Je vergeet te melden dat het verliesgevend wasquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Verkocht voor onder de boekwaarde van de vliegtuigen incl pensioenfonds voor 600 miljoen
Daags na aankoop 600 miljoen aan overwaarde uit pensioenfonds gehaald door de Fransen om aankoop te betalen
Er valt wel wat leren van de Chinezen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:51 schreef 3rr0r het volgende:
Voor die steun aan Griekenland hadden we ook havens ofzo moeten krijgen...
inderdaad, die Chinezen zorgen altijd dat ze er wat voor terugkrijgen heb ik het ideequote:Op vrijdag 24 april 2020 23:59 schreef svann het volgende:
[..]
Er valt wel wat leren van de Chinezen.
Onze ontwikkelingssamenwerking is trouwens ook lang niet altijd non-profit.
Zij is irrelevant. Waarom zou je daar meelij mee hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2020 09:41 schreef JaapKroket het volgende:
Had meelij met Chantal allemaal zware onderwerpen en dan mag ze nog even tutten over haar programmaatje. Treurig promo ding ook, dat de redactie dat niet ziet.
Kom OP1. Vbl locoquote:Op maandag 27 april 2020 22:19 schreef superniger het volgende:
Ik kijk alleen voor die LuckyTV gozer.
We kijken allemaal OP1quote:Op maandag 27 april 2020 22:23 schreef Martinello het volgende:
Deze man doet me op één of andere manier een beetje aan Rolf Wouters denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |