Eensquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:17 schreef GGMM het volgende:
Walgelijke OP, hypocriete TS, onleesbare TT.
Ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het is weer een zware avond voor @:KingRoland
Ik ben gestopt met het puntje achter de mention, maar elke keer als ik dat doe (dus bewust het puntje weglaten zodat de mention werkt) gaat er iets dood van binnen. Is dat autisme?
Ja.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik ben gestopt met het puntje achter de mention, maar elke keer als ik dat doe (dus bewust het puntje weglaten zodat de mention werkt) gaat er iets dood van binnen. Is dat autisme?
Mij kan je gewoon mentionen met een punt op het eindequote:Op dinsdag 21 april 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Hij komt uit Den Bosch. Hier staan wij NIET van te kijken.twitter:PSVEreNoord twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 16:33:03Per ongeluk De prachtige Eredivisie Shirtbijbel van @SANTOS_Magazine dubbel ontvangen. Ik mag dit exemplaar schenken aan een liefhebber of iemand die dit mooie boekwerk verdient.
Ken jij ienand die ik hiermee blij kan maken, laat het dan weten. De portokosten zijn voor mij 📖👚 https://t.co/QwOffFpFkw reageer retweet
Construeer de zin dan anders.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Wat fijn dat jij meedenkt met de autistische medemens @Coco. < GENOT GENOT GENOTquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mij kan je gewoon mentionen met een punt op het einde
Ik ben bereid te sterven voor @Jojoortjequote:Op dinsdag 21 april 2020 22:27 schreef GGMM het volgende:
Oei, Rens en Scrummie hebben ruzie
Dat wordt krabben
quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:27 schreef GGMM het volgende:
Oei, Rens en Scrummie hebben ruzie
Dat wordt krabben
Rens komt wel degelijk uit Frieslandquote:
Een ritualspakketje is doorgaans voldoende hoor.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben bereid te sterven voor @:jojoortje
Jij bent echt een gemenerik.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rens komt wel degelijk uit Friesland
Wat een kutgrap dit.
Gelukkig kan @:caland niet reageren om me af te maken
Ik vind het super.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hallo Jojo, wat vind jij ervan dat de scholen weer opengaan?
Ik stel deze vraag ook aan @:Max23
Waterstofbommen op nr 40.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hij komt uit Den Bosch. Hier staan wij NIET van te kijken.twitter:PSVEreNoord twitterde op dinsdag 21-04-2020 om 16:33:03Per ongeluk De prachtige Eredivisie Shirtbijbel van @:SANTOS_Magazine dubbel ontvangen. Ik mag dit exemplaar schenken aan een liefhebber of iemand die dit mooie boekwerk verdient.
Ken jij ienand die ik hiermee blij kan maken, laat het dan weten. De portokosten zijn voor mij 📖👚 https://t.co/QwOffFpFkw reageer retweet
@:scrummie2.1
@:picommp
@:zipportal
@:3rr0r
Hopla.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben bereid te sterven voor @:jojoortje
Feitelijk onjuist ook nogquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rens komt wel degelijk uit Friesland
Wat een kutgrap dit.
Gelukkig kan @:caland niet reageren om me af te maken
Waar is dat wijf eigenlijkquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Een ritualspakketje is doorgaans voldoende hoor.
quote:
Dat was ook erg gemeen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed.
Niemand van belang hoeven bannen.
Jullie hebben nog contact hè. De vieze hoerquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Niet op FOK!. Verder laat ik mij daar niet over uit.
We gaan trouwen toch als je huwelijk stuk loopt? Tot die tijd laat ik je met rust als een echte heer.quote:
Al even niet meer gesproken eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jullie hebben nog contact hè. De vieze hoer
Meest recente naaktfoto's nog altijd die foto's die Drizzt doorstuurde?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Al even niet meer gesproken eigenlijk.
Hij zit vaker bij Heerenveen dan bij de club die hij 'support'.quote:
Die heb ik nooit ontvangenquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meest recente naaktfoto's nog altijd die foto's die Drizzt doorstuurde?
Ik heb geen idee. Ik heb nooit iets van Drizzt gezien.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Meest recente naaktfoto's nog altijd die foto's die Drizzt doorstuurde?
Ik ben niet getrouwd.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We gaan trouwen toch als je huwelijk stuk loopt? Tot die tijd laat ik je met rust als een echte heer.
Ik krijg er altijd een naar gevoel bij als een alleenstaande man kinderen adopteert.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:38 schreef KingRoland het volgende:
worden Aziatische kinderen in mijn geval met spleetogen
wel even wennen
Ik vind het prima, alleen snap ik wel dat mijn oudere collega's er dubbel in staan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hallo Jojo, wat vind jij ervan dat de scholen weer opengaan?
Ik stel deze vraag ook aan @:Max23
Geen mention gekregen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:39 schreef Coco. het volgende:
Oh ja ik heb The Gentlemen gekeken.
Ik geef het een keurige 7.8
Je kon zien dat de acteurs genoten van hun ludieke rollen.
@:Lenny_leonard
Werk jij vanuit huis?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen mention gekregen.
Prima, weet ik ook weer hoe jij over mij denkt.
Oh die twee vroegen specifiek om mijn mening.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen mention gekregen.
Prima, weet ik ook weer hoe jij over mij denkt.
quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werk jij vanuit huis?
Owh wacht hahahahaha
Ja die ken ik wel, maar wat is er nou aan de hand dan? Is ze boos?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die ken je wel toch. Jij hebt zelfs ook nog even op die discord gezeten volgens mij.
Scrummie probeerde gewoon een grapje te maken.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel, maar wat is er nou aan de hand dan? Is ze boos?
Nee, er is niets aan de hand.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel, maar wat is er nou aan de hand dan? Is ze boos?
Ja eigenlijk wel. Ik geef het wel op.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie probeerde gewoon een grapje te maken.
Dat mislukt.
Probeer hem nog eens bij Elan laterquote:
Het was gewoon een erg vergezochte grap zo uit het niets als quote op een bericht dat helemaal ergens anders over gaat.quote:
Maar werk je vanuit huis of nietquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer hem nog eens bij Elan later
Wanneer er een kern van waarheid inzit is het vaak effectiever.
Toevallig, ik ookquote:
Ja. (maar nu niet, ik stop meestal rond 17:00)quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar werk je vanuit huis of niet
Ah mooi. En Midsommar?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:39 schreef Coco. het volgende:
Lekker bezigquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig, ik ook
(Mango-smaak)
[..]
Ja. (maar nu niet, ik stop meestal rond 17:00)
Ben wat minder aan het thuiswerkenquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn jullie nu ook zo eenzaam? Ik heb wel behoefte aan sociaal contact in het eggie.
je kunt altijd nog als zo'n bejaarde uitgebreid gaan ouwehoeren met een kassameisjequote:Op dinsdag 21 april 2020 22:58 schreef RensAjacied het volgende:
Zijn jullie nu ook zo eenzaam? Ik heb wel behoefte aan sociaal contact in het eggie.
Ik heb geen werruk en geen studie nu. Verveel me kapot.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben wat minder aan het thuiswerken
Had wel een beetje verlichting wat betreft horeca verwacht. Valt me tegen van de heer Rutte
Nooit een gekkie neukenquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb behoefte aan Anne Fleur Dekker.
Als maîtresse.
Dat hoeft ook niet.quote:
Is dit je nieuwe act?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:05 schreef KingRoland het volgende:
Muskus is de enige hier die geluk heeft. Gewoon een sterke leider die aan het roer staat in je land.
chapeau.
Misschien kun je moderator wordenquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb geen werruk en geen studie nu. Verveel me kapot.
Ik kijk wel uit.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
bedankt dat je trouwens had geklikt op mijn laatste k-pop video
Ik 10 of 11 dacht ik. Wel leuk seizoen, vorige kwam ik moeilijker doorheen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Finale. Weer minstens een jaar wachten godverdomme.
CORRED.
Leuke reviewquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:39 schreef Coco. het volgende:
Eerste 5 minuten gezienquote:Op woensdag 22 april 2020 07:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik twijfel of ik deze week nog Wonder Woman ga kijken.
@:ggmm graag advies. Heb jij hem gezien?
Hoe ik het zie:
7,4 op IMDb
Lekker wijf
Niet mijn genre
Conclusie: twijfelgeval.
Tijd voor FarGodenquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Finale. Weer minstens een jaar wachten godverdomme.
CORRED.
Seizoen heeft maar 10 afleveringen Hans.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik 10 of 11 dacht ik. Wel leuk seizoen, vorige kwam ik moeilijker doorheen.
Kut film.quote:Op woensdag 22 april 2020 07:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik twijfel of ik deze week nog Wonder Woman ga kijken.
@GGMM graag advies. Heb jij hem gezien?
Hoe ik het zie:
7,4 op IMDb
Lekker wijf
Niet mijn genre
Conclusie: twijfelgeval.
Natuurlijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel mooie vrouw. Zou je raken?
Om te kijken wel, ik fiets zelf nooit op een wielrenfiets.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:02 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:maxi-mus
Jij bent wielerliefhebber toch?
Die Tom Dumoulin is wel een zeikerdje hè, is het niet?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om te kijken wel, ik fiets zelf nooit op een wielrenfiets.
Tom is altijd negatief ja, ook over zijn eigen kansen.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die Tom Dumoulin is wel een zeikerdje hè, is het niet?
Al jaren als ik iets lees over die gozer komt 'ie over alsof 'ie manisch-depressief is.
Aadgod.twitter:aad300 twitterde op woensdag 22-04-2020 om 08:59:41Mooie dag voor #Kiet opa en oma mogen weer komen in @telegraaf topcolumn van #Marcel Peereboom https://t.co/H1vn5GRUiL reageer retweet
Af en toe wat moodswings, maar nu gaat het wel goed. Zoek veel afleiding, ben veel aan het klussen thuis. M'n ex gaat 28 april pleite, dus dat zal ook wat meer rust geven.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:picommp zien posten.
Hoe gaat het maat?
Pics van je zussen?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Af en toe wat moodswings, maar nu gaat het wel goed. Zoek veel afleiding, ben veel aan het klussen thuis. M'n ex gaat 28 april pleite, dus dat zal ook wat meer rust geven.
Ben online aan het praten met een psycholoog, is wel fijn om even af en toe alles eruit te gooien. Vooral over mijn zussen die op de familie-app alleen maar aan het janken zijn dat we elkaar niet zien. Voor de hele corona zagen we elkaar ook maar vier keer in een jaar, maar nu is het ineens een issue. Ze waren twee weken terug nog bij me op bezoek.
Anyway, ben blij dat de zon schijnt. Ik ga vaak met Harrie naar het bos en ik wandel en fiets veel.
Hoe is het jou? En op het werk?
Niks mis met klussen. Wat ben je zoal aan het doen?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Af en toe wat moodswings, maar nu gaat het wel goed. Zoek veel afleiding, ben veel aan het klussen thuis. M'n ex gaat 28 april pleite, dus dat zal ook wat meer rust geven.
Ben online aan het praten met een psycholoog, is wel fijn om even af en toe alles eruit te gooien. Vooral over mijn zussen die op de familie-app alleen maar aan het janken zijn dat we elkaar niet zien. Voor de hele corona zagen we elkaar ook maar vier keer in een jaar, maar nu is het ineens een issue. Ze waren twee weken terug nog bij me op bezoek.
Anyway, ben blij dat de zon schijnt. Ik ga vaak met Harrie naar het bos en ik wandel en fiets veel.
Hoe is het jou? En op het werk?
Is de snackbar al open dan?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een foodvlog van Braddie zal ons goed doen.
De COR mods zijn gebraindwashed door 5Gquote:Op woensdag 22 april 2020 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De VBL mods zijn al tijden niet meer actief. Ik denk dat dit meespeelt met het banbeleid in COR. VBL users bannen zodat ze hier niet meer hoeven te modden.
IK BEN IETS OP HET SPOOR!!
@:lange_lans check dit!
Post meegepakt in VBL feedback.
Muurtjes geschilderd, stopcontacten vervangen, beetje schuiven met meubels en op zoek naar een hoekbank.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niks mis met klussen. Wat ben je zoal aan het doen?
Beter dat je ex weggaat. Mooi weer een hoofdstuk afsluiten.
En vrouwen (je zussen in dit geval) die janken. Je verwacht het niet!
Pics van je zussen trouwens?
Slimme stopcontacten? Of wat zet je terug?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Muurtjes geschilderd, stopcontacten vervangen, beetje schuiven met meubels en op zoek naar een hoekbank.
Ik wil eigenlijk mijn tv ophangen en alle kabels wegwerken, maar zit ook met een PS4 die ik niet echt mooi kan wegwerken zonder tv-meubel (tips?).
Ex weg is heel fijn, mijn eigen huis terug en rust aan mijn hoofd. Ik heb sowieso veel last van hoofdpijnaanvallen de laatste tijd (clusterhoofdpijn).
En tja, mijn zussen... Dramaqueens. Helaas geen pics.
Nee, gewone stopcontacten. Zaten al 20 jaar in het huis, dus ik vond het wel tijd voor nieuwe.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Slimme stopcontacten? Of wat zet je terug?
Over je PS4 kan ik geen tip geven. Ik heb wel een tv meubel dus bij mij staat hij daar gewoon op.
maar moet hier dus zijn.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik ben bang voor mensen die furieus reageren of je word met d of dt schrijft.
Nu hebben ze echt wat te zeiken en zullen denk ik de eerste zijn die anoniem bellen als er 4 personen in een huis zitten.
Niet gelezen.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:15 schreef Punkman het volgende:
Ah, hier moet ik zijn.
Had deze in ONZ geplaats:
[..]
maar moet hier dus zijn.
Zout op, niemand vindt je aardig.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:15 schreef Punkman het volgende:
Ah, hier moet ik zijn.
Had deze in ONZ geplaats:
[..]
maar moet hier dus zijn.
Uitstekende ideeën. Hier heb ik dat ook wel redelijk. Witte muren, zwarte kozijnen. Zwarte schuifdeuren tussen woonkamer en keuken. Ziet er wel mooi uit.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, gewone stopcontacten. Zaten al 20 jaar in het huis, dus ik vond het wel tijd voor nieuwe.
En ik heb nu twee kleuren muren (donkergrijs en lichtgrijs), dus op de donkergrijze muur wil ik lichte stopcontacten en op de lichtgrijze muur wil ik zwarte stopcontacten.
En zo ga ik al mijn meubels ook neerzetten. Zwarte servieskast tegen de grijze muur en lichtgrijze hoekbank tegen de donkergrijze muur en raam. Alles contra. Lijkt me wel mooi. En dan veel planten, grijs met groen is puur genot.
Ik denk dat ik mijn tv-meubel voorlopig laat staan. Kan altijd nog
Hoe is het jou maat?
wtf is dit nederlands?quote:Op woensdag 22 april 2020 11:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ooit wel, maar posten betalen nog steeds toch>
Bij ons zit overal een Busch Jaeger "slim" stopcontact. Niet te koppelen aan Google homequote:Op woensdag 22 april 2020 11:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Slimme stopcontacten? Of wat zet je terug?
Over je PS4 kan ik geen tip geven. Ik heb wel een tv meubel dus bij mij staat hij daar gewoon op.
Even gezocht op shelly1. Die dingen kosten maar een tientje?quote:Op woensdag 22 april 2020 11:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bij ons zit overal een Busch Jaeger "slim" stopcontact. Niet te koppelen aan Google homeen nergens meer ruimte om van die shelly1 schakelaars in te bouwen
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze jou de mond snoeren.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De VBL mods zijn al tijden niet meer actief. Ik denk dat dit meespeelt met het banbeleid in COR. VBL users bannen zodat ze hier niet meer hoeven te modden.
IK BEN IETS OP HET SPOOR!!
@:lange_lans check dit!
Post meegepakt in VBL feedback.
quote:Op woensdag 22 april 2020 11:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze jou de mond snoeren.
Uh...quote:Op woensdag 22 april 2020 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een rare reactie. Ik doe mijn best om FOK! juist beter te maken.
Gelukkig kunnen @:ggmm en @:kingroland dit wel waarderen.
Ik bedoel dat er meer mensen zijn die iets op het spoor zijn of waren en waar je dan ineens niets meer van hoort. CIA praktijken maat. Dus hou je gewoon koest.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een rare reactie. Ik doe mijn best om FOK! juist beter te maken.
Gelukkig kunnen @:ggmm en @:kingroland dit wel waarderen.
Ah zo. Dank voor de tip. Ik had hier nog niet echt over nagedacht.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er meer mensen zijn die iets op het spoor zijn of waren en waar je dan ineens niets meer van hoort. CIA praktijken maat. Dus hou je gewoon koest.
dat schijnt een traditie te zijn tijdens bansquote:Op woensdag 22 april 2020 11:56 schreef aTypisch het volgende:
waarom de fuck stuurt iedereen van die PMs?
MrStylo is natuurlijk ook zo'n geval, maar in zijn geval is de kans op bemoeienis van Erdogan groter dan op bemoeienis van Danny.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ah zo. Dank voor de tip. Ik had hier nog niet echt over nagedacht.
Ik denk ook meteen aan @:tyron . Wat zou er met hem gebeurd zijn?
Fijn om te lezen maat.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende ideeën. Hier heb ik dat ook wel redelijk. Witte muren, zwarte kozijnen. Zwarte schuifdeuren tussen woonkamer en keuken. Ziet er wel mooi uit.
Hier gaat het prima hoor. Iets rustiger met werk, dus dat is mooi.
Je moet je achterlijke bek houden over Lennyquote:Op woensdag 22 april 2020 12:06 schreef Elan het volgende:
Bij @:Lenny_Leonard krijg ik een klein beetje het idee dat hij FOK! net iets te serieus neemt.
Zelden iemand zoveel zien raaskallen over allerlei randverschijnselen op het forum.
Sommigen doen dat niet hoor. @GGMMquote:Op woensdag 22 april 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat schijnt een traditie te zijn tijdens bans
Snel delete deze post!!!quote:Op woensdag 22 april 2020 11:58 schreef Adames het volgende:
[..]
MrStylo is natuurlijk ook zo'n geval, maar in zijn geval is de kans op bemoeienis van Erdogan groter dan op bemoeienis van Danny.
Een 1-2tje zou natuurlijk het meest logische scenario zijn.
Flikker zelf op labiel figuur. Met je moodswingsquote:Op woensdag 22 april 2020 12:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je moet je achterlijke bek houden over Lenny
Ben tien keer liever een labiele alcoholist dan een randdebiel zoals jij.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Flikker zelf op labiel figuur. Met je moodswings
Komt op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ben tien keer liever een labiele alcoholist dan een randdebiel zoals jij.
Een jij bakquote:Op woensdag 22 april 2020 12:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
jullie zijn het allebei beidequote:Op woensdag 22 april 2020 12:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Daar stond teringkneus.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Een jij bakmimimimimi
Geen wonder dat je wijf bij je weg gaat. Labiele teringneus.
sterkte trouwensquote:Op woensdag 22 april 2020 11:12 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, gewone stopcontacten. Zaten al 20 jaar in het huis, dus ik vond het wel tijd voor nieuwe.
En ik heb nu twee kleuren muren (donkergrijs en lichtgrijs), dus op de donkergrijze muur wil ik lichte stopcontacten en op de lichtgrijze muur wil ik zwarte stopcontacten.
En zo ga ik al mijn meubels ook neerzetten. Zwarte servieskast tegen de grijze muur en lichtgrijze hoekbank tegen de donkergrijze muur en raam. Alles contra. Lijkt me wel mooi. En dan veel planten, grijs met groen is puur genot.
Ik denk dat ik mijn tv-meubel voorlopig laat staan. Kan altijd nog
Hoe is het jou maat?
Aandachtstekortquote:Op woensdag 22 april 2020 11:56 schreef aTypisch het volgende:
waarom de fuck stuurt iedereen van die PMs?
Ik zoek wat nieuwe technoplaten. Misschien wil je hier wat suggesties droppen, dan ga ik ondertussen even een tosti bakken.quote:
Feitelijk onjuist als ik het uitgemaakt heb.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Een jij bakmimimimimi
Geen wonder dat je wijf bij je weg gaat. Labiele teringneus.
Dik varken.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zoek wat nieuwe technoplaten. Misschien wil je hier wat suggesties droppen, dan ga ik ondertussen even een tosti bakken.
quote:Op woensdag 22 april 2020 12:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist als ik het uitgemaakt heb.
Zelf zat je van de week ook aan de tosti. Godverdomme wat hypocriet weer dit René.quote:
Thanks. Ben ook uit de app gestapt inmiddels. Gejank om niks.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sterkte trouwens
pro-tip: je bent niks aan die wijven verplicht, zelfs al is het je familie
Ik laat mensen nu vooraf betalen.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zoek wat nieuwe technoplaten. Misschien wil je hier wat suggesties droppen, dan ga ik ondertussen even een tosti bakken.
elan projecteert graag jaquote:Op woensdag 22 april 2020 12:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Grappig dat Elan vaak over iemands ex vriendin begint als hij een sneer wil uitdelen. Zal toch wel wat persoonlijk leed bij zitten.
ik heb je playlistje nog gebruikt vorige zaterdagquote:Op woensdag 22 april 2020 12:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik laat mensen nu vooraf betalen.
Hoe vond je de metal?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb je playlistje nog gebruikt vorige zaterdag
Als je nu nog steeds niet doorhebt dat dat hier traditie is ga je het nooit leren.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Zelf zat je van de week ook aan de tosti. Godverdomme wat hypocriet weer dit René.
Geniet ervan maat. Klinkt goed.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:45 schreef GGMM het volgende:
Ik eet vandaag tomatensoep met broodjes kaas
Hoe ver ben je?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
elan projecteert graag ja
onzekerheid
Bedanktquote:
quote:Op woensdag 22 april 2020 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Er was ook een bepaalde traditie van een bepaalde moderator die toen FA werd en achter zijn VBL-users stond in barre tijden.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je nu nog steeds niet doorhebt dat dat hier traditie is ga je het nooit leren.
Echt mokerdom.
Ja he. Ben je spoiler gevoelig?quote:Op woensdag 22 april 2020 13:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
op de helft denk ik
komende dagen minder tijd denk ik tho
goed spel
Wat speel je?quote:Op woensdag 22 april 2020 13:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
op de helft denk ik
komende dagen minder tijd denk ik tho
goed spel
jaquote:Op woensdag 22 april 2020 13:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja he. Ben je spoiler gevoelig?
Wanneer ga jij eens een ban pakken? Anders hoor je er NIET bij.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:02 schreef 3rr0r het volgende:
Shit, net te laat, even teruglezen maar de beelden spreken al redelijk voor zich
[ afbeelding ]
Erbij willen horenquote:Op woensdag 22 april 2020 13:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens een ban pakken? Anders hoor je er NIET bij.
quote:
Hehe, ja. Ik heb de remastered versie van 3 geprobeerd maar vond het niet zo, misschien eens wat meer tijd insteken. Wel ooit de PSP game helemaal kapot gespeeld.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:04 schreef aTypisch het volgende:
gelijk ook zin om de eerdere god of wars weer eens te spelen
Lekker man.dat heb ik laatst gedaan met Last of us. Kan niet wachten op deel 2.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:04 schreef aTypisch het volgende:
gelijk ook zin om de eerdere god of wars weer eens te spelen
Deze post gaat retour afzender net zoals jouw pakketjes.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erbij willen horen
Onzekere puber ben je toch he
Ik wil het wel vragen? Mij interesseert het niks als ik iets spoiler.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
[..]
Hehe, ja. Ik heb de remastered versie van 3 geprobeerd maar vond het niet zo, misschien eens wat meer tijd insteken. Wel ooit de PSP game helemaal kapot gespeeld.
Bah, ik wil graag weten of je een bepaalde situatie hebt gehad maar kan het niet vragen zonder te spoileren. Ik wacht wel af.
ook een mooie jaquote:Op woensdag 22 april 2020 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man.dat heb ik laatst gedaan met Last of us. Kan niet wachten op deel 2.
Ja alles uitgespeeld al ben ik er nu ook wel klaar mee. Hoop niet dat ze snel met een nieuw deel komen (puur qua verhaallijn dan)quote:Op woensdag 22 april 2020 13:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ook een mooie ja
uncharted al gecheckt? vind je dan ook wel leuk denk ik
Gewoon netjes binnen de lijntjes kleuren.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens een ban pakken? Anders hoor je er NIET bij.
ik vond de setting niet leuk genoeg dus ook nooit doorheen geknaldquote:Op woensdag 22 april 2020 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja alles uitgespeeld al ben ik er nu ook wel klaar mee. Hoop niet dat ze snel met een nieuw deel komen (puur qua verhaallijn dan)
wie ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 22 april 2020 13:22 schreef 3rr0r het volgende:
Ik steek even een nieuw kaarsje op voor
@:JanCees
@:DoublePain
@:Caland
@:AFCNiels
[ afbeelding ]
Pffff. Wat moeilijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat je naar Helheim gaat is een spoiler.
SPOILER: LET OP GOT4 OF 5 SPOILERS KLIK NIET ALS JE DIT NIET WIL WETEN!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door GGMM op 22-04-2020 13:37:34 ]What can change the nature of a man?
Announce klaasweetalles terug.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:38 schreef GGMM het volgende:
Nou nou jongens, laten we het gezellig houden.
Straks zijn Caland, doublepain en Jancees weer terug en dan kan dat niet meer.
ik hoop dat klaasweetalles ooit wordt opgepikt door de redactie van Man Bijt Hondquote:
picsquote:Op woensdag 22 april 2020 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tali zit op mijn buik te slapen, en Freyja komt steeds op mijn schouder zitten zodat we kunnen kroelen
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
Ook nog zo schaamteloos ermee koketteren. Wanbeleid. WANBELEID ZEG IK.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:38 schreef GGMM het volgende:
@AFCNiels komt niet meer terug?quote:Op woensdag 22 april 2020 13:38 schreef GGMM het volgende:
Laten we het ho Jawel, maar met hem erbij kan het wel gezellig zijn!quote:Op woensdag 22 april 2020 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:AFCNiels komt niet meer terug?
Heb je de vinders van Freyja nog een presentje destijds gegeven?quote:Op woensdag 22 april 2020 13:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tali zit op mijn buik te slapen, en Freyja komt steeds op mijn schouder zitten zodat we kunnen kroelen
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
Kijk 'm hopen. Mussert.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:AFCNiels komt niet meer terug?
modkartelquote:Op woensdag 22 april 2020 13:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook nog zo schaamteloos ermee koketteren. Wanbeleid. WANBELEID ZEG IK.
Baasquote:De Amerikaanse acteur Richard Gere is vader geworden van een zoon, meldt het Spaanse tijdschrift HOLA. Het is het tweede kind van de 70-jarige acteur en zijn 37-jarige vrouw Alejandra Silva.
Groot bewonderaar van Pretty Woman wellicht.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
daddy issues of dollartekens in de ogen?
quote:Op woensdag 22 april 2020 14:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Baudet bracht zojuist de tennisbaan ter sprake.
quote:Op woensdag 22 april 2020 14:21 schreef Buitendam het volgende:
Hard gelachen om die Ikea poster van die bouwvakkers. Ingelijst en al.
Sixpackje speciaalbier.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je de vinders van Freyja nog een presentje destijds gegeven?
@:lenny_leonard wil dit ook weten.
[ afbeelding ]
Waar heb je het nou allemaal over, ben je weer dronken?quote:Op woensdag 22 april 2020 14:23 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wil even mijn excuses aanbieden aan @:elan
Ik had een persoon zoals jij niet zo mogen aanvallen. Dit was laf en dat spijt mij. Je kunt er ook niets aan doen.
Ik hoop dat je nog een fijne dag hebt.
PM lekkenquote:Op woensdag 22 april 2020 14:51 schreef 3rr0r het volgende:
ondertussen via pm:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, die was opquote:
Echt he.quote:Op woensdag 22 april 2020 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Terechte klacht. Wat een slap geouwehoer.
Je kan mensen gewoon blokkerenquote:Op woensdag 22 april 2020 15:01 schreef aTypisch het volgende:
@:Danny @:GGMM
help ik wil geen PMs meer ontvangen
Koekoek.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Held.
Je bent nu al nuttiger dan @:onlogisch in die drie jaar ooit is geweest als moderator.
NWS / Politie schiet verwarde man neer na het steken van agentquote:Op woensdag 22 april 2020 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb niet op de linkjes geklikt.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb niet op de linkjes geklikt.
Haghorst staat er. Blijkbaar een plaatsje in de buurt van Tilburg. Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NWS / Politie schiet verwarde man neer na het steken van agent
TILBURGED.
Eén pot nat.quote:Op woensdag 22 april 2020 15:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haghorst staat er. Blijkbaar een plaatsje in de buurt van Tilburg. Nooit van gehoord.
lekkere naam ookquote:Op woensdag 22 april 2020 15:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haghorst staat er. Blijkbaar een plaatsje in de buurt van Tilburg. Nooit van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |