Beetje genieten van mijn pensioenquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:34 schreef UitStraling het volgende:
@:haags_kwartiertje? wat wil je doen in Foqueville?
Ja dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Staat nog een ? achter mijn naam.
Vroeg bejaard lijkt je wel wat?quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje genieten van mijn pensioen
quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
Nu kan ik tuuterend door shcheveningen
Oppassen op de Schenkkadequote:Op vrijdag 24 april 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
Nu kan ik tuuterend door shcheveningen
Je gaat bijbeunen als dealer?quote:
Zesenvijftig jaar geleden waren die best hip en wild naar het schijnt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:40 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het Stones nummer maar mwa..Maar misschien moet ik het wat vaker luisteren...
ik heb even gemist hoe je nu aan deze auto komt?quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja.. en die andere twee hebben een aygo en een c1
ik lach me echt kapot
gekocht van jouw geldquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb even gemist hoe je nu aan deze auto komt?
Oh sjiekquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gekocht van jouw geld
nee is aflosauto. Ik ga hier mee naar Scheveningen, mn tegenpool gaat met deze auto naar huis.
Bij het dikgedrukte ben ik gestopt met lezen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
zou het waar zijn
09:34
China meldt voor de negende dag op rij geen sterfgevallen door Covid-19. De nationale gezondheidscommissie laat weten dat het aantal doden in China op 4632 blijft staan. Volgens de officiële telling viel het laatste dodelijke slachtoffer op 14 april en werd dat een dag later gemeld. Volgens de gezondheidsautoriteiten is voor de derde dag achtereen een daling in het aantal nieuwe infecties te zien. Het gaat nog om 6 besmettingen, waarvan twee personen in Shanghai de infectie in het buitenland opliepen.
je kan het je idd niet voorstellen he. Al zijn ze daar wel ver gegaan. Zelfs checkpoints voor flats van mensenquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij het dikgedrukte ben ik gestopt met lezen.
Mijn antwoord is Nee
met een huurauto? gebeurt wel vaker in ARAG/Duitslandquote:
Kom jij weleens in de Weimarstraat?quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je kan het je idd niet voorstellen he. Al zijn ze daar wel ver gegaan. Zelfs checkpoints voor flats van mensen
Nice.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef Amarantha het volgende:
Wow ging super goed bij de tandarts en nu ben ik in shock haha.
En mag je tot je aflos er vrij mee rijden?quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
met een huurauto? gebeurt wel vaker in ARAG/Duitsland
Maar ze boeken een bepaalde klasse auto. Bv, C of D en die mercedes is dan een B of A klasse
Nu valt 'mijn' europcar locatie onder de groep die niet zoveel 'midden' klasse auto's heeft dus krijg je al snel een wat luxere klasse. Heb hiervoor ook al eens een Mitsubishi Outlander gehad.
Maar ook wel eens een Mini.
Mooi zoquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef Amarantha het volgende:
Wow ging super goed bij de tandarts en nu ben ik in shock haha.
nee, hoezo?quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom jij weleens in de Weimarstraat?
hij is nu 'van mij'quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En mag je tot je aflos er vrij mee rijden?
en morgen is de aflos?quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hij is nu 'van mij'
maar ik rijd er in principe alleen mee wanneer dat van me verwacht wordt. Hoogstens vooraf nog even tanken.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh moet ik vanmiddag even heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |