quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Tijd om het Jinek-topic weer leven in te blazen wmb.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Het belang van humor in crisistijd met Steven Brunswijk. Klaas Hummel met z'n huilverhaal over de economie. Dit programma is failliet.
Genekt door corona. Het is de laatste tijd bijna niet meer te doen.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Het belang van humor in crisistijd met Steven Brunswijk. Klaas Hummel met z'n huilverhaal over de economie. Dit programma is failliet.
nooitquote:Op donderdag 23 april 2020 22:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Tijd om het Jinek-topic weer leven in te blazen wmb.
Rene Froger zit er, maar John van de Heuvel zit er ook over Taghi.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik ben nu gewoon Jinek aan het kijken. Sjon vd Heuvel godquote:Op donderdag 23 april 2020 22:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Omdat ze een keer een arrogante uitspraak over kijkcijfers heeft gedaan?quote:
omdat ze er niks van kanquote:Op donderdag 23 april 2020 22:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Omdat ze een keer een arrogante uitspraak over kijkcijfers heeft gedaan?
Is helaas al bijna afgelopen, morgen ga ik wel kiezen.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben nu gewoon Jinek aan het kijken. Sjon vd Heuvel god
er is een beetje kanker geconstateerdquote:Op donderdag 23 april 2020 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Een slecht nieuws gesprek op een fijne manier
Klein stukje maar.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
er is een beetje kanker geconstateerd
wat fijn dat je nog niet dood bentquote:Op donderdag 23 april 2020 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Een slecht nieuws gesprek op een fijne manier
Ik pak het einde nog even mee, John is het terugkijken zeker waard.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:29 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Is helaas al bijna afgelopen, morgen ga ik wel kiezen.
Kappen met deze shit.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
er is een beetje kanker geconstateerd
ja daar is z'n perspectief toch... zodra het verantwoord lijkt gaat er langzaam weer iets meer openquote:Op donderdag 23 april 2020 22:58 schreef Monolith het volgende:
Ja het land blijft volkomen op slot totdat we een vaccin hebben.
Volgens mij is het vrij duidelijk. Eerst moeten we maar eens onder de 700 coronapatiënten op de IC komen zodat de druk op het personeel weer op een niveau ligt. Vanaf daar kan er verder gekeken worden naar verdere versoepeling.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja daar is z'n perspectief toch... zodra het verantwoord lijkt gaat er langzaam weer iets meer open
meer detail vragen in de vorm van een plan is onrealistisch
Deze meneer heeft moeite met accepteren dat het kut is. Pas als hij en z'n geliefden zelf naar lucht happen op de IC zal er wat realiteitszin komen.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrij duidelijk. Eerst moeten we maar eens onder de 700 coronapatiënten op de IC komen zodat de druk op het personeel weer op een niveau ligt. Vanaf daar kan er verder gekeken worden naar verdere versoepeling.
Ik schakel nu ook net in toevallig hèquote:Op donderdag 23 april 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Ik schakel net in voor de leukste rubriek
Terrassen kunnen ook best als mensen elkaar niet aanraken en een beetje normaal blijven zitten. Maar goed dat kan beter over een paar weken.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:57 schreef Oostblokkert het volgende:
Een creatieve versoepeling omtrent horeca zit er best wel in.
ik lurk net mee.. Maar hoe jong is deze jonge god zelf?quote:Op donderdag 23 april 2020 23:03 schreef svann het volgende:
[..]
Hij moet misschien een pandje van de hand doen.
Sappelen hoor.
Sneeuwvlokkig, deze man.
quote:Op donderdag 23 april 2020 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrij duidelijk. Eerst moeten we maar eens onder de 700 coronapatiënten op de IC komen zodat de druk op het personeel weer op een niveau ligt. Vanaf daar kan er verder gekeken worden naar verdere versoepeling.
Iedere dag verlaten er netto 30 a 40 man de IC...over een dikke week zit je dus op een 700 IC-bezetting. Je moet nu dus al nadenken wat er wel of niet mogelijk is. Deze lockdown kan geen maanden meer duren, want dan gooi je de in 75 jaar opgebouwde welvaart in 1 jaar door het putje.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Genee was weer eens vervelend aanwezig.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:07 schreef svann het volgende:
Zaten jullie allemaal bij Jinek?
Was dat wat?
Genee is gewoon werkloos. Lekker lullen over sport terwijl er geen sport is.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Genee was weer eens vervelend aanwezig.
Wel prima uitzending. Genee was wel heel dominant aanwezig.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:07 schreef svann het volgende:
Zaten jullie allemaal bij Jinek?
Was dat wat?
Ik had meer van Celine willen zien.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel prima uitzending. Genee was wel heel dominant aanwezig.
Ik wil sowieso veel meer van haar zienquote:Op donderdag 23 april 2020 23:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik had meer van Celine willen zien.
Ik aan de doelebar (bestaat die nog?) als hij in dat café staat te dansenquote:Op donderdag 23 april 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blomke van Romke. Denk altijd direct aan dit nummer als ik er met de bus langs kom.
Uiteraard moet je daar over nadenken, maar dat gebeurt ook gewoon.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedere dag verlaten er netto 30 a 40 man de IC...over een dikke week zit je dus op een 700 IC-bezetting. Je moet nu dus al nadenken wat er wel of niet mogelijk is. Deze lockdown kan geen maanden meer duren, want dan gooi je de in 75 jaar opgebouwde welvaart in 1 jaar door het putje.
Doelebar bestaat zeker nog. Ben benieuwd hoeveel kroegjes in doelesteeg blijven bestaan na de crisisquote:Op donderdag 23 april 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik aan de doelebar (bestaat die nog?) als hij in dat café staat te dansen
Maar daarom mag er best door de regering langzaam een beetje meer gesproken worden over perspectief over een maand bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uiteraard moet je daar over nadenken, maar dat gebeurt ook gewoon.
Je moet ook vooral even kijken of de daling echt doorzet. Volgens mij zitten we nu redelijk op de uitstroom van de "instroompiek". Als de huidige instroom dan niet verder daalt, dan neemt het aantal patiënten minder hard af.
Daar zit toch ook beweging in? Straks een voorzichtige stap met de scholen en jeugdsport.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Iedere dag verlaten er netto 30 a 40 man de IC...over een dikke week zit je dus op een 700 IC-bezetting. Je moet nu dus al nadenken wat er wel of niet mogelijk is. Deze lockdown kan geen maanden meer duren, want dan gooi je de in 75 jaar opgebouwde welvaart in 1 jaar door het putje.
Waarquote:Op donderdag 23 april 2020 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga dit weekend lekker varen in Friesland
Heb ooit een keer gevaren in Grouw.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga dit weekend lekker varen in Friesland
Vanuit Leeuwarder jachthaven naar de grote wielen, daar even uurtje dobberen en dan weer terugquote:
quote:
Lekker bezig hoorquote:Op donderdag 23 april 2020 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vanuit Leeuwarder jachthaven naar de grote wielen, daar even uurtje dobberen en dan weer terug
Alleen in het onderwijs is er beweging, maar voor het bedrijfsleven verandert er de komend maand helemaal niets. Gezondheid is heel erg belangrijk, maar als we op deze manier onze economie naar de klote brengen, dan zal in de toekomst de huidige hoge kwaliteit van zorg onbetaalbaar worden.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:15 schreef svann het volgende:
[..]
Daar zit toch ook beweging in? Straks een voorzichtige stap met de scholen en jeugdsport.
Als de horde corona-patiënten vertrokken is, is het de beurt aan uitgestelde behandelingen.
Bovendien heeft het personeel wat adem nodig na het maandenlang draaien van extra lange diensten.
In heel wat landen is het regiem een stuk strenger, hier nog best soepel.
quote:Op donderdag 23 april 2020 23:22 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Het is tijd voor het mandje.![]()
Ouders kunnen heel wat beter werken als hun kinderen weer naar school kunnen.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Alleen in het onderwijs is er beweging, maar voor het bedrijfsleven verandert er de komend maand helemaal niets. Gezondheid is heel erg belangrijk, maar als we op deze manier onze economie naar de klote brengen, dan zal in de toekomst de huidige hoge kwaliteit van zorg onbetaalbaar worden.
Eindelijk. Giovanca neemt het over?quote:
Bouw lekker een muur.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Genee was weer eens vervelend aanwezig.
Eer het 11/5 is kan het al teruggedraaid zijn.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:33 schreef Ole het volgende:
En weekje te vroeg open. Hoe belangrijk ook! Maar stel te vroeg open en daar 3 maanden prijs voor betalen. Helaas .. Ik zie ook liever gister dan vandaag open. Persoonlijk dan hè
Ja donderdags is Op1 vaak niks aan. Zoals gisteren ook niet echt mooie uitzending.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Die twee stralen teveel uit dat ze nogal veel van zichzelf houden. Het zijn knappe en slimme mensen, maar ze hebben weinig (Welmoed) en geen (Sander) empathie, of oprechte interesse voor hun gasten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja donderdags is Op1 vaak niks aan. Zoals gisteren ook niet echt mooie uitzending.
Goed verwoord👍quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:12 schreef Eightyone het volgende:
Die twee stralen teveel uit dat ze nogal veel van zichzelf houden. Het zijn knappe en slimme mensen, maar ze hebben weinig (Welmoed) en geen (Sander) empathie, of oprechte interesse voor hun gasten.
Typisch van die mensen die alles in het leven maar is komen aanwaaien. Maar goed, misschien was ik zelf in die positie ook zo geworden.
Aliquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sla weer over.
@:monkyyy
@:coco.
presentquote:Op vrijdag 24 april 2020 20:34 schreef El-Stinho het volgende:
ToonGod vanavond @:tompsv18 @:lange_lans @:doublepain @:coco.
Wij gaan better call Saul kijken, fijn weekendquote:Op vrijdag 24 april 2020 14:53 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sla weer over.
@:monkyyy
@:coco.
Doventolk Irma heeft het wel druk.quote:
Er zullen toch wel meer doventolken zijn?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doventolk Irma heeft het wel druk.
Zou je raken?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doventolk Irma heeft het wel druk.
Nee, dan zou ik eerder Anniko van Santen raken.quote:
Die was leuk bij Telekids.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik eerder Anniko van Santen raken.
Dat snap ik wel. Die vrouw heeft wel iets.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik eerder Anniko van Santen raken.
Heb je nog een biertje open bij deze uitzending? Ik open net een Tripel Karmeliet na de Hertog Jan Grand Prestige.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Die vrouw heeft wel iets.
Grand prestige hakt er altijd lekker in of nietquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je nog een biertje open bij deze uitzending? Ik open net een Tripel Karmeliet na de Hertog Jan Grand Prestige.
Zeker. In combinatie met een Karmeliet nog meer.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Grand prestige hakt er altijd lekker in of niet
Natte Gijt Billy Brew. Heb laatst 24 flessen besteld bij die brouwer om de lokale economie van @Lange_Lans te steunen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je nog een biertje open bij deze uitzending? Ik open net een Tripel Karmeliet na de Hertog Jan Grand Prestige.
Wat vind je er van dat ze als ChristenUnie-politica tijdens haar verblijf in Israël zwager is geraakt, maar zonder de vader is teruggekeerd naar Nederland?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat ze als ChristenUnie-politica tijdens haar verblijf in Israël zwager is geraakt, maar zonder de vader is teruggekeerd naar Nederland?
Dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat ze als ChristenUnie-politica tijdens haar verblijf in Israël zwager is geraakt, maar zonder de vader is teruggekeerd naar Nederland?
Zoiets was er zo'n 2000 jaar geleden ook aan de hand daar.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
Jinek heeft al 2 excuuskleurtjes aan tafel.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:46 schreef Ronald het volgende:
Is Ali B verdwaald? De Jinek studio is toch ergens anders?
Ik verbaas me over haar functietitel “luchtvaartjournalist”quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
Vinden jullie die Telegraaf-miep ook een Hobbit?
Topsport Toon, het fenomeen dat ik nodig heb in bange dagen.quote:
Waarom ben jij zo'n fan van Toon? Waar is dat ontstaan? Of ben je sarcastischquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Topsport Toon, het fenomeen dat ik nodig heb in bange dagen.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo'n fan van Toon? Waar is dat ontstaan? Of ben je sarcastisch
Vrij onvermijdelijk toch, die mondkapjes?quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:54 schreef Vallon het volgende:
Yep opnieuw de mondkapjes discussie..... een beetje polderen en dan ruilen we de 1.5m afstand in voor een mondkapje.... als je "haar"maar goed zit.
Gelukkig geen gesloopte bioscopen over een paar weken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:55 schreef Ronald het volgende:
Ali klinkt wat vermoeid, geef hem wat eten, de Ramadan hakt er al stevig in.
Toon is cult met zijn eeuwige stroom wijsheden. Zit je in de put, is het leven even zwaar; Toon sleurt je er weer uit.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom ben jij zo'n fan van Toon? Waar is dat ontstaan? Of ben je sarcastisch
quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Gelukkig geen gesloopte bioscopen over een paar weken.
Wel je auto naar de tyfus, dank je Jetten.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het alternatieve doelwit wordt, ze zullen toch ergens hun energie kwijt moetenquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Toon de positiviteits-guru .quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toon is cult met zijn eeuwige stroom wijsheden. Zit je in de put, is het leven even zwaar; Toon sleurt je er weer uit.
En ik kijk enorm uit naar zijn KNVB-bash zo.
vuurwerk op mercatorplein en nadien 0 aanhoudingen/boetesquote:Op vrijdag 24 april 2020 22:57 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het alternatieve doelwit wordt, ze zullen toch ergens hun energie kwijt moeten
Die zijn altijd lekker ordinair in bed.quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:59 schreef Ronald het volgende:
[..]
Sophie oogt altijd wat onverzorgd en viezig vind ik
Na enige tijd in quarantaine ben ik wel bereid om mijn eigenwaarde overboord te gooien.quote:
Of het is de aanleiding voor een nieuw geldverslindend NPO-programma: "Sophie over Onenightstands"quote:Op vrijdag 24 april 2020 22:59 schreef 3rr0r het volgende:
Sophie begint er tijdens het neuken over waarom je geen We Are Here lid in huis neemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:01 schreef Coco. het volgende:
Ze gaat ook full nude in Zomerhitte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word hier niet vrolijk van. Die hele BNN groep van destijds is fucking irritant. Kijk ons eens stoer aan de noodrem trekken hahahahahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat is mimimaal 20 jaar geleden.
Pas maar op jij bent bijna ook een BN'er.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
WAAROM MOETEN BN'ERS PER SE MEEPRATEN OVER ZAKEN VAN LANDSBELANG.
BARTGODquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik word hier niet vrolijk van. Die hele BNN groep van destijds is fucking irritant. Kijk ons eens stoer aan de noodrem trekken hahahahahahaha.
Gewoon dagelijks Pauw met als co-host om de dag Carrie en Welmoed.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Nog liever die kerel, gewoon Welmoed op vrijdagavond.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik word hier niet vrolijk van. Die hele BNN groep van destijds is fucking irritant. Kijk ons eens stoer aan de noodrem trekken hahahahahahaha.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze gaat ook full nude in Zomerhitte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daniël Arends vatte het mooi samen 9 jaar geleden.quote:
Zeker niet gekliktquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daniël Arends vatte het mooi samen 9 jaar geleden.
Lol. Daniel Arends. Dat was ook een one day fly.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daniël Arends vatte het mooi samen 9 jaar geleden.
TDS slip of the tong.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:05 schreef 3rr0r het volgende:
'infecteren'
hahaha, vaccingekkies triggered
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die schaamt zich dood voor die groep van BNN waar ik het over heb.
Elke show van hem is al 10 jaar lang uitverkocht maar okéquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Lol. Daniel Arends. Dat was ook een one day fly.
De Arena ook, dus dat zegt niks.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Elke show van hem is al 10 jaar lang uitverkocht maar oké
Ik hoop niet dat Ali mee gaat praten over stikstofquote:
Geen huldiging museumplein scheelt ook.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:10 schreef Ronald het volgende:
ik neem aan dat de stikstof crisis nu wel aardig is opgelost dankzij het Corona virus en ook nog eens de co2 doelen behaald.
natuurgebieden moet je ook herstellen en toekomstige uitstoot voorkomenquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:10 schreef Ronald het volgende:
ik neem aan dat de stikstof crisis nu wel aardig is opgelost dankzij het Corona virus en ook nog eens de co2 doelen behaald.
rip Deurnese Peelquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
natuurgebieden moet je ook herstellen en toekomstige uitstoot voorkomen
quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Geen huldiging museumplein scheelt ook.
Geen idee of ik het in 2021 doe. Ben nog enorm zwevende en in dit landschap vol clowntjes als Marijnissen, Jetten, Klaver, Baudet, Wilders wordt het je ook niet echt makkelijk gemaakt.quote:
Lekker veilig op Van der Staaijquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee of ik het in 2021 doe. Ben nog enorm zwevende en in dit landschap vol clowntjes als Marijnissen, Jetten, Klaver, Baudet, Wilders wordt het je ook niet echt makkelijk gemaakt.
Ik ben ook een zwevende kiezer. Ik neig nu zelfs voor het eerst in mijn leven naar de linkerzijde, namelijk de PVDA lol. Gekke tijden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee of ik het in 2021 doe. Ben nog enorm zwevende en in dit landschap vol clowntjes als Marijnissen, Jetten, Klaver, Baudet, Wilders wordt het je ook niet echt makkelijk gemaakt.
Geen D66? Of CDA?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben ook een zwevende kiezer. Ik neig nu zelfs voor het eerst in mijn leven naar de linkerzijde, namelijk de PVDA lol. Gekke tijden.
Wat hebben we aan de D66? Waar willen ze precies heen?quote:
1 europa en al ons geld naar greta thunbergquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat hebben we aan de D66? Waar willen ze precies heen?
Ook zij wordt 18.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
1 europa en al ons geld naar greta thunberg
Geen ideequote:Op vrijdag 24 april 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien kan @Paxcon ons duiding geven.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spannendtwitter:koryoinleiden twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 22:44:48Ik ga slapen. Wil iemand me wakker maken als Kim Jong Un de pijp aan Maarten blijkt te hebben gegeven? Bij voorbaat dank. reageer retweet
Meer voor IS-terroristen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zeg tattoequote:Op vrijdag 24 april 2020 23:20 schreef JanCees het volgende:
Mensen die taatoo zeggen ipv tattoo zijn altijd gezellige mensen
die is z'n avondeten nog aan het naverteren achter z'n kiezenquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Hugo verliest zoveel spuug per zin. Smerig.
Paxcon stemt tegenwoordig GL, D66 werd hem te extreem.quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Misschien kan @:Paxcon ons duiding geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |