Zorg jij voor de borrelhapjesquote:
Wel veganquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zorg jij voor de borrelhapjes
Ik zorg dat ze de airfryer in kunnen chickquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Zorg jij voor de borrelhapjes
Kan ook alles aan jou overlaten hequote:Op dinsdag 21 april 2020 22:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zorg dat ze de airfryer in kunnen chick
Ben niet voor niets de ruggegraat van fok en de kliekquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kan ook alles aan jou overlaten he
Hoe vind je mijn nieuwe fotoquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben niet voor niets de ruggegraat van fok en de kliek
Waar is die te vinden?quote:Op dinsdag 21 april 2020 23:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Hoe vind je mijn nieuwe foto
Ahwquote:Op dinsdag 21 april 2020 23:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
A+ foto, heb mijn zwembroek aangetrokken om te zwemmen in je ogen
Het kan niet altijd feest zijnquote:
Wat is jou ontnomen?quote:Op woensdag 22 april 2020 00:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Past wel bij de toestand van het land
quote:Op woensdag 22 april 2020 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van morti kan niets meer ontnomen worden
Je klapt er flink overheen.quote:
Behalve zijn account hierquote:
Ook dat kan hij hebbenquote:Op woensdag 22 april 2020 00:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Je klapt er flink overheen.
Goed puntquote:
Je UI is wel een beetje creepy.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ook dat kan hij hebben
[..]
Goed punt
Jammer dat je geen miljoen hebt, was deze weddenschap graag met jou aangegaan.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik een miljoen op mijn rekening had zou ik deze zonder met mijn ogen te knipperen erom verwedden dat Kiid een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft
Hoe kom je daar nou weer bij. De meeste narcisten stellen zich op alsof ze succesvol zijn.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:32 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Jammer dat je geen miljoen hebt, was deze weddenschap graag met jou aangegaan.
Kiid is geen narcist man. Narcisten zijn in de regel hartstikke succesvol en veel te druk om op fok te zitten.
Denk dat er ook van zowel narcisten als psychopaten alle soorten zijn op het spectrum van "succesvol" zijnquote:Op woensdag 22 april 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij. De meeste narcisten stellen zich op alsof ze succesvol zijn.
Ik denk dat je in de war bent met psychopaten. Die zitten veel in hoge takken in bedrijfsleven enzo
Tuurlijk. Maar de stoornis hangt veel minder samen aan de kenmerken. Psychopaten zijn bijvoorbeeld heel charismatisch, sociaal, tikkeltje brutaal waar je veel mee bereikt.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat er ook van zowel narcisten als psychopaten alle soorten zijn op het spectrum van "succesvol" zijn
Beiden hoor. Ook beiden niet. Maar kiid is zeer zeker geen narcist en pretendeert ook verre van succesvol te zijn.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij. De meeste narcisten stellen zich op alsof ze succesvol zijn.
Ik denk dat je in de war bent met psychopaten. Die zitten veel in hoge takken in bedrijfsleven enzo
Hoeft niet, zijn ook maar gewoon mensen. Je hebt intelligente psychopaten en domme psychopaten en alles ertussenin. En dan heb je ook nog sociopaten, al is die term volgens mij niet officieel.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar de stoornis hangt veel minder samen aan de kenmerken. Psychopaten zijn bijvoorbeeld heel charismatisch, sociaal, tikkeltje brutaal waar je veel mee bereikt.
Ja ik haal dat altijd door elkaar heen, volgens mij verschilt het zich vooral in het veel meer uiten van geweld bij de een dan de anderquote:Op woensdag 22 april 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeft niet, zijn ook maar gewoon mensen. Je hebt intelligente psychopaten en domme psychopaten en alles ertussenin. En dan heb je ook nog sociopaten, al is die term volgens mij niet officieel.
Ja he hahahaquote:Op woensdag 22 april 2020 00:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je UI is wel een beetje creepy.
Psychopathie is ook meer genetisch en sociopathie komt meer door omstandigheden.quote:Op woensdag 22 april 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik haal dat altijd door elkaar heen, volgens mij verschilt het zich vooral in het veel meer uiten van geweld bij de een dan de ander
Ja sociopathie is de oude term voor wat nu antisociale persoonlijkheidsstoornis wordt genoemd. Inderdaad meer getriggerd door factoren. En zijn vaak impulsiever en “heftiger” dan psychopatenquote:Op woensdag 22 april 2020 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Psychopathie is ook meer genetisch en sociopathie komt meer door omstandigheden.
Al is het allemaal blurry volgens mij en lastig vast te stellen.
Dit is niet waar. Ze proberen mij te besodeflikkeren flipsquote:Op woensdag 22 april 2020 00:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van morti kan niets meer ontnomen worden
Wie k maak ze afquote:Op woensdag 22 april 2020 01:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Ze proberen mij te besodeflikkeren flips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |