Dat bedoel ik. Je blinde darm eruit is wel graag onder zeilquote:
En wat zeiden ze ?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb vandaag 2 telefoontjes gehad ivm sollicitaties.![]()
![]()
Narcose gaat nu ook een stuk beter als vroeger. Ze kunnen het veel beter doseren.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Je blinde darm eruit is wel graag onder zeil
Ze vroegen om een mondelinge toelichting op mijn cv. En na het gesprek werd mij verteld dat ze mijn reaktie in behandeling gaan nemen. Maar het corona gedoe maakt het niet makkelijk.quote:
Dus de vorige was een no .quote:Op woensdag 22 april 2020 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze vroegen om een mondelinge toelichting op mijn cv. En na het gesprek werd mij verteld dat ze mijn reaktie in behandeling gaan nemen. Maar het corona gedoe maakt het niet makkelijk.
Die loopt ook nog, Maar dat was meer een kennis makings gesprek. Maar daar zijn wel wat vacatures besproken.quote:
quote:
Want je voorraden zijn op?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb vandaag de Nederlandse vlag ondersteboven gehangen internationale code voor nood situatie
Oh ja .. ik ben maar F1 gaan kijken ..quote:Op woensdag 22 april 2020 19:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee maar waar de politiek mee bezig is
Ja beter ik vermaak me ook wel 70% van de tijd denk ik ook niet aan al die ellende maar 30% welquote:Op woensdag 22 april 2020 20:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja .. ik ben maar F1 gaan kijken ..
Een honkbalknuppel blijkt ook wel te werken.quote:
Ik heb hem eens gebruikt voor een dia serie van het zomerkamp. Geweldig hoe ik het flikte met prutstechniek.quote:
Dat was een sollicitatiegesprek zei je toen.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die loopt ook nog, Maar dat was meer een kennis makings gesprek. Maar daar zijn wel wat vacatures besproken.
Laat hem nu gewoon ...quote:Op woensdag 22 april 2020 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was een sollicitatiegesprek zei je toen.![]()
En toen was er ineens een vacaturestop.
Ik heb meerdere vacatures en sollicitaties lopen.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat was een sollicitatiegesprek zei je toen.![]()
En toen was er ineens een vacaturestop.
Ik probeer wijzelijk mn mond te houdenquote:Op woensdag 22 april 2020 21:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Als hij er nou niet elke keer over begint...
Beste wat je kunt doen.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik probeer wijzelijk mn mond te houden
Wie zegt mij dat ik geen reactie wil? Er werd mij wat gevraagd.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dan moet je het niet hier neer pleuren, als je geen reacties wil
Maar dit is ook een sc waarin we best wel met elkaar meeleven. Dan kan je toch wel dingen zeggen en antwoorden geven als er om gevraagd wordt.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:56 schreef chufi het volgende:
Je begint er meestal zelf over ... maar goed .. we blijven positief
Weet ik wel .. Heb het zelf ook een tijdje gedaan... maar ben er mee gestopt paar jaar terug al geloog ikquote:Op woensdag 22 april 2020 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dit is ook een sc waarin we best wel met elkaar meeleven. Dan kan je toch wel dingen zeggen en antwoorden geven als er om gevraagd wordt.
M. Thatcherquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |