Bron?quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:06 schreef RipCity het volgende:
Bijenkorf weer open!!
Het echte leven kan weer beginnen.

Veel te duurquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:06 schreef RipCity het volgende:
Bijenkorf weer open!!
Het echte leven kan weer beginnen.

Omdat je afstand houdt voegt het mondkapje niets toe. Als je dichterbij bent van iemand anders heeft het wel meerwaarde.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:41 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Oh sorry had ik iets gemist...… graag uitleg..... AUB

HRA afschaffenquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:44 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De norm van 60% is al losgelaten.
Ben wel benieuwd waar we op zouden moeten bezuinigen dan. Knappe politicus die bezuinigingen in de zorg/onderwijs erdoor gaat krijgen.

''je leven voor zou wagen'' klinkt wel een beetje extreem imo, helemaal als de winkel verder wel maatregelen heeft genomen en er genoeg ruimte is tussen de wachtenden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:14 schreef Jane het volgende:
Ik zag hier mensen in de rij staan bij de Action.
En nu heb ik niets tegen de Action, maar.... really?
Ik ga er ook wel eens heen om bepaalde dingen goedkoop op de kop te tikken, maar ik kan me geen artikel voorstellen wat ik daar kan krijgen én nergens anders (online) én waar ik in - het ergste geval -mijn leven voor zou wagen.

Je leven voor wagenquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:14 schreef Jane het volgende:
Ik zag hier mensen in de rij staan bij de Action.
En nu heb ik niets tegen de Action, maar.... really?
Ik ga er ook wel eens heen om bepaalde dingen goedkoop op de kop te tikken, maar ik kan me geen artikel voorstellen wat ik daar kan krijgen én nergens anders (online) én waar ik in - het ergste geval - mijn leven voor zou wagen.

Ja, oke.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je leven voor wagen
Overdrijven is ook een vak.

Allemaal dankzij Jaapgodquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:13 schreef KingRadler het volgende:
Als we zo doorgaan dan zitten we 1 juni al onder de 600

Ze wisten niet zeker welke bloedstalen ze hadden getest, die van bloeddonors of die van covid-19 patienten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren in allerijl een rapport moeten terugtrekken waarin gesuggereerd werd dat een groot deel van de mensen in Stockholm al immuun zou zijn. Bleek toch niet het geval.

Ok dank u voor verdere uitlegquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat je afstand houdt voegt het mondkapje niets toe. Als je dichterbij bent van iemand anders heeft het wel meerwaarde.

Dat zeiden de mensen die zijn overleden en op de IC liggen 2 weken geleden ook.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
''je leven voor zou wagen'' klinkt wel een beetje extreem imo, helemaal als de winkel verder wel maatregelen heeft genomen en er genoeg ruimte is tussen de wachtenden.

Als je je leven zou wagen door naar de action te gaan, dan zouden we 3 miljoen doden hebben nu.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:42 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Dat zeiden de mensen die zijn overleden en op de IC liggen 2 weken geleden ook.

quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:42 schreef Oekelele het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:42 schreef Oekelele het volgende:
[..]

Zo slecht doen ze het daar dus nietquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:44 schreef Za het volgende:
Aantal nieuwe IC gevallen per dag in Zweden al 1 maand stabiel, zonder lockdown:
[ afbeelding ]

Zweden heeft geen grote IC-capaciteit. Nog kleiner dan NL, dacht ik (relatief). M.a.w., als ze aan de max zitten, dan is het niet zo vreemd dat het stabiel blijft. Dan worden je criteria alleen maar steeds strenger om uberhaupt op de IC te plaatsen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:44 schreef Za het volgende:
Aantal nieuwe IC gevallen per dag in Zweden al 1 maand stabiel, zonder lockdown:
[ afbeelding ]

Wil je nu ook nog echt dat ik ga reageren...…. Blijf gewoon thuis en bestel online.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:43 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Als je je leven zou wagen door naar de action te gaan, dan zouden we 3 miljoen doden hebben nu.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |