In principe bang voor het bekende/onbekend bijna alles buitenshuis zeg maar moet heel vertrouwd zijn wil ik geen aanval krijgen zeg maar. Heel moeilijk te omschrijven zelfs na 7/8 jaar.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:56 schreef jessie het volgende:
Een uurtje is inderdaad niet ver. Maar als je er paniekerig van word wel ja. Vind je het in de auto zitten eng? Of het afspreken op zich? Wat lastig voor je joh
Ik ben ook wel zenuwachtig hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:35 schreef snakelady het volgende:
ik moet zeggen dat ik best zenuwachtig ben.wel leuk zenuwachtig hoor.
De enige die ik wel eens heb ontmoet zijn Ireth en Suus
En Remco is blij dat er ook wat mannen komen.
Nou kijk, dan gaan we elkaar moed inspreken.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:46 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik ben ook wel zenuwachtig hoorWilde al bijna afzeggen
Heb alleen Knorretje en yvonne ooit ontmoet, maar da's al heel lang geleden, zelfs nog voordat Alicia was geboren!
Het is dat het niet past anders hadden we je wel even op komen halen.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:48 schreef texelonia het volgende:
Voor eten wilde ik trouwens gewoon even een broodje halen ofzow
En voor Noah dan een potje en een flesje en wat sap ofzow. Geen zin in moeilijk gedoe
Lijkt me al moeilijk genoeg in m'n eentje met de kinderwagen in de bus en dan nog overstappen ook... Hoe minder ik bij me heb dus hoe beter
hahahaha, Demi zal genoeg aandacht krijgen denk ik wel.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:49 schreef Luchtbel het volgende:
Ah Snake, jij zit sowieso goed. Jij hebt de kleinste baby, dan ben je sowieso de allerleukste
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:50 schreef snakelady het volgende:
Het is dat het niet past anders hadden we je wel even op komen halen.
Maar 3 volwassenen, 2 kinderen en 2 kinderwagens + tassen wordt een beetje krap denk ik.
psssst we hebben elkaar nog gezien toen ik zwanger was van Jaydenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 00:48 schreef texelonia het volgende:
Voor eten wilde ik trouwens gewoon even een broodje halen ofzow
En voor Noah dan een potje en een flesje en wat sap ofzow. Geen zin in moeilijk gedoe
Lijkt me al moeilijk genoeg in m'n eentje met de kinderwagen in de bus en dan nog overstappen ook... Hoe minder ik bij me heb dus hoe beter
Is dat zo? Wanneer dan? Kan me niet meer herinneren...quote:Op zaterdag 9 juli 2005 06:46 schreef Knorretje het volgende:
psssst we hebben elkaar nog gezien toen ik zwanger was van Jayden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |