SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.![]()
Hand op je portemonnee houden GJYou can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Ik wil wederom ook weer op citytrip
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ja best ergquote:Op zondag 26 april 2020 20:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja gek hè hoe je meteen iemand zo ook gaat zien.![]()
![]()
![]()
Net te laat, had “wie is de mol?” als TT
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Goede tattoo!Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Vera had jaren ‘90 truitjes. Deze heeft jaren ‘90 oogschaduw.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ze stond wel wat moeilijkquote:You can learn anything, the secret lies in discipline.
Ik vind dit wel een leuk stelOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Geert kan niet wachten om 'm van jetje te geven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik had oplichtster gezocht/gevondenquote:Op zondag 26 april 2020 20:40 schreef AgnesGru het volgende:
Net te laat, had “wie is de mol?” als TT
mag het weten![]()
Kom schat, lekker spatten in badThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Only God can judge me!quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ik ben nog niet overtuigd dat hij echt gek op haar is. Ms komt dat op de citytrip.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Vullen elkaar wel goed aan vind ik juistquote:Op zondag 26 april 2020 20:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die blonde is veel te rustig voor Geert!Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Heeft er [quote]Op zondag 26 april 2020 20:40 schreef Pedroso het volgende:
Geert kan niet wachten om 'm van jetje te geven.
[/quote
Heeft haar al uitgewoond, zo te zien![]()
Ja! Ik heb hetzelfde.quote:
Maar die kortharige met haar wimperextensions vindt GJ niet leukThe secret of getting ahead is getting started![]()
Houdoeeee
Ik weet niet wie ik Bastiaan gun
Elise in de friendzone.
SadLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
En deze heeft jaren 90 wenkbrauwenquote:Op zondag 26 april 2020 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Vera had jaren ‘90 truitjes. Deze heeft jaren ‘90 oogschaduw.know'm sayin?
word? word.![]()
Hoe ver ben jij in je fantasie?
- Ik zie mezelf hier al met dikke buik rondscharrelen
quote:
Oeffelt ligt dus blijkbaar net onder Nijmegen. Ik dacht aan hem te horen diep in Limburg te zitten, niet dusquote:![]()
![]()
Ik vind Milou niet zo leukOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wat een kutaccentquote:Op zondag 26 april 2020 20:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oeffelt ligt dus blijkbaar net onder Nijmegen. Ik dacht aan hem te horen diep in Limburg te zitten, niet dus![]()
Milou zat een paar afleveringen terug met tranen in de ogen te facetimen met een vriendin, dat leven op een boerderij niets voor haar is
You can learn anything, the secret lies in discipline.
Geert zijn keuze was Vera maar omdat zij niets in hem zag koos hij anders.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Elise zie ik wel als stalkster mocht ze het niet worden.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Bastiaan kan het een beetje begrijpen.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
“Gevoel gekozen”
Milou dusOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
En geen leuk karakter.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kies gewoon de beste schoonmaakster en beste keukenprinses, dat is wat je uiteindelijk wilt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Yep Milou.
KUTZOOIThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 20:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Geert zijn keuze was Vera maar omdat zij niets in hem zag koos hij anders.
Ja stalker enzo we weten het nu wel je kunt stoppenquote:Op zondag 26 april 2020 20:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Elise zie ik wel als stalkster mocht ze het niet worden.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Wowquote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Yes, teveel door het geflirt laten leiden.quote:Op zondag 26 april 2020 20:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Op gevoel kiezen...ah hij gaat voor MilouOp donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Lieve sportieve reactie van EliseOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
‘Blijf ademen, behalve als je mag blijven dan kun je stoppen’Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Bastiaan geniet van de omhelzing van hen twee
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Elise wekelijks tegenkomen in de supermarkt
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ik ga lekker doorquote:Op zondag 26 april 2020 20:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ja stalker enzo we weten het nu wel je kunt stoppen
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Domme keuze van hem. Die ander neemt met alles genoegen. Milou vind hem alleen leuk vanwege het aspect dat het toch een soort van wedstrijdje is.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Nou gelukkig kan Elise op zoek naar wel een leuke vent.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ja zag er vreemd uit inderdaadquote:Op zondag 26 april 2020 20:47 schreef Fascination het volgende:
Bastiaan geniet van de omhelzing van hen twee![]()
![]()
Op naar een leven als boekhoudster en schoonmaakster."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Ze kust in principe een paard nu.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit dusquote:Op zondag 26 april 2020 20:47 schreef King_Merc het volgende:
Elise kan nog altijd als werkster aan de gang..![]()
![]()
![]()
Precies mijn gevoel.quote:Op zondag 26 april 2020 20:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Domme keuze van hem. Die ander neemt met alles genoegen. Milou vind hem alleen leuk vanwege het aspect dat het toch een soort van wedstrijdje is.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dat zeiden we ook van Neeltje bij Wietse destijds, maar die zijn ook nog samenquote:Op zondag 26 april 2020 20:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Domme keuze van hem. Die ander neemt met alles genoegen. Milou vind hem alleen leuk vanwege het aspect dat het toch een soort van wedstrijdje is.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Wow ja, Wietsequote:Op zondag 26 april 2020 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zeiden we ook van Neeltje bij Wietse destijds, maar die zijn ook nog samendat was ook mooie tv.
![]()
Wat een wanhoop voor zo een jong meisje.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Temptation Weilandquote:Op zondag 26 april 2020 20:49 schreef RamboDirk het volgende:
a shoulder to cry on is a dick to ride on.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Bastiaan wil Milou gewoon helemaal uitwonen en daarna werkt de afstand niet en fietst hij langs bij Elise.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
De idioten zwaaien haar niet uit. Wat een ego’s.
Ja zoiets jaquote:Op zondag 26 april 2020 20:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bastiaan wil Milou gewoon helemaal uitwonen en daarna werkt de afstand niet en fietst hij langs bij Elise.![]()
OMG, staan ze nou te bekken ipv Elise uit te zwaaien?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Voor dit seizoen werd gezegd dat het heel verrassend en onverwacht allemaal zou zijn, vraag me af wat er dan nog gaat gebeuren![]()
![]()
Jan is wel een sympathieke gozer maar hij is best lelijk !Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wow Slistiaan heeft niet eens afscheid meer genomen van Elise? Die fietste langs op de achtergrond terwijl Milou en Bastiaan nog aan het zoenen waren![]()
![]()
Groot gelijk.quote:Op zondag 26 april 2020 20:50 schreef AgnesGru het volgende:
OMG, staan ze nou te bekken ipv Elise uit te zwaaien?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Bij de reünie aflevering verwacht ik zoiets.quote:Op zondag 26 april 2020 20:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bastiaan wil Milou gewoon helemaal uitwonen en daarna werkt de afstand niet en fietst hij langs bij Elise.mag het weten![]()
Bastiaan weet dat als Milou uiteindelijk niet werkt dat hij maar een belletje hoeft te plegen voor Elise.
En ze staat weer bij hem op.de stoep.The secret of getting ahead is getting started![]()
Drug abuse.quote:Op zondag 26 april 2020 20:51 schreef Pedroso het volgende:
Jan is wel een sympathieke gozer maar hij is beste lelijk !![]()
Kan ook wel montage zijn...quote:Op zondag 26 april 2020 20:51 schreef Chia het volgende:
Wow Slistiaan heeft niet eens afscheid meer genomen van Elise? Die fietste langs op de achtergrond terwijl Milou en Bastiaan nog aan het zoenen warenknow'm sayin?
word? word.![]()
Echte authentieke streekproducten van de zorgboerderijquote:Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa Milou!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaaaaaaaaaaaa Milou!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry kijk met vertraging
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Pilletjes mee, lekkah trippenYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Godver wat een leuke schoonouders![]()
Geen anderhalve meter afstand en handen schudden.
Koen baas
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Oh jee, burgerlijk op de koffie bij de schoonouders.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
Die vader van haar ziet eruit als een thunderdome type. Dit zit wel snor.![]()
![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
Die vader van haar ziet eruit als een thunderdome type. Dit zit wel snor.![]()
![]()
Dit is toch al een tijd geleden opgenomen...quote:Op zondag 26 april 2020 20:53 schreef BlackNero het volgende:
Geen anderhalve meter afstand en handen schudden.![]()
Type Grapperhaus.quote:Op zondag 26 april 2020 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
Die vader van haar ziet eruit als een thunderdome type. Dit zit wel snor.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Oh en hij neemt weleens een pilletje of een snuifiequote:Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Nienke ziet er goed uit.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ja dat 'gefeliciteerd' ook steeds.quote:Op zondag 26 april 2020 20:52 schreef matthijst het volgende:
Ze doen ook allemaal alsof ze een prijs hebben gewonnen.
Net als dat 'bedankt' als de boer je een ronde verder laat gaan. Zou mooi zijn zijn als dan iemand zegt: na zo'n reactie toch maar nietKein gewalt! Wir sind das volk!
johquote:Op zondag 26 april 2020 20:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dit is toch al een tijd geleden opgenomen...Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Klopt, alleen de reünie heeft een 1,5 m opzet.quote:Op zondag 26 april 2020 20:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dit is toch al een tijd geleden opgenomen...![]()
“Oh hoi de vijf die ik koos waren niks, dus nu bel ik jou, wil je nog?”
Wordt ze gedwongen door het programma gewoon door te gaan
The secret of getting ahead is getting started![]()
Nee Annemiek, er zit niks tussen voor je je eigen issues oplostOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Echt hequote:Op zondag 26 april 2020 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
“Oh hoi de vijf die ik koos waren niks, dus nu bel ik jou, wil je nog?”![]()
![]()
Echt?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja, iemand uit maastricht!You can learn anything, the secret lies in discipline.
Wat is haar gebrek eigenlijk? Ik snap die situatie helemaal niet.quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Dat zal het idd ook wel deels zijn. Materiaal nodig dus plan b.quote:Op zondag 26 april 2020 20:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wordt ze gedwongen door het programma gewoon door te gaanOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Geen probleem die afstandquote:
Dyslexie, maar ze doet zich voor als 100% afgekeurd.quote:Op zondag 26 april 2020 20:55 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wat is haar gebrek eigenlijk? Ik snap die situatie helemaal niet.![]()
Dyslexie en daddy issuesquote:Op zondag 26 april 2020 20:55 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wat is haar gebrek eigenlijk? Ik snap die situatie helemaal niet.Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Dit wordt ook niks.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Beetje tinder op papier ditYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Ik bedoel Nienkequote:Op zondag 26 april 2020 20:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dyslexie, maar ze doet zich voor als 100% afgekeurd.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ja, dat gaat vast goedquote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2020 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Zou ik uit honderden brieven niet per se een punt vinden hoor.quote:Op zondag 26 april 2020 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Karin de KenauThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:
quote:
Dan zie je zijn pens veel teveel, ook geen goed idee.quote:Op zondag 26 april 2020 20:58 schreef Joosie200 het volgende:
Overhemd doe je in je broek GJ. Die laat je niet over je broek hangen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat kan die niet met die enorme balg van hem.quote:Op zondag 26 april 2020 20:58 schreef Joosie200 het volgende:
Overhemd doe je in je broek GJ. Die laat je niet over je broek hangen.![]()
Maar niet voor zijn geldquote:Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 20:59 schreef Em31 het volgende:
Straks is dat hele oplichter-verhaal helemaal niet waar
The secret of getting ahead is getting started![]()
Geef GJ maar de rest van die taart
Net binnen en hij begint alweer over natte pruimen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zo'n grijze grauwe inrichtingKein gewalt! Wir sind das volk!
Ze is nog niet vlieft. Ze wil gewoon op citygrip, cc van GJ gappen en berooid achterlaten
mag het weten![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 20:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik denk die derde, Karine. Komt het koudst over.![]()
![]()
Dat zou wat zijn ja.quote:Op zondag 26 april 2020 20:59 schreef Em31 het volgende:
Straks is dat hele oplichter-verhaal helemaal niet waar
Ben verder wel benieuwd of juist deze twee langer samen blijven.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hebben die dochters ook al carpe diem op hun tieten?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Kampernellie, in haar eigen omgeving valt het pas op hoe erg
Ideale schoonzoonquote:Op zondag 26 april 2020 20:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oh en hij neemt weleens een pilletje of een snuifie![]()
Die dochters houden wel van een koekjeThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Bijzonder karbonades van rundvlees.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 21:01 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hebben die dochters ook al carpe diem op hun tieten?![]()
![]()
![]()
Geert heeft Angela alleen uitgekozen vanwege de afwijzing van Vera en zijn lusten. Zat de hele tijd aan Vera's kont en dan ineens is het Angela geworden.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Die tattoo zei toch al genoegquote:Op zondag 26 april 2020 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Kampernellie, in haar eigen omgeving valt het pas op hoe erg
know'm sayin?
word? word.![]()
Die brunette
Jan heeft toen niemand oplette snel iets in de glazen gegooidOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Wel een verdomd open en hartelijke familie.
Oh bah, al dat volk in dat kleine hok. Ik wordt er gelijk claustrofobisch van.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nu je het zegtquote:Op zondag 26 april 2020 21:03 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een snoepwinkel bij Grapperhaus thuis
mag het weten![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 21:03 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een snoepwinkel bij Grapperhaus thuisLegend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Angela ben jij dat?quote:Op zondag 26 april 2020 21:03 schreef FOKoffieleut het volgende:
nog iets gemist? stond net ff buiten te paffen![]()
Doet zij toch ook op een festival.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2020 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit gewoon zijn interventie.
Haters everywhere but I don't really care.![]()
quote:
Ja, ik had dat echt totaal niet achter haar gezocht. Apart.quote:Op zondag 26 april 2020 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Kampernellie, in haar eigen omgeving valt het pas op hoe ergReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die zussen zijn echt fucking lekker.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nienke die telkens met vorkje omgedraaid een hapje neemtOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Klopt maar eerst nog even 4 kinderen maken met Nienke.quote:Op zondag 26 april 2020 21:05 schreef matthijst het volgende:
Hij kan zo naar een andere zus switchen![]()
Dat shot met die 3 zussen mist alleen nog een Brazzers logoThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 21:03 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een snoepwinkel bij Grapperhaus thuis![]()
Zo Jan, vertel eens wat over jezelf, wat doe je in je vrije tijdYou can learn anything, the secret lies in discipline.
quote:Op zondag 26 april 2020 21:05 schreef SonicVolcano het volgende:
Dat shot met die 3 zussen mist alleen nog een Brazzers logo![]()
Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
quote:Op zondag 26 april 2020 21:06 schreef monkyyy het volgende:
Zo Jan, vertel eens wat over jezelf, wat doe je in je vrije tijd
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Medissassiequote:Op zondag 26 april 2020 21:06 schreef matthijst het volgende:
Meditatie
Zozo, moeilijke woorden, tandvlees.Once we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go![]()
Lange afstand moet niet een reden zijn om iemand niet te kiezen, zegt Bastiaan. Zeg dat maar tegen Annemiek.![]()
Die hond is het enige dat ik bij Bastiaan leuk vindOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Lol, in het Engels nog een ergere slis.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Breng maddie maar mee volgende keer huehuehuehOnce we've both said our goodbyes
Let's just let it go
Let me let you go
Forum Opties Forumhop: Hop naar: