quote:Eva Jinek gaat iets vroeger beginnen met haar talkshow bij RTL 4. Aan de naam wordt niet gesleuteld, die blijft Jinek, maar het tijdstip wordt 22.20 uur. Daarmee begint ze bij haar nieuwe werkgever tien minuten eerder dan de concurrentie op NPO 1.
Dat Jinek tien minuten eerder begint met haar praatprogramma is een strategische zet. Daarmee is ze net iets eerder te zien dan de vijf duo's die haar vervangen op NPO 1. De strijd om de late avond is daarmee verder ontbrand. Nadat Humberto Tan de kijkcijfers zag dalen met RTL Late Night, heeft de commerciële zender nooit meer het late tijdslot in handen gehad. Met de komst van Jinek hoopt RTL daar verandering in te brengen.
De presentatrice start op vrijdag 3 januari met haar talkshow Jinek bij de zender. ,,De kijkers krijgen wat ze van mij gewend zijn", vertelt ze. ,,De hoofdrolspelers uit de actualiteit nodig ik aan tafel uit en ik voer met hen het gesprek van de dag. Journalistiek, scherp, onderhoudend en over onderwerpen uit de media, cultuur, sport en maatschappij. Alleen dan bij RTL 4.”
Gisteren werd bekend dat Jaïr Ferwerda zijn rol op locatie behoudt in de talkshow. Daarnaast krijgt de politiek verslaggever ruimte om bij RTL een eigen programma te ontwikkelen. Hij verbindt zich voor meerdere jaren aan de zender.
Jinek is vanaf 3 januari elke werkdag te zien. Ze wordt na een paar maanden afgewisseld door Beau van Erven Dorens.
https://www.ad.nl/show/ta(...)er-op-rtl-4~a6d875a6
Ik stap langzaam over naar Jinek, op1 stelt de laatste weken nog meer teleur.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:08 schreef ikweethetookniet het volgende:
Morgen bijJinek in de uitzending
Jort Kelder over de KLM steun als expert![]()
Als dat zo is kijk ik echt nooit meer Jinek
Wacht maar totdat Beau het overneemtquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:10 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik stap langzaam over naar Jinek, op1 stelt de laatste weken nog meer teleur.
Werkt Jinek in het weekend?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik stap langzaam over naar Jinek, op1 stelt de laatste weken nog meer teleur.
Pauw welquote:
Omdat we in een tijd leven dat elk besluit wel door iemand wordt bekritiseerd... welkom in onze "het is nooit goed"-samenlevingquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Die halve klassen-maatregelen is toch prima op die basisscholen? Waarom wordt dat zo verdraaid?
Pauwgod, de reden waarom ik niet naar Jimek wil kijken. Maar Op1quote:
Maar met kneus Sanderquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:12 schreef BlackNero het volgende:
Pauwgod, de reden waarom ik niet naar Jimek wil kijken. Maar Op1
Hij moet nog even langs Jort op Terschelling voor adviesquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk komt Wopke gauw, anders zap ik weer naar NPO1.
Helaas wel. Ik vond het goed van Rutte dat hij de scholen heeft gesloten, wel jammer dat daar publieke druk voor nodig was.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat we in een tijd leven dat elk besluit wel door iemand wordt bekritiseerd... welkom in onze "het is nooit goed"-samenleving
Pauw is er alleen op zondag.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:12 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Pauwgod, de reden waarom ik niet naar Jimek wil kijken. Maar Op1
Ik blijf even hangen bij Jinekquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk komt Wopke gauw, anders zap ik weer naar NPO1.
16 voor 9 tegenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Dat gezeik van die clubs zoals Utrecht, Cambuur en De Graafschap... het is kut maar dit is nu eenmaal een situatie waar je het nooit goed doet...
Ja weet ik. Maar Op1 is echt heel slecht aan het worden.quote:
Laten we even nog afwachten hoe Hoekstra straks ontvangen wordtquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:15 schreef Oostblokkert het volgende:
Jinek durft tenminste onderwerpen te behandelen die spelen, alsof Op1 over de bonus van die klm-directeur durft te praten.
en 9 onthoudingen, die wilden zich er niet aan branden aan de discussie... dus het was allesbehalve een breed gedragen besluit...quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Laten we even nog afwachten hoe Hoekstra straks ontvangen wordt
Dat is kiezen tussen je vader en moeder man!quote:
Ik heb echt helemaal niks met Chantalquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:19 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat is kiezen tussen je vader en moeder man!
Gezien de huidige situatie mogen we toch niet echt klagen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nou Wopke waar blijf je![]()
Ben je nog aan het rekenen hoeveel je ons nou gekost hebt sinds je aantreden ?
Of zit je weer met je voorlichter voor te bereiden op een dosis prietpraat
kun je dat zelf niet?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nou Wopke waar blijf je![]()
Ben je nog aan het rekenen hoeveel je ons nou gekost hebt sinds je aantreden ?
Of zit je weer met je voorlichter voor te bereiden op een dosis prietpraat
Deed hij ook al als wedstrijd commentator, wel de poen pakken niet kijken en gewoon maar lullenquote:
Hij begrijpt iedereen maar durft geen mening uit te spreken...quote:
Toen moest hij ook weleens na afloop in de studio wedstrijden analyseren die hij niet eens gezien had.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:25 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Deed hij ook al als wedstrijd commentator, wel de poen pakken niet kijken en gewoon maar lullen
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:25 schreef Poefbank het volgende:
Gezien de huidige situatie mogen we toch niet echt klagen?
succes.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heb ik allang gedaan maar wil nu zien hoe hij ons weer voor gaat liegen
Idd er was golf op een andere zender dus keek hij dat veel leukerquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
Toen moest hij ook weleens na afloop in de studio wedstrijden analyseren die hij niet eens gezien had.
En een dag later in de krant dat hij zich vergist heeftquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Schijt aan alles en Zuid-Europa. Wat een held
Dat wat er in Amerika wordt besloten, heeft aardige invloed op ons kleine landje hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:32 schreef Faraday01 het volgende:
Als je the Donald weer onzin hoort uit kramen ben ik weer blij dat we in Nederland wonen
Er moet gewoon geld gepompt worden omdat er teveel geld in om gaat. Maar ik snap je punt. Ik zit nog met corono bonds vers in het geheugen. Niet alles is aan wopke te wijtenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Begrijp je wel wat je zegt
![]()
500 miljoen verlies aankoop aandelen klm
500 miljoen schade toeslagen affaire
2000 tot 4000 miljoen steun aan klm
Lekker bezig die lul
Inderdaad, je moet er niet aan denken dat Rutte dit soort onzin verkondigt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:32 schreef Faraday01 het volgende:
Als je the Donald weer onzin hoort uit kramen ben ik weer blij dat we in Nederland wonen
gelukkig injecteren we ons hier niet met desinfecterende gelquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:33 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat wat er in Amerika wordt besloten, heeft aardige invloed op ons kleine landje hoor.
Want wij hebben Ruttequote:Op vrijdag 24 april 2020 22:32 schreef Faraday01 het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
gelukkig injecteren we ons hier niet met desinfecterende gel
Dat wat hij staat te roeptoeteren is wel pijnlijk hoorquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:33 schreef JanCees het volgende:
Alles extreem verdraaien en hem dan gek noemen
Mwaquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:34 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Dat wat hij staat te roeptoeteren is wel pijnlijk hoor
Slip of the tongue? Aankoopquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
als je wat ervoor terug zou vragen zou je wel aandelen willen hebben ervoor
Nationalisering incomingquote:
De ecb regelt dat al met onbeperkt aankopen van zuid Europese junk bondsquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:38 schreef RensAjacied het volgende:
Wopke komen die Eurobonds er nou wel of niet? Want ik heb ook vernomen dat ze er wel komen maar onder een ander naampje.
Je snapt het niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aandelen uitgeven extra dat is goed voor de koers![]()
Weer schiet hij in eigen voet
liquiditeit belangrijker nu dan een koersquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hoeveel zijn die aandelen eigenlijk waard als AFKLM omvalt?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jinek heeft tot drie keer toe een bedrag gevraagd en hij heeft het over dingen overbruggen.quote:
0,0quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoeveel zijn die aandelen eigenlijk waard als AFKLM omvalt?
Preciesquote:
KLM is sws dood door de lawine.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Hoeveel zijn die aandelen eigenlijk waard als AFKLM omvalt?
Niet alleen KLM.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Beurskoers maandag fors lager dankzij Wopke![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat ben ik blij dat Wopke nu Minister van Financiën is...je moet er niet aan denken dat een PvdA'er of een GL'er nu deze post zou hebben.
Wopke mag nog iets harder worden af en toe maar hij is goed bezigquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat ben ik blij dat Wopke nu Minister van Financiën is...je moet er niet aan denken dat een PvdA'er of een GL'er nu deze post zou hebben.
De vorige CDA minister van financiën deed het anders ook niet best.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Die partijen zitten allebei niet in het kabinet. Wel eens met je strekking hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
alle pensioengelden naar Zuid-Europa!quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]die had een blanco cheque uitgeschreven voor Spanje en Italië
Dat is nu ook niet uitgesloten.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
Een minister spraak je niet met 'je' aan, meneer Waas.
Jan Kees heeft er ook alles uit gehaald wat erin zat.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:47 schreef BlackNero het volgende:
[..]
De vorige CDA minister van financiën deed het anders ook niet best.
Kut ajacied.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
Een minister spraak je niet met 'je' aan, meneer Waas.
Als ze dat doen ben ik zelfs voor een Nexit als ex-D66 stemmer. Afblijven van onze centen.quote:
Hakken in het zand werkt niet altijdquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wopke mag nog iets harder worden af en toe maar hij is goed bezig
Dijsselbloem zat als PvdA er op dezelfde lijn na de kredietcrisisquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor die steun aan Griekenland hadden we ook havens ofzo moeten krijgen...quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als ze dat doen ben ik zelfs voor een Nexit als ex-D66 stemmer. Afblijven van onze centen.
Jij snapt het echt niet hoe wij door die Fransen worden genaaidquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:50 schreef xzaz het volgende:
ben je aan het trollen of ben je gewoon dom?
wijn maken lukt ook nog welquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
Die Fransen kunnen alleen maar staken.
Precies, iedereen Corona-toewensen werkt gewoon niet. Hij moet er nu gewoon uitslepen wat erin zit.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hakken in het zand werkt niet altijd
En geld van anderen verbrandenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
Die Fransen kunnen alleen maar staken.
KLM bestaat door de Fransen anders was het in 2008 al verdwenen net zoals Fokker.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jij snapt het echt niet hoe wij door die Fransen worden genaaid
Die drank en vrouwen opmerking viel ook niet overal evengoed.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dijsselbloem zat als PvdA er op dezelfde lijn na de kredietcrisis
Had ook een andere partner kunnen kiezenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
KLM bestaat door de Fransen anders was het in 2008 al verdwenen net zoals Fokker.
En lekker vroeg met pensioenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En geld van anderen verbranden
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:52 schreef xzaz het volgende:
KLM bestaat door de Fransen anders was het in 2008 al verdwenen net zoals Fokker.
Niemand had interesse.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had ook een andere partner kunnen kiezen
KLM is niet weggegeven.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Klm is gratis weg gegeven en nadien leeg getrokken door de Fransen
Grootste blunder alles tijden
Dijsselbloem versus Varoufakis prachtige tvquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die drank en vrouwen opmerking viel ook niet overal evengoed.
Ik kom voor het voetbalitemquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een fan van Ali B? Dat zien we hier niet vaak.
Verkocht voor onder de boekwaarde van de vliegtuigen incl pensioenfonds voor 600 miljoenquote:
Je vergeet te melden dat het verliesgevend wasquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Verkocht voor onder de boekwaarde van de vliegtuigen incl pensioenfonds voor 600 miljoen
Daags na aankoop 600 miljoen aan overwaarde uit pensioenfonds gehaald door de Fransen om aankoop te betalen
Er valt wel wat leren van de Chinezen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:51 schreef 3rr0r het volgende:
Voor die steun aan Griekenland hadden we ook havens ofzo moeten krijgen...
inderdaad, die Chinezen zorgen altijd dat ze er wat voor terugkrijgen heb ik het ideequote:Op vrijdag 24 april 2020 23:59 schreef svann het volgende:
[..]
Er valt wel wat leren van de Chinezen.
Onze ontwikkelingssamenwerking is trouwens ook lang niet altijd non-profit.
Zij is irrelevant. Waarom zou je daar meelij mee hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2020 09:41 schreef JaapKroket het volgende:
Had meelij met Chantal allemaal zware onderwerpen en dan mag ze nog even tutten over haar programmaatje. Treurig promo ding ook, dat de redactie dat niet ziet.
Kom OP1. Vbl locoquote:Op maandag 27 april 2020 22:19 schreef superniger het volgende:
Ik kijk alleen voor die LuckyTV gozer.
We kijken allemaal OP1quote:Op maandag 27 april 2020 22:23 schreef Martinello het volgende:
Deze man doet me op één of andere manier een beetje aan Rolf Wouters denken.
moeten jullie wetenquote:
Stel je eens voor dat je iemand uitnodigt met een andere mening dan de jouwe.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als alle domoren en deugmensen even pauzeren met hun ziekteverwensingen en doodsbedreigingen, kopje kamillethee erbij en luister naar de schrandere prof Damian Denys die hetzelfde beweert als ik, maar iets deftiger. U vindt dit ook, heus.
https://twitter.com/jortkelder/status/1246743499426406400
Tering waarom nodig je die idioot nog uit
Geen enkel probleem mee, maar dan moet het wel iemand zijn met verstand van zaken en dat ontbreekt nou juist bij Jortquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:52 schreef Nattekat het volgende:
Stel je eens voor dat je iemand uitnodigt met een andere mening dan de jouwe.
Iemand met verstand van zakenquote:Op dinsdag 28 april 2020 22:19 schreef superniger het volgende:
Deze viroloog heb ik nog niet eerder gezien.
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]![]()
Loopjongen van Rutte![]()
En blaat zonder kennis van zaken
Oh je hebt het nu weer over wat anders.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Daarom begon hij met sorry te zeggen voor de 11 miljard voor het KLM debacle
Idd hahaquote:Op dinsdag 28 april 2020 22:35 schreef Oostblokkert het volgende:
Daar werd Jort even ongemakkelijk van.
Daar zat wat waarheid in
Jort is echt altijd kritisch op de VVD, hetzelfde als Jack van Gelder die altijd kritisch is over Ajax.quote:
Het zijn denk ik ook holmaatjes.quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:37 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jort is echt altijd kritisch op de VVD, hetzelfde als Jack van Gelder die altijd kritisch is over Ajax.
Rookgordijnen tot en met.
Geen idee, het zal wel heel klef bij elkaar zitten.quote:
Jort stemt netjes Partij van de dieren. Hij is een vegetariër. Weet je wie ook vegetarisch was?quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:37 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jort is echt altijd kritisch op de VVD, hetzelfde als Jack van Gelder die altijd kritisch is over Ajax.
Rookgordijnen tot en met.
Jort is echt een van de beste vrienden van Rutte al sinds hun Jovd tijd.quote:
Partij Van De Dierenquote:Op dinsdag 28 april 2020 22:40 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Jort stemt netjes Partij van de dieren. Hij is een vegetariër. Weet je wie ook vegetarisch was?
Jort stemt op de Pvdd, ja dagquote:Op dinsdag 28 april 2020 22:40 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Jort stemt netjes Partij van de dieren. Hij is een vegetariër. Weet je wie ook vegetarisch was?
Luister je wel?quote:Op dinsdag 28 april 2020 22:44 schreef Oostblokkert het volgende:
Was die Frank niet bezig aan Undercover deel 2?
Ik vind het ook een goede discussie. Het lijkt wel dat de economie helemaal vergeten wordt en dat ze zich alleen op de IC-bezetting richten.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:56 schreef superniger het volgende:
Prima discussie.
Kunnen ze bij Op1 wat van leren.
Natuurlijk helpt het: je beperkt de kans om jezelf en anderen te besmetten, mede omdat je niet met je handen aan je neus en mond zit. En hoesten/niezen is afgedekt.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:34 schreef Bocaj het volgende:
Dat gezeur over die mondkapjes...
Deze kapjes kun je overal krijgen!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:28 schreef superniger het volgende:
Op die ene foto ziet ze er knap uit.
Zou raken.
waren we toch alquote:Op woensdag 29 april 2020 22:35 schreef Oostblokkert het volgende:
We zijn op weg om een hele nare staat te gaan worden.
Ja echt hequote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef Snowsquall het volgende:
Oeiiii zwarte sinterklaas......je zag hem kijken van wtf
Wie kan er een gifje met subs van maken? Dan kunnen we het naar sylvana sturenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:46 schreef Snowsquall het volgende:
Oeiiii zwarte sinterklaas......je zag hem kijken van wtf
Leuk? Mijn god wat een gedrocht, zal er niet kunnen wonen; alleen maar steen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Geert Dales heeft een leuk appartementje.
Gerard Joling komt ook weer. Dat deed ie toen Eva op NPO te zien was ook. Als zij laatste uitzending had was Gerard er ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:28 schreef superniger het volgende:
Laatste uitzending vandaag. Hierna gaat Jinek 3 maanden op vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |