Vind ik wel.quote:
quote:
quote:
quote:
Leuk je hier weer te zienquote:
KLB / Ja, maar dat is jouw/zijn/haar schuld!quote:Op donderdag 23 april 2020 01:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is misschien wel een beetje jouw schuld
Gaan we het hier nu ineens over semantiek hebben?quote:
In dit geval wel.quote:Op donderdag 23 april 2020 02:23 schreef SebbeSwensje het volgende:
TelepatÃa (feat. Luis Figueroa), a song by Matoma, Luis Figueroa on Spotify
[..]
Gaan we het hier nu ineens over semantiek hebben?
Gedurfd.quote:
Kehlani 🥰🥰🥰 geweldig is zijquote:Op donderdag 23 april 2020 03:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
Good Thing (with Kehlani), a song by Zedd, Kehlani on Spotify
nooit gedacht. Jij wel?quote:Op donderdag 23 april 2020 03:13 schreef BasEnAad het volgende:
Liedje van Wouter:
The name "Gotye" is a pronunciation respelling of "Gauthier", the French cognate of Gotye's given Dutch name "Wouter"
Waarom praat je zo cryptisch.quote:Op donderdag 23 april 2020 03:16 schreef SebbeSwensje het volgende:
Puzzelstukjes vallen op hun plaats.
Uncover, a song by Zara Larsson on Spotify
Nog iets anders wat ik mij nu bedenk: hij is geen geweldige zanger en ook geen geweldige schrijver, maar hij heeft iets gecreerd dat veel groter dan hem is. Hoe leeft hij nu? Als die jongen die 10 jaar geleden dt nummer zong?quote:
Nice, helaas zonder youtube!quote:Op donderdag 23 april 2020 23:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
Salt Skin, a song by Ellie Goulding on Spotify
quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:27 schreef cosmosis het volgende:
Ok sorry, de youtube bubble had me er weer ingezogen.
Ja maar die zorgde juist om uit de bubble van schaarsgekeklede vrouwen met slechte muziek te kruipen! Dan is Queen top!quote:
Feel you, ik zit er ook weleens in, gewoon doorademenquote:Op vrijdag 24 april 2020 00:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja maar die zorgde juist om uit de bubble van schaarsgekeklede vrouwen met slechte muziek te kruipen! Dan is Queen top!
Nouuuquote:Op vrijdag 24 april 2020 00:42 schreef cosmosis het volgende:
Een beetje minder gay natuurlijk, maar dat snapt iedereen.
Totaal manly approved Golden Earring! Tochquote:
I really don't give a fuckquote:Op vrijdag 24 april 2020 00:49 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Totaal manly approved Golden Earring! Toch
Toch kan ik me meer voorstellen dat vrouwen meer neigen naar lesbische uitspattingen dan mannen, maar misschien moet je vrouw zijn om je meer in te levenquote:Op vrijdag 24 april 2020 00:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
I really don't give a fuck
Nooit gedaan trouwens, straight as an arrow
Katy Perry is trouwens nogal wisselvallig. Meeste live songs zijn erg slecht! Deze is wel nicequote:Op vrijdag 24 april 2020 00:52 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
I really don't give a fuck
Nooit gedaan trouwens, straight as an arrow
Ben toch echt een vrouwmens en voor mij zijn mannen meer aantrekkelijk dan vrouwen. Ik zit niet in het spectrum van de "beweging". Ik val gewoon op mannen en ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 24 april 2020 00:55 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Toch kan ik me meer voorstellen dat vrouwen meer neigen naar lesbische uitspattingen dan mannen, maar misschien moet je vrouw zijn om je meer in te leven
Nou gelukkig maar, voor ons mannen is het soms onbegrijpelijk dat je behaarde apen verkiest boven wulpse vrouwelijke rondingen, maar dat is dan vanuit mannelijk perspectief bekekenquote:Op vrijdag 24 april 2020 01:02 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ben toch echt een vrouwmens en voor mij zijn mannen meer aantrekkelijk dan vrouwen. Ik zit niet in het spectrum van de "beweging". Ik val gewoon op mannen en ik ben een vrouw
Behaarde mannenquote:Op vrijdag 24 april 2020 01:08 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar, voor ons mannen is het soms onbegrijpelijk dat je behaarde apen verkiest boven wulpse vrouwelijke rondingen, maar dat is dan vanuit mannelijk perspectief bekeken![]()
anders zou deze wereld nooit overleven!
quote:
Niet alleen een continent, de complete Mannelijke Corona wereld!quote:Op vrijdag 24 april 2020 01:21 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Sorry, beledig ik nu een heel continent.
Wist het, zoveel invloedquote:Op vrijdag 24 april 2020 01:25 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Niet alleen een continent, de complete Mannelijke Corona wereld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |