abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 april 2020 @ 15:13:25 #205
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_192751788
Nou, een collega van me positief getest, iedereen uit zijn stad die in ons departement werkt moet vanuit huis werken. Ik kreeg de keuze, werk waar ons kantoor staat, of naar kantoor komen of thuiswerken.. ja duh!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  woensdag 22 april 2020 @ 15:13:27 #206
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192751789
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2020 14:52 schreef Tijn het volgende:

[..]

Zoiets als Ebola is veel beter in de hand te houden, omdat er minder zieken zijn zonder symptomen. Hoe dodelijker een virus is, hoe minder succesvol het zich verspreidt.
Pokken?
are we infinite or am I alone
  woensdag 22 april 2020 @ 15:14:01 #207
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192751797
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Statistieken zeggen niks anders dan de snelheid waarmee het virus slachtoffers maakt. In Zweden is er schijnbaar geen capaciteitsprobleem, dus waarom maatregelen nemen? Zweden gaat één van de eerste landen zijn waar het probleem opgelost is.
kan je nu nog helemaal niet stellen
pi_192751804
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Statistieken zeggen niks anders dan de snelheid waarmee het virus slachtoffers maakt. In Zweden is er schijnbaar geen capaciteitsprobleem, dus waarom maatregelen nemen? Zweden gaat één van de eerste landen zijn waar het probleem opgelost is.
Zweden gaat gewoon langzamer maar gaat exact dezelfde kant op als elk ander land.
  woensdag 22 april 2020 @ 15:14:51 #209
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_192751810
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:13 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Pokken?
Een van de redenen dat we pokken zo effectief hebben kunnen bestrijden, is omdat er geen besmettingen zijn zonder symptomen. Het feit dat veel mensen het coronavirus krijgen zonder er veel last van te hebben, maakt dat het bijzonder moeilijk in te dammen is.
pi_192751826
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Hoe verschilt dit met de huidige maatregelen?
Scholen zijn gesloten geweest, de inzet van de IC is ook "veilige marge voordat we verder kijken" daarin kan evt meer risico genomen worden. Je moet het iedere keer afwegen tussen economie / gezondheid.

Als de stapjes klein genoeg zijn en vaak genoeg kun je bij indicaties dat het verkeerd gaat het gelijk stop zetten of uitstellen.

Die 1.5 meter binnen scholen moeten ze ook niet doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 april 2020 @ 15:16:54 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_192751834
Maar even serieus, in de twee weken voor de eerste maatregelen was er carnaval, nog gewoon business as usual en waren grote groepen mensen samen

Dat alles heeft geleid tot een piek van pakweg 1500 IC bedden, laten we het verhogen maar 2000 als er niet al een beetje voorzichtig werd gedaan in Brabant. Het virus heeft dus 3 weken vrij zijn gang kunnen gaan vanaf een gigantisch feest in het hele zuiden voor de huidige IC capaciteit op zou zijn.

Er wordt echt verschrikkelijk overdreven. Nu de zorg lucht heeft gekregen kunnen we gaan afbouwen, niet maatregelen ongedaan maken die sowieso nooit genomen waren zonder maatschappelijke druk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 april 2020 @ 15:18:11 #212
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_192751850
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Zweden gaat gewoon langzamer maar gaat exact dezelfde kant op als elk ander land.
De kant van alles open gooien?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 22 april 2020 @ 15:18:23 #213
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192751852
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:14 schreef Tijn het volgende:

[..]

Een van de redenen dat we pokken zo effectief hebben kunnen bestrijden, is omdat er geen besmettingen zijn zonder symptomen. Het feit dat veel mensen het coronavirus krijgen zonder er veel last van te hebben, maakt dat het bijzonder moeilijk in te dammen is.
??? In welke periode (voordat men met inoculatie begon) hebben we pokken goed kunnen bestrijden?
are we infinite or am I alone
pi_192751868
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De kant van alles open gooien?
Nee, de kant van zwaardere maatregelen als nu.
pi_192751879
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Hoe zou jij ouderen isoleren anders dan nu (dus verpleeghuizen op slot etc, bezoek afraden aan mensen buiten de verpleeghuizen).
De verzorgers hebben geen middelen om als ze zelf de besmetting bij zich dragen het niet over te geven op de zorgbehoeftigden. Wat je in Italië zag was dat de zorgverleners zich opsloten in het bejaardentehuis bijvoorbeeld. Zoiets zou moeten totdat het mondkapjes tekort is weggenomen en zij veilig kunnen werken.

Niet veilig werken = gigantisch veel doden veroorzaken. En als jullie oneindig veel geld willen weggooien om doden te voorkomen, dan kun je dus beter hier je geld op in zetten. Geef die mensen dan een bonus van 10.000 per persoon, dat is goedkoper en doelmatiger.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 april 2020 @ 15:20:26 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_192751882
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Nee, de kant van zwaardere maatregelen als nu.
Dan gaan ze van niveau 1 naar 3 of 4, terwijl andere landen die al hebben afgebouwd nog op 7 of hoger zitten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_192751887
quote:
5s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:13 schreef Tijn het volgende:

[..]

Die mensen krijgen al weken geen bezoek meer. Wat wil je nog meer dan?
Geen besmettingen in verpleeghuizen en bejaardentehuizen.
Als je dat niet kunt garanderen 1.5 jaar lang, dan heeft deze reddingsoperatie helemaal geen zin. Ja behalve dan dat je ze een beetje kans geeft op de IC met een flinke herstelperiode op hun al oude leeftijd.
pi_192751889
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Maar even serieus, in de twee weken voor de eerste maatregelen was er carnaval, nog gewoon business as usual en waren grote groepen mensen samen

Dat alles heeft geleid tot een piek van pakweg 1500 IC bedden, laten we het verhogen maar 2000 als er niet al een beetje voorzichtig werd gedaan in Brabant. Het virus heeft dus 3 weken vrij zijn gang kunnen gaan vanaf een gigantisch feest in het hele zuiden voor de huidige IC capaciteit op zou zijn.

Er wordt echt verschrikkelijk overdreven. Nu de zorg lucht heeft gekregen kunnen we gaan afbouwen, niet maatregelen ongedaan maken die sowieso nooit genomen waren zonder maatschappelijke druk.
Carnaval is helemaal niet de enige boosdoener.

Man man man :|W
pi_192751907
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:08 schreef ludovico het volgende:

Daarna kappers / fysio's / horeca, eventueel stuur je alle Nederlanders een pasje op dat ze alleen in hun eigen gemeente naar deze gelegenheden kunnen en pas je het beleid per regio aan, want ook daar valt iets voor te zeggen.
Ik hoor het gejank over tracking, gestapo, afpakken van vrijheden al weer.

Een vriendin van me die ik toch altijd als een vrij redelijk persoon heb beschouwd begon van de week ook al te tieren over 'die app!' en bijhouden van wie er wel of niet immuun zijn en dat het oneerlijk zou zijn om bepaalde mensen voorrang te geven in het gebruik van bijv OV of gefaseerd openen van wat dan ook. :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 22 april 2020 @ 15:22:50 #220
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_192751919
quote:

Iemand snapt niet hoe exponentiële groei werkt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_192751941
quote:
Dit zegt heel weinig als je niet weet hoeveel er besmet waren vóór carnaval. Misschien was er slechts één persoon besmet en zie je hoe snel dit opgelopen is in een paar dagen.
  woensdag 22 april 2020 @ 15:24:07 #222
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_192751942
quote:
Kermisexploitanten worden ongekend hard getroffen nu er tot 1 september geen evenementen doorgaan. Zij winden er geen doekjes om en laten dat weten in een brandbrief.

De branchevereniging luidt de noodklok met een verklaring die aan duidelijkheid niets te wensen overlaat. Zij uiten forse kritiek op dit kabinet en stellen dat de ’kermisbranche kapot gaat’.
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organic

Acht gut. Die arme suikerspinnendraaiers. De kermis is wel echt het láátste waar we ons nu druk over te maken hebben.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_192751957
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:12 schreef Solingjan het volgende:

[..]

Zweden gaat de verkeerde kant op. Die hebben nog altijd een stijgende lijn.

De snelheid van verspreiding is al bijna vlak. Als je de spreiding kan stabiliseren tot een behapbaar niveau zonder de zorg te overbelasten is het gewoon goed beleid.
Verder denk ik dat de maatregelen maar een beetje effect hebben, en de kracht van de natuur schromelijk wordt onderschat, want al die grafieken hebben deze vorm in Europa.
pi_192751964
quote:
10s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik hoor het gejank over tracking, gestapo, afpakken van vrijheden al weer.

Een vriendin van me die ik toch altijd als een vrij redelijk persoon heb beschouwd begon van de week ook al te tieren over 'die app!' en bijhouden van wie er wel of niet immuun zijn en dat het oneerlijk zou zijn om bepaalde mensen voorrang te geven in het gebruik van bijv OV of gefaseerd openen van wat dan ook. :D
Tjah, privacy, want dan weet de kapper in Rotterdam dat je uit Rotterdam komt... Ik vind dat niet zo boeiend. Het is geen data die opgeslagen wordt ergens of waardoor ze je kunnen tracken.
  woensdag 22 april 2020 @ 15:25:47 #225
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192751968
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:12 schreef capricia het volgende:
[modbreak]
We gaan elkaar niet voor trol uitmaken. o|O
[/modbreak]
Kan er niet minder van maken.
pi_192751974
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:24 schreef hooibaal het volgende:
Acht gut. Die arme suikerspinnendraaiers. De kermis is wel echt het láátste waar we ons nu druk over te maken hebben.
Gelukkig bepaal jij dat niet
pi_192751977
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:25 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De snelheid van verspreiding is al bijna vlak. Als je de spreiding kan stabiliseren tot een behapbaar niveau zonder de zorg te overbelasten is het gewoon goed beleid.
Moet je wel de lineaire lijn gebruiken ;)
pi_192751986
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:25 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
De snelheid van verspreiding is al bijna vlak.
Zet hem eens op lineair :+
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 22 april 2020 @ 15:27:21 #229
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192751997
Als je kijkt naar totaal aantal cases dan gaat de lijn nooit dalen...
pi_192752007
quote:
3s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:26 schreef vosss het volgende:

[..]

Je kijkt naar total cases hè je ziet daar niet af hoeveel mensen herstellen in dezelfde periode van het virus, en die herstel beweging volgt ook later dus bij gelijke nieuwe cases zit je al snel aan de goede kant.
  woensdag 22 april 2020 @ 15:28:05 #231
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_192752010
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:26 schreef harrievankempen het volgende:

[..]

Gelukkig bepaal jij dat niet
Klopt. Dat doet de regering op advies van het OMT.

Maar ik zie even niet waarom een kermisexploitant anders zou zijn dan iemand die op dit moment zijn restaurant of kapperszaak dicht heeft zitten of een winkel heeft waar niemand komt. Dat is even jammer, maar jouw bedrijf is niet belangrijker dan de volksgezondheid.
pi_192752014
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:25 schreef ludovico het volgende:

[..]

Tjah, privacy, want dan weet de kapper in Rotterdam dat je uit Rotterdam komt... Ik vind dat niet zo boeiend. Het is geen data die opgeslagen wordt ergens of waardoor ze je kunnen tracken.
Ik vind het in het licht van deze crisis ook volkomen legitieme maatregelen (die uiteraard zo snel mogelijk weer losgelaten moeten worden) maar de principiële bezwaren zitten er goed in bij veel mensen blijkbaar :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 april 2020 @ 15:28:16 #233
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_192752015
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:24 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dit zegt heel weinig als je niet weet hoeveel er besmet waren vóór carnaval. Misschien was er slechts één persoon besmet en zie je hoe snel dit opgelopen is in een paar dagen.
Nee, er waren meerdere geïsoleerde gevallen die in Italië waren geweest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_192752024
quote:
3s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:26 schreef vosss het volgende:

[..]

Lineair zegt weinig, een virus beweegt langzaam.
  Spellchecker woensdag 22 april 2020 @ 15:28:59 #235
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192752026
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:24 schreef hooibaal het volgende:

[..]

https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organic

Het seizoen begint in april. Die mensen leven daar een half jaar naartoe. In de winter doen ze onderhoud aan hun attracties en hebben dan weinig tot geen inkomsten. Maar daar hoef jij je niet druk om te maken.
pi_192752027
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik vind het in het licht van deze crisis ook volkomen legitieme maatregelen (die uiteraard zo snel mogelijk weer losgelaten moeten worden) maar de principiële bezwaren zitten er goed in bij veel mensen blijkbaar :D
Ja, snap ik wel, word je straks niet geholpen omdat je geen pasje hebt.

Ik vind het ook 3x niks denk ik. :+
pi_192752031
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, er waren meerdere geïsoleerde gevallen die in Italië waren geweest.
Hier in het ziekenhuis in Tilburg lijkt het erop dat er vóór carnaval al besmette medewerkers rondliepen. Die hadden klachten en zijn later positief getest.
pi_192752034
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:28 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Lineair zegt weinig, een virus beweegt langzaam.
lol :'(
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 april 2020 @ 15:30:10 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_192752044
quote:
14s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:22 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Iemand snapt niet hoe exponentiële groei werkt.
Iemand snapt niet dat patiënten niet eeuwig op de IC blijven. Ik zeg ook niet dat we alles moeten opheffen, maar een n=1 is helemaal prima, dat is een constante toestroom. Nu zitten we daar ver onder.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_192752063
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Iemand snapt niet dat patiënten niet eeuwig op de IC blijven. Ik zeg ook niet dat we alles moeten opheffen, maar een n=1 is helemaal prima, dat is een constante toestroom. Nu zitten we daar ver onder.
hoezo?
pi_192752066
quote:

Wat een bagger reactie van notabene een mod. De zorg heeft nog helemaal geen lucht gekregen, ze kunnen nu voorzichtig pas nadenken over heropenen van achterstallige zorg. Mensen met kanker die geen chemo konden krijgen en dat soort gevallen. Als we na carnaval niet die maatregelen hadden genomen dan hadden deze mensen misschien nog maanden geen zorg kunnen hebben. De reden dat -volgens jouw woorden- de zorg nu wat lucht heeft komt door de maatregelen die we genomen hebben. Wat een puur egoïsme zeg.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 april 2020 @ 15:31:56 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_192752071
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hier in het ziekenhuis in Tilburg lijkt het erop dat er vóór carnaval al besmette medewerkers rondliepen. Die hadden klachten en zijn later positief getest.
Eigenlijk echt van de zotte dat het niet afgeblazen is toen de puinhoop in Italië zichtbaar was geworden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_192752078
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Eigenlijk echt van de zotte dat het niet afgeblazen is toen de puinhoop in Italië zichtbaar was geworden.
Niet weer deze discussie aub :{w
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_192752079
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

lol :'(
Het is de afwijking in snelheid van spreiding die interessant is, niet of je morgen 100 of 150 cases hebt.

Als de snelheid stabiel blijft en de zorg kan die snelheid aan, zit je goed. Ga je het helemaal afremmen, raakt met straks bij het eerste nieuwe geval al in paniek.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jed1Gam op 22-04-2020 15:38:08 ]
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 april 2020 @ 15:33:43 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_192752095
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Niet weer deze discussie aub :{w
Welke discussie? Het mag toch wel inmiddels een feit heten dat carnaval niet door had moeten gaan?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_192752096
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2020 14:42 schreef Tijn het volgende:

[..]

In mijn omgeving werkt iedereen gewoon door eigenlijk. Zo heeft iedereen wel een anecdote.
Daar gaat het niet om. Iedereen behalve wat luitjes hier zien dat de economie een harde klap krijgt. En er honderduizenden werklozen bijkomen.

Daar doet geen anecdote wat vanaf of aan.

IMF, ING en CPB zitten zo rond de -8% groei. Werkloosheid verdubbelt minimaal.
  woensdag 22 april 2020 @ 15:34:18 #247
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_192752100
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Nu zitten we daar ver onder.
Was het maar zo'n feest. In het laatste grafiekje dat ik erover gezien heb zaten we in de buurt van de 0,9, en dat was op een moment dat mensen zich nog redelijk aan de maatregelen hielden.
pi_192752120
australie blijft de lockdown nog even langer met de stricte maatregelen ondanks het nu wel wat stabiel lijkt

een staat daar zelfs heeft al 4 dagen nu 0 nieuwe besmettingen
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_192752123
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Welke discussie? Het mag toch wel inmiddels een feit heten dat carnaval niet door had moeten gaan?
We hebben het hier (ik zie je hier nooit) gisteren nog uitvoerig over gehad: ten tijde van Carnaval waren er slechts enkele gevallen bekend in Europa en dan met name Italië. Toen Carnaval afgelasten in alle vormen die je maar kunt bedenken was totaal van de zotte geweest en had voor een enorm fiasco gezorgd.
pi_192752138
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ben je al miljonair? Aangezien je alles van tevoren al weet?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_192752139
is dit al gedeeld

https://www.msn.com/en-gb(...)1GVf?ocid=spartanntp

duitsland beginnen met de eerste ''vaccin'' testen op proefpersonen
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
pi_192752148
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

We hebben het hier (ik zie je hier nooit) gisteren nog uitvoerig over gehad: ten tijde van Carnaval waren er slechts enkele gevallen bekend in Europa en dan met name Italië. Toen Carnaval afgelasten in alle vormen die je maar kunt bedenken was totaal van de zotte geweest en had voor een enorm fiasco gezorgd.
:')

Je wilt de discussie niet meer voeren maar je gooit er een paar opmerkingen in die reacties uitlokken.
pi_192752158
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Je wilt de discussie niet meer voeren maar je gooit er een paar opmerkingen in die reacties uitlokken.
Je hebt gelijk. Ik zal Nattekat maar negeren, dit doet hij door heel FOK! namelijk.
  woensdag 22 april 2020 @ 15:37:49 #254
131800 Tarado
capô de fusca
pi_192752162
AmsterdamNL twitterde op woensdag 22-04-2020 om 15:12:47 Om de drukte in het Vondelpark beter te controleren zijn zojuist, net als tijdens afgelopen weekend, de zij-ingangen gesloten. De 5 ingangen Amstelveenseweg, Stadhouderskade, Vondelstraat, Van Eeghenstraat en Emmalaan, zijn open. Dit blijft in elk geval t/m Koningsdag gelden. https://t.co/U8E7TqyMfI reageer retweet
  woensdag 22 april 2020 @ 15:38:08 #255
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192752166
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 15:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:

[..]

Dat is gewoon hele handelsmerk van Nattekat. Met hem kan je nauwelijks een discussie voeren omdat hij altijd bij zijn standpunt zal blijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')