Voorquote:Op woensdag 22 april 2020 17:43 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)weer-stap-dichterbij
Belachelijk weer dat zoiets niet kan in een veel kleiner land als het onze. Kan allemaal goed georganiseerd worden en het geeft de mensen thuis iets om naar uit te kijken als enige deze komende maanden maar hier schieten de burgemeesters het meteen af.
Probleem is juist dat voor Nederlandse clubs de financiële schade groter wordt zodra er wedstrijden zonder publiek gespeeld moeten worden. TV-geld is afgelopen week al uitbetaald voor de rest van het seizoen. Als je nu het stadion moet openen zonder publiek kost dat alleen maar meer geld.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:43 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)weer-stap-dichterbij
Belachelijk weer dat zoiets niet kan in een veel kleiner land als het onze. Kan allemaal goed georganiseerd worden en het geeft de mensen thuis iets om naar uit te kijken als enige deze komende maanden maar hier schieten de burgemeesters het meteen af.
Er zijn ook partijen mondkapjes afgekeurd en terug gestuurd.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het blijft bizar dat we hier in Nederland geen mondkapjes hebben voor iedereen die dat wil. Hoe kan dat nou? Ik weet dat ze er veel naar China gestuurd hebben, maar in de tussentijd hadden er toch wel een paar miljoen gemaakt kunnen worden?
De bedoeling hiervan is dan ook om andere mensen niet te besmetten..quote:Op woensdag 22 april 2020 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je mist er niks aan, het op en afdoen gaat vaak mis!
Dat ding is levensgevaarlijk!quote:Op woensdag 22 april 2020 18:31 schreef Slurrrrp het volgende:
[..]
De bedoeling hiervan is dan ook om andere mensen niet te besmetten..
Ik mag toch hopelijk aannemen dat er in Nederland wel deugdelijke mondkapjes gemaakt kunnen worden. Of zouden de artsen ook ondeugdelijk spul gebruiken? Dat kan toch niet?quote:Op woensdag 22 april 2020 18:30 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Er zijn ook partijen mondkapjes afgekeurd en terug gestuurd.
Als ze niet aan de eisen voldoen. Zou u ze dan wel gebruiken?
beter geen dan afgekeurd materiaal gebruiken....quote:Op woensdag 22 april 2020 18:30 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Er zijn ook partijen mondkapjes afgekeurd en terug gestuurd.
Als ze niet aan de eisen voldoen. Zou u ze dan wel gebruiken?
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-nederland-haastigequote:Op woensdag 22 april 2020 18:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
beter geen dan afgekeurd materiaal gebruiken....
eb ik ook gehoord laatst, maar dan nog blijft mijn standpunt, beter niks dan afgekeurd materiaal gebruiken.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:38 schreef Oekelele het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-nederland-haastige
Oei, nood mri van je hersenen.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:35 schreef -river- het volgende:
Ik moet zondag een nood mri laten maken van mijn hersenen en kreeg net een hele lijst vol met instructies: Ze wachten mij op bij de zijingang van het ziekenhuis waar ik speciale kleding aankrijg en deze na het onderzoek weg moet gooien in de daarvoor bestemde ton.
Mee eens, want stel dat iedereen er een draagt dan is de verspreiding toch weer een stukje minder ook al werken ze niet 100%.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:41 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
eb ik ook gehoord laatst, maar dan nog blijft mijn standpunt, beter niks dan afgekeurd materiaal gebruiken.
behalve als ze 0% werkenquote:Op woensdag 22 april 2020 18:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Mee eens, want stel dat iedereen er een draagt dan is de verspreiding toch weer een stukje minder ook al werken ze niet 100%.
Oh nee, het valt heel erg mee, het moet omdat ik iedere keer zeg dat het goed gaat als mijn neuroloog belt en volgens hem kan dat niet. Maar ik ben gewoon niet zo open via de telefoon dus eiste hij een tussendoorse mri, komt goed.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oei, nood mri van je hersenen.
Dat klinkt niet goed
mooi dat we het zelf kunnen maken... ze krijgen vanzelf antwoord.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:46 schreef Oekelele het volgende:
Nederlands bedrijf die mondkapjes produceert.....
https://www.nu.nl/coronav(...)amper-voor-hier.html
Tja de NORM is …….
Okee gelukkig maa.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh nee, het valt heel erg mee, het moet omdat ik iedere keer zeg dat het goed gaat als mijn neuroloog belt en volgens hem kan dat niet. Maar ik ben gewoon niet zo open via de telefoon dus eiste hij een tussendoorse mri, komt goed.
Ze liggen op een hoge stapel andere aanvragen...….quote:Op woensdag 22 april 2020 18:48 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
mooi dat we het zelf kunnen maken... ze krijgen vanzelf antwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt dit bedrijf misschien ook op de stapel aanvragen??
[ Bericht 16% gewijzigd door Oekelele op 22-04-2020 18:56:04 ]Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
Nja, ms hè maar ik kijk naar alle leuke dingen ipv de slechte. En heb buiten stroomstootjes hier en daar weinig te klagen.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee gelukkig maa.
Nood en hersenen, die combo klonk niet goed namelijk.
Dat is het hellende vlak... maatregelen gaan nemen zonder dat duidelijk is wat die beantwoorden en wat mij vooral stoort dat dit tegen de kennisinstituten ingaat. En laten we dit niet tot politiek maken.quote:Op woensdag 22 april 2020 18:45 schreef -river- het volgende:
[..]
Mee eens, want stel dat iedereen er een draagt dan is de verspreiding toch weer een stukje minder ook al werken ze niet 100%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |