Zorg jij voor de borrelhapjesquote:
Wel veganquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zorg jij voor de borrelhapjes
Ik zorg dat ze de airfryer in kunnen chickquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zorg jij voor de borrelhapjes
Kan ook alles aan jou overlaten hequote:Op dinsdag 21 april 2020 22:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zorg dat ze de airfryer in kunnen chick
Ben niet voor niets de ruggegraat van fok en de kliekquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kan ook alles aan jou overlaten he
Hoe vind je mijn nieuwe fotoquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben niet voor niets de ruggegraat van fok en de kliek
Waar is die te vinden?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoe vind je mijn nieuwe foto
Ahwquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
A+ foto, heb mijn zwembroek aangetrokken om te zwemmen in je ogen
Het kan niet altijd feest zijnquote:
Wat is jou ontnomen?quote:Op woensdag 22 april 2020 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Past wel bij de toestand van het land
quote:Op woensdag 22 april 2020 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van morti kan niets meer ontnomen worden
Je klapt er flink overheen.quote:
Behalve zijn account hierquote:
Ook dat kan hij hebbenquote:Op woensdag 22 april 2020 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Je klapt er flink overheen.
Goed puntquote:
Je UI is wel een beetje creepy.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook dat kan hij hebben
[..]
Goed punt
Jammer dat je geen miljoen hebt, was deze weddenschap graag met jou aangegaan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik een miljoen op mijn rekening had zou ik deze zonder met mijn ogen te knipperen erom verwedden dat Kiid een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft
Hoe kom je daar nou weer bij. De meeste narcisten stellen zich op alsof ze succesvol zijn.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jammer dat je geen miljoen hebt, was deze weddenschap graag met jou aangegaan.
Kiid is geen narcist man. Narcisten zijn in de regel hartstikke succesvol en veel te druk om op fok te zitten.
Denk dat er ook van zowel narcisten als psychopaten alle soorten zijn op het spectrum van "succesvol" zijnquote:Op woensdag 22 april 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij. De meeste narcisten stellen zich op alsof ze succesvol zijn.
Ik denk dat je in de war bent met psychopaten. Die zitten veel in hoge takken in bedrijfsleven enzo
Tuurlijk. Maar de stoornis hangt veel minder samen aan de kenmerken. Psychopaten zijn bijvoorbeeld heel charismatisch, sociaal, tikkeltje brutaal waar je veel mee bereikt.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat er ook van zowel narcisten als psychopaten alle soorten zijn op het spectrum van "succesvol" zijn
Beiden hoor. Ook beiden niet. Maar kiid is zeer zeker geen narcist en pretendeert ook verre van succesvol te zijn.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij. De meeste narcisten stellen zich op alsof ze succesvol zijn.
Ik denk dat je in de war bent met psychopaten. Die zitten veel in hoge takken in bedrijfsleven enzo
Hoeft niet, zijn ook maar gewoon mensen. Je hebt intelligente psychopaten en domme psychopaten en alles ertussenin. En dan heb je ook nog sociopaten, al is die term volgens mij niet officieel.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar de stoornis hangt veel minder samen aan de kenmerken. Psychopaten zijn bijvoorbeeld heel charismatisch, sociaal, tikkeltje brutaal waar je veel mee bereikt.
Ja ik haal dat altijd door elkaar heen, volgens mij verschilt het zich vooral in het veel meer uiten van geweld bij de een dan de anderquote:Op woensdag 22 april 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeft niet, zijn ook maar gewoon mensen. Je hebt intelligente psychopaten en domme psychopaten en alles ertussenin. En dan heb je ook nog sociopaten, al is die term volgens mij niet officieel.
Ja he hahahaquote:Op woensdag 22 april 2020 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je UI is wel een beetje creepy.
Psychopathie is ook meer genetisch en sociopathie komt meer door omstandigheden.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik haal dat altijd door elkaar heen, volgens mij verschilt het zich vooral in het veel meer uiten van geweld bij de een dan de ander
Ja sociopathie is de oude term voor wat nu antisociale persoonlijkheidsstoornis wordt genoemd. Inderdaad meer getriggerd door factoren. En zijn vaak impulsiever en “heftiger” dan psychopatenquote:Op woensdag 22 april 2020 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Psychopathie is ook meer genetisch en sociopathie komt meer door omstandigheden.
Al is het allemaal blurry volgens mij en lastig vast te stellen.
Dit is niet waar. Ze proberen mij te besodeflikkeren flipsquote:Op woensdag 22 april 2020 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van morti kan niets meer ontnomen worden
Wie k maak ze afquote:Op woensdag 22 april 2020 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Ze proberen mij te besodeflikkeren flips
Ja zeg ik hier maar nietquote:Op woensdag 22 april 2020 01:20 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wie k maak ze af
Mentaal dan hè haha ben klein.
Oh jammer. Begin echt last te krijgen van doelloosheid, heb wel zin om mijn zinnen ergens op te zetten.quote:
Waarom zou je posts noten vanwege DBSquote:Op woensdag 22 april 2020 01:52 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kwam dit topic binnen en mijn intuïtie was om op "note posts" te klikken vanwege de TT...
Waarom zou je je noten posten vanwege DBSquote:Op woensdag 22 april 2020 01:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou je posts noten vanwege DBS
Oh, niet in het algemeen, maar als Kiid erover begint krijg ik een allergische reactiequote:Op woensdag 22 april 2020 01:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou je posts noten vanwege DBS
Haha ik maakte bijna die vertyping.quote:Op woensdag 22 april 2020 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je je noten posten vanwege DBS
Ik heb toevalligerwijs een notenallergiequote:Op woensdag 22 april 2020 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, niet in het algemeen, maar als Kiid erover begint krijg ik een allergische reactie
Dat is zuur bohquote:Op woensdag 22 april 2020 02:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb toevalligerwijs een notenallergie
Serieus waar. Helaas. Krijg dezelfde reactie als ik appels eet.
Haha, hoe ben je dan mod geworden xxxDDDDquote:Op woensdag 22 april 2020 02:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik ze wel eten als ze geroosterd zijn.quote:Op woensdag 22 april 2020 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zuur boh
Zoveel lekkere soorten noten
Borrelnootjes zijn dan nog wel de minstequote:Op woensdag 22 april 2020 02:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik ze wel eten als ze geroosterd zijn.
Borrelnootjes gaan ook nog wel.
Haha goede vriend. Gelukkig valt er weinig te noten in DIGquote:Op woensdag 22 april 2020 02:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Haha, hoe ben je dan mod geworden xxxDDDD
Hoe komt de combi appels en noten trouwens? Zit er iets vergelijkbaars in?quote:Op woensdag 22 april 2020 02:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha goede vriend. Gelukkig valt er weinig te noten in DIG
Wil je een lekker appelnotentaartje ?quote:Op woensdag 22 april 2020 02:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet altijd wel een beetje cringen als jij het hebt over succesvol. Als iemand een puinhoop heeft gemaakt van zijn/haar leven dan ben jij het welquote:Op woensdag 22 april 2020 00:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jammer dat je geen miljoen hebt, was deze weddenschap graag met jou aangegaan.
Kiid is geen narcist man. Narcisten zijn in de regel hartstikke succesvol en veel te druk om op fok te zitten.
Morty, leef je nu de braddie leven?quote:Op woensdag 22 april 2020 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wil je een lekker appelnotentaartje ?
Wat een kanker iets.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet altijd wel een beetje cringen als jij het hebt over succesvol. Als iemand een puinhoop heeft gemaakt van zijn/haar leven dan ben jij het wel
Soo ik pak de popcorn en een literfles colaquote:Op woensdag 22 april 2020 09:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat een kanker iets.Het zijn mijn ouders die de puinhoop hebben gemaakt. Ik probeer enkel de schade te beperken en dat gaat best wel prima. Met je lelijke mongolensmoel.
Erg volwassen van je om je ouders de schuld te geven van je eigen foutenquote:Op woensdag 22 april 2020 09:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat een kanjer antwoord.Het zijn mijn ouders die de puinhoop hebben gemaakt. Ik probeer enkel de schade te beperken met je mongolensmoel.
Wat is je fav? Van mij denk ik cola vanillequote:Op woensdag 22 april 2020 09:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Soo ik pak de popcorn en een literfles cola
heb je maandag nog een beetje 4/20 gevierd?quote:
Haha oké kiidquote:Op woensdag 22 april 2020 09:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Erg volwassen van je om je ouders de schuld te geven van je eigen fouten
Enige wat ik mijn ouders echt kwalijk neem is dat ze me nooit geld gaven voor pokemonkaarten vroegerquote:
Dat is ook geen aardige reactie vriend. Het is mooi weer, de zon schijnt...quote:Op woensdag 22 april 2020 09:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laat dat kwaadaardige gezwel joh, is de moeite niet waard
Reageer niet op mijquote:Op woensdag 22 april 2020 09:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is ook geen aardige reactie vriend. Het is mooi weer, de zon schijnt...
Mooi dat hij nog steeds denkt dat jullie vrienden zijn.quote:
Noel en ik gaan way backquote:Op woensdag 22 april 2020 09:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mooi dat hij nog steeds denkt dat jullie vrienden zijn.
Je bent toch al succesvol?quote:Op woensdag 22 april 2020 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel de wens om succesvol te zijn, maar niet de wil.
Ik heb net genoeg drive in mijn leven om niet te creperen.
Je boy heeft gewoon een 100% scorequote:Op woensdag 22 april 2020 09:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stabiele baan, huisje, vrouwtje op de bank
Blijkbaar alleen geen idee wat. Komt vaker voor hoor.quote:Op woensdag 22 april 2020 02:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe komt de combi appels en noten trouwens? Zit er iets vergelijkbaars in?
Oeffffff, touchéquote:Op woensdag 22 april 2020 09:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben kijkt geen tekenfilms meer vergeten
Nog snelle hotlaps gereden broer?quote:Op woensdag 22 april 2020 09:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkbaar alleen geen idee wat. Komt vaker voor hoor.
Zeker hahaquote:Op woensdag 22 april 2020 09:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je maandag nog een beetje 4/20 gevierd?
Rij ik ooit langzame hotlaps vriend..?quote:
Waar schiet je op? Zombies? Dieren? Zombie dieren?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Rij ik ooit langzame hotlaps vriend..?
Laatste tijd wat minder maar ik wil we weer beginnen. Doe nu meer schieten eigenlijk
Tegenspelers. Mensen eigenlijkquote:Op woensdag 22 april 2020 10:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waar schiet je op? Zombies? Dieren? Zombie dieren?
Relatief succesvol. Ik zou het niet als succesvol beschouwen, laten we het zo zeggen.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Stabiele baan, huisje, vrouwtje op de bank
Dan ben ik gewoon relatief succesvolquote:Op woensdag 22 april 2020 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Relatief succesvol. Ik zou het niet als succesvol beschouwen, laten we het zo zeggen.
Daarmee bedoel ik uiteraard niet dat al jullie moeders in mij geloofdequote:Op woensdag 22 april 2020 10:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan ben ik gewoon relatief succesvol
Wie had dat ooit gedacht. Ik niet. Alleen mijn moeder heeft altijd in mij geloofd. Net als alle andere moeders
Hoe zou jij succesvol beschouwen dan?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Relatief succesvol. Ik zou het niet als succesvol beschouwen, laten we het zo zeggen.
Hoge winrate op Fifa. Maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 22 april 2020 10:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zou jij succesvol beschouwen dan?
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoge winrate op Fifa. Maar dat is mijn mening
Jammer dat het leven geen achievements heeft, zou het makkelijker maken.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe zou jij succesvol beschouwen dan?
Cola Zero mag ik hopen dan vetklep.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Soo ik pak de popcorn en een literfles cola
Naja je moet ze ook wel een beetje opvoeden. Maken is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Biologisch gezien zou ik mezelf succesvol vinden als ik een paar kinderen op de wereld weet te zetten.
Maar dan kan je je nog wel biologisch succesvol voelen ook al voed je ze slecht opquote:Op woensdag 22 april 2020 11:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Naja je moet ze ook wel een beetje opvoeden. Maken is niet zo moeilijk.
Het doorgeven van je genen is natuurlijk op de langere termijn meer succesvol als je kinderen hebt die dusdanig zijn aangepast aan de sociale omgeving dat ze ook kinderen kunnen krijgen.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Naja je moet ze ook wel een beetje opvoeden. Maken is niet zo moeilijk.
Denk dat veel meer mensen bij die achievements faal gevoelens krijgen.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat het leven geen achievements heeft, zou het makkelijker maken.
Dat je dan een hologram-tagje boven je hoofd krijgt met Wereldreiziger als je meer dan x-landen hebt bezoektquote:Op woensdag 22 april 2020 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk dat veel meer mensen bij die achievements faal gevoelens krijgen.
Beetje wat je nu hebt met social media met alleen laten zien wat goed gaat
Dan zeg ik gelijk mijn baan opquote:Op woensdag 22 april 2020 11:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je dan een hologram-tagje boven je hoofd krijgt met Wereldreiziger als je meer dan x-landen hebt bezoekt
Ik stop meer moeite in het halen van trophies op de ps4 dan iets anders.quote:Op woensdag 22 april 2020 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk dat veel meer mensen bij die achievements faal gevoelens krijgen.
Beetje wat je nu hebt met social media met alleen laten zien wat goed gaat
Social Media is toxic as fuck. En dan valt feestboek nog mee. Vooral Twitter en met name Instagramquote:Op woensdag 22 april 2020 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik stop meer moeite in het halen van trophies op de ps4 dan iets anders.
Maar ik snap wel wat je bedoeld. Ook een van de redenen dat ik geen social media heb verder.
Op twitter wordt echt niet mooi gedaan, dat is eerder de andere kantquote:Op woensdag 22 april 2020 12:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Social Media is toxic as fuck. En dan valt feestboek nog mee. Vooral Twitter en met name Instagram
Ja, dat zeg ik dan ook Hansquote:Op woensdag 22 april 2020 12:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op twitter wordt echt niet mooi gedaan, dat is eerder de andere kant
Ik vond Facebook nog wel grappig in het begin, om even bij elkaar te kijken. Kijken wat mensen bezighoud die je niet zo vaak ziet of spreekt.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Social Media is toxic as fuck. En dan valt feestboek nog mee. Vooral Twitter en met name Instagram
Je zet insta en twitter op één lijn, maar insta is mooi doen en twitter laat de lelijkheid van het bestaan gewoon zien, is wat ik bedoelquote:
Oh zo. Nou ja. Misschien eerder de lelijkheid van de mens.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zet insta en twitter op één lijn, maar insta is mooi doen en twitter laat de lelijkheid van het bestaan gewoon zien, is wat ik bedoel
houden die spelers dan ook 1,5 afstand?quote:Op woensdag 22 april 2020 11:54 schreef Fok-it het volgende:
Het klinkt surrealistisch, maar in het weekend van 9 mei staat Dortmund - Schalke naar alle waarschijnlijkheid op het programma. Voor een leeg decor.
over 2 weken alweer voetbal jongens
Jij zou echt vet mooie baby's maken. Ben legit benieuwd hoe Kiid junior eruit zal komen te zien. Goede genen dus dat beloofd veel goedsquote:Op woensdag 22 april 2020 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het doorgeven van je genen is natuurlijk op de langere termijn meer succesvol als je kinderen hebt die dusdanig zijn aangepast aan de sociale omgeving dat ze ook kinderen kunnen krijgen.
Kind maken is voor de gemiddelde man nog knap moeilijk. Zie Tinder gegevens. Plus de bevolkingsopbouw.
Cola light mag ookquote:Op woensdag 22 april 2020 11:18 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Cola Zero mag ik hopen dan vetklep.
Bij Feyenoord zijn ze wel gewend om de man op 1.5 afstand te dekkenquote:Op woensdag 22 april 2020 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
houden die spelers dan ook 1,5 afstand?
Nee, maar zitten afgezonderd in een spelershotel he. En zijn allemaal getest neem ik aan.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
houden die spelers dan ook 1,5 afstand?
Ga je virtuele Ronde van Zwitserland nog kijken?quote:Op woensdag 22 april 2020 12:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zet insta en twitter op één lijn, maar insta is mooi doen en twitter laat de lelijkheid van het bestaan gewoon zien, is wat ik bedoel
mehquote:Op woensdag 22 april 2020 12:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je virtuele Ronde van Zwitserland nog kijken?
Had ook wel wat open boek examens gewild vroegerquote:Op woensdag 22 april 2020 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben de kindjes open boek toets, presteren ze het nog om een 3 te halen.
Best knap eigenlijk.
al jaren niet meer geweest.quote:
Heb er wel een of twee gehad.quote:Op woensdag 22 april 2020 12:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ook wel wat open boek examens gewild vroeger
Wielrennen is echt zo saai. Snap niet dat mensen daar naar kunnen kijkenquote:Op woensdag 22 april 2020 12:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je virtuele Ronde van Zwitserland nog kijken?
Herkenbaarquote:Op woensdag 22 april 2020 12:34 schreef 00wildchild het volgende:
Potver word nu al voor de tweede keer uitgenodigd op een illegale rave en voor de tweede keer heb ik afgewezen.
Fucking principes. Waarom ben ik zo.
beide heeft kid nog nooit irl meegemeaaktquote:
Eerlijk lieve Myrr, een scherpe race levert denk ik meer adrenaline op dan een rave. Ga maar eens met 100+ per uur door de straten van Monaco. Dan schijt je 37 kleuren strontquote:
Ik race sowieso iedere dag als ik voor aan het stoplicht sta. Alleen de personen naast mij weten dit vaak niet waardoor ze vaak verliezenquote:Op woensdag 22 april 2020 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beide heeft kid nog nooit irl meegemeaakt
We nemen het mee naar achter.quote:
Binnen 5 werkdagen mag je reactie verwachten.quote:
Zou leuk zijn.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Binnen 5 werkdagen mag je reactie verwachten.
In de vorm van een knuffelbeer
Ik denk dat als Ama anale seks bezigt dat er dan stukjes Doritos en rookwolkjes uit haar mond komenquote:Op woensdag 22 april 2020 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als een eufemisme voor anale seks.
Ik wacht even op haar reactiequote:Op woensdag 22 april 2020 16:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk Ama liever heeft dat jullie hier niet eens over nadenken.
Via de achterdeur?quote:
Ik kan me dit niet herinneren.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:17 schreef Fok-it het volgende:
Dit gesprek is niet compleet zonder de legendarische anale uitspraak van JR. Maar laten we hem dat maar niet nog eens aandoen
Die kan ik ook voor je regelen. Heb hier in de buurt een groot grasveld met allemaal langwerpige stenen erop waar iemand ze onder heeft verstoptquote:Op woensdag 22 april 2020 16:30 schreef Amarantha het volgende:
Vriendin van me heeft een skull gemaakt voor mij.
[ afbeelding ]
Moet hem nog wel verven maar weet nog niet welke kleur.
Is goed.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die kan ik ook voor je regelen. Heb hier in de buurt een groot grasveld met allemaal langwerpige stenen erop waar iemand ze onder heeft verstopt
Nou vooruit. Sorry JRquote:Op woensdag 22 april 2020 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan me dit niet herinneren.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je iemand van achteren neemt is het toch altijd in de kont?
Wel good times, met zijn allen GoT volgenquote:
Hebben Noel en jij ruziequote:
Ik mis het.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel good times, met zijn allen GoT volgen
Denk niet dat er nog snel een serie komt die zo collectief door iedereen gevolgd wordt. Misschien die nieuwe Lord of the Rings-seriequote:
Wanneer komt die spin-off nou een keertje dan?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat er nog snel een serie komt die zo collectief door iedereen gevolgd wordt. Misschien die nieuwe Lord of the Rings-serie
Geen idee. Maar alles gaat natuurlijk flink uitgesteld worden.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer komt die spin-off nou een keertje dan?
Hmm ja heb je ook wel een goed punt. Ga jij kijken?quote:Op woensdag 22 april 2020 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Maar alles gaat natuurlijk flink uitgesteld worden.
Hm weet niet eens meer waar die spin-off over zou gaanquote:Op woensdag 22 april 2020 16:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ja heb je ook wel een goed punt. Ga jij kijken?
Weet het ook niet meer precies.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm weet niet eens meer waar die spin-off over zou gaanIs dat die Fire & Blood?
Bij mij ook teringirritant ja. Een of ander mokkel wat de hele dag een strand-radio op haar balkon heeft aanstaan met volume 50 gangster-muziek.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Merk pas nu ik de hele dag thuis zit hoe luidruchtig de tokkiemensen van 2 huizen verder hier zijn
Waren leuke tijden maat.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel good times, met zijn allen GoT volgen
Kinderen zijn hinderenquote:Op woensdag 22 april 2020 16:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind vooral de kinderen die boven mij wonen bloedje irritant.
Nee. Die is op Amazon toch? Is sowieso niet populair in Nederland.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat er nog snel een serie komt die zo collectief door iedereen gevolgd wordt. Misschien die nieuwe Lord of the Rings-serie
Voordeel dat die weer deels naar school mogen. Begrijp die ouders verder ook wel dat ze die kinderen zat zijn en naar buiten trappenquote:Op woensdag 22 april 2020 16:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind vooral de kinderen die boven mij wonen bloedje irritant.
Gaat geen hond naar kijken joh.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm weet niet eens meer waar die spin-off over zou gaanIs dat die Fire & Blood?
Mijn bovenbuurvrouw is overspannen aan het raken door de kinderen en riep laatst op straat dat ze iemand gaat neersteken als iemand zijn bek opentrekt.quote:Op woensdag 22 april 2020 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voordeel dat die weer deels naar school mogen. Begrijp die ouders verder ook wel dat ze die kinderen zat zijn en naar buiten trappen
Is ze een immigrant? Dan moet je echt gaan uitkijkenquote:Op woensdag 22 april 2020 16:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn bovenbuurvrouw is overspannen aan het raken door de kinderen en riep laatst op straat dat ze iemand gaat neersteken als iemand zijn bek opentrekt.
Maar echt hoor.. damnquote:Op woensdag 22 april 2020 17:00 schreef Fok-it het volgende:
Alleen buiten transformeren ze in demonen met hun duivelse gekrijs.
Hm ja zit wel wat in inderdaad. Aragorn wordt natuurlijk ook weer net verkeerd gecastquote:Op woensdag 22 april 2020 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Die is op Amazon toch? Is sowieso niet populair in Nederland.
Daarnaast is het iets dat al te bekend is, en veel potentieel publiek is fan van de boeken en de films. De serie gaat daar niet over. En neemt vrijheden.
Neequote:Op woensdag 22 april 2020 17:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is ze een immigrant? Dan moet je echt gaan uitkijken
Ik was ook irritant als kind met buitenspelen, maar echtquote:
Ja of opvoeding..quote:Op woensdag 22 april 2020 17:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was ook irritant als kind met buitenspelen, maar echt
Er zijn er echt een hoop bij waar je echt bij denkt: hebben die een gedragsstoornis ofzo?
Kun je nagaan als Sean Connery daadwerkelijk Gandalf zou zijn geworden. Of Russell Crowe Aragorn. Zou niet hetzelfde zijn geweest. Nee, LotR was echt once in a lifetime.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja zit wel wat in inderdaad. Aragorn wordt natuurlijk ook weer net verkeerd gecast
Schijnt dat ze will smith als Aragorn gaan castenquote:Op woensdag 22 april 2020 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je nagaan als Sean Connery daadwerkelijk Gandalf zou zijn geworden. Of Russell Crowe Aragorn. Zou niet hetzelfde zijn geweest. Nee, LotR was echt once in a lifetime.
Wow, sexist much? Ablist pig. Check your privilege.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Schijnt dat ze will smith als Aragorn gaan casten
Ja dat kan ook. Zullen vast een hoop Djaydens en Daylanos tussen lopenquote:
Nooooou.... 1 van mijn buurjongetjes heet dus Dylano ofzo.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat kan ook. Zullen vast een hoop Djaydens en Daylanos tussen lopen
En dat is de rust zelve?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooooou.... 1 van mijn buurjongetjes heet dus Dylano ofzo.
Hip kapselquote:Op woensdag 22 april 2020 16:30 schreef Amarantha het volgende:
Vriendin van me heeft een skull gemaakt voor mij.
[ afbeelding ]
Moet hem nog wel verven maar weet nog niet welke kleur.
Ja rustig maarquote:Op woensdag 22 april 2020 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee zijn irritante kutkinderen.. zei ik toch net.
Je komt niet erg knuffelbaar over zoquote:Op woensdag 22 april 2020 17:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een slordig knotje in.Laat mij.
Wie is dat?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vrouw was inspiratie voor dit karakter
[ afbeelding ]
Uiteraard staat er in het castingbericht dat ze een vrouw van kleur zoeken.
Oh sorryquote:Op woensdag 22 april 2020 17:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je komt niet erg knuffelbaar over zo
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja rustig maar
Heb je ook een gedragsstoornis ofzo?
Death of the Endless. Een hoofdkarakter in de nieuwe Netflix serie Sandman.quote:
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 22 april 2020 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Knuffelen mag sowieso niet want 1.5 meter he.
Was ze duur?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:23 schreef scrupuleus het volgende:
Al heb ik in mijn leven 5 keer geknuffeld ofzo
En daar hou jij je aan als je niet alleen bent?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Knuffelen mag sowieso niet want 1.5 meter he.
Jaquote:Op woensdag 22 april 2020 17:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En daar hou jij je aan als je niet alleen bent?![]()
quote:Op woensdag 22 april 2020 17:23 schreef scrupuleus het volgende:
Al heb ik in mijn leven 5 keer geknuffeld ofzo
Ik ben echt niet zo'n sletje als ik voor doe komen hoor. Vooral mensen op afstand gehouden.quote:
Knuffelbeer is goed.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben echt niet zo'n sletje als ik voor doe komen hoor. Vooral mensen op afstand gehouden.
Al ben ik wel een knuffelbeer als ik mij iets meer leer openstellen.
Goede instelling, ik ga ook voor puurheid. Sla al jaren golddiggers en meiden die alleen mijn haar adoreren van me af dus ik moet even zoeken. Maar dan hebben we ook wat.quote:Op woensdag 22 april 2020 17:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zo kom ik niet aan knuffels.
Ik ga voor puurheid.
Dan wel maar voorlopig nietsquote:Op woensdag 22 april 2020 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goede instelling, ik ga ook voor puurheid. Sla al jaren golddiggers en meiden die alleen mijn haar adoreren van me af dus ik moet even zoeken. Maar dan hebben we ook wat.
Waar worden ze het meest opgewonden van? Je F1-trackrecords of het feit dat je mams nog de was doet?quote:Op woensdag 22 april 2020 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goede instelling, ik ga ook voor puurheid. Sla al jaren golddiggers en meiden die alleen mijn haar adoreren van me af dus ik moet even zoeken. Maar dan hebben we ook wat.
De kermis horloges doen het ook goedquote:Op woensdag 22 april 2020 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar worden ze het meest opgewonden van? Je F1-trackrecords of het feit dat je mams nog de was doet?
Lekker hoorquote:Op woensdag 22 april 2020 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed nieuws boys, stief-schoonvader is uit het ziekenhuis ondanks de corona. Hij loopt geen gevaar meer. En ex-schoonmoeder heeft de corona ook verslagen.
Goed nieuwsquote:Op woensdag 22 april 2020 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed nieuws boys, stief-schoonvader is uit het ziekenhuis ondanks de corona. Hij loopt geen gevaar meer. En ex-schoonmoeder heeft de corona ook verslagen.
quote:Op woensdag 22 april 2020 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel rook jij per dagquote:
Nu ik thuiswerk minder, gek genoeg, wil mijn interieur roomwit houden. Hangen uit het raam aldus.quote:
Jouw broeken komen sowieso al van de kinderafdeling natuurlijkquote:Op woensdag 22 april 2020 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben te dik
OBEES
ik ben te dik
OBEES
ik ben te dik
OBEES
ik ben te dik
OBEES
Soms heb je van die dagen, dan zit je broek wat strak...
Herkenbaarquote:Op woensdag 22 april 2020 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Watquote:
Hahahaha baasquote:Op woensdag 22 april 2020 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar worden ze het meest opgewonden van? Je F1-trackrecords of het feit dat je mams nog de was doet?
Nou,echt 61.2 nu...quote:Op woensdag 22 april 2020 18:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jouw broeken komen sowieso al van de kinderafdeling natuurlijk
Wheel of Timequote:Op woensdag 22 april 2020 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me daar nog niet zoveel bij voorstellen omdat ik niet echt weet waar het over gaat. Maar gezien de hoeveelheid boeken en de enorme fantasy-wereld net als GoT zou dat wel kunnen ja.quote:
Zou ergens in 2021 worden, waren nog halverwege met filmen. Maar goed alles natuurlijk naar de tyfus dankzij corona dus geen idee verder.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me daar nog niet zoveel bij voorstellen omdat ik niet echt weet waar het over gaat. Maar gezien de hoeveelheid boeken en de enorme fantasy-wereld net als GoT zou dat wel kunnen ja.
Voor wanneer staat dat gepland?
Mary Cattermole speelt erin meequote:Op woensdag 22 april 2020 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ergens in 2021 worden, waren nog halverwege met filmen. Maar goed alles natuurlijk naar de tyfus dankzij corona dus geen idee verder.
Maar het heeft wel de potentie om populair te worden hoor, het is toch een mix van HP/GoT/LotR. Al is de kans ook aanwezig dat het net zo slecht wordt als The Witcher.
Ja ik ging er even niet vanuit dat jij de namen van dit soort onbelangrijke personages wist omdat jij dat al te snel nerdy vindt.quote:
wil jij nog spek?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:17 schreef 00wildchild het volgende:
Straks kan ik niet eens mijn dertigste verjaardag vieren 😭
Hoe dan, ik ben zelf een nerdquote:Op woensdag 22 april 2020 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik ging er even niet vanuit dat jij de namen van dit soort onbelangrijke personages wist omdat jij dat al te snel nerdy vindt.
Schei uitquote:Op woensdag 22 april 2020 19:17 schreef 00wildchild het volgende:
Straks kan ik niet eens mijn dertigste verjaardag vieren 😭
Alleen omdat ik gestopt ben met ASOIAF?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja jij haakt altijd af als het iets gedetailleerder wordt.
Ben jij een feederquote:
Oh nee totaal niet.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen omdat ik gestopt ben met ASOIAF?
Jezus Etto, af en toe lijkt het net alsof je al 80 jaar in een grot woont. Je weet toch wel wat een feeder is?quote:
iets voor je gitaarversterker?quote:Op woensdag 22 april 2020 19:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus Etto, af en toe lijkt het net alsof je al 80 jaar in een grot woont. Je weet toch wel wat een feeder is?
Nee, had het wel opgezocht op IMDB, eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh nee totaal niet.
Ben daar zelf ook HE-LE-MAAL klaar mee.
Oh even zo'n test opzoeken.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, had het wel opgezocht op IMDB, eerlijk is eerlijk.
Met zo'n Sporcle testje hoeveel van de 200 meest voorkomende HP-characters je kan noemen kom ik ook net boven de helft uit wellicht
Een feeder is kortgezegd iemand die (zeer) zwaarlijvige vrouwen voedt om daar (seksueel) genot aan te beleven. Feeders zijn meestal mannen, al zal het wellicht ook voorkomen in lesbische relaties en zullen er zeker ook vrouwen zijn die hun man proberen vet te mesten.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
iets voor je gitaarversterker?
duuude...quote:Op woensdag 22 april 2020 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een feeder is kortgezegd iemand die (zeer) zwaarlijvige vrouwen voedt om daar (seksueel) genot aan te beleven. Feeders zijn meestal mannen, al zal het wellicht ook voorkomen in lesbische relaties en zullen er zeker ook vrouwen zijn die hun man proberen vet te mesten.
Omdat je dat aantrekkelijk vind? Dat staat letterlijk in het artikelquote:Op woensdag 22 april 2020 19:23 schreef TaMieke het volgende:
Waarom zou je dat willen? Ik mest mezelf wel vet. Heb ik niemand voor nodig
nou nee, ik vind dik niet echt aantrekkelijk...quote:Op woensdag 22 april 2020 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je dat aantrekkelijk vind? Dat staat letterlijk in het artikel
Que? Wilde gewoon een themafeest geven met sterren uit de begin jarer 90 ergens in een gehuurde schuur ofzo.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schei uit
Alsof je je 30ste verjaardag alleen kapotsnuivend op een ranzig toilet kan vieren
Kan je toch alsnog doen alleen op een later momentquote:Op woensdag 22 april 2020 19:27 schreef 00wildchild het volgende:
90 ergens in een gehuurde schuur ofzo.
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 22 april 2020 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je dat aantrekkelijk vind? Dat staat letterlijk in het artikel
Leuk ik kom ookquote:Op woensdag 22 april 2020 19:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Que? Wilde gewoon een themafeest geven met sterren uit de begin jarer 90 ergens in een gehuurde schuur ofzo.
Google translate for the winquote:Op woensdag 22 april 2020 19:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat snap ikof ja, dat las ik. Ik snap het verder niet
Ik ben nog niet heel ver met die karakters uit HP
Ken de Engelse schrijfwijzes niet
Goejequote:
120/200quote:Op woensdag 22 april 2020 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.sporcle.com/games/GeoGod/allharrypotter
Geil.quote:Op woensdag 22 april 2020 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een feeder is kortgezegd iemand die (zeer) zwaarlijvige vrouwen voedt om daar (seksueel) genot aan te beleven. Feeders zijn meestal mannen, al zal het wellicht ook voorkomen in lesbische relaties en zullen er zeker ook vrouwen zijn die hun man proberen vet te mesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |