HALLO ONLO JUNIORquote:Op donderdag 23 april 2020 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo Jr. las deze post en zei 'Ohhhhh'
quote:Op donderdag 23 april 2020 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
Is die kleine alweer aan het sporten?
Nog niet. De club beraadt zich op de mogelijkheden.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
Is die kleine alweer aan het sporten?
Wellicht maar onze hond zou waarschijnlijk eerder stijf stil gaan staan en dan zijn prooi aanwijzen (dit doet hij ook met katten), en dan zou hij wachten tot de jager de prooi neerschiet.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Voor zo'n kamikaze actie zie ik de hond van @:Johannes_vermeer ook wel aan.
Hallo johannesquote:Op donderdag 23 april 2020 10:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wellicht maar onze hond zou waarschijnlijk eerder stijf stil gaan staan en dan zijn prooi aanwijzen (dit doet hij ook met katten), en dan zou hij wachten tot de jager de prooi neerschiet.
Dat cynische gaat je aardig af, Scrum.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:GGMM vergeet een woordje. @:maxi-mus ligt in een deuk.
Zomaar een donderdagochtend in de corona crisis.
Dit kan ik mooi later aan mijn kleinkinderen vertellen. 'Ja ik was tijdens de crisis mensen keihard aan het uitlachen om foute zinnen op het inmiddels overleden FOK!.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:GGMM vergeet een woordje. @:maxi-mus ligt in een deuk.
Zomaar een donderdagochtend in de corona crisis.
Tering wat blijf je toch ongelooflijk dom.quote:
Eens.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat cynische gaat je aardig af, Scrum.
Ik ben altijd mezelf.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Zo zie je maar Scrummie, als je niet jezelf bent vinden mensen je opeens veel aardiger!
Leuke act.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd mezelf.
De enige FOK!user zonder act. Ik ben puur. Ik ben.
20 tot 24 graden vandaagquote:Op donderdag 23 april 2020 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
Prachtig weer vandaag, jammer dat het in het weekend weer minder wordt.
quote:
is voor de besmettingsgraad wel beterquote:Op donderdag 23 april 2020 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
Prachtig weer vandaag, jammer dat het in het weekend weer minder wordt.
Ik ben al zo lang aan het werk, dat het voelt als middag.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:05 schreef onlogisch het volgende:
Don laat zijn Suriname-act nog niet varen
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben al zo lang aan het werk, dat het voelt als middag.
Vind jij het ook zo irritant als je dit per ongeluk in de ochtend zegt aan de telefoon dat dan aan de andere kant iemand zegt "Nou hier is het nog ochtend hoorquote:
Niet gelezen.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo irritant als je dit per ongeluk in de ochtend zegt aan de telefoon dat dan aan de andere kant iemand zegt "Nou hier is het nog ochtend hoorwaar zit jij??
![]()
'
Dan heb ik gelijk de behoefte om 'TERINGHUFTER!!' te schreeuwen en vervolgens op te hangen.
Mimimimimimimiquote:Op donderdag 23 april 2020 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo irritant als je dit per ongeluk in de ochtend zegt aan de telefoon dat dan aan de andere kant iemand zegt "Nou hier is het nog ochtend hoorwaar zit jij??
![]()
'
Dan heb ik gelijk de behoefte om 'TERINGHUFTER!!' te schreeuwen en vervolgens op te hangen.
Ja, vooral als het 11:58 is of iets dergelijks.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
'
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering wat blijf je toch ongelooflijk dom.![]()
@:Caland
@:Lenny_Leonard
@:Wereldgozer
@:Zipportal
@:KingRoland
Ja, die mensen vinden zichzelf vooral erg grappig.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
'
Ik krijg een beetje het gevoel alsof je niet helemaal weet hoe je mimimimi moet gebruiken.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mimimimimimimi
@:scrummie2.1 check deze gast meteen huilen
Maar in plaats daarvan lach je maar mee uit beleefdheid?quote:Op donderdag 23 april 2020 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
'
Valide vraag.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar in plaats daarvan lach je maar mee uit beleefdheid?
Oh, ik dacht als iemand aan het janken was om niks.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het gevoel alsof je niet helemaal weet hoe je mimimimi moet gebruiken.
Voortaan graag eerst via dm vragen of het gebruik juist is. Dit is niet de eerste keer dat je de fout ingaat.
Dit is geen correct gebruik van minimimimimimiquote:Op donderdag 23 april 2020 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mimimimimimimi
2kzooi. Ik faal.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is geen correct gebruik van minimimimimimi
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mimimimimimimi
Nee, ik zeg meestal iets van 'uh, oke'quote:Op donderdag 23 april 2020 11:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar in plaats daarvan lach je maar mee uit beleefdheid?
Hopelijk let je voortaan een beetje beter op.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ik dacht als iemand aan het janken was om niks.
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik zeg meestal iets van 'uh, oke'
Ik doe mijn best.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk let je voortaan een beetje beter op.
Eens.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gelukkig zijn @Doublepain @AFCNiels, @Caland en @JanCees er niet
Ik baal er van dat ik vrij ben, net als op Bevrijdingsdag. Maar denk even biertje bij vrienden in de tuin of niks.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zelfde als elk jaar.
Beetje zuipen, beetje stelen.
Jij?
0-uren contract? Dan heb je er niet zoveel aan inderdaad.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik baal er van dat ik vrij ben, net als op Bevrijdingsdag. Maar denk even biertje bij vrienden in de tuin of niks.
Wij hebben geen vrij op 5 mei.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik baal er van dat ik vrij ben, net als op Bevrijdingsdag. Maar denk even biertje bij vrienden in de tuin of niks.
In plaats van 5 mei hebben wij vrij op Goede Vrijdag.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan heb je echt een tyfus werkgever.
Oh, wat vreemd. Waarom?quote:Op donderdag 23 april 2020 11:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
In plaats van 5 mei hebben wij vrij op Goede Vrijdag.
Ligt aan je CAO.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is toch 1 keer in de 5 jaar een vrije dag?
Jezus is verraden met geld, daarom ligt op Goede Vrijdag traditioneel de geldhandel "plat". Geldt bijvoorbeeld ook voor banken en de beurzen.quote:
Nee dat niet, werk wel via uitzendbureau. Krijgen dik 250 procent op die feestdagen dus dan wil ik nu wel werken als het verder toch weinig te doen is.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
0-uren contract? Dan heb je er niet zoveel aan inderdaad.
Ik vind het wel relax, even wat minder werken.
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoef dit jaar niet naar België te vluchten
Nou, ik kan je vertellen dat de stad jou ook niet trekt hoor!!!!!!!quote:Op donderdag 23 april 2020 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Ga zelfs het liefste altijd met wat vrienden zitten en bbq'en oid, stad trekt mij ook niet echt met die overvolle kroegen en die troep overal.
Je moeder wel.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen dat de stad jou ook niet trekt hoor!!!!!!!
Als ik max was zou ik zeggen joh zoek dat lekker zelf uitquote:Op donderdag 23 april 2020 12:23 schreef Elan het volgende:
@:maxi-mus hoe duur is Ziggo internet only (goedkoopste) scheelt dat nog steeds maar een tientje als je er een pakket met tv bij neemt ?
ziggo.nlquote:Op donderdag 23 april 2020 12:23 schreef Elan het volgende:
@:maxi-mus hoe duur is Ziggo internet only (goedkoopste) scheelt dat nog steeds maar een tientje als je er een pakket met tv bij neemt ?
46,50 met kabel tv, kan niet zonder. Tv start en internet start is 51 euro.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:23 schreef Elan het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2020 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zodat je mijn provider belachelijk kan maken?
Gaat je niks aan.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
46,50 met kabel tv, kan niet zonder. Tv start en internet start is 51 euro.
Niet geklikt.quote:
Ja dat geldt voor de meeste mensen denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Wel jammer dat ze niet een betaalbaar pakketje doen voor los internet voor 30-40 euro of zo. Kijk eigenlijk amper tv.
Al was gisteren wel Chernobyl op de Belg
Net 2 heerlijke broodjes tonijn opquote:Op donderdag 23 april 2020 12:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet boterhammen met jam en kaas, nu.
quote:Op donderdag 23 april 2020 12:37 schreef GGMM het volgende:
Benji ook een stukje tonijn gegeven.
@:scrummie2.1
Wat een bofkont!quote:Op donderdag 23 april 2020 12:37 schreef GGMM het volgende:
Scrummie kent de tafel van 5 nog niet eens. En dat is in feite toch een van de makkelijkste.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof jij de streektaal hier kent.
Je bent zelf een tafel van 5.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Scrummie kent de tafel van 5 nog niet eens. En dat is in feite toch een van de makkelijkste.
GGMM wel, heb ik van horen zeggenquote:Op donderdag 23 april 2020 12:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Scrummie kent de tafel van 5 nog niet eens. En dat is in feite toch een van de makkelijkste.
Benjiquote:Op donderdag 23 april 2020 12:37 schreef GGMM het volgende:
Hahahahahahaha, ja.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
GGMM wel, heb ik van horen zeggen
Ja hij was ook eigenlijk voor scrummie zn comeback bedoeldquote:Op donderdag 23 april 2020 12:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Te snel deze.
Je moet users wel de kans geven om te lachen.
Zijn Benji is een kat. Wilde zeggen wellicht met een hondenleven maar hoor net dat hij wat tonijn kreeg.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 12:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn Benji is een kat. Wilde zeggen wellicht met een hondenleven maar hoor net dat hij wat tonijn kreeg.
Ik twijfel, zijn kat ziet er mager uit.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zijn Benji is een kat. Wilde zeggen wellicht met een hondenleven maar hoor net dat hij wat tonijn kreeg.
Benji sport gewoon goed.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik twijfel, zijn kat ziet er mager uit.
Wellicht kan @:GGMM deze twijfel ontnemen door een nieuwe foto van Benji!
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:04 schreef 3rr0r het volgende:
Benji tegen de tijd dat de lockdown voorbij is:
[ afbeelding ]
Ik vind dikke katten niet leuk, vaak is de eigenaar dan ook dik.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:04 schreef 3rr0r het volgende:
Benji tegen de tijd dat de lockdown voorbij is:
[ afbeelding ]
Dikke mensen wel?quote:Op donderdag 23 april 2020 13:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind dikke katten niet leuk, vaak is de eigenaar dan ook dik.
Dit is wel erg mooi.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind dikke katten niet leuk, vaak is de eigenaar dan ook dik.
sowquote:
Ottergodquote:
Graag minder honden gifjes en meer katten, otters of wasberen.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Graag minder honden gifjes en meer katten, otters of wasberen.
Jazeker. Werk weer gewoon 36 uur.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ha Lenny, al wat rustiger inmiddels?
Lekker gewerkt pik!quote:Op donderdag 23 april 2020 13:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker. Werk weer gewoon 36 uur.
Hoe is het bij jou?
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor je snelle reactie op mijn TR.
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:57 schreef Zipportal het volgende:
Positief geteste personen
35.729* (+887)
Ziekenhuisopnames 10.158
(+137)
Overleden personen
4.177** (+123)
Hoeveel ontslagen?quote:Op donderdag 23 april 2020 13:57 schreef Zipportal het volgende:
Positief geteste personen
35.729* (+887)
Ziekenhuisopnames 10.158
(+137)
Overleden personen
4.177** (+123)
Ik ben ook een dierenvriend. Maar sommige honten verdienen wel een stukje schep.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben een dierenvriend. Dat wist je toch?
Net als @:saind en @:knutdeijsbeer
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb ook een dierenvriend. Maar sommige honten verdienen wel een stukje schep.
Dat ging toch alleen om terechte notes? Deze was onterecht.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:08 schreef GGMM het volgende:
Notes openbaren is niet toegestaan.
Ik zou zweren dat ik dit al eerder gezegd heb.
had je nog niet gezegd maar bij dezenquote:Op donderdag 23 april 2020 14:08 schreef GGMM het volgende:
Nee en neequote:Op donderdag 23 april 2020 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat ging toch alleen om terechte notes? Deze was onterecht.
22 alinea'squote:Op donderdag 23 april 2020 14:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Tijd voor een TR met 22 alinea's. Ik help je wel met opstellen.
Oh. Maar wat @KingRoland zegt. Dit had je nog niet eerder gezegd.quote:
Kermit.gifquote:Op donderdag 23 april 2020 14:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2020 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat ging toch alleen om terechte notes? Deze was onterecht.
quote:Op donderdag 23 april 2020 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Maar wat @:kingroland zegt. Dit had je nog niet eerder gezegd.
Vanaf nu kunnen we er rekening mee houden.
quote:User verplaatst naar groep Algemeen - Member
Daar hou ik je aan.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh. Maar wat @:kingroland zegt. Dit had je nog niet eerder gezegd.
Vanaf nu kunnen we er rekening mee houden.
Glimlach.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mag je wel oude posts van jezelf quoten? (een kleine bijkomstigheid is dat ik hier een note voor heb gekregen maar dat staat hier los van)quote:Op donderdag 23 april 2020 14:08 schreef GGMM het volgende:
Nee, je mag alleen posts van jezelf quoten die niet in je notes voorkomen.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag je wel oude posts van jezelf quoten? (een kleine bijkomstigheid is dat ik hier een note voor heb gekregen maar dat staat hier los van)
Jimek?quote:Op donderdag 23 april 2020 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Wilfriet vanavond bij Jimek @:zipportal die niet gaat kijken.
Posts van jezelf quoten komt je sowieso te staan op een: Jezelf quotenquote:Op donderdag 23 april 2020 14:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mag je wel oude posts van jezelf quoten? (een kleine bijkomstigheid is dat ik hier een note voor heb gekregen maar dat staat hier los van)
Jaquote:Op donderdag 23 april 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Of is dat een meme die ik niet ken?
Ik heb helemaal niks met die Wilfred.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Gelukkig heb ik niet zoveel notes dus dit is gemakkelijk te controleren.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je mag alleen posts van jezelf quoten die niet in je notes voorkomen.
Voordat je een oude post van jezelf quote dien je dit te controleren.
Ja.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Of is dat een meme die ik niet ken?
HALLO DON>quote:
en terechtquote:Op donderdag 23 april 2020 14:24 schreef maxi-mus het volgende:
Okequote:Op donderdag 23 april 2020 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan lig ik schaterlachend op de grond.
Nee, niet echt. Meer richting Deurne.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hoi Lans, zat jij in de buurt van die natuurbranden?
Fijn dat je me spaart. Je mag hier best een positieve note voor krijgen.quote:
Ah ok, ik hoorde hier alleen 'net over de grens in Limburg/Noord-Brabant'.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Meer richting Deurne.
Wel mooi, net als met Bruna.quote:
Liever niet, ik heb 600 notes en ik vind 601 lelijk staan.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fijn dat je me spaart. Je mag hier best een positieve note voor krijgen.
@:klummie werken voor je coronageld
quote:Op donderdag 23 april 2020 14:36 schreef KingRoland het volgende:
pak lays chips halen met coca cola zero
en anders?quote:Op donderdag 23 april 2020 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hebben nog een uurtje om mijn pakket te bezorgen.
Gaan ze waarschijnlijk over dat uurtje heen. Even gewoon lezen Typisch. Dit is geen hogere wiskunde.quote:
Ik denk niet dat iemand daar van onder de indruk is makker.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan krijgen ze wat van mij te heuren.
Mijn pakketje is er dus we zullen het niet weten.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand daar van onder de indruk is makker.
Pics?quote:Op donderdag 23 april 2020 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn pakketje is er dus we zullen het niet weten.
Teleurstellend dit.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn pakketje is er dus we zullen het niet weten.
Dinand.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)euwe-muziek-uit.html
De nieuwe Dinand Woesthoff is uit.
![]()
![]()
HIER ZIT NOG WAT OUD ZEERquote:Op donderdag 23 april 2020 15:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zodat jij mijn chromecast weer kan afkraken?
Ik dacht het niet.
Dat we niet weten of de bezorger onder de indruk gaat zijn van @maxi-mus wanneer zijn pakketje niet binnen het afgesproken kader geleverd ging worden.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hij mij niet mentiont of dat zijn pakketje er is?
Met Zyklon B?quote:Op donderdag 23 april 2020 15:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Moet wel even gaan douchen. Meur als een bever.
Niks jongen.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 15:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met Zyklon B?
Ik vraag dit namens Caland.
Ja, ik douche bij Lans.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Nou alvast maar even afscheid nemen van jullie. Ik ga dadelijk een gat in de buitenmuur boren en daar zitten verdacht veel leidingen in de buurt. O.a. de gasleiding. Spannende tijden. Vrouw, kinderen en Adlof het huis uitgestuurd.
Goeie N1ek-.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik douche bij Lans.
Ik woon in Eindhoven en kreeg ook dat rotalarm.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Meer richting Deurne.
Adlofquote:Op donderdag 23 april 2020 15:53 schreef Lange_Lans het volgende:
Nou alvast maar even afscheid nemen van jullie. Ik ga dadelijk een gat in de buitenmuur boren en daar zitten verdacht veel leidingen in de buurt. O.a. de gasleiding. Spannende tijden. Vrouw, kinderen en Adlof het huis uitgestuurd.
Deurne - Eindhoven is een kortere afstand dan Deurne - Weert.quote:Op donderdag 23 april 2020 16:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik woon in Eindhoven en kreeg ook dat rotalarm.
Koosnaampje.quote:
Blegh. Had van mij niet gehoeven.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)euwe-muziek-uit.html
De nieuwe Dinand Woesthoff is uit.
![]()
![]()
100x per dag Rain down on me op TMF vroegahquote:Op donderdag 23 april 2020 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blegh. Had van mij niet gehoeven.
Dat was aids, ja. Maar dat werd gelukkig af en toe gewisseld met Wait and Bleed van Slipknot.quote:Op donderdag 23 april 2020 16:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
100x per dag Rain down on me op TMF vroegah
Je had ook naar buiten kunnen gaan.quote:Op donderdag 23 april 2020 16:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Deze zal ook wel weer tophit worden op Radio 2.quote:Op donderdag 23 april 2020 16:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vies Twents biggetje.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Chili con carnequote:Op donderdag 23 april 2020 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta kip pestoquote:Op donderdag 23 april 2020 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, maar die ga ik ooit nog eens proberenquote:
Niet gekliktquote:Op donderdag 23 april 2020 18:07 schreef KingRoland het volgende:
@:tarado @:donraja @:lenny_leonard @:lange_lans
Pokébowl. (Met zalm)quote:Op donderdag 23 april 2020 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Doublepainquote:Op donderdag 23 april 2020 18:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik mis mijn goede vrienden @:afcniels @:jancees en @:caland
Sushirijst, komkommer, edamame, wakame en avocado.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat. Pokebowl
Wat zit er verder nog in?
Goddelijk. Zou dat elke dag wel kunnen eten.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sushirijst, komkommer, edamame, wakame en avocado.
Doe dat dan.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goddelijk. Zou dat elke dag wel kunnen eten.
Heerlijk ja.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goddelijk. Zou dat elke dag wel kunnen eten.
Ik moet helemaal niks.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat is niet gezond. Je moet divers eten, dat weet je toch wel?
@:ggmm check deze gast
quote:Als de voetbalcompetitie in een land niet afgemaakt kan worden, dan moet de nationale bond op basis van de actuele ranglijst beslissen welke clubs in de Champions League en de Europa League mogen spelen komend seizoen. Dat heeft de UEFA vandaag bekendgemaakt. Ajax zou zich dan plaatsen voor de Champions League.
https://www.knvb.nl/competities/eredivisie/standquote:Op donderdag 23 april 2020 19:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dan gaat AZ vCL spelen, toch? Of Feyenoord?
Ik surf wel even naar de site van de NOS, dan krijg ik meteen antwoord op al mijn vragen.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.knvb.nl/competities/eredivisie/stand
Goed om te horen. Veel plezier er meequote:Op donderdag 23 april 2020 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben uitermate tevreden met mijn chromecast.
Wat leuk! Ik een zonnebril van Polaroid.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed om te horen. Veel plezier er mee
Ik kreeg vandaag ook een bestelling binnen. Heerlijke parfum Pleasures van Estée Lauder![]()
Bedankt, jij ook met je parfum!quote:Op donderdag 23 april 2020 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag ook een bestelling binnen. Heerlijke parfum Pleasures van Estée Lauder![]()
Ik sta hier buiten.quote:Op donderdag 23 april 2020 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat leukquote:Op donderdag 23 april 2020 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen mi box hebbenquote:Op donderdag 23 april 2020 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben uitermate tevreden met mijn chromecast.
Klinkt als troep van dat Chinese merk waar Onlogisch altijd spul van heeft.quote:Op donderdag 23 april 2020 20:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen mi box hebben
Kijk deze noob hahahaha
@:gutanoth @:onlogisch @:elan @:lenny_leonard
@GGMM maakt er altijd reclame voor hierquote:Op donderdag 23 april 2020 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klinkt als troep van dat Chinese merk waar Onlogisch altijd spul van heeft.
quote:Op donderdag 23 april 2020 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klinkt als troep van dat Chinese merk waar Onlogisch altijd spul van heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |