quote:Op woensdag 22 april 2020 15:35 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
We hebben het hier (ik zie je hier nooit) gisteren nog uitvoerig over gehad: ten tijde van Carnaval waren er slechts enkele gevallen bekend in Europa en dan met name Italië. Toen Carnaval afgelasten in alle vormen die je maar kunt bedenken was totaal van de zotte geweest en had voor een enorm fiasco gezorgd.
Je hebt gelijk. Ik zal Nattekat maar negeren, dit doet hij door heel FOK! namelijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je wilt de discussie niet meer voeren maar je gooit er een paar opmerkingen in die reacties uitlokken.
twitter:AmsterdamNL twitterde op woensdag 22-04-2020 om 15:12:47Om de drukte in het Vondelpark beter te controleren zijn zojuist, net als tijdens afgelopen weekend, de zij-ingangen gesloten. De 5 ingangen Amstelveenseweg, Stadhouderskade, Vondelstraat, Van Eeghenstraat en Emmalaan, zijn open. Dit blijft in elk geval t/m Koningsdag gelden. https://t.co/U8E7TqyMfI reageer retweet
Dat is gewoon hele handelsmerk van Nattekat. Met hem kan je nauwelijks een discussie voeren omdat hij altijd bij zijn standpunt zal blijven.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je wilt de discussie niet meer voeren maar je gooit er een paar opmerkingen in die reacties uitlokken.
Wat vriendelijker mag ook wel, gewoon met argumenten komen en eventueel vragen wat mijn achterliggende gedachte is is niks mis mee. Ik zeg het niet uit egoïsme, voor mijn leven maakt het zo goed als geen drol uit.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wat een bagger reactie van notabene een mod. De zorg heeft nog helemaal geen lucht gekregen, ze kunnen nu voorzichtig pas nadenken over heropenen van achterstallige zorg. Mensen met kanker die geen chemo konden krijgen en dat soort gevallen. Als we na carnaval niet die maatregelen hadden genomen dan hadden deze mensen misschien nog maanden geen zorg kunnen hebben. De reden dat -volgens jouw woorden- de zorg nu wat lucht heeft komt door de maatregelen die we genomen hebben. Wat een puur egoïsme zeg.
Is dat wel slim? Ga je het verkeer wat normaal door meer ingangen naar binnen kan nu niet dwingen tot maar 5 ingangen waardoor het volk meer op elkaar komt te lopen?quote:Op woensdag 22 april 2020 15:37 schreef Tarado het volgende:
twitter:AmsterdamNL twitterde op woensdag 22-04-2020 om 15:12:47Om de drukte in het Vondelpark beter te controleren zijn zojuist, net als tijdens afgelopen weekend, de zij-ingangen gesloten. De 5 ingangen Amstelveenseweg, Stadhouderskade, Vondelstraat, Van Eeghenstraat en Emmalaan, zijn open. Dit blijft in elk geval t/m Koningsdag gelden. https://t.co/U8E7TqyMfI reageer retweet
Sommigen mensen doen vooral of ze het goed voorhebben met de mensheid maar dat is wel heel select. Naar mannetje die hooibaal.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:28 schreef maily het volgende:
[..]
Het seizoen begint in april. Die mensen leven daar een half jaar naartoe. In de winter doen ze onderhoud aan hun attracties en hebben dan weinig tot geen inkomsten. Maar daar hoef jij je niet druk om te maken.
Waarom is dat park überhaupt nog open? Het is een magneet voor drukte.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:37 schreef Tarado het volgende:
Slimme gozer dit.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:38 schreef hooibaal het volgende:
Had het gemoeten? Ja, waarschijnlijk wel. Hadden we dat kunnen weten? Misschien. Had het gekund? Nee, was nooit gelukt.
Volgende onderwerp
ja wordt de stroom wat gelijkmatiger en heb je minder "invoegers"quote:Op woensdag 22 april 2020 15:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is dat wel slim? Ga je het verkeer wat normaal door meer ingangen naar binnen kan nu niet dwingen tot maar 5 ingangen waardoor het volk meer op elkaar komt te lopen?
Tja, nog nul bevestigde gevallen hè. Het land zou het ook niet gepikt hebben denk ik als je toen al evenementen was gaan schrappen. En alléén carnaval cancelen zou ook niet bijster veel uitgemaakt hebben dunkt me, dan had het misschien een week langer geduurd en zal het resultaat ongeveer hetzelfde zijn geweest.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk echt van de zotte dat het niet afgeblazen is toen de puinhoop in Italië zichtbaar was geworden.
Met informatie van nu, ja. Met informatie van toen, nee...quote:Op woensdag 22 april 2020 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke discussie? Het mag toch wel inmiddels een feit heten dat carnaval niet door had moeten gaan?
kijken hoe lang dat duurt, alle parken zijn wel druk, Amsterdamse bos ookquote:Op woensdag 22 april 2020 15:39 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Waarom is dat park überhaupt nog open? Het is een magneet voor drukte.
HET IS TOEN OOK VOORAF BESPROKEN GVD GVDquote:Op woensdag 22 april 2020 15:40 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Met informatie van nu, ja. Met informatie van toen, nee...
Altijd makkelijk om achteraf te fluiten.
Ik heb het ook specifiek over nuquote:Op woensdag 22 april 2020 15:40 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Met informatie van nu, ja. Met informatie van toen, nee...
Altijd makkelijk om achteraf te fluiten.
En toen waren er te weinig signalen, te weinig informatie. Dus nee.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
HET IS TOEN OOK VOORAF BESPROKEN GVD GVD
Even een meltdown. Man man man.
Als jij mij nou even vertelt op welke nummer volgende jackpot van Staatsloterij valt, graag. Bedankt!quote:
Lijkt me ook onwaarschijnlijk. Maar wat meer uitkijken had zeker wel gekund, als ik het me goed kan herinneren dook het vlak voor carnaval al vlak over de grens op. Het is iig niet zo dat helemaal niemand het al zag aankomen.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, nog nul bevestigde gevallen hè. Het land zou het ook niet gepikt hebben denk ik als je toen al evenementen was gaan schrappen. En alléén carnaval cancelen zou ook niet bijster veel uitgemaakt hebben dunkt me, dan had het misschien een week langer geduurd en zal het resultaat ongeveer hetzelfde zijn geweest.
Ze hadden nooit die vleermuis moeten eten...quote:Op woensdag 22 april 2020 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke discussie? Het mag toch wel inmiddels een feit heten dat carnaval niet door had moeten gaan?
249611quote:Op woensdag 22 april 2020 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als jij mij nou even vertelt op welke nummer volgende jackpot van Staatsloterij valt, graag. Bedankt!
Complete nonsens. Echt complete nonsens.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:43 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
En toen waren er te weinig signalen, te weinig informatie. Dus nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |