Dat bedoel ik. Je blinde darm eruit is wel graag onder zeilquote:
En wat zeiden ze ?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb vandaag 2 telefoontjes gehad ivm sollicitaties.![]()
![]()
Narcose gaat nu ook een stuk beter als vroeger. Ze kunnen het veel beter doseren.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je blinde darm eruit is wel graag onder zeil
Ze vroegen om een mondelinge toelichting op mijn cv. En na het gesprek werd mij verteld dat ze mijn reaktie in behandeling gaan nemen. Maar het corona gedoe maakt het niet makkelijk.quote:
Dus de vorige was een no .quote:Op woensdag 22 april 2020 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze vroegen om een mondelinge toelichting op mijn cv. En na het gesprek werd mij verteld dat ze mijn reaktie in behandeling gaan nemen. Maar het corona gedoe maakt het niet makkelijk.
Die loopt ook nog, Maar dat was meer een kennis makings gesprek. Maar daar zijn wel wat vacatures besproken.quote:
quote:
Want je voorraden zijn op?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb vandaag de Nederlandse vlag ondersteboven gehangen internationale code voor nood situatie
Oh ja .. ik ben maar F1 gaan kijken ..quote:Op woensdag 22 april 2020 19:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee maar waar de politiek mee bezig is
Ja beter ik vermaak me ook wel 70% van de tijd denk ik ook niet aan al die ellende maar 30% welquote:Op woensdag 22 april 2020 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja .. ik ben maar F1 gaan kijken ..
Een honkbalknuppel blijkt ook wel te werken.quote:
Ik heb hem eens gebruikt voor een dia serie van het zomerkamp. Geweldig hoe ik het flikte met prutstechniek.quote:
Dat was een sollicitatiegesprek zei je toen.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die loopt ook nog, Maar dat was meer een kennis makings gesprek. Maar daar zijn wel wat vacatures besproken.
Laat hem nu gewoon ...quote:Op woensdag 22 april 2020 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was een sollicitatiegesprek zei je toen.![]()
En toen was er ineens een vacaturestop.
Ik heb meerdere vacatures en sollicitaties lopen.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was een sollicitatiegesprek zei je toen.![]()
En toen was er ineens een vacaturestop.
Ik probeer wijzelijk mn mond te houdenquote:Op woensdag 22 april 2020 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Als hij er nou niet elke keer over begint...
Beste wat je kunt doen.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer wijzelijk mn mond te houden
Wie zegt mij dat ik geen reactie wil? Er werd mij wat gevraagd.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dan moet je het niet hier neer pleuren, als je geen reacties wil
Maar dit is ook een sc waarin we best wel met elkaar meeleven. Dan kan je toch wel dingen zeggen en antwoorden geven als er om gevraagd wordt.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:56 schreef chufi het volgende:
Je begint er meestal zelf over ... maar goed .. we blijven positief
Weet ik wel .. Heb het zelf ook een tijdje gedaan... maar ben er mee gestopt paar jaar terug al geloog ikquote:Op woensdag 22 april 2020 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dit is ook een sc waarin we best wel met elkaar meeleven. Dan kan je toch wel dingen zeggen en antwoorden geven als er om gevraagd wordt.
M. Thatcherquote:
Ik vind het ook wel leuk als je over je dochter spreekt.quote:Op woensdag 22 april 2020 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet ik wel .. Heb het zelf ook een tijdje gedaan... maar ben er mee gestopt paar jaar terug al geloog ik
Lekker fietsen of hardlopen.quote:
Wispelturig weer in Spanje zag ik.quote:
Ja het klimaat is wat verschovenquote:Op woensdag 22 april 2020 22:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wispelturig weer in Spanje zag ik.
Oh ?quote:Op woensdag 22 april 2020 22:33 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik vind het ook wel lekker om dagelijks even wat te gaan lopen.
En nu is het verplicht.
De supermarkt aan de overkant is dicht wegens verbouwing. Ik ben benieuwt hoe die er straks uitziet.quote:
Met plexiglazen paden en kassasquote:Op woensdag 22 april 2020 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De supermarkt aan de overkant is dicht wegens verbouwing. Ik ben benieuwt hoe die er straks uitziet.
Ga je toch morgen halenquote:Op woensdag 22 april 2020 22:48 schreef Superbadeendje het volgende:
Ohw en ik ben vergeten koffie te kopen.
Maar ik wil koffie als ik wakker wordt.quote:
Bestel je die toch gewoonquote:Op woensdag 22 april 2020 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar ik wil koffie als ik wakker wordt.
Oh .. ik heb verder niet gecheckt sorryquote:Op woensdag 22 april 2020 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
De bezorgservice heeft een wachttijd van 10 dagen.
Ach het is ook wel een lekker stukje lopen.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh .. ik heb verder niet gecheckt sorry
Naar de nieuwe superquote:Op woensdag 22 april 2020 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach het is ook wel een lekker stukje lopen.
Tja ik woon wel in Den Haag maar ik heb niet het gevoel dat ik in en drukke stad leef.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 april 2020 23:44 schreef chufi het volgende:
Cool
Hier heb ik een vreemd beest op de muur...das gewoon een HermanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
quote:
Dat zie je wel goed.. Rockstar .. maar die ken je vast nog wel van de serie wat hangt er aan onze muurquote:
Zo vet zeg hele rijquote:Op woensdag 22 april 2020 23:42 schreef Recce het volgende:
@:prisha @:tonja
Eerder vanavond heb ik ongeveer 23 minuten na de lancering in Florida de 60 nieuwe Starlink-satellieten en de tweede trap van de Falcon 9 raket zien overvliegen. Heel fel! Iemand met een telelens heeft er een foto van gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik zag zelf twee felle stippen.
quote:
Wat een gek gezicht. Net een vliegtuig met spandoek.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:42 schreef Recce het volgende:
@:prisha @:tonja
Eerder vanavond heb ik ongeveer 23 minuten na de lancering in Florida de 60 nieuwe Starlink-satellieten en de tweede trap van de Falcon 9 raket zien overvliegen. Heel fel! Iemand met een telelens heeft er een foto van gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik zag zelf twee felle stippen.
Met blote ogen zag je het niet zo, daarvoor zaten ze nog te dicht op elkaar. Misschien morgen wel als ze wat meer uit elkaar zijn gedreven.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een gek gezicht. Net een vliegtuig met spandoek.
Buckethead heeft wel een handig maskertje.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, die hebben zich duidelijk nog niet aangepast aan de anderhalvemetersamenleving.
Dan zit je in ieder geval niet per ongeluk aan je gezicht.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Buckethead heeft wel een handig maskertje.
ja, een nieuwe UI vraag ik wel aan de Eendquote:Op donderdag 23 april 2020 00:02 schreef chufi het volgende:
Je kunt gewoon je masker personaliseren tegenwoordig
Van mij mag je .. Ben je er weer aan toe?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:04 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, een nieuwe UI vraag ik wel aan de Eend
ik wil een hamster met een mondkapjequote:Op donderdag 23 april 2020 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mij mag je .. Ben je er weer aan toe?
Ok mag dat van de Eend?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:08 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil een hamster met een mondkapje
dat wens je niemand toequote:Op donderdag 23 april 2020 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien krijgt-ie dan een geclompiseert vredietje
Lekker hoor.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:14 schreef sacha het volgende:
maar eh, Scruttiepetuttie, hoe gaat het?
Eend vindt corona helemaal niet zo zwaar hoor. Hij vond het overdreven dit een trieste tijd te noemen.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij hep het al zo zwaar met de corona en de verbouwing van z'n supermarkt en zo.
Ja, maar al z'n sollicitaties zijn ineens kennismakingsgesprekken geworden door de corona.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Eend vindt corona helemaal niet zo zwaar hoor. Hij vond het overdreven dit een trieste tijd te noemen.
nou lekker hoor dat weerquote:Op donderdag 23 april 2020 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, morgen is er gewoon ook weer weer. Weer.
Gewoon alles is een Bertje.quote:Op woensdag 22 april 2020 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie ? Volgens mij zie jij wat anders dan de rest
Ja doei next en zoquote:Op donderdag 23 april 2020 00:17 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, je kent het wel (of niet) twee weken de pannen van het dak neuken en dan soit
Negerianen zijn daar heel vrijgevig in meestal.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien krijgt-ie dan een geclompiseert vredietje
als ik jou was schakelde ik over naar de Spaanse televisiequote:Op donderdag 23 april 2020 00:18 schreef chufi het volgende:
Hij wordt echt gewoon geboycot.. Elke andere speaker op de persconf wordt uitgezonden ,, wanneer Trump het woord voert schakelen ze weg ,,
Welke van de vele zenders moet ik dan pakkenquote:Op donderdag 23 april 2020 00:20 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik jou was schakelde ik over naar de Spaanse televisie
Die met de persconferentie van Trump lijkt me wel handig.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke van de vele zenders moet ik dan pakken
dan is Scrut een eckte Negeriaanquote:Op donderdag 23 april 2020 00:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Negerianen zijn daar heel vrijgevig in meestal.
Wel goed voor z'n sociale leven.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar al z'n sollicitaties zijn ineens kennismakingsgesprekken geworden door de corona.
Ja maar die heb ik hier ook alquote:Op donderdag 23 april 2020 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Die met de persconferentie van Trump lijkt me wel handig.
Is wel een kilometer, geloof ik! Ik hoop dat-ie het volhoudt.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft-ie eindelijk iemand om met 'm mee te lopen naar de supermarkt.
Hoeveel haltes met de tram is dat?quote:Op donderdag 23 april 2020 00:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Is wel een kilometer, geloof ik! Ik hoop dat-ie het volhoudt.
Oneindig veel als je met de verkeerde tram gaat.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoeveel haltes met de tram is dat?
quote:
Slaap wel!quote:Op donderdag 23 april 2020 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens slapen, denk ik.
Trusten
Slaap ze!quote:Op donderdag 23 april 2020 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens slapen, denk ik.
Trusten
ik ben er nog!quote:Op donderdag 23 april 2020 00:54 schreef chufi het volgende:
had ik er net nog wat nootjes bij gepakt
Nee teringjakkes , ongezouten en van die geroosterde mais dinges ... alles lekker knapperigquote:Op donderdag 23 april 2020 01:03 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Sí, holaWat voor nootjes, toch geen japanse mix he?
Haha ja bweuh. Ik heb er een pilsje bij gepakt, ik heb nou toch n beetje vakantiequote:Op donderdag 23 april 2020 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee teringjakkes , ongezouten en van die geroosterde mais dinges ... alles lekker knapperig
Ik ook hoor...quote:Op donderdag 23 april 2020 01:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha ja bweuh. Ik heb er een pilsje bij gepakt, ik heb nou toch n beetje vakantie
Nee helaas, had je nog plannen, waar wil je heen?quote:Op donderdag 23 april 2020 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook hoor...
Ja want een wereldreis zal er nog wel even niet in zitten ..
Nee geen plannen en naar Madrid mag ik niet ... Mi Pobre hija ...quote:Op donderdag 23 april 2020 01:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee helaas, had je nog plannen, waar wil je heen?
Ik ben in oktober nog een week naar Madrid geweest, wat was prachtig zeg, alles gezien en gedaan daar. Als je nu ziet hoe dood het daar is, pijnlijk om te zien.
Gaat het wel goed met haar daar?quote:Op donderdag 23 april 2020 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen plannen en naar Madrid mag ik niet ... Mi Pobre hija ...
quote:I give it five stars. My wife hates them she would give it 1. I put them on and that’s it. I can’t hear her any more.
Ik boek meestal alleen een vlucht ... de rest verblijf ik meestal bij familie of vriendenquote:Op donderdag 23 april 2020 02:13 schreef BasEnAad het volgende:
Ik durf niet eens meer een vakantie naar Spanje te boeken voor volgend jaar. Eerst maar even afwachten.
Die luxe heb ik nietquote:Op donderdag 23 april 2020 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik boek meestal alleen een vlucht ... de rest verblijf ik meestal bij familie of vrienden
Ja maar niet echt .. Nooit echt als toerist de stad bekeken.. mn dochter heeft er eventjes gestudeerd.. maar die was gauw weer weg.. Heb er wel familie wonen ..quote:Op donderdag 23 april 2020 02:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die luxe heb ik nietMisschien wil ik volgende keer naar Zaragoza, ben je daar wel eens geweest?
De plicht roept helaas weer vandaag.quote:Op donderdag 23 april 2020 05:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Goedemorgen! Jij bent ook echt altijd vroeg wakker
Ik geef je een virtueel lunchpakketje meequote:Op donderdag 23 april 2020 05:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De plicht roept helaas weer vandaag.
Dankjequote:Op donderdag 23 april 2020 06:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik geef je een virtueel lunchpakketje meeWerkze!
ik krijg alleen maar 1 foto te zien?quote:Op donderdag 23 april 2020 07:55 schreef pullup het volgende:
Blijven mooie foto's van de aarde
https://www.nationalgeogr(...)::rid=&sf233078607=1
Steady naar beneden scrollen toch ?quote:Op donderdag 23 april 2020 08:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik krijg alleen maar 1 foto te zien?
Ohja en@ Grace Jones
Lekker muziekje hoor en een lekker goedkope vakantiequote:Op donderdag 23 april 2020 08:19 schreef pullup het volgende:
Ik doe deze elke ochtend 1x afspelen en droom dan over de zomervakantie
Alweerquote:
deed t bij mij niet, maar ik ben al een uur in de wacht bij mijn internetproviderquote:Op donderdag 23 april 2020 08:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Steady naar beneden scrollen toch ?
quote:Op donderdag 23 april 2020 08:25 schreef Deisyy het volgende:
Sorry van de negativiteit op deze mooie ochtend.
Ik ga eens koffie pakken en dan een beetje sporten
Een kleintje, espresso, maar wel een goedequote:Op donderdag 23 april 2020 08:26 schreef pullup het volgende:
[..]Als dat al negativiteit was
![]()
Doe een goede bak koffie, die van mij zijn al wel op
Goed plan eigenlijk, nog eentje danquote:Op donderdag 23 april 2020 08:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een kleintje, espresso, maar wel een goede
Lekker tuin weertje vandaag ik weet alleen niet wat te doen mischien een beetje aanharken en de grond omspittenquote:
Eigen groenten gaan verbouwen? Of deed je dat al?quote:Op donderdag 23 april 2020 09:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Lekker tuin weertje vandaag ik weet alleen niet wat te doen mischien een beetje aanharken en de grond omspitten
Er staan nu overal sierplanten maar ik ga een stuk vrijmaken voor voedsel maar dat moet ik ff overleggenquote:
Fixed that. En zou dat lekker zijn?quote:Op donderdag 23 april 2020 09:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zit een filmpje te kijken over mensen die nu rondom Chernobyl wonen en er was een winkeltje die
verkocht Chernobyl vodka cake![]()
Tuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2020 10:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Fixed that. En zou dat lekker zijn?
Sta je nog steeds in de wacht?quote:Op donderdag 23 april 2020 10:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik las eigenlijk Vodafone-cake, ik sta echt al ellendig lang in de wacht
Ik zit al bijna een uur van: ik druk jullie weg! Dat zal jullie lerenquote:
Met wie dan? Soms verdenk ik bedrijven (van DHL weet ik het zeker) ervan dat die lange wachttijden aan de telefoon een soort van ontmoedigingsbeleid zijn.quote:Op donderdag 23 april 2020 10:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zit al bijna een uur van: ik druk jullie weg! Dat zal jullie leren
Ik klik weg ook maar. Morgen weer een dag.
Mijn internet-provider (vodka-fonequote:Op donderdag 23 april 2020 10:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met wie dan? Soms verdenk ik bedrijven (van DHL weet ik het zeker) ervan dat die lange wachttijden aan de telefoon een soort van ontmoedigingsbeleid zijn.
Dat is wel een raar verhaal jaquote:Op donderdag 23 april 2020 10:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[..]
Mijn internet-provider (vodka-fone). Ik had een mailtje gehad dat mijn modem daar goed was aangekomen.
Mijn modem staat hier nog gewoon, geen idee waarom ik dat ding naar hun zou willen opsturen, maar ondertussen heb ik geen internet meer van ze
ik heb al jarenlang geen problemen met ze, dus ik heb ze ook nog nooit eerder nodig gehad, komt allemaal wel goed, kan er wel om lachen. Lang leve Ziggo van de burenquote:Op donderdag 23 april 2020 10:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een raar verhaal ja
Ik heb weleens gehoord dat Vodafone bekend staat om hun slechte communicatie. Succes!
Wel met anderhalve meter afstandquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las ‘mijn vlakke hand’, dus dacht dat over een corrigerende tik ging
Stockton slapquote:Op donderdag 23 april 2020 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las ‘mijn vlakke hand’, dus dacht dat over een corrigerende tik ging
Hoiquote:
Ha Puzje, geniet je van het mooie weer?quote:
Prachtig!quote:Op donderdag 23 april 2020 07:55 schreef pullup het volgende:
Blijven mooie foto's van de aarde
https://www.nationalgeogr(...)::rid=&sf233078607=1
Ik kan momenteel van weinig genieten , het loopt hier allemaal ff heel andersquote:Op donderdag 23 april 2020 12:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ha Puzje, geniet je van het mooie weer?
Vanavond zijn ze weer met het blote oog te zien rond 21:57.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik zag fotos van die starlink vrij indrukwekend
\\\\\er moeten ergens leugens zijn want er is zoveel ruimte puin hoe kan dat dan niet geraakt wordenquote:Op donderdag 23 april 2020 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Vanavond zijn ze weer met het blote oog te zien rond 21:57.
oh wat een tegenvaller en wat rotquote:Op donderdag 23 april 2020 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan momenteel van weinig genieten , het loopt hier allemaal ff heel anders![]()
Mijn schildklier(en daardoor ook mijn gezondheid) laat mij voor de 2e keer gigantisch in de steek![]()
Om toch weer wat positieve gevoelens en een beetje fijne beleving te ervaren ga ik mezelf zo maar forceren en een stuk lopen
Het gaat nu nog wel goed, maar er moeten niet nog een paar botsingen komen. Dan krijg je een hoop rondvliegende deeltjes.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
\\\\\er moeten ergens leugens zijn want er is zoveel ruimte puin hoe kan dat dan niet geraakt worden
Lijkt mij een enorm fragiel systeemquote:Op donderdag 23 april 2020 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Het gaat nu nog wel goed, maar er moeten niet nog een paar botsingen komen. Dan krijg je een hoop rondvliegende deeltjes.
Die Starlinksatellieten zitten wel in lage banen. Als ze kapot gaan, vallen ze vanzelf terug naar de aarde na een paar jaar.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:42 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Lijkt mij een enorm fragiel systeem
Botsingen zijn bijna onvermijdelijk met de kennis die ik ervan hebquote:Op donderdag 23 april 2020 12:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Die Starlinksatellieten zitten wel in lage banen. Als ze kapot gaan, vallen ze vanzelf terug naar de aarde na een paar jaar.
Ze volgen alle objecten en de nog actieve satellieten kunnen bijsturen. Daardoor is de kans op botsingen wel kleiner.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Botsingen zijn bijna onvermijdelijk met de kennis die ik ervan heb
Ja hij heeft beiden gefotografeerd. Atlas was al wel uit elkaar gevallen.quote:Op donderdag 23 april 2020 00:16 schreef Recce het volgende:
@:prisha
Heeft je broer 'm al op de foto?
EDIT: Oh, dit is PanSTARRS C/2016 R2, dat is een andere dan PanSTARRS C/2017 T2 die nu fel aan het worden is.
Ah, nu wel mooi scherp! Goed gelukt hoor.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja hij heeft beiden gefotografeerd. Atlas was al wel uit elkaar gevallen.
Atlas:
[ link | afbeelding ]
Panstarrs
[ link | afbeelding ]
Blue Horse Head Nebula (minder populair als de Horsehead Nebula. Veel moeilijker vast te leggen.
[ link | afbeelding ]
quote:
Ik ga een poging doen, wellicht is het zicht nu langzamerhand beter in de stadquote:Op donderdag 23 april 2020 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Wekker gezetquote:Op donderdag 23 april 2020 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan niets beloven! Ze zijn niet elke avond even helder. Het ruimtestation is meestal wel fel genoeg om te zien in de stad, maar die Starlink dingen zijn onvoorspelbaarder.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga een poging doen, wellicht is het zicht nu langzamerhand beter in de stad
We gaan het zienquote:Op donderdag 23 april 2020 13:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan niets beloven! Ze zijn niet elke avond even helder. Het ruimtestation is meestal wel fel genoeg om te zien in de stad, maar die Starlink dingen zijn onvoorspelbaarder.
Hier een plaatje van de baan met tijden erbij:quote:Op donderdag 23 april 2020 13:21 schreef pullup het volgende:
[..]
We gaan het zien
In welke richting moet ik ze zoeken?
Thnxquote:Op donderdag 23 april 2020 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier een plaatje van de baan met tijden erbij:
[ afbeelding ]
De tijden zijn niet helemaal precies, kan een paar minuten schelen.
Moeders heeft een huis gekocht , boerderij is verkocht en ze gaat over 2 maanden verhuizen naar Cuijkquote:Op donderdag 23 april 2020 12:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh wat een tegenvaller en wat rotDan is lopen en de wind en de zon op je huid voelen misschien een fijn iets even. Hier werkt dat ook erg goed. sterkte
![]()
Is alles goed en gezond met de bbe en je moeder?
Ik ga op mijn dak zitten pics maken hoelaat komt die sateliet trein langs ?quote:Op donderdag 23 april 2020 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier een plaatje van de baan met tijden erbij:
[ afbeelding ]
De tijden zijn niet helemaal precies, kan een paar minuten schelen.
Allemaal veranderingen, positief en 'negatief'.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moeders heeft een huis gekocht , boerderij is verkocht en ze gaat over 2 maanden verhuizen naar CuijkDus slaap de laatste weken veel bij haar: helpen uitzoeken,opruimen/weggooien en inpakken
En tussendoor afscheid nemen van mijn ouderlijk huis. Met schoondochter en baby gaat alles goed
Helaas is mijn zoon ontslagen door die corona ellende
![]()
Ja lopen geeft enorme rust ..goede manier om het hoofd leeg te krijgen en te genieten van alles in die natoer![]()
Knuf voor jou![]()
Jij bent een schat!!quote:Op donderdag 23 april 2020 15:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Allemaal veranderingen, positief en 'negatief'.Je zal vast een grote hulp voor je moeder zijn
Afscheid nemen van ouderlijk huis is een heel proces ook wel. Ik was weinig betrokken bij de hele verkoop toen. Voor jullie samen zal het wel tal van herinneringen ook oproepen bij het door al die spullen gaan --> is mooi.
Fijn dat ze allemaal gezond zijn, en hoop dat je zoon gauw iets anders kan vinden!
Ja, net ook een ronde gedaan en hoofd leeg maken zo is heerlijk. En alles is nu zo mooi!
thx, jij ook ene knuf!
*duikt tuin in*
Sterktequote:Op donderdag 23 april 2020 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan momenteel van weinig genieten , het loopt hier allemaal ff heel anders![]()
Mijn schildklier(en daardoor ook mijn gezondheid) laat mij voor de 2e keer gigantisch in de steek![]()
Om toch weer wat positieve gevoelens en een beetje fijne beleving te ervaren ga ik mezelf zo maar forceren en een stuk lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Sterkte met jou, heel veel succes met helpen met je moeder en daarna mooie nieuwe herinneringen makenquote:Op donderdag 23 april 2020 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moeders heeft een huis gekocht , boerderij is verkocht en ze gaat over 2 maanden verhuizen naar CuijkDus slaap de laatste weken veel bij haar: helpen uitzoeken,opruimen/weggooien en inpakken
En tussendoor afscheid nemen van mijn ouderlijk huis. Met schoondochter en baby gaat alles goed
![]()
Ja lopen geeft enorme rust ..goede manier om het hoofd leeg te krijgen en te genieten van alles in die natoer![]()
Knuf voor jou![]()
Wat een verandering voor je moeder, maar wel beter zo. Veel sterkte met afsluiten van dit hoofdstukquote:Op donderdag 23 april 2020 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
Knuf voor jou![]()
quote:Op donderdag 23 april 2020 16:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Sterkte met jou, heel veel succes met helpen met je moeder en daarna mooie nieuwe herinneringen maken
Dankjewel lieverds!!quote:Op donderdag 23 april 2020 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een verandering voor je moeder, maar wel beter zo. Veel sterkte met afsluiten van dit hoofdstuk
Vandaag op kraamvisite/raamvisite geweest. Pal in de zon. Ben bijna gesmolten, door zowel de baby als de zon.quote:
`quote:
wat staat er in de fik?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:15 schreef drakin het volgende:
[..]
`
Er hangt hier een dikke zwarte wolk
Baby ook in de zon?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Vandaag op kraamvisite/raamvisite geweest. Pal in de zon. Ben bijna gesmolten, door zowel de baby als de zon.
quote:Op donderdag 23 april 2020 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sterkte met alles. Jammer van je zoon.quote:Op donderdag 23 april 2020 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
![]()
Knuf voor jou![]()
Nee er kwam voor mijn dochter een werkdingetje wat meteen opgepakt moest worden, dus uitgeteld naar het weekend, maar vanavond met zoon wandelenquote:
Toch nog wandelen met een kind dan vandaagquote:Op donderdag 23 april 2020 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee er kwam voor mijn dochter een werkdingetje wat meteen opgepakt moest worden, dus uitgeteld naar het weekend, maar vanavond met zoon wandelen
Een winkel, oude platenzaakquote:
In een platenzaak geweest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |