SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
My age is very
Inappropriate
for my behavior
hoezo niet ...quote:Op woensdag 22 april 2020 13:28 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT heeft K3 nog niet gezien of gehoord!
quote:Op woensdag 22 april 2020 13:28 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT heeft K3 nog niet gezien of gehoord!
Valt haast niet te missenquote:
Je bier afgeven, YOLO roepen, en dan een goed plan uitvoerenquote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 14:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Je bier afgeven, YOLO roepen, en dan een goed plan uitvoeren
Hij vindt cartoons leuker, met name als er in gezongen wordt.quote:
Wie noemt zijn kind nou Kortjakje...quote:Op woensdag 22 april 2020 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij vindt cartoons leuker, met name als er in gezongen wordt.
En K3 vind ik zelf zelfs nog kutter dan bijvoorbeeld dit:
(Zap hier eens voor de lol eens doorheen!)
quote:Op woensdag 22 april 2020 15:09 schreef stokj het volgende:
Ja @:Amee, toen was de tijd nog simpel. Vroeger kon je vrolijk met iedereen lachen. Toen kreeg je bij de bakker nog een lange vingerkoek en bij de kaasafdeling een plak kaas. Tegenwoordig moet je betalen als je iets 'gratis' wilt![]()
![]()
Jaaquote:
Veel plezierquote:
Dat mag jaquote:
quote:
En dat moet muziek voor kinderen zijn?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Oma's aan de strop, Kutjesdag enz. Allemaal bekende klassiekers van ze!
Die muziek is niks!quote:Op woensdag 22 april 2020 17:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Die met blond en zwart haar zijn wel oké toch?
Neequote:Op woensdag 22 april 2020 17:29 schreef Amee het volgende:
[..]
En dat moet muziek voor kinderen zijn?
STOP!quote:
quote:
Mini-ToT vindt dat valse gekrijs en die primitieve animaties van die kinderliedjes juist super!quote:Op woensdag 22 april 2020 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar voor kinderen wel wat leuker dan wat @:ToT poste
Dat dat kinderen van Vader Jacob houde. Ofzo. Vind K3 nou niet echt muziek voor kinderen. Toch?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar voor kinderen wel wat leuker dan wat @:ToT poste
Volgens mij is K3 meer bedoeld voor meisjes van rond de 8 - 10 jaar, maar die eerste meiden hebben wel eens gezegd dat ze zich bewust wat uitdagend kleden voor de papa's die op de concerten meekomen.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat dat kinderen van Vader Jacob houde. Ofzo. Vind K3 nou niet echt muziek voor kinderen. Toch?
Is het bedoeld voor kinderen?
Wat ToT zegt ja. Het is wel populair bij een bepaalde groep kinderen.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:42 schreef Amee het volgende:
[..]
Dat dat kinderen van Vader Jacob houde. Ofzo. Vind K3 nou niet echt muziek voor kinderen. Toch?
Is het bedoeld voor kinderen?
Het was ook helemaal niet voor kinderen bedoeld maar daar werden ze populair. Waarom weet ik ditquote:Op woensdag 22 april 2020 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is K3 meer bedoeld voor meisjes van rond de 8 - 10 jaar, maar die eerste meiden hebben wel eens gezegd dat ze zich bewust wat uitdagend kleden voor de papa's die op de concerten meekomen.
Deze dames zijn ook op dat idee gekomen:
Ja mini-ToT kan BEHOORLIJK hyperactief zijn!quote:Op woensdag 22 april 2020 18:00 schreef stokj het volgende:
Men moet oppassen dat die kinderen door dat gekrijs niet zelf hyperactief worden om dat gedrag na te bootsen, zeker op jonge leeftijd.
Wat een mannetjequote:Op woensdag 22 april 2020 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mini-ToT kan BEHOORLIJK hyperactief zijn!
Maar dat wordt-ie al van simpele kinderliedjes waar hij vrolijk van wordt, of als hij gewoon zelf zit te spelen.Net probeerde hij mijn gezicht van mijn schedel te verwijderen toen ik hem oppakte omdat hij door alle stof en kruimels heen zat te dansen die mevrouw ToT bij elkaar geveegd had.
Ook mijn rechter oogbal moest er bijna aan geloven.
Hij was het er blijkbaar niet geheel mee eens dat hij zich daar tijdelijk even niet meer mocht begeven.
quote:Op woensdag 22 april 2020 18:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat een mannetje![]()
![]()
Hij probeert je nu al in elkaar te hoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |