abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 augustus 2020 @ 23:17:49 #226
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_194421384
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 21:03 schreef opgebaarde het volgende:
Ok dank. Klasse dit
Nounou, ik ben er eens een dagje niet om je meteen van antwoord te voorzien. Het zal je misschien verbazen, maar ik heb ook een (drukke) baan en een leven, dus ik ben niet 24 uur per dag op FOK! :N

Ik vond je bericht niets toevoegen aan de discussie en onnodig, omdat het reacties uitlokt. Dat soort posts worden dan inderdaad verwijderd.
Natuurlijk zijn er posts die veel verder gaan, maar die verdwijnen net zo goed. Het is dus echt niet alleen jouw post die genote en verwijderd is.

COR is een druk forum waar discussies soms behoorlijk fel zijn, dus het is niet voor niets dat er een grote groep mods is, want we hebben er inderdaad een aardige taak aan.
Nee, we zien niet alles, dat kan gewoonweg niet, maar we doen ons best.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_194422299
quote:
1s.gif Op woensdag 5 augustus 2020 23:17 schreef Muck het volgende:

[..]

Nounou, ik ben er eens een dagje niet om je meteen van antwoord te voorzien. Het zal je misschien verbazen, maar ik heb ook een (drukke) baan en een leven, dus ik ben niet 24 uur per dag op FOK! :N

Ik vond je bericht niets toevoegen aan de discussie en onnodig, omdat het reacties uitlokt. Dat soort posts worden dan inderdaad verwijderd.
Natuurlijk zijn er posts die veel verder gaan, maar die verdwijnen net zo goed. Het is dus echt niet alleen jouw post die genote en verwijderd is.

COR is een druk forum waar discussies soms behoorlijk fel zijn, dus het is niet voor niets dat er een grote groep mods is, want we hebben er inderdaad een aardige taak aan.
Nee, we zien niet alles, dat kan gewoonweg niet, maar we doen ons best.
Dit is zo typisch hé. Meteen in de "het zal je verbazen maar ik heb ook een leven". Prima joh, denk vooral dat ik denk dat jullie allemaal niks te doen hebben, doe dat vooral, geeft goed aan hoe de verhoudingen voor jou zijn.

Ik weet alleen dat er een stuk of 10 (meer?) mods op COR zijn. Ik had na eerst een lullige reactie en daarna 24 uur volledige radiostilte door alle tien (!) de mods geen enkele reactie meer verwacht.

Dat je mijn posting niks vond toevoegen, kan ik mij helemaal in vinden. Posting voegde aan een discussie inderdaad niks toe en lokt verkeerde reacties uit. Ben ik mee eens, het zet een verkeerde toon. Verwijderen en noten, prima. Goede zaak zelfs.

Helaas posting niet verwijderd, dus voor anderen niet helder dat het ongewenst is. En dat is net mijn punt want ik snap er serieus geen snars van. Ik zie echt veel rotzooi staan in de diverse topics en veel ergere rotzooi dan mijn opmerking dat Brabanders pas echt dom zijn. Persoonlijke aanvallen, ad hominems, beledigingen, reacties uitlokken. Staan er enorm veel en ook in topics waar ik een TR heb geplaatst en/of de mods posten. Waarom die postings toch blijven staan, ik hoop echt dat jij of een andere mod het willen uitleggen want het komt nu al pure willekeur over. De ene keer mag het niet, de andere keer mag het heel vaak wel COR / Kermis in Tilburg
  Moderator / Redactie Sport donderdag 6 augustus 2020 @ 09:13:22 #228
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_194424011
Zoals je in je vorige post zelf ook al aangeeft is het onmogelijk om alles te verwijderen (en/of te noten). Het is ook afhankelijk van de situatie en hoe de rest van de users reageren.

Als je iets post wat eigenlijk niet kan, maar niemand reageert er op, en topic blijft gewoon netjes lopen is er veel minder aan de hand dan wanneer je post een hele topic laat ontsporen. Daarnaast hebben wij inderdaad vele moderators die allemaal net een andere kijk hebben op de situatie.

Natuurlijk hebben wij grote lijnen die gelijk zijn, maar ook wij blijven allemaal verschillende personen. Wat voor moderator A al aanstootgevend kan zijn hoeft voor moderator B niet zo te zijn. Je kan, wat mij betreft, niet verwachten dat er maar een strakke lijn is waar alle moderators zich precies aan houden.

Nog weer een andere factor is of er een TR geplaatst wordt en zo zijn er nog veel meer factoren.

Persoonlijk lees, post en moderate ik vooral SC, dus op de overige topics kan ik weinig feedback geven.
pi_194442425
We zouden de boel een beetje centraal houden toch?

COR / Mogelijk vaccin begin 2021

COR / Vaccins wereldwijd #2 - Streeck: vertrouw er niet op.

Zal ik anders nog een vaccin thread openen voor degenen wie bovenstaande 2 ontgaan is?
  zaterdag 8 augustus 2020 @ 01:51:37 #230
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_194452956
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 april 2020 12:02 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Als jij in dat topic een complot ziet, dan ligt dat denk ik bij jou. _O-

Beetje jammer die reactie, maar verder prima.
Lavender ziet overal een complot in, maar heeft dat zelf nog niet door.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_194452979
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 01:51 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Lavender ziet overal een complot in, maar heeft dat zelf nog niet door.
Doe ff normaal.
zie email 27 oktober
pi_194452988
Hoi!

Mijn DM staat open.

Kunnen we het er ff over hebben ipv posts zomaar deleten.

Groetjes!
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_194453003
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 01:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoi!

Mijn DM staat open.

Kunnen we het er ff over hebben ipv posts zomaar deleten.

Groetjes!
Hoi!
Ik had je al aangegeven dat je moest stoppen met dat gedrag.
Groetjes!
zie email 27 oktober
pi_194453008
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 02:00 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Hoi!
Ik had je al aangegeven dat je moest stoppen met dat gedrag.
Groetjes!
Ah yes, daar heb ik nog wat constructieve feedback op gestuurd. Gemist?
In Southern Sun
pi_194453010
Kan ik me eigenlijk niet voorstellen... Niet al te lang geleden nog wat gestuurd.
In Southern Sun
pi_194453018
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 02:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ah yes, daar heb ik nog wat constructieve feedback op gestuurd. Gemist?
Ik ga niet met jou bespreken hoe ik met andere users omga.
zie email 27 oktober
pi_194453031
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2020 02:03 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik ga niet met jou bespreken hoe ik met andere users omga.
Hoeft ook niet. Grijp gewoon in als iemand zit te spammen. Of zit dat Containment Nu vuistdiep bij Danny?
In Southern Sun
pi_194453068
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2020 14:08 schreef Gretzl het volgende:
Een video van 2,5 minuut die haarfijn samenvat wat er mis gaat in Nederland (qua beleid, het valt natuurlijk niet te ontkennen dat ook het gedrag van de bevolking meespeelt).

Lekker laten gaan man. Beetje de eigen zaak spammen op Fok, 'wij vinden dat er geen regels worden overtreden'.

Misschien heb je 't filmpje niet helemaal gezien, begrijpelijk, maar aan het einde wordt de reden van plaatsen van deze user duidelijk.
In Southern Sun
  maandag 10 augustus 2020 @ 00:15:05 #239
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_194482925
-PM's bespreek je maar in PM-

[ Bericht 96% gewijzigd door trein2000 op 10-08-2020 00:19:53 ]
pi_194579588
kan er serieus eens naar een aantal users gekeken worden die maar aan de gang blijven met beledigen en/of op de man spelen ?

er lijken ook wel kloons tussen te zitten ( zo te zien aan hun postings ) zodat ze geen problemen hebben met een ban.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_194589000
Waarom is mijn recente post weg gehaald? Was een woord grapje met betrekking tot golven. Stond toch echt niks verkeerds in hoor.
pi_194589177
quote:
0s.gif Op zondag 16 augustus 2020 16:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waarom is mijn recente post weg gehaald? Was een woord grapje met betrekking tot golven. Stond toch echt niks verkeerds in hoor.
Was antwoord op verwijderde post. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_194589203
quote:
2s.gif Op zondag 16 augustus 2020 16:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Was antwoord op verwijderde post. :)
Ah, oké ^O^
pi_194630270

[ Bericht 51% gewijzigd door Za op 19-08-2020 11:36:17 ]
pi_194686374
Hier is nog wat ander nieuws.

Één nieuw onderzoek van Karolinska Institutet en Karolinska University Hospital toont aan dat veel mensen met milde of asymptomatische COVID-19 een zogenaamde T-cel-gemedieerde immuniteit tegen het nieuwe coronavirus vertonen, zelfs als ze niet positief op antilichamen hebben getest. Volgens de onderzoekers betekent dit dat de publieke immuniteit waarschijnlijk hoger is dan antilichaamtests suggereren. Het artikel is gepubliceerd in het gewaardeerde wetenschappelijke tijdschrift Journal Cell.

Hiermee is bewezen dat de Corona testen niet betrouwbaar zijn, een zogenaamde T-cel-gemedieerde immuniteit tegen het nieuwe coronavirus vertonen, die niet te detecteren is met de reguliere testen, dat er mensen besmet zijn die het niet weten.

Met andere woorden, de cijfers die het RIVM publiceert wat betreft de immuniteit kloppen niet, evenals het aantal Coronadoden, men weet gewoon te weinig over het virus, omdat het geen normaal griepvirus is, wel een gemuteerde verkoudheidsvirus. Daarom is het vinden van een vaccin een lange weg te gaan.

Zeer waarschijnlijk is de immuniteit veel groter als de regering denkt, zijn er veel meer mensen besmet geraakt, ongemerkt, daarmee is de kans op een nieuwe uitbraak 0,0. Mensen onder de 45 jaar hebben een zeer kleine kans om te sterven na een besmetting.

Het is aangetoond dat Corona zeer besmettelijk is, alleen professionele beschermingsmiddelen helpen bij omgang bij gevoelige ouderen.

https://news.ki.se/immuni(...)han-tests-have-shown

[ Bericht 1% gewijzigd door Met_minder_meer op 23-08-2020 11:52:45 (Foutje in de link) ]
  Moderator zondag 23 augustus 2020 @ 14:57:24 #246
236264 crew  capricia
pi_194688949
quote:
Hoi
Dit is het Feedback topic. :D
En nu ik je toch spreek, verzoek ik je die link niet in meerdere topics te spammen. Da's gewoon crossposten. Let daar aub op. ^O^
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194689148
Nou hier dan maar @capricia
In Southern Sun
  Moderator zondag 23 augustus 2020 @ 15:14:44 #248
236264 crew  capricia
pi_194689184
quote:
0s.gif Op zondag 23 augustus 2020 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou hier dan maar @:capricia
Hallo Da_Sandman
Wat wil je precies weten?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194689200
quote:
1s.gif Op zondag 23 augustus 2020 15:14 schreef capricia het volgende:

[..]

Hallo Da_Sandman
Wat wil je precies weten?
Dat heb je kunnen lezen in de post die je geëdit hebt naar 'mag in FB'.
In Southern Sun
pi_194689240
quote:
14s.gif Op zondag 23 augustus 2020 15:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat heb je kunnen lezen in de post die je geëdit hebt naar 'mag in FB'.
Doe niet zo verschrikkelijk kinderachtig. Dat is echt niet de manier om te bereiken dat mensen je serieus nemen.
zie email 27 oktober
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')