Die ontmatch ik ja.quote:Op zondag 26 april 2020 00:53 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoe reageren jullie op mensen die enkel 1 keer per dag of per 2 dagen terug reageren...
Daar ben je toch snel klaar mee?
Die zijn waarschijnlijk al lang klaar met jou, maar ws van die types die blocken onbeleefd vinden..quote:Op zondag 26 april 2020 00:53 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoe reageren jullie op mensen die enkel 1 keer per dag of per 2 dagen terug reageren...
Het is toch alleen belangrijk wat jij daar van vindt? Het is helemaal prima om daar niets mee te willen, en ook om dat geen belemmering te vinden. Het is vooral heel persoonlijk.quote:Op zondag 26 april 2020 20:19 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dames met kinderen die het pas in de laatste zin van hun bio terloops vermelden of heel cryptisch, wat vinden we daarvan?
Toevallig zelf gehad, ik besloot er geen moeite meer in te steken totdat ze zelf vroeg waarom ik niet meer appte.quote:Op zondag 26 april 2020 00:53 schreef Themeparktommy het volgende:
Jammer die onzekerheid...quote:Op maandag 27 april 2020 08:03 schreef snoesje45 het volgende:
Ik sta dus op het punt om date 4 te hebben, helaas sinds gisteren 12:00 geen reactie meer gehad op mijn berichtje.
Natuurlijk wil dit niet zeggen dat het meteen einde is maar normaal stuurde ze dan later altijd wel iets. Ook weet ik dat ze druk was dit weekend ivm planning date 4 wel of niet vandaag.
Denk dat ik maar gewoon moet wachten en niet vandaag nog vragen of de date doorgang heeft.
Klote situaties altijd
Ja, ben hier slecht inquote:
Nope, helaas. Had serieus verwacht dat dit wel iets serieus kon worden. Kan van een op andere moment dus omslaanquote:
Wees jezelf gewoon. Vraag het, wees eerlijk over je emotie. Je hoeft geen spel te spelen.quote:Op maandag 27 april 2020 08:03 schreef snoesje45 het volgende:
Ik sta dus op het punt om date 4 te hebben, helaas sinds gisteren 12:00 geen reactie meer gehad op mijn berichtje.
Natuurlijk wil dit niet zeggen dat het meteen einde is maar normaal stuurde ze dan later altijd wel iets. Ook weet ik dat ze druk was dit weekend ivm planning date 4 wel of niet vandaag.
Denk dat ik maar gewoon moet wachten en niet vandaag nog vragen of de date doorgang heeft.
Klote situaties altijd
Ik zou dat meisje dat wel moeite voor je doet als er een date geplanned staat leuker vinden.quote:Op maandag 27 april 2020 08:03 schreef snoesje45 het volgende:
Klote situaties altijd
Bespaar jezelf de moeite en mentale energie en ga voor een ander.quote:Op maandag 27 april 2020 13:42 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Nope, helaas. Had serieus verwacht dat dit wel iets serieus kon worden. Kan van een op andere moment dus omslaan
Wie weet komt er nog iets maar ben er bang voor, is wel een teken vaak altijd.
Die heeft een andere betere pener gevonden voor haar.quote:Op maandag 27 april 2020 08:03 schreef snoesje45 het volgende:
Klote situaties altijd
Ja die conclusie kan ik nu wel trekken ja, afgewimpeld onder de noemer: "weinig tijd"quote:Op maandag 27 april 2020 22:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Bespaar jezelf de moeite en mentale energie en ga voor een ander.
Misschien niet seksueel genoeg geweest? Beetje aanraken zoenen opwinden?quote:Op dinsdag 28 april 2020 07:56 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Ja die conclusie kan ik nu wel trekken ja, afgewimpeld onder de noemer: "weinig tijd"
Echt jammer, voelde van haar kant ook echt enthousiasme tijdens de dates vooral, en na de dates zeggen dat ze het echt leuk vond!
Vrouwen![]()
3 dates gehad, 3x gezoend, genoeg aanrakingen. Zonder het te benoemen kwam sex ook aan bod in de gesprekken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 09:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Misschien niet seksueel genoeg geweest? Beetje aanraken zoenen opwinden?
Vrouwen gaan altijd een stuk normaler doen als je ze geneukt hebt in ieder geval, opeens een groot deel van dit gezeik weg.
Klinkt lang, 3 dates.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:02 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
3 dates gehad, 3x gezoend, genoeg aanrakingen. Zonder het te benoemen kwam sex ook aan bod in de gesprekken.
Dus denk dat als date 4 had plaats gevonden dan wisten we eigenlijk allebei wel dat er ook sex kwam.
Jammer wel zo.
Dus sneller sex moeten hebben?quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Klinkt lang, 3 dates.
Date 2 gewoon thuis afspreken en meenemen naar je fapcave na het eten.
Verder snap ik prima dat je het jammer vindt, ik zou mijn "zin in daten" ook verliezen met dit soort bullshit, maar goed, zo werkt het naar mijn idee een beetje.
Als je hoopt op een normale relatie: nee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:49 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Dus sneller sex moeten hebben?
Heb in verleden ook een 2e date gehad bij mij thuis, waarbij ik de intentie liet zien om het zoenen om te zetten in sex.
Dit werd toen beantwoord met nee en later het resultaat: afhaken van haar met reden het gaat te snel.
Vandaar dat ik het bewust niet heb gedaan nu.
Jammer, ghosten is zo makkelijk, ipv eerlijk te zijn.quote:Op maandag 27 april 2020 13:42 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Nope, helaas. Had serieus verwacht dat dit wel iets serieus kon worden. Kan van een op andere moment dus omslaan
Wie weet komt er nog iets maar ben er bang voor, is wel een teken vaak
Iets beter dan wanneer je er pas in het gesprek of zelfs veel later achter komt. Ik vind het beter dat het in de bio staat (zelfs als dit al cryptisch is), zodat je de keuze hebt om wel of niet voor te gaan.quote:Op zondag 26 april 2020 20:19 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Dames met kinderen die het pas in de laatste zin van hun bio terloops vermelden of heel cryptisch, wat vinden we daarvan?
Er is nog gewoon contact, maar meer om de juiste manier tot een einde te komen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jammer, ghosten is zo makkelijk, ipv eerlijk te zijn.
Dit.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:53 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Als je hoopt op een normale relatie: nee.
Je hoeft je tactiek niet aan te passen, ze was het gewoon niet. Simpel.
Que?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:15 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Er is nog gewoon contact, maar meer om de juiste manier tot een einde te komen.
Helaas, was sinds lange tijd dat ik echt enthousiast was om een vrouw.
happens... weet je in ieder geval dat je het niet verleerd bentquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:15 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. We hebben het allemaal al eens meegemaakt denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:15 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel positief!quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
happens... weet je in ieder geval dat je het niet verleerd bent
Naja blijkbaar wel, want heb alleen maar dates met vrouwen die na 2-3 dates ten einde komen om allemaal verschillende redenenquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
happens... weet je in ieder geval dat je het niet verleerd bent
dat is toch normaal?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:25 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Naja blijkbaar wel, want heb alleen maar dates met vrouwen die na 2-3 dates ten einde komen om allemaal verschillende redenen
Shit happens. Jij bent jij, als ze dat niet moeten dan zijn ze blijkbaar niet voor jou.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:25 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Naja blijkbaar wel, want heb alleen maar dates met vrouwen die na 2-3 dates ten einde komen om allemaal verschillende redenen
Voor mijn gevoel is het echt dat ik ergens iets fouts doe wat vrouwen weg laat lopen
Dit zeker. Veel dates gehad, maar niks waarvan ik zei wowquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:26 schreef Uhmmpie het volgende:
dat is toch normaal?
je wordt toch vaker niet echt verliefd dan wel uiteindelijk.
Is ook misschien zo, maar het is wel vaker zo dat ik de vrouwen interessant vind en door wil daten om te kijken hoe of wat.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
dat is toch normaal?
Ik ben me er een beetje op gaan inlezen en datingexperts zeggen dat dit ook normaal is.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
dat is toch normaal?
mja ik vind dat doordaten gewoon een beetje raarquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:29 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Is ook misschien zo, maar het is wel vaker zo dat ik de vrouwen interessant vind en door wil daten om te kijken hoe of wat.
Om deze laatste date er nog 1x bij te halen, leuke gesprekken, humor, geen moment stil geweest en vooral echt veel dingen gemeen in dezelfde sport, zelfde series, zelfde vakantieplannen. Veel meer kon het in mijn ogen niet zijn. Voelde als perfect haha
Snap je het niet? Mannen willen aandacht en seks, boeit ze niet eens zoveel met welke vrouw het is.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:31 schreef Uhmmpie het volgende:
mja ik vind dat doordaten gewoon een beetje raar
het is nie talsof je een paar nieuwe schoenen gaat komen... waarbij je alle winkels afloopt en dan toch besluit: nou die eerste waren eigenljk het leukst.
bij een date moet het gewoon perfect fit zijn.. en dat kan best even duren...
duurt bij mij doorgaans wel wat langer voor ik iemand ECHT leuk vind zegmaar
maar je kunt ze niet allemaal even proberen en dan toch maar voor die eerste gaan.
Tjah vrouwen willen dat je ze goed aanvoelt. Je gaat er meer aan hebben om die skill te verkrijgen dan het bij iedere vrouw langzaam aan te pakken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:49 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Dus sneller sex moeten hebben?
Heb in verleden ook een 2e date gehad bij mij thuis, waarbij ik de intentie liet zien om het zoenen om te zetten in sex.
Dit werd toen beantwoord met nee en later het resultaat: afhaken van haar met reden het gaat te snel.
Vandaar dat ik het bewust niet heb gedaan nu.
Als je mij bedoeld, ik was maar met 1 dame aan het daten/appen dus voor mij was het serieus en niet alleen om sex.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:37 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Snap je het niet? Mannen willen aandacht en seks, boeit ze niet eens zoveel met welke vrouw het is.
Valt me nog mee dat hij uberhaupt enthousiast was over een vrouw. Velen zijn dat volgens mij zelfs al niet. Maar ik vraag me dan wel af waarom hij kennelijk ook aandacht schenkt aan vrouwen waar hij niet enthousiast van wordt
Ik zou zulke aandacht iig niet hoeven als ik zo'n vrouw waar hij niet enthousiast van wordt was geweest
Vrouwen en hun ex, ook alleen als ze zelf zijn afgewimpeld.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. We hebben het allemaal al eens meegemaakt denk ik.
Wat de reden is kom je toch niet achter.
Of ze er nog niet klaar voor, is iemand anders tegen gekomen of een ex die weer in beeld is... Het kan van alles zijn.
Oh binnen 3 dates verliefd?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
dat is toch normaal?
Hahaa een skill om vrouwen goed aan te voelen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah vrouwen willen dat je ze goed aanvoelt. Je gaat er meer aan hebben om die skill te verkrijgen dan het bij iedere vrouw langzaam aan te pakken.
Beetje voelen vinden ze vaak wel prettig hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hahaa een skill om vrouwen goed aan te voelen.
Dat klinkt wel erg glad.
Ik denk niet dat het zo zit.
Nou niet van iemand die ik verder niet ken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Beetje voelen vinden ze vaak wel prettig hoor.
Hij heeft gelijk. Vrouwen geven gewoon signalen af die je kan lezen of uitlokken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hahaa een skill om vrouwen goed aan te voelen.
Dat klinkt wel erg glad.
Ik denk niet dat het zo zit.
Ja, en daar zijn alle vrouwen hetzelfde in. Allemaal en altijd.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:47 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. Vrouwen geven gewoon signalen af die je kan lezen of uitlokken.
Juist mijn ervaring. Ga echt niet denken dat jij uniek bent.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, en daar zijn alle vrouwen hetzelfde in. Allemaal en altijd.
Ik betrek het helemaal niet op mezelf.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:49 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Juist mijn ervaring. Ga echt niet denken dat jij uniek bent.
Ik stel me altijd netjes voor.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou niet van iemand die ik verder niet ken.
Zelfs niet als ie heel knap is
in sommige aspecten ja, maar er zijn echt wel onderdelen waarop de meeste mensen hetzelfde zijn. We blijven kuddedierenquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik betrek het helemaal niet op mezelf.
Denk alleen dat vrouwen, zoals de meeste mensen, allemaal anders zijn...
Dit denk ik ook wel, en blijkbaar doe ik daar dingen in fout aangezien de laatste tijd alle dates afmelden met een smoesjequote:Op dinsdag 28 april 2020 11:55 schreef Craptacular het volgende:
[..]
in sommige aspecten ja, maar er zijn echt wel onderdelen waarop de meeste mensen hetzelfde zijn. We blijven kuddedieren
Shit happens.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:02 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Dit denk ik ook wel, en blijkbaar doe ik daar dingen in fout aangezien de laatste tijd alle dates afmelden met een smoesje
Ik wil daar wel over nadenken, wat reflectie in deze, en er van leren is nooit verkeerd.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:13 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Shit happens.
Ik heb ook hele leuke eerste dates gehad die uiteindelijk op niets uitliepen. Mensen hebben veel opties en zijn wat ouder dus knappen ook eerder af.Het gebeurt van beide kanten. Niet teveel over nadenken.
Dit dus, dat ze geen interesse meer heeft, prima.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik wil daar wel over nadenken, wat reflectie in deze, en er van leren is nooit verkeerd.
Het enige wat hier mogelijk in kan zitten is dat het net niet voelt voor haar, en ze eigenlijk vooral hoopt dat het toch wel wat wordt voor haar, maar na de 3 dates moet concluderen dat de vlinders niet komen. Soms matcht iemand heel goed, op alles, behalve dat je er de positieve kriebels niet van krijgt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:23 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Dit dus, dat ze geen interesse meer heeft, prima.
Maar als dit zo eindeloos door blijft gaan blijf ik eeuwig alleen, voor mijn gevoel moet ik iets veranderen en dat wil ik dus doen door de dates/app gesprekken te beoordelen om het zo anders te kunnen doen.
In mijn ogen waren de 3 dates leuk met haar, ze moest veel lachen, vertelde persoonlijke dingen tegen mij, er was een klik qua bezigheden en interesses maar toch blijkt het nu klaar te zijn.
Is het dan dat ik misschien teveel laat blijken dat ik graag wil en al snel enthousiast ben over haar door de appjes die ik stuur. Snap het gewoon niet gezien de dates en soms zelfs een onzekere vraag van haar kant: Het was wel weer leuk he!?
Je hebt vaak inderdaad een eigen blinde vlek.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:23 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Dit dus, dat ze geen interesse meer heeft, prima.
Maar als dit zo eindeloos door blijft gaan blijf ik eeuwig alleen, voor mijn gevoel moet ik iets veranderen en dat wil ik dus doen door de dates/app gesprekken te beoordelen om het zo anders te kunnen doen.
In mijn ogen waren de 3 dates leuk met haar, ze moest veel lachen, vertelde persoonlijke dingen tegen mij, er was een klik qua bezigheden en interesses maar toch blijkt het nu klaar te zijn.
Is het dan dat ik misschien teveel laat blijken dat ik graag wil en al snel enthousiast ben over haar door de appjes die ik stuur. Snap het gewoon niet gezien de dates en soms zelfs een onzekere vraag van haar kant: Het was wel weer leuk he!?
Het is niet zo dat ik duidelijk heb gestuurd of verteld dat ik haar al als vriendin zou willen omdat ze zo leuk is.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het enige wat hier mogelijk in kan zitten is dat het net niet voelt voor haar, en ze eigenlijk vooral hoopt dat het toch wel wat wordt voor haar, maar na de 3 dates moet concluderen dat de vlinders niet komen. Soms matcht iemand heel goed, op alles, behalve dat je er de positieve kriebels niet van krijgt.
Je eagerness zou wel een kleine veroorzaker kunnen zijn, niet eens omdat dat fout is, maar omdat we constant overal ingeprent krijgen dat je dat vooral niet mag zijn tegenwoordig.
Ik heb ook screenshots naar een vriend gestuurd, die was aantal jaar geleden wel een echte versierder, inmiddels in vaste relatie al lange tijd.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je hebt vaak inderdaad een eigen blinde vlek.
Ik overleg hierover met vriendinnen. En stuur screenshots. Maar de dates, daar waren ze niet bij.
Hahaha, na drie dates??quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:28 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik duidelijk heb gestuurd of verteld dat ik haar al als vriendin zou willen omdat ze zo leuk is.
Wel heb ik b.v. grapjes gemaakt als ze bv iets knulligs stuurde en dan als antwoord, oh dit moet je bij je nieuwe schoonouders doen, maak je indruk mee
Hiermee heb ik natuurlijk laten blijken dat er voor mij meer in zit.
De vraag die jij dik gedrukt hebt gemaakt stelde zij aan mij na de laatste date, voor mijn gevoel kwam dit over dat zij het juist leuk vindt wat we aan het doen zijn maar bevestiging zocht van mijn kant.
Ja, hij wilt te graag.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hahaha, na drie dates??
Ook al is het een grapje. Ik zou er misschien van schrikken.
Even m’n mening.
Dit vind ik een interessante. Als ik app met vrouwen is hetgeen wat ze willen vrijwel altijd een relatie maar ze brengen dat extreem voorzichtig. ("gewoon leuk daten en dan zie ik wel") Het idee dat je gewoon allebei duidelijk zegt dat je voor een vaste relatie date lijkt er tegenwoordig al bijna niet meer in te zitten.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:25 schreef Debsterr het volgende:
Je eagerness zou wel een kleine veroorzaker kunnen zijn, niet eens omdat dat fout is, maar omdat we constant overal ingeprent krijgen dat je dat vooral niet mag zijn tegenwoordig.
Dat snap ik niet zo goed. Waarom overleg je hierover met vriendinnen? Kun je de keus/inschatting niet voor jezelf maken?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:27 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik overleg hierover met vriendinnen. En stuur screenshots. Maar de dates, daar waren ze niet bij.
Natuurlijk. Als het mis is gegaan erover praten en analyseren.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat snap ik niet zo goed. Waarom overleg je hierover met vriendinnen? Kun je de keus/inschatting niet voor jezelf maken?
Ik overleg nooit met vrienden over dit soort dingen.
Ik bedoel vooral: Als je midden in een dateperiode zit, waarom zou je daar dan over praten met vriendinnen? Ik zou helemaal doodmoe worden van alle psychoanalyses, dat word ik nu al.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Natuurlijk. Als het mis is gegaan erover praten en analyseren.
Ja ik snap wel dat mannen daar meestal minder woorden aan vuil maken.
Wat ik al zeg, dit wordt je tegenwoordig door iedereen verteld.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit vind ik een interessante. Als ik app met vrouwen is hetgeen wat ze willen vrijwel altijd een relatie maar ze brengen dat extreem voorzichtig. ("gewoon leuk daten en dan zie ik wel") Het idee dat je gewoon allebei duidelijk zegt dat je voor een vaste relatie date lijkt er tegenwoordig al bijna niet meer in te zitten.
Ook hier zie ik vaak het idee voorbij komen dat eagerness niet echt hoort, dat je gelukkig moet zijn met jezelf, dat je net op zoek moet/mag zijn etc. Hoe sta jij hierin?
Dit is anders best eager als de ander er niet zo in staatquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:28 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik duidelijk heb gestuurd of verteld dat ik haar al als vriendin zou willen omdat ze zo leuk is.
Wel heb ik b.v. grapjes gemaakt als ze bv iets knulligs stuurde en dan als antwoord, oh dit moet je bij je nieuwe schoonouders doen, maak je indruk mee
Hiermee heb ik natuurlijk laten blijken dat er voor mij meer in zit.
De vraag die jij dik gedrukt hebt gemaakt stelde zij aan mij na de laatste date, voor mijn gevoel kwam dit over dat zij het juist leuk vindt wat we aan het doen zijn maar bevestiging zocht van mijn kant.
[..]
Ik heb ook screenshots naar een vriend gestuurd, die was aantal jaar geleden wel een echte versierder, inmiddels in vaste relatie al lange tijd.
Die stuurde mij na het zien van de screenshots, als dit niet goed komt eet ik mijn schoen op.![]()
Maar waarom wordt het door iedereen gezegd? Ik snap dat niet. Ik merk dat als ik zeg "ik zoek iets serieus" vrouwen er meteen al lauwtjes op reageren. Terwijl je ook kunt denken "hé een serieuze gast die iets wil opbouwen, dat is best interessant".quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat ik al zeg, dit wordt je tegenwoordig door iedereen verteld.
Ik ben het compleet tegenovergestelde en ben altijd vol voor mijn dates gegaan. Meermaals heeft me dat een deksel op de neus opgeleverd, maar het is wie ik ben en hoe ik ben.
Ja weet ik het, geen idee, blijkbaar ben je dan niet zelfstandig genoeg/gelukkig in je eentje? Man, ik kwam na 11,5 jaar weer op de dating markt en snapte er geen kut vanquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar waarom wordt het door iedereen gezegd? Ik snap dat niet. Ik merk dat als ik zeg "ik zoek iets serieus" vrouwen er meteen al lauwtjes op reageren. Terwijl je ook kunt denken "hé een serieuze gast die iets wil opbouwen, dat is best interessant".
Dat is denk ik echt het verschil tussen mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral: Als je midden in een dateperiode zit, waarom zou je daar dan over praten met vriendinnen? Ik zou helemaal doodmoe worden van alle psychoanalyses, dat word ik nu al.
Achteraf analyseren waar het fout ging kan natuurlijk prima.
Nee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:52 schreef snoesje45 het volgende:
Heb gewoon idee dat je de vrouw ook een soort van onduidelijkheid moet geven wat je als man wilt, zodat zij zich thuis afvraagt wil die me nou of niet??
Ik heb zelf het idee dat mensen bang zijn dat ze de foute keuze maken en daarom langer daten in plaats van elkaars tekortkomingen (als die niet te groot zijn) onvoorwaardelijk te accepteren.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja weet ik het, geen idee, blijkbaar ben je dan niet zelfstandig genoeg/gelukkig in je eentje? Man, ik kwam na 11,5 jaar weer op de dating markt en snapte er geen kut van. Blij dat ik er ook weer vanaf ben.
Onhandig allemaal.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is denk ik echt het verschil tussen mannen en vrouwen.
Ik haal er ontspanning uit die ervaringen te delen.
Tsjaa, het Instagram perfecte plaatje i.c.m. teveel aanbod he. Het gras lijkt altijd ergens groener. Dat vond ik wel weer fijn aan uit een lange relatie komen: je bent al bekend met gevoel van pieken en dalen, geen enkele relatie is altijd alleen maar leuk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:54 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee dat mensen bang zijn dat ze de foute keuze maken en daarom langer daten in plaats van elkaars tekortkomingen (als die niet te groot zijn) onvoorwaardelijk te accepteren.
Persoonlijk vind ik dat bloedirritant. Spreek gewoon dingen uit als je dingen wilt.
Heb jij gedate via apps? Welke app heb je gebruikt?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, het Instagram perfecte plaatje i.c.m. teveel aanbod he. Het gras lijkt altijd ergens groener. Dat vond ik wel weer fijn aan uit een lange relatie komen: je bent al bekend met gevoel van pieken en dalen, geen enkele relatie is altijd alleen maar leuk.
Tinder en Happen, heel kort Happy Pancake (site, geen app), geslaagd om het zo te noemen via Tinder.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:59 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heb jij gedate via apps? Welke app heb je gebruikt?
Het kan dus wel.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tinder en Happen, heel kort Happy Pancake (site, geen app), geslaagd om het zo te noemen via Tinder.
Kvind hem wel leukquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit is anders best eager als de ander er niet zo in staatwaarmee ik het niet als fout bestempel, maar meer dan genoeg mensen die dit wel te heftig vinden.
Ze reageerde ook met aantal lach/huil smileys, dus heb niet het gevoel dat het verkeerd viel bij haar.quote:
Je bent gewoon een toffe kerel joh pikquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:17 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Ze reageerde ook met aantal lach/huil smileys, dus heb niet het gevoel dat het verkeerd viel bij haar.
Ik wantrouw dat. Maar ik wantrouw alle mannen dus ja 😁quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:50 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Maar waarom wordt het door iedereen gezegd? Ik snap dat niet. Ik merk dat als ik zeg "ik zoek iets serieus" vrouwen er meteen al lauwtjes op reageren. Terwijl je ook kunt denken "hé een serieuze gast die iets wil opbouwen, dat is best interessant".
Ik zeg altijd gewoon eerlijk dat ik erop uit ben haar hart te breken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:24 schreef Cronometer_ het volgende:
[..]
Ik wantrouw dat. Maar ik wantrouw alle mannen dus ja 😁
Hou eens op met jezelf verdedigenquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:17 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Ze reageerde ook met aantal lach/huil smileys, dus heb niet het gevoel dat het verkeerd viel bij haar.
Zou dit luchtiger oppakken dan ik wil serieus. Instant paniek gevoelens.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon eerlijk dat ik erop uit ben haar hart te breken.
Mag er toch wel even een dagje van balen dat iets leuks toch niet zo leuk blijkt te zijnquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hou eens op met jezelf verdedigen. Je bent nu aan het zoeken naar een verklaring maar die is er maar 1: soms wordt een date het gewoon niet. Tenzij je een stinkende, boerende, ongalante man bent die meteen in je billen knijpt ofzo.
Tuurlijk, dat mag ook zeker. Maar dan hoef je je nog niet te verdedigen waarom je zegt wat je zegt of ontzettend te analyseren waarom het misliep. Juist goed bedoeld hoor, mijn opmerkingquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:30 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Mag er toch wel even een dagje van balen dat iets leuks toch niet zo leuk blijkt te zijn
Er gelden 2 regels in deze topics:quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:30 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Mag er toch wel even een dagje van balen dat iets leuks toch niet zo leuk blijkt te zijn
Wil er beter van wordenquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat mag ook zeker. Maar dan hoef je je nog niet te verdedigen waarom je zegt wat je zegt of ontzettend te analyseren waarom het misliep. Juist goed bedoeld hoor, mijn opmerking.
Je bent al de beste.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:33 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Wil er beter van wordenles 1 iets minder eager zijn
quote:
hemelvaartsdag is al snel hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:07 schreef gooddaddy het volgende:
Hier even nieuw leven inblazen.
Afgelopen week aan de praat geraakt met een leuke dame op Relatie Planet. Gisteren de afspraak gemaakt dat we waarschijnlijk op Hemelvaartsdag een lekker stuk gaan wandelen samen. Maar dat kan mjisschien ook wel eerder zijn, gezien het feit dat we het gisteren erg gezellig hadden tijdens een twee uur durend telefoongesprek
Hoe is het daar gesteld tov de gratis apps?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 09:07 schreef gooddaddy het volgende:
Hier even nieuw leven inblazen.
Afgelopen week aan de praat geraakt met een leuke dame op Relatie Planet. Gisteren de afspraak gemaakt dat we waarschijnlijk op Hemelvaartsdag een lekker stuk gaan wandelen samen. Maar dat kan mjisschien ook wel eerder zijn, gezien het feit dat we het gisteren erg gezellig hadden tijdens een twee uur durend telefoongesprek
Haha. Hemelvaart komt vroeg dit jaar. Na een gezellige chat gesprek besloten dat we vanavond een stukje bij haar in de buurt gaan wandelenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:23 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Bijna een week nog. en ik ben ongeduldig als ik enthousiast ben
Neem drank mee. Flesje wijn en wat glazen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:50 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Haha. Hemelvaart komt vroeg dit jaar. Na een gezellige chat gesprek besloten dat we vanavond een stukje bij haar in de buurt gaan wandelen
Hahaha.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Neem drank mee. Flesje wijn en wat glazen.
Heb ik toen bij een wandel/park date gedaan. Werd heel erg gewaardeerd. We hebben een halve dag in het park gezeten supergezellig en ook zitten zoenen.
Meisje daarna nooit meer gezien.
Dat is niet helemaal wat hij in gedachten heeft volgens mijquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Neem drank mee. Flesje wijn en wat glazen.
Heb ik toen bij een wandel/park date gedaan. Werd heel erg gewaardeerd. We hebben een halve dag in het park gezeten supergezellig en ook zitten zoenen.
Meisje daarna nooit meer gezien.
Wat had je gezegd dan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:04 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb ook wel eens een wandeldate gehad. Kortste date ooit. Na een halve minuut vroeg hij al wat ik van hem vond. Hij is omgedraaid en naar huis gegaan
De oplossing ligt deels bij jezelf. Stop een ultieme broer te zijn, gedraag je alsof je meer wilt.quote:Op zondag 17 mei 2020 13:55 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ben zo slecht in daten... ik kan het gewoon niet. Ben er niet voor gemaakt. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een date romantisch te maken, zoen nooit op een eerste date. En dan uiteraard altijd en iedereen zegt achteraf het leuk en gezellig gevonden te hebben maar het meer vriendschappelijk te zien. Ik ben gewoon de ultieme broer voor al die vrouwen. Ik zal zolang ik dat niet kan oplossen voorlopig geen vriendin meer hebben gok ik. Bestaan er niet lessen voor daten? En dan niet van die onzinnige duur betaalde video's die je overal op het net vindt.
Wat is er gebeurdquote:Op zondag 17 mei 2020 13:55 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ben zo slecht in daten... ik kan het gewoon niet. Ben er niet voor gemaakt. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om een date romantisch te maken, zoen nooit op een eerste date. En dan uiteraard altijd en iedereen zegt achteraf het leuk en gezellig gevonden te hebben maar het meer vriendschappelijk te zien. Ik ben gewoon de ultieme broer voor al die vrouwen. Ik zal zolang ik dat niet kan oplossen voorlopig geen vriendin meer hebben gok ik. Bestaan er niet lessen voor daten? En dan niet van die onzinnige duur betaalde video's die je overal op het net vindt.
Nou het was niet per definitie een slechte date. Het was een prima date. Leuke gesprekken, lekker lachen, mooie omgeving. Alles ging vanzelf. Maar ik ben gewoon zo strontverlegen dat ik het niet voor elkaar krijg om haar even aan te raken, een hand om haar schouder of wat dan ook maar voor aanraking. Ook bij afscheid weet ik niet wat ik moet doen, sta ik maar een beetje en uiteindelijk durf ik niet meer dan gewoon drie zoenen te geven op de wang en dan weg te lopen. En daarna zit ik mezelf verrot te schelden in de auto. Wil niet zeggen dat wanneer ik haar direct "op de bek" had gepakt alles ineens anders zou zijn. Maar het zou het missende element kunnen zijn waarom het gewoon nooit lukt.quote:Op zondag 17 mei 2020 14:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat is er gebeurdhad je een slechte date gister?
In sommige gevallen kom je er best mee weg als je aangeeft verlegen te zijn. Wellicht helpt zij je dan een handje die drempel over te gaan, mocht het wederzijds zijn.quote:Op zondag 17 mei 2020 14:13 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nou het was niet per definitie een slechte date. Het was een prima date. Leuke gesprekken, lekker lachen, mooie omgeving. Alles ging vanzelf. Maar ik ben gewoon zo strontverlegen dat ik het niet voor elkaar krijg om haar even aan te raken, een hand om haar schouder of wat dan ook maar voor aanraking. Ook bij afscheid weet ik niet wat ik moet doen, sta ik maar een beetje en uiteindelijk durf ik niet meer dan gewoon drie zoenen te geven op de wang en dan weg te lopen. En daarna zit ik mezelf verrot te schelden in de auto. Wil niet zeggen dat wanneer ik haar direct "op de bek" had gepakt alles ineens anders zou zijn. Maar het zou het missende element kunnen zijn waarom het gewoon nooit lukt.
“Appdruk”... Really? Denk toch niet zoveel na man.quote:Op zondag 17 mei 2020 14:29 schreef Generationalpha het volgende:
Boys and girls, nieuws van het front. Via een vriend ben ik een leuk meisje tegengekomen dat ik de laatste weken geregeld zie/spreek in groepsverband. (We spreken met een groepje vrienden thuis af.)
Al vanaf het eerste moment dat we elkaar kennen had ik het idee dat het goed zou kunnen klikken, we hebben veel dezelfde interesses en af en toe wisselen we tijdens groepsgesprekken een blik van verstandhouding uit. Ik heb zelden meegemaakt dat ik dacht dat iets zo goed zou passen.
Tot mijn positieve verbazing heeft zij dit ook doorgehad want ineens appte ze me met een random vraag over een onderwerp waarover we het gehad hebben, een mooi bruggetje tot meer zou je zeggen. Sinds dat moment merk ik echter dat ik weer in mijn oude "appdruk" terecht kom, ik ben wat geforceerd op zoek naar creatieve onderwerpen en spitsvondige reacties en het voelt voor mij niet heel relaxt aan. Eigenlijk zie ik het appen meer als ballast dan dat ik er vrolijk van word.
Vandaar ook mijn vraag aan jullie: Wat zal ik doen? Het appcontact weer even laten rusten? Voorlopig zie ik haar nog wel even in groepsverband dus helemaal uit beeld verdwijnt ze sowieso niet. Maar het voelt wel als een unieke kans, het is echt lang geleden dat ik zo'n goede match met iemand heb gehad.
Nee geen idee, weet jij het?quote:Op zondag 17 mei 2020 14:34 schreef M1stral het volgende:
[..]
“Appdruk”... Really? Denk toch niet zoveel na man.
Sowieso, iets als kans zien, maar anderzijds uitspreken dat het appen als ballast ervaren word, lijkt me dat je zelf al weet hoe de vork in de steel steekt, niet?
Misschien omdat je het ziet als unieke kans dat je er druk op legt voor jezelf om het goed te laten verlopen. Maar je gewone zelf zijn is natuurlijk het beste om te zien hoe het tussen jullie gaat. Waarom spreek je niet 1 op 1 met haar af. Je hebt haar alleen nog maar in groepsverband gezien toch?quote:
Contact onderhouden op app is al iets waar je niet vrolijk van word. Je zit jezelf veel te veel in de weg, ontleent teveel waarde aan online contact of hebt anderzijds verwachtingen waarvan niet eens duidelijk is of ze waar gemaakt gaan worden of niet. Je maakt het veel te groot.quote:
Klopt. Mijn eigen idee is om het online contact nu weer even te laten rusten, ik word er een beetje gestresst van.quote:Op zondag 17 mei 2020 14:40 schreef Womanly het volgende:
[..]
Misschien omdat je het ziet als unieke kans dat je er druk op legt voor jezelf om het goed te laten verlopen. Maar je gewone zelf zijn is natuurlijk het beste om te zien hoe het tussen jullie gaat. Waarom spreek je niet 1 op 1 met haar af. Je hebt haar alleen nog maar in groepsverband gezien toch?
Lijkt me een goed idee. Je kunt zelf het beste aanvoelen en uitproberen.quote:Op zondag 17 mei 2020 14:46 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Klopt. Mijn eigen idee is om het online contact nu weer even te laten rusten, ik word er een beetje gestresst van.
Ik blijf haar sowieso wel spreken dus er blijven momentjes om weer online aan te haken en haar inderdaad individueel uit te nodigen voor een date.![]()
En het klopt wat je zegt hoor, maar dat komt omdat ik bij dit soort dingen vaak een beetje last heb van tunnelvisie.
Afspreken. Je hoeft echt niet elke dag te appen.quote:Op zondag 17 mei 2020 14:29 schreef Generationalpha het volgende:
Boys and girls, nieuws van het front. Via een vriend ben ik een leuk meisje tegengekomen dat ik de laatste weken geregeld zie/spreek in groepsverband. (We spreken met een groepje vrienden thuis af.)
Al vanaf het eerste moment dat we elkaar kennen had ik het idee dat het goed zou kunnen klikken, we hebben veel dezelfde interesses en af en toe wisselen we tijdens groepsgesprekken een blik van verstandhouding uit. Ik heb zelden meegemaakt dat ik dacht dat iets zo goed zou passen.
Tot mijn positieve verbazing heeft zij dit ook doorgehad want ineens appte ze me met een random vraag over een onderwerp waarover we het gehad hebben, een mooi bruggetje tot meer zou je zeggen. Sinds dat moment merk ik echter dat ik weer in mijn oude "appdruk" terecht kom, ik ben wat geforceerd op zoek naar creatieve onderwerpen en spitsvondige reacties en het voelt voor mij niet heel relaxt aan. Eigenlijk zie ik het appen meer als ballast dan dat ik er vrolijk van word.
Vandaar ook mijn vraag aan jullie: Wat zal ik doen? Het appcontact weer even laten rusten? Voorlopig zie ik haar nog wel even in groepsverband dus helemaal uit beeld verdwijnt ze sowieso niet. Maar het voelt wel als een unieke kans, het is echt lang geleden dat ik zo'n goede match met iemand heb gehad.
Flirten is ook zeker niet altijd makkelijk. Maar het is wel essentieel, want anders krijg je inderdaad dat je wordt gezien als grote broer.quote:Op zondag 17 mei 2020 13:55 schreef Themeparktommy het volgende:
Je hoeft haar toch ook niet elke dag te appen?quote:Op zondag 17 mei 2020 14:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee geen idee, weet jij het?De druk zit er dus niet zozeer in dat ik het niet leuk vind om met haar te appen (omdat ik weet hoe gezellig ik het in het echt met haar vind) maar dat ik het idee heb dat ik steeds met leuke en creatieve dingen moet komen.
Dat is dus een druk die ik mezelf opleg.
Je hoeft toch niet perse te zoenen op de eerste date.quote:Op zondag 17 mei 2020 14:13 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nou het was niet per definitie een slechte date. Het was een prima date. Leuke gesprekken, lekker lachen, mooie omgeving. Alles ging vanzelf. Maar ik ben gewoon zo strontverlegen dat ik het niet voor elkaar krijg om haar even aan te raken, een hand om haar schouder of wat dan ook maar voor aanraking. Ook bij afscheid weet ik niet wat ik moet doen, sta ik maar een beetje en uiteindelijk durf ik niet meer dan gewoon drie zoenen te geven op de wang en dan weg te lopen. En daarna zit ik mezelf verrot te schelden in de auto. Wil niet zeggen dat wanneer ik haar direct "op de bek" had gepakt alles ineens anders zou zijn. Maar het zou het missende element kunnen zijn waarom het gewoon nooit lukt.
Ik denk dat ik bang ben voor haar reactie. Ik weet niet waarom. Ik heb vooral denk ik ook gewoon te weinig ervaring in het daten. Ik had hiervoor een relatie van 9 jaar en met een pauze van een half jaar daarvoor een relatie van bijna 4 jaar. Ik weet niet hoe ik een meisje moet versieren, ik weet niet wanneer ik flirt, wanneer ik moet flirten. Stiekem ben ik gewoon een hopeloos gevalquote:Op zondag 17 mei 2020 15:33 schreef Womanly het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet perse te zoenen op de eerste date.
Wat maakt het dat je haar niet aan durft te raken?
Ik doe even rustig aan. En die tunnelvisie is lastig, ik weet van mezelf dat ik nogal een focusser ben. Als ik iemand echt leuk vind (zo vaak gebeurt dat niet) dan wil ik ook meteen all-in gaan.quote:Op zondag 17 mei 2020 15:04 schreef Womanly het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee. Je kunt zelf het beste aanvoelen en uitproberen.
En zo'n tunnelvisie is menselijk hoor, goed dat je het herkent dan kun je er wat mee.
Nahja een relatie ging je wel goed af.quote:Op zondag 17 mei 2020 16:42 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bang ben voor haar reactie. Ik weet niet waarom. Ik heb vooral denk ik ook gewoon te weinig ervaring in het daten. Ik had hiervoor een relatie van 9 jaar en met een pauze van een half jaar daarvoor een relatie van bijna 4 jaar. Ik weet niet hoe ik een meisje moet versieren, ik weet niet wanneer ik flirt, wanneer ik moet flirten. Stiekem ben ik gewoon een hopeloos geval't zal bij mij pas lukken als de vrouw het initiatief neemt.
Je hebt die relatie toch toen ook niet zomaar gekregen?quote:Op zondag 17 mei 2020 16:42 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bang ben voor haar reactie. Ik weet niet waarom. Ik heb vooral denk ik ook gewoon te weinig ervaring in het daten. Ik had hiervoor een relatie van 9 jaar en met een pauze van een half jaar daarvoor een relatie van bijna 4 jaar. Ik weet niet hoe ik een meisje moet versieren, ik weet niet wanneer ik flirt, wanneer ik moet flirten. Stiekem ben ik gewoon een hopeloos geval't zal bij mij pas lukken als de vrouw het initiatief neemt.
Dat ging redelijk vanzelf. Bij de ene werkten we samen en bij de andere was het de zus van mijn beste vriendquote:Op zondag 17 mei 2020 17:26 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Je hebt die relatie toch toen ook niet zomaar gekregen?
Ja maar alsnog zullen jullie toen waarschijnlijk wel geflirt hebben.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:29 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dat ging redelijk vanzelf. Bij de ene werkten we samen en bij de andere was het de zus van mijn beste vriend
Dat ging alsnog met een zekere aantrekkingskracht en dergelijke.quote:Op zondag 17 mei 2020 17:29 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dat ging redelijk vanzelf. Bij de ene werkten we samen en bij de andere was het de zus van mijn beste vriend
Mocht je twijfelen in dit soort situaties, vraag het gewoon. Vraag of het goed is of je haar hand pakt, of vraag of je haar een zoen mag geven.quote:Op zondag 17 mei 2020 14:13 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
En heb je dan ook altijd succes of zeggen ze dan altijd nee?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:07 schreef MeneertjeWeltevree het volgende:
[..]
Mocht je twijfelen in dit soort situaties, vraag het gewoon. Vraag of het goed is of je haar hand pakt, of vraag of je haar een zoen mag geven.
Werkt voor mij altijd, netjes maar duidelijk.
Deze gaat het toch niet worden. Wandeling was erg gezellig. De dag erna heb ik haar zelfs uitgenodigd om koffie te komen drinken omdat ze vrijwel langs mijn huis kwam. Maar na eens goed nagedacht te hebben over de gesprekken die we gevoerd hebben zie ik me met haar niet oud worden. Dus geen picknick met haar op Hemelvaartsdag.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 13:50 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Haha. Hemelvaart komt vroeg dit jaar. Na een gezellige chat gesprek besloten dat we vanavond een stukje bij haar in de buurt gaan wandelen
Afhankelijk van de situatie kon ik dit juist heel ergquote:Op maandag 18 mei 2020 00:16 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
En heb je dan ook altijd succes of zeggen ze dan altijd nee?
Want het lijkt mij vrij raar om te vragen. Het is dan totaal niet spontaan, plus het komt erg onzeker over.
Dat kan, maar je kan ook gewoon leren om lichaamstaal te lezen. Een vrouw geeft zat aanwijzingen wat betreft contact.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:07 schreef MeneertjeWeltevree het volgende:
[..]
Mocht je twijfelen in dit soort situaties, vraag het gewoon. Vraag of het goed is of je haar hand pakt, of vraag of je haar een zoen mag geven.
Werkt voor mij altijd, netjes maar duidelijk.
Juist. Ik denk dat vrouwen daarop afknappenquote:Op zondag 17 mei 2020 23:13 schreef Cockwhale het volgende:
Vragen of je een zoen mag geven
'Hoe je een vagina kurkdroog krijgt 101'
Wat maakt dan in zo'n gesprek dat je je niet oud ziet worden met iemand?quote:Op maandag 18 mei 2020 08:17 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Deze gaat het toch niet worden. Wandeling was erg gezellig. De dag erna heb ik haar zelfs uitgenodigd om koffie te komen drinken omdat ze vrijwel langs mijn huis kwam. Maar na eens goed nagedacht te hebben over de gesprekken die we gevoerd hebben zie ik me met haar niet oud worden. Dus geen picknick met haar op Hemelvaartsdag.
Nadat ik dat besluit voor mezelf genomen had nam een andere date contact met me op. Was al een weekje stil rond haar. Of ik zin had om te gaan wandelen. Dus gisteren 1,5 uur gewandeld en dat was ook erg gezellig. Gezeliiger dan de vorige keren. Had een beetje mijn twijfels over deze date, maar het voelde wel goed gisteren.
Omdat wanneer ik met iemand een relatie wil ik dit voor de rest van mijn leven wil. Ben niet op zoek naar vluchtige contacten.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:30 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Wat maakt dan in zo'n gesprek dat je je niet oud ziet worden met iemand?
Dat kun je van tevoren toch nooit weten, of je met die persoon werkelijk de rest van je leven samen wil blijven?quote:Op maandag 18 mei 2020 10:54 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Omdat wanneer ik met iemand een relatie wil ik dit voor de rest van mijn leven wil. Ben niet op zoek naar vluchtige contacten.
Dan neem je dates wel heel erg zwaar op als je met die bril er naar kijkt.quote:Op maandag 18 mei 2020 10:54 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Omdat wanneer ik met iemand een relatie wil ik dit voor de rest van mijn leven wil. Ben niet op zoek naar vluchtige contacten.
Klopt, maar als ik het na twee dates al zeker weet dan besteed ik er verder geen moeite meer aanquote:Op maandag 18 mei 2020 10:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat kun je van tevoren toch nooit weten, of je met die persoon werkelijk de rest van je leven samen wil blijven?
Tsja, ieder zijn ding. Ik zit er me altijd over te verbazen dat iedereen hier in het topic na drie of vier keer daten sex verwacht. Heb ik ook niet. Ik vindt sex iets speciaals. Een toevoeging aan een relatie, geen voorwaarde om er een te kunnen beginnenquote:Op maandag 18 mei 2020 11:11 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dan neem je dates wel heel erg zwaar op als je met die bril er naar kijkt.
Ik zeg ook niet dat je dat moet doen, want jij hebt het over wel of niet verder daten nu, maar dat was niet wat ik bedoelde. Ik heb het niet over zeker weten dat je een persoon NIET wil, ik heb het over zeker weten dat je een persoon WEL wil, voor de rest van je leven, want dat was je originele punt.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:14 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik het na twee dates al zeker weet dan besteed ik er verder geen moeite meer aan
Daar heb je gelijk in, dat weet je nooit. Maar dan kom ik toch weer uit bij mijn vorige antwoord. Als ik na twee dates weet dat ik daar niet de rest van mijn leven wil doorbrengen, dan heeft het geen zin om verder te gaan.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dat moet doen, want jij hebt het over wel of niet verder daten nu, maar dat was niet wat ik bedoelde. Ik heb het niet over zeker weten dat je een persoon NIET wil, ik heb het over zeker weten dat je een persoon WEL wil, voor de rest van je leven, want dat was je originele punt.
Dát kun je van tevoren gewoon niet weten, want je weet niet hoe je diezelfde persoon over bv 10 jaar ziet, laat staan of je er over 50 jaar nog mee samen bent.
Dat is een leeftijdsding ook denk ik.quote:Op maandag 18 mei 2020 11:11 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dan neem je dates wel heel erg zwaar op als je met die bril er naar kijkt.
Nu voel ik me echt oudquote:Op maandag 18 mei 2020 11:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat is een leeftijdsding ook denk ik.
Hoe ouder je wordt.. hoe minder zin je hebt je tijd te “verdoen” met iemand.
In zo'n lange stilte ga ik er gewoon voor. Ik ga dan niet vragen of ik je mag zoenen.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Afhankelijk van de situatie kon ik dit juist heel erg![]()
![]()
vinden hoor. Maar dan moet er wel al zo'n lekkere half ongemakkelijke elkaar net iets te lang aankijken vibe hangen. Waarbij overduidelijk beiden partijen moeite hebben met de eerste stap zetten.
Even terug in de tijd: deze vraag werd me in oktober (na de eerste date!) gesteld, en ik antwoordde toen als volgt:quote:Op maandag 14 oktober 2019 19:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ah ok, een generatie ouder dan ik, 1976 hier. Wat is het doel van je dating avontuur? Gaan voor een nieuwe relatie met samenwonen de komende 10 jaar of juist wat meer low level?
Uiteraard hangt dat ook af hoe het klikt met de ander maar ik neem aan dat je een doel in je hoofd had toen je aan het daten begon?
Inmiddels zijn we 7 maanden verder en het gaat nog steeds heel goed, afgelopen weekend eigenlijk voor het eerst concreet over de iets verdere toekomst gesproken, bij beiden bestaat de behoefte om op enige termijn echt samen verder te gaan, en ook samen te gaan wonen. Uiteraard nog best veel haken en ogen (we wonen ruim 50 km uit elkaar, allebei werk in die omgeving, een koophuis en nog kinderen die thuis wonen), maar wel fijn om het gevoel van een gezamenlijke toekomst echt uit te spreken.quote:Ik heb op m'n profiel ingevuld dat ik een LAT-relatie zoek, zij volgens mij een relatie. Maar alleen al in praktische zin zit er voorlopig niet veel meer in dan LAT, denk ik, daarvoor wonen we te ver uit elkaar (vind ik in ieder geval). Op hele lange termijn is natuurlijk alle mogelijk, als er geen kinderen meer thuis wonen bijvoorbeeld. Maar goed, dan lopen we wel erg ver op de zaken vooruit.
quote:Op maandag 18 mei 2020 17:11 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Even terug in de tijd: deze vraag werd me in oktober (na de eerste date!) gesteld, en ik antwoordde toen als volgt:
[..]
Inmiddels zijn we 7 maanden verder en het gaat nog steeds heel goed, afgelopen weekend eigenlijk voor het eerst concreet over de iets verdere toekomst gesproken, bij beiden bestaat de behoefte om op enige termijn echt samen verder te gaan, en ook samen te gaan wonen. Uiteraard nog best veel haken en ogen (we wonen ruim 50 km uit elkaar, allebei werk in die omgeving, een koophuis en nog kinderen die thuis wonen), maar wel fijn om het gevoel van een gezamenlijke toekomst echt uit te spreken.
quote:Op maandag 18 mei 2020 17:11 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Even terug in de tijd: deze vraag werd me in oktober (na de eerste date!) gesteld, en ik antwoordde toen als volgt:
[..]
Inmiddels zijn we 7 maanden verder en het gaat nog steeds heel goed, afgelopen weekend eigenlijk voor het eerst concreet over de iets verdere toekomst gesproken, bij beiden bestaat de behoefte om op enige termijn echt samen verder te gaan, en ook samen te gaan wonen. Uiteraard nog best veel haken en ogen (we wonen ruim 50 km uit elkaar, allebei werk in die omgeving, een koophuis en nog kinderen die thuis wonen), maar wel fijn om het gevoel van een gezamenlijke toekomst echt uit te spreken.
Je moet er toch even doorheen, als die eerste zoen heeft plaatsgevonden gaat het doorgaans vanzelf.quote:Op maandag 18 mei 2020 09:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Afhankelijk van de situatie kon ik dit juist heel erg![]()
![]()
vinden hoor. Maar dan moet er wel al zo'n lekkere half ongemakkelijke elkaar net iets te lang aankijken vibe hangen. Waarbij overduidelijk beiden partijen moeite hebben met de eerste stap zetten.
Klopt. We hebben nu min of meer gekscherend 4 jaar als uiterste termijn genoemd.quote:Op dinsdag 19 mei 2020 13:42 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Thuiswonende kinderen maakt dat niet makkelijker nee..
Maar waar een wil is, is een weg
(En die weg kan ook zijn dat het nog even gaat duren natuurlijk)
Wel heel fijnquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:41 schreef Jester65 het volgende:
[..]
Klopt. We hebben nu min of meer gekscherend 4 jaar als uiterste termijn genoemd.![]()
Maar ik vind het vooral bijzonder dat het gevoel al zo sterk kan zijn, dat had ik vooraf echt niet verwacht. Heeft denk ik ook wel met leeftijd te maken, zoals hiervoor al ergens werd gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |