dagelijkse inlichtingen gelezen. Niets bijzonders te melden dan wat er in het nieuws staat.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
Valt er hier nog wat te beleven dezer dagen?
Vervolgens de dossiers doorgenomen. Even buiten in de regen een ommetje gemaakt en daarna telefonisch met een aantal ambtsbekleders gesproken. Had vandaag geen zin in Skype of Zoom of Microsoft Teams of FaceTime.![]()
Die lui zijn niet goed joh ...quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:09 schreef stokj het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)k-ben-je-hondje-niet
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Ze bestaan! Was het niet in Carolina dat de helft van de demonstranten toen ook besmet waren geraakt?quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:09 schreef stokj het volgende:
![]()
![]()
Productief dagjequote:Op dinsdag 28 april 2020 18:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, ik heb vanochtend de dagelijkse inlichtingen gelezen. Niets bijzonders te melden dan wat er in het nieuws staat.
Vervolgens de dossiers doorgenomen. Even buiten in de regen een ommetje gemaakt en daarna telefonisch met een aantal ambtsbekleders gesproken. Had vandaag geen zin in Skype of Zoom of Microsoft Teams of FaceTime.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Cruciale beroepen dit dat.quote:Op dinsdag 28 april 2020 17:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je kunt nu inderdaad wel goed zien wie er het hardste werkenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:09 schreef stokj het volgende:
Echt sneu volk!
Met name die veganist met z'n intuïtie en z'n god!
![]()
![]()
Wanneerandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Ik lees nooit ,,De Telegraaf".quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:09 schreef stokj het volgende:
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
Tja, 1,5 meter he.quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:17 schreef Amee het volgende:
[..]
Ze bestaan! Was het niet in Carolina dat de helft van de demonstranten toen ook besmet waren geraakt?![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]Echt sneu volk!
Met name die veganist met z'n intuïtie en z'n god!
![]()
![]()
https://www.bitchute.com/video/tLTiS251h2kl/
aspirientjeandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 18:56 schreef Treehut362 het volgende:
aspirientje
Die gozer met die 2 kinderen...man man manquote:Op dinsdag 28 april 2020 18:56 schreef Treehut362 het volgende:
aspirientje
(en ergens ook nog een gehandicapte die amper kan bewegen).![]()
Je weet ze wel uit te zoeken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 19:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Die gozer met die 2 kinderen...man man man
(en ergens ook nog een gehandicapte die amper kan bewegen).andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Die gehandicapte zag ik toevallig toen ik naar de achtergrond keek om te zien of er harde klappen vielen. Maar het is bij wat geduw en getrek gebleven.quote:
Vraag me af of die man op de fiets wel klappen heeft gehad. In ieder geval een arm in zijn nek.![]()
Neequote:Op dinsdag 28 april 2020 17:34 schreef DerRabbit het volgende:
Valt er hier nog wat te beleven dezer dagen?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
STOKVISquote:Op dinsdag 28 april 2020 19:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Die gozer met die 2 kinderen...man man man
(en ergens ook nog een gehandicapte die amper kan bewegen).Zonder wrijving geen glans![]()
Ik ben er.quote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Nee want ik ga nu weg.quote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Tot een andere keer.quote:andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern![]()
Stok, zend eens goede vibes uit dat ze mij morgen mailen over het appartementquote:
Als ze morgen niet mailen dan even zelf contact opnemen met het vrouwtje.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Stok, zend eens goede vibes uit dat ze mij morgen mailen over het appartement
Weet je op welke plek/nummer je staat of is het een vrije sectorwoning?![]()
Vrije sector. Had me ingeschreven bij Klik voor wonen vorig jaar zomer, dus zou daar alleen kans maken bij lotingen. Soms kom ik uit de loting redelijk hoog, maar nooit hoog genoeg (hoogste plek tot nu toe was nummer 17)quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:36 schreef stokj het volgende:
Als ze morgen niet mailen dan even zelf contact opnemen met het vrouwtje.
Weet je op welke plek/nummer je staat of is het een vrije sectorwoning?'From the deepest desires often come the deadliest hate.'![]()
Komt goed Kopje. Met vallen en opstaan kom je hoger.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vrije sector. Had me ingeschreven bij Klik voor wonen vorig jaar zomer, dus zou daar alleen kans maken bij lotingen. Soms kom ik uit de loting redelijk hoog, maar nooit hoog genoeg (hoogste plek tot nu toe was nummer 17)![]()
In dit geval is het gewoon een kwestie van geluk hebben met lotingen, of gewoon eens potverdorie antwoord krijgenquote:Op dinsdag 28 april 2020 21:42 schreef stokj het volgende:
Komt goed Kopje. Met vallen en opstaan kom je hoger.
Hoop zoooo erg dat ik die ene woning mag bezichtigen, want het is zo mooi, heeft alles wat ik wil
Wij helpen het je hopen Kopje!quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
In dit geval is het gewoon een kwestie van geluk hebben met lotingen, of gewoon eens potverdorie antwoord krijgen
Hoop zoooo erg dat ik die ene woning mag bezichtigen, want het is zo mooi, heeft alles wat ik wil![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:38 schreef stokj het volgende:
@:moira ik zie nu pas dat jouw UI de dampende reet van Trump is.Al sinds 2015 ofzo in de beginfase van de verkiezingscampagne heb ik die
En toen werd hij verkozen en bleef hij relevant
Fuck the EBU.![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 28 april 2020 22:31 schreef Moira het volgende:
[..]Al sinds 2015 ofzo in de beginfase van de verkiezingscampagne heb ik die
En toen werd hij verkozen en bleef hij relevant
![]()
![]()
Ik hoop niet dat 'ie in november herkozen wordt want wordt na 5 jaar wel tijd voor een anderequote:
Fuck the EBU.![]()
Als hij wordt herkozen dan duurt het nog een tijdje voordat je het dan echt weg mag doenquote:Op dinsdag 28 april 2020 23:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat 'ie in november herkozen wordt want wordt na 5 jaar wel tijd voor een andere![]()
![]()
Kans zit er dik inquote:Op dinsdag 28 april 2020 23:37 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat 'ie in november herkozen wordt want wordt na 5 jaar wel tijd voor een andere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |