abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192809128
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we posts over concrete date ervaringen/aanstaande dates.

Voor onderwerpen zoals dating apps, hoe iemand te versieren en dingen als 'welke aftershave moet ik kopen als ik eventueel een keer een date zou hebben 'mag je een apart topic aanmaken.
Voor slowchat hebben we de SC topics.
pi_192809137
Hoe reageren jullie op mensen die enkel 1 keer per dag of per 2 dagen terug reageren...
Daar ben je toch snel klaar mee?
pi_192815479
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 00:53 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoe reageren jullie op mensen die enkel 1 keer per dag of per 2 dagen terug reageren...
Die ontmatch ik ja.
Striving to be more than average.
pi_192815500
quote:
Die zijn waarschijnlijk al lang klaar met jou, maar ws van die types die blocken onbeleefd vinden..
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192818251
Dames met kinderen die het pas in de laatste zin van hun bio terloops vermelden of heel cryptisch, wat vinden we daarvan?
  zondag 26 april 2020 @ 20:28:24 #6
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_192818411
Niks mis mee. :)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  Moderator zondag 26 april 2020 @ 20:39:45 #7
5428 crew  miss_sly
pi_192818645
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 20:19 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dames met kinderen die het pas in de laatste zin van hun bio terloops vermelden of heel cryptisch, wat vinden we daarvan?
Het is toch alleen belangrijk wat jij daar van vindt? Het is helemaal prima om daar niets mee te willen, en ook om dat geen belemmering te vinden. Het is vooral heel persoonlijk.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_192821319
quote:
Toevallig zelf gehad, ik besloot er geen moeite meer in te steken totdat ze zelf vroeg waarom ik niet meer appte.

Dus morgen weer afspreken met haar.

Ik denk dat sommige mensen meer willen afspreken of bellen ipv appen.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192824101
Ik sta dus op het punt om date 4 te hebben, helaas sinds gisteren 12:00 geen reactie meer gehad op mijn berichtje.
Natuurlijk wil dit niet zeggen dat het meteen einde is maar normaal stuurde ze dan later altijd wel iets. Ook weet ik dat ze druk was dit weekend ivm planning date 4 wel of niet vandaag.
Denk dat ik maar gewoon moet wachten en niet vandaag nog vragen of de date doorgang heeft.

Klote situaties altijd 8)7
pi_192824656
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 08:03 schreef snoesje45 het volgende:
Ik sta dus op het punt om date 4 te hebben, helaas sinds gisteren 12:00 geen reactie meer gehad op mijn berichtje.
Natuurlijk wil dit niet zeggen dat het meteen einde is maar normaal stuurde ze dan later altijd wel iets. Ook weet ik dat ze druk was dit weekend ivm planning date 4 wel of niet vandaag.
Denk dat ik maar gewoon moet wachten en niet vandaag nog vragen of de date doorgang heeft.

Jammer die onzekerheid...
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_192824898
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 09:20 schreef Telefono het volgende:

[..]

Jammer die onzekerheid...
Ja, ben hier slecht in ;)
Omdat we zo leuke klik hadden in de dates, app contact was niet overdreven veel maar gewoon lekker luchtig beetje grappen naar elkaar en serieuzer in de dates.

Beste keuze is maar gewoon even wachten of er nog iets komt, aangezien ze wel aangaf een druk weekend te hebben.
pi_192827750
Al wat gehoord?
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_192828133
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:11 schreef Telefono het volgende:
Al wat gehoord?
Nope, helaas. Had serieus verwacht dat dit wel iets serieus kon worden. Kan van een op andere moment dus omslaan ;)

Wie weet komt er nog iets maar ben er bang voor, is wel een teken vaak
pi_192834564
quote:

Wees jezelf gewoon. Vraag het, wees eerlijk over je emotie. Je hoeft geen spel te spelen.
pi_192835292
quote:

Ik zou dat meisje dat wel moeite voor je doet als er een date geplanned staat leuker vinden.

Dit is gewoon de methode hoe vrouwen afwimpelen. Je hebt niks meer. Mocht ik fout zitten, ook goed, maar dan stuurt ze zelf wel wat. Maar in principe is dit het signaal dat je klaar bent met haar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192835312
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:42 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Nope, helaas. Had serieus verwacht dat dit wel iets serieus kon worden. Kan van een op andere moment dus omslaan ;)

Wie weet komt er nog iets maar ben er bang voor, is wel een teken vaak altijd.
Bespaar jezelf de moeite en mentale energie en ga voor een ander.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192836059
quote:

Die heeft een andere betere pener gevonden voor haar.
pi_192838344
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 22:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bespaar jezelf de moeite en mentale energie en ga voor een ander.
Ja die conclusie kan ik nu wel trekken ja, afgewimpeld onder de noemer: "weinig tijd"
Echt jammer, voelde van haar kant ook echt enthousiasme tijdens de dates vooral, en na de dates zeggen dat ze het echt leuk vond!

Vrouwen ;(
pi_192839366
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 07:56 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ja die conclusie kan ik nu wel trekken ja, afgewimpeld onder de noemer: "weinig tijd"
Echt jammer, voelde van haar kant ook echt enthousiasme tijdens de dates vooral, en na de dates zeggen dat ze het echt leuk vond!

Vrouwen ;(
Misschien niet seksueel genoeg geweest? Beetje aanraken zoenen opwinden?

Vrouwen gaan altijd een stuk normaler doen als je ze geneukt hebt in ieder geval, opeens een groot deel van dit gezeik weg.
pi_192839430
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 april 2020 09:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Misschien niet seksueel genoeg geweest? Beetje aanraken zoenen opwinden?

Vrouwen gaan altijd een stuk normaler doen als je ze geneukt hebt in ieder geval, opeens een groot deel van dit gezeik weg.
3 dates gehad, 3x gezoend, genoeg aanrakingen. Zonder het te benoemen kwam sex ook aan bod in de gesprekken.
Dus denk dat als date 4 had plaats gevonden dan wisten we eigenlijk allebei wel dat er ook sex kwam.

Jammer wel zo.
pi_192839804
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 10:02 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

3 dates gehad, 3x gezoend, genoeg aanrakingen. Zonder het te benoemen kwam sex ook aan bod in de gesprekken.
Dus denk dat als date 4 had plaats gevonden dan wisten we eigenlijk allebei wel dat er ook sex kwam.

Jammer wel zo.
Klinkt lang, 3 dates.

Date 2 gewoon thuis afspreken en meenemen naar je fapcave na het eten.
Verder snap ik prima dat je het jammer vindt, ik zou mijn "zin in daten" ook verliezen met dit soort bullshit, maar goed, zo werkt het naar mijn idee een beetje.
pi_192839962
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 10:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klinkt lang, 3 dates.

Date 2 gewoon thuis afspreken en meenemen naar je fapcave na het eten.
Verder snap ik prima dat je het jammer vindt, ik zou mijn "zin in daten" ook verliezen met dit soort bullshit, maar goed, zo werkt het naar mijn idee een beetje.
Dus sneller sex moeten hebben?
Heb in verleden ook een 2e date gehad bij mij thuis, waarbij ik de intentie liet zien om het zoenen om te zetten in sex.
Dit werd toen beantwoord met nee en later het resultaat: afhaken van haar met reden het gaat te snel.

Vandaar dat ik het bewust niet heb gedaan nu.
pi_192840000
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 10:49 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Heb in verleden ook een 2e date gehad bij mij thuis, waarbij ik de intentie liet zien om het zoenen om te zetten in sex.
Dit werd toen beantwoord met nee en later het resultaat: afhaken van haar met reden het gaat te snel.

Als je hoopt op een normale relatie: nee.

Je hoeft je tactiek niet aan te passen, ze was het gewoon niet. Simpel.
  dinsdag 28 april 2020 @ 10:58:06 #24
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_192840055
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2020 13:42 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Wie weet komt er nog iets maar ben er bang voor, is wel een teken vaak
Jammer, ghosten is zo makkelijk, ipv eerlijk te zijn.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 28 april 2020 @ 11:02:14 #25
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_192840112
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2020 20:19 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Iets beter dan wanneer je er pas in het gesprek of zelfs veel later achter komt. Ik vind het beter dat het in de bio staat (zelfs als dit al cryptisch is), zodat je de keuze hebt om wel of niet voor te gaan.
pi_192840336
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 10:58 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Jammer, ghosten is zo makkelijk, ipv eerlijk te zijn.
Er is nog gewoon contact, maar meer om de juiste manier tot een einde te komen.
Helaas, was sinds lange tijd dat ik echt enthousiast was om een vrouw.
pi_192840398
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 10:53 schreef Cronometer_ het volgende:

[..]

Als je hoopt op een normale relatie: nee.

Je hoeft je tactiek niet aan te passen, ze was het gewoon niet. Simpel.
Dit.

Ga het niet over analyseren. Je komt er toch gewoon nooit achter. Next.
pi_192840416
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:15 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Que?

Je hebt 4 dates gehad er is nog niks gewoon afkappen en verder
pi_192840452
quote:

[..]

happens... weet je in ieder geval dat je het niet verleerd bent :)
  dinsdag 28 april 2020 @ 11:23:33 #30
438527 MissButterflyy
pi_192840475
quote:

[..]

Ja, herkenbaar. We hebben het allemaal al eens meegemaakt denk ik.
Wat de reden is kom je toch niet achter.

Of ze er nog niet klaar voor, is iemand anders tegen gekomen of een ex die weer in beeld is... Het kan van alles zijn.
  dinsdag 28 april 2020 @ 11:24:00 #31
438527 MissButterflyy
pi_192840485
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is inderdaad wel positief! :)
pi_192840512
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:21 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Naja blijkbaar wel, want heb alleen maar dates met vrouwen die na 2-3 dates ten einde komen om allemaal verschillende redenen |:(
Voor mijn gevoel is het echt dat ik ergens iets fouts doe wat vrouwen weg laat lopen
pi_192840535
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:25 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Naja blijkbaar wel, want heb alleen maar dates met vrouwen die na 2-3 dates ten einde komen om allemaal verschillende redenen |:(
dat is toch normaal?
je wordt toch vaker niet echt verliefd dan wel uiteindelijk.
pi_192840583
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:25 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel is het echt dat ik ergens iets fouts doe wat vrouwen weg laat lopen
Shit happens. Jij bent jij, als ze dat niet moeten dan zijn ze blijkbaar niet voor jou.
pi_192840589
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:26 schreef Uhmmpie het volgende:

dat is toch normaal?
Dit zeker. Veel dates gehad, maar niks waarvan ik zei wow
pi_192840596
quote:

[..]

dat is toch normaal?
Is ook misschien zo, maar het is wel vaker zo dat ik de vrouwen interessant vind en door wil daten om te kijken hoe of wat.
Om deze laatste date er nog 1x bij te halen, leuke gesprekken, humor, geen moment stil geweest en vooral echt veel dingen gemeen in dezelfde sport, zelfde series, zelfde vakantieplannen. Veel meer kon het in mijn ogen niet zijn. Voelde als perfect haha
  dinsdag 28 april 2020 @ 11:29:29 #37
438527 MissButterflyy
pi_192840601
quote:

[..]

dat is toch normaal?
Ik ben me er een beetje op gaan inlezen en datingexperts zeggen dat dit ook normaal is.
Mensen kappen te snel af, zien minpunten en gaan weer swipen naar de volgende.
Een band moet groeien, je moet het tijd geven. En verliefdheid kan vaak na een paar dates alsnog toeslaan.

Maar goed, de keuze is inderdaad reuze tegenwoordig dus bij een kleine tegenslag kijken de meeste mensen verder. Ik zal me er zelf ook wel eens schuldig aan hebben gemaakt.
pi_192840642
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:29 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Is ook misschien zo, maar het is wel vaker zo dat ik de vrouwen interessant vind en door wil daten om te kijken hoe of wat.
Om deze laatste date er nog 1x bij te halen, leuke gesprekken, humor, geen moment stil geweest en vooral echt veel dingen gemeen in dezelfde sport, zelfde series, zelfde vakantieplannen. Veel meer kon het in mijn ogen niet zijn. Voelde als perfect haha
mja ik vind dat doordaten gewoon een beetje raar

het is nie talsof je een paar nieuwe schoenen gaat komen... waarbij je alle winkels afloopt en dan toch besluit: nou die eerste waren eigenljk het leukst.

bij een date moet het gewoon perfect fit zijn.. en dat kan best even duren...
duurt bij mij doorgaans wel wat langer voor ik iemand ECHT leuk vind zegmaar
maar je kunt ze niet allemaal even proberen en dan toch maar voor die eerste gaan.
pi_192840743
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:31 schreef Uhmmpie het volgende:
mja ik vind dat doordaten gewoon een beetje raar

het is nie talsof je een paar nieuwe schoenen gaat komen... waarbij je alle winkels afloopt en dan toch besluit: nou die eerste waren eigenljk het leukst.

bij een date moet het gewoon perfect fit zijn.. en dat kan best even duren...
duurt bij mij doorgaans wel wat langer voor ik iemand ECHT leuk vind zegmaar
maar je kunt ze niet allemaal even proberen en dan toch maar voor die eerste gaan.
Snap je het niet? Mannen willen aandacht en seks, boeit ze niet eens zoveel met welke vrouw het is.
Valt me nog mee dat hij uberhaupt enthousiast was over een vrouw. Velen zijn dat volgens mij zelfs al niet. Maar ik vraag me dan wel af waarom hij kennelijk ook aandacht schenkt aan vrouwen waar hij niet enthousiast van wordt
Ik zou zulke aandacht iig niet hoeven als ik zo'n vrouw waar hij niet enthousiast van wordt was geweest
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192840765
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 10:49 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Tjah vrouwen willen dat je ze goed aanvoelt. Je gaat er meer aan hebben om die skill te verkrijgen dan het bij iedere vrouw langzaam aan te pakken.
pi_192840790
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Snap je het niet? Mannen willen aandacht en seks, boeit ze niet eens zoveel met welke vrouw het is.
Valt me nog mee dat hij uberhaupt enthousiast was over een vrouw. Velen zijn dat volgens mij zelfs al niet. Maar ik vraag me dan wel af waarom hij kennelijk ook aandacht schenkt aan vrouwen waar hij niet enthousiast van wordt
Ik zou zulke aandacht iig niet hoeven als ik zo'n vrouw waar hij niet enthousiast van wordt was geweest
Als je mij bedoeld, ik was maar met 1 dame aan het daten/appen dus voor mij was het serieus en niet alleen om sex.
pi_192840800
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:23 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar. We hebben het allemaal al eens meegemaakt denk ik.
Wat de reden is kom je toch niet achter.

Of ze er nog niet klaar voor, is iemand anders tegen gekomen of een ex die weer in beeld is... Het kan van alles zijn.
Vrouwen en hun ex, ook alleen als ze zelf zijn afgewimpeld.
pi_192840809
quote:

[..]

dat is toch normaal?
Oh binnen 3 dates verliefd?
  dinsdag 28 april 2020 @ 11:43:03 #44
438527 MissButterflyy
pi_192840849
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:38 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tjah vrouwen willen dat je ze goed aanvoelt. Je gaat er meer aan hebben om die skill te verkrijgen dan het bij iedere vrouw langzaam aan te pakken.
Hahaa een skill om vrouwen goed aan te voelen.
Dat klinkt wel erg glad.

Ik denk niet dat het zo zit.
pi_192840862
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat klinkt wel erg glad.

Beetje voelen vinden ze vaak wel prettig hoor.
pi_192840918
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:43 schreef ludovico het volgende:

[..]

Beetje voelen vinden ze vaak wel prettig hoor.
Nou niet van iemand die ik verder niet ken.
Zelfs niet als ie heel knap is :)
pi_192840935
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:43 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat klinkt wel erg glad.

Hij heeft gelijk. Vrouwen geven gewoon signalen af die je kan lezen of uitlokken. :)
  dinsdag 28 april 2020 @ 11:48:09 #48
438527 MissButterflyy
pi_192840945
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:47 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk. Vrouwen geven gewoon signalen af die je kan lezen of uitlokken. :)
Ja, en daar zijn alle vrouwen hetzelfde in. Allemaal en altijd.
pi_192840973
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:48 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ja, en daar zijn alle vrouwen hetzelfde in. Allemaal en altijd.
Juist mijn ervaring. Ga echt niet denken dat jij uniek bent. :D
  dinsdag 28 april 2020 @ 11:51:29 #50
438527 MissButterflyy
pi_192840994
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:49 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Juist mijn ervaring. Ga echt niet denken dat jij uniek bent. :D
Ik betrek het helemaal niet op mezelf.
Denk alleen dat vrouwen, zoals de meeste mensen, allemaal anders zijn...
pi_192841010
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou niet van iemand die ik verder niet ken.
Zelfs niet als ie heel knap is :)
Ik stel me altijd netjes voor.
pi_192841055
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:51 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik betrek het helemaal niet op mezelf.
Denk alleen dat vrouwen, zoals de meeste mensen, allemaal anders zijn...
in sommige aspecten ja, maar er zijn echt wel onderdelen waarop de meeste mensen hetzelfde zijn. We blijven kuddedieren
pi_192841969
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 11:55 schreef Craptacular het volgende:

[..]

in sommige aspecten ja, maar er zijn echt wel onderdelen waarop de meeste mensen hetzelfde zijn. We blijven kuddedieren
Dit denk ik ook wel, en blijkbaar doe ik daar dingen in fout aangezien de laatste tijd alle dates afmelden met een smoesje :P
pi_192842122
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:02 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Dit denk ik ook wel, en blijkbaar doe ik daar dingen in fout aangezien de laatste tijd alle dates afmelden met een smoesje :P
Shit happens.

Ik heb ook hele leuke eerste dates gehad die uiteindelijk op niets uitliepen. Mensen hebben veel opties en zijn wat ouder dus knappen ook eerder af.Het gebeurt van beide kanten. Niet teveel over nadenken.
  dinsdag 28 april 2020 @ 13:18:02 #55
438527 MissButterflyy
pi_192842191
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:13 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Shit happens.

Ik heb ook hele leuke eerste dates gehad die uiteindelijk op niets uitliepen. Mensen hebben veel opties en zijn wat ouder dus knappen ook eerder af.Het gebeurt van beide kanten. Niet teveel over nadenken.
Ik wil daar wel over nadenken, wat reflectie in deze, en er van leren is nooit verkeerd.
pi_192842269
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Ik wil daar wel over nadenken, wat reflectie in deze, en er van leren is nooit verkeerd.
Dit dus, dat ze geen interesse meer heeft, prima.
Maar als dit zo eindeloos door blijft gaan blijf ik eeuwig alleen, voor mijn gevoel moet ik iets veranderen en dat wil ik dus doen door de dates/app gesprekken te beoordelen om het zo anders te kunnen doen.

In mijn ogen waren de 3 dates leuk met haar, ze moest veel lachen, vertelde persoonlijke dingen tegen mij, er was een klik qua bezigheden en interesses maar toch blijkt het nu klaar te zijn.

Is het dan dat ik misschien teveel laat blijken dat ik graag wil en al snel enthousiast ben over haar door de appjes die ik stuur. Snap het gewoon niet gezien de dates en soms zelfs een onzekere vraag van haar kant: Het was wel weer leuk he!?
  dinsdag 28 april 2020 @ 13:25:24 #57
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192842303
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:23 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Maar als dit zo eindeloos door blijft gaan blijf ik eeuwig alleen, voor mijn gevoel moet ik iets veranderen en dat wil ik dus doen door de dates/app gesprekken te beoordelen om het zo anders te kunnen doen.

In mijn ogen waren de 3 dates leuk met haar, ze moest veel lachen, vertelde persoonlijke dingen tegen mij, er was een klik qua bezigheden en interesses maar toch blijkt het nu klaar te zijn.

Is het dan dat ik misschien teveel laat blijken dat ik graag wil en al snel enthousiast ben over haar door de appjes die ik stuur. Snap het gewoon niet gezien de dates en soms zelfs een onzekere vraag van haar kant: Het was wel weer leuk he!?
Het enige wat hier mogelijk in kan zitten is dat het net niet voelt voor haar, en ze eigenlijk vooral hoopt dat het toch wel wat wordt voor haar, maar na de 3 dates moet concluderen dat de vlinders niet komen. Soms matcht iemand heel goed, op alles, behalve dat je er de positieve kriebels niet van krijgt.

Je eagerness zou wel een kleine veroorzaker kunnen zijn, niet eens omdat dat fout is, maar omdat we constant overal ingeprent krijgen dat je dat vooral niet mag zijn tegenwoordig.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 28 april 2020 @ 13:27:28 #58
438527 MissButterflyy
pi_192842334
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:23 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Je hebt vaak inderdaad een eigen blinde vlek.

Ik overleg hierover met vriendinnen. En stuur screenshots. Maar de dates, daar waren ze niet bij.
pi_192842348
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Het enige wat hier mogelijk in kan zitten is dat het net niet voelt voor haar, en ze eigenlijk vooral hoopt dat het toch wel wat wordt voor haar, maar na de 3 dates moet concluderen dat de vlinders niet komen. Soms matcht iemand heel goed, op alles, behalve dat je er de positieve kriebels niet van krijgt.

Je eagerness zou wel een kleine veroorzaker kunnen zijn, niet eens omdat dat fout is, maar omdat we constant overal ingeprent krijgen dat je dat vooral niet mag zijn tegenwoordig.
Het is niet zo dat ik duidelijk heb gestuurd of verteld dat ik haar al als vriendin zou willen omdat ze zo leuk is.
Wel heb ik b.v. grapjes gemaakt als ze bv iets knulligs stuurde en dan als antwoord, oh dit moet je bij je nieuwe schoonouders doen, maak je indruk mee ;)

Hiermee heb ik natuurlijk laten blijken dat er voor mij meer in zit.

De vraag die jij dik gedrukt hebt gemaakt stelde zij aan mij na de laatste date, voor mijn gevoel kwam dit over dat zij het juist leuk vindt wat we aan het doen zijn maar bevestiging zocht van mijn kant.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je hebt vaak inderdaad een eigen blinde vlek.

Ik overleg hierover met vriendinnen. En stuur screenshots. Maar de dates, daar waren ze niet bij.
Ik heb ook screenshots naar een vriend gestuurd, die was aantal jaar geleden wel een echte versierder, inmiddels in vaste relatie al lange tijd.
Die stuurde mij na het zien van de screenshots, als dit niet goed komt eet ik mijn schoen op. :+
  dinsdag 28 april 2020 @ 13:30:01 #60
438527 MissButterflyy
pi_192842368
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:28 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Het is niet zo dat ik duidelijk heb gestuurd of verteld dat ik haar al als vriendin zou willen omdat ze zo leuk is.
Wel heb ik b.v. grapjes gemaakt als ze bv iets knulligs stuurde en dan als antwoord, oh dit moet je bij je nieuwe schoonouders doen, maak je indruk mee ;)

De vraag die jij dik gedrukt hebt gemaakt stelde zij aan mij na de laatste date, voor mijn gevoel kwam dit over dat zij het juist leuk vindt wat we aan het doen zijn maar bevestiging zocht van mijn kant.
Hahaha, na drie dates??
Ook al is het een grapje. Ik zou er misschien van schrikken.

Even m’n mening. :)
pi_192842452
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Hahaha, na drie dates??
Ook al is het een grapje. Ik zou er misschien van schrikken.

Even m’n mening. :)
Ja, hij wilt te graag.

Relax en laat het zn beloop ga niet al iemand "vastleggen" als jullie pas in de dating fase zitten. Dat komt wanhopig over en is extreem onaantrekkelijk voor vrouwen. Daar worden ze droger dan de sahara van. :Y
pi_192842468
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:25 schreef Debsterr het volgende:

Dit vind ik een interessante. Als ik app met vrouwen is hetgeen wat ze willen vrijwel altijd een relatie maar ze brengen dat extreem voorzichtig. ("gewoon leuk daten en dan zie ik wel") Het idee dat je gewoon allebei duidelijk zegt dat je voor een vaste relatie date lijkt er tegenwoordig al bijna niet meer in te zitten.

Ook hier zie ik vaak het idee voorbij komen dat eagerness niet echt hoort, dat je gelukkig moet zijn met jezelf, dat je net op zoek moet/mag zijn etc. Hoe sta jij hierin?
pi_192842494
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:27 schreef MissButterflyy het volgende:

Dat snap ik niet zo goed. Waarom overleg je hierover met vriendinnen? Kun je de keus/inschatting niet voor jezelf maken?

Ik overleg nooit met vrienden over dit soort dingen.
  dinsdag 28 april 2020 @ 13:38:42 #64
438527 MissButterflyy
pi_192842522
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat snap ik niet zo goed. Waarom overleg je hierover met vriendinnen? Kun je de keus/inschatting niet voor jezelf maken?

Ik overleg nooit met vrienden over dit soort dingen.
Natuurlijk. Als het mis is gegaan erover praten en analyseren.

Ja ik snap wel dat mannen daar meestal minder woorden aan vuil maken.
pi_192842623
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:38 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Natuurlijk. Als het mis is gegaan erover praten en analyseren.

Ja ik snap wel dat mannen daar meestal minder woorden aan vuil maken.
Ik bedoel vooral: Als je midden in een dateperiode zit, waarom zou je daar dan over praten met vriendinnen? Ik zou helemaal doodmoe worden van alle psychoanalyses, dat word ik nu al.

Achteraf analyseren waar het fout ging kan natuurlijk prima.
  dinsdag 28 april 2020 @ 13:47:15 #66
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192842693
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:36 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit vind ik een interessante. Als ik app met vrouwen is hetgeen wat ze willen vrijwel altijd een relatie maar ze brengen dat extreem voorzichtig. ("gewoon leuk daten en dan zie ik wel") Het idee dat je gewoon allebei duidelijk zegt dat je voor een vaste relatie date lijkt er tegenwoordig al bijna niet meer in te zitten.

Ook hier zie ik vaak het idee voorbij komen dat eagerness niet echt hoort, dat je gelukkig moet zijn met jezelf, dat je net op zoek moet/mag zijn etc. Hoe sta jij hierin?
Wat ik al zeg, dit wordt je tegenwoordig door iedereen verteld.

Ik ben het compleet tegenovergestelde en ben altijd vol voor mijn dates gegaan. Meermaals heeft me dat een deksel op de neus opgeleverd, maar het is wie ik ben en hoe ik ben.
  dinsdag 28 april 2020 @ 13:48:09 #67
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192842708
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:28 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb ook screenshots naar een vriend gestuurd, die was aantal jaar geleden wel een echte versierder, inmiddels in vaste relatie al lange tijd.
Die stuurde mij na het zien van de screenshots, als dit niet goed komt eet ik mijn schoen op. :+
Dit is anders best eager als de ander er niet zo in staat :D waarmee ik het niet als fout bestempel, maar meer dan genoeg mensen die dit wel te heftig vinden.
pi_192842749
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wat ik al zeg, dit wordt je tegenwoordig door iedereen verteld.

Ik ben het compleet tegenovergestelde en ben altijd vol voor mijn dates gegaan. Meermaals heeft me dat een deksel op de neus opgeleverd, maar het is wie ik ben en hoe ik ben.
Maar waarom wordt het door iedereen gezegd? Ik snap dat niet. Ik merk dat als ik zeg "ik zoek iets serieus" vrouwen er meteen al lauwtjes op reageren. Terwijl je ook kunt denken "hé een serieuze gast die iets wil opbouwen, dat is best interessant".
  dinsdag 28 april 2020 @ 13:51:12 #69
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192842761
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Maar waarom wordt het door iedereen gezegd? Ik snap dat niet. Ik merk dat als ik zeg "ik zoek iets serieus" vrouwen er meteen al lauwtjes op reageren. Terwijl je ook kunt denken "hé een serieuze gast die iets wil opbouwen, dat is best interessant".
Ja weet ik het, geen idee, blijkbaar ben je dan niet zelfstandig genoeg/gelukkig in je eentje? Man, ik kwam na 11,5 jaar weer op de dating markt en snapte er geen kut van :P. Blij dat ik er ook weer vanaf ben.
  dinsdag 28 april 2020 @ 13:52:16 #70
438527 MissButterflyy
pi_192842773
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik bedoel vooral: Als je midden in een dateperiode zit, waarom zou je daar dan over praten met vriendinnen? Ik zou helemaal doodmoe worden van alle psychoanalyses, dat word ik nu al.

Achteraf analyseren waar het fout ging kan natuurlijk prima.
Dat is denk ik echt het verschil tussen mannen en vrouwen. :)
Ik haal er ontspanning uit die ervaringen te delen.
pi_192842774
Heb gewoon idee dat je de vrouw ook een soort van onduidelijkheid moet geven wat je als man wilt, zodat zij zich thuis afvraagt wil die me nou of niet??
  dinsdag 28 april 2020 @ 13:54:00 #72
438527 MissButterflyy
pi_192842799
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:52 schreef snoesje45 het volgende:
Heb gewoon idee dat je de vrouw ook een soort van onduidelijkheid moet geven wat je als man wilt, zodat zij zich thuis afvraagt wil die me nou of niet??
Nee.
Dan word ik ook onzeker en neem ik afstand.
pi_192842810
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:51 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ja weet ik het, geen idee, blijkbaar ben je dan niet zelfstandig genoeg/gelukkig in je eentje? Man, ik kwam na 11,5 jaar weer op de dating markt en snapte er geen kut van :P. Blij dat ik er ook weer vanaf ben.
Ik heb zelf het idee dat mensen bang zijn dat ze de foute keuze maken en daarom langer daten in plaats van elkaars tekortkomingen (als die niet te groot zijn) onvoorwaardelijk te accepteren.

Persoonlijk vind ik dat bloedirritant. Spreek gewoon dingen uit als je dingen wilt.
pi_192842821
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat is denk ik echt het verschil tussen mannen en vrouwen. :)
Ik haal er ontspanning uit die ervaringen te delen.
Onhandig allemaal.
  dinsdag 28 april 2020 @ 13:55:55 #75
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192842824
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb zelf het idee dat mensen bang zijn dat ze de foute keuze maken en daarom langer daten in plaats van elkaars tekortkomingen (als die niet te groot zijn) onvoorwaardelijk te accepteren.

Persoonlijk vind ik dat bloedirritant. Spreek gewoon dingen uit als je dingen wilt.
Tsjaa, het Instagram perfecte plaatje i.c.m. teveel aanbod he. Het gras lijkt altijd ergens groener. Dat vond ik wel weer fijn aan uit een lange relatie komen: je bent al bekend met gevoel van pieken en dalen, geen enkele relatie is altijd alleen maar leuk.
pi_192842883
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:55 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tsjaa, het Instagram perfecte plaatje i.c.m. teveel aanbod he. Het gras lijkt altijd ergens groener. Dat vond ik wel weer fijn aan uit een lange relatie komen: je bent al bekend met gevoel van pieken en dalen, geen enkele relatie is altijd alleen maar leuk.
Heb jij gedate via apps? Welke app heb je gebruikt?
  dinsdag 28 april 2020 @ 14:00:26 #77
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192842895
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb jij gedate via apps? Welke app heb je gebruikt?
Tinder en Happen, heel kort Happy Pancake (site, geen app), geslaagd om het zo te noemen via Tinder.
pi_192842903
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:00 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tinder en Happen, heel kort Happy Pancake (site, geen app), geslaagd om het zo te noemen via Tinder.
Het kan dus wel. :P
pi_192843114
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dit is anders best eager als de ander er niet zo in staat :D waarmee ik het niet als fout bestempel, maar meer dan genoeg mensen die dit wel te heftig vinden.
Kvind hem wel leuk
pi_192843149
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kvind hem wel leuk
Ze reageerde ook met aantal lach/huil smileys, dus heb niet het gevoel dat het verkeerd viel bij haar.
pi_192843232
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:17 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Ze reageerde ook met aantal lach/huil smileys, dus heb niet het gevoel dat het verkeerd viel bij haar.
Je bent gewoon een toffe kerel joh pik *O* Gewoon zo doorgaan. *O*
pi_192843236
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 13:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik wantrouw dat. Maar ik wantrouw alle mannen dus ja 😁
pi_192843247
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:24 schreef Cronometer_ het volgende:

[..]

Ik wantrouw dat. Maar ik wantrouw alle mannen dus ja 😁
Ik zeg altijd gewoon eerlijk dat ik erop uit ben haar hart te breken. :7
  dinsdag 28 april 2020 @ 14:26:11 #84
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192843251
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:17 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Hou eens op met jezelf verdedigen :). Je bent nu aan het zoeken naar een verklaring maar die is er maar 1: soms wordt een date het gewoon niet. Tenzij je een stinkende, boerende, ongalante man bent die meteen in je billen knijpt ofzo.
pi_192843258
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zeg altijd gewoon eerlijk dat ik erop uit ben haar hart te breken. :7
Zou dit luchtiger oppakken dan ik wil serieus. Instant paniek gevoelens.
pi_192843308
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:26 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hou eens op met jezelf verdedigen :). Je bent nu aan het zoeken naar een verklaring maar die is er maar 1: soms wordt een date het gewoon niet. Tenzij je een stinkende, boerende, ongalante man bent die meteen in je billen knijpt ofzo.
Mag er toch wel even een dagje van balen dat iets leuks toch niet zo leuk blijkt te zijn :P
  dinsdag 28 april 2020 @ 14:32:28 #87
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192843357
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:30 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Mag er toch wel even een dagje van balen dat iets leuks toch niet zo leuk blijkt te zijn :P
Tuurlijk, dat mag ook zeker. Maar dan hoef je je nog niet te verdedigen waarom je zegt wat je zegt of ontzettend te analyseren waarom het misliep. Juist goed bedoeld hoor, mijn opmerking ;).
pi_192843372
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:30 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Er gelden 2 regels in deze topics:
1: Gij zult niet in zelfmedelijden acteren!
2: Gij zult altijd bejegend worden vanuit het optiek dat er van alles mis is met je.
pi_192843377
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:32 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat mag ook zeker. Maar dan hoef je je nog niet te verdedigen waarom je zegt wat je zegt of ontzettend te analyseren waarom het misliep. Juist goed bedoeld hoor, mijn opmerking ;).
Wil er beter van worden ;) les 1 iets minder eager zijn
pi_192843395
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:33 schreef snoesje45 het volgende:

[..]

Wil er beter van worden ;) les 1 iets minder eager zijn
Je bent al de beste. :7
pi_192843456
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je bent al de beste. :7
OMG, Get a room together

~O>
Het is wat.......
pi_192843503
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2020 14:37 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

OMG, Get a room together

~O>
oO/
pi_193137860
Hier even nieuw leven inblazen.

Afgelopen week aan de praat geraakt met een leuke dame op Relatie Planet. Gisteren de afspraak gemaakt dat we waarschijnlijk op Hemelvaartsdag een lekker stuk gaan wandelen samen. Maar dat kan mjisschien ook wel eerder zijn, gezien het feit dat we het gisteren erg gezellig hadden tijdens een twee uur durend telefoongesprek O-)
Het is wat.......
  vrijdag 15 mei 2020 @ 10:01:28 #94
438527 MissButterflyy
pi_193138538
Wat leuk! Veel plezier alvast tijdens je wandeldate. :)
pi_193138553
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 09:07 schreef gooddaddy het volgende:

Afgelopen week aan de praat geraakt met een leuke dame op Relatie Planet. Gisteren de afspraak gemaakt dat we waarschijnlijk op Hemelvaartsdag een lekker stuk gaan wandelen samen. Maar dat kan mjisschien ook wel eerder zijn, gezien het feit dat we het gisteren erg gezellig hadden tijdens een twee uur durend telefoongesprek O-)
hemelvaartsdag is al snel hoor :)
pi_193138789
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

hemelvaartsdag is al snel hoor :)
Bijna een week nog. en ik ben ongeduldig als ik enthousiast ben :)
Het is wat.......
pi_193139236
Ik had gister een wandeldate. Was leuk! :)
pi_193140158
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 09:07 schreef gooddaddy het volgende:

Hoe is het daar gesteld tov de gratis apps?
pi_193141911
Relatie Planet kan ook gratis hoor, maar dan kun je alleen maar likes versturen. Maar voor mijn leeftijdcategorie is dat beter dan bijvoorbeeld Tinder
Het is wat.......
pi_193141932
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 10:23 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Bijna een week nog. en ik ben ongeduldig als ik enthousiast ben :)
Haha. Hemelvaart komt vroeg dit jaar. Na een gezellige chat gesprek besloten dat we vanavond een stukje bij haar in de buurt gaan wandelen :)
Het is wat.......
pi_193144707
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 13:50 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Haha. Hemelvaart komt vroeg dit jaar. Na een gezellige chat gesprek besloten dat we vanavond een stukje bij haar in de buurt gaan wandelen :)
Neem drank mee. Flesje wijn en wat glazen.

Heb ik toen bij een wandel/park date gedaan. Werd heel erg gewaardeerd. We hebben een halve dag in het park gezeten supergezellig en ook zitten zoenen.

Meisje daarna nooit meer gezien. :')
pi_193144895
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 17:19 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Heb ik toen bij een wandel/park date gedaan. Werd heel erg gewaardeerd. We hebben een halve dag in het park gezeten supergezellig en ook zitten zoenen.

Hahaha. _O- Die laatste zin had ik niet verwacht.
pi_193145008
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 17:19 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal wat hij in gedachten heeft volgens mij _O-
pi_193145219
Ik heb ook wel eens een wandeldate gehad. Kortste date ooit. Na een halve minuut vroeg hij al wat ik van hem vond. Hij is omgedraaid en naar huis gegaan :D
Sarcasme. Herken het.
pi_193145613
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb ook wel eens een wandeldate gehad. Kortste date ooit. Na een halve minuut vroeg hij al wat ik van hem vond. Hij is omgedraaid en naar huis gegaan :D
Wat had je gezegd dan? :D
pi_193177373
Ik ben zo slecht in daten... ik kan het gewoon niet. Ben er niet voor gemaakt. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een date romantisch te maken, zoen nooit op een eerste date. En dan uiteraard altijd en iedereen zegt achteraf het leuk en gezellig gevonden te hebben maar het meer vriendschappelijk te zien. Ik ben gewoon de ultieme broer voor al die vrouwen. Ik zal zolang ik dat niet kan oplossen voorlopig geen vriendin meer hebben gok ik. Bestaan er niet lessen voor daten? En dan niet van die onzinnige duur betaalde video's die je overal op het net vindt.
  zondag 17 mei 2020 @ 13:59:02 #107
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193177409
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 13:55 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ben zo slecht in daten... ik kan het gewoon niet. Ben er niet voor gemaakt. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een date romantisch te maken, zoen nooit op een eerste date. En dan uiteraard altijd en iedereen zegt achteraf het leuk en gezellig gevonden te hebben maar het meer vriendschappelijk te zien. Ik ben gewoon de ultieme broer voor al die vrouwen. Ik zal zolang ik dat niet kan oplossen voorlopig geen vriendin meer hebben gok ik. Bestaan er niet lessen voor daten? En dan niet van die onzinnige duur betaalde video's die je overal op het net vindt.
De oplossing ligt deels bij jezelf. Stop een ultieme broer te zijn, gedraag je alsof je meer wilt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 17 mei 2020 @ 14:03:25 #108
442280 Prisha
Moonshine!
pi_193177459
quote:
Wat is er gebeurd :o had je een slechte date gister?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_193177579
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:03 schreef Prisha het volgende:

[..]

Wat is er gebeurd :o had je een slechte date gister?
Nou het was niet per definitie een slechte date. Het was een prima date. Leuke gesprekken, lekker lachen, mooie omgeving. Alles ging vanzelf. Maar ik ben gewoon zo strontverlegen dat ik het niet voor elkaar krijg om haar even aan te raken, een hand om haar schouder of wat dan ook maar voor aanraking. Ook bij afscheid weet ik niet wat ik moet doen, sta ik maar een beetje en uiteindelijk durf ik niet meer dan gewoon drie zoenen te geven op de wang en dan weg te lopen. En daarna zit ik mezelf verrot te schelden in de auto. Wil niet zeggen dat wanneer ik haar direct "op de bek" had gepakt alles ineens anders zou zijn. Maar het zou het missende element kunnen zijn waarom het gewoon nooit lukt.
  zondag 17 mei 2020 @ 14:18:32 #110
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193177639
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:13 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nou het was niet per definitie een slechte date. Het was een prima date. Leuke gesprekken, lekker lachen, mooie omgeving. Alles ging vanzelf. Maar ik ben gewoon zo strontverlegen dat ik het niet voor elkaar krijg om haar even aan te raken, een hand om haar schouder of wat dan ook maar voor aanraking. Ook bij afscheid weet ik niet wat ik moet doen, sta ik maar een beetje en uiteindelijk durf ik niet meer dan gewoon drie zoenen te geven op de wang en dan weg te lopen. En daarna zit ik mezelf verrot te schelden in de auto. Wil niet zeggen dat wanneer ik haar direct "op de bek" had gepakt alles ineens anders zou zijn. Maar het zou het missende element kunnen zijn waarom het gewoon nooit lukt.
In sommige gevallen kom je er best mee weg als je aangeeft verlegen te zijn. Wellicht helpt zij je dan een handje die drempel over te gaan, mocht het wederzijds zijn.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_193177756
Boys and girls, nieuws van het front. Via een vriend ben ik een leuk meisje tegengekomen dat ik de laatste weken geregeld zie/spreek in groepsverband. (We spreken met een groepje vrienden thuis af.)

Al vanaf het eerste moment dat we elkaar kennen had ik het idee dat het goed zou kunnen klikken, we hebben veel dezelfde interesses en af en toe wisselen we tijdens groepsgesprekken een blik van verstandhouding uit. Ik heb zelden meegemaakt dat ik dacht dat iets zo goed zou passen.

Tot mijn positieve verbazing heeft zij dit ook doorgehad want ineens appte ze me met een random vraag over een onderwerp waarover we het gehad hebben, een mooi bruggetje tot meer zou je zeggen. Sinds dat moment merk ik echter dat ik weer in mijn oude "appdruk" terecht kom, ik ben wat geforceerd op zoek naar creatieve onderwerpen en spitsvondige reacties en het voelt voor mij niet heel relaxt aan. Eigenlijk zie ik het appen meer als ballast dan dat ik er vrolijk van word.

Vandaar ook mijn vraag aan jullie: Wat zal ik doen? Het appcontact weer even laten rusten? Voorlopig zie ik haar nog wel even in groepsverband dus helemaal uit beeld verdwijnt ze sowieso niet. Maar het voelt wel als een unieke kans, het is echt lang geleden dat ik zo'n goede match met iemand heb gehad.
  zondag 17 mei 2020 @ 14:34:53 #112
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193177816
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:29 schreef Generationalpha het volgende:
Boys and girls, nieuws van het front. Via een vriend ben ik een leuk meisje tegengekomen dat ik de laatste weken geregeld zie/spreek in groepsverband. (We spreken met een groepje vrienden thuis af.)

Al vanaf het eerste moment dat we elkaar kennen had ik het idee dat het goed zou kunnen klikken, we hebben veel dezelfde interesses en af en toe wisselen we tijdens groepsgesprekken een blik van verstandhouding uit. Ik heb zelden meegemaakt dat ik dacht dat iets zo goed zou passen.

Tot mijn positieve verbazing heeft zij dit ook doorgehad want ineens appte ze me met een random vraag over een onderwerp waarover we het gehad hebben, een mooi bruggetje tot meer zou je zeggen. Sinds dat moment merk ik echter dat ik weer in mijn oude "appdruk" terecht kom, ik ben wat geforceerd op zoek naar creatieve onderwerpen en spitsvondige reacties en het voelt voor mij niet heel relaxt aan. Eigenlijk zie ik het appen meer als ballast dan dat ik er vrolijk van word.

Vandaar ook mijn vraag aan jullie: Wat zal ik doen? Het appcontact weer even laten rusten? Voorlopig zie ik haar nog wel even in groepsverband dus helemaal uit beeld verdwijnt ze sowieso niet. Maar het voelt wel als een unieke kans, het is echt lang geleden dat ik zo'n goede match met iemand heb gehad.
“Appdruk”... Really? Denk toch niet zoveel na man.

Sowieso, iets als kans zien, maar anderzijds uitspreken dat het appen als ballast ervaren word, lijkt me dat je zelf al weet hoe de vork in de steel steekt, niet?
Blog
pi_193177842
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:34 schreef M1stral het volgende:

[..]

“Appdruk”... Really? Denk toch niet zoveel na man.

Sowieso, iets als kans zien, maar anderzijds uitspreken dat het appen als ballast ervaren word, lijkt me dat je zelf al weet hoe de vork in de steel steekt, niet?
Nee geen idee, weet jij het? :) De druk zit er dus niet zozeer in dat ik het niet leuk vind om met haar te appen (omdat ik weet hoe gezellig ik het in het echt met haar vind) maar dat ik het idee heb dat ik steeds met leuke en creatieve dingen moet komen.

Dat is dus een druk die ik mezelf opleg.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2020 14:37:35 ]
pi_193177890
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:36 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee geen idee, weet jij het? :)
Misschien omdat je het ziet als unieke kans dat je er druk op legt voor jezelf om het goed te laten verlopen. Maar je gewone zelf zijn is natuurlijk het beste om te zien hoe het tussen jullie gaat. Waarom spreek je niet 1 op 1 met haar af. Je hebt haar alleen nog maar in groepsverband gezien toch?
  zondag 17 mei 2020 @ 14:40:38 #115
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_193177894
quote:

[..]

Nee geen idee, weet jij het? :)
Contact onderhouden op app is al iets waar je niet vrolijk van word. Je zit jezelf veel te veel in de weg, ontleent teveel waarde aan online contact of hebt anderzijds verwachtingen waarvan niet eens duidelijk is of ze waar gemaakt gaan worden of niet. Je maakt het veel te groot.

Anyway, als ik zelf zo over de situatie zou spreken, dan weet ik wel dat ik er niet op zit te wachten.
Blog
pi_193177958
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:40 schreef Womanly het volgende:

[..]

Misschien omdat je het ziet als unieke kans dat je er druk op legt voor jezelf om het goed te laten verlopen. Maar je gewone zelf zijn is natuurlijk het beste om te zien hoe het tussen jullie gaat. Waarom spreek je niet 1 op 1 met haar af. Je hebt haar alleen nog maar in groepsverband gezien toch?
Klopt. Mijn eigen idee is om het online contact nu weer even te laten rusten, ik word er een beetje gestresst van.

Ik blijf haar sowieso wel spreken dus er blijven momentjes om weer online aan te haken en haar inderdaad individueel uit te nodigen voor een date. :)

En het klopt wat je zegt hoor, maar dat komt omdat ik bij dit soort dingen vaak een beetje last heb van tunnelvisie.
pi_193178145
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Klopt. Mijn eigen idee is om het online contact nu weer even te laten rusten, ik word er een beetje gestresst van.

Ik blijf haar sowieso wel spreken dus er blijven momentjes om weer online aan te haken en haar inderdaad individueel uit te nodigen voor een date. :)

En het klopt wat je zegt hoor, maar dat komt omdat ik bij dit soort dingen vaak een beetje last heb van tunnelvisie.
Lijkt me een goed idee. Je kunt zelf het beste aanvoelen en uitproberen.
En zo'n tunnelvisie is menselijk hoor, goed dat je het herkent dan kun je er wat mee. :)
pi_193178154
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 14:29 schreef Generationalpha het volgende:

Afspreken. Je hoeft echt niet elke dag te appen.
pi_193178167
quote:
Flirten is ook zeker niet altijd makkelijk. Maar het is wel essentieel, want anders krijg je inderdaad dat je wordt gezien als grote broer.

Bijvoorbeeld bij een eerste begroeting met je date, plaats je hand bijvoorbeeld op haar heup in plaats van op haar schouder tijdens de typische 3 zoenen.

Het zit hem vaak in kleine dingen die het dan net even wat anders maken.
pi_193178231
quote:

[..]

Nee geen idee, weet jij het? :) De druk zit er dus niet zozeer in dat ik het niet leuk vind om met haar te appen (omdat ik weet hoe gezellig ik het in het echt met haar vind) maar dat ik het idee heb dat ik steeds met leuke en creatieve dingen moet komen.

Dat is dus een druk die ik mezelf opleg.
Je hoeft haar toch ook niet elke dag te appen?

Ik app ook alleen echt mensen als ik iets nuttigs of leuks te melden heb.
pi_193178427
quote:

[..]

Je hoeft toch niet perse te zoenen op de eerste date.

Wat maakt het dat je haar niet aan durft te raken?
pi_193179100
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 15:33 schreef Womanly het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet perse te zoenen op de eerste date.

Wat maakt het dat je haar niet aan durft te raken?
Ik denk dat ik bang ben voor haar reactie. Ik weet niet waarom. Ik heb vooral denk ik ook gewoon te weinig ervaring in het daten. Ik had hiervoor een relatie van 9 jaar en met een pauze van een half jaar daarvoor een relatie van bijna 4 jaar. Ik weet niet hoe ik een meisje moet versieren, ik weet niet wanneer ik flirt, wanneer ik moet flirten. Stiekem ben ik gewoon een hopeloos geval _O- 't zal bij mij pas lukken als de vrouw het initiatief neemt.
pi_193179389
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 15:04 schreef Womanly het volgende:

[..]

Lijkt me een goed idee. Je kunt zelf het beste aanvoelen en uitproberen.
En zo'n tunnelvisie is menselijk hoor, goed dat je het herkent dan kun je er wat mee. :)
Ik doe even rustig aan. En die tunnelvisie is lastig, ik weet van mezelf dat ik nogal een focusser ben. Als ik iemand echt leuk vind (zo vaak gebeurt dat niet) dan wil ik ook meteen all-in gaan.

En dat kan weer afschrikken.
pi_193179516
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 16:42 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik denk dat ik bang ben voor haar reactie. Ik weet niet waarom. Ik heb vooral denk ik ook gewoon te weinig ervaring in het daten. Ik had hiervoor een relatie van 9 jaar en met een pauze van een half jaar daarvoor een relatie van bijna 4 jaar. Ik weet niet hoe ik een meisje moet versieren, ik weet niet wanneer ik flirt, wanneer ik moet flirten. Stiekem ben ik gewoon een hopeloos geval _O- 't zal bij mij pas lukken als de vrouw het initiatief neemt.
Nahja een relatie ging je wel goed af.

Dus dat komt vast goed.
pi_193179534
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 16:42 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Je hebt die relatie toch toen ook niet zomaar gekregen?
pi_193179562
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 17:26 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je hebt die relatie toch toen ook niet zomaar gekregen?
Dat ging redelijk vanzelf. Bij de ene werkten we samen en bij de andere was het de zus van mijn beste vriend
pi_193179576
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 17:29 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dat ging redelijk vanzelf. Bij de ene werkten we samen en bij de andere was het de zus van mijn beste vriend
Ja maar alsnog zullen jullie toen waarschijnlijk wel geflirt hebben.

Soms gaat flirten ook echt vanzelf en denk je er zelf niet echt bij na.
pi_193180312
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 17:29 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Dat ging alsnog met een zekere aantrekkingskracht en dergelijke.
En dus ook geflirt anders was je gewoon vrienden gebleven.
pi_193184310
quote:

[..]

Mocht je twijfelen in dit soort situaties, vraag het gewoon. Vraag of het goed is of je haar hand pakt, of vraag of je haar een zoen mag geven.
Werkt voor mij altijd, netjes maar duidelijk.

[ Bericht 14% gewijzigd door MeneertjeWeltevree op 17-05-2020 22:08:06 (Foutje) ]
pi_193185918
Vragen of je een zoen mag geven :')

'Hoe je een vagina kurkdroog krijgt 101'
pi_193186781
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 22:07 schreef MeneertjeWeltevree het volgende:

[..]

Mocht je twijfelen in dit soort situaties, vraag het gewoon. Vraag of het goed is of je haar hand pakt, of vraag of je haar een zoen mag geven.
En heb je dan ook altijd succes of zeggen ze dan altijd nee?

Want het lijkt mij vrij raar om te vragen. Het is dan totaal niet spontaan, plus het komt erg onzeker over.
pi_193188406
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 13:50 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Deze gaat het toch niet worden. Wandeling was erg gezellig. De dag erna heb ik haar zelfs uitgenodigd om koffie te komen drinken omdat ze vrijwel langs mijn huis kwam. Maar na eens goed nagedacht te hebben over de gesprekken die we gevoerd hebben zie ik me met haar niet oud worden. Dus geen picknick met haar op Hemelvaartsdag.

Nadat ik dat besluit voor mezelf genomen had nam een andere date contact met me op. Was al een weekje stil rond haar. Of ik zin had om te gaan wandelen. Dus gisteren 1,5 uur gewandeld en dat was ook erg gezellig. Gezeliiger dan de vorige keren. Had een beetje mijn twijfels over deze date, maar het voelde wel goed gisteren.
Het is wat.......
  maandag 18 mei 2020 @ 09:15:12 #133
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_193188880
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 00:16 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

En heb je dan ook altijd succes of zeggen ze dan altijd nee?

Want het lijkt mij vrij raar om te vragen. Het is dan totaal niet spontaan, plus het komt erg onzeker over.
Afhankelijk van de situatie kon ik dit juist heel erg O+ O+ O+ vinden hoor. Maar dan moet er wel al zo'n lekkere half ongemakkelijke elkaar net iets te lang aankijken vibe hangen. Waarbij overduidelijk beiden partijen moeite hebben met de eerste stap zetten.
pi_193189133
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2020 22:07 schreef MeneertjeWeltevree het volgende:

[..]

Dat kan, maar je kan ook gewoon leren om lichaamstaal te lezen. Een vrouw geeft zat aanwijzingen wat betreft contact.
pi_193189138
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2020 23:13 schreef Cockwhale het volgende:
Vragen of je een zoen mag geven :')

'Hoe je een vagina kurkdroog krijgt 101'
Juist. Ik denk dat vrouwen daarop afknappen
  maandag 18 mei 2020 @ 10:30:36 #136
318507 Jester65
Stay frosty
pi_193189629
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 08:17 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Deze gaat het toch niet worden. Wandeling was erg gezellig. De dag erna heb ik haar zelfs uitgenodigd om koffie te komen drinken omdat ze vrijwel langs mijn huis kwam. Maar na eens goed nagedacht te hebben over de gesprekken die we gevoerd hebben zie ik me met haar niet oud worden. Dus geen picknick met haar op Hemelvaartsdag.

Nadat ik dat besluit voor mezelf genomen had nam een andere date contact met me op. Was al een weekje stil rond haar. Of ik zin had om te gaan wandelen. Dus gisteren 1,5 uur gewandeld en dat was ook erg gezellig. Gezeliiger dan de vorige keren. Had een beetje mijn twijfels over deze date, maar het voelde wel goed gisteren.
Wat maakt dan in zo'n gesprek dat je je niet oud ziet worden met iemand?
pi_193189641
"Ik wil best nog wel een keer afspreken, maar dan wel meer als vriendschappelijk"

pi_193189867
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 10:30 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Wat maakt dan in zo'n gesprek dat je je niet oud ziet worden met iemand?
Omdat wanneer ik met iemand een relatie wil ik dit voor de rest van mijn leven wil. Ben niet op zoek naar vluchtige contacten.
Het is wat.......
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 10:59:48 #139
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193189923
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 10:54 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Omdat wanneer ik met iemand een relatie wil ik dit voor de rest van mijn leven wil. Ben niet op zoek naar vluchtige contacten.
Dat kun je van tevoren toch nooit weten, of je met die persoon werkelijk de rest van je leven samen wil blijven?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193190084
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 10:54 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Dan neem je dates wel heel erg zwaar op als je met die bril er naar kijkt.
pi_193190103
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 10:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat kun je van tevoren toch nooit weten, of je met die persoon werkelijk de rest van je leven samen wil blijven?
Klopt, maar als ik het na twee dates al zeker weet dan besteed ik er verder geen moeite meer aan
Het is wat.......
pi_193190109
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:11 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Tsja, ieder zijn ding. Ik zit er me altijd over te verbazen dat iedereen hier in het topic na drie of vier keer daten sex verwacht. Heb ik ook niet. Ik vindt sex iets speciaals. Een toevoeging aan een relatie, geen voorwaarde om er een te kunnen beginnen
Het is wat.......
  Moderator maandag 18 mei 2020 @ 11:17:48 #143
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_193190134
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:14 schreef gooddaddy het volgende:

[..]

Klopt, maar als ik het na twee dates al zeker weet dan besteed ik er verder geen moeite meer aan
Ik zeg ook niet dat je dat moet doen, want jij hebt het over wel of niet verder daten nu, maar dat was niet wat ik bedoelde. Ik heb het niet over zeker weten dat je een persoon NIET wil, ik heb het over zeker weten dat je een persoon WEL wil, voor de rest van je leven, want dat was je originele punt.

Dát kun je van tevoren gewoon niet weten, want je weet niet hoe je diezelfde persoon over bv 10 jaar ziet, laat staan of je er over 50 jaar nog mee samen bent.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_193190180
Daar heb je inderdaad gelijk in. Dat weet je nooit. Maar dan kom ik toch weer uit bij mijn vor
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je dat moet doen, want jij hebt het over wel of niet verder daten nu, maar dat was niet wat ik bedoelde. Ik heb het niet over zeker weten dat je een persoon NIET wil, ik heb het over zeker weten dat je een persoon WEL wil, voor de rest van je leven, want dat was je originele punt.

Dát kun je van tevoren gewoon niet weten, want je weet niet hoe je diezelfde persoon over bv 10 jaar ziet, laat staan of je er over 50 jaar nog mee samen bent.
Daar heb je gelijk in, dat weet je nooit. Maar dan kom ik toch weer uit bij mijn vorige antwoord. Als ik na twee dates weet dat ik daar niet de rest van mijn leven wil doorbrengen, dan heeft het geen zin om verder te gaan.
Wanneer ik wel een denk dat ik met een persoon de rest van mijn leven zou kunnen doorbrengen, dan ga ik er voor. Met het risico dat het op een gegeven moment toch fout loopt.
Maar ja, toen ik 22 jaar geleden mijn ex-vrouw ontmoette dacht ik daar ook oud mee te kunnen worden
Het is wat.......
pi_193190366
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:11 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat is een leeftijdsding ook denk ik.

Hoe ouder je wordt.. hoe minder zin je hebt je tijd te “verdoen” met iemand.
pi_193191681
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is een leeftijdsding ook denk ik.

Hoe ouder je wordt.. hoe minder zin je hebt je tijd te “verdoen” met iemand.
Nu voel ik me echt oud :'(
Het is wat.......
pi_193192660
quote:
17s.gif Op maandag 18 mei 2020 09:15 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Afhankelijk van de situatie kon ik dit juist heel erg O+ O+ O+ vinden hoor. Maar dan moet er wel al zo'n lekkere half ongemakkelijke elkaar net iets te lang aankijken vibe hangen. Waarbij overduidelijk beiden partijen moeite hebben met de eerste stap zetten.
In zo'n lange stilte ga ik er gewoon voor. Ik ga dan niet vragen of ik je mag zoenen.

Hooguit dat ik misschien speels zeg "Oke ik ga je nu zoenen". Maar zelfs dat doe ik eigenlijk nooit.
  maandag 18 mei 2020 @ 17:11:31 #148
318507 Jester65
Stay frosty
pi_193193932
quote:
1s.gif Op maandag 14 oktober 2019 19:55 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ah ok, een generatie ouder dan ik, 1976 hier. Wat is het doel van je dating avontuur? Gaan voor een nieuwe relatie met samenwonen de komende 10 jaar of juist wat meer low level?

Uiteraard hangt dat ook af hoe het klikt met de ander maar ik neem aan dat je een doel in je hoofd had toen je aan het daten begon?
Even terug in de tijd: deze vraag werd me in oktober (na de eerste date!) gesteld, en ik antwoordde toen als volgt:
quote:
Ik heb op m'n profiel ingevuld dat ik een LAT-relatie zoek, zij volgens mij een relatie. Maar alleen al in praktische zin zit er voorlopig niet veel meer in dan LAT, denk ik, daarvoor wonen we te ver uit elkaar (vind ik in ieder geval). Op hele lange termijn is natuurlijk alle mogelijk, als er geen kinderen meer thuis wonen bijvoorbeeld. Maar goed, dan lopen we wel erg ver op de zaken vooruit. :)
Inmiddels zijn we 7 maanden verder en het gaat nog steeds heel goed, afgelopen weekend eigenlijk voor het eerst concreet over de iets verdere toekomst gesproken, bij beiden bestaat de behoefte om op enige termijn echt samen verder te gaan, en ook samen te gaan wonen. Uiteraard nog best veel haken en ogen (we wonen ruim 50 km uit elkaar, allebei werk in die omgeving, een koophuis en nog kinderen die thuis wonen), maar wel fijn om het gevoel van een gezamenlijke toekomst echt uit te spreken. O+
  dinsdag 19 mei 2020 @ 13:21:12 #149
108913 Godshand
guide4you
pi_193205466
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 17:11 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Even terug in de tijd: deze vraag werd me in oktober (na de eerste date!) gesteld, en ik antwoordde toen als volgt:
[..]

Inmiddels zijn we 7 maanden verder en het gaat nog steeds heel goed, afgelopen weekend eigenlijk voor het eerst concreet over de iets verdere toekomst gesproken, bij beiden bestaat de behoefte om op enige termijn echt samen verder te gaan, en ook samen te gaan wonen. Uiteraard nog best veel haken en ogen (we wonen ruim 50 km uit elkaar, allebei werk in die omgeving, een koophuis en nog kinderen die thuis wonen), maar wel fijn om het gevoel van een gezamenlijke toekomst echt uit te spreken. O+
O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_193205758
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 17:11 schreef Jester65 het volgende:

[..]

[..]

O+

Thuiswonende kinderen maakt dat niet makkelijker nee..
Maar waar een wil is, is een weg :)

(En die weg kan ook zijn dat het nog even gaat duren natuurlijk)
pi_193207148
quote:
17s.gif Op maandag 18 mei 2020 09:15 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Je moet er toch even doorheen, als die eerste zoen heeft plaatsgevonden gaat het doorgaans vanzelf.

Als je een beetje vrouw bent begrijp je dat ook heus wel.
  woensdag 20 mei 2020 @ 16:41:14 #152
318507 Jester65
Stay frosty
pi_193225925
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 13:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

O+

Thuiswonende kinderen maakt dat niet makkelijker nee..
Maar waar een wil is, is een weg :)

(En die weg kan ook zijn dat het nog even gaat duren natuurlijk)
Klopt. We hebben nu min of meer gekscherend 4 jaar als uiterste termijn genoemd. :)

Maar ik vind het vooral bijzonder dat het gevoel al zo sterk kan zijn, dat had ik vooraf echt niet verwacht. Heeft denk ik ook wel met leeftijd te maken, zoals hiervoor al ergens werd gesteld.
pi_193226711
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2020 16:41 schreef Jester65 het volgende:

[..]

Klopt. We hebben nu min of meer gekscherend 4 jaar als uiterste termijn genoemd. :)

Maar ik vind het vooral bijzonder dat het gevoel al zo sterk kan zijn, dat had ik vooraf echt niet verwacht. Heeft denk ik ook wel met leeftijd te maken, zoals hiervoor al ergens werd gesteld.
Wel heel fijn :)
pi_193228370
Vind je iemand echt leuk of vind je het gewoon leuk om in deze eenzame periode contact te hebben en te daten.

Ik zie mijn collega’s vrijwel niet en mijn vrienden/familie een stuk minder. Ik mis het uitgaan en het stappen. Ik ben wel druk aan het daten en vraag me soms af of ik mijn date nu zelfs veel leuker vindt (minder kritisch zijn).

Hoe denken jullie over het aangaan van een relatie als de gehele dating periode heeft plaatsgevonden tijdens de intelligente lockdown?
pi_193361426
Vanavond voor het eerst sinds tijden weer eens een serieuze date gehad. Was supergezellig maar eerlijk gezegd viel me het enorme contrast met scharrelen weer op.

Hoe zorg ik er in vredesnaam voor dat er seksuele spanning ontstaat met een chick waarmee het gewoon gezellig is? _O- Bij scharrels vind ik de directe (lompe) communicatie vaak zoveel makkelijker.
pi_193364241
Kolere, boer :D

Hoe veel anders kan het zijn? Ga je bij scharrels gewoon liggen en wijs je naar piemperd met een "die gaat zichzelf niet zuige moppie" blik?

:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')