maar ballen en velden desinfecteren is toch ook geen oplossingquote:Op maandag 27 april 2020 09:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, want evenementen zijn tot 1 september niet toegestaan. Mogelijkheden zoeken heeft dus geen zin: ook al zou het kunnen, het mag niet.
Ik vraag me eerdere af hoe gras gaat reageren op desinfectie middelen.quote:Op maandag 27 april 2020 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ballen en velden desinfecteren is toch ook geen oplossing
Dat denk ik ook niet, maar het ging me erom dat het sowieso niet mag, oplossing of nietquote:Op maandag 27 april 2020 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ballen en velden desinfecteren is toch ook geen oplossing
Huidige aanpak lijkt me toch wat veiliger.quote:Op maandag 27 april 2020 09:41 schreef Nadelspiel het volgende:
Zou dit een mogelijkheid zijn om de competitie hier ook weer op te starten? Ballen en velden desinfecteren....
https://www.telegraaf.nl/(...)velden-desinfecteren
Krijg jij mail van je gemeente?quote:Op maandag 27 april 2020 09:20 schreef TheVulture het volgende:
Krijg net een waarschuwingsmail. Bij ons in de gemeente willen mensen toch spontane buurtborrels, feestjes en vrijmarkten op de eigen oprit organiseren.
Er gaat streng gehandhaafd worden. Ik ben heel benieuwd hoe eigenwijs Nederland vandaag is.
Dan moeten het ook alleen kinderen zijn die op koopjesjacht gaan.quote:Op maandag 27 april 2020 09:58 schreef quirina het volgende:
Moet kunnen, kinderen verspreiden toch geen Corona.
En na elk balcontact de bal opnieuw desinfecteren?quote:Op maandag 27 april 2020 09:41 schreef Nadelspiel het volgende:
Zou dit een mogelijkheid zijn om de competitie hier ook weer op te starten? Ballen en velden desinfecteren....
https://www.telegraaf.nl/(...)velden-desinfecteren
twitter:StearnsLab twitterde op zondag 26-04-2020 om 00:10:36In 1720 Marseille allowed a ship from plague-ridden Cyprus into port, under pressure from merchants who wanted the goods and didn’t want to wait for the usual quarantine. More than half the population of Marseille died in the next two years. https://t.co/IDapJhFhzM https://t.co/vovtuQ1s7o reageer retweet
Let ook op het advies om 400 meter afstand te houden. Best veel opeens.quote:Op maandag 27 april 2020 10:01 schreef Elan het volgende:
Ook bizar, benieuwd naar de magnitude. Ze spreken over een veehouderij niet een individueel dier dat besmet zou zijn.
quote:Op maandag 27 april 2020 10:02 schreef Aurelius het volgende:
twitter:StearnsLab twitterde op zondag 26-04-2020 om 00:10:36In 1720 Marseille allowed a ship from plague-ridden Cyprus into port, under pressure from merchants who wanted the goods and didn’t want to wait for the usual quarantine. More than half the population of Marseille died in the next two years. https://t.co/IDapJhFhzM https://t.co/vovtuQ1s7o reageer retweet
quote:Despite the large number of deaths, Marseille recovered quickly from the plague outbreak. Economic activity took only a few years to recover, as trade expanded to the West Indies and Latin America. By 1765, the growing population was back at its pre-1720 level.
Dat is ook zo, ja. Nou, mochten ze in Spanje toch het seizoen hervatten onder die voorwaarden (veld en bal desinfecteren én spelen zonder publiek) kunnen we mooi zien welke uitwerking de maatregelen hebben. Mooie testcasequote:Op maandag 27 april 2020 09:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar het ging me erom dat het sowieso niet mag, oplossing of niet
Zijn vast wel meer bedrijven in die regio besmet.quote:Op maandag 27 april 2020 10:05 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Let ook op het advies om 400 meter afstand te houden. Best veel opeens.
Los van dat get bizar is dat een nertsenfokkerij überhaupt bestaat in 2020 is sluiten afstand houden geen goed idee. Zo snel mogelijk afmaken en sluiten nt als bij varkens.
Het is nu wel duidelijk dat mensen het overdragen op dieren.
Dat wordt nog wat als het andersom ook weer kan in huisdierland Nederland.
Flink balen ookquote:Op maandag 27 april 2020 09:14 schreef Noek het volgende:
[..]
KUT! Kut voor je ook.
Ik over een maand.
En dan kan iedereen zeuren over solidair zijn en het janken vinden, ik vind het kut. Dit was mijn derde vakantie in 6 jaar en had er vies veel zin in. Heb geen lesje nederigheid nodig en het leert me ook niks dat ik niet heen kan, thank you. Al dat morele gelul, kan er niks mee.
Ja daar kunnen ze dat wel.quote:
Die journalisten staan niet op 1,5 meter afstand.quote:
Het is behoorlijk donkerblauw gebied.quote:Op maandag 27 april 2020 10:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Zijn vast wel meer bedrijven in die regio besmet.
Helemaal niks dusquote:Op maandag 27 april 2020 10:05 schreef zipcon het volgende:
Boris houdt zo een toespraak, wss erg enthousiast. Volgens Telegraph zou er ook al een kleine versoepeling komen (of eerder aanpassing van de regels).
Ramos heeft de voorwaarden waarop gevoetbald zou kunnen worden, in stadions zonder publiek, op een rijtje gezet. „Alle materialen, zelfs de velden, moeten voor de wedstrijden, in de rust en na afloop worden gedesinfecteerd”, zei hij in El País. „Je kunt door een bal besmet raken, maar als die gedesinfecteerd is op een veld dat diezelfde behandeling heeft ondergaan is de kans zeer klein.”quote:Op maandag 27 april 2020 09:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En na elk balcontact de bal opnieuw desinfecteren?
De vraag is ook of je dat überhaupt wilt laten dekken en om hoeveel verzekeringen het gaat. De meeste hebben dit volgens mij al als uitzondering opgenomen in de voorwaarden.quote:Op maandag 27 april 2020 10:12 schreef _I het volgende:
Nu op het nieuws dat verzekeringen niet langer een pandemie willen dekken, waardoor veel evenementen ook voor volgend jaar weinig kunnen/durven te doen.
Het feit dat ze hier een livestream van maken geeft wel aan hoe hoog de nood daar (ook) is.quote:
Al die festivals van de afgelopen jarenquote:Op maandag 27 april 2020 10:21 schreef Zeroku het volgende:
De vraag is ook of je dat überhaupt wilt laten dekken en om hoeveel verzekeringen het gaat. De meeste hebben dit volgens mij al als uitzondering opgenomen in de voorwaarden.
Desalniettemin is het voor evenementen wel flink kut ja, die zitten nog langer in onzekerheid..
Als ik om me heen hoor wat een dagje festival kost, verbaast het me niets dat steeds meer bedrijven daar inspringen.quote:Op maandag 27 april 2020 10:23 schreef Ringo het volgende:
[..]
Al die festivals van de afgelopen jaren. Dat was op zichzelf een ziekte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |