SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
My age is very
Inappropriate
for my behavior
hoezo niet ...quote:Op woensdag 22 april 2020 13:28 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT heeft K3 nog niet gezien of gehoord!
quote:Op woensdag 22 april 2020 13:28 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT heeft K3 nog niet gezien of gehoord!
Valt haast niet te missenquote:
Je bier afgeven, YOLO roepen, en dan een goed plan uitvoerenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 14:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Je bier afgeven, YOLO roepen, en dan een goed plan uitvoeren
Hij vindt cartoons leuker, met name als er in gezongen wordt.quote:
Wie noemt zijn kind nou Kortjakje...quote:Op woensdag 22 april 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij vindt cartoons leuker, met name als er in gezongen wordt.
En K3 vind ik zelf zelfs nog kutter dan bijvoorbeeld dit:
(Zap hier eens voor de lol eens doorheen!)
quote:Op woensdag 22 april 2020 15:09 schreef stokj het volgende:
Ja @:Amee, toen was de tijd nog simpel. Vroeger kon je vrolijk met iedereen lachen. Toen kreeg je bij de bakker nog een lange vingerkoek en bij de kaasafdeling een plak kaas. Tegenwoordig moet je betalen als je iets 'gratis' wilt![]()
![]()
Jaaquote:
Veel plezierquote:
Dat mag jaquote:
quote:
En dat moet muziek voor kinderen zijn?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Oma's aan de strop, Kutjesdag enz. Allemaal bekende klassiekers van ze!
Die muziek is niks!quote:Op woensdag 22 april 2020 17:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Die met blond en zwart haar zijn wel oké toch?
Neequote:Op woensdag 22 april 2020 17:29 schreef Amee het volgende:
[..]
En dat moet muziek voor kinderen zijn?
STOP!quote:
quote:
Mini-ToT vindt dat valse gekrijs en die primitieve animaties van die kinderliedjes juist super!quote:Op woensdag 22 april 2020 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar voor kinderen wel wat leuker dan wat @:ToT poste
Dat dat kinderen van Vader Jacob houde. Ofzo. Vind K3 nou niet echt muziek voor kinderen. Toch?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar voor kinderen wel wat leuker dan wat @:ToT poste
Volgens mij is K3 meer bedoeld voor meisjes van rond de 8 - 10 jaar, maar die eerste meiden hebben wel eens gezegd dat ze zich bewust wat uitdagend kleden voor de papa's die op de concerten meekomen.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat dat kinderen van Vader Jacob houde. Ofzo. Vind K3 nou niet echt muziek voor kinderen. Toch?
Is het bedoeld voor kinderen?
Wat ToT zegt ja. Het is wel populair bij een bepaalde groep kinderen.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat dat kinderen van Vader Jacob houde. Ofzo. Vind K3 nou niet echt muziek voor kinderen. Toch?
Is het bedoeld voor kinderen?
Het was ook helemaal niet voor kinderen bedoeld maar daar werden ze populair. Waarom weet ik ditquote:Op woensdag 22 april 2020 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is K3 meer bedoeld voor meisjes van rond de 8 - 10 jaar, maar die eerste meiden hebben wel eens gezegd dat ze zich bewust wat uitdagend kleden voor de papa's die op de concerten meekomen.
Deze dames zijn ook op dat idee gekomen:
Ja mini-ToT kan BEHOORLIJK hyperactief zijn!quote:Op woensdag 22 april 2020 18:00 schreef stokj het volgende:
Men moet oppassen dat die kinderen door dat gekrijs niet zelf hyperactief worden om dat gedrag na te bootsen, zeker op jonge leeftijd.
Wat een mannetjequote:Op woensdag 22 april 2020 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mini-ToT kan BEHOORLIJK hyperactief zijn!
Maar dat wordt-ie al van simpele kinderliedjes waar hij vrolijk van wordt, of als hij gewoon zelf zit te spelen.Net probeerde hij mijn gezicht van mijn schedel te verwijderen toen ik hem oppakte omdat hij door alle stof en kruimels heen zat te dansen die mevrouw ToT bij elkaar geveegd had.
Ook mijn rechter oogbal moest er bijna aan geloven.
Hij was het er blijkbaar niet geheel mee eens dat hij zich daar tijdelijk even niet meer mocht begeven.
quote:Op woensdag 22 april 2020 18:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat een mannetje![]()
![]()
Hij probeert je nu al in elkaar te hoeken.
Stoute meiden!quote:Op woensdag 22 april 2020 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is K3 meer bedoeld voor meisjes van rond de 8 - 10 jaar, maar die eerste meiden hebben wel eens gezegd dat ze zich bewust wat uitdagend kleden voor de papa's die op de concerten meekomen.
Deze dames zijn ook op dat idee gekomen:
Je hebt interesse in henquote:Op woensdag 22 april 2020 17:56 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ToT zegt ja. Het is wel populair bij een bepaalde groep kinderen.
[..]
Het was ook helemaal niet voor kinderen bedoeld maar daar werden ze populair. Waarom weet ik dit
Haha had misschienquote:
Zo lang al? Dacht dat het is van 5 jaar geleden was ofzoquote:Op woensdag 22 april 2020 19:30 schreef engine het volgende:
[..]
Haha had misschien![]()
Bestaan ook al 20 jaar ofzo.
echt hoorquote:
Ej mattiequote:
Kameraadquote:
Hi CDquote:
Oranje tompouce etenquote:Op woensdag 22 april 2020 21:16 schreef engine het volgende:
Gaan jullie nog wat aan koningsdag doen?
Vind er eigenlijk niet zoveel aanquote:
Zuipen?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:16 schreef engine het volgende:
Gaan jullie nog wat aan koningsdag doen?
Ha haquote:Op woensdag 22 april 2020 21:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nu wel !!!collega keek wel ff raar op
Ja zondag wel. Ga barbecuenquote:
Lekker manquote:Op woensdag 22 april 2020 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zondag wel. Ga barbecuen![]()
eerste keer dat ik weer iemand zie in maanden zo'n beetje
Kijk naar video's van deze man, dan kan je inspiratie voor zondag opdoen!quote:Op woensdag 22 april 2020 21:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zondag wel. Ga barbecuen![]()
eerste keer dat ik weer iemand zie in maanden zo'n beetje
Ik liep vandaag door een compleet verlaten stationshal en toen werd er omgeroepen dat je rekening moet houden met anderhalve meter afstand.....quote:
Klopt, 1,5 meter afstand, ook tussen jou en je schaduw.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik liep vandaag door een compleet verlaten stationshal en toen werd er omgeroepen dat je rekening moet houden met anderhalve meter afstand.....
Het wordt wel weer drukker iig...quote:Op woensdag 22 april 2020 21:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik liep vandaag door een compleet verlaten stationshal en toen werd er omgeroepen dat je rekening moet houden met anderhalve meter afstand.....
en de Smullers? AH to go? AKO??quote:Op woensdag 22 april 2020 21:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, 1,5 meter afstand, ook tussen jou en je schaduw.
Daar hoort het ook zo. Maar het kan zijn dat je schaduw jou dan heeft ingehaald.quote:Op woensdag 22 april 2020 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
en de Smullers? AH to go? AKO??
Kan ik die uitzetten?quote:Op woensdag 22 april 2020 21:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Daar hoort het ook zo. Maar het kan zijn dat je schaduw jou dan heeft ingehaald.
Dit dusquote:
Dat kan toch niet manquote:
Vooral met vrouwen jaquote:Op woensdag 22 april 2020 22:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je behoefte aan sociaal fysiek contact?
ik in elk geval welquote:Op woensdag 22 april 2020 22:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je behoefte aan sociaal fysiek contact?
Zolang is mijn penis nietquote:Op woensdag 22 april 2020 22:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
ligt eraan welke anderhalve meter?
Je kan gewoon een beetje op de bonnefooi buiten gaan kijken. Er komen nieuwe tijden aan en nieuwe behoeftes dus de kans is groot dat je iemand tegenkomt. Dan even paar dagen wachten tot diegene echte te vertrouwen is qua Corona en dan aan de slag!quote:Op woensdag 22 april 2020 22:33 schreef RTR het volgende:
[..]
Vooral met vrouwen ja![]()
En laat mijn lieve mama erbuiten
Wajoow deze man weetquote:Op woensdag 22 april 2020 22:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Je kan gewoon een beetje op de bonnefooi buiten gaan kijken. Er komen nieuwe tijden aan en nieuwe behoeftes dus de kans is groot dat je iemand tegenkomt. Dan even paar dagen wachten tot diegene echte te vertrouwen is qua Corona en dan aan de slag!
Ik heb zoveel schijt, noem me magere Heijnquote:
HAAAAAAAAAAAGA KWARTIERTJEquote:Op donderdag 23 april 2020 08:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE *0*
Wat is iedereen toch bezig met die dwaasquote:Op donderdag 23 april 2020 09:18 schreef ToT het volgende:
[..]
KLUUN IS EEN ONGELOOFLIJK SNEUE AIDSKONIJN!
Ach het is een geinig aandachtstrekkertje, maar gisteravond was hij wel als een domme lul bezig.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is iedereen toch bezig met die dwaas
Alleen maar. Geen aandacht aan schenken joh.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is een geinig aandachtstrekkertje, maar gisteravond was hij wel als een domme lul bezig.
ONZ / [PAINT] Breedbekpakipainttopicquote:Op donderdag 23 april 2020 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen maar. Geen aandacht aan schenken joh.
Ben allang wakker.quote:Op donderdag 23 april 2020 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook nog eerst ff een beetje wakker worden?
Halloquote:
Hey maatjequote:Op donderdag 23 april 2020 10:52 schreef Pumpalov het volgende:
OUR MUSIC IS FOR FREEEEE YOU CAN DOWNLOAD MP3333333
Ne broek vol goesting jaquote:Op donderdag 23 april 2020 10:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Pumpa, alles kloek in de broek?
Kutweer hequote:
Te hard getraind, pagga slaan is geen optiequote:
Is er in je buurt niet iemand die je vertrouwt qua gezondheid en jou kan verlossen?quote:Op donderdag 23 april 2020 10:59 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Te hard getraind, pagga slaan is geen optie
Ik heb helemaal niks met dat stelletje debielen.quote:
Ik ook niet. In een ander topic werd er iets over gepost en toen herinnerde ik mij dat ik zo een filmpje van LuckyTV zag waarin ze alleen maar aan het krijsen waren. Ik realiseerde me dat ik het origineel niet had gezien. Het origineel is even gek als die versie van LuckyTV.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met dat stelletje debielen.
Dat mensen dat financieren hé om zo debiel te doenquote:Op donderdag 23 april 2020 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks met dat stelletje debielen.
Prima.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ook niet. In een ander topic werd er iets over gepost en toen herinnerde ik mij dat ik zo een filmpje van LuckyTV zag waarin ze alleen maar aan het krijsen waren. Ik realiseerde me dat ik het origineel niet had gezien. Het origineel is even gek als die versie van LuckyTV.
Vriendin begint een beetje gewoontjes te wordenquote:Op donderdag 23 april 2020 11:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Is er in je buurt niet iemand die je vertrouwt qua gezondheid en jou kan verlossen?
Ja jij houdt toch van eindeloze regen enzulksquote:
Als ik toch moet werken, ja dan wel.quote:Op donderdag 23 april 2020 11:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja jij houdt toch van eindeloze regen enzulks
Nou en je bent nu toch aan het werkenquote:Op donderdag 23 april 2020 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik toch moet werken, ja dan wel.
Ja erger me dood aan dit weer.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nou en je bent nu toch aan het werken
Oh, dat is niet fijn. Wil jij je grenzen verruimen?quote:Op donderdag 23 april 2020 11:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vriendin begint een beetje gewoontjes te worden
Je mag er nu toch niet overheenquote:Op donderdag 23 april 2020 12:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, dat is niet fijn. Wil jij je grenzen verruimen?
Ach joh, niemand die het zietquote:Op donderdag 23 april 2020 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je mag er nu toch niet overheen
Van een boze Pakinees? Nee dat viel nog mee.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die ToT, hoe is het ermee? Nog klappen gekregen?
Matig.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
HOUDEN HAGENEZEN ZICH EEN BEETJE AAN DE QUARANTAINE, OF IS HET GROOT FEEST OP HET STADSPLEIN?
Je had nu gewoon op een Ghanees seksstrand kunnen liggen godverdomme.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja erger me dood aan dit weer.
Precies.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:08 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Je had nu gewoon op een Ghanees seksstrand kunnen liggen godverdomme.
Gisteren Tiger King gezien. Toen ik zag dat die dude naar allemaal neukfeestjes kon omdat hij een tijgerwelpje had en deze slechts een paar duizend euro kosten, stelde ik voor een tijger te kopen.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, dat is niet fijn. Wil jij je grenzen verruimen?
Is dat wat, die serie?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Gisteren Tiger King gezien. Toen ik zag dat die dude naar allemaal neukfeestjes kon omdat hij een tijgerwelpje had en deze slechts een paar duizend euro kosten, stelde ik voor een tijger te kopen.
Dit werd niet goedgekeurd
Hahaha. Ik kreeg net spontaan een snotteraanval. Zonder dat ik het doorhad liep mijn neus leeg.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Van een boze Pakinees? Nee dat viel nog mee.
Verder alles wel okay hier.Net even buiten geweest met mini-ToT. Hopen dat hij vannacht niet weer een snotteraanval gaat krijgen.
En hoestie daar?
jammer. Ik weet niet in welke provincie je woont maar in sommige provincies heb je landhuizen waar feestjes zijnquote:Op donderdag 23 april 2020 12:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Gisteren Tiger King gezien. Toen ik zag dat die dude naar allemaal neukfeestjes kon omdat hij een tijgerwelpje had en deze slechts een paar duizend euro kosten, stelde ik voor een tijger te kopen.
Dit werd niet goedgekeurd
Genoeg water neerzetten zodat je niet uitdroogt want ik heb aan een stuk met m'n mond open van verbazing zitten kijken wat de neuk er allemaal mis is met die rednecks.quote:
Oblast Veliko Tarnovoquote:Op donderdag 23 april 2020 12:12 schreef stokj het volgende:
[..]
jammer. Ik weet niet in welke provincie je woont maar in sommige provincies heb je landhuizen waar feestjes zijn
Xdquote:Op donderdag 23 april 2020 12:12 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Genoeg water neerzetten zodat je niet uitdroogt want ik heb aan een stuk met m'n mond open van verbazing zitten kijken wat de neuk er allemaal mis is met die rednecks.
Ja, echt he.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:13 schreef Pumpalov het volgende:
Ik bedoel, dat de meest normale in die hele serie een voormalige druglord is die tussen neus en lippen aangeeft dat er op zijn landgoed een ATF-agent vermoord is zegt wel genoeg.
Vooral apart dat je daar een tijger koopt waar je in NL een beetje raskat voor hebtquote:Op donderdag 23 april 2020 12:25 schreef Amee het volgende:
[..]
Ja, echt he.
Toen ik ernaar keek dacht ik met verbazing: Terwijl ik gewoon mijn eigen leventje leidde gebeurden die dingen ergens in de wereld.
Aparter is dat hij ook ging voor de presidentschap toen Trump het ook deed!quote:Op donderdag 23 april 2020 12:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vooral apart dat je daar een tijger koopt waar je in NL een beetje raskat voor hebt
quote:Op donderdag 23 april 2020 12:31 schreef Amee het volgende:
Zeg @:made
Doe normaal in mijn fotoboek, zeg!
why?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:31 schreef Amee het volgende:
Watskebeurt?quote:Op donderdag 23 april 2020 12:31 schreef Amee het volgende:
Jij stalkt hem ook twee keerquote:Op donderdag 23 april 2020 12:31 schreef Amee het volgende:
Toen dat niet lukte toch maar voor gouverneur.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:30 schreef Amee het volgende:
[..]
Aparter is dat hij ook ging voor de presidentschap toen Trump het ook deed!
NIETS TE ZIEN VOOR NIETS GEKEKENquote:Op donderdag 23 april 2020 12:31 schreef Amee het volgende:
Daar zal wel een beurse plek op zitten inmiddels.quote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:02 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik stalk niet. Ik keek wie zo idioot deed.
De hele tijd vanaf het begin. Dus ik dacht: Ik ga er nu wel wat van zeggen.quote:Op donderdag 23 april 2020 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]Zozo, die is je aardig aan het stalken!
Top,En helpt het ?quote:Op donderdag 23 april 2020 13:03 schreef Amee het volgende:
[..]
De hele tijd vanaf het begin. Dus ik dacht: Ik ga er nu wel wat van zeggen.
Haha, liever iets dan niets!quote:Op donderdag 23 april 2020 13:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Toen dat niet lukte toch maar voor gouverneur.
Toch nog bijna 20% van de stemmen gekregen
Je bent geen eckte FOK!ker zonder een paar fobostalkersquote:Op donderdag 23 april 2020 13:03 schreef Amee het volgende:
[..]
De hele tijd vanaf het begin. Dus ik dacht: Ik ga er nu wel wat van zeggen.
Huh? Masochist?quote:Op donderdag 23 april 2020 13:04 schreef Pumpalov het volgende:
Hopelijk breek ik er straks eentje bij het naar beneden lopen. Dat zou een mooi excuus zijn.
Voorlopig zal hij aan weinig verkiezingen meedoen.quote:
Als het aan Joe ligt niet.quote:Op donderdag 23 april 2020 13:06 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Voorlopig zal hij aan weinig verkiezingen meedoen.
Alhoewel het me niet zal verbazen als Trump hem gratie verleent
Hahaha! Nee, Trump is wel dom, maar zó idioot?quote:Op donderdag 23 april 2020 13:06 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Voorlopig zal hij aan weinig verkiezingen meedoen.
Alhoewel het me niet zal verbazen als Trump hem gratie verleent
Je bent wel een hardcore masochist als je door een gebroken been aan je trekken kan komenquote:
Haha!quote:Op donderdag 23 april 2020 13:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Je bent wel een hardcore masochist als je door een gebroken been aan je trekken kan komen
Doe normaalquote:Op donderdag 23 april 2020 13:04 schreef Pumpalov het volgende:
Hopelijk breek ik er straks eentje bij het naar beneden lopen. Dat zou een mooi excuus zijn.
Oh oke. Nou, dan ga ik maar naar de gym. Doeiquote:
quote:Op donderdag 23 april 2020 13:56 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Oh oke. Nou, dan ga ik maar naar de sling. Doei
Suc6quote:Op donderdag 23 april 2020 13:56 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Oh oke. Nou, dan ga ik maar naar de gym. Doei
quote:Op donderdag 23 april 2020 14:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh dacht dat Haga naar de sling ging...
Ja.quote:Op donderdag 23 april 2020 14:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Je weet toch waarvoor mensen een sling gebruiken?
Ik moest om die bewerking van Braddie wel hard lachenquote:
Moet jij wetenquote:Op donderdag 23 april 2020 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik moest om die bewerking van Braddie wel hard lachen
Waar gaat dit overquote:Op donderdag 23 april 2020 15:47 schreef Amee het volgende:
@:made
Jij en ik hebben nooit een woord gewisseld met elkaar dus ik weet niet wat je bedoeling is. Maar ik wil dat je ermee stopt omdat het me stoort.
Ik ben nu wel serieus.
koekoekquote:Op donderdag 23 april 2020 15:47 schreef Amee het volgende:
@:made
Jij en ik hebben nooit een woord gewisseld met elkaar dus ik weet niet wat je bedoeling is. Maar ik wil dat je ermee stopt omdat het me stoort.
Ik ben nu wel serieus.
Hij doet steeds f5 in mijn fobo zodra zijn naam ondergesneeuwd raakt. Stelt misschien niets voor, maar het stoort mij wel enorm.quote:
Je hebt een stalkerquote:Op donderdag 23 april 2020 15:51 schreef Amee het volgende:
[..]
Hij doet steeds f5 in mijn fobo zodra zijn naam ondergesneeuwd raakt. Stelt misschien niets voor, maar het stoort mij wel enorm.
Ik gebruik fobo nooitquote:Op donderdag 23 april 2020 15:52 schreef Amee het volgende:
Heb het een tijdje aangezien, maar wat is dat voor idioot gedrag. Haha!
Waarom vind je dat gek?quote:Op donderdag 23 april 2020 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe niet mee aan die gekkigheid
quote:Op donderdag 23 april 2020 16:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat is niet een antwoord waar ik iets uit op kan maken. Dus het telt niet.
Stokj-slobquote:
Njea, laat ze maar in hun eigen sop gaar koken. Uiteindelijk is Arie verantwoordelijk en kan ik hem daarmee ontslaan.quote:Op donderdag 23 april 2020 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Doe er wat aan meneer de "HoS" !!!!11
Niet!quote:Op donderdag 23 april 2020 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je wist al dat ik een.hunk ben.
quote:Op donderdag 23 april 2020 16:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Alleen naar leuke vrouwen. Zodra het een vies wijf is klik ik het fobo gauw weg.
Hoe ontslaan?quote:Op donderdag 23 april 2020 16:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Njea, laat ze maar in hun eigen sop gaar koken. Uiteindelijk is Arie verantwoordelijk en kan ik hem daarmee ontslaan.
Liet voorheen altijd een foto staan in fobo die ik kon misbruiken als een tokkie deze weer eens op het forum postte en ik hem daardoor aan een ban kon helpenquote:Op donderdag 23 april 2020 16:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Alleen naar leuke vrouwen. Zodra het een vies wijf is klik ik het fobo gauw weg.
Dan heb je zeg maar.. een stokj om hem mee te slaan?quote:Op donderdag 23 april 2020 16:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Njea, laat ze maar in hun eigen sop gaar koken. Uiteindelijk is Arie verantwoordelijk en kan ik hem daarmee ontslaan.
1. Hij doet zijn werk niet goed, krijgt motie van wantrouwen in de tweede kamer.quote:
Als ik een user zie die ik nog niet eerder heb gezien dan kijk ik altijd wel even. En je ziet verbazingwekkend genoeg inderdaad vaak dezelfde nono's die berichten hebben gestuurd en in de voyeurlijst staan.quote:Op donderdag 23 april 2020 16:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Liet voorheen altijd een foto staan in fobo die ik kon misbruiken als een tokkie deze weer eens op het forum postte en ik hem daardoor aan een ban kon helpen
Nu maar helemaal dichtgegooid want alleen maar haatberichten en dezelfde nono's die continu in het voyeurlijstje staan
Hahaha tja, slaag kan soms ook helpen.quote:Op donderdag 23 april 2020 16:51 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dan heb je zeg maar.. een stokj om hem mee te slaan?
Ik bedoel hoe jij hem gaat ontslaan, maar zo te zien ben jij werkzaam in een politieke partij?quote:Op donderdag 23 april 2020 16:52 schreef stokj het volgende:
[..]
1. Hij doet zijn werk niet goed, krijgt motie van wantrouwen in de tweede kamer.
2. Hij doet zijn werk niet goed, dient zelf ontslag in.
3. Hij doet zijn werk niet goed en wordt uitgekotst door zijn eigen partij.
Alle drie de opties (en waarschijnlijk nog meer) geven aanleiding om hem van ontslag te voorzien.
Ik ben niet werkzaam bij een politieke partij, ik (hoor) boven de partijen te staan. En volgens wetgeving kan bij één van die de ontslagprocedure in gang worden gezet.quote:Op donderdag 23 april 2020 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe jij hem gaat ontslaan, maar zo te zien ben jij werkzaam in een politieke partij?
En 43quote:Op donderdag 23 april 2020 16:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe jij hem gaat ontslaan, maar zo te zien ben jij werkzaam in een politieke partij?
Oja, je mist nog Gw art. 48
Hee stokjquote:
Geen halve liters klappen dusquote:Op donderdag 23 april 2020 17:14 schreef Geerd het volgende:
Druk dagje..nu nog reserve zitten ...moe
Nee...vanochtend hardgelopen, daarna naar kameraad samen motor gereden..nu "werken"quote:Op donderdag 23 april 2020 17:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen halve liters klappen dus
quote:Op donderdag 23 april 2020 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
Maar kut naar je buurvrouw roepen op een witte tuinstoel wel
Alweer genoeg van gehad. Soms lopen die mensen van je eigen team in de weg ook nog. En als je ze dan 'raakt' met de mes dan gaan ze lopen zeuren en zielig doen.quote:
Nee, gewoon A mee.quote:Op donderdag 23 april 2020 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
Hoe hoor je @:amee uit te spreken? Als Amy?
Oh zoquote:Op donderdag 23 april 2020 17:36 schreef Amee het volgende:
[..]
Nee, gewoon A mee.
Is een afkorting mijn naam.
Niet nu.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Ow.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan laat ik je met rust.
Ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |