Ben je in ieder geval ergens aan te herkennenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:43 schreef jessie het volgende:
Ja nog ff luchtbel lolololol zet ik me strooie hoedje ook nog op
Mijn ouders hebben een rasechte picknickmand. Nu ga ik die meenemen ook!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:42 schreef Luchtbel het volgende:
Een mand Ireth geen doosjes een mand en alles moet in zakdoeken en servetten gewikkeld zijn
Ik dacht altijd dat je veel ouder wasquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:50 schreef Ireth het volgende:
Voor het geval mensen niet weten wie wij zijn of waar we aan te herkennen zijn :p
[afbeelding]
25/26?quote:
LOLquote:
het is niet echt een zwembaddingesachtig iets hoor, er zit een soort van waterloop van hoog naar laag. Begint als een fonteintje en eindigt (na een tijdje gelopen te hebbenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:30 schreef jessie het volgende:
O leuk dan pak ik ook de badpakjes, zwemluiers enz in. Oef dit gaan de meiden leuk vinden
Ik ga dus al erg rap richting de 31 toequote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:32 schreef Joene het volgende:
[..]
LOLsorry ik kom niet
, maar onder je andere account kwam je -> ouder over en had nooit een foto gezien / bekeken , nu zag ik ineens deze foto en dacht ik Jeeh! wat is die jong
oja ik heb net even stiekem in je profiel gekeken , begrijp nu de zoen
naja dan heb ik je weer blij gemaaktquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ga dus al erg rap richting de 31 toe*aandelen oil of olaz heeft*
heb je een vakantiewaslijst bij de hand om te strepenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 22:55 schreef jessie het volgende:
O leuk Lady-wrb !!!!
Tentje gaan de kids leuk vinden denk ik.
ahhhh wij hebben ook een tentje van t kruidvat. Vreselijk ding van mijn ouders gehad. Hij staat superscheef. Maar ze vinden hem leuk. Op lijstje zet.
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:33 schreef Ireth het volgende:
- krentenbollen
- roosivee in drinkbeker
- aangemaakte roosivee in leeg spa blauw-flesje
- boterhammen voor moi
- blikje vocht
- stukjes meloen
- negerzoenen
- zak chips
- biskwietjes
- mandarijnen
In principe bang voor het bekende/onbekend bijna alles buitenshuis zeg maar moet heel vertrouwd zijn wil ik geen aanval krijgen zeg maar. Heel moeilijk te omschrijven zelfs na 7/8 jaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:56 schreef jessie het volgende:
Een uurtje is inderdaad niet ver. Maar als je er paniekerig van word wel ja. Vind je het in de auto zitten eng? Of het afspreken op zich? Wat lastig voor je joh
Ik ben ook wel zenuwachtig hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:35 schreef snakelady het volgende:
ik moet zeggen dat ik best zenuwachtig ben.wel leuk zenuwachtig hoor.
De enige die ik wel eens heb ontmoet zijn Ireth en Suus
En Remco is blij dat er ook wat mannen komen.
Nou kijk, dan gaan we elkaar moed inspreken.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:46 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik ben ook wel zenuwachtig hoorWilde al bijna afzeggen
Heb alleen Knorretje en yvonne ooit ontmoet, maar da's al heel lang geleden, zelfs nog voordat Alicia was geboren!
Het is dat het niet past anders hadden we je wel even op komen halen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:48 schreef texelonia het volgende:
Voor eten wilde ik trouwens gewoon even een broodje halen ofzow
En voor Noah dan een potje en een flesje en wat sap ofzow. Geen zin in moeilijk gedoe
Lijkt me al moeilijk genoeg in m'n eentje met de kinderwagen in de bus en dan nog overstappen ook... Hoe minder ik bij me heb dus hoe beter
hahahaha, Demi zal genoeg aandacht krijgen denk ik wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:49 schreef Luchtbel het volgende:
Ah Snake, jij zit sowieso goed. Jij hebt de kleinste baby, dan ben je sowieso de allerleukste
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:50 schreef snakelady het volgende:
Het is dat het niet past anders hadden we je wel even op komen halen.
Maar 3 volwassenen, 2 kinderen en 2 kinderwagens + tassen wordt een beetje krap denk ik.
psssst we hebben elkaar nog gezien toen ik zwanger was van Jaydenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:48 schreef texelonia het volgende:
Voor eten wilde ik trouwens gewoon even een broodje halen ofzow
En voor Noah dan een potje en een flesje en wat sap ofzow. Geen zin in moeilijk gedoe
Lijkt me al moeilijk genoeg in m'n eentje met de kinderwagen in de bus en dan nog overstappen ook... Hoe minder ik bij me heb dus hoe beter
Is dat zo? Wanneer dan? Kan me niet meer herinneren...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 06:46 schreef Knorretje het volgende:
psssst we hebben elkaar nog gezien toen ik zwanger was van Jayden
Ik had inderdaad weer op mijn traphekjes gehooptquote:Op zaterdag 9 juli 2005 10:41 schreef jessie het volgende:
Rewimo waarom kom jij niet?
Gelukkig zit de begeleiding nu naast me dus ik heb het meteen gevraagd. Nou ik ga heel vaak alleen naar de dierentuin of naar de boekwinkel of op reis met de trein dus dit wilde ik ook helemaal alleen doen. We hebben het wel goed voorbereid en ik weet dat er veel kinderen zijn (maar mede door fok kan ik er nu beter mee omgaan en zal ik geen kind pijn doen of iets naars, geen zorgenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 11:59 schreef lady-wrb het volgende:
oxy, wat kunnen we (of ik) doen als het met jou niet goed gaat?
Denkende aan de tas met zooi die ik mee moet slepen neig ik sterk naar de wandelwagen (alles onderin proppenquote:
ik ook niet hoor oxy, ik ben ook niet zo van de lichamelijkequote:Op zaterdag 9 juli 2005 12:09 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Gelukkig zit de begeleiding nu naast me dus ik heb het meteen gevraagd. Nou ik ga heel vaak alleen naar de dierentuin of naar de boekwinkel of op reis met de trein dus dit wilde ik ook helemaal alleen doen. We hebben het wel goed voorbereid en ik weet dat er veel kinderen zijn (maar mede door fok kan ik er nu beter mee omgaan en zal ik geen kind pijn doen of iets naars, geen zorgen).
Ik hoop dat alles goed gaat en anders ga ik gewoon zelf naar huis. Ik heb een noodnummer bij me dat ik zelf kan bellen of andere mensen als ik bijvoorbeeld een ongeluk krijg of zoiets.
Oxy, voorbereid en welOja, ik vind het niet fijn als mensen mij aanraken.
![]()
Dus én met de wagen met Suus er in én met de fiets komend?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 13:30 schreef lady-wrb het volgende:
als jij het kan lopen, kan je toch ook allebei doen?
zetten we meteen het fietszitje achterop je fiets.
Bij restaurant Juliana zit een parkeerplaats, anders her en der verspreid in de omliggende straatjes. Het park zelf heeft geen officieel parkeerterrein. Onder de d van "grote grasveld" (linkerkant kaartje) zit ook nog een ingang naar het park.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:38 schreef yvonne het volgende:
Practische vraag, waar kun je parkeren?
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:32 schreef jessie het volgende:
Hoe is t in huize Lois?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:36 schreef Sugar het volgende:
Wanneer? Zondag a.s. (10-07-2005) om ongeveer 11.00 u.
Waar? Julianaprak te Utrecht
Waar precies?
[afbeelding]
Met ons mee, uurtje of 10 doen?quote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:00 schreef jessie het volgende:
Hoe ga je dan knor?
vind ik ook hoor Mous, jammer dat het ver karren isquote:Op zaterdag 9 juli 2005 18:39 schreef moussy het volgende:ik wil ook!!
Maar bijna 2 uur auto is me toch echt te gek, maar het klinkt nu al gezellig!!
Neem jij iets mee waar klontjes en bonkjes in zitten?quote:
Sliertjes en bonkjesquote:Op zaterdag 9 juli 2005 21:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Neem jij iets mee waar klontjes en bonkjes in zitten?
't zal niet zijn eerste zijn....quote:
Dylan hád ook z'n zondagspak aan... Totdat hij het onder scheetquote:Op zondag 10 juli 2005 08:54 schreef renzell het volgende:Julius uit z'n nestje vissen en in z'n zondagspak hijsen....![]()
Wanneer de volgende picknick in Breda of Rotterdam is zijn wij er ook bijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 21:30 schreef Sugar het volgende:
Wie gaan er mee?
Op naar de volgende dan maar he.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:31 schreef snakelady het volgende:
En wij zijn weer terug, was echt supergezellig.
Ga dadelijk ff foto's plaatsen.
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef LadyS het volgende:
En de primeur van vandaag:
Amber deed haar 1e stapje los vandaag![]()
Ben ik vergeten te vragen, als er een foto weg moet dan hoor ik het wel.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:40 schreef m@x het volgende:
(zijn er mensen die niet willen dat hun foto geplaatst wordt?)
Nog steeds geen antwoord op mijn vraagquote:Op zondag 10 juli 2005 14:15 schreef edje34 het volgende:
[..]
Wanneer de volgende picknick in Breda of Rotterdam is zijn wij er ook bij
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:42 schreef LadyS het volgende:
En de primeur van vandaag:
Amber deed haar 1e stapje los vandaag![]()
Sugar was getuige
omdat dat nog niet afgesproken is denk ik.quote:
Oke sorry was te vroeg maar binenkort wel in R`Dam of breda kunnen jullie Sanne ook eindelijk eens in levende lijven zien.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
omdat dat nog niet afgesproken is denk ik.
Open een topic zou ik zeggen.quote:Op zondag 10 juli 2005 15:47 schreef edje34 het volgende:
Oke sorry was te vroeg maar binenkort wel in R`Dam of breda kunnen jullie Sanne ook eindelijk eens in levende lijven zien.
Ik moest werkenquote:Op zondag 10 juli 2005 09:16 schreef jessie het volgende:
Githa waarom kom jij ook niet met Jordy bedenk ik me nu!!!!
Wat voor topic moet dat zijn dan?quote:Op zondag 10 juli 2005 17:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Open een topic zou ik zeggen.
Dat is niet aan regeltjes gebonden.
Topictitel: OUD-meeting Rotterdamquote:
Of de spanningen?quote:Op zondag 10 juli 2005 18:09 schreef Oxymoron het volgende:
Op de terugreis werd ik misselijk en toen ik thuiskwam moest ik overgeven; waarschijnlijk heb ik iets verkeerds gegeten vandaag
Alles goed nu??quote:Op zondag 10 juli 2005 18:09 schreef Oxymoron het volgende:
Op de terugreis werd ik misselijk en toen ik thuiskwam moest ik overgeven; waarschijnlijk heb ik iets verkeerds gegeten vandaag
Volgende keer er weer bij??quote:Op zondag 10 juli 2005 19:10 schreef Oxymoron het volgende:
Nou ik vond het wel leuk hoor. Alleen op een gegeven moment werd het een beetje teveel allemaal en toen ben ik ook weggegaan. En de schommels waren allemaal te klein voor mij om lekker op te schommelen, maar de dieren waren wel leuk en mooi (en goed verzorgd).
En ik had nog nooit zulke kleine baby's gezien als vandaag! Nu gaat het wel beter nu mijn maag leeg is. Vandaag ga ik vroeg naar bed want het was een hele belevenis!
Wat zij zegt idd!quote:Op zondag 10 juli 2005 18:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Topictitel: OUD-meeting Rotterdam
En dan verzin je een leuke activiteit, doe maar een voorstel voor locatie, datum, tijd
offtopic:Ik heb er al een geopend.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat zij zegt idd!
Het staat iedereen vrij een topic te openen met de vraag of mensen zin hebben in een meeting op een bepaalde locatie etc.
volgend jaar pas??quote:Op zondag 10 juli 2005 20:41 schreef jessie het volgende:
Volgend jaar gaan we gewoon weer en dan halen we dit gewoon ff op
Nee man dan moet ik zeker weten jankenquote:Op zondag 10 juli 2005 20:41 schreef jessie het volgende:
waar maak jij je druk om zeg jij hoeft toch niks te organiseren en je bent niet verplicht om te komen hoor.Hou je reacties lekker gezellig.Zeker te lang in de zon gelegen vandaag??quote:Op zondag 10 juli 2005 20:44 schreef jessie het volgende:
Ed zeik niet zo!
Maar ze hoeft zo niet te reageren en ik zeg niet dat zij volgende maand ook moet komen.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ed, ik kan me Jessie's irritatie wel een beetje voorstellen, het is aan haar om te besluiten of ze al dan niet komt volgende maand, niet aan jou. Wel leuk dat je zo enthousiast bent![]()
Ik doe altijd lief lady-wrb maar ik hoef me ook niet te laten afzeiken om niksquote:Op zondag 10 juli 2005 20:54 schreef lady-wrb het volgende:
doe es lief ed, je hebt nu toch je eigen topic? die meet zal ook best leuk worden
Nou zeg, doe eens rustig jij. Je komt gewoon opdringerig over. Daar mag ze best iets van zeggen (het is per slot van rekening een openbaar forum). Dat gehak van jou, dá's een lekker gezellige reactiequote:Op zondag 10 juli 2005 20:51 schreef edje34 het volgende:
[..]
waar maak jij je druk om zeg jij hoeft toch niks te organiseren en je bent niet verplicht om te komen hoor.Hou je reacties lekker gezellig.Zeker te lang in de zon gelegen vandaag??
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:41 schreef jessie het volgende:
Deze Quote is in het algemeen bedoeld en niet tegen Jessie,een beetje vaste bezoeker van dit forum snapt dat wel.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:43 schreef edje34 het volgende:
[..]
volgend jaar pas??echt niet volgende maand alweer
![]()
Zo is het niet bedoeld Sugarquote:Op zondag 10 juli 2005 21:39 schreef Sugar het volgende:
Aaargh, Edje!
Het gáát erom dat je ineens op 6 plekken drammerig begint over een meeting en verwacht dat dat nu, vandaag gebeurt én door mensen geregeld wordt. Zo werkt dat niet. Bovendien: 1 topic daarover biedt genoeg ruimte voor alles wat je kwijt wil over een meeting in je achtertuin, lijkt me.
Oe! Brechtje d'r eerste post in OUD!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:23 schreef brechtje het volgende:
WTF
*brechtje hier
Zomaar om mij en me vriendin lachen
Die bewaar ik uiteraard voor FOK!radioquote:Op zondag 10 juli 2005 20:38 schreef jessie het volgende:
En weet je stiekum had ik wel gedacht en gehoopt dat Mous er ineens zou staan.
Yvonne waar blijf ie met je roddels![]()
![]()
Yvonne!!!! *wijst naar avatar van ET* we hadden gelijk!!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die bewaar ik uiteraard voor FOK!radio
Maar het was een hele leuke dag, leuk om jullie kids eens te zien
Euuh!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
Oe! Brechtje d'r eerste post in OUD!![]()
De eerste van velen????
huh?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yvonne!!!! *wijst naar avatar van ET* we hadden gelijk!!!!
Zit ik zoveel moeite te doen om het netjes te omschrijven..quote:Op zondag 10 juli 2005 22:38 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ging om je tiet of je die nu wel of niet nog in je icon had
mens, je loopt achter!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:45 schreef yvonne het volgende:
Snetver, en ik maar denken dat je je tiet er nog in had!!
Nieteensquote:Op zondag 10 juli 2005 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Liepen die kinderen allemaal niet met een boog om je heen vonnuh?
Die andere moeders hadden je met een koelbox op een volledig ander grasveld geparkeerd?quote:
quote:
Zie je dat echt niet LB ? 't mondjequote:Op zondag 10 juli 2005 22:55 schreef Luchtbel het volgende:en ik zeg iedere keer dat ik het zelf niet zo heel goed zie maar we horen het wel meer ja
Ja dat zou ook wat zijnquote:Op zondag 10 juli 2005 23:07 schreef Ladybos het volgende:
Ik vind helemaal niet dat je boos kijkt LB.
Aangezien dees doosje vast wel even nodig heeft om uit te vogelen hoe dat in zijn werk gaat: hoe en waar valt dat te beluisteren?quote:
Dat vind ik dus al sinds Ballorig Houten! Heerlijke mensen, heerlijke kindjes, heerlijk gezinnetje!quote:Op maandag 11 juli 2005 00:08 schreef snakelady het volgende:
Jessie, wat een heerlijk gezin heb je , een genot om naar te kijken.
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:38 schreef jessie het volgende:
En weet je stiekum had ik wel gedacht en gehoopt dat Mous er ineens zou staan.
http://www.actionradio.nl/listen.plsquote:Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aangezien dees doosje vast wel even nodig heeft om uit te vogelen hoe dat in zijn werk gaat: hoe en waar valt dat te beluisteren?![]()
ik vond dat boos kijken nog wel meevallen hoor gisteren!quote:Op zondag 10 juli 2005 23:03 schreef Luchtbel het volgende:
Ja het mondje wel. Maar ik vind bijvoorbeeld wel dat ze heel anders kijkt. Ik kijk altijd boos en Jolie altijd verbaasd. En ook gewoon ik weet niet. D'r mond dat ben ik wel met je eens. Maar goed misschien zag ik er ook wel zo uit vroeger, dat weet ik niet.
Anders open jij ook even meteen een nieuw topicquote:Op maandag 11 juli 2005 09:29 schreef DaanBanaantje het volgende:
volgende keer moet almere maar aan de beurt zijn.. is zo ontzettend gezellig
Ja, even bij www.actionradio.nl kijken hoe en wat na te luisterenquote:Op maandag 11 juli 2005 17:06 schreef daniman het volgende:
Ik neem aan dat als jij (Yvonne) op Fok!radio komt over die picknick, dat dat dan na een week ook nog wel terug te beluisteren is? In de tijdelijke woning waar ik nog zit heb ik geen internet, zaterdag heb ik nodig om alles terug te verhuizen en op zijn plek te zetten dus ik ben denk ik pas op zijn vroegst zaterdagavond laat weer online...
Ik ren vast naar FB, als er nu geen rel van komt..quote:
quote:Op maandag 11 juli 2005 22:12 schreef Sugar het volgende:
Was idd leuk!
Yvonne, een volgende keer ga je niet weer denken dat ik Bifi ben en dus een rellende actieve man heb op OUD , he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |