quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Tijd om het Jinek-topic weer leven in te blazen wmb.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Het belang van humor in crisistijd met Steven Brunswijk. Klaas Hummel met z'n huilverhaal over de economie. Dit programma is failliet.
Genekt door corona. Het is de laatste tijd bijna niet meer te doen.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Het belang van humor in crisistijd met Steven Brunswijk. Klaas Hummel met z'n huilverhaal over de economie. Dit programma is failliet.
nooitquote:Op donderdag 23 april 2020 22:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Tijd om het Jinek-topic weer leven in te blazen wmb.
Rene Froger zit er, maar John van de Heuvel zit er ook over Taghi.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik ben nu gewoon Jinek aan het kijken. Sjon vd Heuvel godquote:Op donderdag 23 april 2020 22:25 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Omdat ze een keer een arrogante uitspraak over kijkcijfers heeft gedaan?quote:
omdat ze er niks van kanquote:Op donderdag 23 april 2020 22:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Omdat ze een keer een arrogante uitspraak over kijkcijfers heeft gedaan?
Is helaas al bijna afgelopen, morgen ga ik wel kiezen.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben nu gewoon Jinek aan het kijken. Sjon vd Heuvel god
er is een beetje kanker geconstateerdquote:Op donderdag 23 april 2020 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Een slecht nieuws gesprek op een fijne manier
Klein stukje maar.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
er is een beetje kanker geconstateerd
wat fijn dat je nog niet dood bentquote:Op donderdag 23 april 2020 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Een slecht nieuws gesprek op een fijne manier
Ik pak het einde nog even mee, John is het terugkijken zeker waard.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:29 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Is helaas al bijna afgelopen, morgen ga ik wel kiezen.
Kappen met deze shit.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
er is een beetje kanker geconstateerd
ja daar is z'n perspectief toch... zodra het verantwoord lijkt gaat er langzaam weer iets meer openquote:Op donderdag 23 april 2020 22:58 schreef Monolith het volgende:
Ja het land blijft volkomen op slot totdat we een vaccin hebben.
Volgens mij is het vrij duidelijk. Eerst moeten we maar eens onder de 700 coronapatiënten op de IC komen zodat de druk op het personeel weer op een niveau ligt. Vanaf daar kan er verder gekeken worden naar verdere versoepeling.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ja daar is z'n perspectief toch... zodra het verantwoord lijkt gaat er langzaam weer iets meer open
meer detail vragen in de vorm van een plan is onrealistisch
Deze meneer heeft moeite met accepteren dat het kut is. Pas als hij en z'n geliefden zelf naar lucht happen op de IC zal er wat realiteitszin komen.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrij duidelijk. Eerst moeten we maar eens onder de 700 coronapatiënten op de IC komen zodat de druk op het personeel weer op een niveau ligt. Vanaf daar kan er verder gekeken worden naar verdere versoepeling.
Ik schakel nu ook net in toevallig hèquote:Op donderdag 23 april 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Ik schakel net in voor de leukste rubriek
Terrassen kunnen ook best als mensen elkaar niet aanraken en een beetje normaal blijven zitten. Maar goed dat kan beter over een paar weken.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:57 schreef Oostblokkert het volgende:
Een creatieve versoepeling omtrent horeca zit er best wel in.
ik lurk net mee.. Maar hoe jong is deze jonge god zelf?quote:Op donderdag 23 april 2020 23:03 schreef svann het volgende:
[..]
Hij moet misschien een pandje van de hand doen.
Sappelen hoor.
Sneeuwvlokkig, deze man.
quote:Op donderdag 23 april 2020 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrij duidelijk. Eerst moeten we maar eens onder de 700 coronapatiënten op de IC komen zodat de druk op het personeel weer op een niveau ligt. Vanaf daar kan er verder gekeken worden naar verdere versoepeling.
Iedere dag verlaten er netto 30 a 40 man de IC...over een dikke week zit je dus op een 700 IC-bezetting. Je moet nu dus al nadenken wat er wel of niet mogelijk is. Deze lockdown kan geen maanden meer duren, want dan gooi je de in 75 jaar opgebouwde welvaart in 1 jaar door het putje.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Genee was weer eens vervelend aanwezig.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:07 schreef svann het volgende:
Zaten jullie allemaal bij Jinek?
Was dat wat?
Genee is gewoon werkloos. Lekker lullen over sport terwijl er geen sport is.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:08 schreef superniger het volgende:
[..]
Genee was weer eens vervelend aanwezig.
Wel prima uitzending. Genee was wel heel dominant aanwezig.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:07 schreef svann het volgende:
Zaten jullie allemaal bij Jinek?
Was dat wat?
Ik had meer van Celine willen zien.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel prima uitzending. Genee was wel heel dominant aanwezig.
Ik wil sowieso veel meer van haar zienquote:Op donderdag 23 april 2020 23:10 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik had meer van Celine willen zien.
Ik aan de doelebar (bestaat die nog?) als hij in dat café staat te dansenquote:Op donderdag 23 april 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Blomke van Romke. Denk altijd direct aan dit nummer als ik er met de bus langs kom.
Uiteraard moet je daar over nadenken, maar dat gebeurt ook gewoon.quote:Op donderdag 23 april 2020 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iedere dag verlaten er netto 30 a 40 man de IC...over een dikke week zit je dus op een 700 IC-bezetting. Je moet nu dus al nadenken wat er wel of niet mogelijk is. Deze lockdown kan geen maanden meer duren, want dan gooi je de in 75 jaar opgebouwde welvaart in 1 jaar door het putje.
Doelebar bestaat zeker nog. Ben benieuwd hoeveel kroegjes in doelesteeg blijven bestaan na de crisisquote:Op donderdag 23 april 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik aan de doelebar (bestaat die nog?) als hij in dat café staat te dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |