Waar ik wel de kanttekening wil maken dat mijn verzoek tot dichtgooien voortkomt uit het verziekende gedrag van bepaalde users. En niet dat ik mijn antwoorden in het andere topic zou willen vinden, waardoor deze dicht zou kunnen.quote:Op zondag 15 november 2020 13:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gezien de overlap met het andere topic lijkt het me dat je daar ook de info uit kan halen, dus prima, gooi ik die dicht
Je naam gewijzigd in de tussentijd?quote:Op zondag 15 november 2020 13:30 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Waar ik wel de kanttekening wil maken dat mijn verzoek tot dichtgooien voortkomt uit het verziekende gedrag van bepaalde users. En niet dat ik mijn antwoorden in het andere topic zou willen vinden, waardoor deze dicht zou kunnen.
TS is alweer weg van FOK, Danny is wel vlot vandaag.quote:Op zondag 15 november 2020 13:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gezien de overlap met het andere topic lijkt het me dat je daar ook de info uit kan halen, dus prima, gooi ik die dicht
Ts had meer topicsquote:Op zondag 15 november 2020 14:20 schreef blackmirror het volgende:
[..]
TS is alweer weg van FOK, Danny is wel vlot vandaag.
Ja, had ik te laat door hehe, plaatst alles wel in perspectiefquote:Op zondag 15 november 2020 14:23 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dat kan, maar zijn account is verwijderd, daarom staat er nu #anoniem.
Tja, iedereen weet ook dat jij kansloos bent. Maar dat hoeft nog niet benoemd te worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:58 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijdert in dat topic over advocaat worden? Iedereen weet toch dat het kansloos is?
Zo, jij bent echt grappigquote:Op dinsdag 24 november 2020 17:46 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Tja, iedereen weet ook dat jij kansloos bent. Maar dat hoeft nog niet benoemd te worden natuurlijk.
Je postte enkel een denigrerend gifje...quote:Op dinsdag 24 november 2020 14:58 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom is mijn reactie verwijdert in dat topic over advocaat worden? Iedereen weet toch dat het kansloos is?
Check!quote:Op woensdag 9 december 2020 10:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
WGR / Welkomstbonus energieleverancier gaslicht anders bij ander verbruik
Het is een 'WelkomsTbonus'
Hij maakte zoveel indruk dat ik geen idee heb waar je het over hebtquote:Op woensdag 9 december 2020 08:48 schreef Tyr80 het volgende:
@:noodgang
Maak ik pvd de beste grap van het forum, poets jij ‘m ff weg!!
Enige verklaring is dat je ‘m niet snapte, anders had je ‘m echt wel laten staan.
quote:Op woensdag 9 december 2020 11:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hij maakte zoveel indruk dat ik geen idee heb waar je het over hebt
Aaaah, okay. Ik heb hem teruggezet. Was even de naming en shaming dingen uit t topic aan t vegen, dus over de grap heen gelezen (beetje flauw ook wel hequote:Op woensdag 9 december 2020 12:24 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
WGR / Na het bestellen blijkt product niet meer leverbaar.
Het cash geven van geld bovenop de maximale vrijstelling met als doel een nihil-aangifte schenkbelasting is illegaal.quote:
Ja door rood fietsen is ook illegaal. Toch fietst een heleboel mensen door rood.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:20 schreef baskick het volgende:
[..]
Het cash geven van geld bovenop de maximale vrijstelling met als doel een nihil-aangifte schenkbelasting is illegaal.
Het is alleen bij 3k niet boven de schenkbelasting. Maar de gedachte er achter zoals het gepost is ben ik met je eens, moeten we in wgr niet willen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:20 schreef baskick het volgende:
[..]
Het cash geven van geld bovenop de maximale vrijstelling met als doel een nihil-aangifte schenkbelasting is illegaal.
Oh, dat gebeurt vast. Maar dat het gebeurt, maakt het niet gewenst of legaal. Het lijkt mij niet gepast dergelijke adviezen in WGR te geven.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:36 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja door rood fietsen is ook illegaal. Toch fietst een heleboel mensen door rood.
Dergelijke topics vragen advies 'hoe te handelen' en dan adviseren we niet 'doe het contant'. Nee, dat halen we weg. Maar geef je aan dat je door rood gefietst hebt en daardoor een ongeluk hebt gecreëerd dan verwijderen we het door rood heen fietsen niet. Want dan is het al gebeurd.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:36 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja door rood fietsen is ook illegaal. Toch fietst een heleboel mensen door rood.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:38 schreef Rene het volgende:
[..]
Dergelijke topics vragen advies 'hoe te handelen' en dan adviseren we niet 'doe het contant'. Nee, dat halen we weg. Maar geef je aan dat je door rood gefietst hebt en daardoor een ongeluk hebt gecreëerd dan verwijderen we het door rood heen fietsen niet. Want dan is het al gebeurd.
er zit een verschil tussen vertellen en adviseren.
Tsja, dat is nou eenmaal die user, met altijd dat soort topics die vanaf het begin al zo onduidelijk zijn dat de vraag an sich nergens op slaat.... een afbetaald huis van 500K en dan de overwaarde incasseren, en dat zal dan ongeveer 100K zijn.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:36 schreef investeerdertje het volgende:
WGR / Pensioen en woning.
https://www.lmgtfy.com
Degene die daar als eerste reageert is ook al zo'n pareltje.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:01 schreef investeerdertje het volgende:
WGR / Rechter of OvJ laten ontslaan?
Kunnen we de hoopjes poep van deze ts niet preventief ruimen?
Tja. Ik laat het aan de mods wat ze er mee willen. Ik zou het in ieder geval ruimen.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, dat is nou eenmaal die user, met altijd dat soort topics die vanaf het begin al zo onduidelijk zijn dat de vraag an sich nergens op slaat.... een afbetaald huis van 500K en dan de overwaarde incasseren, en dat zal dan ongeveer 100K zijn.
Same old, same old.... hij opent echt al jaren dit soort kuttopics, en dat heb ik toen ik nog blauw was vaak genoeg moeten verdedigen want het voldoet aan de policy.
Mia, het is wel echt een hoop onzin in een paar woorden. Ik ga t niet proberen te verdedigen. Mocht de TS het willen mag ie het nog een keer proberen fatsoenlijk te formulerenquote:Op maandag 18 januari 2021 18:42 schreef investeerdertje het volgende:
[..]
Tja. Ik laat het aan de mods wat ze er mee willen. Ik zou het in ieder geval ruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |