HALLO ONLO JUNIORquote:Op donderdag 23 april 2020 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlo Jr. las deze post en zei 'Ohhhhh'
quote:Op donderdag 23 april 2020 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
Is die kleine alweer aan het sporten?
Nog niet. De club beraadt zich op de mogelijkheden.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
Is die kleine alweer aan het sporten?
Wellicht maar onze hond zou waarschijnlijk eerder stijf stil gaan staan en dan zijn prooi aanwijzen (dit doet hij ook met katten), en dan zou hij wachten tot de jager de prooi neerschiet.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Voor zo'n kamikaze actie zie ik de hond van @:Johannes_vermeer ook wel aan.
Hallo johannesquote:Op donderdag 23 april 2020 10:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wellicht maar onze hond zou waarschijnlijk eerder stijf stil gaan staan en dan zijn prooi aanwijzen (dit doet hij ook met katten), en dan zou hij wachten tot de jager de prooi neerschiet.
Dat cynische gaat je aardig af, Scrum.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:GGMM vergeet een woordje. @:maxi-mus ligt in een deuk.
Zomaar een donderdagochtend in de corona crisis.
Dit kan ik mooi later aan mijn kleinkinderen vertellen. 'Ja ik was tijdens de crisis mensen keihard aan het uitlachen om foute zinnen op het inmiddels overleden FOK!.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
@:GGMM vergeet een woordje. @:maxi-mus ligt in een deuk.
Zomaar een donderdagochtend in de corona crisis.
Tering wat blijf je toch ongelooflijk dom.quote:
Eens.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat cynische gaat je aardig af, Scrum.
Ik ben altijd mezelf.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Zo zie je maar Scrummie, als je niet jezelf bent vinden mensen je opeens veel aardiger!
Leuke act.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ben altijd mezelf.
De enige FOK!user zonder act. Ik ben puur. Ik ben.
20 tot 24 graden vandaagquote:Op donderdag 23 april 2020 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
Prachtig weer vandaag, jammer dat het in het weekend weer minder wordt.
quote:
is voor de besmettingsgraad wel beterquote:Op donderdag 23 april 2020 11:03 schreef maxi-mus het volgende:
Prachtig weer vandaag, jammer dat het in het weekend weer minder wordt.
Ik ben al zo lang aan het werk, dat het voelt als middag.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:05 schreef onlogisch het volgende:
Don laat zijn Suriname-act nog niet varen
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben al zo lang aan het werk, dat het voelt als middag.
Vind jij het ook zo irritant als je dit per ongeluk in de ochtend zegt aan de telefoon dat dan aan de andere kant iemand zegt "Nou hier is het nog ochtend hoorquote:
Niet gelezen.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo irritant als je dit per ongeluk in de ochtend zegt aan de telefoon dat dan aan de andere kant iemand zegt "Nou hier is het nog ochtend hoorwaar zit jij??
![]()
'
Dan heb ik gelijk de behoefte om 'TERINGHUFTER!!' te schreeuwen en vervolgens op te hangen.
Mimimimimimimiquote:Op donderdag 23 april 2020 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind jij het ook zo irritant als je dit per ongeluk in de ochtend zegt aan de telefoon dat dan aan de andere kant iemand zegt "Nou hier is het nog ochtend hoorwaar zit jij??
![]()
'
Dan heb ik gelijk de behoefte om 'TERINGHUFTER!!' te schreeuwen en vervolgens op te hangen.
Ja, vooral als het 11:58 is of iets dergelijks.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
'
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering wat blijf je toch ongelooflijk dom.![]()
@:Caland
@:Lenny_Leonard
@:Wereldgozer
@:Zipportal
@:KingRoland
Ja, die mensen vinden zichzelf vooral erg grappig.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
'
Ik krijg een beetje het gevoel alsof je niet helemaal weet hoe je mimimimi moet gebruiken.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mimimimimimimi
@:scrummie2.1 check deze gast meteen huilen
Maar in plaats daarvan lach je maar mee uit beleefdheid?quote:Op donderdag 23 april 2020 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
![]()
'
Valide vraag.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar in plaats daarvan lach je maar mee uit beleefdheid?
Oh, ik dacht als iemand aan het janken was om niks.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het gevoel alsof je niet helemaal weet hoe je mimimimi moet gebruiken.
Voortaan graag eerst via dm vragen of het gebruik juist is. Dit is niet de eerste keer dat je de fout ingaat.
Dit is geen correct gebruik van minimimimimimiquote:Op donderdag 23 april 2020 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mimimimimimimi
2kzooi. Ik faal.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is geen correct gebruik van minimimimimimi
quote:Op donderdag 23 april 2020 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mimimimimimimi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |