abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192754492
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 17:43 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)weer-stap-dichterbij

Belachelijk weer dat zoiets niet kan in een veel kleiner land als het onze. Kan allemaal goed georganiseerd worden en het geeft de mensen thuis iets om naar uit te kijken als enige deze komende maanden maar hier schieten de burgemeesters het meteen af.
Voor
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 17:43 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)weer-stap-dichterbij

Belachelijk weer dat zoiets niet kan in een veel kleiner land als het onze. Kan allemaal goed georganiseerd worden en het geeft de mensen thuis iets om naar uit te kijken als enige deze komende maanden maar hier schieten de burgemeesters het meteen af.
Probleem is juist dat voor Nederlandse clubs de financiële schade groter wordt zodra er wedstrijden zonder publiek gespeeld moeten worden. TV-geld is afgelopen week al uitbetaald voor de rest van het seizoen. Als je nu het stadion moet openen zonder publiek kost dat alleen maar meer geld.

Het heeft dus helemaal geen zin om in Nederland het voetbal door te laten gaan zonder publiek.
pi_192754501
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het blijft bizar dat we hier in Nederland geen mondkapjes hebben voor iedereen die dat wil. Hoe kan dat nou? Ik weet dat ze er veel naar China gestuurd hebben, maar in de tussentijd hadden er toch wel een paar miljoen gemaakt kunnen worden?
Er zijn ook partijen mondkapjes afgekeurd en terug gestuurd.
Als ze niet aan de eisen voldoen. Zou u ze dan wel gebruiken?
Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
pi_192754510
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Je mist er niks aan, het op en afdoen gaat vaak mis!
De bedoeling hiervan is dan ook om andere mensen niet te besmetten..
  woensdag 22 april 2020 @ 18:31:40 #154
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_192754518
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:31 schreef Slurrrrp het volgende:

[..]

De bedoeling hiervan is dan ook om andere mensen niet te besmetten..
Dat ding is levensgevaarlijk!
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_192754543
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:31 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat ding is levensgevaarlijk!
Je wil het ook gewoon niet begrijpen
  Moderator woensdag 22 april 2020 @ 18:35:01 #156
249559 crew  Lavenderr
pi_192754557
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:30 schreef Oekelele het volgende:

[..]

Ik mag toch hopelijk aannemen dat er in Nederland wel deugdelijke mondkapjes gemaakt kunnen worden. Of zouden de artsen ook ondeugdelijk spul gebruiken? Dat kan toch niet?
pi_192754561
Ik moet zondag een nood mri laten maken van mijn hersenen en kreeg net een hele lijst vol met instructies: Ze wachten mij op bij de zijingang van het ziekenhuis waar ik speciale kleding aankrijg en deze na het onderzoek weg moet gooien in de daarvoor bestemde ton.
pi_192754580
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:30 schreef Oekelele het volgende:

[..]

beter geen dan afgekeurd materiaal gebruiken....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192754597
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:37 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

beter geen dan afgekeurd materiaal gebruiken....
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-nederland-haastige
Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
pi_192754598
Mis wel in het hele verhaal de seizoensinvloed.

Het zou toch ook kunnen dat het weer er voor zorgt dat het stukken minder is en dat het weer oplaait in sep/okt.

Staan we nu te fRutten aan de regels, blijkt dat straks allemaal niets uit te maken. Kan he, zeg niet dat het zo is.
pi_192754629
quote:
eb ik ook gehoord laatst, maar dan nog blijft mijn standpunt, beter niks dan afgekeurd materiaal gebruiken.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 22 april 2020 @ 18:44:51 #162
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192754669
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:35 schreef -river- het volgende:
Ik moet zondag een nood mri laten maken van mijn hersenen en kreeg net een hele lijst vol met instructies: Ze wachten mij op bij de zijingang van het ziekenhuis waar ik speciale kleding aankrijg en deze na het onderzoek weg moet gooien in de daarvoor bestemde ton.
Oei, nood mri van je hersenen.
Dat klinkt niet goed -O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_192754683
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:41 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

eb ik ook gehoord laatst, maar dan nog blijft mijn standpunt, beter niks dan afgekeurd materiaal gebruiken.
Mee eens, want stel dat iedereen er een draagt dan is de verspreiding toch weer een stukje minder ook al werken ze niet 100%.
pi_192754691
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:45 schreef -river- het volgende:

[..]

Mee eens, want stel dat iedereen er een draagt dan is de verspreiding toch weer een stukje minder ook al werken ze niet 100%.
behalve als ze 0% werken
pi_192754694
Nederlands bedrijf die mondkapjes produceert.....
https://www.nu.nl/coronav(...)amper-voor-hier.html
Tja de NORM is …….
pi_192754703
quote:
11s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:44 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Oei, nood mri van je hersenen.
Dat klinkt niet goed -O-
Oh nee, het valt heel erg mee, het moet omdat ik iedere keer zeg dat het goed gaat als mijn neuroloog belt en volgens hem kan dat niet. Maar ik ben gewoon niet zo open via de telefoon dus eiste hij een tussendoorse mri, komt goed.
pi_192754713
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:46 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

behalve als ze 0% werken
Niets werkt 0%, zelfs een sjaal werkt een beetje.
pi_192754718
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:46 schreef Oekelele het volgende:
Nederlands bedrijf die mondkapjes produceert.....
https://www.nu.nl/coronav(...)amper-voor-hier.html
Tja de NORM is …….
mooi dat we het zelf kunnen maken... ze krijgen vanzelf antwoord.
  woensdag 22 april 2020 @ 18:48:45 #169
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_192754732
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:47 schreef -river- het volgende:

[..]

Oh nee, het valt heel erg mee, het moet omdat ik iedere keer zeg dat het goed gaat als mijn neuroloog belt en volgens hem kan dat niet. Maar ik ben gewoon niet zo open via de telefoon dus eiste hij een tussendoorse mri, komt goed.
Okee gelukkig maa.
Nood en hersenen, die combo klonk niet goed namelijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_192754753
Ik ben van mening dat iedereen in ze zorg goed gekeurde materiaal moet hebben, iedereen daarbuiten mag zelf weten of ze een afgekeurde mondkapje gebruiken.
pi_192754754
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:48 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

mooi dat we het zelf kunnen maken... ze krijgen vanzelf antwoord.
Ze liggen op een hoge stapel andere aanvragen...…. :O

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt dit bedrijf misschien ook op de stapel aanvragen??

[ Bericht 16% gewijzigd door Oekelele op 22-04-2020 18:56:04 ]
pi_192754779
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Okee gelukkig maa.
Nood en hersenen, die combo klonk niet goed namelijk.
Nja, ms hè maar ik kijk naar alle leuke dingen ipv de slechte. En heb buiten stroomstootjes hier en daar weinig te klagen.
pi_192754798
Wel heel mooi hoe het ziekenhuis het aanpakt, daardoor heb ik er wel vertrouwen in erheen te gaan.
pi_192755089
Tja Waarom België zoveel coronadoden telt .
https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/buitenland/waarom-belgië-zoveel-coronadoden-telt/ar-BB132ksz

Artikel uit NRC

Vind ik wel een goede redenering.
  woensdag 22 april 2020 @ 19:09:30 #175
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_192755097
TK debat:
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:45 schreef -river- het volgende:

[..]

Dat is het hellende vlak... maatregelen gaan nemen zonder dat duidelijk is wat die beantwoorden en wat mij vooral stoort dat dit tegen de kennisinstituten ingaat. En laten we dit niet tot politiek maken.

Maatregelen nemen omdat het "iets" (wat dan) doet en vooral lijkt te appelleren aan een mening; lijkt mij niet juist. Ik kan wel meer maatregelen noemen die helpen. Dan kunnen die wel geridiculiseerd worden wat niet wegneemt dat we in dit bruisende vaarwater zitten.

Ik snap echt niet wat nu het doel is van voorstanders. De weg moet zijn, er is een probleem en hoe kan je dat aanpakken. Niet andersom met, weert je wat laten we mondkapjes dragen want dat ... vulin... Datzelfde zie je ook met andere zaken zoals die vermaledijde PP, de vraag is niet wat kunnen we met een APP maar wat draagt een APP bij.

Dat iemand zelf iets toevoegen wil wat verder niet verstoort, ga vooral je gang en registreer wat wil maar ga dat niet vanuit die gedachte opleggen aan anderen zonder dat daar een onderbouwd nut voor is.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')