SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Brother52 staat in ieder geval al op het programma:quote:Op zondag 26 april 2020 17:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Gaan er nog mensen draaien vnaaf of mag ik het proberen?
Neem daarvoor svp even contact met Melting op.quote:Op zondag 26 april 2020 17:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik weet niet bij wie ik voor het roosteren moet zijn, maar ik wil wel iets doen vanaf 18 totdat brother52 gaat draaien.
Welke foutmelding krijg je?quote:Op zondag 26 april 2020 19:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Alles misluktmaar even kijken of ik mn programmars eens normaal aan de praat krijg.
Alle meldingen die je kunt krijgen op het moment dat je denkt dat het makkelijker is om mixxx te herinstalleren.quote:
Ah... bij het herinstalleren al.quote:Op zondag 26 april 2020 19:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alle meldingen die je kunt krijgen op het moment dat je denkt dat het makkelijker is om mixxx te herinstalleren.
volgensmij begint bro over een kwartier,maar als ik de boel hier op de rit heb vraag ik wel een keer om te testen of het aan de verbinding ligt.quote:Op zondag 26 april 2020 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah... bij het herinstalleren al.
Ik doelde eigenlijk op verbindingsproblemen.
quote:Op zondag 26 april 2020 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
volgensmij begint bro over een kwartier,maar als ik de boel hier op de rit heb vraag ik wel een keer om te kijken of het aan de verbinding ligt.
Welkomquote:
Wat schaft de pot?quote:Op zondag 26 april 2020 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Als het maar geen Piet Veerman met Sailing home is.
En ik ben nog aan het koken, dus ik luister voornamelijk.
Wees maar gerust, die zit er niet tussen vandaag.quote:Op zondag 26 april 2020 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Als het maar geen Piet Veerman met Sailing home is.
En ik ben nog aan het koken, dus ik luister voornamelijk.
Gebakken aardappeltjes, rode kool en een braadworst.quote:
Je moet de soep eerst ontdooien voordat je gaat lepelen hè?quote:Op zondag 26 april 2020 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, rode kool en een braadworst.
En mijn soeplepel is doormidden. Maar die had ik vandaag toch niet nodig.
Vanavond voornamelijk onbekend werk denk ik. Al komt er straks eentje voorbij die je zeker kent.quote:
Welkomquote:
Tot nu toe alles.quote:Op zondag 26 april 2020 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vanavond voornamelijk onbekend werk denk ik.
De volgende ken je misschienquote:
Geeft niks. Ik hoor vaak genoeg muziek die ik al ken.quote:Op zondag 26 april 2020 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vanavond voornamelijk onbekend werk denk ik. Al komt er straks eentje voorbij die je zeker kent.
Zegt de man die vaak nieuwe muziek draait.quote:Op zondag 26 april 2020 19:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik hoor vaak genoeg muziek die ik al ken.
Deze zegt me niets..... op de uitvoerenden na dan.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb mix ong 2 uur na dat ik zou beginnen met draaien eindelijk aan de praat
Volgens mij gewoon uit de serie hoor.quote:Op zondag 26 april 2020 19:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
oh deze is van een van die matige muppet films
enige goede aan die film was tim curry
die komt uit muppet treasure island toch?quote:Op zondag 26 april 2020 19:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon uit de serie hoor.
https://muppet.fandom.com/wiki/Sea_Chanteyquote:Op zondag 26 april 2020 19:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die komt uit muppet treasure island toch?
Die van net? Admiral Freebeequote:Op zondag 26 april 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
Wie is dit, brother52? Want dit komt me wederom niet bekend voor.
quote:Op zondag 26 april 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
Wie is dit, brother52? Want dit komt me wederom niet bekend voor.
Dank je.quote:
Ja..... maar dit klinkt me helemaal niet als Therion.quote:
Staat op Crowning of Atlantis.quote:Op zondag 26 april 2020 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... maar dit klinkt me helemaal niet als Therion.
Cquote:Op zondag 26 april 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
Ik luister ook even mee. Is er een thema?
Welkomquote:Op zondag 26 april 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
Welkom.quote:Op zondag 26 april 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2020 20:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Welkom![]()
We kiezen vandaag het ruime sop.
Dat schiet natuurlijk niet op met een silent sea.quote:
Niet dat ik weet. Ik had deze show al even klaar staan.quote:
Niet dat ik weet, maar wel lesbian visibility dag en aliën dag.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
Je bent 5 maanden te vroeg brother52
Wereldzeedag
Datum: donderdag 24 september 2020
Land / gebied: Verenigde Naties
Jaarlijks op de laatste donderdag van september is het Wereldzeedag
Doe ik hem dan gewoon nog een keerquote:Op zondag 26 april 2020 20:07 schreef livelink het volgende:
Je bent 5 maanden te vroeg brother52
Wereldzeedag
Datum: donderdag 24 september 2020
Land / gebied: Verenigde Naties
Jaarlijks op de laatste donderdag van september is het Wereldzeedag
Eigenlijk zijn lesbians dus aliëns.quote:Op zondag 26 april 2020 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar wel lesbian visibility dag en aliën dag.
Dan gaat het een metalshow worden ben ik bangquote:
quote:
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:
quote:
Mmm, alvast even in mijn agenda noteren dat ik 24 september 2020 iets dringends heb.quote:Op zondag 26 april 2020 20:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan gaat het een metalshow worden ben ik bang
Shit, heb ik nog maar 4 uur om een Australian te huggen en een horse te helpenquote:Op zondag 26 april 2020 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Het is wel Hug an Australian Day. En International Chernobyl Disaster Remembrance Day. En Help a Horse Day.
quote:Op zondag 26 april 2020 20:11 schreef brother52 het volgende:
Ik ben gehackt door Vout![]()
Ciska Peters - Zeeman, Je Verlangen Is De Zee
Dat laatste heb ik nog wel een liedje voor maar die heb ik volgens mij al eens gedraaid.quote:Op zondag 26 april 2020 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Het is wel Hug an Australian Day. En International Chernobyl Disaster Remembrance Day. En Help a Horse Day.
In Australië is het al Koningsdag...quote:Op zondag 26 april 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
Shit, heb ik nog maar 4 uur om een Australian te huggen en een horse te helpen![]()
Dat herdenken van Tsjernobyl lukt me nog wel, denk ik.
Even voor de duidelijkheid.... ik ben onschuldig.quote:Op zondag 26 april 2020 20:11 schreef brother52 het volgende:
Dat zeggen alle hackersquote:Op zondag 26 april 2020 20:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid.... ik ben onschuldig.
Ik wou net zeggen: wat is dit?quote:Op zondag 26 april 2020 20:11 schreef brother52 het volgende:
Ik mag toch hopen dat je Katzenjammer - To the sea ook gaat draaien..?quote:Op zondag 26 april 2020 20:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik nog wel een liedje voor maar die heb ik volgens mij al eens gedraaid.
Ja, je moet wel een beetje flexibel met de regels omgaan, anders wordt het een mission impossible.quote:Op zondag 26 april 2020 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In Australië is het al Koningsdag...
Ja, ja.....quote:Op zondag 26 april 2020 20:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens.quote:Op zondag 26 april 2020 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je Katzenjammer - To the sea ook gaat draaien..?
quote:
Geloven jullie me niet?quote:
quote:
Hier is ook een kaartspel van.quote:
Ik heb ze ooit eens live gezien en vond dat toen niet zo heel bijzonder. Daarna ook nooit meer naar geluisterd.quote:
Misschien heb je hem niet gehacked, maar wel bedreigd of gechanteerd, dan.quote:
MM, pak 'm.quote:Op zondag 26 april 2020 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit eens live gezien en vond dat toen niet zo heel bijzonder. Daarna ook nooit meer naar geluisterd.
Als jij het geweest zou zijn, had je er daarna een of ander carnavalsplaatje over een of andere scheepsramp achter geplaatst.quote:Op zondag 26 april 2020 20:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2020 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien heb je hem niet gehacked, maar wel bedreigd of gechanteerd, dan.
Ik had Frank en Mirella - De verzonken stad verwacht.quote:Op zondag 26 april 2020 20:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als jij het geweest zou zijn, had je er daarna een of ander carnavalsplaatje over een of andere scheepsramp achter geplaatst.
Lamme Frans - De zuipschuit bijvoorbeeld. Heel toepasselijk.quote:Op zondag 26 april 2020 20:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als jij het geweest zou zijn, had je er daarna een of ander carnavalsplaatje over een of andere scheepsramp achter geplaatst.
quote:
Daar heb je nog best kans op...quote:Op zondag 26 april 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
Als alles normaal was geweest, zouden we vanavond Koningsnacht hebben gehad en zou het in Utrecht superdruk zijn geweest.
Heerlijk toch, die rust?quote:Op zondag 26 april 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
Als alles normaal was geweest, zouden we vanavond Koningsnacht hebben gehad en zou het in Utrecht superdruk zijn geweest.
Als alles normaal was geweest, had ik gisteren met de coverband moeten optreden. Maar ja.quote:Op zondag 26 april 2020 20:22 schreef livelink het volgende:
Dan komt er dus ook nog iets positiefs uit dit hele gebeuren!quote:Op zondag 26 april 2020 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als alles normaal was geweest, had ik gisteren met de coverband moeten optreden. Maar ja.
Nou, nog 1 poging dan...quote:
is het dan normaal dat je gisteren covertjes aan het doen was?quote:Op zondag 26 april 2020 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als alles normaal was geweest, had ik gisteren met de coverband moeten optreden. Maar ja.
quote:Op zondag 26 april 2020 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, nog 1 poging dan...
Heb je De Bende van Baflo Bill - Shanty-lied klaarstaan?
Nee, ook nietquote:Op zondag 26 april 2020 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, nog 1 poging dan...
Heb je De Bende van Baflo Bill - Shanty-lied klaarstaan?
Hee, niks tegen Rinus en Pé hè?quote:Op zondag 26 april 2020 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En dan durf jij iets van Vout te zeggen?
Mja, steengrill'n op 't hunebed gaat zo lastig op zee. Die stenen willen nog wel eens zinken.quote:Op zondag 26 april 2020 20:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, ook niet![]()
Ken ook eigenlijk alleen steengrillen op het hunebed van ze.
En ook niet tegen pinda's van de Sparquote:
Ik ben het er nog mee eens ook..quote:Op zondag 26 april 2020 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan komt er dus ook nog iets positiefs uit dit hele gebeuren!
Precies. Elke keer als ik een Spar tegenkom, komen er enkele liedjes in m'n hoofdquote:Op zondag 26 april 2020 20:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ook niet tegen pinda's van de Spar
Er stond op die datum een optreden gepland, maar dat kon uiteraard niet doorgaan.quote:Op zondag 26 april 2020 20:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
is het dan normaal dat je gisteren covertjes aan het doen was?
Lijkt me sws lastig om te grillen op zee, tenzij je op zo'n luxe cruiseschip zou zitten natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2020 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja, steengrill'n op 't hunebed gaat zo lastig op zee. Die stenen willen nog wel eens zinken.
quote:Op zondag 26 april 2020 20:28 schreef brother52 het volgende:
En deze mag uiteraard niet ontbreken.
Iron Maiden - Rime of the Ancient Mariner
quote:Op zondag 26 april 2020 20:28 schreef brother52 het volgende:
En deze mag uiteraard niet ontbreken.
Iron Maiden - Rime of the Ancient Mariner
Ik had het haar graag anders gegund. Het is geen leuke tijd voor de kinderen.quote:Op zondag 26 april 2020 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Heerlijk toch, die rust?
Hoe vermaakt je dochter zich nu, nu ze niet naar feestjes en zo kan?
Voor niemand, maar vooral niet voor kinderen/jeugd.quote:Op zondag 26 april 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het haar graag anders gegund. Het is geen leuke tijd voor de kinderen.
Mee eens. Vermaakt ze zich nog wel? Of loopt ze thuis zowat met haar hoofd tegen de muur.quote:Op zondag 26 april 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het haar graag anders gegund. Het is geen leuke tijd voor de kinderen.
Jammer dat je niet de hele reis van de mariner in real time draait.quote:
Ik heb me beperkt tot 1 liedje per band al is me dat met de begin- en eindtune niet gelukt.quote:Op zondag 26 april 2020 20:33 schreef Melting het volgende:
Ik verwacht Sea of madness, Run siilent, run deep, When the river runs deep en Ghost of the navigator ook nog.
Ze is net boos vertrokken naar haar vriendje. Gisterenavond laat had ze slaande ruzie met mijn zoon. Ik moest ze echt uit elkaar halen. Vervolgens waren ze allebei ook nog boos op mij natuurlijkquote:Op zondag 26 april 2020 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Mee eens. Vermaakt ze zich nog wel? Of loopt ze thuis zowat met haar hoofd tegen de muur.
quote:Op zondag 26 april 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is net boos vertrokken naar haar vriendje. Gisterenavond laat had ze slaande ruzie met mijn zoon. Ik moest ze echt uit elkaar halen. Vervolgens waren ze allebei ook nog boos op mij natuurlijk![]()
En ik heb nog zeker een uur op de overloop tussen hun kamers gestaan om te voorkomen dat ze elkaar opnieuw te lijf gingen. Vandaag is mijn zoon zijn kamer nog niet uit geweest (niet eens om wat te eten) en zij is dus boos vertrokken. Nee, de sfeer is hier niet optimaal.
quote:Op zondag 26 april 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze is net boos vertrokken naar haar vriendje. Gisterenavond laat had ze slaande ruzie met mijn zoon. Ik moest ze echt uit elkaar halen. Vervolgens waren ze allebei ook nog boos op mij natuurlijk![]()
En ik heb nog zeker een uur op de overloop tussen hun kamers gestaan om te voorkomen dat ze elkaar opnieuw te lijf gingen. Vandaag is mijn zoon zijn kamer nog niet uit geweest (niet eens om wat te eten) en zij is dus boos vertrokken. Nee, de sfeer is hier niet optimaal.
Damnquote:Op zondag 26 april 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Stomme corona-virus. Mijn zoon slaapt niet meer, net als Rafeiro. Daar ga je echt aan kapot hoor. En mijn dochter vindt dat hij maar gewoon normaal moet gaan doen. Korte lontjes aan alle kanten.quote:
Vervelend allemaalquote:Op zondag 26 april 2020 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is het idd. Iedereen is chagrijnig en bij het minste of geringste slaat de vlam in de pan. En dat is amper tegen te gaan of op te lossen.quote:Op zondag 26 april 2020 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je. Stomme corona-virus. Mijn zoon slaapt niet meer, net als Rafeiro. Daar ga je echt aan kapot hoor. En mijn dochter vindt dat hij maar gewoon normaal moet gaan doen. Korte lontjes aan alle kanten.
Je volgende show gaat over kaas?quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 20:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je volgende show gaat over kaas?
quote:
Ik denk het ook.quote:
Hij heeft al een Queen-nummer gedraaid.quote:Op zondag 26 april 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
Ik kom alleen maar op Seven Seas of Rhye, maar volgens mij heb jij een hekel aan Queen toch, brother52?
Sweet dreams are made of brie..quote:
Nee, ik kan ze juist heel erg waarderen. Ik ben net begonnen met Seaside rendezvous.quote:Op zondag 26 april 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
Ik kom alleen maar op Seven Seas of Rhye, maar volgens mij heb jij een hekel aan Queen toch, brother52?
Dat is ook de verwijzing naar de volgende showsquote:
Oh, die ken ik niet. Dan had ik me gelukkig vergist. Dan is het alleen ToT die er een hekel aan heeft.quote:Op zondag 26 april 2020 20:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, ik kan ze juist heel erg waarderen. Ik ben net begonnen met Seaside rendezvous.
Een show van 3 minuten?quote:Op zondag 26 april 2020 20:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is ook de verwijzing naar de volgende shows
quote:Op zondag 26 april 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, die ken ik niet. Dan had ik me gelukkig vergist. Dan is het alleen ToT die er een hekel aan heeft.
Zo lang?quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Of de grootste hits van Patricia Kaas.
Dat red ik gemakkelijk binnen 3 minuten.quote:Op zondag 26 april 2020 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Of de grootste hits van Patricia Kaas.
Frans?quote:
Fransquote:
Waarom zit je dan binnen nu?quote:Op zondag 26 april 2020 21:02 schreef brother52 het volgende:
Nog geen kilometer lopen en ik sta er met mijn pootjes in
Vout weer?quote:Op zondag 26 april 2020 21:00 schreef brother52 het volgende:
Sylvain Poons & Oetze Verschoor - Zuiderzeeballade
Zie je wel... gehackt
Mijn netwerkkabel is te kort.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 21:00 schreef brother52 het volgende:
Sylvain Poons & Oetze Verschoor - Zuiderzeeballade
Zie je wel... gehackt
Maar ik doe echt niets.quote:
Die is laatst al eens gedraaid...quote:Op zondag 26 april 2020 21:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jij had er wel een Voutere versie van gevonden.
Die met Normaal?quote:Op zondag 26 april 2020 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die is laatst al eens gedraaid...
Ik ken de band Oceansize helemaal niet, geloof ik.quote:Op zondag 26 april 2020 21:07 schreef brother52 het volgende:
Vennart - Into The Wave
(Mike Vennart was de zanger van Oceansize)
Ik ken bijna niets van de artiesten die brother vandaag draait.quote:Op zondag 26 april 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken de band Oceansize helemaal niet, geloof ik.
Ik ook niet.quote:Op zondag 26 april 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Veel artiesten ken ik wel, maar veel liedjes nietquote:Op zondag 26 april 2020 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ken bijna niets van de artiesten die brother vandaag draait.
Ik heb wel eens vaker wat van ze gedraaid. Peaceman ook wel een paar keer.quote:Op zondag 26 april 2020 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik ze misschien wel eens gehoord.quote:Op zondag 26 april 2020 21:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vaker wat van ze gedraaid. Peaceman ook wel een paar keer.
Het begin klonk een beetje als je eindsong. Ik wilde je al bedankenquote:
Hij heeft vandaag een andere eindsong.quote:Op zondag 26 april 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Het begin klonk een beetje als je eindsong. Ik wilde je al bedanken.
Ik heb nog voor ruim een uur klaar staanquote:Op zondag 26 april 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Het begin klonk een beetje als je eindsong. Ik wilde je al bedanken.
Ik ga helaas zo wel afhaken. Zit al te lang achter de computer en merk dat ik last van m'n nek krijg. Ik plof dus zo op de bank.quote:Op zondag 26 april 2020 21:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb nog voor ruim een uur klaar staan
Zoveel nog?quote:Op zondag 26 april 2020 21:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb nog voor ruim een uur klaar staan
Fijne avond.quote:Op zondag 26 april 2020 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga helaas zo wel afhaken. Zit al te lang achter de computer en merk dat ik last van m'n nek krijg. Ik plof dus zo op de bank.
Bedankt voor de muziek
Graag gedaan.quote:Op zondag 26 april 2020 21:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga helaas zo wel afhaken. Zit al te lang achter de computer en merk dat ik last van m'n nek krijg. Ik plof dus zo op de bank.
Bedankt voor de muziek
Dat was eerst de bedoeling ook maar heb bijna alle metal er uit gehaald, toen bleef er te weinig over voor 2 shows.quote:Op zondag 26 april 2020 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoveel nog?
Je had het beter kunnen splitsen in 2 shows.
Ik ga vandaag een beetje op tijd naar bed. Heb vanmiddag flink aan het speciaal bier gezeten.
Fijne avondquote:Op zondag 26 april 2020 21:25 schreef DJ11 het volgende:
Björk was een mooi slotakkoord. Bedankt, tot snel
Brian May?quote:Op zondag 26 april 2020 21:30 schreef brother52 het volgende:
Het gitaargeluid van Queen hebben we voor een groot deel aan deze man te danken.
Brian is begonnen met bijna dezelfde setup als Rory.quote:
Via de app op mijn telefoon werkt het nog gewoon.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 21:49 schreef brother52 het volgende:
Bij het begin van de volgende van je volumeknop afblijven.
Ik zei het ook niet voor niksquote:
quote:Op zondag 26 april 2020 21:52 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ben er weer. PC opnieuw opgestart en andere link gebruikt.
quote:Op zondag 26 april 2020 21:52 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ben er weer. PC opnieuw opgestart en andere link gebruikt.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 26 april 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter was trouwens niet boos naar vriendje vertrokken. Ze was met een vriendin een ijsje gaan halen. Dat is het enige wat ze nu nog kunnen doen.
Heel goed ook.quote:Op zondag 26 april 2020 21:58 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter was trouwens niet boos naar vriendje vertrokken. Ze was met een vriendin een ijsje gaan halen. Dat is het enige wat ze nu nog kunnen doen.
Voor mij ook niet. Ik merk dat mensen die iets losser met de regels omgaan (zoals mijn dochter en mijn man) er beter mee om kunnen gaan dan mijn zoon en ik, die vnl. binnenblijven.quote:Op zondag 26 april 2020 22:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heel goed ook.
Ik merk aan mezelf dat deze hele situatie zoals die nu is niet goed voor me is. Kan me voorstellen dat het voor je kinderen dan nog een heel stuk erger is.
Ik ben de eerste weken ook zoveel mogelijk binnen gebleven maar ga nu elke dag even een stukje lopen door een parkje hier dicht in de buurt. Voel me sinds ik dat doe wel weer een stukje beter. Nu alleen weer even een normaal slaapritme zien te krijgen.quote:Op zondag 26 april 2020 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor mij ook niet. Ik merk dat mensen die iets losser met de regels omgaan (zoals mijn dochter en mijn man) er beter mee om kunnen gaan dan mijn zoon en ik, die vnl. binnenblijven.
quote:01. The Gentle Storm - Endless Sea (Gentle Version)
02. Queen - Seaside Rendezvous
03. Suede - By The Sea
04. Beach House - On the Sea
05. the Muppets - Sea Chantey
06. Admiral Freebee - Mediterranean Sea
07. Therion - Seawinds
08. Dizzy Mizz Lizzy - 67 Seas In Your Eyes
09. KT Tunstall - Silent Sea
10. Manic Street Preachers - Ocean Spray
11. Ciska Peters - Zeeman, Je Verlangen Is De Zee
12. The Gathering - Fear the Sea
13. Regina Spektor - Sailor Song
14. Plants And Animals - Sea Shanty
15. Iron Maiden - Rime of the Ancient Mariner
16. Primus - Seas Of Cheese
17. Devics - Salty Seas
18. Tori Amos - Marys of the Sea
19. Belle & Sebastian - Ease Your Feet In The Sea
20. REM - Sing For The Submarine
21. Sylvain Poons & Oetze Verschoor - Zuiderzeeballade
22. Goldfinger - Ocean Size
23. Vennart - Into The Wave
24. Biffy Clyro - Wave Upon Wave Upon Wave
25. Meindert Talma - Somalische Piraten
26. Bjork - The Anchor Song
27. Levellers - The Boatman
28. Rory Gallagher - Crest Of A Wave
29. The Who - Sea And Sand
30. Pixies - Another Toe in the Ocean
31. Birds Of Tokyo - If This Ship Sinks (I Give In)
32. Smashing Pumpkins - Porcelina Of The Vast Oceans
33. The Trews - Ocean's End
34. Antony & The Johnsons - The Great White Ocean
35. Pearl Jam - Oceans
36. Ella Fitzgerald - How Deep Is The Ocean
37. The Like - Waves That Never Break
38. The Gentle Storm - Endless Sea (Storm Version)
Nu al?quote:Op zondag 26 april 2020 22:19 schreef brother52 het volgende:
En dan de eindtune alweer van vandaag...
[..]
quote:Op zondag 26 april 2020 22:22 schreef livelink het volgende:
De eindeloze zee. Dat heeft wel wat.
Ik dacht dat Melting een grapje maakte toen hij zei dat je vandaag een andere eindsong had.
Ik had eerst voor iets meer dan 3 uur staan maar 1 liedje vond ik wat te depressief klinken.quote:Op zondag 26 april 2020 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu al?
Ik dacht het wel tot 22.30 zou duren, minimaal.
Omdat er 2 versies van zijn. Of ja, eigenlijk 4 ook nog 2 keer instrumentaal en dat ook de aanleiding was om deze show te maken.quote:Maar dank voor de onbekende muziek.
Waarom heb je voor deze begin- en eindtune gekozen eigenlijk?
Nogmaals dank.quote:Op zondag 26 april 2020 22:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had eerst voor iets meer dan 3 uur staan maar 1 liedje vond ik wat te depressief klinken.
[..]
Omdat er 2 versies van zijn. Of ja, eigenlijk 4 ook nog 2 keer instrumentaal en dat ook de aanleiding was om deze show te maken.
Het hele album (the Diary) is erg de moeite waard. Van elk nummer hebben ze een 'gentle' en 'storm' versie van gemaakt.quote:
Grappig idee. Welke versie prefereer jij, de gentle of de storm?quote:Op zondag 26 april 2020 22:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het hele album (the Diary) is erg de moeite waard. Van elk nummer hebben ze een 'gentle' en 'storm' versie van gemaakt.
Welterusten Melting. Hopelijk helpen de speciaalbiertjes bij het slapen.quote:Op zondag 26 april 2020 22:27 schreef Melting het volgende:
Nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 26 april 2020 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten Melting. Hopelijk helpen de speciaalbiertjes bij het slapen.
Dat is een nogal moeilijke keuze. Beide zijn erg mooi. Hangt voornamelijk van mijn stemming af.quote:Op zondag 26 april 2020 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Grappig idee. Welke versie prefereer jij, de gentle of de storm?
Goedemorgen.quote:Op maandag 27 april 2020 08:08 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen en feestelijke woningsdag gewenst!
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, klopt. Ik ben al wel een tijd wakker, maar was in bed blijven liggen.quote:Op maandag 27 april 2020 08:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Je hebt flink uitgeslapen voor jouw doen.
Groot gelijk.quote:Op maandag 27 april 2020 08:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik ben al wel een tijd wakker, maar was in bed blijven liggen.
Dat mag nu al.quote:Op maandag 27 april 2020 08:13 schreef peaceman het volgende:
Hoe laat moeten we het Wilhelmus zingen voor je huis?
ow dan ga ik naar buitenquote:
Goedemorgen Diaan.quote:
Nee ik lig nog in bed... En als hij gaat zingen, blijf ik nog wat langer in bed.quote:Op maandag 27 april 2020 08:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Diaan.
Ga jij ook met peaceman zingen?
quote:Op maandag 27 april 2020 08:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik lig nog in bed... En als hij gaat zingen, blijf ik nog wat langer in bed.
EN als jij gaat zingen, heb ik liever dat je boven blijftquote:Op maandag 27 april 2020 08:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik lig nog in bed... En als hij gaat zingen, blijf ik nog wat langer in bed.
quote:Op maandag 27 april 2020 08:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
EN als jij gaat zingen, heb ik liever dat je boven blijft
welk een liefdequote:
Op anderhalve meter afstandquote:
quote:Op maandag 27 april 2020 08:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
EN als jij gaat zingen, heb ik liever dat je boven blijft
Dan blijft het idd een goed huwelijkquote:
quote:
quote:Op maandag 27 april 2020 08:50 schreef just me het volgende:
[..]goedemorgen, heb je de oranje bitter al klaarstaan ?
En deed je wel aan koninginnedagquote:Op maandag 27 april 2020 08:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik doe niets aan Koningsdag. Doe ik andere jaren ook niet.
quote:Op maandag 27 april 2020 08:52 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, ik ben er klaar voor... 🤴🏻![]()
[ afbeelding ]
quote:
Wat ga je niet verkopen vandaag?quote:Op maandag 27 april 2020 08:52 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen, ik ben er klaar voor... 🤴🏻![]()
[ afbeelding ]
Dan mag jij lekker op je balkon blijven zittenquote:Op maandag 27 april 2020 08:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Lekker zo'n extra vrije dag, maar Amsterdam is het altijd te druk, en de feestjes zijn niet aan mij besteed.
Dat ga ik zeker doen als het iets warmer wordt.quote:Op maandag 27 april 2020 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
Dan mag jij lekker op je balkon blijven zitten
En later op de dag te warmquote:Op maandag 27 april 2020 08:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ga ik zeker doen als het iets warmer wordt.
Het is nu nog te fris.
Ga jij nog wel iets doen aan Koningsdag dan?quote:Op maandag 27 april 2020 08:54 schreef just me het volgende:
[..]
Dan mag jij lekker op je balkon blijven zitten
Mijn buurvrouw had een boek voor me neergelegd " in de naam van de roos" dus straks mijn stoeltje maar buiten neerzetten en kijken of het boek iets voor me is En ik denk dat dat het opwindenste van de dag zal zijn. Oh straks nog even naar de buurtsuper toequote:Op maandag 27 april 2020 09:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga jij nog wel iets doen aan Koningsdag dan?
quote:
Goedemorgen.quote:
Spannend dagje voor de boeg dan.quote:Op maandag 27 april 2020 09:08 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw had een boek voor me neergelegd " in de naam van de roos" dus straks mijn stoeltje maar buiten neerzetten en kijken of het boek iets voor me is En ik denk dat dat het opwindenste van de dag zal zijn. Oh straks nog even naar de buurtsuper toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |