abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juli 2005 @ 18:55:59 #201
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_28687152
Oxy! Ik vond het keilief hoe je samen met Suus boekje zat te lezen! Ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt?
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_28687201
Amber
  zondag 10 juli 2005 @ 19:10:12 #203
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_28687466
Nou ik vond het wel leuk hoor. Alleen op een gegeven moment werd het een beetje teveel allemaal en toen ben ik ook weggegaan. En de schommels waren allemaal te klein voor mij om lekker op te schommelen, maar de dieren waren wel leuk en mooi (en goed verzorgd).
En ik had nog nooit zulke kleine baby's gezien als vandaag! Nu gaat het wel beter nu mijn maag leeg is. Vandaag ga ik vroeg naar bed want het was een hele belevenis!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zondag 10 juli 2005 @ 19:20:30 #204
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28687716
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:10 schreef Oxymoron het volgende:
Nou ik vond het wel leuk hoor. Alleen op een gegeven moment werd het een beetje teveel allemaal en toen ben ik ook weggegaan. En de schommels waren allemaal te klein voor mij om lekker op te schommelen, maar de dieren waren wel leuk en mooi (en goed verzorgd).
En ik had nog nooit zulke kleine baby's gezien als vandaag! Nu gaat het wel beter nu mijn maag leeg is. Vandaag ga ik vroeg naar bed want het was een hele belevenis!
Volgende keer er weer bij??
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  zondag 10 juli 2005 @ 19:23:07 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28687774
quote:
Op zondag 10 juli 2005 18:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Topictitel: OUD-meeting Rotterdam
En dan verzin je een leuke activiteit, doe maar een voorstel voor locatie, datum, tijd
Wat zij zegt idd!
Het staat iedereen vrij een topic te openen met de vraag of mensen zin hebben in een meeting op een bepaalde locatie etc.
  zondag 10 juli 2005 @ 19:25:52 #206
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28687846
quote:
Op zondag 10 juli 2005 19:23 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat zij zegt idd!
Het staat iedereen vrij een topic te openen met de vraag of mensen zin hebben in een meeting op een bepaalde locatie etc.
offtopic:Ik heb er al een geopend.

Ontopic is er toevallig een groepsfoto gemaakt vandaag van alle kleintjes??
(Hans teeuwen)
pi_28688088
O wat was t leuk vandaag!!!!!
En al die iniminiebabietjes
Julius, Demi en Yoram natuurlijk. Wat een scheetjes.
Maar Noah en Amber en Maria (dat lachje, zo leuheuk!!!) en eindelijk Jolie die steeds rondjes liep en Kai met zijn felle ogen en Ela waren ook prachtig.
En dan had je Piet wat lieverd, die al heel goed over t gras kon stappen met zijn knieen heel hoog opgetrokken. Zo leuk om te zien.
En Dylan die in t begin me ff spontaan kwam begroeten
En Suus de scharrelaar die overal liep te snaaien
En Alicia met dr prachtige vlechtjes. Chiara de drama kween
En Luca die bij binnenkomst direct alweer verdwenen was. Wat kan die lekker spelen zeg.
En dan had je nog die 2 pubers die maar blven lachen
En Daniman natuurlijk die flink aan t sjansen was
En dan natuurlijk mijn eigen meiden Die helemaal uitgeblust zijn nu. Bo vermaakte zich heel erg. Op t laatst was ze lekker met Alicia aan t spelen en aan t kibbelen Knor en ik wisten niet wat we meemaakte. Normaal speelde ze altijd lief naast elkaar en nu kribbig met elkaar. En nadoen he Alicia had een bh aan (zo'n topje) Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik wil ook een bh. Dus Bo dr bikinihesje aan.
Ik vind t super gezellig.
Zo leuk om iedereen eens in t echie te zien. En om anderen weer te zien.
Ik ben gesloopt maar ik heb genoten. En achteraf denk ik altijd ik had nog wel ff met die en die willen praten. Maar dat is zo leuk er komt vast wel weer een keer. (en volgens Edje kan dat niet snel genoeg zijn merk ik zo )

Shit vergeet ik Melvin helemaal. En die heeft juist van prachtige ogen met prachtige wimpers. Hoe kan ik die vergeten

Dalijk ff foto's doen heb er niet veel, zag iedereen zo met camera lopen dat ik dacht dat kom wel goed

[ Bericht 5% gewijzigd door jessie op 10-07-2005 20:15:14 ]
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 10 juli 2005 @ 20:09:00 #208
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28689020
Wij vonden het ook leuk die hele lieve kleintjes de ogen van Julius en die haartjes van Demi oh en Ela klein pittig poppetje en voor de rest leuk zoals die grote kindjes al kunnen spelen samen. Oh en Piet vind ik zoooo leuk en Dylan en Melvin die ogen en en en ja Marietje leuk en lief als altijd en eigenlijk zijn ze gewoon stuk voor stuk uniek en mooi

Jessie grappig he dat Jolietje zo rondjes blijft lopen tot ze ergens Danoontjes vond ze heeft thuis ook nog een rondje op d'r nieuwe te grote schoenen gedaan
  zondag 10 juli 2005 @ 20:23:52 #209
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28689445
Jeetje, wat waren er veel mensen vandaag! Ik heb de helft van jullie niet eens gesproken geloof ik . Vond het wel heeeeel leuk om al die schatjes van iedereen te zien.

Bo en Janneke zijn echt prachtmeiden Jessie! En wat zijn ze al lekker groot!!!
Piet.... tja, Piet; ik vind je zoooooo lief! Echt een onwijs lekker ventje. Chiara; ook al zo'n schoonheid! Echt, wat een pittig kopje heeft ze, en wat een lieve haartjes. En wat is Yoram nog klein en wat lag ie lekker te slapen in z'n mandje. Oh ja, ik vergeet Noahtje bijna. Wat heeft ie een ontzettend lief koppie!!! Verder was ik vandaag errug verliefd op Kai! Lekker rossig ding. Wat was je rustig aan het spelen jochie en lekker met papa aan het vliegen.. En Alicia met d'r supervlechtjes en Jolietje eindelijk eens in het echt en een heel verkouden Elaatje met supermooie oogjes. Verder een ieniminiDemi en een Ambertje die lekker overal aan het snaaien was en zomaar haar eerste stapje los zette. En Melvin; wat en kijkers heb je!!! En een rondrennend Suusje en, en, en..... ik vergeet er vast een heleboel, maar ik vond ze allemaal om op te vreten vandaag!

Verder was ik errug trots op mijn kleine diertje Julius. Hij heeft geen kick gegeven en was naar iedereen lekker aan het lachen vandaag. Zelfs de terugreis in een snikhete trein was geen probleem. Moe van de dag viel hij als een blok in slaap en werd pas thuis weer wakker. Lieve kleine held!

[ Bericht 4% gewijzigd door renzell op 10-07-2005 21:53:10 ]
  zondag 10 juli 2005 @ 20:30:59 #210
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28689635
Ja Kai en ik vond echt dat Janneke al zooooo groot was. Ik had gewoon eerst helemaal niet in de gaten dat zij het was, ik was echt verbaasd.

Jambo de trein kwam na 10 minuten dus dat duurde niet lang. Jolie heeft onderweg alle broodjes die ik gesmeed had opgegeten 4
pi_28689698
Ja maar Bo en Janneke zijn dus ook best wel groot (volgens die flutrichtlijnen van het CB dan he, voor mij zijn t gewoon mijn kleine humpies )
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 10 juli 2005 @ 20:34:38 #212
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28689727
Ja nou ja niet eens alleen qua lengte maar gewoon. Hoe ze al helemaal zo kunnen spelen enzo weet ook niet wat het is. Gewoon leuk!
pi_28689775
Nog ff en Jolie doet t ook Die deed nu al aan marathonlopen
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28689831
En weet je stiekum had ik wel gedacht en gehoopt dat Mous er ineens zou staan.

Yvonne waar blijf ie met je roddels
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 10 juli 2005 @ 20:39:55 #215
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28689873
misschien is dat het ik kan me gewoon niet voorstellen dat mijn kind volgend jaar ook zo is
pi_28689921
Volgend jaar gaan we gewoon weer en dan halen we dit gewoon ff op
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 10 juli 2005 @ 20:43:17 #217
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28689955
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:41 schreef jessie het volgende:
volgend jaar pas?? echt niet volgende maand alweer
(Hans teeuwen)
pi_28689992
Ed zeik niet zo!
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 10 juli 2005 @ 20:44:30 #219
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_28690001
quote:
Nee man dan moet ik zeker weten janken
  zondag 10 juli 2005 @ 20:51:28 #220
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28690217
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:44 schreef jessie het volgende:
Ed zeik niet zo!
waar maak jij je druk om zeg jij hoeft toch niks te organiseren en je bent niet verplicht om te komen hoor.Hou je reacties lekker gezellig.Zeker te lang in de zon gelegen vandaag??
(Hans teeuwen)
  † In Memoriam † zondag 10 juli 2005 @ 20:54:54 #221
37843 lady-wrb
kortaf
pi_28690315
doe es lief ed, je hebt nu toch je eigen topic? die meet zal ook best leuk worden
  † In Memoriam † zondag 10 juli 2005 @ 20:56:56 #222
43556 miss_dynastie
pi_28690375
Ed, ik kan me Jessie's irritatie wel een beetje voorstellen, het is aan haar om te besluiten of ze al dan niet komt volgende maand, niet aan jou. Wel leuk dat je zo enthousiast bent
  zondag 10 juli 2005 @ 21:07:45 #223
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28690669
Zo, wat een dag zeg, wat was het leuk. Heerlijk relax, mooi weer, zonnige mensen, spelende kinderen, lachende pubers, superlieve en mooie kindjes, lekkere hapjes en drankjes, de ultieme picknick! Ik heb genoten!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 10 juli 2005 @ 21:09:59 #224
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28690718
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ed, ik kan me Jessie's irritatie wel een beetje voorstellen, het is aan haar om te besluiten of ze al dan niet komt volgende maand, niet aan jou. Wel leuk dat je zo enthousiast bent
Maar ze hoeft zo niet te reageren en ik zeg niet dat zij volgende maand ook moet komen.
Eerst zien of ik het allemaal wel rond en geregeld krijg,is voor mij ook de eerste keer.
(Hans teeuwen)
  zondag 10 juli 2005 @ 21:11:16 #225
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28690760
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:54 schreef lady-wrb het volgende:
doe es lief ed, je hebt nu toch je eigen topic? die meet zal ook best leuk worden
Ik doe altijd lief lady-wrb maar ik hoef me ook niet te laten afzeiken om niks
(Hans teeuwen)
  zondag 10 juli 2005 @ 21:22:03 #226
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28691091
Het was idd superleuk, vond ik! Vind het altijd wel gek om ineens iedereen te zien, maar hee, jullie zijn allemaal leuk !!! De kindjes precies zoals je ze kent en allemaal best makkelijk volgens mij! Lekker!

Jessie, jullie gezin vormde een soort mooi basisje van het geheel! Grappig, twee kleden, twee meiden in kleurige kleertjes, een retrokoelbox, pa en ma die lagen te "schaduwen" en zich door vooral Janneke lieten beklimmen. Echt leuk!

Ik heb echt genoten van al die lieve snoetjes van al die kindjes vandaag!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_28691144
Zeg, ik ben niet jaloers hoor

Wat fijn dat het zo leuk was!!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 10 juli 2005 @ 21:34:12 #228
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_28691471
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:51 schreef edje34 het volgende:

[..]

waar maak jij je druk om zeg jij hoeft toch niks te organiseren en je bent niet verplicht om te komen hoor.Hou je reacties lekker gezellig.Zeker te lang in de zon gelegen vandaag??
Nou zeg, doe eens rustig jij. Je komt gewoon opdringerig over. Daar mag ze best iets van zeggen (het is per slot van rekening een openbaar forum). Dat gehak van jou, dá's een lekker gezellige reactie
  zondag 10 juli 2005 @ 21:37:00 #229
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28691551
quote:
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:43 schreef edje34 het volgende:

[..]

volgend jaar pas?? echt niet volgende maand alweer
Deze Quote is in het algemeen bedoeld en niet tegen Jessie,een beetje vaste bezoeker van dit forum snapt dat wel.
(Hans teeuwen)
  zondag 10 juli 2005 @ 21:39:29 #230
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_28691636
Aaargh, Edje!
Het gáát erom dat je ineens op 6 plekken drammerig begint over een meeting en verwacht dat dat nu, vandaag gebeurt én door mensen geregeld wordt. Zo werkt dat niet. Bovendien: 1 topic daarover biedt genoeg ruimte voor alles wat je kwijt wil over een meeting in je achtertuin, lijkt me.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 10 juli 2005 @ 21:40:33 #231
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28691674
quote:
Op zondag 10 juli 2005 21:39 schreef Sugar het volgende:
Aaargh, Edje!
Het gáát erom dat je ineens op 6 plekken drammerig begint over een meeting en verwacht dat dat nu, vandaag gebeurt én door mensen geregeld wordt. Zo werkt dat niet. Bovendien: 1 topic daarover biedt genoeg ruimte voor alles wat je kwijt wil over een meeting in je achtertuin, lijkt me.
Zo is het niet bedoeld Sugar

Ontopic: En slapen de kindjes alweer lekker na zo heerlijke dag??
(Hans teeuwen)
  † In Memoriam † zondag 10 juli 2005 @ 21:40:47 #232
43556 miss_dynastie
pi_28691682
Volgens mij snapt een beetje vaste bezoeker van dit forum wel dat iemand quoten betekent dat je een reactie op die persoon geeft, edje. Nogmaals, je enthousiasme is leuk, maar op deze manier niet erg aanstekelijk.
  zondag 10 juli 2005 @ 21:44:08 #233
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28691796
Maria was favoriet bij Remco, hij heeft echt genoten van haar vrolijke snoetje en geschater!

Ik heb echt zo gelachen om Brechtje van 14 en haar vriendin. Even kreeg ik heimwee naar die puberteit... wat waren die meiden melig Geweldig!

En Piet lekker ding, jammer dat je (en je moeder ) zo moe was, ik heb echt te kort van je genoten. I

Die kleintjes, de aanstaande dreumesjes, waren stuk voor stuk zo heerlijk lief, zo schattig aan het keutelen met elkaar. Wacht maar hoor dames, zo lief en rustig is Chiara ook geweest

Melvin is echt een heel rustig jochie he, die merk je haast niet op, maar het is wel een scheetje hoor!

Jolietje is lief! Ze kan zo zoet lachen

Die meisjes lekker aan het spelen met het water, Daniman liep wel heen en weer om bakken met water te vullen...

Suus is ook zo grappig, zo'n stil grietje die lekker loopt te scharrelen met een eeuwige glimlach!

Luca zie ik haast nooit op de meetings, die is meteen pleite als hij maar lekker kan spelen.

De kleine babytjes waren ook heerlijk tevreden, Demi klein poppetje, Noah lief vrolijk ventje, Julius met zn mooie grote ronde ogen, wauw! En Ela, dat is echt een mooi plaatje, wat een lief koppie heeft ze zeg.

En alle papa's en mama's waren ook helemaal oke, ik vond het weer erg leuk om bekende gezichten te zien en nieuwe mensen te ontmoeten. Jammer dat ik met een paar mensen nauwelijks contact heb gehad, maar goed, next time better!

Het was weer helemaal geslaagd!

De kindjes hier hebben het leuk gehad, Chiara had een mooie leuke dag gehad en Yoram zag er ook tevreden uit, ze hebben beiden een indrukwekkend weekend achter de rug en waren helemaal op.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_28691872
ik vond 't ook hartstikke leuk om iedereen te zien , al was ik te moe om zelf erg gezellig te doen. (laat feestje gisteren en vervolgens heeft Anna me de rest van de nacht wakkergehouden ). ben dan ook een beetje bang voor de foto's, daar helpt geen rode-ogen-reductie iets aan vrees ik! wij zijn niet heel lang gebleven, Piet zat er op een gegeven moment ook een beetje doorheen. maar hij vond 't wel super interessant allemaal geloof ik. ook de busreis heen en terug vond ie helemaal te gek. 't kon hem niet schelen dat we erg lang op de bus moesten wachten, kon ie mooi al die langskomende auto's en motoren bekijken. (elke motor werd met een uitgelaten 'motojjj!!!' begroet.)
sommigen van jullie had ik al eens ontmoet, veel ook niet. maar iedereen klopte precies met hoe ik ze me voorgesteld had. alleen Alicia is wat kleiner dan ik in gedachten had. (wat een mooie vlechtjes!). de kindjes waren allemaal superlief (de ouders ook hoor ), zelfs die hele kleintjes hebben zich inderdaad hartstikke stoer gehouden, geweldig! toch was ik wel blij dat ik alleen Piet bij me had. ten eerste wel weer es leuk een uitstapje met z'n tweeën, en ten tweede was ik zo toch een stuk relaxter dan wanneer ik er 2 in de gaten had moeten houden.
Oxy, vervelend dat je hebt moeten overgeven, maar fijn dat je 't wel naar je zin gehad hebt. en ik vond 't ook leuk om jou eens te ontmoeten.
pi_28692897
WTF

*brechtje hier
Zomaar om mij en me vriendin lachen
  zondag 10 juli 2005 @ 22:24:22 #236
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_28692918
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:23 schreef brechtje het volgende:
WTF

*brechtje hier
Zomaar om mij en me vriendin lachen
Oe! Brechtje d'r eerste post in OUD!
De eerste van velen????
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Admin zondag 10 juli 2005 @ 22:27:03 #237
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28692986
quote:
Op zondag 10 juli 2005 20:38 schreef jessie het volgende:
En weet je stiekum had ik wel gedacht en gehoopt dat Mous er ineens zou staan.

Yvonne waar blijf ie met je roddels
Die bewaar ik uiteraard voor FOK!radio
Maar het was een hele leuke dag, leuk om jullie kids eens te zien
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 10 juli 2005 @ 22:28:17 #238
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_28693019
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Die bewaar ik uiteraard voor FOK!radio
Maar het was een hele leuke dag, leuk om jullie kids eens te zien
Yvonne!!!! *wijst naar avatar van ET* we hadden gelijk!!!!
  zondag 10 juli 2005 @ 22:28:58 #239
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28693038
Oeh, morgen fok! radio luisteren...
Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 10 juli 2005 @ 22:31:39 #240
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_28693104
Offtopic: Mel, thanks!
pi_28693162
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:24 schreef E.T. het volgende:

[..]

Oe! Brechtje d'r eerste post in OUD!
De eerste van velen????
Euuh!

k kan nergens foto's zien van mij en mijn zussie
Kan iemand ze sturen ofzo?
En knorretje heeft ook nog leuke op de computer, net gemaakt bij dr thuis
  zondag 10 juli 2005 @ 22:34:29 #242
3011 E.T.
pi_28693179
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:28 schreef Ireth het volgende:

[..]

Yvonne!!!! *wijst naar avatar van ET* we hadden gelijk!!!!
huh?
leg uit! ...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_28693265
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:34 schreef E.T. het volgende:

[..]

huh?
leg uit! ...
ging om je tiet of je die nu wel of niet nog in je icon had
  zondag 10 juli 2005 @ 22:38:57 #244
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_28693276
Ooit zat er een fractie van een seconde iets in jouw avatar verwerkt en daar hadden we het vanmiddag over, of die er nu nog steeds in zat en ik was ervan overtuigd dat Saskia er nu in zat!
  zondag 10 juli 2005 @ 22:40:13 #245
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_28693315
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:38 schreef Knorretje het volgende:

[..]

ging om je tiet of je die nu wel of niet nog in je icon had
Zit ik zoveel moeite te doen om het netjes te omschrijven..
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 juli 2005 @ 22:41:15 #246
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28693331
Nadat ze moeder is geworden doen we nooit meer spannende dingen met d'r tieten en avatars
  zondag 10 juli 2005 @ 22:43:21 #247
3011 E.T.
pi_28693378
die is er al heel lang uit...
er is dus over me geroddeld he.... hmz..
*uitzoeken gaat of fok-radio op een mac te luisteren is*
  Admin zondag 10 juli 2005 @ 22:45:19 #248
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_28693424
Snetver, en ik maar denken dat je je tiet er nog in had!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 10 juli 2005 @ 22:45:41 #249
3011 E.T.
pi_28693433
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:45 schreef yvonne het volgende:
Snetver, en ik maar denken dat je je tiet er nog in had!!
mens, je loopt achter!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 juli 2005 @ 22:48:11 #250
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28693498
quote:
Op zondag 10 juli 2005 22:45 schreef E.T. het volgende:

[..]

mens, je loopt achter!
Inkoppertje .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: