Volgende keer er weer bij??quote:Op zondag 10 juli 2005 19:10 schreef Oxymoron het volgende:
Nou ik vond het wel leuk hoor. Alleen op een gegeven moment werd het een beetje teveel allemaal en toen ben ik ook weggegaan. En de schommels waren allemaal te klein voor mij om lekker op te schommelen, maar de dieren waren wel leuk en mooi (en goed verzorgd).
En ik had nog nooit zulke kleine baby's gezien als vandaag! Nu gaat het wel beter nu mijn maag leeg is. Vandaag ga ik vroeg naar bed want het was een hele belevenis!
Wat zij zegt idd!quote:Op zondag 10 juli 2005 18:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Topictitel: OUD-meeting Rotterdam
En dan verzin je een leuke activiteit, doe maar een voorstel voor locatie, datum, tijd
offtopic:Ik heb er al een geopend.quote:Op zondag 10 juli 2005 19:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat zij zegt idd!
Het staat iedereen vrij een topic te openen met de vraag of mensen zin hebben in een meeting op een bepaalde locatie etc.
volgend jaar pas??quote:Op zondag 10 juli 2005 20:41 schreef jessie het volgende:
Volgend jaar gaan we gewoon weer en dan halen we dit gewoon ff op
Nee man dan moet ik zeker weten jankenquote:Op zondag 10 juli 2005 20:41 schreef jessie het volgende:
waar maak jij je druk om zeg jij hoeft toch niks te organiseren en je bent niet verplicht om te komen hoor.Hou je reacties lekker gezellig.Zeker te lang in de zon gelegen vandaag??quote:Op zondag 10 juli 2005 20:44 schreef jessie het volgende:
Ed zeik niet zo!
Maar ze hoeft zo niet te reageren en ik zeg niet dat zij volgende maand ook moet komen.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ed, ik kan me Jessie's irritatie wel een beetje voorstellen, het is aan haar om te besluiten of ze al dan niet komt volgende maand, niet aan jou. Wel leuk dat je zo enthousiast bent![]()
Ik doe altijd lief lady-wrb maar ik hoef me ook niet te laten afzeiken om niksquote:Op zondag 10 juli 2005 20:54 schreef lady-wrb het volgende:
doe es lief ed, je hebt nu toch je eigen topic? die meet zal ook best leuk worden
Nou zeg, doe eens rustig jij. Je komt gewoon opdringerig over. Daar mag ze best iets van zeggen (het is per slot van rekening een openbaar forum). Dat gehak van jou, dá's een lekker gezellige reactiequote:Op zondag 10 juli 2005 20:51 schreef edje34 het volgende:
[..]
waar maak jij je druk om zeg jij hoeft toch niks te organiseren en je bent niet verplicht om te komen hoor.Hou je reacties lekker gezellig.Zeker te lang in de zon gelegen vandaag??
quote:Op zondag 10 juli 2005 20:41 schreef jessie het volgende:
Deze Quote is in het algemeen bedoeld en niet tegen Jessie,een beetje vaste bezoeker van dit forum snapt dat wel.quote:Op zondag 10 juli 2005 20:43 schreef edje34 het volgende:
[..]
volgend jaar pas??echt niet volgende maand alweer
![]()
Zo is het niet bedoeld Sugarquote:Op zondag 10 juli 2005 21:39 schreef Sugar het volgende:
Aaargh, Edje!
Het gáát erom dat je ineens op 6 plekken drammerig begint over een meeting en verwacht dat dat nu, vandaag gebeurt én door mensen geregeld wordt. Zo werkt dat niet. Bovendien: 1 topic daarover biedt genoeg ruimte voor alles wat je kwijt wil over een meeting in je achtertuin, lijkt me.
Oe! Brechtje d'r eerste post in OUD!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:23 schreef brechtje het volgende:
WTF
*brechtje hier
Zomaar om mij en me vriendin lachen
Die bewaar ik uiteraard voor FOK!radioquote:Op zondag 10 juli 2005 20:38 schreef jessie het volgende:
En weet je stiekum had ik wel gedacht en gehoopt dat Mous er ineens zou staan.
Yvonne waar blijf ie met je roddels![]()
![]()
Yvonne!!!! *wijst naar avatar van ET* we hadden gelijk!!!!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die bewaar ik uiteraard voor FOK!radio
Maar het was een hele leuke dag, leuk om jullie kids eens te zien
Euuh!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:24 schreef E.T. het volgende:
[..]
Oe! Brechtje d'r eerste post in OUD!![]()
De eerste van velen????
huh?quote:Op zondag 10 juli 2005 22:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yvonne!!!! *wijst naar avatar van ET* we hadden gelijk!!!!
Zit ik zoveel moeite te doen om het netjes te omschrijven..quote:Op zondag 10 juli 2005 22:38 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ging om je tiet of je die nu wel of niet nog in je icon had
mens, je loopt achter!quote:Op zondag 10 juli 2005 22:45 schreef yvonne het volgende:
Snetver, en ik maar denken dat je je tiet er nog in had!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |