Laat je geen Chinese troep aanpraten maxi-mus.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zijn de voordelen ervan dan? @:tjacka
Ben jij gek.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Laat je geen Chinese troep aanpraten maxi-mus.
apps die op de speler zelf zittenquote:Op donderdag 23 april 2020 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wat zijn de voordelen ervan dan? @:tjacka
Dus het is duurder en dit heeft eigenlijk totaal geen nut want al die dingen kan ik op mijn mobiel afspelen.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
apps die op de speler zelf zitten
wel chill hoor met netflix, amazon, hulu etc en ook youtube en npo shit
voor de dingen die geen app hebben zit er ook gewoon een chromecast ingebouwd
en dat voor bijna hetzelfde geld
Als je het allemaal niet snapt, reageer dan gewoon nietquote:Op donderdag 23 april 2020 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klinkt als troep van dat Chinese merk waar Onlogisch altijd spul van heeft.
Ik vraag toch daarna naar de voordelen, die er blijkbaar niet zijn.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Als je het allemaal niet snapt, reageer dan gewoon niet
quote:Op donderdag 23 april 2020 21:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
@:kingroland rellen maat
Ik heb niks gehad.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:22 schreef Zipportal het volgende:
Weer een PM binnen.
Ik ga GELIJK kijken.
quote:Op donderdag 23 april 2020 21:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
@:kingroland rellen maat
ik moest lachenquote:Op donderdag 23 april 2020 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Awake en het begint om 12.00 uur, dat gaat hem voor Drizzt al niet worden dus.
Geen idee wie het is. Sowieso een kloonquote:Op donderdag 23 april 2020 21:38 schreef Tjacka het volgende:
ik word een beetje moe van die amsterdam act van 2r0r
Smoofiequote:Op donderdag 23 april 2020 21:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen idee wie het is. Sowieso een kloon
Een account uit 2003. Tja.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel iemand van de Sc 2016 - 2018
Leuk.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Awake en het begint om 12.00 uur, dat gaat hem voor Drizzt al niet worden dus.
als je ze vergeten was zit er geheid schimmel opquote:Op donderdag 23 april 2020 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik zag dat ik nog een bakje blauwe bessen had toen ik m'n magere kwark ging pakken.
Gevolg: ik eet nu magere kwark met blauwe bessen!
Eet smakelijk ouwe reus.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:07 schreef GGMM het volgende:
Ik zag dat ik nog een bakje blauwe bessen had toen ik m'n magere kwark ging pakken.
Gevolg: ik eet nu magere kwark met blauwe bessen!
Nee joh die dingen blijven superlang goed.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
als je ze vergeten was zit er geheid schimmel op
Dit bleek geen gelukkige combiquote:
Kan gebeuren, niet alles vult elkaar perfect aan.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh die dingen blijven superlang goed.
[..]
Dit bleek geen gelukkige combi![]()
Magere kwark - lekker!
blauwe bessen - lekker!
magere kwark met blauwe bessen - matig
Kies maar.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Val ik onder vrienden of gespuis?
Link?quote:Op donderdag 23 april 2020 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb trolletje gelegd ergens maat
zelda gamesquote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vraag toch daarna naar de voordelen, die er blijkbaar niet zijn.
Ja het was gister al duidelijk dat er geen voordelen aan zitten maar bedankt voor de verduidelijking.quote:Op vrijdag 24 april 2020 06:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]![]()
Er is een groot verschil tussen apps die native op een android TV device draaien en beelden die je cast naar een chromecast. Uiteindelijk kan je met een Chromecast ook al die beelden bekijken inderdaad, maar qua gebruikersgemak zit je met een Android tv box op een heel ander niveau
Mensen die Link aanzien voor Zelda. Aan de hoogste boom ermee.quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zelda games
zelda character
linkgod
Jeetje Buitendamquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mensen die Link aanzien voor Zelda. Aan de hoogste boom ermee.
Wacht maar tot je hoort wat ik van mensen vind die een Switch hebben maar geen Animal Crossing.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje Buitendam
Jij neemt je videospelletjes wel heel serieus
Dit zijn uitspraken hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mensen die Link aanzien voor Zelda. Aan de hoogste boom ermee.
Heb jij serieus Animal Crossing?quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hoort wat ik van mensen vind die een Switch hebben maar geen Animal Crossing.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wacht maar tot je hoort wat ik van mensen vind die een Switch hebben maar geen Animal Crossing.
GODENspel. Lekker eilandje inrichten man. Fruitboompjes onderhouden, beetje fossielen opgraven en aan het museum schenken. Een cadeautje in de Coronatijd, zoeen spel.quote:
Babyquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
GODENspel. Lekker eilandje inrichten man. Fruitboompjes onderhouden, beetje fossielen opgraven en aan het museum schenken. Een cadeautje in de Coronatijd, zoeen spel.
Aah dat is grote klasse, maat.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Vanzelfsprekend wel meteen de download aangezet aangezien de mening van @:buitendam erg belangrijk voor me is.
Fucking gaylord.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
GODENspel. Lekker eilandje inrichten man. Fruitboompjes onderhouden, beetje fossielen opgraven en aan het museum schenken. Een cadeautje in de Coronatijd, zoeen spel.
Ik vermaak me nog uiterst best met Octopath. Zelda krijgt helaas even wat weinig aandacht.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Boh, hier noem je ook wel even twee titels.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vermaak me nog uiterst best met Octopath. Zelda krijgt helaas even wat weinig aandacht.
En ik heb samen met mijn zoon Luigi's Mansion uitgespeeld.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Boh, hier noem je ook wel even twee titels.
De Switch kent louter toptitels. Gewaagde uitspraak: Animal Crossing is nóg leuker samen met kinderen dan Luigi.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En ik heb samen met mijn zoon Luigi's Mansion uitgespeeld.
Tering. Je hebt aardig huisgehoudenquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:48 schreef GGMM het volgende:
Oh ja vandaag komt Jancees terug!
En AFCniels
En Doublepain
En Caland.
Zonder Lenny en KingRoland had ik het niet gekund.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering. Je hebt aardig huisgehouden
quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De Switch kent louter toptitels. Gewaagde uitspraak: Animal Crossing is nóg leuker samen met kinderen dan Luigi.
En nou niet ineens wel gaan downloaden, @:GGMM
Doet me deugd om te zien dat jij hier niets mee van doen hebt, Onlo. Hebben we tenminste nog iemand hier rondlopen met een functie én principes.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch nog iemand op FOK die zijn functie wél serieus neemt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dit zelfs zou kunnen, maat.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch nog iemand op FOK die zijn functie wél serieus neemt.
Nog 4 dagen tot wij positieve notes kunnen inzien.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonder Lenny en KingRoland had ik het niet gekund.
Ja Gestapo René is niet te beroerd om actie te ondernemen als hij wat ondergrondse NSB-info krijgt toegespeeld.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toch nog iemand op FOK die zijn functie wél serieus neemt.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:55 schreef GGMM het volgende:
Caland zich alvast een beetje thuis laten voelen.
Erg weinig interesse in eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dit zelfs zou kunnen, maat.
Voor zo'n uitspraak heb ik godverdomme een paar jaar terug een week "vakantie" (quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja Gestapo René is niet te beroerd om actie te ondernemen als hij wat ondergrondse NSB-info krijgt toegespeeld.
OP NAAR HET FB TOPICquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je Lenny zijn sneer naar jou in het FB topic al gelezen?
Mehquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weinig, maar er is interesse!
@:ggmm strikken deze gast
#EXITSKYSHERRIF
Gepeupel van voetvolk. Ik lig er niet wakker van.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je Lenny zijn sneer naar jou in het FB topic al gelezen?
Deze reactie spreekt boekdelen. Wanstaltig.quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gepeupel van voetvolk. Ik lig er niet wakker van.
Niet een heel erg professionele reactie inderdaad.quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze reactie spreekt boekdelen. Wanstaltig.
Bedankt maatquote:Op vrijdag 24 april 2020 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik help je wel even
https://www.vandale.nl/gr(...)s/betekenis/gepeupel
quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:24 schreef onlogisch het volgende:
Net zo hard zitten schijten dat ik hem handmatig een zetje moest geven.
@:Muskusboktor57
Misschien moet je eens gezonder gaan eten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:24 schreef onlogisch het volgende:
Net zo hard zitten schijten dat ik hem handmatig een zetje moest geven.
@:Muskusboktor57
Straks komen onze vrienden weer terug. Ze hebben de kampen overleefd.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog 4 dagen tot wij positieve notes kunnen inzien.![]()
@:zipportal
https://www.nu.nl/economi(...)ssen-oud-papier.htmlquote:Mondkapjes tussen het oud papier en plastic of rubberen handschoenen in het riool: afvalverwerkers vinden sinds de coronacrisis steeds vaker gebruikte beschermingsproducten in afvalstromen waar ze niet horen, vertelt de Vereniging Afvalbedrijven dinsdag in gesprek met NU.nl.
wat een achterlijke mensen zijn er toch ook hequote:Op vrijdag 24 april 2020 11:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)ssen-oud-papier.html
[ afbeelding ]
Akkoord. Uitstekend spel voor de Coronatijd, prima tijdverdrijfquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat maakt gepeupel van het voetvolk nog altijd geen goede zin.quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik help je wel even
https://www.vandale.nl/gr(...)s/betekenis/gepeupel
Genotequote:Op vrijdag 24 april 2020 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat maakt gepeupel van het voetvolk nog altijd geen goede zin.
Maar bedankt voor de bevestiging. Onlo is een tyfusdebiel.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gepeupel van voetvolk. Ik lig er niet wakker van.
Nintendo heeft wel iets ontzettend kuts gedaan.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Akkoord. Uitstekend spel voor de Coronatijd, prima tijdverdrijf
Dat zei ik ook niet, of wel?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat maakt gepeupel van het voetvolk nog altijd geen goede zin.
Populaire bink die je er rondlooptquote:
Voor één uur, netjes.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Populaire bink die je er rondloopt
Daarnaast ook nog een like gekregen van Toeterjanquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Populaire bink die je er rondloopt
Ik maak me wel eens zorgen over Toeterjan in deze tijden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarnaast ook nog een like gekregen van Toeterjan![]()
caland @:lenny_leonard @:tagliano
DP is viesdik momenteel.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:44 schreef 3rr0r het volgende:
@:Doublepain
welk vakje zou hij nu zijn?
[ afbeelding ]
Kinderachtig zegquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:59 schreef Gutanoth het volgende:
Animal crossing![]()
Had het idee dat ik het opzich helemaal nog niet veel gespeeld had. Staat toch al 100 uur op de klok, voor mijn vriendin al meer dan 200
quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
2 pakketjes ontvangen
Vuile teringhonden hebben ermee gegooid. Kut DHL.
Gebookmarked.quote:
Godverdomme joh, daar kwets je me meequote:Op vrijdag 24 april 2020 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus iemand die al 2 weken non-stop WOW speelt en 2 kapsalons eet.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus iemand die al 2 weken non-stop WOW speelt en 2 kapsalons eet.
Dat werkt niet toch, je moet je klacht neerleggen bij het bedrijf waar je besteld hebt. Die zijn verantwoordelijk richting jou en hebben de dienst bij DHL afgenomen.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:57 schreef Zipportal het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 24 april 2020
Positief geteste personen
36.535* (+806)
Ziekenhuisopnames 10.281
(+123)
Overleden personen
4.289** (+112)
Ging nu over andersom. Ik moest iets opsturen naar een bedrijf ter reparatie. Pakje is nooit bij ontvanger aangekomen. Ik krijg hem vervolgens na een week verwoest terug.quote:Op vrijdag 24 april 2020 13:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat werkt niet toch, je moet je klacht neerleggen bij het bedrijf waar je besteld hebt. Die zijn verantwoordelijk richting jou en hebben de dienst bij DHL afgenomen.
Oh zo. Dus van 'te repareren' naar ' total loss' nu?quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ging nu over andersom. Ik moest iets opsturen naar een bedrijf ter reparatie. Pakje is nooit bij ontvanger aangekomen. Ik krijg hem vervolgens na een week verwoest terug.
Lui varken.quote:
Ja, was ook een apparaat van 400 Euro. Krijg misschien 40 Euro terug.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh zo. Dus van 'te repareren' naar ' total loss' nu?
pics van je eilandquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:59 schreef Gutanoth het volgende:
Animal crossing![]()
Had het idee dat ik het opzich helemaal nog niet veel gespeeld had. Staat toch al 100 uur op de klok, voor mijn vriendin al meer dan 200
Pas bij aangetekend versturen is het verzekerde bedrag hoger zeker. Althans zo is het bij PostNL.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, was ook een apparaat van 400 Euro. Krijg misschien 40 Euro terug.
Voor de rust en de drank ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor de rust? De drank? BBQ? Mag je er dan een extra keer op bij je vriendin?
Ja, 3,40 per kilo krijg ik terug.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pas bij aangetekend versturen is het verzekerde bedrag hoger zeker. Althans zo is het bij PostNL.
Dan had je het achteraf gezien beter aangetekend kunnen verzenden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, 3,40 per kilo krijg ik terug.
Bij aangetekend zou ik tot 500 oid terugkrijgen.
Ik ben ziedend.
Wel weinig voor een kilo.quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben ziedend.
Volgende keer aangetekendquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben ziedend.
Ja tot, hoeveel precies dat is nog maar de vraag, geen idee hoe zij het uit te betalen bedrag dan bepalen. Vast niet de nieuwwaarde van je product. En dan was het al stuk in jouw geval...maar daar is dan moeilijk achter te komen voor ze (tenzij je een mooi label er op had met 'tav Afdeling Reparaties'quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben ziedend.
Bedankt voor de tip @GGMM . Hier heb ik iets aan!quote:Op vrijdag 24 april 2020 14:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan had je het achteraf gezien beter aangetekend kunnen verzenden.
Ik ga hem nu opnieuw ter reparatie opsturen naar dat bedrijf. Ben wel benieuwd of ze hem nog steeds onder de garantie kunnen maken, aangezien hij flink in elkaar is gebeukt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja tot, hoeveel precies dat is nog maar de vraag, geen idee hoe zij het uit te betalen bedrag dan bepalen. Vast niet de nieuwwaarde van je product. En dan was het al stuk in jouw geval...maar daar is dan moeilijk achter te komen voor ze (tenzij je een mooi label er op had met 'tav Afdeling Reparaties'). In ieder geval meer dan 40 lijkt me, dat wel.
Oei, dit is pijnlijk voor @Doublepain!quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor onze vrienden @:afcniels @:jancees en @:caland ?
Puur of melk?quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik eet Digestive koekjes
@:kingroland wat vind jij van Verkadegoden
uit die namen niels en jc. caland heeft te veel zondesquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor onze vrienden @:afcniels @:jancees en @:caland ?
leuk bedrijfquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:17 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik eet Digestive koekjes
@:kingroland wat vind jij van Verkadegoden
xhamster --> asian hairy bushquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
weer naar chinese meisjes zitten kijken?
Roethof kan hier duiding over gevenquote:Op vrijdag 24 april 2020 15:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wel met bleekmiddel toch? Volgens Ome Trump.
Ja fijn dat Niels, Doublepain en JanCees bijna weer kunnen posten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:34 schreef Buitendam het volgende:
Godverdomme wat een hoop onzinberichten weer. Hopelijk kunnen De Drie van Fok weer snel aansluiten in dit topic.
@Calandquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja fijn dat Niels, Doublepain en JanCees bijna weer kunnen posten.
twitter:mactempel twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 16:47:20Geen promotie/degradatie is bestuursbesluit. Niet geluisterd naar stemming/advies dus. reageer retweet
die tweet veranderde opeensquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:47 schreef dz5b604 het volgende:
twitter:mactempel twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 16:47:20Geen promotie/degradatie is bestuursbesluit. Niet geluisterd naar stemming/advies dus. reageer retweet
twitter:mactempel twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 16:45:28Zestien voor degradatie, negen tegen, negen neutraal. reageer retweet
IRC genotquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
* Muskusboktor57 slaps @:onlogisch around a bit with a large trout
UT CTF Instagib genotquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook toevallig. Standaard voor lui die UT speelden.
Nee niet echt, paar keer clanmatches gedaan op uitnodiging.quote:
Ah ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee niet echt, paar keer clanmatches gedaan op uitnodiging.
Maar ik was meer van het Counter-strike.
In het PSV topic wordt dat wat lastigquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:30 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik dacht ik breng een beetje schwung daar.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja fijn dat Niels, Doublepain en JanCees bijna weer kunnen posten.
Ik ook!quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Patat, kroket en een frikandel. @:drizzt
lijkt wel het ontbijt van @Jojoortjequote:Op vrijdag 24 april 2020 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou in dit geval twee kroketten nemen ipv zo'n vieze frikandelquote:Op vrijdag 24 april 2020 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Wat jij voor snacks neemt vind ik verder niet zo rullevant.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zou in dit geval twee kroketten nemen ipv zo'n vieze frikandel
Nice. Ik doe pasta zalm.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Nee, heb ik al een maandje niet meer gedaan.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niks mis mee. Niet meer eten bij je ouders op vrijdag voorlopig?
Balen man, facetimen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, heb ik al een maandje niet meer gedaan.
Ok Braddie.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
* onlogisch meldtquote:Op vrijdag 24 april 2020 16:34 schreef Buitendam het volgende:
Godverdomme wat een hoop onzinberichten weer. Hopelijk kunnen De Drie van Fok weer snel aansluiten in dit topic.
Leuk. Heb je dit voor de lockdown in de nichtenkit gehoord?quote:
Niet lekker? Jammer danquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Leuk. Heb je dit voor de lockdown in de nichtenkit gehoord?
Ja nee heel lekker. Maar hier sta ik doorgaans op te swingen als ik om half 5 nog een afzakkertje haal bij Club Dicksuck.quote:
Nee, maar we bellen af en toe, en whatsappen. Ik heb pa afgelopen dinsdag nog gezien, die kwam even langs met de factuur voor de nieuwe hordeur (en een knakker van de Hubo kwam diezelfde dag langs om de maten op te nemen), maar ik heb ma al een maand niet gezien. Naja, ze kwam vorige week even iets langsbrengen en gooide dat in de brievenbus beneden, toen heb ik haar ff op de intercom gezien.quote:
Hier groove je een beetje op met mooie vrouwen bij Westergasterras op Koningsdagquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja nee heel lekker. Maar hier sta ik doorgaans op te swingen als ik om half 5 nog een afzakkertje haal bij Club Dicksuck.
Ik heb m'n ouders voor het laatst gezien in september.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar we bellen af en toe, en whatsappen. Ik heb pa afgelopen dinsdag nog gezien, die kwam even langs met de factuur voor de nieuwe hordeur (en een knakker van de Hubo kwam diezelfde dag langs om de maten op te nemen), maar ik heb ma al een maand niet gezien. Naja, ze kwam vorige week even iets langsbrengen en gooide dat in de brievenbus beneden, toen heb ik haar ff op de intercom gezien.
Dat is wel weer hele andere koekquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:28 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik naar COR ga krijg ik deze melding, iemand een idee???
Dan heb je een COR ban.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:28 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik naar COR ga krijg ik deze melding, iemand een idee???
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 17:59:15Een schande dat er vandaag is beslist dat Ajax niet kampioen is geworden terwijl ze het seizoen wel als nummer 1 eindigen. Ik hoop dat Ajax via een rechtszaak alsnog gaat proberen om hun 35ste titel binnen te halen reageer retweet
Ik weet wel dat ze Henriette heet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:35 schreef Andromache het volgende:
Ik vraag dit voor mijn vriend. True story.
Wij zijn samen naarstig op zoek naar de vrouw van Edward Sturing. Herstel. Beeldmateriaal van de vrouw van Edward Sturing.
Waarom vraagt een mens hiernaar op de vrijdagavond? Goed, met de billen bloot. Ik wil graag bewijs dat de vrouw van Edward Sturing hetzelfde kapsel heeft als Edward Sturing. Vriend herinnert zich zoiets van een programma als De regenjas, dat ze daar samen in beeld waren.
Wie o wie verlost ons?
Maken we ons zorgen over GenerationAlpha?quote:
Dat is wel een zorgenkindje ja.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maken we ons zorgen over GenerationAlpha?
wowquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:00 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben altijd blij als ik JeeCee zie posten.
@yatsquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:35 schreef Andromache het volgende:
Ik vraag dit voor mijn vriend. True story.
Wij zijn samen naarstig op zoek naar de vrouw van Edward Sturing. Herstel. Beeldmateriaal van de vrouw van Edward Sturing.
Waarom vraagt een mens hiernaar op de vrijdagavond? Goed, met de billen bloot. Ik wil graag bewijs dat de vrouw van Edward Sturing hetzelfde kapsel heeft als Edward Sturing. Vriend herinnert zich zoiets van een programma als De regenjas, dat ze daar samen in beeld waren.
Wie o wie verlost ons?
Ik was abuis, dat is de vrouw van Konterman.quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:06 schreef Andromache het volgende:
Ik vind geen beeld van een Henriette Sturing i.c.m. Edward dan wel Vitesse.
twitter:ms_chapel twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 20:15:07@VosdeMos @hendrikshelene Nou reden om niet te kijken! reageer retweet
twitter:hendrikshelene twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 20:19:53@ms_chapel @VosdeMos Je kunt gewoon lekker kijken hoor Karin. Ik zit niet aan tafel, maar sta in Zeist. Schakel gewoon 5 tot 10 min later in dan heb je geen last van mij 😘 joee groetjes en fijn weekend! reageer retweet
smaak?quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet een pizza, nu.
@:Drizzt_DoUrden
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:22 schreef JanCees het volgende:
twitter:ms_chapel twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 20:15:07@:VosdeMos @:hendrikshelene Nou reden om niet te kijken! reageer retweet
twitter:hendrikshelene twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 20:19:53@:ms_chapel @:VosdeMos Je kunt gewoon lekker kijken hoor Karin. Ik zit niet aan tafel, maar sta in Zeist. Schakel gewoon 5 tot 10 min later in dan heb je geen last van mij 😘 joee groetjes en fijn weekend! reageer retweet
quote:Op vrijdag 24 april 2020 20:22 schreef JanCees het volgende:
twitter:ms_chapel twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 20:15:07@:VosdeMos @:hendrikshelene Nou reden om niet te kijken! reageer retweet
twitter:hendrikshelene twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 20:19:53@:ms_chapel @:VosdeMos Je kunt gewoon lekker kijken hoor Karin. Ik zit niet aan tafel, maar sta in Zeist. Schakel gewoon 5 tot 10 min later in dan heb je geen last van mij 😘 joee groetjes en fijn weekend! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |