SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Brother52 staat in ieder geval al op het programma:quote:Op zondag 26 april 2020 17:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Gaan er nog mensen draaien vnaaf of mag ik het proberen?
Neem daarvoor svp even contact met Melting op.quote:Op zondag 26 april 2020 17:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik weet niet bij wie ik voor het roosteren moet zijn, maar ik wil wel iets doen vanaf 18 totdat brother52 gaat draaien.
Welke foutmelding krijg je?quote:Op zondag 26 april 2020 19:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Alles misluktmaar even kijken of ik mn programmars eens normaal aan de praat krijg.
Alle meldingen die je kunt krijgen op het moment dat je denkt dat het makkelijker is om mixxx te herinstalleren.quote:
Ah... bij het herinstalleren al.quote:Op zondag 26 april 2020 19:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alle meldingen die je kunt krijgen op het moment dat je denkt dat het makkelijker is om mixxx te herinstalleren.
volgensmij begint bro over een kwartier,maar als ik de boel hier op de rit heb vraag ik wel een keer om te testen of het aan de verbinding ligt.quote:Op zondag 26 april 2020 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ah... bij het herinstalleren al.
Ik doelde eigenlijk op verbindingsproblemen.
quote:Op zondag 26 april 2020 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
volgensmij begint bro over een kwartier,maar als ik de boel hier op de rit heb vraag ik wel een keer om te kijken of het aan de verbinding ligt.
Welkomquote:
Wat schaft de pot?quote:Op zondag 26 april 2020 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Als het maar geen Piet Veerman met Sailing home is.
En ik ben nog aan het koken, dus ik luister voornamelijk.
Wees maar gerust, die zit er niet tussen vandaag.quote:Op zondag 26 april 2020 19:32 schreef spijkerbroek het volgende:
Als het maar geen Piet Veerman met Sailing home is.
En ik ben nog aan het koken, dus ik luister voornamelijk.
Gebakken aardappeltjes, rode kool en een braadworst.quote:
Je moet de soep eerst ontdooien voordat je gaat lepelen hè?quote:Op zondag 26 april 2020 19:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, rode kool en een braadworst.
En mijn soeplepel is doormidden. Maar die had ik vandaag toch niet nodig.
Vanavond voornamelijk onbekend werk denk ik. Al komt er straks eentje voorbij die je zeker kent.quote:
Welkomquote:
Tot nu toe alles.quote:Op zondag 26 april 2020 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vanavond voornamelijk onbekend werk denk ik.
De volgende ken je misschienquote:
Geeft niks. Ik hoor vaak genoeg muziek die ik al ken.quote:Op zondag 26 april 2020 19:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vanavond voornamelijk onbekend werk denk ik. Al komt er straks eentje voorbij die je zeker kent.
Zegt de man die vaak nieuwe muziek draait.quote:Op zondag 26 april 2020 19:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geeft niks. Ik hoor vaak genoeg muziek die ik al ken.
Deze zegt me niets..... op de uitvoerenden na dan.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 19:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb mix ong 2 uur na dat ik zou beginnen met draaien eindelijk aan de praat
Volgens mij gewoon uit de serie hoor.quote:Op zondag 26 april 2020 19:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
oh deze is van een van die matige muppet films
enige goede aan die film was tim curry
die komt uit muppet treasure island toch?quote:Op zondag 26 april 2020 19:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon uit de serie hoor.
https://muppet.fandom.com/wiki/Sea_Chanteyquote:Op zondag 26 april 2020 19:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
die komt uit muppet treasure island toch?
Die van net? Admiral Freebeequote:Op zondag 26 april 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
Wie is dit, brother52? Want dit komt me wederom niet bekend voor.
quote:Op zondag 26 april 2020 19:54 schreef Melting het volgende:
Wie is dit, brother52? Want dit komt me wederom niet bekend voor.
Dank je.quote:
Ja..... maar dit klinkt me helemaal niet als Therion.quote:
Staat op Crowning of Atlantis.quote:Op zondag 26 april 2020 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja..... maar dit klinkt me helemaal niet als Therion.
Cquote:Op zondag 26 april 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
Ik luister ook even mee. Is er een thema?
Welkomquote:Op zondag 26 april 2020 20:03 schreef livelink het volgende:
Ik luister ook even mee. Is er een thema?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |