Ook een keuze natuurlijk. Alhoewel daar nog veel meer het geval, is voor Bulgarije de toerismesector ook erg belangrijk. Maar de focus gaat meer verlegd worden naar binnenlands toerisme. Zijn bijvoorbeeld al aan het overleggen om iedere inwoner een voucher te geven voor twee of drie dagen gratis verblijf aan bijvoorbeeld de kust die te gebruiken is wanneer je voor een week boekt.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ook niet zo gek, aangezien toerisme voor Griekenland echt een must is om nog iets van de economie te kunnen maken.
Ah, lekker een beetje cultuur (op)snuiven.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vorig jaar al naar chersonissos geweest, dus mweh.
Beetje context is wel prettig. Nu denk ik nog dat je dit gewoon rechtstreeks van je BNW-matties hebt doorgestuurd gekregen, dus ga ik niet eens moeite doen het op te zoeken.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:55 schreef THEFXR het volgende:
deze docu is wel goed.
Coronavirus.2020.720p.XviD.AAC-FVR [ANT]
En dat was dan Dutch finest op het gebied van journalistiekquote:Op woensdag 22 april 2020 11:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat een intens domme vragen vroegen ze aan Rutten gisteren, man man man.
Het schijnt dat John de Mol gaat proberen Rutte naar SBS te halen...quote:Rutte vestigt kijkcijferrecord met persconferentie
Jij denkt dat de kous nu af is wat betreft steun naar andere EU-landen?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:31 schreef FYazz het volgende:
[..]
Bah, wat is dit toch een naar forum geworden.
Elke normale discussie wordt gekaapt met dit soort reacties.
die aaname klopt niet, de docu gaat over wuhan, met echte beelden in de stad zijn gefilmd, best schokkendquote:Op woensdag 22 april 2020 11:02 schreef erkel het volgende:
[..]
Beetje context is wel prettig. Nu denk ik nog dat je dit gewoon rechtstreeks van je BNW-matties hebt doorgestuurd gekregen, dus ga ik niet eens moeite doen het op te zoeken.
het internet is de bron, van die feesbook gekkiesquote:Op woensdag 22 april 2020 10:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Bron? en wellicht handiger deze drijfdiscussie te kappen.
"Dit besluit werd u aangeboden door de Keuken Concurrent"quote:Op woensdag 22 april 2020 11:05 schreef OProg het volgende:
[..]
Het schijnt dat John de Mol gaat proberen Rutte naar SBS te halen...
Heel triest.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dat was dan Dutch finest op het gebied van journalistiek
Vanaf nu graag alle vragen alleen aan Austin.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:12 schreef Themeparktommy het volgende:
Die Mevr. Austin mag mijn privacy wel schenden hoor
https://www.bitsoffreedom.nl/mensen/evelyn-austin/quote:Op woensdag 22 april 2020 11:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Vanaf nu graag alle vragen alleen aan Austin.
“Het gereedschap dat we hebben, is bepalend voor wat we doen.”quote:Op woensdag 22 april 2020 11:15 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
https://www.bitsoffreedom.nl/mensen/evelyn-austin/
https://twitter.com/chickpurchasequote:Op woensdag 22 april 2020 11:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
“Het gereedschap dat we hebben, is bepalend voor wat we doen.”
Ik heb uitstekend gereedschap voor haar.
het is een experimentquote:Op woensdag 22 april 2020 11:25 schreef zoost het volgende:
Wat baal ik van de maatregelen van Rutte. Waarom niet de lagere scholen helemaal open? Wat is dat voor dom gedoe met half open? En is die 1,5 meter, is dat 1,5 van elkaar, of 1,5 meter van de leraar? Dat half open is een compromis tussen de wetenschappers. Dat moet je niet echt implementeren dommie!
En ik heb geeneens kinderen in de basis school leeftijd!
Weet je wie ook op de IC ligt? De economie en de levensvreugde. Wanneer mogen zij er vanaf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |