Dat gaat alleen over vergunningplichtige evenementen (dus festivals en dergelijke), niet over particuliere feestjes. Maar ik zou er ook niet te veel op rekenen.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:07 schreef BE het volgende:
[..]
Geen evenementen tot 1 september, ik zou er dus niet vanuit gaan...
Beefcake en Chell hebben toen heel veel foto's gemaakt. Beiden zijn nog actief. Wellicht heeft een van hen de foto?quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:24 schreef Ireth het volgende:
Help!
Ik kom in complete paniek hier binnenstormen!
Zo'n 13 jaar geleden was er een meeting van OUD in het julianapark in Utrecht. Bij deze meeting is er een foto gemaakt van mij en mijn dochter waarop ook mijn vader en mijn moeder staan. Mijn moeder zittend in de rolstoel, mijn vader de rolstoel duwend. Deze foto is mij heel dierbaar, vooral omdat mijn beide ouders inmiddels overleden zijn.
Tijdens het opruimen van mijn photobucket account heb ik zojuist per ongeluk deze foto weggegooid![]()
Volgens mij was de foto gemaakt door Melonovy of zoiets.... de zoekfunctie op FOK werkt niet lekker op mijn tablet, maar misschien dat iemand hem nog terug kan vinden....![]()
Heel crappy Nederlands, maar misschien lukt dit als t op de website was;quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:24 schreef Ireth het volgende:
Help!
Zo'n 13 jaar geleden was er een meeting van OUD in het julianapark in Utrecht. Bij deze meeting is er een foto gemaakt van mij en mijn dochter waarop ook mijn vader en mijn moeder staan. Mijn moeder zittend in de rolstoel, mijn vader de rolstoel duwend. Deze foto is mij heel dierbaar, vooral omdat mijn beide ouders inmiddels overleden zijn.
Tijdens het opruimen van mijn photobucket account heb ik zojuist per ongeluk deze foto weggegooid![]()
Volgens mij was de foto gemaakt door Melonovy of zoiets.... de zoekfunctie op FOK werkt niet lekker op mijn tablet, maar misschien dat iemand hem nog terug kan vinden....![]()
quote:Hoewel Photobucket geen verwijderde foto's bewaart, kunt u van de computer recente internetgeschiedenis te bekijken van de foto en de update opnieuw downloaden. Hierdoor zal u te herstellen op de site of zorg ervoor dat u de juiste afbeelding hebt verwijderd.
Instructies
1
Zoek de "History" knop om uw recente geschiedenis van het Internet. Voor Google Chrome, klik op de moersleutel tool in de rechterbovenhoek van uw browser en ga naar "Geschiedenis". Voor Internet Explorer, klik op 'Tools' "Internetopties" en zoek de "History" tab. onthouden dat als u uw browser te verwijderen geschiedenis bij opgedragen heb, u zal niet zitten kundig voor elke verwijderde foto's herstellen.
2
Kijk door het doorbladeren geschiedenis verslag dat uiterlijk vertoon opwaarts naar de pagina met de foto die u hebt verwijderd of de pagina van uw Photobucket-album die u bezocht voordat u verwijdert de foto vinden. Klik op de link voor die pagina en zie wat foto's die u hebt verwijderd. Als u herstellen van een foto wilt, klik met de rechtermuisknop en selecteer 'Opslaan als' om op te slaan op de harde schijf van uw computer. Gebruik geen van uw browser "Refresh" of "Terug" knoppen omdat je zou kunnen van de foto verliezen.
3
Selecteer de doelmap voor uw foto te slaan op uw harde schijf.
4
Bezoek de website van Photobucket en inloggen op uw account. Upload de foto naar welk album dat je wilt.
Misschien heb ik ze nog op de pc staanquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:24 schreef Ireth het volgende:
Help!
Bij mij ging alles in de Clio. Veel gepuzzel.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:41 schreef exode het volgende:
Wij horen op zijn vroegst morgen iets van de school van B, ik ben erg benieuwd hoe ze het gaan invullen.
Juul kan in ieder geval weer 2 dagen naar het KDV, nu maar hopen dat B op dezelfde dagen naar school kan. En zo niet, dan passen we daar wel een mouw aan.
Ik ga vanavond naar de Ikea voor een bestelling. Dat vindt allemaal plaats op de parkeerplaats...ik moest wel grinniken toen ik dat las. Bedacht me alleen later dat als ik een boekenkast van 2.37 m hoog bestel de doos ook minstens zo hoog is...ik ga zo de auto eens meten, volgens mij past het wel, maar ik moet wel even alles eruit halen (kinderstoelen en andere meuk).
Nou he!quote:Op woensdag 22 april 2020 12:41 schreef pinquit het volgende:
Goeie ouwe tijdtoen de slowchats er nog met meerdere per dag doorheen gingen
![]()
Dat is nog bijna een jaar!!!quote:Op woensdag 22 april 2020 13:21 schreef Jagärtrut het volgende:
Hier wellicht vanaf 18 maart scholen open. Maar dan alleen bepaalde leerjaren, en de opvang niet. Ben benieuwd wat de uiteindelijke regelgeving gaat zijn.
Morgen is al vrij snel.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:41 schreef exode het volgende:
Wij horen op zijn vroegst morgen iets van de school van B, ik ben erg benieuwd hoe ze het gaan invullen.
Juul kan in ieder geval weer 2 dagen naar het KDV, nu maar hopen dat B op dezelfde dagen naar school kan. En zo niet, dan passen we daar wel een mouw aan.
Ik ga vanavond naar de Ikea voor een bestelling. Dat vindt allemaal plaats op de parkeerplaats...ik moest wel grinniken toen ik dat las. Bedacht me alleen later dat als ik een boekenkast van 2.37 m hoog bestel de doos ook minstens zo hoog is...ik ga zo de auto eens meten, volgens mij past het wel, maar ik moet wel even alles eruit halen (kinderstoelen en andere meuk).
Ik heb dat altijd met februari en augustus.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
oops. Ik haal m'n hele leven maart en mei al door elkaar! 18 mei, dus.
ik ookquote:Op woensdag 22 april 2020 12:40 schreef pinquit het volgende:
Wauw even kort teruggelezen in dat topicwat mis ik een hoop mensen! Ik was er een aantal gewoon vergeten
Ik verwacht ook nog geen uitgewerkt plan morgen.quote:Op woensdag 22 april 2020 13:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Morgen is al vrij snel.
School van zoon mailde dat ze pas op 7 mei iets laten horen.
Mijn werk gaat vergaderen. Ik neem aan dat we dan morgen of vrijdag iets naar ouders laten weten.Moet natuurlijk ook eerst langs de MR.
quote:Op woensdag 22 april 2020 13:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met februari en augustus.Qua datum schrijven vooral. Moet ik een 2 hebben, schrijf ik elk jaar een 8 en andersom. Een collega van mij is in februari of augustus jarig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |