Da's de club.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Dat plaatje in de op is hopelijk niet de skybar
Nee dat is gewoon na de bingo.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben ook bejaard.quote:
Ziet eruit als een gare dansschool, volgens mij hebben we die nietquote:Op donderdag 23 april 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
"anders kom je nooit aan een fatsoenlijke man"quote:Op donderdag 23 april 2020 23:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog net van de generatie dat je het ‘moest’ leren
I’m on the top of the world.... en hup met die quickstepquote:Op donderdag 23 april 2020 23:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"anders kom je nooit aan een fatsoenlijke man"
Waarom moest je dan gelijk laminaat leggenquote:Op donderdag 23 april 2020 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
I’m on the top of the world.... en hup met die quickstep
Bij mij werd er gezegd, ja dan sta je maar voor lul op je bruiloft als je de openingsdans moet doen.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
I’m on the top of the world.... en hup met die quickstep
Het was vooral een soort van 'de kroeg in' voor we de kroeg in mochten.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik nog net van de generatie dat je het ‘moest’ leren
Ohhh ja... ik heb dus echt in het begin een legio van ‘die’ bruiloften gehadquote:Op donderdag 23 april 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij werd er gezegd, ja dan sta je maar voor lul op je bruiloft als je de openingsdans moet doen.
Je eerste broekvingerlesquote:Op donderdag 23 april 2020 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was vooral een soort van 'de kroeg in' voor we de kroeg in mochten.
Laatste keer dat ik trouwde was met metalfolkband op de binnenplaats van een kasteel en ik was toen in de middag al zo dronken als een tor dus yolo.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhh ja... ik heb dus echt in het begin een legio van ‘die’ bruiloften gehad![]()
![]()
Bezocht dan hč....
Ja, twee jaar later mocht ik de kroeg in.quote:
Wij hadden een vreetbarbeque dus geen geouwehoer met openingsdansen en stijldans geneuzel.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik trouwde was met metalfolkband op de binnenplaats van een kasteel en ik was toen in de middag al zo dronken als een tor dus yolo.
Actief schijt aan gehad als een van de eersten in la famiglia... we hebben het moeten horenquote:Op donderdag 23 april 2020 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso je bruiloft inrichten naar "hoe het hoort"
quote:Op donderdag 23 april 2020 23:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Actief schijt aan gehad als een van de eersten in la famiglia... we hebben het moeten horen![]()
Ik denk dat niemand maar dan ook niemand dat van me had verwacht maar ik had wel een varken aan het spit draaien op het binnenplein van het kasteel en extreem veel drank.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij hadden een vreetbarbeque dus geen geouwehoer met openingsdansen en stijldans geneuzel.
Noem je dat nou serieus gewoon een rok?quote:Op donderdag 23 april 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
Enige concessie die ik gedaan heb, voor mijn vader eigenlijk, was om een rok te dragen
Ja ja tartan dan, wel praktisch met zoveel drank.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Noem je dat nou serieus gewoon een rok?
Jonguh weet ik veel, misschien mag je ook wel gewoon rok zeggen maar dan denk ik gewoon aan badtripbobquote:Op donderdag 23 april 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ja tartan dan, wel praktisch met zoveel drank.
Badtripbob tering wat was dat voor een figuur zeg.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jonguh weet ik veel, misschien mag je ook wel gewoon rok zeggen maar dan denk ik gewoon aan badtripbobMijn Schotse gebruikenkennis reikt niet heel veel verder dan het kijken naar outlander
Ernstig verslaafde en psychisch getroebleerde man met bijzondere kledij.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Badtripbob tering wat was dat voor een figuur zeg.
Yep zware psychiatrische patiënt.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ernstig verslaafde en psychisch getroebleerde man met bijzondere kledij.
Weet je wat pas triest is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 23 april 2020 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet je wat pas triest is?De Nederlandse psychiatrie. Ja kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Weet je wat pas triest is?Moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
[..]
Weet je wat pas triest is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja dat dacht ik ook hoor, heerlijk snurkenquote:Op donderdag 23 april 2020 23:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kom je nu aanwaaien terwijl ik net dacht.... weet je wat ik ga doen.....
Echt heh, ik 10 keerquote:Op vrijdag 24 april 2020 00:19 schreef CherryLips het volgende:
Heb ik hier gister nog vier keer gepost joh.
Ik blijf het niet herhalen he?quote:
Zondagquote:Op vrijdag 24 april 2020 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer vaar je uit? Zaterdag toch?
Whut? Is er afwisseling nu?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je dan ook eerst soort van in quarantaine ofzo? Voor je aan boord mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 01:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Lol dat is wel kut. Maar dan wel twee weken minder lang werken aan boord neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, gelukkig voor ons gewoon volgens planning. Een weekje eerder zelfs. Voor de kust van Scheveningen. Want andere opties zijn er niet echt op dit moment.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga alleen het broodnodige doen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 01:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol dat is wel kut. Maar dan wel twee weken minder lang werken aan boord neem ik aan?
quote:Op vrijdag 24 april 2020 01:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, gelukkig voor ons gewoon volgens planning. Een weekje eerder zelfs. Voor de kust van Scheveningen. Want andere opties zijn er niet echt op dit moment.Ik verheug me nu al op wat foto's van onderweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies en je hebt ons om je er doorheen te slepen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 01:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ga alleen het broodnodige doen.
Als zij zeggen dat ik me moet isoleren e.d. Voor twee weken. Best
Veel waterquote:Op vrijdag 24 april 2020 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op wat foto's van onderweg.
Oh vast wel, maar kom niet echt binnen foto afstand.quote:Op vrijdag 24 april 2020 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen ijsbergen enzo bij Spitsbergen?
Lekker ogen dichtdoen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 01:37 schreef FranticDJ het volgende:
Moet eigenlijk echt slapen want zie al gebeuren dat europcar hier echt om 8u is
quote:Op vrijdag 24 april 2020 01:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, gelukkig voor ons gewoon volgens planning. Een weekje eerder zelfs. Voor de kust van Scheveningen. Want andere opties zijn er niet echt op dit moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
elke vrouw die 6 liter bier 1 hand kan houden is mooiquote:
ik zou de sollicitatieprocedure over doen als ik jou wasquote:
Ze tapt een prima pilsje andersquote:Op vrijdag 24 april 2020 07:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou de sollicitatieprocedure over doen als ik jou was
Ik zou dat katje wel goed in de gaten houden... voor je het weet is je koffiebeker ineens leeg en heb je een stuiterkatquote:Op vrijdag 24 april 2020 08:02 schreef Muck het volgende:
Jongste katje zit tegen mijn koffiebeker verder te snoozen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |