Beetje genieten van mijn pensioenquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
@:haags_kwartiertje? wat wil je doen in Foqueville?
Ja dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Staat nog een ? achter mijn naam.
Vroeg bejaard lijkt je wel wat?quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje genieten van mijn pensioen
quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
Nu kan ik tuuterend door shcheveningen
Oppassen op de Schenkkadequote:Op vrijdag 24 april 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
Nu kan ik tuuterend door shcheveningen
Je gaat bijbeunen als dealer?quote:
Zesenvijftig jaar geleden waren die best hip en wild naar het schijnt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het Stones nummer maar mwa..Maar misschien moet ik het wat vaker luisteren...
ik heb even gemist hoe je nu aan deze auto komt?quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja.. en die andere twee hebben een aygo en een c1
ik lach me echt kapot
gekocht van jouw geldquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb even gemist hoe je nu aan deze auto komt?
Oh sjiekquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gekocht van jouw geld
nee is aflosauto. Ik ga hier mee naar Scheveningen, mn tegenpool gaat met deze auto naar huis.
Bij het dikgedrukte ben ik gestopt met lezen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
zou het waar zijn
09:34
China meldt voor de negende dag op rij geen sterfgevallen door Covid-19. De nationale gezondheidscommissie laat weten dat het aantal doden in China op 4632 blijft staan. Volgens de officiële telling viel het laatste dodelijke slachtoffer op 14 april en werd dat een dag later gemeld. Volgens de gezondheidsautoriteiten is voor de derde dag achtereen een daling in het aantal nieuwe infecties te zien. Het gaat nog om 6 besmettingen, waarvan twee personen in Shanghai de infectie in het buitenland opliepen.
je kan het je idd niet voorstellen he. Al zijn ze daar wel ver gegaan. Zelfs checkpoints voor flats van mensenquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij het dikgedrukte ben ik gestopt met lezen.
Mijn antwoord is Nee
met een huurauto? gebeurt wel vaker in ARAG/Duitslandquote:
Kom jij weleens in de Weimarstraat?quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan het je idd niet voorstellen he. Al zijn ze daar wel ver gegaan. Zelfs checkpoints voor flats van mensen
Nice.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef Amarantha het volgende:
Wow ging super goed bij de tandarts en nu ben ik in shock haha.
En mag je tot je aflos er vrij mee rijden?quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met een huurauto? gebeurt wel vaker in ARAG/Duitsland
Maar ze boeken een bepaalde klasse auto. Bv, C of D en die mercedes is dan een B of A klasse
Nu valt 'mijn' europcar locatie onder de groep die niet zoveel 'midden' klasse auto's heeft dus krijg je al snel een wat luxere klasse. Heb hiervoor ook al eens een Mitsubishi Outlander gehad.
Maar ook wel eens een Mini.
Mooi zoquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef Amarantha het volgende:
Wow ging super goed bij de tandarts en nu ben ik in shock haha.
nee, hoezo?quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom jij weleens in de Weimarstraat?
hij is nu 'van mij'quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En mag je tot je aflos er vrij mee rijden?
en morgen is de aflos?quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij is nu 'van mij'
maar ik rijd er in principe alleen mee wanneer dat van me verwacht wordt. Hoogstens vooraf nog even tanken.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh moet ik vanmiddag even heen.
Suc6quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga zo een kijkje nemen bij de gamma
Je naam staat er in ieder geval.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Staat nog een ? achter mijn naam.
Ze zou een berg voor me kweken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even Kwiwi attenderen dat je graag in het dorp komt wonen.
Kwiwi heeft bergen zat in de aanbieding heb ik begrepenquote:
Waaruit begreep je dat?quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwiwi heeft bergen zat in de aanbieding heb ik begrepen
Staat een plaatje in de OP. Vol met bergenquote:
mja, Trump..quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Blabla UVlicht blabla bleekmiddel. En als je kritische vragen stelt? "I'm the president and you're fake news"![]()
![]()
https://www.yahoo.com/ent(...)onald-235959637.html
Ongeveer net zo vol als Nederland er vol mee staatquote:Op vrijdag 24 april 2020 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat een plaatje in de OP. Vol met bergen
Vergeet je hoofddoekje niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:19 schreef bitterbal het volgende:
of naar action. geen idee wat voor rij daar zal staan
lijkt me lastig cola drinken zoquote:
trek jij je daar iets van aan?quote:
bekeren kan altijd nog.quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
ben toch helemaal geen moslim
Sodom.quote:
haags_kwartiertje + haags_kwartiertje = haags_halfuurtje.quote:
Ja zoiets zat ik ook aan te denken. Maar dat slaat ook niet echt ergens opquote:Op vrijdag 24 april 2020 10:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
haags_kwartiertje + haags_kwartiertje = haags_halfuurtje.
Nee, inderdaad.quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zoiets zat ik ook aan te denken. Maar dat slaat ook nit echt ergens op
Hallo.quote:
Goeiequote:Op vrijdag 24 april 2020 10:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wil je thee dan?quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hallo.ik geloof dat ik verdwaald ben want als ik 2 koppen koffie per maand drink is het veel.
Joah! Lekker.quote:
Harige vliegende vuurspugende babies!quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:51 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hallo.ik geloof dat ik verdwaald ben want als ik 2 koppen koffie per maand drink is het veel.
SPOILER: psstt..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik verwacht dan eigenlijk ijsklontjes in plaats van vuur..quote:
een levende ijsblokjes dispenser, handig..quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verwacht dan eigenlijk ijsklontjes in plaats van vuur..
quote:
Zo dat escaleert even gauw uit de hand zeg.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:05 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILER: psstt..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
[..]Dit kan echt niet hier.SPOILER: psstt..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
[..]Ik ook niet hoor.SPOILER: psstt..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ijs_beerquote:Op vrijdag 24 april 2020 10:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niemand anders die water kan geven?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:12 schreef liesje1979 het volgende:
Niet zoveel zin in de tuin vandaag.Hoef ook niet te gaan als in ik doe het vrijwillig maar zoveel nieuwe plantjes die dorst hebben
quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De bevalling ging soepel en hij zag er goed uit. Nu eerst uitharden.
Er zijn wel mensen op het werk natuurlijk maar die moeten al de kinderen van eten en drinken voorzien. Wil er niemand mee opzadelen. Dus ga wel gewoon even zo. Eerst maar even douchen.quote:
Eerst jezelf water geven en dan de planten, goede volgorde welquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen op het werk natuurlijk maar die moeten al de kinderen van eten en drinken voorzien. Wil er niemand mee opzadelen. Dus ga wel gewoon even zo. Eerst maar even douchen.
Het is echt weer lekker droog ja, ik sproei me ook een ongeluk.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen op het werk natuurlijk maar die moeten al de kinderen van eten en drinken voorzien. Wil er niemand mee opzadelen. Dus ga wel gewoon even zo. Eerst maar even douchen.
Denk dat dit weer een heel slecht jaar gaat worden voor de natuur. Helaas.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is echt weer lekker droog ja, ik sproei me ook een ongeluk.
Ja kijk maar naar die bosbranden op de Peel.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat dit weer een heel slecht jaar gaat worden voor de natuur. Helaas.
Ja en het is pas april he? Als het nou augustus was, Maar het is april.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kijk maar naar die bosbranden op de Peel.
Qua droogte misschienquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat dit weer een heel slecht jaar gaat worden voor de natuur. Helaas.
Ja vorige droge zomer gaat gewoon weer door, we krijgen dadelijk een Australisch klimaat of zo.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en het is pas april he? Als het nou augustus was, Maar het is april.
Ja precies. Wel lekker schone lucht. Wie zorgen er ook alweer voor die schone lucht? Ohja, planten en bomen.....quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Qua droogte misschienMaar qua luchtkwaliteit zal het wel meevallen
Hier ook. De klant wilde me interviewen om te kijken of ik wel geschikt was om het project uit te voeren. Kreeg allemaal strikvragenquote:
Woestijnen in Nederland. Eens kijken of ik een kameel kan bestellen ergens.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vorige droge zomer gaat gewoon weer door, we krijgen dadelijk een Australisch klimaat of zo.
Pics als ie in je achtertuin staat.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Woestijnen in Nederland. Eens kijken of ik een kameel kan bestellen ergens.
Oh pffffquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook. De klant wilde me interviewen om te kijken of ik wel geschikt was om het project uit te voeren. Kreeg allemaal strikvragen! Had beter niet zo m'n best gedaan, nu heb ik nog meer werk komende weken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitterbal weet er vast een te vinden voor jequote:Op vrijdag 24 april 2020 11:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Woestijnen in Nederland. Eens kijken of ik een kameel kan bestellen ergens.
Ga je lang weg?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:26 schreef FranticDJ het volgende:
Na de lunch écht maar eens beginnen gereed te maken voor zee
quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:25 schreef FranticDJ het volgende:
#nerdalertBaron 1898?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Road trip naar Austrått?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij gaat naar Svalbard FogelPak hem!
De Gneisenauquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Road trip naar Austrått?
[ [url=https://assets.simpleviewcms.com/simpleview/image/fetch/c_fill,f_jpg,h_605,q_65,w_1200/https://media.newmindmedi(...)0%26t%3D4]afbeelding[/url] ]
https://www.visitnorway.com/listings/austr%C3%A5tt-fort/91076/
quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
had potgrond en dingen bij action gekocht.
paste het niet op de scooter
En toen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Slimme meidquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
nou ja ik probeerde toch thaistyle dat op die scooter te krijgen onder het toeziend oog van mensen
uiteindelijk poging gestaakt e de helft bij de beveiliger van de jumbo neergezet en 2 keer gereden :p
Ik vroeg me al af wat het was.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
hahahahahaha
thaistyle.. met een worst tussen je benen en een adamsappel
je verwacht het niet hequote:Op vrijdag 24 april 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Daar heb ik nog wel wat leuke verhalen overquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:42 schreef FranticDJ het volgende:
hahahahahaha
thaistyle.. met een worst tussen je benen en een adamsappel
Ja die duim van jou is groot zat.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel wat leuke verhalen over
enlighten usquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net zo groot als jouw wereld klein is.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die duim van jou is groot zat.
Hij heeft het al eerder over zijn ex-vrouw met penis gehad.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
net zo sterk als je vrouwenpoeptrauma?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja die duim van jou is groot zat.
Er gaat niks boven een frisse bries over de kale scrotumquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:bitterbal ik denk dat ik toch kaal ga dit weekend
Nouja bedoelde mijn hoofd eigenlijkquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er gaat niks boven een frisse bries over de kale scrotum
VOL PERSEN! Voor de buurman het doetquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
OEH.
De kledingcontainer bij het asiel is weer beschikbaar.
Ik heb net even één vensterbank gestoft. Toch die huishoudster maar weer eens bellenquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:51 schreef Karzai het volgende:
Moin, wasje gedraaid, huis is weer netjes
Vaker stoffen is ook een optiequote:Op vrijdag 24 april 2020 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net even één vensterbank gestoft. Toch die huishoudster maar weer eens bellen
fotos dan hequote:Op vrijdag 24 april 2020 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
@:bitterbal ik denk dat ik toch kaal ga dit weekend
Ja, ik zit niet helemaal lekker in mijn velletje op mijn werk de laatste tijd.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar kutdagen laatste tijd
"Zit niet in mijn genen"quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vaker stoffen is ook een optie
Maak er werk van, dit is niet goed.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik zit niet helemaal lekker in mijn velletje op mijn werk de laatste tijd.
Kquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:51 schreef Karzai het volgende:
Moin, wasje gedraaid, huis is weer netjes
dit jaquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak er werk van, dit is niet goed.
Doe ik, doe ik. Maar dat gaat niet zo snel. En het ligt ook aan mezelf. Ik kom uit een moeilijke periode en merk dat ik net even wat minder goed met tegenvallers omga dan normaal.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maak er werk van, dit is niet goed.
* FranticDJ schenkt een glas Roosvicee inquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe ik, doe ik. Maar dat gaat niet zo snel. En het ligt ook aan mezelf. Ik kom uit een moeilijke periode en merk dat ik net even wat minder goed met tegenvallers omga dan normaal.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
* FranticDJ schenkt een glas Roosvicee in
Gátverdammequote:Op vrijdag 24 april 2020 11:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
* FranticDJ schenkt een glas Roosvicee in
Pak je rust?!quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe ik, doe ik. Maar dat gaat niet zo snel. En het ligt ook aan mezelf. Ik kom uit een moeilijke periode en merk dat ik net even wat minder goed met tegenvallers omga dan normaal.
Welke heb je?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:54 schreef Muck het volgende:
[..]
K
Ik ben hier ook al de hele week aan het poetsen en ruimen
Al 7 vuilniszakken overbodige zooi gemariekondo'd, keuken blinkt, wasmand is leeg
En mijn nieuwe allesreiniger ruikt lekker
quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:54 schreef Muck het volgende:
[..]
K
Ik ben hier ook al de hele week aan het poetsen en ruimen
Al 7 vuilniszakken overbodige zooi gemariekondo'd, keuken blinkt, wasmand is leeg
En mijn nieuwe allesreiniger ruikt lekker
Superhipsterschoonmaakzooi:quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke heb je?
Gisteren ook op de gok moeten kopen.
Absoluut.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
nou ja ik probeerde toch thaistyle dat op die scooter te krijgen onder het toeziend oog van mensen
uiteindelijk poging gestaakt e de helft bij de beveiliger van de jumbo neergezet en 2 keer gereden :p
het ging mij meer om het gifjequote:Op vrijdag 24 april 2020 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Absoluut.
Ik vond het als kind al niet lekker
Ik ga die ook bestellen, ik kon niets hips vinden bij de appie namelijk.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Superhipsterschoonmaakzooi:
[ afbeelding ]
Ruikt het naar sinaasappel?quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Superhipsterschoonmaakzooi:
[ afbeelding ]
Er is nou geen potgrond meerquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe was het bij de Action, beetje te doen?
quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:04 schreef Fogel het volgende:
Ik ga zo een mix van gebakken ui, ei, aardappel en wat vleesresten eten.
Ik heb veldsla met geraspte wortel, haloumi en jalapeņodressingquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:04 schreef Fogel het volgende:
Ik ga zo een mix van gebakken ui, ei, aardappel en wat vleesresten eten.
ja. moest even in een korte rij die bewoog. Verder wel oke.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe was het bij de Action, beetje te doen?
nee dat komt van de jumbo :pquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wist überhaupt niet dat ze dat daar verkopen.
Doe maar. Deze is vegan, heeft een baard en een manbun. En zo'n fiets zonder remmen. Een witte.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga die ook bestellen, ik kon niets hips vinden bij de appie namelijk.
Deze komt bij de jumbo vandaan.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga die ook bestellen, ik kon niets hips vinden bij de appie namelijk.
Serieus, is dat een ding een witte fiets zonder remmen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe maar. Deze is vegan, heeft een baard en een manbun. En zo'n fiets zonder remmen. Een witte.
Netjes. Wil ook graag weer eens maar Action durf ik niet zo goed op de een of andere manier. Maar heb solar nodig. Die ik jou gegeven heb was nog over van vorig jaar, heb er nog 2 maar mijn tuin is in de zomer altijd net een kermis en nu kan ik ze niet halen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. moest even in een korte rij die bewoog. Verder wel oke.
En zonder versnellingen, en zonder vrijloop. Eigenlijk een levensgevaarlijk ding. Maar drommels hip. Het heet "fixie".quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, is dat een ding een witte fiets zonder remmen?
ik heb ze geloof ik wel zien liggen. mar zou dit weekend even overslaanquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Netjes. Wil ook graag weer eens maar Action durf ik niet zo goed op de een of andere manier. Maar heb solar nodig. Die ik jou gegeven heb was nog over van vorig jaar, heb er nog 2 maar mijn tuin is in de zomer altijd net een kermis en nu kan ik ze niet halen.
Ze hebben ze elk jaar rond deze periode. Ook die met gekleurde lampjes. Maar goed voorlopig dus nog even niet. Sommigen die al een jaar in de tuin staan doen het ook nog.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb ze geloof ik wel zien liggen. mar zou dit weekend even overslaan
geen grote verrassing inderdaadquote:
ik ben alleen 10x per dag mn potlood kwijtquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Gister me rot gezocht naar een schaar die in de keuken woont. Onvindbaar.
Ook zoiets. En de nagelknipper.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben alleen 10x per dag mn potlood kwijt
Ik heb een keer iets van 50 waxinelichtjes opgehangen aan een ijzeren raster (3x3) boven een donkere hoek in de tuin, was een kwartier kwijt met aansteken van die krengen maar het leken wel dwaallichtjes in de verte.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze hebben ze elk jaar rond deze periode. Ook die met gekleurde lampjes. Maar goed voorlopig dus nog even niet. Sommigen die al een jaar in de tuin staan doen het ook nog.
Lampjesquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer iets van 50 waxinelichtjes opgehangen aan een ijzeren raster (3x3) boven een donkere hoek in de tuin, was een kwartier kwijt met aansteken van die krengen maar het leken wel dwaallichtjes in de verte.
Ik ben echt verslaafd aan kaarslicht, denk dat ik iets van 100 waxinekaarsjeshoudertjes heb ook of zoquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lampjes![]()
Maar beter solar inderdaad dat scheelt een hoop tijd en gedoe. En altijd zo leuk als ze dan whoep aanspringen als het gaat schemeren.
Heb in de winter altijd stompkaarsen hier. Houdertjes enzo doe ik niet aan want die moet je ook schoonhouden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben echt verslaafd aan kaarslicht, denk dat ik iets van 100 waxinekaarsjeshoudertjes heb ook of zo
Hertobucco bedoelde je toch?quote:
Wat een vreselijk kut taaltje heeft die kerelquote:
Dat mag je vindenquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een vreselijk kut taaltje heeft die kerel
Ik ken aardig wat topkoks, ik eet bijzonder graag bij ze maar ze zijn me stuk voor stuk te autistisch en wereldvreemd om uitgebreid mee te praten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat mag je vinden
Ik kom er graag, goeie kerel is 't
Trouwens Sluis, zitten die prostituees daar nog of is dat iets van vroeger?quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat mag je vinden
Ik kom er graag, goeie kerel is 't
Goed verhaalquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken aardig wat topkoks, ik eet bijzonder graag bij ze maar ze zijn me stuk voor stuk te autistisch en wereldvreemd om uitgebreid mee te praten.
zullen weinig te wippen hebben momenteelquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trouwens Sluis, zitten die prostituees daar nog of is dat iets van vroeger?
nee, wel de meeste sexshops per hoofd van de bevolking van Nederland.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trouwens Sluis, zitten die prostituees daar nog of is dat iets van vroeger?
Ja sekstoerisme vanuit België toch?quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, wel de meeste sexshops per hoofd van de bevolking van Nederland.
ja, sexshops zijn daar heel lang verboden geweest.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja sekstoerisme vanuit België toch?
Vreemd sfeertje daardoor in dat dorpje.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, sexshops zijn daar heel lang verboden geweest.
Nu zijn er nog steeds vrij weinig.
in Sluis?quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vreemd sfeertje daardoor in dat dorpje.
Heel braboland is toch het red-light district van Belgiequote:Op vrijdag 24 april 2020 12:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee, wel de meeste sexshops per hoofd van de bevolking van Nederland.
Kunnen die Belgen niet naar Antwerpen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:44 schreef crv het volgende:
[..]
Heel braboland is toch het red-light district van Belgie
Schipperskwartier in Antwerpen..quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen die Belgen niet naar Antwerpen?
Toen ik nog 'n bootje had moest ik altijd en door de kunstwijk en door de prostitutiewijk om naar het centrum te komen, een grotere tegenstelling is amper mogelijk.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen die Belgen niet naar Antwerpen?
Heb jij een camera in je tuin?quote:
quote:
uhhhhhhquote:
Geen balkonia?quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Straks verder in Tuinesië.
Werk is toch even op.
quote:
Heb je m'n puinfoto's niet gezien?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
[..]
Heb je m'n puinfoto's niet gezien?Maar nee, alleen tuin, geen balkon.
verschil is wel dat kluun dit al jaren op diverse fora vraagt..quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik vraag me af waarom mijn tanden soms pijn doen maar ik voel me nu echt Kluun als ik dit zo vraag.
dat zou ik wel erg vervelend voor je vindenquote:
True true en ik denk dat het ook wel normaal is dat je soms keertje iets voelt.. Het is ook niet echt pijn ofzo.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
verschil is wel dat kluun dit al jaren op diverse fora vraagt..
Kluun mod.. Kan je het je voorstellen haha.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zou ik wel erg vervelend voor je vinden
Kluun en Kree zouden een fantastisch mod duo vormen denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2020 13:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kluun mod.. Kan je het je voorstellen haha.
Wat een topshow.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kluun en Kree zouden een fantastisch mod duo vormen denk ik
Meer dan genoeg gedaan dus.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
Heb mezelf de rest van de middag vrij gegeven. Was in de tuin en had zo geen zin in onkruid trekken dat ik alleen twee planten water heb gegeven en toen weer naar huis.
Ja naja zo komt het natuurlijk nooit af. Maar heb er deze week elke dag wel 3 uur ofzo in gewerkt. Nu even pauze.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meer dan genoeg gedaan dus.
Het is nu ook te warm om te werken daar.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja naja zo komt het natuurlijk nooit af. Maar heb er deze week elke dag wel 3 uur ofzo in gewerkt. Nu even pauze.
Yep, vorige keer maakte ik het van blauwe bessen en daarvoor met bramen. Allemaal goed te doen.quote:
Bij ons ookquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Oef. Mensen met tijdelijke contracten en ingehuurde krachten sneuvelen bij bosjes momenteel. Ik krijg het ene na het andere mailtje over mensen van wie we afscheid nemen
Ben je niet in vaste dienst?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:01 schreef Karzai het volgende:
Ja ik begin mij ook zorgen te maken, nog geen nieuws ze zijn in onderhandeling
Ja, wij krijgen er ook een paar nieuwe collega's bij. Wrang is dat.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij ons ook
Maar ik krijg er vanaf volgende week ook 6 nieuwe collega's bij
Heel apart
Ja sneu is dat.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Oef. Mensen met tijdelijke contracten en ingehuurde krachten sneuvelen bij bosjes momenteel. Ik krijg het ene na het andere mailtje over mensen van wie we afscheid nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |