abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192754492
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 17:43 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)weer-stap-dichterbij

Belachelijk weer dat zoiets niet kan in een veel kleiner land als het onze. Kan allemaal goed georganiseerd worden en het geeft de mensen thuis iets om naar uit te kijken als enige deze komende maanden maar hier schieten de burgemeesters het meteen af.
Voor
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 17:43 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)weer-stap-dichterbij

Belachelijk weer dat zoiets niet kan in een veel kleiner land als het onze. Kan allemaal goed georganiseerd worden en het geeft de mensen thuis iets om naar uit te kijken als enige deze komende maanden maar hier schieten de burgemeesters het meteen af.
Probleem is juist dat voor Nederlandse clubs de financiėle schade groter wordt zodra er wedstrijden zonder publiek gespeeld moeten worden. TV-geld is afgelopen week al uitbetaald voor de rest van het seizoen. Als je nu het stadion moet openen zonder publiek kost dat alleen maar meer geld.

Het heeft dus helemaal geen zin om in Nederland het voetbal door te laten gaan zonder publiek.
pi_192754501
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het blijft bizar dat we hier in Nederland geen mondkapjes hebben voor iedereen die dat wil. Hoe kan dat nou? Ik weet dat ze er veel naar China gestuurd hebben, maar in de tussentijd hadden er toch wel een paar miljoen gemaakt kunnen worden?
Er zijn ook partijen mondkapjes afgekeurd en terug gestuurd.
Als ze niet aan de eisen voldoen. Zou u ze dan wel gebruiken?
Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
pi_192754510
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je mist er niks aan, het op en afdoen gaat vaak mis!
De bedoeling hiervan is dan ook om andere mensen niet te besmetten..
  woensdag 22 april 2020 @ 18:31:40 #154
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_192754518
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:31 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

De bedoeling hiervan is dan ook om andere mensen niet te besmetten..
Dat ding is levensgevaarlijk!
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_192754543
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat ding is levensgevaarlijk!
Je wil het ook gewoon niet begrijpen
  Moderator woensdag 22 april 2020 @ 18:35:01 #156
249559 crew  Lavenderr
pi_192754557
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:30 schreef Oekelele het volgende:

[..]

Ik mag toch hopelijk aannemen dat er in Nederland wel deugdelijke mondkapjes gemaakt kunnen worden. Of zouden de artsen ook ondeugdelijk spul gebruiken? Dat kan toch niet?
pi_192754561
Ik moet zondag een nood mri laten maken van mijn hersenen en kreeg net een hele lijst vol met instructies: Ze wachten mij op bij de zijingang van het ziekenhuis waar ik speciale kleding aankrijg en deze na het onderzoek weg moet gooien in de daarvoor bestemde ton.
pi_192754580
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:30 schreef Oekelele het volgende:

[..]

beter geen dan afgekeurd materiaal gebruiken....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192754597
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:37 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

beter geen dan afgekeurd materiaal gebruiken....
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-nederland-haastige
Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
pi_192754598
Mis wel in het hele verhaal de seizoensinvloed.

Het zou toch ook kunnen dat het weer er voor zorgt dat het stukken minder is en dat het weer oplaait in sep/okt.

Staan we nu te fRutten aan de regels, blijkt dat straks allemaal niets uit te maken. Kan he, zeg niet dat het zo is.
pi_192754629
quote:
eb ik ook gehoord laatst, maar dan nog blijft mijn standpunt, beter niks dan afgekeurd materiaal gebruiken.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 22 april 2020 @ 18:44:51 #162
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192754669
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:35 schreef -river- het volgende:
Ik moet zondag een nood mri laten maken van mijn hersenen en kreeg net een hele lijst vol met instructies: Ze wachten mij op bij de zijingang van het ziekenhuis waar ik speciale kleding aankrijg en deze na het onderzoek weg moet gooien in de daarvoor bestemde ton.
Oei, nood mri van je hersenen.
Dat klinkt niet goed -O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_192754683
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:41 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

eb ik ook gehoord laatst, maar dan nog blijft mijn standpunt, beter niks dan afgekeurd materiaal gebruiken.
Mee eens, want stel dat iedereen er een draagt dan is de verspreiding toch weer een stukje minder ook al werken ze niet 100%.
pi_192754691
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:45 schreef -river- het volgende:

[..]

Mee eens, want stel dat iedereen er een draagt dan is de verspreiding toch weer een stukje minder ook al werken ze niet 100%.
behalve als ze 0% werken
pi_192754694
Nederlands bedrijf die mondkapjes produceert.....
https://www.nu.nl/coronav(...)amper-voor-hier.html
Tja de NORM is …….
pi_192754703
quote:
11s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:44 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Oei, nood mri van je hersenen.
Dat klinkt niet goed -O-
Oh nee, het valt heel erg mee, het moet omdat ik iedere keer zeg dat het goed gaat als mijn neuroloog belt en volgens hem kan dat niet. Maar ik ben gewoon niet zo open via de telefoon dus eiste hij een tussendoorse mri, komt goed.
pi_192754713
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:46 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

behalve als ze 0% werken
Niets werkt 0%, zelfs een sjaal werkt een beetje.
pi_192754718
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:46 schreef Oekelele het volgende:
Nederlands bedrijf die mondkapjes produceert.....
https://www.nu.nl/coronav(...)amper-voor-hier.html
Tja de NORM is …….
mooi dat we het zelf kunnen maken... ze krijgen vanzelf antwoord.
  woensdag 22 april 2020 @ 18:48:45 #169
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192754732
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:47 schreef -river- het volgende:

[..]

Oh nee, het valt heel erg mee, het moet omdat ik iedere keer zeg dat het goed gaat als mijn neuroloog belt en volgens hem kan dat niet. Maar ik ben gewoon niet zo open via de telefoon dus eiste hij een tussendoorse mri, komt goed.
Okee gelukkig maa.
Nood en hersenen, die combo klonk niet goed namelijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_192754753
Ik ben van mening dat iedereen in ze zorg goed gekeurde materiaal moet hebben, iedereen daarbuiten mag zelf weten of ze een afgekeurde mondkapje gebruiken.
pi_192754754
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:48 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

mooi dat we het zelf kunnen maken... ze krijgen vanzelf antwoord.
Ze liggen op een hoge stapel andere aanvragen...…. :O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt dit bedrijf misschien ook op de stapel aanvragen??

[ Bericht 16% gewijzigd door Oekelele op 22-04-2020 18:56:04 ]
pi_192754779
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Okee gelukkig maa.
Nood en hersenen, die combo klonk niet goed namelijk.
Nja, ms hč maar ik kijk naar alle leuke dingen ipv de slechte. En heb buiten stroomstootjes hier en daar weinig te klagen.
pi_192754798
Wel heel mooi hoe het ziekenhuis het aanpakt, daardoor heb ik er wel vertrouwen in erheen te gaan.
pi_192755089
Tja Waarom Belgiė zoveel coronadoden telt .
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenland/waarom-belgiė-zoveel-coronadoden-telt/ar-BB132ksz

Artikel uit NRC

Vind ik wel een goede redenering.
  woensdag 22 april 2020 @ 19:09:30 #175
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192755097
TK debat:
quote:

[..]

Dat is het hellende vlak... maatregelen gaan nemen zonder dat duidelijk is wat die beantwoorden en wat mij vooral stoort dat dit tegen de kennisinstituten ingaat. En laten we dit niet tot politiek maken.

Maatregelen nemen omdat het "iets" (wat dan) doet en vooral lijkt te appelleren aan een mening; lijkt mij niet juist. Ik kan wel meer maatregelen noemen die helpen. Dan kunnen die wel geridiculiseerd worden wat niet wegneemt dat we in dit bruisende vaarwater zitten.

Ik snap echt niet wat nu het doel is van voorstanders. De weg moet zijn, er is een probleem en hoe kan je dat aanpakken. Niet andersom met, weert je wat laten we mondkapjes dragen want dat ... vulin... Datzelfde zie je ook met andere zaken zoals die vermaledijde PP, de vraag is niet wat kunnen we met een APP maar wat draagt een APP bij.

Dat iemand zelf iets toevoegen wil wat verder niet verstoort, ga vooral je gang en registreer wat wil maar ga dat niet vanuit die gedachte opleggen aan anderen zonder dat daar een onderbouwd nut voor is.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Moderator woensdag 22 april 2020 @ 19:12:23 #176
249559 crew  Lavenderr
pi_192755135
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:49 schreef -river- het volgende:
Ik ben van mening dat iedereen in ze zorg goed gekeurde materiaal moet hebben, iedereen daarbuiten mag zelf weten of ze een afgekeurde mondkapje gebruiken.
Maar als het personeel wél aan goede mondkapjes kan komen, dan kan iedereen dat toch? Of ben ik nu dom? Dat moet dan toch gewoon gemaakt worden?
pi_192755138
quote:
15s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:09 schreef Vallon het volgende:
TK debat:
[..]

Dat is het hellende vlak... maatregelen gaan nemen zonder dat duidelijk is wat die beantwoorden en wat mij vooral stoort dat dit tegen de kennisinstituten ingaat. En laten we dit niet tot politiek maken.

Maatregelen nemen omdat het "iets" (wat dan) doet en vooral lijkt te appelleren aan een mening; lijkt mij niet juist. Ik kan wel meer maatregelen noemen die helpen. Dan kunnen die wel geridiculiseerd worden wat niet wegneemt dat we in dit bruisende vaarwater zitten.

Ik snap echt niet wat nu het doel is van voorstanders. De weg moet zijn, er is een probleem en hoe kan je dat aanpakken. Niet andersom met, weert je wat laten we mondkapjes dragen want dat ... vulin... Datzelfde zie je ook met andere zaken zoals die vermaledijde PP, de vraag is niet wat kunnen we met een APP maar wat draagt een APP bij.

Dat iemand zelf iets toevoegen wil wat verder niet verstoort, ga vooral je gang en registreer wat wil maar ga dat niet vanuit die gedachte opleggen aan anderen zonder dat daar een onderbouwd nut voor is.
Ik zal nooit zeggen dat het dragen van een afgekeurd mondkapje je vrijheid geeft want dat is niet waar en dat weet ik. Ik bedoel enkel dat als mensen zich fijn voelen deze te dragen dat ze dat moeten doen tijdens bv boodschappen doen wat al mag zonder mondkapje.
pi_192755146
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar als het personeel wél aan goede mondkapjes kan komen, dan kan iedereen dat toch? Of ben ik nu dom? Dat moet dan toch gewoon gemaakt worden?
Dat had ik ook al lang verwacht in een land in Nederland maar helaas.
  woensdag 22 april 2020 @ 19:13:42 #179
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192755155
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die mondkapjes worden centraal aangeschaft, dat is voor persoonlijk gebruik niet nodig.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  woensdag 22 april 2020 @ 19:16:16 #180
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_192755197
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:49 schreef -river- het volgende:
In de zorg lijkt mij dat ook fijn op het moment ja.

Daarbuiten moet iedereen idd zelf maar beslissen. Overigens zie ik hier nog steeds 0 mondkapjes op straat of in de supermarkt.
pi_192755201
Ik snap iets niet over de vraag naar dat laagdrempelig testen, zelfs zonder klachten. Stel je wordt vandaag getest en je hoort morgen dat de test negatief is en je wordt morgen besmet? Dan is dat toch ook een vorm van schijnveiligheid?
pi_192755211
even wat leuks!

Herstellende coronapatiėnt danst salsa in de gangen van het ziekenhuis

22 april 2020, 17.05 uur · Aangepast 17.28 uur · Door Redactie

ALKMAAR - Dat het niet allemaal maar kommer en kwel is in de ziekenhuizen, blijkt uit een filmpje dat onlangs op internet is verschenen. Daarin waagt een opgeknapte coronapatiėnt in de gangen van het Noordwest Ziekenhuis in Alkmaar voorzichtig weer wat danspasjes.

"Deze meneer heeft alle afdelingen gezien, maar wat zijn wij ontzettend blij dat hij zijn eerste salsapassen weer maakt", valt te lezen op de instagrampagina van Teamaccuut.

"Wij weten alles van ritmes maar deze man heeft pas echt gevoel voor ritme! Niet alleen een blije patiėnt, maar ook blije collega’s en andere patiėnten op de afdeling die een leuke avond hebben gehad. Met elkaar zorgen wij voor elkaar", valt er te lezen bij het bericht.

Ook het personeel heeft de pasjes inmiddels goed onder de knie. "Hij is een goede leraar", vult een woordvoerder van de Noordwest Ziekenhuisgroep aan.

En dat is maar goed ook. De patiėnt is inmiddels ontslagen uit het ziekenhuis.

bron https://www.nhnieuws.nl/n(...)n-van-het-ziekenhuis

[youtube]https://www.nhnieuws.nl/nieuws/266070/herstellende-coronapatient-danst-salsa-in-de-gangen-van-het-ziekenhuis[/youtube]
  woensdag 22 april 2020 @ 19:17:28 #183
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_192755219
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2020 17:55 schreef Jane het volgende:

[..]

Maareh... zouden we niet eerst eens dat laagdrempelige testen op orde brengen? En het correct in kaart brengen van de gevallen/cijfers? Want er is nog steeds geen volledig beeld (of iets wat daarbij in de buurt komt) van de situatie in Nederland. Dit in tegenstelling tot sommige andere landen (waaronder Denemarken, Duitsland, Noorwegen, etc) waar de uitbraak veel meer onder controle is.

Hoe komt het toch dat mensen zo'n vertekend beeld hebben? Ligt dat aan de manier waarop het in de media gebracht wordt? Kijken mensen niet verder dan hun neus lang is? Wensdenken? All of the above?
Ik heb t een beetje gehad met testen en cijfertjes e.d. Die beginnen me de keel uit te hangen. Er zijn heel veel mensen wiens leven op ingrijpende wijze naar de knoppen aan t gaan is.
We moeten eens aandacht gaan besteden aan mensen die geen covid-19 hebben maar wel zwaar door de crisis getroffen worden. De IC crisis is bezworen dus nu eens gaan denken aan de indirecte slachtoffers van covid-19.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_192755221
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:16 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Daarbuiten moet iedereen idd zelf maar beslissen. Overigens zie ik hier nog steeds 0 mondkapjes op straat of in de supermarkt.
Ik zag vandaag tijdens mijn wandel uurtje een man en vrouw lopen en zij had een mondkapje op, hij niet.
pi_192755238
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:16 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Heb vandaag ongeveer 25 mensen gezien met mondkapjes op..... 290 km door Nederland gereden.
Dat zijn inderdaad weinig mensen met PPE/PBM
  Eindredactie Games woensdag 22 april 2020 @ 19:21:40 #186
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_192755280
quote:

[..]

Ja, lekker schijnveiligheid introduceren.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_192755289
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:17 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik heb t een beetje gehad met testen en cijfertjes e.d. Die beginnen me de keel uit te hangen. Er zijn heel veel mensen wiens leven op ingrijpende wijze naar de knoppen aan t gaan is.
We moeten eens aandacht gaan besteden aan mensen die geen covid-19 hebben maar wel zwaar door de crisis getroffen worden. De IC crisis is bezworen dus nu eens gaan denken aan de indirecte slachtoffers van covid-19.
Ik ben heel dit virus beu, ik wil spuiten krijgen tegen mijn interne stroomstoten ipv pijnstillers en ik wil mijn zussen zien en kussen en knuffelen en hun mannen en kinderen. Ik wil mijn vriendinnen zien en naar concerten maar helaas kan dit niet.
pi_192755297
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:17 schreef deedeetee het volgende:

[..]

En hoe weet u dat deze mensen niet besmet zijn??
pi_192755298
quote:
4s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:21 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Ja, lekker schijnveiligheid introduceren.
Dat bedoel ik niet zo.
pi_192755302
Is er eigenlijk ooit besproken om het schooljaar gewoon vanaf nu per 1 januari te laten lopen? Dat lijkt me ook niet een gek idee.
  woensdag 22 april 2020 @ 19:22:51 #191
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192755303
TK debat: Testen

Ik snap ook nog steeds niet het exacte testen doel anders dan dat het moet ?

Wat draagt dit bij de persoon die getest wordt ? Wat schiet je er zelf mee om getest ?
Wat heeft een leraar er aan te weten dat die getest wordt ?

Dat testen heeft sws alleen maar zin mits je regelmatig wordt getest. Immers vandaag negatief, kan morgen prima positief zijn.
Dit ook i.c.m. nauwkeurigheid, wat is de betrouwbaarheid van die testen ?

Dat je test omdat je werkt met anderen die kwetsbaar zijn, kan ik nog begrijpen maar onvoldoende omdat er sprake is (lijkt?) van a-symptomptische besmetting.

Testen heeft imho alleen zin voor
a) inzicht in verspreiding *gebied/locatie/regio* om een ongemerkte uitbraak te ontdekken
b) Weten of je (te) besmet bent, idd ziek bent en/of dan niet wil/kunt/mag met/voor ...vul-in..
c) Weten of iemand mogelijk niet besmet is om te kunnen werken met kwetsbaren

In dit laatste geval is er sws een fors probleem omdat er sprake is van a-symptomatische overdracht zodat dan ook bijbehorende testen veelal niets/negatief zal opleveren.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  Eindredactie Games woensdag 22 april 2020 @ 19:23:08 #192
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_192755310
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:22 schreef -river- het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet zo.
Maar dat doe je wel als je falende mondkapjes gebruikt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_192755318
quote:
5s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:22 schreef Vallon het volgende:
TK debat: Testen

Ik snap ook nog steeds niet het exacte testen doel anders dan dat het moet ?

Wat draagt dit bij de persoon die getest wordt ? Wat schiet je er zelf mee om getest ?
Wat heeft een leraar er aan te weten dat die getest wordt ?

Dat testen heeft sws alleen maar zin mits je regelmatig wordt getest. Immers vandaag negatief, kan morgen prima positief zijn.
Dit ook i.c.m. nauwkeurigheid, wat is de betrouwbaarheid van die testen ?

Dat je test omdat je werkt met anderen die kwetsbaar zijn, kan ik nog begrijpen maar onvoldoende omdat er sprake is (lijkt?) van a-symptomptische besmetting.

Testen heeft imho alleen zin voor
a) inzicht in verspreiding *gebied/locatie/regio* om een ongemerkte uitbraak te ontdekken
b) Weten of je (te) besmet bent, idd ziek bent en/of dan niet wil/kunt/mag met/voor ...vul-in..
c) Weten of iemand mogelijk niet besmet is om te kunnen werken met kwetsbaren

In dit laatste geval is er sws een fors probleem omdat er sprake is van a-symptomatische overdracht zodat dan ook bijbehorende testen veelal niets/negatief zal opleveren.
Exact mijn verbazing ook.
  woensdag 22 april 2020 @ 19:23:41 #194
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_192755319
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:22 schreef _I het volgende:
Is er eigenlijk ooit besproken om het schooljaar gewoon vanaf nu per 1 januari te laten lopen? Dat lijkt me ook niet een gek idee.
Waarom zou je dat willen
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 22 april 2020 @ 19:24:52 #195
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_192755331
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:23 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen
Wat is het voordeel om het in september te laten starten?
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_192755341
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:24 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Wat is het voordeel om het in september te laten starten?
Wat denk je?
sig verwijderd door FA
pi_192755348
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:23 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen
Dan ben je af van het gesprek over achterstanden en heb je alle rust om dit jaar af te ronden en gelijk iets te verzinnen voor volgend jaar.
pi_192755350
quote:
4s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:23 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Maar dat doe je wel als je falende mondkapjes gebruikt.
Ik bedoelde dat iedereen een keus mag maken om deze te dragen bv in de supermarkt waar je sws al mag komen.
  woensdag 22 april 2020 @ 19:27:20 #199
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_192755359
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:16 schreef Firuze60 het volgende:
Ik snap iets niet over de vraag naar dat laagdrempelig testen, zelfs zonder klachten. Stel je wordt vandaag getest en je hoort morgen dat de test negatief is en je wordt morgen besmet? Dan is dat toch ook een vorm van schijnveiligheid?
Laagdrempelig testen = Iedereen testen met klachten, ook alleen milde klachten

Dat is niet om mensen individueel gerust te stellen, maar om gevallen snel te kunnen isoleren en op die manier lokale uitbraken zo klein mogelijk te houden. Bovendien kun je de ziekteverschijnselen van de patienten in de gaten houden en sneller ingrijpen als het misgaat. Dat doet men bijvoorbeeld in Duitsland en schijnt een van de redenen te zijn dat ze relatief weinig sterfgevallen hebben. Mensen worden al in een eerder stadium in het ziekenhuis opgenomen en niet pas als er bijna geen redden meer aan is.

https://www.nytimes.com/2(...)irus-death-rate.html

En hoe meer je test, hoe duidelijker de daadwerkelijke situatie wordt. Hoeveel mensen zijn echt besmet? Hoeveel mensen zijn genezen? Hoeveel mensen worden ernstig ziek? Wat is het echte sterftecijfer? Enz, enz.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 22 april 2020 @ 19:27:38 #200
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192755369
D66 pleit er voor dat bedrijven klimaatactie moeten ondernemen om geld te kunnen krijgen. Ook de oppositie pleit voor nieuwe eisen. ,,Als wij KLM gaan redden, moet de vloot duurzamer worden’’, noemt GroenLinks-leider Jesse Klaver als voorbeeld.

Wat een losers zijn dit toch
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')